Wygląda to bardziej na to, że układ zapłonowy zakłóca Ci pracę miernika i dlatego nie możesz zmierzyć napięcia. Spróbuj założyć inną fajkę z rezystorem przeciwzakłóceniowym lub świecę również z rezystorem przeciwzakłceniowym (NGK - BPR...). Jeśli to nie pomoże, spróbuj zmierzyć innym miernikiem.
napiecie ok 70-80V prad ok 20A
Regulator napięcia jest za to odpowiedzialny i od tego trzeba zacząć.
alternatory w MKI mają tendencje do psucia, dość skomplikowany regulator napięcia ala "smart charging" nie jest zbytnio udany, a zamienniki z tego co wiem nie działają, pozostaje regeneracja/wymiana na ori. Jak wykluczysz wiązkę i bezpieczniki oddałbym altek do sprawdzenia :) To jest właśnie elektroda z doradzaczami którzy wiedzy praktycznej nie mają....
Trafo do wymiany.
W jakim silniku??? Około 0,5-0,7V .
Ja wiem że można tutaj spotykać dziwne przypadki, ale gość ma renomę i w miarę poważnie mówił więc dlatego tutaj to opisałem. Co do ładowania to w fordzie jest z tym ogromny problem.
Można dużo szybciej. Na testerze odczytaj wartość ciśnienia w klimie, powinno być przynajmniej 3 bary. wyjmij przekaźnik od klimy i kabelkiem zewrzyj wejście z wyjściem, efektem powinno być zadziałanie sprzęgła. Jeżeli nie ma to -czy jest napięcie na wejściu przekaźnika -pomiar oporności cewki i ciągłości przewodów do przekaźnika a potem to opisał (at)stalin2...
Odpalasz silnik mierzysz napięcie ładowania miernikiem.
W najstarszych telewizorach stosowany był transformator wysokiego napięcia i powielacz lub dioda prostownicza wysokiego napięcia, jako oddzielne podzespoły. W nieco młodszych, zastąpiono te elementy komponentem złożonym z transformatora oraz prostownika diodowego lub powielacza diodowego, które znajdują się w jednej, zalanej obudowie. Typowy trafopowielacz...
Trzeba zmierzyć napięcie ładowania.
alternator sterują 3 przewody : S,SIG,FR - na S ,czyli informacja o naładowaniu akumulatora wynosi 14,7 dokładnie tak jak miernik bezpośrednio na akumulatorze - na SIG na wolnych obrotach jest napięcie ok 9v a dodając gazu rośnie do 15 - na FR na wolnych obrotach jest ok 3,5v a dodając gazu maleje do 1,5 v Trochę to nie pasuje do teorii która głosi:...
Może słaba masa na silnik... Lub może i rozrusznik jest uszkodzony.
Sprawdź napięcie na akumulatorze przy włączonym silniku. Być może regulator napięcia lub alternator jest uszkodzony i daje za duże napięcie.
Z pamięci najprawdopodobniej środkowy to zasilanie, dwa skrajne impuls z sterownika. Na zapiętej wtyczce napięcie na wszystkich pinach, po zdjęciu wtyczki napięcie zostaje na środkowym, na skrajnych znika. Przy kręceniu rozrusznikiem na skrajnych powinien pojawiać się impuls masy, do zmierzenia kontrolką, najlepiej diodową, względem plusa. Oporność...
Pali się ESP nie pali ABS czy to może być wina czujnika ABS NIE, uszkodzony czujnik spowodował by również zapalenie kontrolki abs W tym samochodzie regulator napięcia w alternatorze jest sterowany przez moduł GEM, może chwilowo podnieść lub obniżyć sobie napięcie ładowania.
Kupiłem auto z założonymi już światłami do jazdy dziennej LED, zamiast kierunkowskazów. Działają tak, że kiedy kierunkowskaz jest wyłączony, LED świeci normalnym białym światłem. Jak jest włączony, to dzienne się wyłącza i ten sam LED zaczyna działać jako żółty kierunkowskaz. Problem polega na tym, że kierunkowskaz miga słabym światłem i "mryga" niczym...
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
Czyli masy ecu nie wystawia, spróbuj podmienic jeszcze przekaznik na inny
Sprawdź jeszcze raz, czy na bezpieczniku pod maską odpowiadającemu za nawiew jest napięcie po kluczyku(koniecznie na obu końcach bezpiecznika:D)
W Fokusie 1 nie ma modułu pompy. Jest przekaźnik w komorze silnika, z niego idzie zasilanie na wyłącznik inercyjny przy słupku i stamtąd do pompy. Jeszcze po drodze przed przekaźnikiem jest bezpiecznik 15A. Napięcie będzie tylko kilka sekund po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem. Potem, jeśli silnik nie zapali, sterownik silnika wyłącza...
aku ładowałem ponad 24h i prostownik pokazuje że jest ok To, ze chiński prostownik twierdzi, że jest ok, to niekoniecznie jest prawda, weź miernik i zobacz jakie napięcie ma akumulator po włączeniu zapłonu
Sterowanie może być przed przełącznikami , daj napięcie przez bezpiecznik 5A na przełącznik bezpośrednio jak pojedzie to ok. wystarczy przywrócić napięcie na przełącznik (i)
Na paskach kontrolnych z generatora może tego rozmycia ostrości nie widać, ale na pewno wystepuje. A jak jest na obrazie kratownicy? Pozostaje sprawdzić i najlepiej wymienić podstawkę kineskopu jeszcze. To rozmycie obrazu po starcie i stopniowe nabieranie ostrości może świadczyć o wyekspoatowaniu kineskopu. Zwiększałeś napięcie focus na trafo?
Witaj, - Na początek sprawdził bym szczelność , czy gdzieś silnik nie zaciąga " lewego" powietrza, przez co te obroty tak się zawieszają - jakaś sparciała uszczelka itp - Możesz też zmierzyć napięcie ładowania akumulatora, może szczotki się w alternatorze kończą i taki dziwny efekt jest.. :)
Tak, sprawdź napięcie na tych stykach, jak będzie to podegnij styki, podmień żarówkę, pryśnij Kontaktem. Czasami wygląda, że żarówka jest OK, a nie świeci, bo np. nie kontaktuje ten bąbelek "cynowy".
Przejscie, przejsciem, ale zmierz jakie napięcie jest pod obciążeniem jak nie załącza się sprzęgło, przy samej wtyczce.
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
Witam! znajduje sie ono na transformatorze wysokliego napięcia ( WN) odchodzi od niego taki czerwony kabel z "ssawką" przyczepioną do kineskopu:) - tak najprosciej to wytłumaczyć ,właściwie sa tam dwe pokretełka screen i focus -focus służy do reguylacji ostrości , nalezy tylko uważać na wysokie napięcie na transformatorze kreć oczywiscie izolowanym...
Pewnie mu parametry analogowego front-endu ze starości odjechały i widzi tam hmm, no właśnie, co widzi: - za wysokie napięcie przy włączony zaworze ? - za niskie przy wyłączonym ? Bo obwód masą kluczowany jak rozumiem...
Znalazłem układ stabilizacji - a jakie są napięcia na końcówkach? Niestety płytka jest wielowarstwowa i nie widzę większości ścieżek. - niestety, ale to standard. Co z wyświetlaczem? Z tego co czytałem potrzebuje sporego napięcia anodowego + napięcie do żarzenia (na wyłączonym zapłonie wyświetla godzinę). - oczywiście, ale nikt nie mówi że będzie to...
Zawsze przed zamontowaniem nowego termostatu, gotuję go we wrzątku, tak by uzyskał pełne otwarcie. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale dopiero wtedy zaczyna działać prawidłowo. Otwiera się wtedy zdecydowanie przy swojej nominalnej temperaturze. Jak go porządnie nie wygrzeje, to uchyla się minimalnie przy 70°C i efekty jak wyżej.
Napewno sobie poradzi , bez wsparcia duchowego >Guru> z Pomorza. To jest za niskie napięcie na bramkę , one sterowane są napięciem , a nie prądem. Tego sterownika nie robiłem , ale jest taka możliwośc immo.Czy wyjście ze sterownika końcówki mocy , nie jest podciągnięte do plusa /opornikiem/.
Jeżeli dysponujesz sondą WN, a sądzę, że tak, to musiałbyś zmierzyć napięcie ostrości. Wyjmij przewód ostrości z podst. kineskopu i przedłuż go w taki sposób, aby pozostał kawałek nieizolowany, do którego podłączysz sondę. Drugi koniec "Przedłużacza" włóż w podst. kin. Sondę przyłącz do kabla idącego do trafa i obserwuj wskazania. Jak Focus się pogorszy...
Jeżeli mam podłączoną wtyczkę 3pin.do alter. to napięcie ładowania jest w granicach 13.4V.A kontrolka po zapaleniu silnika gaśnie po ok do 1min.zapala się.Jak odłącze wtyk z alter. to napięcie jest około 14.3V a kontrolka zachowuje się identycznie jak z włączoną wtyką. Pozdrawiam
Fokus ma skrzynie MTX 75 Jest to prawdopodobnie najlepsza skrzynia biegów jaka kiedykolwiek powstała . Pierwsze powstały w latach 80' i montowane były do Sierry i Escorta - do dziś sa produkowane i montowane do samochodów z rodziny Forda. Lefty - przy tych skrzyniach masz rzeczywiście dwa czujniki Pierwszy to - czujnik prędkości a drugi włącznik świateł...
Z tabliczki znamionowej można wyczytać, że lampa jest typu XB2000, jednak nic na jej temat nie znajduje wyszukiwarka. Wymienione napięcie 100kV (amplituda) jest napięciem dopuszczalnym, czyli 90kV jest górnym napięciem pracy. Z kolei - informacja z ebay-u sugeruje, że lampa ma podwójne ognisko (double focus (1 & 2 mms) czyli powinny być wyprowadzone...
Objaw wyglada w 90% na utratę prądu emisji katod kineskopu - można zmniejszyć napięcie siatki drugiej na trafopowielaczu (screen) podregulować też focus i zmniejszyć jasność i kontast - tylko fakt takiego OTV z takim kinolkiem to można tylko przeznaczyć na "dobicie" chyba w sypialni :) Można próbować aktywować katody , ale na to nie ma 100% gwarancji...
Wężyki te pokazywałem Ci na zdjęciu kilka postów wyżej. Powinny byś hmm jak to ująć: W środku kolektora ssącego, ale nie w środku w środku tylko zewnętrznym środku ;p hehe Nie wiem jak wygląda przy tym motorze, ale z reguły zazwyczaj robi się tak. Jak nie masz komputera diagnostycznego, odpinasz aku tak najlepiej z 30 minut (ważne, abyś poczekał aż...
Na pin 3 idzie napięcie akumulatora , pozostałe 2 idą do PCM. Prawdopodobnie trafiony regulator. Przedzwoń przewody do PCM i ten na 3 pinie próbówka czy ma zasilanie. http://obrazki.elektroda.pl/5127218400_1... przykładowy schemat Forda.
Proponuję wymienić elektrolity w przetwornicy po pierwotnej i wtórnej stronie, a zwłaszcza te, które filtrują napięcie systemowe, zasilające stopień końcowy odchylania H ( 2 szt. 47 µF/250 V) oraz elektrolit na napięciu zasilającym wzmacniacze wizyjne (47 µF/250 V). Ostrość można regulować górnym potencjometrem Focus na trafopowielaczu. Później...
jakies sugestie??
Jak widać do sprawdzenia jest dosłownie kilka elementów. Nie rozumiem w czym problem.
Jak przeładowuje to tylko regulator jest winowajcą. Oj Oluś Oluś, w Focusie tylko regulator? Bo ja wiem, że nie tylko. Może PCM tak ustawia napięcie, może ugnity szary i niebieski kabel? Dlaczego nie wymieniłeś tylko szczotek w poprzednim, tylko poszedłeś po najdroższej linii ? Widać, że nie masz absolutnie żadnej praktyki w tym temacie. Często już...
Nie, "ignition main circuits relay", przekaźnik dający napięcie na pewne układy, np w celu odciążenia akumulatora przy odpalaniu. U mnie jeszcze elektryczne szyby, ogrzewanie tylnej szyby i radio/zapalniczkę. http://obrazki.elektroda.pl/5181316800_1... Masz przekaźnik nr1 ? Wyjmij gdy nie wyłączy się dmuchawa, 3 schematy do 1,6 pokazują...
Jeżeli chcesz kupić oryginał to http://www.tuning-tec.pl/ed015_modul_gre... Jeśli chcesz szukać to wpisz ed015-a1 Jak będziesz robił samodzielnie to podkręcaj powoli napięcie do momentu aż zaczną świecić i od tego momentu podkręcaj powoli i obserwuj jasność i prąd.Dojdziesz do momentu że małej zmianie wartości jasności prąd będzie...
Np bral połaczenia alternator-PCM lub złe napięcie odniesienia na alternator
U mnie jak w poldku padła dioda, to kontrola się nie żarzyła, a napięcie altek dawał. 15.3-15.6V.
A więc po tak: robiłem kamerę obrotową na silnikach krokowych i powiem Ci że będziesz się z tym babrał kupę czasu. 1 dobór silników korowych (moc, skoki, napięcie itd..) 2 dobór odpowiednich przekładni które będę poruszać kamerą. 3 kamera. jak masz zamiar rozwiązać sterowanie zoomem oraz sprawa auto focus bo nie wyobrażam sobie że ostrość będziesz dobierał...
To duża lampa Va rzędu 10kV a Vk rzędu -2kV. Robiąc sondę WN należy pamiętać by rezystory miały odpowiednią moc gdyż jest to związane z ich wytrzymałością na przebicie. Dlatego rezystory wysokiego napięcia nie są fizycznie podobne do zwykłych a często są rezystorami objętościowymi, węglowymi. To znaczy, że odwrotnie jak w przypadku rezystora np. metalizowanego...
napięcie focus focus napięcie cewki napięcie kineskopu focus
sterownik bramek mosfet aktualizacja firefox pogodynka czujnik
stalco opinie tester diagnostyczny
Volkswagen Golf 3 1.9D 1994 – brak grzania świec żarowych po rozgrzaniu silnika, czujnik G62, przekaźnik 102 Suszarka LG, Samsung, Bosch – skrzypienie bębna, rolki, pasek, napinacz – przyczyny i naprawa