Z takimi pytaniami to do Wróżki musisz się udać, zależy ile turbina tego oleju puszcza. Ogólnie zjawisko dość groźne, może spowodować całkowite uszkodzenie silnika. Auto wkręci się samo na niebotycznie wysokie obroty, paliwem będzie olej z turbiny. Naprawdę sugeruję wizytę u dobrego fachowca!
W pierwszej kolejności najlepiej podpiąć pod tester i powinieneś otrzymać odpowiedź co spowodowało że złapał tryb awaryjny. Ale plucie olejem przez intercooler to chyba tylko turbina. Nie inaczej - zużyte łożyskowanie i uszczelnienia wirnika turbosprężarki
Problem z brakiem załączania sprzęgła klimatyzacji w Fordzie Focusie MK3 1.6 105 KM z 2011 roku, przy braku napięcia na cewce sprzęgła, może mieć kilka przyczyn. Poniżej przedstawiam krok po kroku, co i jak sprawdzić, aby zlokalizować usterkę, zaczynając od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn: 1. Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników...
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
Ford w biuletynie technicznym (TSB 37/2012) zalecił w przypadku błędu wyjęcie szerokopasmowej sondy lambda i zastąpienie jej zaślepką. "Testy wykazały, że pojazdy utrzymują zakres poziomu emisji przez cały okres eksploatacji pojazdu bez potrzeby kompensacji przepływu masy powietrza (MAF). Z tego względu zdecydowano, że można usunąć szerokopasmową sondę...
Czyli nie uszczelniacz ale o-ring pomiędzy przednią pokrywą a korpusem.
W bagażniku szukałeś? Bo w innych Focusach niż Twój, jest ona z przodu silnika, pod kolektorem a nad filtrem oleju.
Najlepiej to od spodu na przegrodzie silnika na wysokości stóp pasażera. Taka fajka skierowana do dołu. Czasem rurka spada i dostaje sie tam błoto które skutecznie zapycha wylot wody, a ta z kolei ujście zawsze znajdzie i leci sobie na nogi pasażera :)
Benzyna, diesel?
Witam w moim focusie wypycha mi uszczelniacz na wale problem zaczął się dopiero gdy przyszły mrozy ,jest założony nowy uszczelniacz i to sano.dzieje się to gdy auto postoi dłużej niż 10 godz na mrozie ,bo jak jest ciepły to wszystko ok,wie ktoś może co jest grane?
to jest zawór agr a ta maź to olej , sprawdź sobie turbinę to jest pierwszy objaw luzów turbiny
Mam odpowiedz na mój problem, mianowicie: Mechanik sprawdził cały układ pod ciśnieniem i okazało się, że przy silniku była jakaś śruba (chyba spustowa) i była nieszczelna. Została uszczelniona i wyciek minął. Dzięki za porady. Temat uważam za zamknięty
Wymieniłem już 2 i nie pomaga. Olej leci ciurkiem po 10 sekundach pracy silnika. Cop bez ubytków nie mam pojęcia o co chodzi.
Warsztat. Sam nie masz zielonego pojęcia.
Mówisz, że przyczyną mogą być wtryski? Dodano po 2 Ten, co był zamontowany, to był Pierburg. Ten, który kupiłem, to NTY. Obawiam się, że tamten też jest dobry, a przyczyna wywalania błędów tkwi gdzie indziej. Dodano po 4 Jeżeli chodzi o wtryski, to je wyciągałem, bo mam jakiś wyciek w ich okolicach, jakby ropy z olejem. Dawałem nowe podkładki miedziane...
Pompa wspomagania miała wyciek na łożysku przez co miała luz i powodowała opór na pasku,aż do momentu że pasek spadł,a mimo to nie miałem pojęcia dlaczego spadł aż zacząłem sprawdzać każde koło od paska klinowego i od pompy wspomagania miało luz. Jak się okazało akumulator był walnięty totalnie nie trzymał napięcia często się rozładowywał,gdy go sprawdzałem...
Witam, Proszę o wsparcie, otóż nie wiem jak nazywa sie element na zdjęciu nr 1, pod ktorego spodem mam wyciek oleju. Z natury jestem dociekliwy, szukałem juz dwa dni i nic ni znalazłem, dlatego szukam pomocy tutaj. Pozdrawiam boseti http://img185.imageshack.us/img185/6654/...
Niech wpuszczą barwnik i lampą ultrafioletową sprawdzą wycieki.
Oczywiście, w pierwszej kolejności proponuje skontrolować prace mikrowlacznika napedu bloku zaparzania. Sam blok zaparzajacy chodzi w miarę dobrze ? Wspomniany wyciek wyciek mógł zasiać anomalie w samym silniku napedu, przejrzał bym się jemu również.. To na początek.. Wyciek to chyba banalna sprawa do skonktrolowania.
Mały wyciek płynu chamulcowego i dlatego dobrze nie wysprzeglało sprzęgło
Jak w temacie Vp30 i wyciek z pod rozdzielacza. Pytanie czy zrobię to na aucie czy muszę pompę wymontować?
Witam Posiadam Focusa od niedawna zauważyłem plamę pod silnikiem wielkości około 10 cm .Okazuje się , że z pod silnika po alternatorze kapie ropa. Gdy autko jest odpalone to kapanie ma częstotliwośc co około 6 sekund po wygaszeniu ustaje Myślę,że wyciek powstał w pompie wtryskowej.Proszę o pomoc w tej sprawie Jakie jest koszt naprawy takiego wycieku
Witam, podczas jazdy silnik gaśnie gdy osiągnie 2,5 tys obrotów, do 100 km/h można jechać, zauważyłem, że odpadła rurka w której jest bagnet do sprawdzenia oleju i przez to jest wyciek oleju. Czy to może być przyczyna? Wtryski na pewno nie, bo były robione nie dawno.
Witam koledzy. Mam do was pytanie. Cieknie mi płyn chłodniczy. Zlokalizowałem już wyciek tylko nie wiem jak nazywa się ta część. Dołączam zdjęcie i proszę o pomoc
Cześć, co może być przyczyną wycieku z pompy wtryskowej Delphi z Focusa 1.8 TDCI. Pompa była regenerowana, wyciek pojawił się po zamontowaniu. Silnik normalnie odpala. Wyciek z otworu zaznaczonego na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.pl/8933921200_1... http://t.iparts.pl/089/9044A130A/dokumen...
No jak nie widać wycieków to pewnie motur skończony. Tylko czy wymiana pierścieni pomoże, to się okaże dopiero po rozebraniu silnika i ocenie jego stanu. I żeby to miało jakikolwiek sens ekonomiczny to musiał byś to sobie robić sam.
Nic się nie zapowietrzyło, najzwyczajniej padło to łożysko z wysprzęglikem. Wycieków to tu 99% nie widzi na tym forum, wyciek to dla nich będzie, jak plama jest większa niż samochód i sąsiad zwróci na to uwagę. Sad but truth.
Dzięki Mento$ za odpowiedz. U mnie problemem okazało się powietrze w układzie które dostawalo się przez płytkę sterownika pompy wtryskowe. Tam są takie oringi po wymianie których samochód zaczął normalnie pracować. Na początku podłączyłem bezpośrednie zasilanie paliwa do pompy wtryskowej z tak zwanej bańki i samochód zagadal. Po wymianie filtrów i odpowietrzeniu...
Najczęściej w tym modelu jeśli nic nie widać na chłodnicy klimatyzacji najczęściej jest zkorodowane połączenie pod prawym przednim nadkolem osuszacz i przewód od parownika klimatyzacji.Swoją drogą jak gościu napełnia to chociaż mógł by się przyłożyć do sprawdzenia szczelności przy takim ubytku to ślepy zobaczy wyciek gazu jeśli faktycznie go straciłeś...
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
Dzisiaj zauważyłem ubytek płynu chłodniczego w zbiorniczku, wyciek miał miejsce przy wejściu do parownika - poluzowana opaska zaciskająca wąż. Uzupełniłem płyn i dokręciłem opaskę, nie wiem czy to miałoby wpływ na problem, który opisałem w głównym wątku? Auto na razie odpala i jeździ bez problemu.
U mnie szarpanie występuje najczęściej na ''dwójce''. Jutro jadę do mechanika żeby spojrzał co z tym zrobić. Hipoteza z alternatorem nie jest głupia, ponieważ miałem wyciek z przewodów od wtrysków, które znajdują się nad alternatorem i rozrusznikiem(mogło coś zalać ) . Ja jeszcze obstawiał bym filtr paliwa i pompę wtryskiwaczy , ale zobaczy się jutro.
Witam, mam problem z focusem mk1 1,6 benzyna z LPG. Wczoraj podczas jazdy autostradowej w deszczu przez około 200km zaczął wariować wskaźnik temperatury silnika. Normalnie stoi pionowo a kilkukrotnie w kilka sekund powędrował na czerwone pole na maksa. Gdy za pierwszym razem zauważyłem ten skok szybko zdjąłęm nogę z gazu i się zatrzymałem myśląc że...
Witam Ja ostatnio w swoim focusie wymieniałem rozrząd i także miałem wyciek - to niebezpieczne dla paska - cały był zalany, produkty ropopochodne uszkadzają gumę. Uszczelki jeszcze nie wymieniłem bo przetarłem wyciek szmatką i niedługo sprawdzę czy to na pewno z niej leci bo przeciek miałem jeszcze z rur (a dokładnie na opaskach) od podciśnienia z turbiny....
Wybacz Pascal źle to sformuowałem,miałem na myśli że zmykam mój temat focusa.Jak najbardziej ten temat jest bardzo potzrebny,myśle nawet o postawieniu swojego bloga bo to co przeszedłem z tym pojazdem przechodzi ludzkie pojęcie.Fakt pisałem o sprzedaży bo ie miałem już ani pieniążków ani pomysłów ani mechaniorów,jak mnie widzieli zamykali warsztat :D...
Udało się wtryskiwacz wymieniony, oczywiście musiałem przepalać dpf już na swoją rękę, chociaż zapchał się przez wtryskiwacz uszkodzony. Jest jednak jeden problem, z nowego wtryskiwacza leci ropa.... Wcześniej wyglądało to na wyciek z przelewu, teraz jest mokre jakby na takim gwincie w połowie wysokości. Trudno mi to określić, będę miał czas to znów...
dzięki to były świece Dodano po 4 mam jeszcze jeden problem mam mały wyciek płynu chyba z pod uszczelki głowicy Czy orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany uszczelki reszty co za tym idzie czyli sprawdzenie głowicy itd...
w końcu dziś wziąłem sie za remont tego zacisku Tłoczek w bardzo dobrym stanie no to myślałem,że pójdzie gładko. dopóki nie rozebrałem samoregulatora,bo tam ten sworzeń był tak przeżarty,że po wyczyszczeniu i zmontowaniu miałem wyciek płynu. Na szybko przełożyłem samoregulator od alfy 156 i po minimalnej przeróbce pasuje,lecz mam zamiar założyć oryginał....
Żelazko nie mogło czekać więc przed niedzielą trzeba było naprawić (zdjęcia z soboty przed 24:00) . Rozbiórka i sprawdzenie czy zbiornik nie cieknie to była trafiona decyzja, po nalaniu gorącej wody (ok 80°C) i postawieniu w pozycji "dzióbkiem w górę" ujawniło wyciek dwukropelkowy już po 10 sekundach. Rozpołowienie zbiornika wymaga rozkręcenia 5 śrubek(NIEBIESKIE...
troszke sie zdenerwowałem na tych "mercedesiarzy". Piszą o fiatach że to gówno a nigdy takiego nie mieli. Nie powiem że jestem znawcą bo mam fiata punto II z 2002roku i jest to dopiero mój dryugi samochód ale ludzie, bez przesady. Kupiłem go dokładnie rok temu. Do tamtej pory był serwisowany w aso i miał udokumentowany przebieg 81 tys km. Pojechałem...
Witam wszystkich. Mam pewien problem ze swoim Fordem focus mk1 1.8 tdci . Może ktoś da stosowne radę. Wycieka płyn chłodniczy z tyłu bloka silnika po prawej stronie. Gdzieś nad radziatrem chłodzenia oleju. Wlewamy płyn za noc litp półtora Wycieka Może przy wyjściu chłodzenia z silnika poszła jakas uszczelka. A może uszczelka z pod głowicy????? Aby tylko...
szukaj po przewodach wycieku :)
NGK-NTK to zacna firma i jak już to z Japonii ! Między innymi wchłonęli polską Iskrę, a unikamy świec Champion . Co do wspomagania wadą są wycieki oleju. Najczęstsze wycieki są w miejscu gdzie drążek wchodzi do maglownicy pod gumową osłoną, trzeba się jej dokładnie przyjrzeć. Inna sprawa, to słaba masa instalacji silnik-karoseria.
Jeśli przy maksymalnym skręcie kołami słychać głośniejszą pracę pompy a obroty spadają o ok 100obr/min zamiast rosnąć to czujni może być uszkodzony, czy raczej ciśnienie na pompie jest zbyt małe by go uruchomić? Można go sprawdzić w prosty sposób?
Witam, mi to wygląda na wyciek. Nie wiem jak w focusie, ale w mondeo, jak otworzę maskę, to jest dostęp do rurek i od strony pasażera jest zawór zwrotny. Oczywiście blisko szyby, gdzie wentylator zaciąga powietrze.
Witam, miałem to samo w swoim focusie, też 1.8 benzyna mk2, na 1000km bral ponad 1litr przy przebiegu 100tys, w serwisie powiedzieli ze to na bank zapieczone pierscienie, pojechalem do sprawdzonego i zaufanego mechanika. Okazało się, że pierścienie calkiem spoko lecz glowica "ugotowana" na dodatek dwie panewki lekko ryśnięte. Poszedl na szlif, uszczelniacze,...
Zacznij od sprawdzenia sprawności pompy. Zakładam że przykręcona do silnika i napędzana paskiem, z oddzielnym zbiorniczkiem. Silnik pracuje na wolnych obrotach. Zaciśnij przewód o dużej średnicy między pompą a zbiorniczkiem. Pompa powinna zacząć buczeć, jeżeli tak się nie dzieje pompa do wymiany. To najczęściej występująca usterka poza zużytym paskiem...
Stare turbo było uszkodzone.wyciek oleju Stop jest
Tak jest nad pedałem sprzęgła więc przypuszczam że to jest ten wyciek. Pompa ko koszt ok 300zł.
Czy sądzisz że to bezpieczne? Owszem bezpieczne bo gdyby było uszkodzenie mechaniczne silnika to już by stał na dobre. Wydaje się, że po odparowaniu wilgoci z płynu chłodniczego silnik ożyje na dłużej. Pamiętaj tylko o uzupełnianiu płynu chłodniczego bo układ prawdopodobnie jest zapowietrzony. Dodano po 8 aż zauważyłem że tłumik który wychodzi zaraz...
focus wyciek focus focus instrukcja focus focus sprzeglo
kompresor osuszacza antena dookolny kierunkowy zasilacz lincoln
opcom meriva scania przekaznik swiateł
Schemat serwisowy LG 49UF7700 LJ53J – zasilacz, main board, T-CON, LED, pobieranie PDF Toyota Starlet 1.3 1998 MAP sensor – czy numer części musi być identyczny?