Wtyczka zasilająca EU/US? Jaka moc silniczków poruszających nią? Maksymalny obrót w pan 540, czy może 630'? Źródło światła z halogenu, ledu? Focus manualny czy automatyczny? Panowie, on tutaj nie przyszedł po ruchome głowy służące do celów ?medycznych, ani po poradę odnoście życia prywatnego, działalności, czy życia intymnego wróbli. Jasno napisał,...
Witam, przychodzę z problemem z moim Fordem Focusem Ford Focus Mk1 1,6 16V Zetec 101 KM benzyna z 2001 roku, przebieg około 65 000 km Mianowicie, auto na biegu jałowym chodzi równo dopóki nie dodaję powoli gazu. Wtedy tak jakby zacina się przy 2 100 obr./min i faluje między 2 100 a 2 000 obr./min. Dodając dalej powoli gaz, nic się nie dzieje do momentu,...
Lewy alt + shift przywróci język ...ale wracając do sprawy , auto się przegrzewa - tak zrozumiałem że potrafi płyn zagotować , Bo jeśli chodzi tylko o same wskazania wskaźnika temperatury , to może być kwestia wykręcenia czujnika temperatury o powiedzmy obrót ( o ile jest sprawny). Teraz nie pamiętam w którą stronę powinno się obracać koło pompy wody....
Rurka od odmy sparciała i ma dziurę. Silnik łapie lewe powietrze i obroty skaczą.
Tak jak w opisie. Może to się wydać śmieszne, ale tak jest. Ford Focus 1.8 tddi. Stoję, włączony silnik i nic, powoli ruszam i zaczyna się cykliczne szumienie co jakiś czas obrotu koła. Jest miejsce, że jest cicho a mały obrót koła i pojawia się szum. W czasie jazdy przeradza się w ciągły szum nie do zniesienia. Proszę o pomoc :?:
Płaskownik służy do blokady wałków rozrządu a jedna z tych śrub po wkręceniu w blok silnika blokuje obrót wału korbowego. ...... też twierdzę że do odważnych świat należy ! http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Powodzenia !
Regulacja ostrości działa, ale tylko do pewnego momentu, bo później kończy się już obrót potencjometrem. Oczywiscie reguluję focusem. G2 zostawiłem w spokoju jak tylko rozjaśniłem lekko obraz do uzyskania obrazu, bo był ciemny bardzo no i później zauważyłem, ze zmniejszając lekko G2 ostrosć się polepsza. Focus podkręcony na maksa. Dziwne jest dla mnie...
zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
To (wrzucenie wyższego biegu) spowoduje w każdym TD kopcenie na takich zakresach obrotów.
P1000 to nie przepustnica. Tyle mogę powiedzieć nie widząc auta.
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Może potencjometr w pedale gazu?
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Na postoju też tak gwiżdże?
Masz tester, obroty wału widzi sterownik?
Po sposobie w jaki jest to opisane, nasuwa się tylko jedna rada. Oddać do mechanika. Albo podłączyć chociaż tester. Masz jakiś?
Czyli słychać takie delikatne terkotanie? To raczej łożysko wysprzęglnika. Cały wysprzęglnik do wymiany.
Za silniczki krokowe, to niedawno opr dawali, zobacz https://www.google.com/search?q=2.0+DURA...
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
6500obr. to już chyba odcięcie paliwa.Pytanie w jakim stanie jest pompa paliwa ,może się już przycina.A obroty biegu jałowego są w normie czy podwyższone(w jakim zakresie obrotów)?
cześc miałem ten problem jest po prostu zanieczyszczony stabilizator wolnych obrotów wykręc go i przemyj w benzynie ekstrakcyknej to coś co koledzy nazywają to silniczkiem krokowym choć właśćiwie to się tak to nie nazywa mieśći się to przy kolektorze ssącym przykręcony dwoma sróbami pozdrawiam.
Sterowanie turbiną.
Wężyki te pokazywałem Ci na zdjęciu kilka postów wyżej. Powinny byś hmm jak to ująć: W środku kolektora ssącego, ale nie w środku w środku tylko zewnętrznym środku ;p hehe Nie wiem jak wygląda przy tym motorze, ale z reguły zazwyczaj robi się tak. Jak nie masz komputera diagnostycznego, odpinasz aku tak najlepiej z 30 minut (ważne, abyś poczekał aż...
Pewnie jakiś wąż dziurawy lub opaska zsunięta .
Nie, to normalne zużycie alternatora do wymiany najpewniej szczotki oraz wirnik. Typowa usterka, alternator Magnetti Marelli, części poza regulatorem pasują od alternatora Fiat Punto 65A.
Czujników brak. Rozpoznanie po prędkości i obrotach. Masz mape ori i mod?
Obroty alternatora to obroty silnika x2, przy takich objawach alternator kwalifikuje się do naprawy
ford focus 1.8 16v '99 bez instalacji gazowej Pozwolę sobie powrócić do tematu obrotów. czasem przy jeździe na trasie około 100 200 km z prędkościami bliskimi autostradowych po wysprzęgleniu obroty nie opadają. Jeżeli jechałem (załóżmy) z prędkością 140km/h i miałem 4000 obrotów po wyrzuceniu na luz obroty sie utrzymują jeżeli dodam gazu do 5000 juz...
Witaj pewnie to znalazłeś kol , może to pomoże , ftp://ftp.idm.ru/pub/ffclub/2003_5_Focus...
impuls obrotów to kolor zielony :)
Witam czy rozwiązał Pan problem z falującymi obrotami w fordzie? Mam ten sam problem przepustnica czysta przewody ok tylko nie wiem co z krokowym bo odkręciłem górna część elektroniczną czyli sam silniczek i na odpalonym nic nie rusza nie kreci a i silnik nie pracuje na dużych obrotach a mówią że powinien pracować przy odkręconym https://obrazki.elektroda.pl/5437115800_...
P1000 jest zawsze jeżeli nie ma błędów w PCM. Nie przejmuj się tym. Spróbuj wyczyścić IAC. Tam nie ma żadnej krokówki, tam jest zawór regulacji biegu jałowego IAC. Nauczcie się w końcu co to silnik krokowy to zaczniecie odróżniać krokowy od zwykłego silnika czy zaworu. Krokowy ma minimum 2 cewki czyli 4 zaciski. IAC ma tylko 2 zaciski.
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
Dlaczego mi Ford Focus 1.6 benzyna 2002 rok ma wysokie obroty po odpaleniu
Nie da się. Sprzęgło jest hydrauliczne. Najprawdopodobniej zbliża się jego wymiana.
Hej mam pytanko w moim focusie cos dzieje sie z klimą jak ja włacze to tak mi spadaja obroty silnika ze aż silnik gaśnie z z paska napędzającego sprezarke dymi sie , niewiem czy to wina spręzarki ?
problem może być w łożysku koła przedniego.Z nie go czujnik czyta obroty . Dodano po 1 najlepiej podłączyc diagnoskop i sprawdzić czy w czasie jazdy czujniki widzą obroty poszczególnych kół.
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
chętnie zgłoszę się do jakiegoś serwisu w okolicach krakowa/katowic żeby naprawić to niewielkim kosztem. Niestety o niewielkich kosztach proszę zapomnieć to nie maluch. A jeżeli są problemy z naprawą zamontować boscha.P
faluje hmm a jak by zacząć od silnika krokowego , fałszywego powietrza , czujnik temperatury może jeszcze...
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
może robi błędy czujnik predkosci albo by-pas
Miałem kiedyś podobnie,były wybite tulejki w korbowodach są takie gówniane żłobione , fachman szlifierz dorobił pełne z 1 dziurką i dzida...
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Niekoniecznie
Spróbuję coś ogarnąć. Zamowil bym. Sam kabel, bo program to nie problem ogarnąć heh. Dziękuję wszystkim za wskazówki. Dam znać jak jakiś mechanik znajdzie czas. A słyszałem jeszcze że reset komputera może pomóc. Ja bym odłączył akumulator i sprawdził. Jest sens?
miałem podobny problem, okazało się że czujnik obrotów wału nie był dokręcony i się przesuwał loso auto gasło, paliło etc. Focus 1
Witam Mam problem ze swoim Focusem, mianowicie po wymianie pompy wtryskowej (używana VP 30), zrobione wszystko jak w książce pisze auto nie odpaliło. Błąd P1564 i P1664. Na pompe udzielona gwarancja rozruchowa Pompa 100% sprawna. Auto oddałem do warsztatu gdzie w ramach gwarancji mieli to naprawić. Auto odebrane, z tego co widać robione coś ze sterownikiem...
Zostaw to i najpierw popatrz na obroty na rozruszniku. Za wolno kręci mimo, że pewnie Ci się WYDAJE OK.
Witam .Po wlaczeniu klimatyzacji w moim focusie obroty lekko sie podnosza wlacza sie wentylator klimy na wysokie obroty i po kilkudziesieciu sekundach sie zatrzymuje.Brak strzykniecia zalaczenia kompresora oraz nie leci zimno.Co to moze byc?Prosze o pomoc.
Witam, mam focusa tdci 115km, 241tys.km Mam podobny problem, mianowicie przy nizszych temperaturach i zimnym zilniku przy odpalaniu auto musi troche pokrecic i strasznie przy tym szarpie silnikiem, jak zaskoczy to jest ok, chodzi normalnie, moze lekko faluja obroty przez pierwsze momenty. Czy to moga byc siwece, albo bezpiecznik od swiec? Prosze o porade.
Problem z przepustnica.
Jakieś 10 15 sekund ale według mnie za mocno jak tylko trochę się rozgrzeje żadnego dymu niema nawet przy przegazowaniu na wyższych obrotach.
a to dłysel czy benzyna ?
ECU ma punkty masowe na przewodach, tzn niektore przewody sa masowymi i sa polaczone z nadwoziem. trzeba sprawdzic te punkty czy nie maja za duzej rezystancji na przejsciu. mialem taki przypadek w fordzie focusie tylko tam obroty zawieszaly sie czasami na 1200rpm. A tez wymieniali przepustnice i cuda robili.
Witam jeszcze nie odpowietrzałem tego modelu , ale w warsztacie mam swojej roboty zbiornik 5l po oleju wyposarzony w pompę paliwa którą zasilam układ wtryskowy pod niewielkim ciśnieniem 0.5 atm . Odpowietrzam w ten sposób wszystkie oporne auta bez najmniejszego problemu zwykle bez luzowania przy wtryskach . Koszt wykonania nie wielki a za to sama radość...
Zdzisio164 mam ten sam problem prosze napisz co jest przyczynom
2002 r , komputer nie wykazuje bledow
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
Na wolnych obrotach drgania to mogą być poduszki silnika uszkodzone.
Te 90A nie jest dostępne na wolnych obrotach.
Wymieniłem świece i przewody. Problem po części zniknoł. Jednak focus trzyma obroty na poziomie 600 a chyba powinno być na 1000?? (klima wyłączona, radio itp.) o co chodzi? Może to być wna paska wieloklinowego? piszczy na zimnym silniku.
Mam problem z moim fordem focusem mk1. Sa niskie obroty silnika.wymieniono filtr paliwa.i dalej zamula.przy wlączaniu 3 biegu już muli.na 4 jakos idzie.pod gorke wjade tzn wtocze sie bo brak mocy zaczyna tańcowac mi temperatura. Zwolnie o najlepiej jakbym jechala na 2 tys.obrotow.na 4 biegu i przy predkosci 80 km/h.wlaczam 5 bieg i znowu temp.idzie...
czy ktoś potrafi mi pomóc?
Witam Wyzerowałem adaptację i pomogło. Pozdrawiam
Masz trzy przewody czyli kontrolkę , do ECU jest to kontrola procentowego obciążenia alternatora dlatego przy zwiększanym poborze następuje podnoszenie obrotów silnika w celu zwiększenia mocy i zasilanie kontrolne akumulatora.P
Czy problem z drganiami został rozwiązany? Mam podobne objawy. U mnie po wymianie dwumasu jest trochę lepiej, lecz drgania na wolnych obrotach w zakresie 800-1300 obrotów są nadal odczuwalne wewnątrz auta.
Brak sygnału obrotów pompy nie ma możliwości uruchomienia silnika
sprawdź węzyk gumowy po kolektorem ssącym. Ze starości pękają i zasysa je do środka
Kolego sprawdzałeś napięcia we wtyczce regulatora w ogóle? Tddi i TDci regulatory nie są zamienne. Poza tym pomierz prąd pobierany z alternatora, bo możesz go przekraczać na wolnych obrotach.
Chłopaki umujcie sobie przepustnice w 99% to ona jest przyczyna falowania obrotów
Odrazu po dodaniu ,,gazu,, . Ona jest ustawiona na wolne obroty
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Ford Focus Mk 2 1.4 Benzyna+Gaz: Spadające obroty gdy wciskam sprzęgło podczas jazdy do około 400obrotów i często gasnący silnik na skrzyżowaniu jak się zatrzymuje. Wymieniłem przepustnicę, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, komputer (sterownik) i czujnik temperatury cieczy, zadymiałem układ dolotowy powietrza, wszystko szczelne i nic to nie...
jest na yt filmik jakiegos goscia ze stanow jak to wyjac. w moim aucie zostalo to zrobione przez mechanika na podstawie filmu. wymienia sie wiatrak porzez wyjecie pedalow wtedy jest dojscie do wiatraka. z drugiej wykreca sie schowek i jest dojscie od drugiej strony , wiatrak nie jest przykrecony jesy zamocowany na klik przez obrót.
Witam, mam taki problem w momencie gdy jadę jakieś 60-65/h i 90-110/h rosą mi obroty w zakresie 2000 do 3000 mam wrażenie jak by ślizgało się sprzęgło albo pasek rozrządu. kiepsko znam się na samochodach ale może ktoś będzie wiedział co to może być
Z takimi pytaniami to do Wróżki musisz się udać, zależy ile turbina tego oleju puszcza. Ogólnie zjawisko dość groźne, może spowodować całkowite uszkodzenie silnika. Auto wkręci się samo na niebotycznie wysokie obroty, paliwem będzie olej z turbiny. Naprawdę sugeruję wizytę u dobrego fachowca!
Tam jest lpg - jak wygląda sprawa regulacji luzów? Jak wygląda kompresja? Podejrzewam nierówną kompresję spowodowaną luzem zaworowym i taniej wymienić silnik lub zrobić głowicę (dociąć zawory) niż regulować zawory wymieniając szklanki Czy reset adaptacji pomaga (po resecie obroty wskoczą na nieco wyższe ale po kilkunastu km powinien się zaadaptować)?...
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Wymyłeś przepustnicę dokładnie....
Ford Focus 2.0 benzyna.Auto z 2008 r
nie jak już to silniczek krokowy on odpowiada za wolne obroty
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
Dzień dobry, mam problem - oddaliśmy auto (Ford Focus mk2 2005 rok) do mechanika i mam wrazenie ze jest w jeszcze gorszym stanie. Przed oddaniem obroty skakały lekko na jałowym a teraz skacza jak szalone po czym jesli nie doda sie gazu to Ford gasnie. To na pewno nie przepłwomierz, kable równiez były wymieniane. Mechanik rozkłada rece, jedyne czego...
Minimum 0,75 bara na wolnych obrotach przy 80*C. 1,5 bara przy 2000 obrotów.
Samochód kręci ale nie pali, akumulator ładowaliśmy ale dalej nic, później odpaliliśmy go na plaka, odpalił, kilka sekund pochodził i gasł, obroty mu spadają.
Witam Posiadam wzmacniacz jak w temacie. Problem polega na tym, że po podłączeniu wzmacniacza pod instalację samochodową ( bezpośrednio do akumulatora + i -) sam wzmacniacz bez radia gwiżdże(piszczy) zgodnie z narastaniem i opadaniem obrotów silnika. Dodam że wzmacniacz podłączam do Forda Focusa Diesla TDDI. Wczesniej wzmacniacz chodził w Nissanie Almerze...
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
trochę posprawdzałem i daje kolejne newsy otóż. -Wymieniony został czujnik w IC. -Sprawdzony omomierzem został czujnik temperatury przy filtrze powietrza (wartość poprawna, reaguje poprawnie- nie wiem czy połączenie ze sterownikiem działa) -wymieniony filtr powietrza Co wyczułem z nowości ? Mechanik twierdzi, że jeden z cylindrów nie pracuje normalnie....
Mycie dolotu preparatem w aerosolu,pomogło . Nowe życie wcieliło się w silnik. Przeczyszczone : przepustnica, przepływomierz przy filtrze, dolot do zaworów. 15 minut i nowe auto.:)
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
witam focus nierówno pracuje po czym się normuje po dodaniu gazu problem powraca obroty falują od 850 do 1100 czasem są mniejsze wahania obrotow odma sprawdzona cewka tez
Witam mam problem z focusem 1.8 tdci Na wolnych obrotach nie pompuje paliwa do filtra i gaśnie Może ktoś coś doradzić
wentylator kręci, ale nie ma wysokich obrotów
Wymieniłem - trochę potestowałem na drodze tj 3000 obrotów i więcej i na razie jest ok.
A czy sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Wiem po swoim focusie, jak już kiedyś pompa paliwa nie domagała, że podczas przyśpieszania w pewnym przedziale obrotów tracił moc.
ansolutnie zły objaw
Nie rób tego więcej, albo rób - będzie śmiesznie.
miałem podobny problem w focusie po odpaleniu obroty świrowały między 400 a 1200 po kilku sekundach auto gasło; odpalał od strzała. Jak się okazało łapał lewe powietrze; po uszczelnieniu wszystko wróciło do normy; Nie wiem jak jest w puncie, w focusie jest przewód odpowietrzający skrzynie; również on może robić krecią robotę.
obrót focus focus obrót rozgrzać nierówny obrót focus
rejestrator point modbus ciepła przenoszenie klimatyzatora
led3204 pilot video graber silver crest
Błąd F241 w piekarniku Electrolux - czujnik temperatury Amica PI6508 PLU – płyta indukcyjna wyłącza się podczas pracy, przyczyny i diagnostyka