Witam, Co do postu powyżej, to u mnie na pewno nie jest problem turbiny i nieszczelności. Co do użytkowania, myślę że każdy użytkownik turbosprężarki powinien je znać. Ja u siebie podejrzewam uszkodzenia pompy wtryskowej. Ponieważ ewidentnie nie reaguje na zmiany obciążenia. Jeżeli jadę stałą prędkością i wcisnę gaz, aby przyśpieszać to nie ma czegoś...
Podwójna przepustnica występuje wyłącznie w silnikach z dpf. Otwierana jest ona dopiero podczas regeneracji, normalnie jest w pozycji zamkniętej. Druga przepustnica od EGR-a normalnie jest w pozycji otwartej i częściowo jest domykana podczas otwarcia zaworu EGR ! (ta przepustnica reguluje także ciśnienie doładowania). Po wycięciu DPF-a, zostają błędy...
witam, jak w tytule, męczę się z focusem 1.8 tdci na układzie siemens, problem polega na tym że auto zapala, na postoju wkręca się w obroty, ciśnienie rail ok, na wolnych około 300 bar, jak depnę dobija nawet do 1000, natomiast jak wyjadę na jazdę próbną w momencie dodawania gazu auto zaczyna przyśpieszać po czym ciśnienie spada do około 66, 70 bar,...
Witam wszystkich . Mam forda FOCUSA 1.8 TDDI auto po nocy ciężko odpala . Mianowicie trzeba krecić i kręcić tym rozrusznikiem . Jak zapali i pochodzi z 10 min to pali już normalnie . Powiem jeszcze to ,że dopiero za drugim dłuższym kręceniem zaczyna przyśpieszać zapłon. Wydaje mi się ,że to cofające się paliwo . Wymieniłem filtr paliwa i założyłem zaworek...
Czy jest konieczna regeneracja wszystkich wtryskiwaczy? Ja zawsze regeneruje wszystkie, po regeneracji jednego, często występuje szarpanie przy przyspieszaniu.
To (wrzucenie wyższego biegu) spowoduje w każdym TD kopcenie na takich zakresach obrotów.
I ciśnienie doładowania.
Może panewka szuka wyjścia?
A może ktoś miał coś podobnego? Nie koniecznie w 2.0 tdci może być też 1.6tdci
W Fordzie trzeba zrobić trochę kilometrów jadać na zasadzie przyspieszanie i odpuszczanie cały czas, ale bez piłowania :). Tak jak nadmieniłem czasami kilka kilometrów a czasami kilkanaście (zdarzyło się w Focusie nawet 30km).
Witam Przy przyspieszaniu od czasu do czasu dławi mi się samochód co może być tego przyczyna???? Czy moze to byc filtr paliwa (jestem przed wymiana)?????
Cześć, Doszedłeś co było przyczyną tego buczenia? Mam ten sam przypadek i nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny.
A może autko czyści sobie DPF-a i stąd puszcza sobie dymka? Czyści tylko przy przyspieszaniu? :P
Podbijam temat może ma ktoś jakiś pomysł??
Ten przetwornik co jest właśnie w skrzynie biegów wciskany, należy sprawdzić ma na nim być + i - i impulsy plusowe chyba, dajesz auto na lewarek druga osoba wbija jedynkę i patrzysz czy impulsy przyspieszają wraz z prędkością, jak jest tam wszystko dobrze to licznik do wymiany.
O szarpaniu w tym silniku w psa/Volvo/ford można książkę napisać. Najpierw zobacz czy masz na gruszce od turbosprężarki czujnik kopiowania.
Witam, mam taki problem w momencie gdy jadę jakieś 60-65/h i 90-110/h rosą mi obroty w zakresie 2000 do 3000 mam wrażenie jak by ślizgało się sprzęgło albo pasek rozrządu. kiepsko znam się na samochodach ale może ktoś będzie wiedział co to może być
Tak kolego. Zrób diagnostykę i może szybciej znajdziesz usterkę a nie wydasz tyle kasy!!
Może kolega napisac co było przyczyną tej awarii????
ja miałem podobny problem, teraz jest jeszcze gorzej. Objawy były takie same, lecz przy przyśpieszaniu nie gasł lecz tracił moc, mechanik powiedział że to prawdopodobnie przez zatankowane paliwo bardzo złej jakości. Kazał mi zatankować lepsze i dolać ulepszacza, tak zrobiłem. Była poprawa, cały następny dzień auto jeździło bez problemów (zrobiłem nim...
Jeździłem takim focusem, coś koło 2010 rok produkcji i to samo zauważyłem przy dodawaniu gazu (dmuchawa lekko przyśpiesza i światła się rozjaśniają). Akumulator nie rozładowywał się więc zignorowałem to. Ale nie wykluczam że to jest jakaś usterka...
A czy sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Wiem po swoim focusie, jak już kiedyś pompa paliwa nie domagała, że podczas przyśpieszania w pewnym przedziale obrotów tracił moc.
Problem rozwiązany. Pompa paliwa padła
Witam, miałem podobny przypadek w Focusie, pomogła wymiana cewki.
Mam taką przypadłość w fokusie tddi 2000 r. 240 tys. przebiegu. Tuż po odpaleniu samochód nie reaguje na pedał gazu, dopiero jak sie wciśnie z 5 razy pedał, wtedy załapie i obroty idą w góre. Czasem jednak zdarza się że od razu załapuje, tzn. przy wciśnieciu pedału gazu obroty idą w górę, jednak wzrastają bartdzo powoli, po kilkukrotnym przegazowaniu...
Coś tam już sprawdzałeś, więc może po prostu regulator na listwie, czy np. do niej dochodzi zbyt mało paliwa (mierzyłeś ?). Wiązki przewodów sprawdzałeś (do wtrysków, pompy, czy regulatora ciś. paliwa)? Jeśli w przewodach wsio ok, to pozostaje sterownik (reszta jak pisałeś sprawdzona i ok).
A to nawet tego nie wiedziałem
Hej. Mam taki sam problem z Focusem 1.8 TDCI. Przy przyspieszaniu na biegach od 4 wzwyż temperatura spada do 1/4 podzialki, po czym wraca do okolo 86 st. Czy cos mozecie poradzic?
Raczej o wymianę łożysk, a objawy to ruch lewarka w przód/tył podczas przyspieszania/hamowania silnikiem.
Szum powietrza podczas przyspieszania , czarny dym z wydechu i utrata mocy , najczęściej świadczą o utracie ciśnienia w układzie dolotowym . W focusie 1,8 to najczęściej przewody elastyczne przy chłodnicy powietrza .
Nawet jak nie ma to nawiert 5cm od wtryskiwaczy przyspiesza problemy z zaworami.
Witam Parę dni temu kupiłem ładną fokę MKII 2.0 TDCI. Auto miało FAPA, ale został on usunięty przez poprzedniego właściciela w V-Tech w Krakowie. Auto ma dodatkowo niefabryczny IC (pochodzi chyba od Mitsubishi GT) oraz chipa na 160ps. Ford jest mega żwawy, kiluje wiele aut, ale mam już z nim problemy. Dymi mi na czarno przy obrotach tak 3 tys+ podczas...
Sterownik silnika (komputer) bardzo mocno przyśpiesza zapłon. Czy to normalne zjawisko :?:
U mnie kiedyś Focus MKI 1.8b debilniał identycznie. Okazało się że jakimś cudem rozrząd źle ustawiony.
Sprawa może wyglądać następująco, nieszczelność w układzie dotowtowym, w trybie przyspieszania i zwalniania nic się nie dzieje, bo i sterownik nie jest w stanie wychwicić różnicy ciśnień, ale gdy w trybie jazdy jednostajnej ster. Ma czas wyłapać rozbierzności w ciś. I wyskakuje błąd. Tak się dzieje w wielu markach. Może to coś Cie naprowadzi. Tylko...
Pytałem się kilku mechaników co jest, ale żaden nie potrafił jednoznacznie odpowiedzieć. Czy ktoś wie co jest z moim autem??? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Mechanicy nie po to mają zakłady, aby ci odpowiadać na pytania...zleć naprawę i ciesz się sprawnym autkiem
więc, tak po przejechaniu 300km, wibracje maleją.. gdy 2 osoby siedzą z przodu wibracje ustają.. wychodzi na to ze sprezyny nowe musza sie "ułożyć...
Witam,czy możecie podpowiedzieć mi gdzie i kto profesjonalnie regeneruje sterowniki do pompy VP 44.W moim focusie jest następujące zjawisko ,w okolicach 2300 2400 orotów przy dynamicznym przyspieszaniu ,nagle silnik się wyłącza,co prawda nie zawsze.Należy wyłączyć zapłon i jest ok,czasami też jadę i nagle nie ciągnie turbina ,ponownie wyłączamy zapłon...
Gdzie znajduje się czujnik temperatury płynu chłodzącego Ford Focus C-Max 1.8 D? Po wymianie termostatu nie trzyma 90 stopni, przy przyspieszaniu spada temperatura. Czy może być walnięty czujnik? AI: Czy przeprowadziłeś jakieś testy diagnostyczne lub sprawdziłeś kody błędów, które mogłyby wskazać na problem z czujnikiem temperatury? Nie ma żadnych błędów...
Witam Mam proble z moim fordem focusem mk2 1.6 tdci 90km mianowicie podczas przyśpieszania na każdym biegu słychać gwizdanie powyżej 2800 obrotów gwizdanie ustaje po przekroczeniu 3000 obrotów Na biegu jałowym nie słychać tego gwizdania Niedawno wymieniłem pasek alternatora jak i sam alternator załączam filmik na którym doskonale słychać o jakie gwizdanie...
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
Witam. Mam problem z Fordem Focusem Mk1. Chciałbym zasięgnąć opinii zanim wybiorę się do mechanika. Samochód rusza bardzo płynnie z jedynki ale na reszcie biegów w pięcio stopniowej skrzyni auto nie chce w ogóle przyspieszać mimo gazu w podłodze.
Dziękuję bardzo za odpowiedzi. To rzeczywiście był akumulator. Założyłem nowy i fura bardzo ładnie jeździ o dziwo wydaje mi się że lepiej niż wcześniej jeździ. Przed wymianą samochód czasem poszarpywał przy przyśpieszaniu a teraz chodzi płynnie.
Skoro obroty wzrastają a auto nie przyspiesza, świadczy to o zużytym sprzęgle.
Jak wibruje podczas przyspieszania to szukasz w napędzie,jak już było wspomniane przeguby i półosie. Reszta to opony,felgi,osadzenie felgi na piaście czyli nieoryginalne felgi ,zły pierścień dystansowy.Cudów nima.
Mam taki problem z Fordem że nie odpali po nocy dopiero za 10razem I tak ciężko.. żadne błędy nie wyskakują wszystko działa kręci normalnie tylko nie chce załapać. Wszystkie filtry wymieniane paliwa także. Może ma to z tym związek lub nie ale dodam że podczas przyspieszania słychać jeszcze głośne gwizdzenie.
Zaobserwowałem taki objawy przy obrotach 1200 do 1400-1500 silnik wytwarza wyczówalne wibracje przy obrotach powyżej i poniżej tego zakresu wibracje ustają silnik pracuje równo i normalnie przyspiesza proszę o poradę
Stukot przy przyśpieszaniu i nierówna praca - może coś z wtryskiem , trzeba pod komputer .
Samochód jak postoi 2-3 dni to pali od strzała. Co do świec wiem , że do nich prąd dochodzi ale ale świece raczej nie mają znaczenia gdy jest lato. Kompresje raczej ma dobra bo przyśpiesza tak, że z pod tyłka ucieka:) Jak odpali pracuje równiutko. Zastanawiam się co do wtrysków?
Witam. Po wymianie przewodu odmy ford jeździł dobrze ale tylko przez tydzień czasu. Po tygodniu zaczęło szarpać podczas przyspieszania i pedał gazu nie reaguje jak trzeba. Na kompie wyskoczyły błędy PO123 i PO223 Przypuszczam że to czujnik położenia przepustnicy lub sama przepustnica jest uszkodzona ponieważ podczas czyszczenia opornie chodziły motylki...
Filtr był wymieniany ok 5 tyś km temu. Komputer żadnych błędów nie pokazuje. Przepływu jeszcze nie sprawdzałem. A dodam jeszcze jeden fakt. Wcześniej ford zawsze dymił przy szybkim przyśpieszaniu, jak dużo gazu na 3, 4 dodałem to samochody za mną w nim ginęły. Ale od tego czasu jak tak ciężej odpala tego dymu nie ma, nie ważne jak mocno bym dociskał...
Witam, Mam problem ze swoim focusem 1.8 tdci 115KM. Od ponad miesiąca dymi na czarno podczas przyspieszania oraz na biegu jałowym jak mu przygazuje. Słychać pracę turbiny jak wkręca się na obroty (przed problemami pracowała tak samo). Moc w normie, ale zwiększone spalanie o ok. 10%. Wyrzuca kontrolkę błędu przy ok. 1500-1600 obr. (czerwone koło zębate),...
Cześć, Proszę o pomoc w diagnostyce samochodu Ford Focus mk2 1.8 tdci z roku 2007, przebieg 322 000 km Problemem jest tłuczenie podczas ruszania i przyspieszania samochodu Po kolei W marcu 2025 miałem podczas jazdy w przedziale 30–60 km/h pojawiało się buczenie charakterystyczne dla łożyska; dźwięk dochodził z przodu od strony pasażera. Dźwięk narastał...
Witam pacjent ford focus MK2 lift 1,8 TDCi po wymianie rozrządu i przejechaniu kilku kilometrów KOMUNIKAT CZERWONY trójkąt awaria silnika!!! Mimo komunikatu auto normalnie jeździ i płynnie przyśpiesza dodam że silnik wydaje mi się , że pracuje ciszej niż przed wymianą. Gdy silnik sam zgasze komunikat znika, po przekręceniu stacyjki komunikatu nie ma...
Witam Chciałbym dowiedzieć się gdzie znajduje się filtr paliwa w ford focus 1,4 rok 1999.Problem jest z tym że podczas zmiany biegów i przyspieszania silnik zaczyna się dusi podejrzewam filtr paliwa tylko nie wiem gdzie się znajduje świece wymieniłem i dalej jest to samo .Po podpięciu pod komputer nic nie wykazało pomóżcie z góry dzięki.
Witam, Mam następujący problem z Focusem II 1.6 tdci 110 KM. Mianowicie podczas przyspieszania szczególnie na wyższych biegach 4 i 5 przy ok 3000 obr/min zapala mi się kontrolka "usterka układów silnika" i samochód jedzie jak by miał połowę mocy mniej. Na biegu jałowym wchodzi max na 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu wystarczy odczekać ok 2 min i...
Sterownik w tej pompie często pada ze względu na zacinający się regulator dawki, naprawa (wstawienie mocniejszego tranzystora) pomaga na jakiś czas, generalnie pompa do regeneracji lub tylko same wtryski. Pisałeś że próbę zrobiłeś i leją mniej więcej równo ale pewnie za dużo. Po za tym błędy mówią same za siebie. Na podglądzie parametrów ciśnienie widziane...
Witam, posiadam Forda C Max 1.8, problem jest taki że jak i na benzynie tak i na gazie brakuje mocy by ruszyć. Na samym sprzęgle nie ma opcji by ruszyć, obroty spadają i gaśnie to samo na wstecznym później auto jeździ i przyspiesza normalnie. Proszę o pomoc jeśli ktoś wie, pozdrawiam
Jeżdze od niedawna i po regulacji fotela w pionie, zauważyłem że rama fotela jest pęknięta. Czy to do spawania sie nadaje ? Podczas przyśpieszania "wgniata" te stronę mocniej. Mało komfortowe. Dziekuje
Witam :D Mam podobny problem tyle że mój ford stracił na mocy kopci przy przyspieszaniu ma słabsze przyspieszenie tak jakby turbina się nie uruchamiała Czy to Może być ERG Proszę o Szybką odpowiedż
Rzecz ma się następująco, kupiłem oryginalny używany czujnik tps, założyłem, ale w zasadzie nic to nie zmienia. Problem dalej ma miejsce. Nie wiem, może akurat trafiłem na uszkodzoną część. Trudno powiedzieć. Z kolei jakiś czas temu sprawdzałem świece, to elektrody są już trochę wypalone, a przerwa zwiększona. Kable w nocy wykazują niby lekkie przebicie,...
Ciśnienie doładowania mam bardzo słabe, węże nawet nie twardnieją przy 3000 obr. A zmierzone komputerem (ciśnienie bezwzględne w kolektorze, innego pomiaru nie ma FORSCAN) jest na poziomie 98kPa przy jałowym a przy gwałtownym przyśpieszaniu rośnie do 130kPa. Nie ma znaczenia czy idę przez zawór VNT czy go pomijam. Oczywiście pod obciążeniem. Do samego...
Cześć wszystkim forumowiczom. Mam problem ze ślizgającym się sprzęgłem w focusie mk2. Zacznę od tego, że nie znalazłem podobnej usterki na forum, dlatego przychodzę do was z pytaniem. Auto płynnie wrzuca biegi, jednak powyżej 2.5 tys. obrotów wszystko zaczyna się ślizgać i obroty rosną drastycznie szybko, a samochód nie przyspiesza. Skrzynia biegów...
Co do pierwszego problemu to coś z układem paliwowym jeśli chodzi o tarcie to możliwe że zawieszenie wybite lub pęknięty wahacz przy przyśpieszaniu koło przesuwa się w przód i jest tarcie bo zbieżność wtedy nie ma.
A pytanie, jaki zapach ma ten biały dym? 1 - w aucie jest dpf? Wydaje mi się, że sprawny nie powinien przepuszczać dymków 2 - ten biały dym to nie będzie płyn chłodzący albo po prostu wilgoć w rurze? Może problem jest gdzieś indziej? 3 - jak dużo oleju pobiera? Jaki olej jest wlany? 4 - jest możliwość podpięcia komputera i sprawdzenia korekty wtrysków...
Focus 2.0 TDCI HDI DW10 bez DPF 136km. Podczas spokojnego przyśpieszania szarpie w okolicach 2tyś RPM. Czasem wyrzuca błąd P2566. Podczas dynamicznej jazdy jest wszystko ok, ma moc itp. Przewody podciśnienia ok, gruszka na turbo szczelna, kierownica się nie zacina - mechanicznie cały osprzęt wydaje się ok. Moje podejrzenie - czujnik kopiowania turbo...
Witam. Silnik w zakresie temperatur od 10st. C do około 50st. C pracuje nierówno na biegu jałowym, później już pracuje normalnie. Został wymieniony EGR gdyż występował błąd od niego w sterowniku; ponadto auto kopciło i nie miało mocy. Po wymianie auto ma większa moc ale dalej nierówno pracuje na biegu jałowym i szarpie podczas przyspieszania w niskim...
Po przesiadce z diesla z turbiną, na benzyne bez turbo, będziesz miał wrażenie mułowatości. Sam przesiadłem sie z diesla 95KM na PB o mocy 107KM i to drugie auto stoi w miejscu, nie przyspiesza, nie jedzie. Nawet byłem na hamowni nim, bo miałem wrażenie, że jest coś zj..., się okazało że ma 111KM i wszystko gra, a mam wrażenie że stoi w miejscu. Generalnie...
na pierwszym ale jak silnik jest zimny to chodzi dobrze a jak sie zagrzeje to szarpie po delikatnym naciskaniu na gaz chodzi dobrze lecz kal gwałtownie chce przyspieszyc to szarpie Dodano po 3 i tak od trzech tysięcy obrotów przyspiesza normalnie tylko na niskich obrotach szarpie robi tak zwane "kaczki "
Witam. Samochód powrócił, w między czasie był malowany itp. Wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu na wałku ssącym. Teraz przy przyspieszaniu wartość regulacji fazy dochodzi do około -30, -35 stopni. Ale silnik dalej jest słaby. - ciśnienie paliwa około 4,5bar - wartość odczytana przepływu powietrza dochodzi do około 80-90g/s - rozrząd ok - wywaliłem...
Nikt jeszce tu nie pisał o niedrogim i niezłym aucje jakim jest fiat stilo , najlepiej z silnikiem benzynowym 1,4 16V, 95KM, który nokautuje 75 konne golfy osiągami ( do setki przyśpiesza o prawie 2 sekundy wcześniej) i mniej pali.
Ten kto wymyślił ta rurę metalowa w dolocie miał czułko wysokości jednego paluszka, debilizm do potęgi! Mam 2010 r 1,6 tdci 90 Km i ta rura jest już cała skorodowana a objawy jak wyżej przy przyspieszaniu kontrolki i cuda na kiju, nic trzeba poprawić po majstrach z forda czyli zespawać pęknięcia, ocynkować i pomalować
Witam! Mam Focusa 1.6TDCI. Samochód przy większych prędkościach (od ok. 120km/h) wpada w wibracje. Drży kierownica jak i cała karoseria. Dzieje się tak przy przyspieszaniu na 5 biegu. Gdy puszcze gaz wibracje ustają. Na pewno przyczyną nie są koła (sprawdzane na dwóch kompletach felg, nowe opony + wyważanie)
Podczas trasy miałem nagle hamowanie że 130km/h do 60-70 km/h po tym incydencie moja turbina zaczęła się dławić przy 130-140km/h i nie dało się bardziej przyspieszyć, jakby odcinało jej moc. Postanowiłem zrobić postuj i zobaczyłem czerwoną kontrolkę wykrzynika w kole zębatym. Odczekałem 30 min i jechałem dalej, ale po postoju turbina już w ogóle się...
Witam, Posiadam Forda Focusa 1.6 ZETEC benzyna i od dłuższego czasu borykam się z problemem szarpania podczas przyspieszania w moim Focusie. Wymieniałem poszczególne rzeczy(cewa, kable, świece lamba, czyszczenie przepływomierza) , ale niestety nie dało rezultatu. Na początku komputer pokazywał że zbyt uboga mieszanka wymieniłem cewkę i błąd znikł. Teraz...
Witam! Fordzik ma dziwny objaw, w czasie normalnego przyspieszania, przy zmianie biegów po puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty na moment rosną o jakieś 500 i dopiero spadają, tak jakby ktoś nieumiejętnie zmieniał bieg i za wcześniej wciskał sprzęgło. Błędy w pamięci były do przepływomierza i regulacji doładowania ale nie powtarzają się - chyba...
Wykonaj kilka testów, sprawdź kiedy dokładnie trze. Jazda na biegu przyspieszając, zwalniając, tocząc się na luzie, trzymając lekko wciśnięty hamulec, pod górkę, z górki itp. Może dzięki temu coś się wyjaśni.
Mam problem z moim c max ponieważ faluje wskaźnik temperatury płyny chłodzącego. Z reguły temperatura opada podczas przyśpieszania jak jedzie się stała prędkością to jest w miarę ok. Wachanie wskazówki to ok 20 stopni w 3 sekundy. Termostat wymieniony 3 razy zegary zregenerowane i dalej to samo. Czujnik nowy i dalej to samo. Forsacn temperaturę w PCM...
Witam, przychodzę z problemem z moim Fordem Focusem Ford Focus Mk1 1,6 16V Zetec 101 KM benzyna z 2001 roku, przebieg około 65 000 km Mianowicie, auto na biegu jałowym chodzi równo dopóki nie dodaję powoli gazu. Wtedy tak jakby zacina się przy 2 100 obr./min i faluje między 2 100 a 2 000 obr./min. Dodając dalej powoli gaz, nic się nie dzieje do momentu,...
Tylko bezsprzęgłową ECU może "wyłączać" np. podczas ruszania czy gwałtownego przyspieszania, no i nie musi cały czas pracować z pełną wydajnością (zawór sterowany PWM). A Ty znajosz takije masziny kak - focus sdiełany w SSZA, gietz i jeszczio mnogo mnogo innych. Nie pisz jak wyrocznia ponieważ taki bajerek mają auta sprzed 2000 roku ze sprężarką uruchamianą...
Odebrałem dziś samochód z warsztatu. Mechanik był mało rozmowny, wkur...y, bo dużo miał roboty, a ja mu d...ę zawracam. :):) Powiedział tylko, że wszystko OK. Wyjechałem od niego i pojechałem trasą, bo coś tam jeszcze musiałem pozałatwiać. Na początku może jeszcze zimny silnik, więc też nie chciałem go piłować, ale przyspieszał lepiej, ale bez rewelacji....
Auto bardzo dobrze przyspiesza w sensie że ma moc nie ma problemu z wyjechaniem pod górkę itp, jedynie to szarpanie na niskich obrotach ale jak już wejdzie na obroty to idzie jak strzała. Rozrząd tak jak napisałem był zmieniany w zeszła sobotę był sprawdzany pod tym kontem tak więc rozrząd jest w porządku natomiast objawy nie ustąpiły.
Ford c-max 1.6 tdci 109 km Nieeee, tylko nie ten silnik. Jeździłem kilka dni Focusem kombi (2009) z tym silnikiem (5 biegowa skrzynia), jak mój Scenic był u akurat u lakiernika. Trasa i miasto. Nie wiem czy inżynierowie Forda nie potrafią dobrać skrzyni do silnika czy generalnie zestroić całości, ale jeździ się tym TRAGICZNIE. W środku głośno (diesel),...
Jestem ogromnym zwolennikiem hamowania silnikiem, czy to przez zwykłe zdjęcie nogi z gazu dojeżdżając do świateł, bez wciskania sprzęgła, czy nawet redukując bieg, żeby zwiększyć opory silnika spowodowane wyższymi obrotami. W moim Focusie tak to dokładnie działa, kiedy jadę z górki bez gazu, choćby to była bardzo długa górka, spalanie chwilowe twardo...
Witam! Zacina się wskazówka prędkościomierza i zatrzymuje się gdzie jej się podoba. Jak przyspieszam to wskazówka idzie do przodu a jak zwalniam to się nie cofa lub cofa się trochę, Czasem wróci do normy a czasem zatrzymuje się gdzieś pośrodku wskazania. Czy można rozebrać licznik jakoś nasmarować bo wygląda jak by się zacinała mechanicznie, ale możliwe...
Dziękuję za odpowiedź, i kolejna osoba mówi zupełnie inaczej,aczkolwiek elektryk właśnie mówił o wysokiej częstotliwości sygnałów lub cos w tym stylu i być może będzie potrzebny moduł ,ale jestes pierwszą osobą która o tym wspomina wszyscy pisali o różnych podłączeniach w różnych miejscach lecz nikt nie pisał o module ,pod radiem jest sygnał w samochodach...
Witam wszystkich, bardzo proszę kogoś o poradę, o nową myśl, bądź gdzie może być problem. A więc tak samochód na zimnym, jeździ w miarę dobrze, aż tak nie jest odczuwalny brak mocy oraz, szarpanie, natomiast jak już się nagrzeje, bądź przejadę się dłużej, to odpala troszkę z opóźnieniem i wtedy się zaczyna szarpanie i brak mocy, gdy wolniej dodaje gazu...
Tak jak pisałem wcześniej, na LPG i noPB zachowuje się b. podobnie, wiec wykluczam pompę paliwa, filtry - zarówno benzynowe jak i gazowe, nówki. Gdy jadę na 4 lub 5 biegu przyspiesza płynnie do momentu, gdy pedał jest wciśnięty do ok 90% - po wciśnięciu 'do podłogi" czuć wyraźne przyduszenie. No chyba że jestem przewrażliwiony.
A czy to spalanie spalanei stukowe nei wpływa negatywnie na silnik? Wpływa, świadczy najczęściej o zbyt dużej dawce lub lejącym wtrysku i w ekstremalnych przypadkach doprowadzić może nawet do pęknięcia tłoka i wypalenia w nim dziury. A to już katastrofa... Także zawory - zwłaszcza wydechowe i układ korbowy - dostają po zębach... Jeżeli postukuje przy...
Witam wszystkich! Mam problem ze swoim c-maxem 1.8 benzyna, 2004 r, mianowicie na biegu jałowym po dodaniu gazu (ok 4000-5000 obr.) dymi na czarno i zostawia czarny ślad na ziemi (woda z sadzą). Oprócz tego przy przyspieszaniu czuć delikatne szarpnięcia oraz lekkie zdławienie przy wrzuceniu drugiego biegu. Na biegu jałowym silnik pracuje równo. Świece...
Witam, Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi. Nie reaguje w pełni na pedał gazu. Wygląda to tak, że przy 3/4 wciśnięcia dopiero podnosi obroty ale blokuje sie na 2500 obrotów. Błąd odczytany to P2135 czyli brak pokrycia sygnałów od pedału przyspieszania z dopiskiem sygnał za wysoki. Najciekawsze to to, że na samym zapłonie napiecia oraz procentowy wskaźnik wciśnięcia...
To i ja zapytam w podobnej sprawie. Mam Ford Focus rok 2000 kombi 1,8 turbo diezel 66 kW (90 KM) Wczoraj wymieniałem u mechanika alternator i przy okazji pokazał mi turbinę w moim aucie, całą zalaną olejem. Powiedział, że muszę z tym do fachowca jechac, bo on może ewentualnie tylko za 250 zł wymieni na inną, sprawną turbinę. Powiedział też, że jak się...
W moim samochodzie (Ford Focus 2009 MK II 1,6 Pb 74kW) pojawił się komunikat o usterce silnika ( samochód wszedł w tryb awaryjny, bardzo słabo przyspieszał). Po odczycie forskanem wyrzuciło błąd U0140 utrata łączności z BCM ( U0140 Lost Communication With Body Control Module), sygnał powyżej max wartości progowej. Podładowałem akumulator, wykasowałem...
Witam wszystkich mam problem, padło mi turbo pare tygodni temu No i wymieniałem turbine na regenerowana garett. Odebrałem od mechanika i tak pierwsza sprawa na seryjnej turbinie wkręcał się na obroty tak +/- 1.9-2.1tyś. obrotów, teraz jest to około 2.9-3.2tys obrotów, no i dopóki nie skręcę go wyżej no to jest takim mułem ze ruszyć gdzieś dynamicznie...
Witam, mam problem z moim autkiem podczas przyspieszania obroty osiągają wzrost (pedał w podłogę), auto przyśpiesza - później obroty spadają i nagle powracają, dodam, że dzieje się to powyżej 2 tys. tak jakby była dziura mocy, chyba najpewniej turbina. W kwietniu zrobiłem rozrząd, filterki, olej przy 182 tys. teraz mam 195. Nie wiem, co może być przyczyną...
Podłączyłem komputer pod obd i program fordscana wywaliło błąd wysokie napięcie obwodu czujnika temperatury zewnętrznej po skasowaniu błędu temp pokazuje w miarę ok może 1-2 stopni różnicy ale to normalne po ponownym odłączeniu wtyczki od lusterka błąd wrócił pytanie brzmi czy od czasu kiedy zmieniłem to lusterko błąd tkwił i to było przyczyną nieprawidłowych...
Witam. Ford Focus 1.8 TDCI 115 km 2003r. Ma 2 problemy: jeden to trudności z odpalaniem po dlugim postoju (7-8h) - tzn pali tak na raty z kaszlnięciami. Drugi to czasami mrugająca sprężynka przy przyspieszaniu - jeżeli jadę non stop szybko to jest ok a czasami jadę wolno i chce przyspieszyć i wyrzuca sprężynkę. Przy tym w ogóle nie dymi, nie szarpie,...
Niby nic z osprzętu. Trochę jakby poszarpuje silnikiem jak próbuję utrzymać wyższe obroty np. 2tys. czy możliwe żeby wtryskiwacz tak klekotał, bo wydaje mi się , że podczas jazdy gdy puszcze gaz i hamuję silnikiem to też cichnie a jak przyśpieszam to trochę klekoce? Mam nadzieję, że nie jest to panewka, tym bardziej, że przy wzroście obrotów chyba cichnie.,....
Witam Jak w temacie focus 2005r 1,6 tdci 109km z DPF nie ciągnie od dołu. Tzn. Spokojna jazda 5 bieg przy 80km/h pedał w podłogę ledwo ledwo się rozpędza i ok 100km/h zapala się czerwona lampka na zegarach włącza się tryb awaryjny i błąd P0299. DPF sprawdzony nie jest zapełniony, płyn do dopalania jest. Turbawka wymieniona, zaworek sterujący wymieniony,...
Witam, mam problem z Focus C max 1.8 tdci 115 sid 202, w trasie auto spala ok 6 litrów lecz w mieście i trybie mieszanym 13-14. Brak błędów, auto na zimnym i ciepłe odpala na dotyk, jak się jedzie delikatnie a późnej się przyciśnie to puści czarna chmurę, moc jest, nie dławi się, termostat sprawny, paliwo nie chrzczone.
przerywać przyśpieszać dymić przyśpieszać przyśpieszać zwalniać
włącznik odkurzacz philips vectra kartę przedni wycieraczka
płyta indukcyjna philipiak gramofon daniel
Wałek przesłony w projektorze 8mm ciężko się obraca - przyczyny i rozwiązania Metaliczne stukanie na zimnym silniku Opel Antara