Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
Mam problem z moim fordem focusem mk1. Sa niskie obroty silnika.wymieniono filtr paliwa.i dalej zamula.przy wlączaniu 3 biegu już muli.na 4 jakos idzie.pod gorke wjade tzn wtocze sie bo brak mocy zaczyna tańcowac mi temperatura. Zwolnie o najlepiej jakbym jechala na 2 tys.obrotow.na 4 biegu i przy predkosci 80 km/h.wlaczam 5 bieg i znowu temp.idzie...
2002 r , komputer nie wykazuje bledow
P1000 jest zawsze jeżeli nie ma błędów w PCM. Nie przejmuj się tym. Spróbuj wyczyścić IAC. Tam nie ma żadnej krokówki, tam jest zawór regulacji biegu jałowego IAC. Nauczcie się w końcu co to silnik krokowy to zaczniecie odróżniać krokowy od zwykłego silnika czy zaworu. Krokowy ma minimum 2 cewki czyli 4 zaciski. IAC ma tylko 2 zaciski.
Witam jeszcze nie odpowietrzałem tego modelu , ale w warsztacie mam swojej roboty zbiornik 5l po oleju wyposarzony w pompę paliwa którą zasilam układ wtryskowy pod niewielkim ciśnieniem 0.5 atm . Odpowietrzam w ten sposób wszystkie oporne auta bez najmniejszego problemu zwykle bez luzowania przy wtryskach . Koszt wykonania nie wielki a za to sama radość...
Wymyłeś przepustnicę dokładnie....
Czy te błędy mogą powodować ze w trakcie jazdy zapala się ESP. Czy z racji tego że podczas odczytywania błędów kontrolka się nie świeciła i błędu nie wykryło co by świadczyło o tym że mam 2 różne problemy np. z falującymi obrotami na niskich obrotach?
6500obr. to już chyba odcięcie paliwa.Pytanie w jakim stanie jest pompa paliwa ,może się już przycina.A obroty biegu jałowego są w normie czy podwyższone(w jakim zakresie obrotów)?
Witam. Jestem nowy wiec nie wiem czy ten temat był już poruszany czy nie... Mieszkam w UK i mam problem z focusem, silnik 1,6 benzyna (mk1) auto po odpaleniu wkręca się na obroty ok 1300-1400 po czym po chwili spadają ok. 700-800(już takie zostają) i silnik zaczyna drżeć tak jakby miał zaraz zgasnąć... dodam jeszcze że po włączeniu np. podgrzewania...
trochę posprawdzałem i daje kolejne newsy otóż. -Wymieniony został czujnik w IC. -Sprawdzony omomierzem został czujnik temperatury przy filtrze powietrza (wartość poprawna, reaguje poprawnie- nie wiem czy połączenie ze sterownikiem działa) -wymieniony filtr powietrza Co wyczułem z nowości ? Mechanik twierdzi, że jeden z cylindrów nie pracuje normalnie....
Tak, na wszystkim może gubić jak są duże luzy lub rysy. Wypadałoby zmierzyć jakie to ciśnienie jest fajtycznie i jaki olej. Obrócenie (czy fajtycznie było obrócenie czy "tylko" zatarcie) to ogólnie niezła rzeźnia. Opiłki mogły zrobić nieźle spustoszenie jeśli działo się to stopniowo. Opiłki były wszędzie bo paneweke dosłownie zmieniło. Pierwsze odpalenie...
Nie ma elektrycznej. Równie dobrze możesz mieć problem z pedałem gazu. Albo zaciera się tłoczek nastawnika dawki.
Widze ze ktoś ma problem w czytaniu ze zrozumieniem 🤦♂️
Jeździłem takim c-maxem 1.6 tdci 109km faktycznie poniżej 1800obr nie da się tym jechać, mały silniczek duża turbina= duża turbodziura choć turbina jest ze zmienną geometrią to to auto trzeba trzymać powyżej 2 tys. pozdr
Ok dzięki za informacje.Bo ciut mam za niskie obroty biegu jałowego.Będę musiał przeczyścić może przepustnicę
To swoiste wróżby bez spojrzenia w błędy. Proponuje o przeniesienie tematu do hyde park,zanim trafi do kosza.
problem może być gdzieś w układzie zapłonowym
To jedź do takiego gazownika co potrafi coś więcej niż sprawdzić czy nie ma błędów.
Większych problemów nie masz z tym autem? 13.8V na jałowym za niskie
Teraz nie ma niskich temperatur, więc przy sekwencji jest to możliwe. Ja nie wiem, czy od razu przełącza, dlatego pytam.
Miałem escorta. Było w nim tak, że za niskie napięcie w układzie powodowało odcięcie zasilania komputera, wtedy gasł, albo nie chciał zapalić. Zacznij od zmierzenia napięcia ładowania.
Kolego 27 postów o niczym, po prostu masz za niskie wolne obroty i tyle. Po co tak pisać 27 postów.
witam. podepnę się do tematu. u mnie ostatnio jest tak samo! focus 1.8tddi 2000r. brak reakcji na gaz i migająca kontrolka świec żarowych :( ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przypadłość ustępuje. wtryski na pewno odpadają bo to silnik na pompie i jakby coś było z nimi to by miał przynajmniej falujące niskie obroty! a może to błędny sygnał z przepływomierza?
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
witam mam taki problem z focusem 1.8tddi 2001r samochód faluje na niskich obrotach gdy włącze klime obroty jak by sie wyrównują byłem u elektryka stwierdził żę tu chodzi o dawke paliwa którą podają wtryski i powiedział mi żebym znalazł pompiarza który mi to wyreguluje jak myślićie pompa jest do wymiany czy da cośsie z nią zrobić?dodam jezcze że auto...
O tu też trollujesz? :D. Nie napisałem, że to nowość. Bardziej chodzi o duży moment przy niskich obrotach.
Czy byłby w stanie ktoś wytłumaczyć to zjawisko? Coś nie mogę tego pojąć. Przy założeniu, że dawka paliwa wtryskiwana do cylindrów jest stała (bo tym steruje ECU) w jaki sposób większa ilość powietrza generuje ten dym? Spalanie jest cały czas na bardzo niskim poziomie.
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
A taka głupia rzecz - sprawdziles czy wszystkie połaczenia za turbo są 100% szczelne? Moze gdzies powietrze ucieka i nie ma wystarczajacego cisnienia na niskich obrotach mimo ze kierownica dobrze sie ustawia.
Focus mk1 1,8tdci trochę muli. To znaczy jadąc autostrada w Niemczech te 150km/h szybko osiąga i sprawnie. Natomiast jadąc wolniej te 40-50 na godzinę jak depnę to niby idzie. Koła zapiszczą, ale było np tak, że przez 14 dni czuć było większą moc gdzie aż wciskało w fotel i ta moc wydawała się bardzo dużą a przez kolejny miesiąc już aż tak nie było....
Witam fachowców, Mam znowu problem ze swoim Fordem Focus MK1 1.8 TDDi. Jak zwykle to bywa, akurat po przeglądzie zaczął szwankować i najpierw wyczułem, że w czasie jazdy dostaje czkawki i dusi się, jak podczas pierwszej jazdy w nauce jazdy. Potem jak postał kilka godzin na mrozie, nie mogłem go odpalić, aż w końcu rozładowałem akumulator i udało mi...
Otrzymałem wskazówkę, że przyczyną braku momentu na niskich obrotach winne jest oprogramowanie. To jest 2007 rok i nie ma sumy kontrolnej? Błędów w sterowniku brak.
juzdoszłem posiedziałem i doszłem dziki wielkie za opis może jak ni zapomne to wstwi fotki do czego ten silnik wsawiłem pozdrawiam witam znowu teraz muj majzel miesza obrotami było wszystko git a tu nagle raz wysokie raz niskie mam pompe bosch
na pierwszym ale jak silnik jest zimny to chodzi dobrze a jak sie zagrzeje to szarpie po delikatnym naciskaniu na gaz chodzi dobrze lecz kal gwałtownie chce przyspieszyc to szarpie Dodano po 3 i tak od trzech tysięcy obrotów przyspiesza normalnie tylko na niskich obrotach szarpie robi tak zwane "kaczki "
Witam. Silnik w zakresie temperatur od 10st. C do około 50st. C pracuje nierówno na biegu jałowym, później już pracuje normalnie. Został wymieniony EGR gdyż występował błąd od niego w sterowniku; ponadto auto kopciło i nie miało mocy. Po wymianie auto ma większa moc ale dalej nierówno pracuje na biegu jałowym i szarpie podczas przyspieszania w niskim...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
Może szerzej opisz problem. Czy tylko na obrotach niskich tak się dzieje a potem zanika jak podgazujesz? Trzeba sprawdzić napięcie ładowania. Powinno być około 14.4V-14.6V.
Witam, Mam problem z Focus'em mk1 1.8tdci gdyż mam trudność odpalenia go przy dłuższym postoju np. przez noc. Rano gdy go rozpalam zapali tylko od razu wejdzie w niskie obroty około 800 i zgaśnie, wychodzi na to że nie ma podwyższonych obrotów. Jeśli zaś dodam mu odrobinę gazu tak aby chodził przy 1000 obrotów silnik nie zgaśnie. Co może być przyczyną?
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Jaka jest rola czujnika na pompie wspomagania napędzanej paskiem? Pytam, gdyż przy wycieku oleju ze zbiorniczka (nadłamany króciec węża) pompa się zapowietrzyła i wspomaganie działało tylko na wysokich obrotach. Ciśnienie na niskich obrotach zapewne było niskie ale nie paliła się żadna kontrolka (brak informacji o błędzie). Za co ten czujnik odpowiada?
Witam mam taki mały problem otóż gdy auto stoi na parkingu odpalam go normalnie po czym daje bieg na "zerowy bieg" dodaje gazu to auto tak jakby drgało oraz gdy jade np. na 3 biegu 2.5 tys obrotów też czasem drga wie ktoś może czego tak jest ? bardzo prosze o pomoc z gory dziekuje !
Ford Focus 1.8 Tddi - Dlaczego nie chce wejśc na obroty w czasie jazdy Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Odpowiedz z cytatem Witam! to mój pierwszy ford i od razu problem.Silnik 1.8 tddi 90 km.W czasie jazdy czasami nie chce wejść na obroty i mocno dymi na czarno.Dokładnie to jedzie się nim normalnie i ładnie wchodzi na obroty...
Udało mi się coś znaleźć, po wyjęciu gniazdka od góry alternatora z trzema kablami zobaczyłem, że do gniazdka dostała się woda, która robiła zwarcie, wyczyściłem wszystko ładnie i jest efekt po zapaleniu silnika napięcie utrzymuje się na poziomie 11,5 i nie skacze jak wcześniej, niestety dalej mam problem, na wysokich obrotach napięcie wzrasta jedynie...
Mam jeszcze takie pytanie czy przy wolnych obrotach diesel odpali ? (Podejrzewam rozrusznik ) może mi ktoś jeszcze coś mi może doradzić pompa wymieniona wtryski po regeracji ale auto nie odpala. Rozrusznik się grzeje .
I prawidłowo, tak ma być. Nowy akumulator ma mniejszą rezystancję wewnętrzną więc łyka więcej prądu co przy ograniczonej mocy alternatora na niskich obrotach skutkuje obniżeniem napięcia. Teoria jest taka że od 2000-2500 obr/minutę (silnika) powinien dostarczać co najmniej 80% deklarowanej mocy a praktyka jest taka, że przy 1/3 tych obrotów i włączonych...
jaki kolor ma ten dym? Ciśnienie sprężania mierzyłeś? Ciśnienie mierzyłem po równo na każdym cylindrze 34 bar. Dym niebieski, zapach ON. Wszystko jest opisane w innym temacie - link http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Dodano po 5 Nie chodzi o temperaturę silnika tylko paliwa. Jak zmierzysz to się przekonasz, ze masz za niskie ciśnienie...
Wymieniłem pompę i dalej jest to samo , jak silnik jest zimny i odpalam , to odpali i spadają niskie obroty i gaśnie , jak odpalę go i dam gaz do połowy czy ki do około 2000 obr to dojdzie do 2 tysięcy obrotów i zgaśnie , ale jak jest ciepły już to normalnie odpala , zauważyłem ze przy zimnym nie chce odpalać , ne raz odpalałem go z 30 razy ...
W innych samochodach tak nie ma, a mam na podwórku jeszcze 3 inne z czego jeden to ford z tego samego rocznika. Chodzi o to, że jak jadę w korku to mam problem z utrzymywaniem niskiej prędkości bo gaz szarpie a całe auto podskakuje. Na zimnym ten problem jest chyba mniejszy. Problem był od kiedy go kupiłem. Klima, światła itp nie ma żadnego wpływu na...
Witam, Po wymianie rozrządu i oleju pojawił sie problem. 1. Silnik zimny zapala i działa bez żadnych problemów. 2. Na ciepłym silniku: - ma problem z zapaleniem bez dodania gazu, - wydaje mi się że obroty są delikatnie za niskie, - przy dojeżdżaniu do świateł szczególnie przy spokojnej jeździe obroty spadają do 300-500 obrotów po czym wracaja do normalnych....
Koledzy mam pytanie mam problem z jednym fordem focusem z 2007 rok benzyna 1,6 zaświecił się check delphi pokazał błąd P0102 czyli sygnał z przepływki powietrze za niski . Przepływomierz powietrza masowy MAF 9,59 g/s pokazuje na wolnych obrotach Po zapaleniu wariują obroty 5 sęk i nagle gaśnie. Jak się pogazuje czasami nagle chodzi nierówno ale chodzi...
Witam, Czy u poradziłeś sobie może z tym porannym odpalaniem? tzn lekkie falowanie. Mam identyczne objawy i juz tak sie bujam z tym jakies dwa lata, dodam ze wtryski tez mialem juz regenerowane, pompa sprawdzona, swieczki wymienione, a auto przy niskiej temp. powietrza hmm nawet przy +10 st. odpala juz nie rowno i jak odpali to faluje na obrotach.
Bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienie, otóż mój Focus MK I 1.8 16V ZETEC-E po włączeniu klimatyzacji, podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła podwyższa sobie obroty tzn kiedy samochód toczy się, obroty jałowe wzrastają nawet do 1500, nie ma hamowania silnikiem i traci znacznie moc. Obroty czasem normują się dopiero po całkowitym zatrzymaniu a czasem zostają...
Witam Mam pytanie do uzytkowników Forda Focusa 1.8 (MK1) z silnikiem benzynowym. Jakis czas temu założyłem sobie komputer pokładowy (kupił używany oryginał, a ponieważ miałem oryginalna wiązkę to sie odrazu podpiąłem) I teraz mam dylemat. Z teori silnika na wtrysku wynika ze, gdy sie jedzie na biegu i puści sie gaz to ECU powinien odciąć wtryski i nie...
Witam, Mam problem z nowo zakupionym Fordem Focusem 1.6 tdci 90KM z 2008r. Auto jakieś dwa tygodnie temu przeszło pierwszy raz w tryb awaryjny. Do tego na desce zapaliła się kontrolka usterki zespołu napędowego (czerwony wykrzyknik w zębatce). Po ponownym uruchomieniu silnika było ok, ale po jakimś czasie kontrolka wyskoczyła ponownie. Do tego na postoju...
Witam mam problem z Focusem i mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoże. Auto szarpie mi podczas jazdy a gdy przy szarpaniu próbuje przyspieszyc to focus gasnie i zaaczyna mrugac kontrolka od swiec zarowych. Nie wazne czy na zimnym czy rozgrzanym silniku. Dodam jeszcze ze jak zgasnie to odpala od strzału(wiec to chyba nie pompa) i przez chwile jezdzi normalnie....
Witam wszystkich. Mam Focusa 1,6l, benzyna, 2004r., 184000km i niestety mam pewien problem. Otóż przy głębszym wdepnięciu gazu (szczególnie przy niskich obrotach) auto szarpie. Podobnie przy ruszaniu potrafi zrobić "żabkę", a przy gwałtownym wciśnięciu gazu na luzie, na początku dwa razy się zakrztusi, po czym normalnie wchodzi na obroty. Mechanik włożył...
wydawalo mi sie ze za duzo tego oleju, osuszacz ma 7lat, czy to trzesienie auta po wlaczeniu klimy jest wlasnie przez za duze cisnienie LP? gdzie znajde ten dławik? przy innych autach po zaladowaniu gazu niskie cisnienie tez jest ok 7barow lecz jak sprezarka zacznie pompowac automatycznie schodzi do 2,5-3bar, gdy trzymam pedal gazu idealnie na 3000rpm...
Witam wszystkich, Od pewnego czasu posiadam autko Ford Focus mk2 1.6 115 km.Problem jaki się pojawia to kontrolka silnika.Podaje 2 błędy (niski poziom katalizatora oraz P000A)dodatkowo na zimnym silniku lekko szarpie.Moc wydaje się normalna chociaż to mój pierwszy benzyniak.Kolejna sprawa to przy obrotach 3 tys jadać pod lekka górkę wciskając pedał...
Znowu ten pacjent. Kobitka ta sama. Skopiowałem już tekst z innej strony bo problem ten sam. Ja bym go sprzedał heh. Ale się uparła i już trochę włożyła. Kilkakrotnie przydarzyła mi się dziwna historia: przy redukcji na niskie obroty i zmianie na II bieg(dojazd do skrzyżowania i skręt, parkowanie prostopadłe - zawsze towarzyszy temu skręcanie) - gaśnie...
Przejade się do Elbląga bo z rankingu z http://www.fordclubpolska.org/fordclub/r... wynika, że jest solidniejszy niz w Gdyni :) A co do kwestji świec i przewodów to jednak najpierw wymienie bo od 5lat nic nie było tam robione ze świecami (rocznik 2000). Co do tego czy chodzi nie równo na wolnych obrotach to nie...jest wszystko ok,ale jak przy...
Dziękuje kolego 😀 Dzisiaj po pracy sprawdzę - to jest waż po lewej stronie stojąc przed silnikiem nie ?:-) powiem ze w sobotę wyczyściłem zawór EGR i przepływomierz - pomogło to w takim stopniu, ze auto jakby lepiej przyspieszało ale niestety nadal jest tak,ze jak zimny to chodzi ok , jak jest nagrzany to chodzi ok, a jak po dłuższej jeździe...
Ford focus 1.8 tdci 2001 rok . Mam problem auto na małych obrotach chodzi dobrze problem pojawia się gdy dam mu gazu przy 3500 obrotach wchodzi w tryb awaryjny i czasami gaśnie , zawór egr się nie załącza podpinałem go pod komputer wyszło że za małe ciśnienie idzie na wtryski . Nie wiem czy to ma wpływ ale wiem że na filtrze paliwa ma przejechane 15000...
zapominałem dodać, że auto miało badane parametry tryb pracy zaworu egr, ciśnienie turbiny itp podczas ciągłej pracy - też przy dużych obrotach silnika (na podłączonym komputerze) - wszystko wyszło w porządku - parametry OK - dziwi mnie więc fakt skąd wziął się ten błąd. Jutro zabiorę się za przegląd turbiny.
Witam, posiadam Forda Focus'a 1.4 16V z 1998, wersja ambient (najuboższe wyposażenie). Od pewnego czasu występuje u mnie nietypowy problem. Otóż podczas normalnej jazdy silnik traci moc, zachowuje się jakby nie dostawał paliwa. Dochodząc do 3000obr/min nie chce dalej przyspieszać tylko spadają obroty i traci moc. Po wysprzęgleniu wchodzi na niskie obroty...
witam Mam taki problem: -zapalił się check i auto straciło moc po diagnozie wyskoczyły 2 błędy p0016 i p0017 mówiące o złej synchronizacji czujników wału i wałków ,idąc tym tropem sprawdziłem rozrząd...wymieniłem go bo pasek był już w opłakanym stanie , oczywiście użyłem blokad. Nic się nie poprawiło...jedynie nie wywala już błędów wymieniłem również...
Witam Panowie i panie, zwracam się do was o radę a raczej o pomoc w sprawie nierozwiązanej mojej usterki w foczce od ponad roku. A mianowicie, około roku temu przy odpalaniu auto zaczęło od razu gasnąć (przy niskiej temperaturze "nie zawsze"), prędkościomierz wchodzi na +/- 1000 obrotów i od razu spadał, żeby jechać dalej z 1-2 minuty muszę go lekko...
Okazało się że auto pomimo zakręconego LPG nadal jeździ. Spadły obroty z 900 na 770-780, kontorlki LPG zaczęły migać na przemian (wszystkie zielone + na przemian czerwona) + dźwięk piszczenia. Okazało się że auto na włączonym LPG jeździ i silnik nie gaśnie więc zalewa go paliwem. Tu jest błąd w Twojej teorii. W instrukcji jest napisane że miganie tych...
W moim Fordzie Focus Cmax 2004 1.8 był przypadek przerzucania z LPG na Pb, błąd ciśnienia gazu. Instalacha STAG-200, parownik Shark 1200. Wymienione mam wtryskiwacze (Valtek), mapsensor SP-01 i wyczyszczony elektrozawór przy parowniku. Kłopot był nadal. W AC Gas Synchro raz ciśnienie wskazywało 0.5bara, później 1.88 i 1.3, obroty silnika 300 mimo, że...
W 4T to możesz i bez wydechu jeździć (jak masz gdzie), choć tracisz kilka procent mocy przez brak impulsu podciśnienia powstającym w rurze wydechowej. W 2T uzyskujesz tylko pracę na niskich obrotach, a mocy brak. Chcesz się tak dalej męczyć, to proszę bardzo. Tylko potem nie marudź, że pali 5/100, co chwilę wymieniasz świecę albo się zaciera i nie chce...
Witam od pewnego czasu mam problem z odpalaniem mojego focusa po nocy muszę chwilę kręcić a gdy odpali przez 1-3 sekund szarpie tak jak by chodził na 2 cylindrach auto miało wymienione świece na platynowe i kable. Na wolnych obrotach jest ok a gdy jadę i jest zimny to szapie i przerywa, gdy się zagrzeje objaw prawię znika na niskich biegach 1-2 czasem...
Witam Posiadam wzmacniacz jak w temacie. Problem polega na tym, że po podłączeniu wzmacniacza pod instalację samochodową ( bezpośrednio do akumulatora + i -) sam wzmacniacz bez radia gwiżdże(piszczy) zgodnie z narastaniem i opadaniem obrotów silnika. Dodam że wzmacniacz podłączam do Forda Focusa Diesla TDDI. Wczesniej wzmacniacz chodził w Nissanie Almerze...
Witam Mam problem z elektryką w focusie, po rozpoczęciu jazdy po jakieś 30 sekundach odpala się dioda niskiego poziomu płynu hamulcowego oraz esp, następnie w niektórych przypadkach dołączą do tego dioda "check engine" i prędkościomierz oraz obrotomierz wyłączają się (samochód jedzie normalnie tylko nie pokazuje ani prędkości ani obrotów). Czy ktoś...
Mam ten sam problem i doszedłem do wniosku że ten typ tak ma. Jak przyjrzeć się wykresowi mocy to przy niskich obrotach TDCI nie ma ich prawie wcale. Rozwiązaniem jest bardzo powolne puszczanie sprzęgła jeśli to możliwe lub ostrzejszy start z gazem. mogę oczywiście się mylić i jest to wina jakiejś usterki ale i mój właśnie poza tym drobnym mankamentem...
Bardzo przyzwoicie. Doczytaj w instrukcji jak się pokrywa mapy i wstaw więcej żółtych punktów ( np 5 zamiast 3) tworzących wykres mnożnika. Przy większych obciążeniach ma za duży mnożnik , powinien ≈0. Gdybym chciał coć dodać to ciśnienie robocze bym ustawił na 1 bar zamiast 1.07 bo to pewnie bliższe prawdy przy obciążeniu silnika, a ciśnienie...
Czym mierzysz ? Chętnie sobie sprawię taką zabawkę. Nie mierzę, dowiedziałem się tego na Wydziale Samochodów i Ciągników P.W., ponadto czytam literaturę fachową, bo umiem czytać. Też bym chciał żeby jakakolwiek turbosprężarka dmuchała od wolnych obrotów. :) Sprężarka w silniku wielkości 2,0l w dieslu da ciśnienie ok. 1 bara dopiero przy 200.000 obrotów....
Pracuje przy ciągnikach rolniczych ale w samochodzie będzie podobnie, pęknięty wał trafia z kilku przyczyn, zmęczenie materiału, zwichrowany blok ( może mocno przegrzany), katowanie silnika na wysokim biegu i niskich obrotach ( drgania ) i właśnie takich przyczyn u mnie trafia najwięcej, niby oszczędność bo mniej spali, a jednak. Osobiście wymienił...
W silnikach TDCI jest elektryczna grzałka silnika która się włącza w niskich temperaturach po uruchomieniu i wysysa akumulator. Nie wspomnę już o automatycznych światłach i od razu po uruchomieniu włączających się ogrzewaniach szyb przedniej tylnej i lusterek. Prądu nie wystarcza i silnik gaśnie. Proponuje po uruchomieniu delikatnie przytrzymać autko...
http://obrazki.elektroda.pl/4168368600_1... Przedstawiam kolejny krok ku "cyfryzacji" mojego motocykla, a mianowicie 10-cio funkcyjny licznik-komputer pokładowy. Co do słówka "komputer" to może nieco na wyrost go użyłem, niemniej urządzenie oprócz mierzenia prędkości i przebytej drogi, pokazuje też jednak coś więcej - w sumie oblicza...
Silnik 1,6 Ti-VCT benzyna. Mam auto od nowości, ma prawie 3 lata, 56tysk. km. Nie jest ani specjalnie oszczędzane ale też nie "butowane". Regularnie serwisowane. Od pewnego czasu mam w nim problem - podczas normalnej jazdy, przy niskich obrotach do ok. 3000tys. pojawiają się delikatne przyhamowania auta - jakby ktoś naciskał delikatnie na hamulec zamiast...
Witam , razem z chłopakiem posiadamy fokusa 1,8 tdci , któregoś razu zaczął nam przerywać na niskich obrotach jakby nie dostawał paliwa , po kilku dniach takiego jeżdżenia zaczęła zapalać się ikona ładowania . Chłopak postanowił dobrać się do niego i sprawdzic . Rozebrał pol silnika , wymienił alternator , poczyscil resztę części bo całe były w sadzy...
Witam, Studiuję ten temat już od kilkunastu tygodni, co niestety nie przekłada się na spadek zakłóceń w moim CB. Okazuje się, że wiele zależy od detali i każdy przypadek może być inny. Dlatego opiszę problem: Mam radio President Johnny II ASC, antenę President Iowa na uchwycie i druga (magnesówkę) Wilson 100 cm. Zmieniłem niedawno Forda Focusa na ściągnięta...
Witam mam problem z Focusem za pala za 8 razem - bardzo kopci nie spaloną ropą . jak się nagrzeje to już tak nie kopci , silnik wykręca się tylko do 3000 obrotów , w misce olejowej przybywa oleju ponad max na zimno pracuje bardzo nie równo ===DTC P0100=== Kod: P0100 - Przepływomierz masowy. ===DTC P0235=== Kod: P0235 - Obwód czujnika MAP. ===DTC P1631===...
Samochód z roku 2004 i nie było żadnych problemów. W pierwszym roku przepaliła zarówka i w serwisie wymieniono na gwarancji bez żadnych kosztów, sytuacja powtóżyła się w tym roku i w serwisie wymieniono na gwarancji bez żadnych kosztów,ale stwierdzono ze to wina oprogramowania i muszą wgrać nowszą wersje. Po zmianie porogramowania silnik szarpie na...
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Focusa Kombi, silnik 1,6l, benzyna. Od pewnego czasu pojawił się jednak pewien problem. Otóż jakiś czas temu zaświeciła mi się kontrolka silnika. Pojechałem z tym do elektromechanika, który po podłączeniu do komputera stwierdził, że jest jakiś problem z katalizatorem (niestety nie pamiętam jaki był nr tego...
Witam Szanownych Kolegów, mam problem z samochodem, Ford Focus 2014 MK 3.5 2.0 TDCi 163 km. podczas jazdy w trasie wyrzuca mi błąd P00BD (komunikat "usterka silnika, natychmiast serwis" na wyświetlaczu). Szczegóły DTC z Forscana: ===PCM DTC P00BD:64-27=== Kod: P00BD - Zakres / Jakość sygnału w obwodzie A przepływomierza masowego lub objętościowego...
Witam! Jak w temacie Ford Fokus II 1.8tdci nie chce odpalić. Klient jechał i samochód zgasł.Na szafie wyświetla ''usterka układu silnika'' Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie na listwie w granicach 6Mpa (zapalić nie może), a le gdy dostanie aplikacje z Plaka auto odpala ciśnienie wtedy w granicach od 18Mpa-30Mpa, na obrotach w granicy 2tyś ciśnienie...
https://obrazki.elektroda.pl/7729178000_... https://obrazki.elektroda.pl/6377131800_... Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5441248800_...
witam... mam pewien problem z focusem 1,8tdci 115k 2002r. Mianowicie, kupilem go jakies 1,5 roku temu jak sprawdzalem go na autostradzie to spokojnie rozpedzal sie do 195km\h, na jesien zeszlego roku tez sie rozpedzal do prawie 200km\h... ostatnio pojechalem na autostrade i nie mozna go rozbujac do 170km\h powyzej 160km\h pedal gazu wogule nie reaguje...
witam mam pytanko, poniewaz ostatnio kupilem opla astre 1.8, i nie wiem czy tak ma byc czy nie ale chodzi o to ze atuo jest bardzo slabe w momencie gdy ma sie zebrac z wolniejeszych obrotow np 1200. tak sampo jest przy ruszaniu z pierwszego biegu, trzeba dobrze przycisnac gazu lub wolno puscic sprzeglo bo innaczej strasznie go zadusza i nie da sie dynamicznie...
ford focus 1.8 tdci 2001 rok, który po wymianie pompy, wtrysków przeczyszczeniu całego układu paliwowego łącznie z wyczyszczeniem zbiornika nie odpala już teraz zapala się kontrolka świec i samochód gaśnie. Odpala jedynie na plaku ale i to nie przynosi efektu bo tak kopci że pół wioski nie widać. Silnik 1,8 tdci ford mk1 posiada system dieslowski wtrysku...
Witam problem jak w temacie. Po uruchomieniu trybu serwisowego i przejściu do pomiaru napięcia odczytywana wartość jest o 1V niższa od rzeczywistej zmierzonej na klemach akumulatora miernikiem. Sprawdzałem też napięcie w innym Focusie ale tam było wszystko OK. Do tego dochodzi jeszcze problem z ładowaniem akumulatora. Po około 20sek. załącza się kontrolka...
Akumulator jest Oki 12.7 na postoju na włączonym silniku 14.7 średnio , ale faktycznie jest mnóstwo rzeczy do sprawdzenia, kolega mi podpowiedział że ford focus często ma ten problem i żebym sprawdził tylny czujnik ABS ale nie pamięta która strona że w nim styki siadają . Tak czy siak dziękuję za pomoc n6210 ,punkty poszły 😉😊 A poniżej...
Witam mam taki problem z focusem samochod chodził dobrze ale jechałem dosc ostro i odcieło moc przyjechalem do domu podpiałem kompa i co pompa wtryskowa obwod czujnika a zbyt wysokie cisnienie udalo sie skasowac spsikałem kostki contactem i ok po kilku odpaleniach pozniej samochod nie zapala wogole i wywala bład p2291 nawet na plaku ma cieżko zapali...
Witam mam pytanie co do : Przy prawidłowo pracującym, rozgrzanym do temperatury pracy reaktorze katalitycznym, przy ustalonej pracy silnika, sonda znajdująca się za reaktorem katalitycznym utrzymuje wysoki stan napięcia, około 0,8V. Czyli w spalinach znajduje się mała ilość wolnych cząsteczek tlenu. Wolny tlen zużywany jest w procesie katalitycznym...
Ciężko określić, czy będzie lepszym wyborem, bo dużo zależy od szczęścia z tym braniem oleju :) 2.0 ogólnie bardziej pasuje do masy pojazdu, ale te silniki mają tendencję do brania oleju i ciężko to naprawić dobrze - winne są pierścienie. Niektórzy wymieniają je na pierścienie z volvo - z różnym efektem. W teorii silnik nie jest rozbieralny - producent...
Witam mam taki problem z autem że gaśnie po rozgrzaniu silnika w różnym zakresie obrotów i są takie błędy błędem wyświetlone na testerze, proszę P1563 FIP ( paliwa Pompa wtryskowa ) żądania zatrzymania silnika P1664 Napięcie akumulatora wysokie (To akurat bo miałem chwilowo aku z transita) P0035 Czujnik położenia wału korbowego usterkę obwodu. P0216...
Z dotryskami to przesadziłeś, masz normalną sekwencję bez udziwnień. Możesz włączyć funkcje wycinania dotrysków, ale to nic nie da bo ich nie ma No kolego ustawiłem wycinanie dotrysków na 2,5ms i na prawdę odczułem że auto zaczęło w końcu reagować na naciśnięcie gazu z wolnych obrotów. Oczywiście nie mówię tu o jakimś nagłym przybytku mocy itp tylko...
focus niskie napięcie niskie focus obroty obroty focus
głowica próżniowy przesunięcie liniowe spawarka normy
electrolux ew6s406bpi electrolux ew6s406bpi
Fender Bassman – brak lampy 5AR4, czy wzmacniacz zagra bez prostownika? 5AR4 a GZ34 – zamienność lamp prostowniczych, parametry, marki, różnice brzmieniowe