napiecie ok 70-80V prad ok 20A
Wygląda to bardziej na to, że układ zapłonowy zakłóca Ci pracę miernika i dlatego nie możesz zmierzyć napięcia. Spróbuj założyć inną fajkę z rezystorem przeciwzakłóceniowym lub świecę również z rezystorem przeciwzakłceniowym (NGK - BPR...). Jeśli to nie pomoże, spróbuj zmierzyć innym miernikiem.
alternator sterują 3 przewody : S,SIG,FR - na S ,czyli informacja o naładowaniu akumulatora wynosi 14,7 dokładnie tak jak miernik bezpośrednio na akumulatorze - na SIG na wolnych obrotach jest napięcie ok 9v a dodając gazu rośnie do 15 - na FR na wolnych obrotach jest ok 3,5v a dodając gazu maleje do 1,5 v Trochę to nie pasuje do teorii która głosi:...
Regulator napięcia jest za to odpowiedzialny i od tego trzeba zacząć.
Pozdro. Pozostaje do sprawdzenia mostek diodowy oraz regulator napięcia.
Jeżeli to nie odstawka kineskopu to trafo WN do wymiany. Pływa napięcie focus.
alternatory w MKI mają tendencje do psucia, dość skomplikowany regulator napięcia ala "smart charging" nie jest zbytnio udany, a zamienniki z tego co wiem nie działają, pozostaje regeneracja/wymiana na ori. Jak wykluczysz wiązkę i bezpieczniki oddałbym altek do sprawdzenia :) To jest właśnie elektroda z doradzaczami którzy wiedzy praktycznej nie mają....
Sprawdź czy szyjka kinola jest b. gorąca, może być rozszczelniony kineskop lub trafopowielacz. Czy te jasno zamglone cienie świecą jasno czy szaro, jeżeli jasno to może coś z luminancją lub z napięciem FOCUS.
Odpalasz silnik mierzysz napięcie ładowania miernikiem.
Monitor sieci bardzo jasnao, rozjechał się focus. napięcie B+ ( 70V)i wszystkie napięcia z zasialcza ok. Czy ktoś ma może pomysł do czego się przyczepić
Witam. Sprawdź czy nie zamałe napięcie 180V na PK.
Witam! Wyreguluj FOCUSem na trafopowielaczu. Pozdrawioam.
Na trafopowielaczu potencjometr, pokrętło Focus. Uwaga na wysokie napięcie.
Masz tester, obroty wału widzi sterownik?
Masz trzy przewody czyli kontrolkę , do ECU jest to kontrola procentowego obciążenia alternatora dlatego przy zwiększanym poborze następuje podnoszenie obrotów silnika w celu zwiększenia mocy i zasilanie kontrolne akumulatora.P
Do jakiego napięcia rozładował się akumulator ? Czy był w miarę nowy, czy wieloletni ? Co oznacza informacja, że "ładowanie nic nie daje" ? - czy nie pobiera prądu z ładowarki, czy ładuje się kilka godzin i nadal ma niskie napięcie.
Lolek , i obudziłeś się!!!! Nie pisz głupot , jakie spec. akumulatory? Tam chyba CPU steruje napięciem ładowania!
Trafo do wymiany.
W jakim silniku??? Około 0,5-0,7V .
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
Denso czy Magneti Marelli?
Trzeba zmierzyć napięcie ładowania.
W najstarszych telewizorach stosowany był transformator wysokiego napięcia i powielacz lub dioda prostownicza wysokiego napięcia, jako oddzielne podzespoły. W nieco młodszych, zastąpiono te elementy komponentem złożonym z transformatora oraz prostownika diodowego lub powielacza diodowego, które znajdują się w jednej, zalanej obudowie. Typowy trafopowielacz...
Na paskach kontrolnych z generatora może tego rozmycia ostrości nie widać, ale na pewno wystepuje. A jak jest na obrazie kratownicy? Pozostaje sprawdzić i najlepiej wymienić podstawkę kineskopu jeszcze. To rozmycie obrazu po starcie i stopniowe nabieranie ostrości może świadczyć o wyekspoatowaniu kineskopu. Zwiększałeś napięcie focus na trafo?
2011r 1,6 ecoboost JQDB Auto przyjechało z zdemontowana głowicą, poskładane, rozrząd na ori blokady. Pierwsze odpalenie - cięzko zapalił, ale chodził, lekkie wypadanie zapłonów, nowe świece poprawione masy, auto odpaliło na strzała. Zagrzało się zgasło, wystygło znów odpaliło, z każdą kolejną próbą coraz gorzej paliło. Instalacja cewki-ecu sprawdzona...
Myślę,że jest błędem podłączanie przetwornicy do gniazda zapalniczki- prowadzą tam cienki przewody - lepiej już poprowadzićć oddzielne grube wytrzymałe przewody unikniesz spadku napięcia.
Pali się ESP nie pali ABS czy to może być wina czujnika ABS NIE, uszkodzony czujnik spowodował by również zapalenie kontrolki abs W tym samochodzie regulator napięcia w alternatorze jest sterowany przez moduł GEM, może chwilowo podnieść lub obniżyć sobie napięcie ładowania.
Kod błędu to p02e4 oraz p02ec Po sprawdzeniu parametrów przepustnica jest cały czas zablokowana w pozycji 0% a względne położenie 97%. Sprawdzałem na innym fordzie z takim samym silnikiem to parametry są odwrotne, pozycja przepustnicy 88%, a względna 0%. Wychodzi na to że komputer czyta potencjometr przepustnicy z 3,4 i 5 pinu. W międzyczasie ogarnąłem...
Masz zapewne g00wniany transmiter.Przy ostrym hamowaniu tylko moduł abs/esp może pobierać dużo prądu podczas pracy pompy.Zmierz napięcie.
Kupiłem auto z założonymi już światłami do jazdy dziennej LED, zamiast kierunkowskazów. Działają tak, że kiedy kierunkowskaz jest wyłączony, LED świeci normalnym białym światłem. Jak jest włączony, to dzienne się wyłącza i ten sam LED zaczyna działać jako żółty kierunkowskaz. Problem polega na tym, że kierunkowskaz miga słabym światłem i "mryga" niczym...
Sterowanie może być przed przełącznikami , daj napięcie przez bezpiecznik 5A na przełącznik bezpośrednio jak pojedzie to ok. wystarczy przywrócić napięcie na przełącznik (i)
Jakie napięcie na stykach cewki K20 odnośnie minus?
Odłączyłem oba przewody, G2 i FOCUS, napięcie G2 45-95v. Czy mam rozumieć że uszkodzony jest kineskop ?
Panowie, tam jest popierniczone te ładowanie - regulator napięcia współpracuje ze sterownikiem silnika - łącząc się z nim 3-ema drutami - sterownik silnika dostaje informacje o ładowaniu (dla zgaszenia kontrolki), obciążeniu alternatora (chyba dla podniesienia obrotów) oraz w drugą stronę - przy zwiększonym obciążeniu silnika ładowanie jest obniżane....
Sprawdź przelot kablowy oraz czy do silnika szyby dochodzi napięcie...
Nie wiem jakie powinno być te napięcie
Witam No cóż każdy ma swoje doświadczenia i oczywiście taka przyczyna jak rozrusznik, zaśniedziałe masy itp również może do pewnego stopnia dawac podobne efekty. Niemniej jednak z mojego doświadczenia na 200 takich przypadków 199 to rozładowany akumulator ( czy to samoistnie czy też w wyniku braku ładowania ) więc podejrzewam ,że akumulator co z resztą...
Witam. Udało się Koledze rozwiązać ten problem? Pozdrawiam.
Słaby akumulator i duży spadek napięcia przy rozruchu.
Pytanie o akumulator, w jakiej jest kondycji, jeżdżę inną marką ale wspomaganie kierownicy też mam elektryczne, przy skręcie przygasały światła mijania, po wymianie akumulatora problem się zakończył, ważne jest w jakich zakresach w Twoim aucie "skacze" napięcie.
Na 7kV to nie zabawa... Konieczny drugi potencjometr... albo rezystor(taki 33M z TPN31); zabrać z pierwszego puścić na drugi, albo odwrotnie(zależy, który będzie chciał mniejsze napięcie). Tak myślę, bo chyba nikt nie robił takich akrobacji! Pozdrawiam, Dany.
"nie włącza się sprężarka" - mierzyłeś napięcie na kostce? Dochodzi 12V z przekaźnika? Jak sprawdziłeś, że przekaźnik jest dobry? Zamień na próbę przekaźniki w skrzynce, "pożycz" na przykład przekaźnik od klaksonu i zobacz co będzie. Dobić czynnika też oczywiście nie zaszkodzi, ale to chyba nie to...
Np bral połaczenia alternator-PCM lub złe napięcie odniesienia na alternator
Płytki kineskopu nie ściągaj . Fokus=ostrość regulujesz tak aby najmniejsze elementy obrazu były najbardziej czytelne . Skren regulujesz tak :zmniejsz jasność i kontrast na minimum , następnie reguluj Skren do pojawienia się na ekranie białych cienkich linii . Gdy się pokażą zmniejsz trochę skren .
Wygląda na trafiony regulator napięcia.
Sprawdź jeszcze raz, czy na bezpieczniku pod maską odpowiadającemu za nawiew jest napięcie po kluczyku(koniecznie na obu końcach bezpiecznika:D)
Oba różnią różnią się wartością rezystancji w wewnętrznych dzielnikach napięcia i wartością U Focus. Po założeniu TPN30 musiałbyś dołożyć jeszcze jeden potencjometr do ostrości w szereg -33MΩ.
Zanim zaczniesz lutować, sprawdź napięcia w zasilaczu, oraz co się dzieje, jak pokręcasz pokrętłem Focus. Napięcie -1950V możesz sprawdzić mierząc spadki napięcia na rezystorach połączonych w szeregu z potencjometrem focus: R1023, 1027, 1034, 1011 i 1007. Warto sprawdzić co jest przed, a co za transoptorem, który steruje wygaszaniem. Pisałeś, iż masz...
Rzeczywiście winnym okazał się kineskop. Najpierw sprawdziłem omomierzem kineskop na zwarcia lecz nic nie wykazał, naładowałem kondensator i przyłożyłem do wyprowadzeń focus i scren. Po włączeniu odbiornika usterka ustąpiła, można już było poprawnie ustawić ostrość i jasność. Ciekawi mnie tylko na jak długo skuteczna będzie ta naprawa. Dziękuję kolegom...
regulator napięcia do wymiany
aku ładowałem ponad 24h i prostownik pokazuje że jest ok To, ze chiński prostownik twierdzi, że jest ok, to niekoniecznie jest prawda, weź miernik i zobacz jakie napięcie ma akumulator po włączeniu zapłonu
W tym, że jestem amatorem i na moje oko elementy, które sprawdziłem są ok. Nie znam sposobu działania takiej przetwornicy dlatego poprosiłem tutaj o pomoc kto może zasugerować w czym tkwi problem. W zasadzie teraz dojrzałem, że po uruchomieniu na ułamek sekundy podświetlenie się zapala. Sprawdziłem wiele rzeczy: - podstawiałem różne diody D1 - sprawdziłem...
Uszkodzone radio nie podnosiło by napięcia to na 99% alternator , raczej laweta.
Wystarczy założyć na przewodzie dostarczającym prąd do zapalniczki przekaźnik sterowany na przykład napięciem na kostce radia pojawiającym się po przekręceniu kluczyka.
Witam! Tutaj moim zdaniem to chyba koniec kineskopu, w końcu to ma już parę ładnych latek. Pozdrawiam.
Czyli rozumiem, że to "coś" nie jest konieczne ? można to pominąć?
Napięcia na RGB 130V . Podkręcałem focus i nic nie świeci dalej. ?? Co ma do tego focus? Jakie napięcie na G2, żarzenie jest?
Spytaj u przedstawicieli Texasa: http://focus.ti.com/docs/general/distrib... a tu masz "referencje": http://focus-webapps.ti.com/general/docs...
Przejscie, przejsciem, ale zmierz jakie napięcie jest pod obciążeniem jak nie załącza się sprzęgło, przy samej wtyczce.
Kondensator s-2 wymieniłem,napięcie s-2 i focus odłączyłem i bez efektu.
Witam. Obraz jest rozmyty, jakby nie działał FOCUS. Zmiana napięcia SCREEN i FOCUS powoduje rozjaśnianie ekranu, ale nadal brak ostrości. Napięcie SCREEN zmienia się w granicach od około 700 V do około 1000 V. Czy to może być uszkodzenie trafopowielacza? Czy może zwarcie w kineskopie? Pozdrawiam.
Witajcie, Dzisiaj montowałem, dodatkowe światło przeciwmgielne w Focusie z 2016r, do tej pory prosta elektryka w pojazdach nie miała dla mnie tajemnic, ani się tego nie bałem, ale dzisiaj wpadło auto, które mnie zaskoczyło, a mianowicie. Podłączałem światło przeciwmgielne od zera ( auto z USA ), miało załączać się dodatkowym przełącznikiem w kabinie...
potencjometr egr podaj odczyty napięcia powinno zawierać się od 0,90 -1v do 4,5v
U Ciebie problemem jest rzeczywisty spadek napięcia w instalacji, musisz go wyeliminować. Wtedy wszystko będzie działać.
Pacjent Ford Focus z 2014 roku po uruchomieniu silnika wychodzi błąd (U3003:62 Napięcie akumulatora)tylko w sterowniku czujników parkowania i sterownikach systemu Blis. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Napiecie zasilania sterowników jest identyczne jak napięcie akumulatora.
Zawsze przed zamontowaniem nowego termostatu, gotuję go we wrzątku, tak by uzyskał pełne otwarcie. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale dopiero wtedy zaczyna działać prawidłowo. Otwiera się wtedy zdecydowanie przy swojej nominalnej temperaturze. Jak go porządnie nie wygrzeje, to uchyla się minimalnie przy 70°C i efekty jak wyżej.
Mam problem z drzwiami przednimi w Focusie. Nie można zamknąć w żaden sposób, rygiel od środka jest nieruchomy. Kto mi podpowie jak sprawdzić siłownik w drzwiach przednich Focusa? Na których pinach we wtyczce do siłownika powinno być napięcie i jakie? Czy to jest do sprawdzenie?
witam ..............albo napięcie FOCUS jak kto woli :lol: :sm15:
A jest napięcie na bezpiecznikach?
Kolego prosta sprawa po odpięciu wtyczki od alternatora problem powinien minąć. Jeśli to to .
Witam, TV jak w temacie 28 cali - po włączeniu biały ekran i powroty. Napięcie zasilające PK 185V ok, za wysokie nap S2- skręcone na min. to 600V. Regulując fokus zmienia się S2, i co ciekawe po zdjęciu podstawki z kineskopu i włączeniu TV napięcia prawidłowe. Tzn np S2 reguluje od 150V do 1000V, regulując na trafie focus napięcie S2 stoi jak drut....
sprawdż dodatnią klemę akumulatora. niestyk na dodatkowym(dokręcanym) przewodzie może powodować takie objawy moduł widzi niższe napięcie i podkręca alternator do wysokiego napięcia
Własnie nie ma czym pokręcić na trafie wn są dwa focus -y Napięcie jest 6,5V ale spróbuje wymienić tą elke .
Podnosiłeś napięcie FOCUS,potencjometr na trafie WN.
Czyli z tego co rozumiem brak napięcia załączenia dla przekaźnika ?
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Sprawdz napięcie multimetrem na klemach akumulatora
Zdarzały się uszkodzone, ja bym strzelał w przetarty CAN ponieważ zawsze splatają je w warkocze i ładnie się trą od wstrząsów w dieslu (zakładam że masz TDCI) miałem takie przetarcia nawet w 3 letnich mondeo. Jak Ci się nie chce pruć to spróbuj połączyć się CANem bezpośrednio przy sterowniku ABS albo chociaż napięcia na Canie zmierzyć.
Ok. Dziękuję za porady. Pierwsze wymyję podstawkę choć jest w środku idealna nie ma wypaleń lub jakiś widocznych zmian. Zastanawiam się czy trafo nie daje za dużego napięcia na focus.. W zasilaczu napięcia prawidłowe.
Temat opanowany :) Na forum forda dostałem czeskie schematy elektryczne do c-maxa Okazało się że kabel przy przejściu przez próg pękł :(
Może słaba masa na silnik... Lub może i rozrusznik jest uszkodzony.
A pod maską? Pod maską też sprawdzałem tam był przepalony jeden bezpiecznik 3A prawdopodobnie od kompa a pozostałe są ok.
Można podregulować napięcie focus, jedno z pokręteł na trafopowielaczu.
No co Ty?
Powracam do tematu. Wziąłem 1 płyte do robienia pomiarów, aby mieć stały punkt odniesienia przy ustawianiu Marantza względem pomiarów wykonanych na Philipsie. Zrobiłem pomiary w Philipsie, zmierzyłem w odpowiednich miejscach napięcia, wyszło 53,3mV spadku napięcia na rezystorze ustalającym prąd lasera i uśredniając 560mV napięcie focus. Napięcie focus...
Myślę że pomyliłeś focusa znapięciem G2. Napięcie siatki drugiej powoduje rozjaśnienie ekranu, focus zaś to napięcie siatki ogniskującej czyli ostrość. Trzeba rozeznać jakieś napięcia, myślę tu o napięciu zasilającym wzmacniacze wizyjne i kilku innych (np 12V) bo nie ma obrazu, więc miernik i do dzieła. Temat zmienia dział .........
Witam! znajduje sie ono na transformatorze wysokliego napięcia ( WN) odchodzi od niego taki czerwony kabel z "ssawką" przyczepioną do kineskopu:) - tak najprosciej to wytłumaczyć ,właściwie sa tam dwe pokretełka screen i focus -focus służy do reguylacji ostrości , nalezy tylko uważać na wysokie napięcie na transformatorze kreć oczywiscie izolowanym...
12V.
Nie ma innej możliwości jeśli napięcie dochodzi jak trzeba.
Uszkodzony alternator, za małe napięcie.
Dla mnie to fiksuje regulator napięcia.
Jedno z tych wyjść generuje PWM tylko nie wiem które. Jak załóżmy drugie wyjście jest analogowe, to musi być stabilnie napięcie,chyba że też PWM. Coś sobie przypominam że będzie to chyba uwalony proc w liczniku ale głowy nie dam.
dwa przewody białe to grzałka a sygnałowe to 2 następne? jesli je odepnę od wtyczki to jak ma sie tam pojawić wahanie napięcia ?
Po pomiarach . napięcia focus i S2 ok. Napięcie WN troszkę przysiada w momencie skoków szerokości ( po dokładnej obserwacji zauważyłem , że zmienia się też zbieżność linii-rozjeżdżaja sie ) po odpięciu anody, WN stoi jak drut! Focusy odpięte , siatka 2 też i dalej brzęczy. Wniosek - kinol. :( temat zamykam. dzięki za pomoc.
Ale szpenior się odezwał. Mówię ze był zimny lut. Już jest po problemie zalutowane na nowo napięcie wróciło do normy.
Dokonałem poglądowego pomiaru napięcia 'focus' i okazało się, że podczas podnoszenia napięcia s2, napięcie to spada, praktycznie do zera. Może jednak to wina trafopowielacza? Jak sądzicie? andie
Przewód WN czysty. Filtracja TIS w porządku (wymienione elementy RC, nawet tranzystor sterujący). Przewód S2 i FOCUS też ok. (obydwa napięcia są tworzone z jednego, z trafopowielacza wychodzi 1 przewód i na pł. kineskopu poprzez dzielniki napięcia są tworzone napięcia FOCUS i S2)
Jak rozbierzesz , to zobaczysz jak tam jest zrealizowane "krosowanie". Po włączeniu kluczyka(15) masz już napięcie na zasilaniu światła stop , i co ciekawe też przed i za czujnikiem stop.Po wypięciu bezp.42 masz tylko przed czujnikiem stop. i pedał działa prawidłowo ; jak myślisz skąd bierze się to napięcie?
Miałem escorta. Było w nim tak, że za niskie napięcie w układzie powodowało odcięcie zasilania komputera, wtedy gasł, albo nie chciał zapalić. Zacznij od zmierzenia napięcia ładowania.
Nie rozumiem... Przed podpięciem akumulatora, a po zgaszeniu auta - nie odpaliło. Nie odpaliło, bo zabrakło siły rozrusznikowi, czy kręciło, ale nie mogło odpalić? Co to znaczy, że nie było podpięcia masy? Czy przy "odwrotnym" podpięciu akumulatora "bez masy" był snop iskier? Same myślniki pojawiły się pewnie wskutek krótkiego spadku napięcia przy odpalaniu,...
napięcie focus focus napięcie pompy focus napięcie cewki
instrukcja kodowania schemat migacz tranzystor siemens micromaster
stacja pogodowa auriol stacja pogodowa auriol
Toshiba Satellite L75 - Klawisz do BIOS Programowanie kluczyka do Nissan Murano 2015