Wtyczka zasilająca EU/US? Jaka moc silniczków poruszających nią? Maksymalny obrót w pan 540, czy może 630'? Źródło światła z halogenu, ledu? Focus manualny czy automatyczny? Panowie, on tutaj nie przyszedł po ruchome głowy służące do celów ?medycznych, ani po poradę odnoście życia prywatnego, działalności, czy życia intymnego wróbli. Jasno napisał,...
Witam, przychodzę z problemem z moim Fordem Focusem Ford Focus Mk1 1,6 16V Zetec 101 KM benzyna z 2001 roku, przebieg około 65 000 km Mianowicie, auto na biegu jałowym chodzi równo dopóki nie dodaję powoli gazu. Wtedy tak jakby zacina się przy 2 100 obr./min i faluje między 2 100 a 2 000 obr./min. Dodając dalej powoli gaz, nic się nie dzieje do momentu,...
Lewy alt + shift przywróci język ...ale wracając do sprawy , auto się przegrzewa - tak zrozumiałem że potrafi płyn zagotować , Bo jeśli chodzi tylko o same wskazania wskaźnika temperatury , to może być kwestia wykręcenia czujnika temperatury o powiedzmy obrót ( o ile jest sprawny). Teraz nie pamiętam w którą stronę powinno się obracać koło pompy wody....
Tak jak w opisie. Może to się wydać śmieszne, ale tak jest. Ford Focus 1.8 tddi. Stoję, włączony silnik i nic, powoli ruszam i zaczyna się cykliczne szumienie co jakiś czas obrotu koła. Jest miejsce, że jest cicho a mały obrót koła i pojawia się szum. W czasie jazdy przeradza się w ciągły szum nie do zniesienia. Proszę o pomoc :?:
Regulacja ostrości działa, ale tylko do pewnego momentu, bo później kończy się już obrót potencjometrem. Oczywiscie reguluję focusem. G2 zostawiłem w spokoju jak tylko rozjaśniłem lekko obraz do uzyskania obrazu, bo był ciemny bardzo no i później zauważyłem, ze zmniejszając lekko G2 ostrosć się polepsza. Focus podkręcony na maksa. Dziwne jest dla mnie...
Płaskownik służy do blokady wałków rozrządu a jedna z tych śrub po wkręceniu w blok silnika blokuje obrót wału korbowego. ...... też twierdzę że do odważnych świat należy ! http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Powodzenia !
Rurka od odmy sparciała i ma dziurę. Silnik łapie lewe powietrze i obroty skaczą.
To (wrzucenie wyższego biegu) spowoduje w każdym TD kopcenie na takich zakresach obrotów.
zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
Może czujnik obrotów wałka pompy?
6500obr. to już chyba odcięcie paliwa.Pytanie w jakim stanie jest pompa paliwa ,może się już przycina.A obroty biegu jałowego są w normie czy podwyższone(w jakim zakresie obrotów)?
Czyli słychać takie delikatne terkotanie? To raczej łożysko wysprzęglnika. Cały wysprzęglnik do wymiany.
Masz tester, obroty wału widzi sterownik?
Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
Witam Mam problem ze swoim Focusem, mianowicie po wymianie pompy wtryskowej (używana VP 30), zrobione wszystko jak w książce pisze auto nie odpaliło. Błąd P1564 i P1664. Na pompe udzielona gwarancja rozruchowa Pompa 100% sprawna. Auto oddałem do warsztatu gdzie w ramach gwarancji mieli to naprawić. Auto odebrane, z tego co widać robione coś ze sterownikiem...
P1000 to nie przepustnica. Tyle mogę powiedzieć nie widząc auta.
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Na postoju też tak gwiżdże?
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Może potencjometr w pedale gazu?
Czujników brak. Rozpoznanie po prędkości i obrotach. Masz mape ori i mod?
Za silniczki krokowe, to niedawno opr dawali, zobacz https://www.google.com/search?q=2.0+DURA...
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
problem może być w łożysku koła przedniego.Z nie go czujnik czyta obroty . Dodano po 1 najlepiej podłączyc diagnoskop i sprawdzić czy w czasie jazdy czujniki widzą obroty poszczególnych kół.
Po sposobie w jaki jest to opisane, nasuwa się tylko jedna rada. Oddać do mechanika. Albo podłączyć chociaż tester. Masz jakiś?
Jakieś 10 15 sekund ale według mnie za mocno jak tylko trochę się rozgrzeje żadnego dymu niema nawet przy przegazowaniu na wyższych obrotach.
Sterowanie turbiną.
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
impuls obrotów to kolor zielony :)
Obroty alternatora to obroty silnika x2, przy takich objawach alternator kwalifikuje się do naprawy
Pewnie jakiś wąż dziurawy lub opaska zsunięta .
cześc miałem ten problem jest po prostu zanieczyszczony stabilizator wolnych obrotów wykręc go i przemyj w benzynie ekstrakcyknej to coś co koledzy nazywają to silniczkiem krokowym choć właśćiwie to się tak to nie nazywa mieśći się to przy kolektorze ssącym przykręcony dwoma sróbami pozdrawiam.
Wężyki te pokazywałem Ci na zdjęciu kilka postów wyżej. Powinny byś hmm jak to ująć: W środku kolektora ssącego, ale nie w środku w środku tylko zewnętrznym środku ;p hehe Nie wiem jak wygląda przy tym motorze, ale z reguły zazwyczaj robi się tak. Jak nie masz komputera diagnostycznego, odpinasz aku tak najlepiej z 30 minut (ważne, abyś poczekał aż...
Nie, to normalne zużycie alternatora do wymiany najpewniej szczotki oraz wirnik. Typowa usterka, alternator Magnetti Marelli, części poza regulatorem pasują od alternatora Fiat Punto 65A.
Dlaczego mi Ford Focus 1.6 benzyna 2002 rok ma wysokie obroty po odpaleniu
Te 90A nie jest dostępne na wolnych obrotach.
Kolego sprawdzałeś napięcia we wtyczce regulatora w ogóle? Tddi i TDci regulatory nie są zamienne. Poza tym pomierz prąd pobierany z alternatora, bo możesz go przekraczać na wolnych obrotach.
nie jak już to silniczek krokowy on odpowiada za wolne obroty
Witaj pewnie to znalazłeś kol , może to pomoże , ftp://ftp.idm.ru/pub/ffclub/2003_5_Focus...
P1000 jest zawsze jeżeli nie ma błędów w PCM. Nie przejmuj się tym. Spróbuj wyczyścić IAC. Tam nie ma żadnej krokówki, tam jest zawór regulacji biegu jałowego IAC. Nauczcie się w końcu co to silnik krokowy to zaczniecie odróżniać krokowy od zwykłego silnika czy zaworu. Krokowy ma minimum 2 cewki czyli 4 zaciski. IAC ma tylko 2 zaciski.
Odrazu po dodaniu ,,gazu,, . Ona jest ustawiona na wolne obroty
Nie da się. Sprzęgło jest hydrauliczne. Najprawdopodobniej zbliża się jego wymiana.
miałem podobny problem, okazało się że czujnik obrotów wału nie był dokręcony i się przesuwał loso auto gasło, paliło etc. Focus 1
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
jest na yt filmik jakiegos goscia ze stanow jak to wyjac. w moim aucie zostalo to zrobione przez mechanika na podstawie filmu. wymienia sie wiatrak porzez wyjecie pedalow wtedy jest dojscie do wiatraka. z drugiej wykreca sie schowek i jest dojscie od drugiej strony , wiatrak nie jest przykrecony jesy zamocowany na klik przez obrót.
chętnie zgłoszę się do jakiegoś serwisu w okolicach krakowa/katowic żeby naprawić to niewielkim kosztem. Niestety o niewielkich kosztach proszę zapomnieć to nie maluch. A jeżeli są problemy z naprawą zamontować boscha.P
Zostaw to i najpierw popatrz na obroty na rozruszniku. Za wolno kręci mimo, że pewnie Ci się WYDAJE OK.
Witam czy rozwiązał Pan problem z falującymi obrotami w fordzie? Mam ten sam problem przepustnica czysta przewody ok tylko nie wiem co z krokowym bo odkręciłem górna część elektroniczną czyli sam silniczek i na odpalonym nic nie rusza nie kreci a i silnik nie pracuje na dużych obrotach a mówią że powinien pracować przy odkręconym https://obrazki.elektroda.pl/5437115800_...
Miałem kiedyś podobnie,były wybite tulejki w korbowodach są takie gówniane żłobione , fachman szlifierz dorobił pełne z 1 dziurką i dzida...
Minimum 0,75 bara na wolnych obrotach przy 80*C. 1,5 bara przy 2000 obrotów.
Chłopaki umujcie sobie przepustnice w 99% to ona jest przyczyna falowania obrotów
Turbo działa, przewody szczelne,bałwanki puchną, brak momentu objawia się przy ruszaniu z miejsca z wolnych obrotów.
No może czegoś nie wiem.... Pomijając takie prędkości na taki silniczek, czy można go tak zagrzać na postoju czy tylko w czasie takiej szybkiej jazdy? Czy wentylator się normalnie uruchamia? Może za "słaba" pompa wodna na wolnych obrotach
MISIEK dzięki ci serdecznie ale powiedz gdzie mozna kupić ten czujnik obrotów wałka
wentylator kręci, ale nie ma wysokich obrotów
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
Niekoniecznie
ford focus 1.8 16v '99 bez instalacji gazowej Pozwolę sobie powrócić do tematu obrotów. czasem przy jeździe na trasie około 100 200 km z prędkościami bliskimi autostradowych po wysprzęgleniu obroty nie opadają. Jeżeli jechałem (załóżmy) z prędkością 140km/h i miałem 4000 obrotów po wyrzuceniu na luz obroty sie utrzymują jeżeli dodam gazu do 5000 juz...
Czy problem z drganiami został rozwiązany? Mam podobne objawy. U mnie po wymianie dwumasu jest trochę lepiej, lecz drgania na wolnych obrotach w zakresie 800-1300 obrotów są nadal odczuwalne wewnątrz auta.
Brak sygnału obrotów pompy nie ma możliwości uruchomienia silnika
W rzeczy samej. No i robi takie po dwa obroty.
Witam jeszcze nie odpowietrzałem tego modelu , ale w warsztacie mam swojej roboty zbiornik 5l po oleju wyposarzony w pompę paliwa którą zasilam układ wtryskowy pod niewielkim ciśnieniem 0.5 atm . Odpowietrzam w ten sposób wszystkie oporne auta bez najmniejszego problemu zwykle bez luzowania przy wtryskach . Koszt wykonania nie wielki a za to sama radość...
Na wolnych obrotach drgania to mogą być poduszki silnika uszkodzone.
Masz trzy przewody czyli kontrolkę , do ECU jest to kontrola procentowego obciążenia alternatora dlatego przy zwiększanym poborze następuje podnoszenie obrotów silnika w celu zwiększenia mocy i zasilanie kontrolne akumulatora.P
Samo radio nie ma masy.Ma ją poprzez wtyczkę. Poprzez którą? Tylko nie pisz, że poprzez antenową! Ma mieć dostarczoną masę przez wtyczkę zasilania. Zgadza się to, co wcześniej napisałeś, a o czym wspomniałem w poprzednim poście? Że zakłócenia nie zależą od obrotów.
Witam, mam focusa tdci 115km, 241tys.km Mam podobny problem, mianowicie przy nizszych temperaturach i zimnym zilniku przy odpalaniu auto musi troche pokrecic i strasznie przy tym szarpie silnikiem, jak zaskoczy to jest ok, chodzi normalnie, moze lekko faluja obroty przez pierwsze momenty. Czy to moga byc siwece, albo bezpiecznik od swiec? Prosze o porade.
Po zakupie samochodu,stwierdziłem,że rozgrzane autko ma falowanie obrotów,a przyspieszenie powoduje "dławienie się" silnika...diagnoza: uszkodzony silniczek krokowy wolnych obrotów. Zmieniłem go na nowy i "foczka" nabrała wigoru,sprawiając wiele radochy. Trwało to jedynie kilka miesięcy i sytuacja powróciła. Kolejna zmiana silniczka na regenerowany...
Problem z przepustnica.
Tylko sęk że ciężko komputer na tym zadupiu ogarnąć.
Jak jest duże obciążenie silnika przez wspomaganie to podnosi obroty. Teraz na postoju jak skręcisz na maksa kierownice i tak będziesz trzymał to obroty spadna. A z czujnikiem moduł zwiększy obroty.
a to dłysel czy benzyna ?
byłem w serwisie forda i gość zalecił wymianę oringu i czekać na ewentualny rozwój wydarzeń. przy dojezdzie do swiateł wyczówalne małe skoki obrotów.
Witam mam problem (1.8 TDCI 115KM) podjechałem pod blok chciałem ruszyć zaczęło coś piszczeć. Pisk słyszalny jest na pierwszym i drugim biegu potem stopniowo ustaje. Obstawiłbym na łożysko wałka na skrzyni ale byłoby go słychać w całym zakresie obrotów
faluje hmm a jak by zacząć od silnika krokowego , fałszywego powietrza , czujnik temperatury może jeszcze...
Niestety teraz ja również się zepsułem i w dodatku jestem pomiędzy dwiema hospitalizacjami jak dojdę do siebie po wszystkim zabiorę się za auto i na pewno dam znać co to było z obrotami
..a sprawdzałeś na lampie jaki jest kat wyprzedzenia i czy zmienia sie na wyzszych obrotach ?..
Samochód kręci ale nie pali, akumulator ładowaliśmy ale dalej nic, później odpaliliśmy go na plaka, odpalił, kilka sekund pochodził i gasł, obroty mu spadają.
To że na wyższych obrotach leci cieplejsze powietrze jest normalne. Po prostu dostarczasz więcej ciepła na nagrzewnicę, a będzie to widoczne szczególnie na wysokich obrotach dmuchawy.
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
Zdzisio164 mam ten sam problem prosze napisz co jest przyczynom
Hej mam pytanko w moim focusie cos dzieje sie z klimą jak ja włacze to tak mi spadaja obroty silnika ze aż silnik gaśnie z z paska napędzającego sprezarke dymi sie , niewiem czy to wina spręzarki ?
A czy sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Wiem po swoim focusie, jak już kiedyś pompa paliwa nie domagała, że podczas przyśpieszania w pewnym przedziale obrotów tracił moc.
Witam Wyzerowałem adaptację i pomogło. Pozdrawiam
Witam Borykam sie z problemem falujących obrotów w Focusie mk1 1.6b+lpg. Brak jakikolwiek innych defektów typu szarpanie,dławienie,duze spalanie itp. Co wymieniłem na nowe: -nowy rozrząd -świece ngk + przewody -cewka zapłonowa -czujnik położenia przepustnicy -zawór biegu jałowego -czujnik vss -regulator napięcia ładowania -sonda lambda (pierwsza od...
Sprawdzałeś zawór EGR? jeśli zabrudzony to recyrkulacja spalin nie działa prawidłowo a to właśnie przez niego idzie powietrze do turbiny,słychać na filmiku że problem z wkręcaniem się obrotów.
Ford Focus Mk 2 1.4 Benzyna+Gaz: Spadające obroty gdy wciskam sprzęgło podczas jazdy do około 400obrotów i często gasnący silnik na skrzyżowaniu jak się zatrzymuje. Wymieniłem przepustnicę, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, komputer (sterownik) i czujnik temperatury cieczy, zadymiałem układ dolotowy powietrza, wszystko szczelne i nic to nie...
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Wymieniłem - trochę potestowałem na drodze tj 3000 obrotów i więcej i na razie jest ok.
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
auto nie posiada gazu, błąd się pojawia pod obciążeniem, z obserwacji sądzę że raczej na wysokich obrotach. sprawdzę to podciśnienie na biegu jałowym.
Na wolnych obrotach 4.8kPa przy 3000 rpm 35kPa
2002 r , komputer nie wykazuje bledow
ECU ma punkty masowe na przewodach, tzn niektore przewody sa masowymi i sa polaczone z nadwoziem. trzeba sprawdzic te punkty czy nie maja za duzej rezystancji na przejsciu. mialem taki przypadek w fordzie focusie tylko tam obroty zawieszaly sie czasami na 1200rpm. A tez wymieniali przepustnice i cuda robili.
Dokładnie. Pokrzywią się jak masło nawet przy wolnych obrotach i nikt niczego może nie usłuszeć.
A muszą te wtryski być wpisane jak to zrobić ( wymieniane były przy rozłączonym akumulatorze ) są te same co były ale po regeneracji . To dlaczego sama pompa nie zaciąga czy może być wina rozrusznika bo poprzedni właściciel wymieniał a nie wiem czy czasami nie jest założony od mondeo i ma miejszy obrót.
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
Wniosek jeden nie jeżdżę na rezerwie i z obrotami nie ma problemu
Jakie usterki w pamięci sterownika? Sterownik widzi obroty pompy?
może robi błędy czujnik predkosci albo by-pas
focus obrót focus obrót rozgrzać nierówny obrót focus
skrzynia biegów daewoo kontrolka silnik focus domofony schematy
led3204 pilot video graber silver crest
Jak zresetować komputer w Volvo FH 500? ICE3B1565J – przyczyny wyłączania, auto-restart, diagnostyka, typowe usterki SMPS