Dostałeś odpowiedź na Forum Forda który przewód do czego :) , do dzieła :)
Pozostaje tylko lub aż tylko wykręcić starą sondę Jeżeli by nie chciała iść na zimno - nie ciągnij kluczem tylko takie energiczne szarpnięcie - wręcz uderzenie młotkiem w klucz. To zagrzej auto i po zgaszeniu polej okolice sondy wodą i zaraz kręć (lej sam element sonda/gwint) - uważaj żeby się nie poparzyć. Dobrze spasowanym kluczem oczkowym - wiem...
Powiedziałbym, że chyba nie możliwe....powinien być taki który ma osobne wyjścia na każdą świecę..... Były i takie i takie wersje, chyba 12 różnych kodów silnika i trzy wersje mocy, nawet dla 2006 roku zostaje kilka rodzajów. Do 2005 roku większość miała przekaźnik "sterownik" z wyjściem na poszczególne świece, od 2006 przekaźnik "normalny" w skrzynce...
Wstaw jakieś zdjęcia.
Problem z brakiem załączania sprzęgła klimatyzacji w Fordzie Focusie MK3 1.6 105 KM z 2011 roku, przy braku napięcia na cewce sprzęgła, może mieć kilka przyczyn. Poniżej przedstawiam krok po kroku, co i jak sprawdzić, aby zlokalizować usterkę, zaczynając od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn: 1. Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników...
Wepnij przewody tak jak jest na schemacie. GEM musi widzieć coś po drugiej stronie złącza, a jak nie widzi, to generuje błąd.
Pociągnij przewody bo tak będzie najłatwiej . Bez modułu odbierającego ramki z can nic nie zrobisz w tym przypadku . A ta opcja będzie z pewnością droższa i wymagała więcej wiedzy programistycznej .
Ford Focus 1.8 TDCi 2004. Dlaczego są 2 rurki pod lewym błotnikiem z przodu?
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Zobacz na skrzynkę z bezpiecznikami z drugiej strony lekko pociąg przewody jakby w izolacji się upalił
Autko naprawione powodem awarii był przerwany przewód niebieski od sterownika wentylatora do komputera poprzez skrzynkę bezpieczników . Dodam dla potomnych ,że sterownik silnika znajduje się obok akumulatora . Aby Wam było łatwiej podpowiem że ze sterownika silnika wychodzą dwa niebieskie przewody . Jeden do sterownika wentylatorów a drugi do alternatora...
witam sonda w focusie jest taka sama jak w innych sam. najprostsza metoda sprawdzenia; - 2 białe przewody to obw.grzałki rezyst.ok 5-10 Ω - zasilanie na nie +12 v po stacji po odpaleniu silnika odczekaj ok. 2 min. wepnij woltomierz na przewody czarny i szary - przełączanie w zakresie 0,15- 0,9 v
Nie mam 100% pewności co do tego konkretnie przypadku, ale bywały uszkodzone przewody na zgięciu zaraz przed wtyczką wtykaną do alternatora. Z pamięci nie wyrecytuję, ale doczytaj w innych wątkach a ze szczególnym wskazaniem na problemy z przewodem i wtyczką. Były tam historie, gdzie przez brak sterowania alternator pracował w trybie bezpiecznym i ładował...
Naładuj akumulator, sprawdź czy klemy na akumulatorze dobrze dokręcone i czy przewody przy nich nie uszkodzone.
No to masz regulator do wymiany. I raczej na oryginał-Magneti Marelli. No chyba, że wtyczka była uszkodzona i ktoś przewody wpiął jak chciał. Gdzie to Cumnock jest?
Pompa oleju, łancuch, napinacz, rozrząd, przewody zasilające i spływowe oleju. To takie minimum.
Potwierdzam - dwa przewody :) Oblukaj zdjęcie ten włącznik różni się dość znacznie od czujnika prędkości - z daleka rozróżnisz http://sklep.auto-watin.pl/do/item/14413...
Myślę,że jest błędem podłączanie przetwornicy do gniazda zapalniczki- prowadzą tam cienki przewody - lepiej już poprowadzićć oddzielne grube wytrzymałe przewody unikniesz spadku napięcia.
Ja podaję masę wg schematu "sterowanie masą" podłączenia nowej centralki alarmu/zamka na te wetknięte przewody. Te przewody to wyjścia z mojego dołożonego alarmu, i to wszystko... Drugi obrazek z Twojego pierwszego posta, czyli biały i czarno/biały wtykasz Ty. Podaj masę na te dziury we wtyczce, w które wpiąłem przewody, przez próbnik (i żarówkę), lub...
Czujnik pewnie i dobry był, ingerencja elektryka i wymiana jak widać nic ni dała. Błędy pewnie pozostały bez zmian. A wystarczy sprawdzić sygnał z czujnika na wtyczce sterownika ABS lub/i prześwietlić przewody od czujnika do wtyczki. Jeśli jest wszystko ok, sterownik do naprawy.
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Silnik dość popularny, ale niestety niezbyt trwały. Na początek posprawdzaj wszystkie przewody turbo- kolektor bo one potrafią pękać zwłaszcza przy opaskach. Sprawdź chłodnicę powietrza, może pęknięta gdzieś na boczku i czasami popuszcza. Jeżeli jednak faktycznie turbina się kończy to od razu zdejmuj miskę i wymień lub wymyj /jak Ci się uda/ smok i...
Sterowanie minusem. Pomarańczowo czarny to zamykanie, zielono czarny to otwieranie. Oba przewody 0.5 mm w przelotce drzwi kierowcy. Zasilanie ze skrzynki bezpieczników. Kierunkowskazy to niebiesko czerwony i niebieski w progu po stronie kierowcy. Oczywiście najpierw mierzysz, aby się upewnić że to te przewody, później podłączasz. Za schowkiem pewnie...
Wszystkie połączenia elektryczne skontroluj, przede wszystkim grube przewody od akumulatora - też sprawdź przewód łączący alternator z baterią. Następnie jeżeli to wszystko jest okej, wyciągnij alternator i zawieź do fachowca, co je regeneruje.
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Możliwe że przełącznik sie uszkodził, ale w pierwszej kolejności sprawdź przewody między drzwiami a nadwoziem czy nie popękały.
Tak. Znaleźć przewody od blokady i je połączyć. W tym alarmie to dwa zielone.
Przewód czrno zielony i czarno pomarańczowy to sterowanie masą, zamknij/otwórz. Podanie na te przewody impulsu masowego powinno skutkować zamknięciem/otwarciem auta. Piszesz, że sprawdziłeś, więc usterka jest w nowym sterowniku albo... źle podłączyłeś do masy przewody żółty i żółto-czarny. Jeśli i tu jest wszystko ok, to zobacz kontrolką czy dokładany...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Wiazka Forda oznaczona EC (2M5T 12A522) ma podlaczone przewody od alternatora niebieski na pin 41, szary na 45 do PCM. W przypadku mojej wiazki niebieski przewod byl juz zasniedzialy przy samym pinie do PCM. Oznaczenie wiazki jest zamocowane pare centymetrow powyzej duzej plastikowej kostki wpuszcznej w slupek B (ponizej PCM).
https://ford.sklep.pl/product-pol-19838-... Tam pisze że typ silnika bez znaczenia, a i cena w miarę przystępna. Jedyny warunek to ręczna skrzynia b.
Masz trzy przewody czyli kontrolkę , do ECU jest to kontrola procentowego obciążenia alternatora dlatego przy zwiększanym poborze następuje podnoszenie obrotów silnika w celu zwiększenia mocy i zasilanie kontrolne akumulatora.P
Odłącz przewody od nagrzewnicy w komorze silnika i połącz je ze sobą tak aby płyn nie trafiał do nagrzewnicy i zobacz czy dalej się grzeje, jeśli nie to coś nie tak poskładali przy wymianie.
Jeżeli masz dwa elektrozawory podciśninia, to znaczy że geometria turbiny też jest sterowana podciśnieniowo. W takim przypadku sprawdzenie działania geometrii to prosta czynność: na wolnych obrotach zdejmij wężyk podciśnienia z gruchy turbiny - sztanga ma się natychmiast (w ciągu pół sekundy) maksymalnie wysunąć, po założeniu wężyka równie szybko ma...
Nie pokaże. Zrób tak, odpal auto na benzynie i spryskaj cewkę oraz przewody wodą, najlepiej ze spryskiwacza do płynu do szyb, i daj parę razy gazu energicznie, jak nie będzie przebierał i strzelał na PB to moim skromnym zdaniem cewka będzie ok.
gdzie szukać? Sprawdź czy czarny przewód syrenki i czarny przewód centrali alarmowej mają dobre połączenie z masą samochodu. Ja bym taki "niepewny" system alarmowy zdemontował całkowicie i po kolei podłączył przewody jeszcze raz (zaczynając od +i- zasilania, +po stacyjce, kierunkowskazy, syrenka a na końcu wejścia wyzwalające czujników i sterowanie...
Nie denerwuj się Miałem przypadek kiedy auto nagle zgasło Też prułem pół auta i strzelałem przewody Okazało się że ze skrzynki bezpieczników wiązka leciała za błotnik pod nadkolem. Tam były dwie kości skręcane ze sobą Połowa pinów zielona a prądowy nadpalony Dodano po 2 Możesz połączyć się z kalkulatorem na krótko wpinając się przy kompie
Ależ to banalnie proste. żdejmij cokół z kineskopu. Omomierzem znajdz dwie nóżki obok siebie o małej oporności to żarzenie. Masz wzmacniacze RGB na PK, trzy takie same zakończone trzema oporami takiej samej wartości to katody> jak nie wiesz ktróra jest która możesz na chwilę podać na każdą z nich masę a kineskop zaświeci odpowiednim dla katody kolorem....
Jeśli chodzi o zapowietrzanie układu to dobrze jest wstawić zworek zwrotny na przewodzie od filtra do pompy.Co do silnika to masz chyba TDCI a nie TDDI? w TDCI często się zapowietrza poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe przy wtryskiwaczach.Wymień te gumki koszt niewielki a może będzie poprawa.Co do tarcia to może masz luzy na łożysku piasty.Na luzie...
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
A więc po tak: robiłem kamerę obrotową na silnikach krokowych i powiem Ci że będziesz się z tym babrał kupę czasu. 1 dobór silników korowych (moc, skoki, napięcie itd..) 2 dobór odpowiednich przekładni które będę poruszać kamerą. 3 kamera. jak masz zamiar rozwiązać sterowanie zoomem oraz sprawa auto focus bo nie wyobrażam sobie że ostrość będziesz dobierał...
Jakieś słabe te świece co 15kkm. Ford przewiduje 60kkm na świecach i tyleż wytrzymują. Nawet jest wersja hardcore 90kkm - platynowe v6.
Dziękuję za informację połączyłem przewody wg. Pana uwagi co prawda mam przewód żółto zielony ale myślę że jest to wg. schematu przewód żółty , reszta się zgadza. W każdym razie samochód odpalił i jazda próbna nie wykazała żadnych objawów duszenia lub zrywani pracy silnika. Pozdrawiam Mirek :|
Myliles sie wiazke przewodow mam w zakolu i musze zakole rozebrac zeby przeciagnac przewody do srodka auta :)
Dzięki za schemat, ale ta część układu jest sprawna. Po podaniu napięcia na przewody pompka pracuje.
Uszkodzone przewody w okolicach skrzynki bezpieczników w komorze silnika.
Niestety ale w Focusie nie dochodzą do klawiszy drzwi kierowcy ani innych grube przewody bezpośrednio do silników bo jeśliby tak było to bym tego tematu nie rozpoczynał.Sterowane jest to może multipleksowo (np.jak w PASSACIE)przewodów mniej niż 8(a jeszcze jest domykanie z klawiszy).Po drodze zapewne jakiś sterownik????
Sony CDP-502ES trafił na serwis Stan odtwarzacza opłakany, pomijam aspekty związane z wiekiem jak uszkodzone punkty lutownicze, klej czy stan kondensatorów. Ale efekty poprzednich serwisów były dramatyczne Widać że poprzednicy nie bardzo wiedzieli co robią, wszystkie potencjometry pokręcone, oś układu śledząco-ogniskujacego wysmarowana gęstym smarem...
tam nie ma przeplywomierza, jest map sensor. sondy sprawdzone, wymienione na nowe. przepustnica umyta, przewody odmy sprawdzone.
przewody turbo focus focus przewody radia sonda przewody przewody
atmega8 miganie diody konwerter radio regulacja zmywarki
sharp aquos ustawienia sharp aquos ustawienia
System.Web.Services 4.0.0.0 – błąd ładowania w .NET Framework i .NET Core, diagnostyka, bindingRedirect 4Swiss Sienna 7 – menu serwisowe, wejście, funkcje, diagnostyka, kody błędów