Niech wpuszczą barwnik i lampą ultrafioletową sprawdzą wycieki.
Z takimi pytaniami to do Wróżki musisz się udać, zależy ile turbina tego oleju puszcza. Ogólnie zjawisko dość groźne, może spowodować całkowite uszkodzenie silnika. Auto wkręci się samo na niebotycznie wysokie obroty, paliwem będzie olej z turbiny. Naprawdę sugeruję wizytę u dobrego fachowca!
No jak nie widać wycieków to pewnie motur skończony. Tylko czy wymiana pierścieni pomoże, to się okaże dopiero po rozebraniu silnika i ocenie jego stanu. I żeby to miało jakikolwiek sens ekonomiczny to musiał byś to sobie robić sam.
W pierwszej kolejności najlepiej podpiąć pod tester i powinieneś otrzymać odpowiedź co spowodowało że złapał tryb awaryjny. Ale plucie olejem przez intercooler to chyba tylko turbina. Nie inaczej - zużyte łożyskowanie i uszczelnienia wirnika turbosprężarki
A nie możesz złożyć reklamacji na usługę?
Czyli nie uszczelniacz ale o-ring pomiędzy przednią pokrywą a korpusem.
Witam w moim focusie wypycha mi uszczelniacz na wale problem zaczął się dopiero gdy przyszły mrozy ,jest założony nowy uszczelniacz i to sano.dzieje się to gdy auto postoi dłużej niż 10 godz na mrozie ,bo jak jest ciepły to wszystko ok,wie ktoś może co jest grane?
Najlepiej to od spodu na przegrodzie silnika na wysokości stóp pasażera. Taka fajka skierowana do dołu. Czasem rurka spada i dostaje sie tam błoto które skutecznie zapycha wylot wody, a ta z kolei ujście zawsze znajdzie i leci sobie na nogi pasażera :)
Jeśli przy maksymalnym skręcie kołami słychać głośniejszą pracę pompy a obroty spadają o ok 100obr/min zamiast rosnąć to czujni może być uszkodzony, czy raczej ciśnienie na pompie jest zbyt małe by go uruchomić? Można go sprawdzić w prosty sposób?
Benzyna, diesel?
Jak w temacie Vp30 i wyciek z pod rozdzielacza. Pytanie czy zrobię to na aucie czy muszę pompę wymontować?
Tez juz znalazłem ten przewód nowy za nieco ponad 100zl. Pewnie to już nie to co oryginał lecz problem z wyciekiem ustanie
przeplywomierz masz przy filtrze powietrza . ,
szukaj po przewodach wycieku :)
Witam, miałem to samo w swoim focusie, też 1.8 benzyna mk2, na 1000km bral ponad 1litr przy przebiegu 100tys, w serwisie powiedzieli ze to na bank zapieczone pierscienie, pojechalem do sprawdzonego i zaufanego mechanika. Okazało się, że pierścienie calkiem spoko lecz glowica "ugotowana" na dodatek dwie panewki lekko ryśnięte. Poszedl na szlif, uszczelniacze,...
W bagażniku szukałeś? Bo w innych Focusach niż Twój, jest ona z przodu silnika, pod kolektorem a nad filtrem oleju.
A koło pasowe ok?
Witam wszystkich. Mam pewien problem ze swoim Fordem focus mk1 1.8 tdci . Może ktoś da stosowne radę. Wycieka płyn chłodniczy z tyłu bloka silnika po prawej stronie. Gdzieś nad radziatrem chłodzenia oleju. Wlewamy płyn za noc litp półtora Wycieka Może przy wyjściu chłodzenia z silnika poszła jakas uszczelka. A może uszczelka z pod głowicy????? Aby tylko...
Mam odpowiedz na mój problem, mianowicie: Mechanik sprawdził cały układ pod ciśnieniem i okazało się, że przy silniku była jakaś śruba (chyba spustowa) i była nieszczelna. Została uszczelniona i wyciek minął. Dzięki za porady. Temat uważam za zamknięty
NGK-NTK to zacna firma i jak już to z Japonii ! Między innymi wchłonęli polską Iskrę, a unikamy świec Champion . Co do wspomagania wadą są wycieki oleju. Najczęstsze wycieki są w miejscu gdzie drążek wchodzi do maglownicy pod gumową osłoną, trzeba się jej dokładnie przyjrzeć. Inna sprawa, to słaba masa instalacji silnik-karoseria.
Warsztat. Sam nie masz zielonego pojęcia.
Musisz zdjąc intelkoler nastepnie osłone pompy i zaobserwować z którego miejsca jest wyciek. To dalej zobaczymy.
to jest zawór agr a ta maź to olej , sprawdź sobie turbinę to jest pierwszy objaw luzów turbiny
Ford Focus 1,8 tdci podczas jazdy ubywa mi płyn chłodniczy, nie widać wycieków,nie kopci na biało ,olej ok płyn kolor ok nie wiem czy to z tym związane ale wypycha mi gumowy wąż który idzie do kolektora ssącego, pytanie mam takie czy płyn może wyciekać z pod uszczelki między kolektorem dolotowym a silnikiem?
Tak jest nad pedałem sprzęgła więc przypuszczam że to jest ten wyciek. Pompa ko koszt ok 300zł.
Zacznij od sprawdzenia sprawności pompy. Zakładam że przykręcona do silnika i napędzana paskiem, z oddzielnym zbiorniczkiem. Silnik pracuje na wolnych obrotach. Zaciśnij przewód o dużej średnicy między pompą a zbiorniczkiem. Pompa powinna zacząć buczeć, jeżeli tak się nie dzieje pompa do wymiany. To najczęściej występująca usterka poza zużytym paskiem...
Mały wyciek płynu chamulcowego i dlatego dobrze nie wysprzeglało sprzęgło
Witam, mi to wygląda na wyciek. Nie wiem jak w focusie, ale w mondeo, jak otworzę maskę, to jest dostęp do rurek i od strony pasażera jest zawór zwrotny. Oczywiście blisko szyby, gdzie wentylator zaciąga powietrze.
Mogę dodać że Ford Focus MK3 (pierwsze wersje) też padają oryginalne chłodnicę bardzo szybko.
Dziś jadę po pracy do garażu spróbuję dokładniej zlokalizować miejsce wycieku i dam znać co dalej
Ford w biuletynie technicznym (TSB 37/2012) zalecił w przypadku błędu wyjęcie szerokopasmowej sondy lambda i zastąpienie jej zaślepką. "Testy wykazały, że pojazdy utrzymują zakres poziomu emisji przez cały okres eksploatacji pojazdu bez potrzeby kompensacji przepływu masy powietrza (MAF). Z tego względu zdecydowano, że można usunąć szerokopasmową sondę...
Witam, problem to wpadający pedał hamulca , poszedłem do mechanika ten skasował mnie na 250zł, stwierdził że zapowietrzony był cały układ hamulcowy. Po przejechaniu około 50km pedał hamulca znowu wpada przy hamowaniu prawie do końca. Tak do końca nie wiem czy udać się do tego samego mechanika czy lepiej odżałować te 250 i pójść do innego ? Moje pytanie...
A jak wygląda łączenie progów z podłogą? Bo na tych zdjęciach to nic strasznego nie ma. Fakt, że widać wycieki oleju i dobrze byłoby sprawdzić skąd.
Witam. Posiadam Forda Focusa MK1 kombi i od pewnego czasu zauważyłem, że podczas hamowania opada mi pedał hamulca i tylne koła słabiej hamują niż przód. Co może być tego przyczyną? Bo żadnego wycieku nie ma, płynu też nie ubywa. Zapowietrzony też nie jest.
Czy sądzisz że to bezpieczne? Owszem bezpieczne bo gdyby było uszkodzenie mechaniczne silnika to już by stał na dobre. Wydaje się, że po odparowaniu wilgoci z płynu chłodniczego silnik ożyje na dłużej. Pamiętaj tylko o uzupełnianiu płynu chłodniczego bo układ prawdopodobnie jest zapowietrzony. Dodano po 8 aż zauważyłem że tłumik który wychodzi zaraz...
Oczywiście, w pierwszej kolejności proponuje skontrolować prace mikrowlacznika napedu bloku zaparzania. Sam blok zaparzajacy chodzi w miarę dobrze ? Wspomniany wyciek wyciek mógł zasiać anomalie w samym silniku napedu, przejrzał bym się jemu również.. To na początek.. Wyciek to chyba banalna sprawa do skonktrolowania.
Krecilłeś nyplem co w wtryskiwacz wchodzi Nie, świadomie nim nie kręciłem, ale niewykluczone że się poluzował gdy mocowałem się z wtryskiwaczem. Jutro faktycznie jeszcze sprawdzę ten trop. Olej napędowy ma dość dobre właściowości penetrujące przez co ciężko mi jest zlokalizować miejsce wycieku. Fakt, że sam nypel i miejsce gdzie wchodzi rurka paliwowa...
podłoga jest sucha Dodano po 4 układ napędowy nie chlapie dookoła olejem, więc, gdyby wyciek był, to zauważyłbym go
Witam. Wymiana samych pierścieni nic ci nie da bynajmniej na dłużej. Jak bym ja miał to robić to bym zrobił wszystko. Ale co do tego że ginie ci olej to sprawdź dokładnie czy nie masz gdzieś ukrytego(ych) wycieków których na pierwszy rzut oka nie widać.
Pewnie 1.6 i pewnie już sporo dmucha w skrzynie korbową.Walczyłem kiedyś z Focusem z tym silnikiem,i nic nie pomogło,dopiero wymiana słupka uspokoiła temat oleju w dolocie.
Jak po postoju pali na raty ale pali to sprawdziłbym zawór zwrotny i szczelność układu zasilania. Myślę, że jeśli istnieje gdzieś nieszczelność to mógłbyś to zlokalizować pompując powietrze do zbiornika przez wlew. Około 0,5 bara wystarczy do ujawnienia wycieków. Odpowietrzenie zbiornika też sprawdź przy okazji.
Sieć przeglądaj komputer ci na pewno pokaże w którym miejscu jest wyciek. Czas zejść z fotela otworzyć maskę wziąć lusterko albo endoskop i zacząć oglądać tym razem od tyłu od kolektora ssącego.
Olej się do cylindrów nie dostaje. Wycieki są przeważnie i pokrywy plastikowej ,uszczelniaczy wtrysków tych gumowych,i oringów kolektora. W większości tych motorów jest bagno koło wtrysków.
Mówisz, że przyczyną mogą być wtryski? Dodano po 2 Ten, co był zamontowany, to był Pierburg. Ten, który kupiłem, to NTY. Obawiam się, że tamten też jest dobry, a przyczyna wywalania błędów tkwi gdzie indziej. Dodano po 4 Jeżeli chodzi o wtryski, to je wyciągałem, bo mam jakiś wyciek w ich okolicach, jakby ropy z olejem. Dawałem nowe podkładki miedziane...
Najczęściej w tym modelu jeśli nic nie widać na chłodnicy klimatyzacji najczęściej jest zkorodowane połączenie pod prawym przednim nadkolem osuszacz i przewód od parownika klimatyzacji.Swoją drogą jak gościu napełnia to chociaż mógł by się przyłożyć do sprawdzenia szczelności przy takim ubytku to ślepy zobaczy wyciek gazu jeśli faktycznie go straciłeś...
Witam, podczas jazdy silnik gaśnie gdy osiągnie 2,5 tys obrotów, do 100 km/h można jechać, zauważyłem, że odpadła rurka w której jest bagnet do sprawdzenia oleju i przez to jest wyciek oleju. Czy to może być przyczyna? Wtryski na pewno nie, bo były robione nie dawno.
3 lata temu wymieniałem chłodnicę w Fordzie (Focus MK3) oryginały straszne dziadostwo i padają nagminnie. Założyłem Nissens, dobrze wykonana, dodatkowo wszystkie uszczelki w komplecie i co ciekawe aluminium pomalowane
Właśnie wróciłem ze stacji benzynowej - spalanie 16,5 l w mieście . Brak wycieku paliwa - dziwne ,że przy takim spalaniu nie czuć paliwa z rury wydechowej .
rocznik 2002, 1.6 benzyna. Klimatyzacja po nagrzaniu się silnika, przestaje pracować, najprawdopodobniej przestaje pracować sprężarka, bo obrotomierz nie reaguje na właczenie/wyłaczanie. Cały układ mechaniczny był sprawdzanny, wymieniony osuszacz, dwukrotnie dopełniany czynnik, nie ma wycieków. Podobno problem tkwi w elektryce, ale jaki ?
Jednak uszkodzona przekładnia kierownicza, płyn uciekał do gumowej osłony, dlatego nie było widać wycieku. Teraz mam pytanie czy kupować regenerowaną czy może warto zaryzykować używaną na allegro.
Dołączę sie do tematu wycieku oleju /nie Diesla-Ropy/ w okolicy wtrysku Ford Focus Diesel 2010 econetic . Wywaliłem na mechaników ful pieniędzy, bo mieszkam w Niemczech i nic nadal śmierdzi i widać olej, ale któregoś dnia w sobotę przebrałem sie i w garażu po oczytaniu znalazłem błąd , była /jest /to uszczelka pod kolektorem dolotowym i tamtędy powoli...
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/4957667600_1... Prosze u góry moja tabliczka , masz "jak byk " napisane 950kg - możliwe że ta wartość dotyczy czegoś innego , 2 lata temu jak nabijano mi klimę w firmie to też nabił 950g i sugerował się tą tabliczką. Klimatyzacja włacza się normalnie , chłodzi praktycznie odrazu, nic nie wycieka , nic nie...
W chwili obecnej na focusklubpolska.pl w dziale giełda/sprzedam jest kilka focusów w interesującym Ciebie przedziale cenowym. Kupić, nie kupic na pewno obejrzeć/sprawdzić warto. Wystrzegaj się tylko silnika 1.8 TDCi, chyba że miał robiony układ wtryskowy, a na robotę są dokumenty (paragon/faktura), to ew. zapewnia bezproblemową eksploatację. Zwróć uwagę...
Dzięki Mento$ za odpowiedz. U mnie problemem okazało się powietrze w układzie które dostawalo się przez płytkę sterownika pompy wtryskowe. Tam są takie oringi po wymianie których samochód zaczął normalnie pracować. Na początku podłączyłem bezpośrednie zasilanie paliwa do pompy wtryskowej z tak zwanej bańki i samochód zagadal. Po wymianie filtrów i odpowietrzeniu...
U mnie szarpanie występuje najczęściej na ''dwójce''. Jutro jadę do mechanika żeby spojrzał co z tym zrobić. Hipoteza z alternatorem nie jest głupia, ponieważ miałem wyciek z przewodów od wtrysków, które znajdują się nad alternatorem i rozrusznikiem(mogło coś zalać ) . Ja jeszcze obstawiał bym filtr paliwa i pompę wtryskiwaczy , ale zobaczy się jutro.
Pompa wspomagania miała wyciek na łożysku przez co miała luz i powodowała opór na pasku,aż do momentu że pasek spadł,a mimo to nie miałem pojęcia dlaczego spadł aż zacząłem sprawdzać każde koło od paska klinowego i od pompy wspomagania miało luz. Jak się okazało akumulator był walnięty totalnie nie trzymał napięcia często się rozładowywał,gdy go sprawdzałem...
Znalazłem na necie taki wpis: "W moim przypadku alarm nie działał, bo płyn chłodniczy cieknący z nieszczelnej nagrzewnicy zalał centralkę. Co gorsza doprowadziło to do zwarcia i cały czas świeciły sie kierunkowskazy, nawet gdy samochód był zgaszony i zamknięty". U mnie efekt wystąpił tylko raz jak dotąd, ale również ubywa mi płynu chłodniczego w zastraszającym...
Witam Ja ostatnio w swoim focusie wymieniałem rozrząd i także miałem wyciek - to niebezpieczne dla paska - cały był zalany, produkty ropopochodne uszkadzają gumę. Uszczelki jeszcze nie wymieniłem bo przetarłem wyciek szmatką i niedługo sprawdzę czy to na pewno z niej leci bo przeciek miałem jeszcze z rur (a dokładnie na opaskach) od podciśnienia z turbiny....
Udało się wtryskiwacz wymieniony, oczywiście musiałem przepalać dpf już na swoją rękę, chociaż zapchał się przez wtryskiwacz uszkodzony. Jest jednak jeden problem, z nowego wtryskiwacza leci ropa.... Wcześniej wyglądało to na wyciek z przelewu, teraz jest mokre jakby na takim gwincie w połowie wysokości. Trudno mi to określić, będę miał czas to znów...
Mój Focus tddi też kopcił na czarno przy mocniejszym dociśnięciu pedału przyspieszenia. Wycieków oleju zero, spalanie trasa 5, miasto 7,5. Przeczytałem, że problemem może być przytkany kolektor dolotowy powietrza oraz zawalony szlamem zawór ERG. (i w efekcie jest za mało powietrza do spalania na wysokich obrotach, dlatego kopci). Kupiłem płyn w spray-u...
Witam i proszę o opinię. Uzup•ełniony dzisiaj został czynnik R134R w klimatyzacji Ford Focus II...I podobno Klima nie działa !!! Otrzymałem wydruk treści: Odzysk zakończony 00.310 kg Olej odzyskany 0024 ml Próżni czas odzyskany 010:00 min Kontrolą szczelności bez wycieku Napełnianie zakończone 00.600 kg Olej napełniony 0034 ml. Wsiadłem do auta....
Nie nie jest to logiczne Dając ciśnienie azotu w układ powstaje nadciśnienie na obu magistralach LP oraz HP w wielkości podanej (tu ok 15bar) Jeśli ucieka na hp szukamy po stronie wysokiego ciśnienia (choć w miarę upływu czasu uciekanie i na LP) skraplacz sprężarka przewody. Analogicznie po stronie LP choć układ krótszy. Często miałem tak w fordach...
dzięki to były świece Dodano po 4 mam jeszcze jeden problem mam mały wyciek płynu chyba z pod uszczelki głowicy Czy orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany uszczelki reszty co za tym idzie czyli sprawdzenie głowicy itd...
Proszę o poradę - nie wiem z której strony się zabrać za ten przypadek. Ford Focus mk2 2005 r 2.0i objawy są śledzone podczas 1 miesięcznej eksloatacji. Auto kupione miesiąc temu - sprowadzone z Niemiec. Problem: Czasem po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci (wszystkie kontrolki działają poprawnie) auto nie zapala. Zdarza się, że przy drugiej próbie...
Dzisiaj zauważyłem ubytek płynu chłodniczego w zbiorniczku, wyciek miał miejsce przy wejściu do parownika - poluzowana opaska zaciskająca wąż. Uzupełniłem płyn i dokręciłem opaskę, nie wiem czy to miałoby wpływ na problem, który opisałem w głównym wątku? Auto na razie odpala i jeździ bez problemu.
Witam, przy tego typu objawach można z dużym prawdopodobieństwem wskazać na uszkodzenie trafopowielacza. "Ten typ tak ma" - niestety. Niedawno miałem identyczne objawy - tester "HR" nie wskazał konkretnego kodu uszkodzenia - wszystko było OK poza wartością WN która wynosiła ok. 18kV. W nowym egzemplarzu trafopowielacza test również bez kodu usterki,...
Focus, Golf/A3/Leon, a gdzie trzeci model? Brak zdjęć wnętrza bo pewnie komisiarz nie ma na to czasu, zwłaszcza za tę cenę. Może też nie miał czasu picować za dużo przed sprzedażą, więc ewentualne wycieki czy inne usterki będą wyraźnie widoczne.
Witam w sobotę mechanik mi wymienił taką pompkę bo miałem wyciek,sobotę i do dziś bylo dobrze,raptem pedał wpadł do podłogi,zajrzałem pod pedal i okazało się że ten plastik zakończony takim oczkiem wypadł z bolca,oczywiście wsadziłem go,ale pytanie jak na długo,czy tam nie powinno być jakieś zawleczki? Proszę o porady
Stare turbo było uszkodzone.wyciek oleju Stop jest
w końcu dziś wziąłem sie za remont tego zacisku Tłoczek w bardzo dobrym stanie no to myślałem,że pójdzie gładko. dopóki nie rozebrałem samoregulatora,bo tam ten sworzeń był tak przeżarty,że po wyczyszczeniu i zmontowaniu miałem wyciek płynu. Na szybko przełożyłem samoregulator od alfy 156 i po minimalnej przeróbce pasuje,lecz mam zamiar założyć oryginał....
Jako jedyny mnie rozumiesz. Cieszę się. Mi takie auto wystarcza i jestem zadowolony Bez przesady, wystarczy odrobina empatii, poza tym każdy ma prawo do własnych wyborów, choćby miał wybrać nie do końca dobrze... Bo to 1,8/1,9 do zwykłego/płynnego przemieszczania się w mieście w zupełności wystarczy. Inaczej sprawa już wygląda jak weźmiesz w trasę...
Mam ten sam problem co dwóch poprzedników. Miałem walnięty termostat więc wymieniłem na nowy orginalny ale niestety problem nie zniknął. Objawy to znaczy wzrost temeperatury jest nieco mniejszy jeśli mam poluzowany korek w zbiorniczku wyrównawczym. Układ jest prawidłowo odpowietrzony nie ma wycieków silnik ma przejechane dopiero 110000km i do tej pory...
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Naprawa skuteczna, do dziś nic nie wycieka, jak wspomniałem przyczyną przeciekania była luźna rurka odpowietrzająca. Trzeba zdemontować wszystkie ruchome plastiki (UWAGA - pokrętło ma sprężynkę i bolec hamujący zabezpieczający przed samoczynnym obracaniem i te części są b.małe) część rękojeści też zdjąć gdyż na przedniej części tej rękojeści zaraz obok...
Dzień dobry Nie mam filtra paliwa w pojeździe, tylko siatka podobno. Jeżeli chodzi o okresowe braki "odpału" zaczęło się rok po wymianie katalizatora (może przypadek?) i pojawieniu się sygnałów "check engine" z kodem P0420 i P0420(9), dodatkowo są ubytki płynu chłodniczego. Majster trzymał pojazd 2 dni i nie stwierdził wycieku najwyraźniej wyciek jest...
Witam wszystkich . Mam forda FOCUSA 1.8 TDDI auto po nocy ciężko odpala . Mianowicie trzeba krecić i kręcić tym rozrusznikiem . Jak zapali i pochodzi z 10 min to pali już normalnie . Powiem jeszcze to ,że dopiero za drugim dłuższym kręceniem zaczyna przyśpieszać zapłon. Wydaje mi się ,że to cofające się paliwo . Wymieniłem filtr paliwa i założyłem zaworek...
Dobry mam mały problem z fordem, podczas jazdy wszystko pięknie śmiga nic nie zamula ani nic.. problemy przychodzą dopiero na światłach lub ogólnie kiedy się zatrzymam Silnik trzyma chwilę obroty jak podczas jazdy i wraca do normy, po krótkiej chwili normalnej pracy silnika auto gaśnie tak bez niczego... Jedyne co można zauważyć pod maską to syczenie...
Witam, Dzisiaj przy wymianie rozrządu stwierdziłem w moim focusie luz na wale korbowym. Objawia się to tym, że w momencie pociągnięcia wału w stronę koła wychodzi on ok 3mm z bloku, a wepchnięty wraca na swoje miejsce. Czy jest to normalne, czy wał powinien siedzieć sztywno? Dodam, że luzu poprzecznego(góra/dół i na boki) nie ma. Olej z silnika nie...
Witam. Jak w tytule. 1.6 zetec focus 1 prawie 200 000km, egzemplarz z Włoch. Auto bierze trochę oleju. Jeżdżę 95 % miasto. Auto raz na 2 tygodnie żeździ trase 20 km w jedną stronę, raz na pół roku/ rok trasę 100km. Bierze mało oleju. Ok 1l od wymiany do wymiany- 15000km. Jeżdżę dużo, ale po mieście. Zmiana biegów 2200- 3500 tys, w zależności czy górka...
Cieszę się że możemy wymienić poglądy na temat naszych autek! Dla mnie i mojej rodziny to było wygodne auto. Welurki w środku , pełna elektryka, super działająca klimatyzacja, itp. Musze dodać że w tamtym czasie nie było mnie stać na nic droższego zapłaciłem za nią 2700 zł rok 1999. Mam świadomość istnienia lepszych aut ale przesiadłem się na nią z...
Amortyzatory sprawdzałem kontrolnie, ok miesiąc- 2 temu. Nie pamiętam dokładnie procentowo, ale obydwa mają powyżej 80% i różnica była między lewym a prawym 1%. Wycieków z nich nie ma. Koło na piaście siedzi bardzo dobrze, jest dokręcone. Nakrętki w dobrym stanie, gwint w piaście też. Na feldze nie ma żadnych pęknięć. Wszedłem jeszcze pod auto wczoraj,...
Witam, mam problem z focusem mk1 1,6 benzyna z LPG. Wczoraj podczas jazdy autostradowej w deszczu przez około 200km zaczął wariować wskaźnik temperatury silnika. Normalnie stoi pionowo a kilkukrotnie w kilka sekund powędrował na czerwone pole na maksa. Gdy za pierwszym razem zauważyłem ten skok szybko zdjąłęm nogę z gazu i się zatrzymałem myśląc że...
W Scenicu zmiana oleju na inny co spowodowała? Silnik (wersja 101KM) został wypłukany przez olej. Zaczął spalać olej, na ok. 100km olej znikał w mgnieniu oka, a nie miał żadnych wycieków, zaczął kopcić. Dodam iż turbo było w pełni sprawne. Po remoncie zaczął się zapowietrzać, doszła usterka wtrysków. Swoją drogą na liczniku miał 180tyś, po sprawdzeniu...
Ford Escort 1.8D 1990r. Przy dużych mrozach nie odpala. Na lekkim mrozie ciężko zapala. Dwie rzeczy. Zainwestuj w rozrusznik od forda focusa, 2.2Kw. Wymień przekaźnik świec żarowych, który będzie trzymał napięcie na świecach znacznie dłużej niż oryginał, który odcina napięcie po 10 sekundach. Można kupić za 59zł, na znanym portalu aukcyjnym często...
Ja się tylko zastanawiam dlaczego koniecznie chcesz BMW ale widzę że sobie te auta upodobałeś a reszta to tak jako ciekawostki, bo i tak BMW wybierzesz. Moim zdanie tego typu auta jeśli faktycznie nie ma wad, wycieków i jest w dobrym stanie jest ok http://allegro.pl/vw-golf-2-8-4-motion-2... Brzmi fajnie, jeździ...
Bardzo fajny samochodzik z troche innym wyglądem. Niestety też lubi przyrdzewieć. Silniki 1.5 nie są jakoś bardzo ekonomiczne (miasto 10l/100 trasa 6-7l/100). Zwróć uuwagę na ewentualne wycieki czy kopcenie na niebiesko bo ten silnik lubi olej brać (taki urok). Wiadomo trzeba auto obejrzeć, ale śmiało można o nim powiedzieć, że porządny japoniec. Zawieszenie...
Ale się pomysły posypali :) dziękuję Chłopaki za odpowiedzi. marek1977 - autko kupiłam prawie 3 tygodnie temu jako bezwypadkowe - ale wiadomo jak to w naszym kraju - nigdy nie ma 100 % pewności. Stan silnika wyglądał przekonująco - suchy bez wycieków, płyny w normie, brak masła w silniku i w płynie chłodniczym. Blachy sprawdzane miernikiem grubości...
Ford Focus, MK1, rocznik 2001, przed liftem, sedan, silnik 1.8 benzyna 115KM, instalacja gazowa, przebieg 335000km ( w tym 80000 na gazie), kolor niebieski, klimatyzacja ręczna, wyposażenie el. standardowe. Samochód ma dziwne objawy których nie da się opisać w jednym zdaniu stąd dziwna nazwa tytułu postu. Samochód w ostatnich 2 miesiącach miał zrobione:...
Zauważ że robi ten napinacz zbyt cykliczne ruchy. Tak jakby przy którymś obrocie występowało większe naprężenie. Napinacz łatwo zluzujesz i jest tam taki mały otworek do blokowania (nawet kluczem imbusowym, lub wiertłem) w prawdzie mało miejsca, ale ... da radę. Zobacz ręcznie na poszczególnych kołach czy któreś nie pracuje krzywo, albo tak jak pisałem...
Witam wszystkich. Dziś jadąc pod górkę z rana lekko poczułem jakby spadek mocy, po przejechaniu około 500 metrow na płaskim terenie na wolnych obrotach samochod zaczął się dusić i w końcu zgasł, aż miałem delikatnie dymek siwy z kratek wentylacji, lekko jak by czuć olej. Okazało się że z układu zniknął plyn ,lecz tutaj niewiem czy nie było wczesniej...
wyczytałem gdzieś, że jak tylko będzie tłuste połączenie to od razu czynnik do wymiany, bo nie wiadomo, który składnik wyciekł i że może być ciśnienie a nie będzie smarowania. Bez przesady. R410 prawie się nie rozwarstwia i na pewno nie przy takich przypadkach. Albo ucieka albo nie ucieka - a nie, że część ucieknie, a reszta zostanie - niby dlaczego?...
1. Honda Civic 8 1.8/140 executive, 2009r., 41k przejechane - za ok. 38.000zł 2. Honda Civic 8 1.4/100, 2010r., 38k przejechane - za 28.000zł 3. Ford Focus Mk3 - 1.6/105, 2015, 38k przejechane - 40.000zł 4. Seat Leon 3 Coupe 1.4/140, 2014r., 112k przejechane - 40.000zł 5. Seat Leon 3 1.4/122, 2013r., 44k przejechane - 45.000zł 6. Seat Leon 3 FR 1.4/140,...
stary silnik od dawna jeżdący na mineralnu zalewac półsyntentykiem? to zły pomysł. Jeśli nie bierze oleju i nie cieknie, to warto spróbować. Ogólnie wyjdzie mu to na zdrowie. Ja w swoim też dostałem minerala po poprzednim właścicielu, i pierwsze co zrobiłem to wymieniłem rozrząd + wymiana oleju na 10w40. Jak lekko zaczął się pocić z okolic simmeringu...
Witam Kilka dni temu wymieniłem uszczelkę w obudowie termostatu (oring na termostacie) ponieważ wyciekał płyn. Po całym zabiegu wlałem płyn do zbiornika. Pojawił mi się efekt wybijania płynu przez korek zbiornika wyrównawczego. Czytałem że w focusach układ sam się odpowietrza. Nie wiem tylko czy mam mu w tym jakoś pomóc czy nie. Proszę o pomoc. A i...
Parę lat wcześniej miałem w takim samym silniczku problem z przegrzewaniem się i winna była cewka zapłonowa.Miała przebicie na uzwojeniu i dawała iskrę troszkę za szybko. Przyznam się, ze pierwszy raz spotkałem się z taką diagnozą, żeby przebicie na cewce zapłonowej mogło przyspieszać zapłon. Ale do rzeczy. Nie zajmuję się zawodowo naprawą samochodów...
Nie wiem jak odpowietrzałeś sprzęgło ale nie wykonujemy tego tak jak byśmy odpowietrzali układ hamulcowy. Należy odkręciś odpowietrznik na wysprzęgliku sprzegła i czekać aż będzie wyciekać płyn bez powietrza (nie dotykać "pedału" sprzęgła) /w międzyczasie sprawdzać stan płynu w zbiorniczku/. Właśnie tak było odpowietrzane sprzęgło, pompowane parę razy...
Szukałem sporo w internecie lecz najwięcej jest informacji na temat zbyt intensywnego dymienia silników diesla. Praktycznie albo i wcale nie ma info na temat nie dymienia. Zacząłem się zastanawiać czy z moim autem jest wszystko ok. Mam Forda Mondeo 1999r MK2 z silnikiem 1.8 turbo diesel endura. Przebieg licznikowy 320tys.km kręcony bo krzywe cyferki....
Ford Focus II FL 2009 1,6 74KW DURATEC 16V Przy przebiegu około 105 000 założono instalację LPG ( jakieś 4 lata temu), obecnie przebieg około 185 000 km. Podczas montażu LPG, zakład instalujący miał dobrać optymalną instalację do tego auta ( marka nie miała znaczenia, auto kobiety ( instalacja miała być bezproblemowa )). Zakład zaoferował instalację...
Witam Mam zajeb...... problem z Focusem MK1. - problem Ciągnie się już od jakiegoś czasu wiec przedstawię go tak jak na forum --------------------07.12.2010.---------... Mianowicie: Autko jak do tej pory sprawowało się tako jako, mimo tego że stało pod chmurką, gdzie wcześniej było garażowane. Bez żadnych ekscesów oferowało dobre warunki do...
wyciek focus focus focus instrukcja focus focus sprzeglo
wektor napięcia hasło wygasa termopara przewody
Napięcie hydrostatu w pralce Amica - szczegóły Jak rozkręcić odkurzacz Electrolux Silence ProSystem?