Zasilanie przepływomierza??
Dlaczego mi Ford Focus 1.6 benzyna 2002 rok ma wysokie obroty po odpaleniu
Byłem dzisiaj u mechanika i on stawia na odmę, ale niestety do tego zabiegu trzeba ściągać kolektor ssący, podobno odwieczny problem z obrotami w DURATEC HE to pękająca odma parcieje i łapie lewe powietrze.
Zawór powietrza dodatkowego jest nowy Forda.
Nie dziwię się ,że nie możesz go namierzyć.
Jestem z Lublina jakby co. Zna ktoś dobrego fachowca z Lublina lub okolic? Dodano po 9 Czy to może być uszkodzona bądź zapchana odma? Stąd te wysokie obroty silnika na biegu jałowym?
Prawidłowe ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 250 barów +/-50 barów. Wychodzi na to, że silnik na wolnych ma poprawne ciśnienie. Benzyna być może uszkodziła mechanicznie albo pompę, albo wtryski. Robiłeś próbę przelewową? Ja bym od tego zaczął. Jeżeli byłaby ok, pomyślałbym o pompie. Po dolaniu środka czyszczącego do zbiornika i ponownym zakodowaniu...
Wiecie co , ja też mam ten sam problem tylko że on się pojawił razem z mrozami kpiłem fokę 1,8 TDCI 2004.I było wszystko OK nawet po nocy dobrze się odpalał ale w te mrozy jak postoi , to zaczyna się problem muszę go trochę kręcić i odpala , niby jest ok ale jak sprubuje nim jechać to tylko do momentu jak nie wejdzie na wysokie obroty to zaczyna mi...
Na zdjęciu masz Alternator Denso mondeo MK4 lub focus MK2. Ty masz visteon i faktycznie wtyk 3, piny. Oba mogą wystartować awaryjnie wystarczy plus na b+ i masa na obudowie. Tylko wysokie obroty potrzebujesz aby ruszył.
Witam .Po wlaczeniu klimatyzacji w moim focusie obroty lekko sie podnosza wlacza sie wentylator klimy na wysokie obroty i po kilkudziesieciu sekundach sie zatrzymuje.Brak strzykniecia zalaczenia kompresora oraz nie leci zimno.Co to moze byc?Prosze o pomoc.
Witam. Mam problem od pewnego czasu jest takie cos ze jak wprowadzi sie silnik w wysokie obroty i ruszy na biegu 1 i pozniej 2 to zaczyna sie dlawic...wczesniej tego nie bylo. Moglem z powodzeniem ostrro przyspieszyc,a teraz zaczyna sie dlawic...na biegu 3 - 4 - 5 jest juz wszsyko ok... co moze byc? Slyszalem ze trzeba wybrac sie na komputer,ale wolal...
Nie dotyczy, nie jest to możliwe nawet ,wymieniłem ostatnio parownika ,rozszczelnił się poprzedni a że miałem identyczny parownik jak w poprzednim to sobie podmieniłem, objawy te same. Samochód nie odpali z gazu samego, jest ustawiony na załączenie się jak wejdzie na obroty, czy jak to tam się zwie...Jeżeli chodzi o gaz ,patrzyłem w papierach firma...
Witam mi wlasnie tez sie tak dzieje, mruga kontrolka od swiec, juz u nie jednego mechanika bylem i kazdy mnie zbywa z tym. Mam tak juz od pol roku, zauwazylem ze dzieje sie tak gdy mam juz rozgrzany samochod i mam wysokie obroty np gdy wyprzedzam. po wyprzedzeniu zapalila mi sie kontrolka, obroty zmalaly i musialem sie zatrzymac i go ponownie uruchomic....
Witam mam ogromny problem z moim focusem a mianowicie jakiś czas temu wróciłem autem do domu po jakiś 30minutach próbowałem auto ponownie odpalić ale bez skutku. przed zgaszeniem auto nie dawalo zadnych oznak żeby cokolwiek było nie tak. przy probie uruchomienia auto normalnie krecilo lapalo na chwile obroty i gasło. odholowałem auto do mechanika pierwszy...
Zaraz sprawdzę multimetrem. Przedstawiam opakowanie po regulatorze napięcia. http://obrazki.elektroda.pl/5032882800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5145490300_1... Dodano po 1 Pomiary wyszły tak : Wolne obroty : bez obciążenia : 15,63V ze światłami mijania 15,75V światła mijania + dmuchawa 2 bieg 14,80V Po przejechaniu...
Witam serdecznie. Mam problem z regulatorem napięcia, otóż miałem delikatne problemy z trzęsieniem autka (spadaniem obrotów) na biegu jałowym, gdy np otwieram drzwi i zapalają się światła awaryjne, lub gdy zamykam lub otwieram szyby elektryczne, wtedy obroty spadały i trzęsie autem. Postanowiłem wymienić regulator napięcia bo podczas zamykania szyb...
Witam, Posiadam Forda Focusa 2.0 TDCi od jakiegoś czasu auto po przejechaniu paru kilometrów odłącza turbo i nie da się właściwie jechać. Obroty dochodzą do 2600 i nic więcej. Jeśli wyłączę silnik na dłużej znowu się naprawia, a później to samo spalanie wynosi 7,6!!! już nie mówiąc że niema możliwości wyprzedzania. Od czasu do czasu zdarza się że przy...
Posiadam od niedawna Focusa 1.8 TDCI 2003r. Mam problem ze sterowaniem turbiną. Po włączeniu silnika słychać jak turbina od razu "wchodzi" na wysokie obroty aż słychać świst. Objawy, zwiększone zużycie paliwa, dużo większa moc samochodu, dziwny świst. Problem ustępuje, gdy odpinam gumowy wężyk idący do jakiś dwóch zaworków na górze silnika. Wtedy prawdopodobnie...
Witam ostatnio znajomy sprawdzał błędy na kompie w Ford Focus I 98r 1.6 benzyna i wyskoczyła Sonda lambda, przerwa w obwodzie i coś tam jeszcze, zimny samochód odpala bez problemu ale obroty w pierwszej chwili skaczą do 1800RPM, 2 sec, się zatrzymują a później spadają bardzo wolno do 1100RPM, po nagrzaniu silnika obroty spadają do 750RPM. Auto średnio...
Dobrze mowisz. Po mojemu tez jest ok inaczj byc nie moglo.jest poskladane zrobilem recznie dwa pelne obroty walem i wszystko hula ale nie pali. Pomijajac sam rozrzad i wracajac do pompy czy ona musi byc ulozona w odpowiedniej pozycji? Sa trzy ewentualne mozliwosci bo sa trzy sruby.(tak na moje myslenie) niepowinno byc roznicy skoro pompa robi wysokie...
Witam! Mam problem z focusem 1.6 2000rok, chodzi o klime, silnik w aucie chodzi cicho i plynnie, problem pojawia sie po zalaczeniu kompresora klimy, na rozgrzanym silniku caly samochod sie trzesie, deska rozdzielcza wpada w takie wibracje ze az glowa boli oboroty sa ok 900rpm, a objaw ma miejsce tylko na postoju przy wlaczonym silniku, wymienilem sprezarke...
Witam , potrzebuje pomocy. Ford ma raptem niecałe 4 lata 54tyś przejechane i w sumie od tygodnia zaczęło coś sie dziwnego dziać. Na poczatku zaczął wydawać dziwny odgłos- ni to mruczenie , piszczenie , wycie, taki cichy odgłos juz po odpaleniu silnika, podczas jazdy i postoju ( nie podobny wcale do paska klinowego). Dziś odpalił, owszem skoczył na wysokie...
Witam, zakładając ten temat proszę o pomoc - wskazówkę w wyborze auta. Roczne przebiegi minimum 7-10 tyś km do 25 tyś km- będzie oszczędnie mogą się zwiększyć. Są minimum 3 kryteria wyboru 1. silnik pojemność od 1.4 do max 1.8 l. p.s. proszę polecać w tych widełkach. 2. chętnie kombi - wygoda, a między 5 drzwi a kombi spalanie może nawet nie 1 litr...
To (wrzucenie wyższego biegu) spowoduje w każdym TD kopcenie na takich zakresach obrotów.
Sterowanie turbiną.
Z takimi pytaniami to do Wróżki musisz się udać, zależy ile turbina tego oleju puszcza. Ogólnie zjawisko dość groźne, może spowodować całkowite uszkodzenie silnika. Auto wkręci się samo na niebotycznie wysokie obroty, paliwem będzie olej z turbiny. Naprawdę sugeruję wizytę u dobrego fachowca!
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
Jakieś 10 15 sekund ale według mnie za mocno jak tylko trochę się rozgrzeje żadnego dymu niema nawet przy przegazowaniu na wyższych obrotach.
No to dziwne zrobili takie rozwiązanie że ładuje na wyższych obrotach.
auto nie posiada gazu, błąd się pojawia pod obciążeniem, z obserwacji sądzę że raczej na wysokich obrotach. sprawdzę to podciśnienie na biegu jałowym.
są metody - wystarczy 1 minuta i po problemie - wszystko sie robi kompem diagnostycznym
wentylator kręci, ale nie ma wysokich obrotów
Ford Focus Mk 2 1.4 Benzyna+Gaz: Spadające obroty gdy wciskam sprzęgło podczas jazdy do około 400obrotów i często gasnący silnik na skrzyżowaniu jak się zatrzymuje. Wymieniłem przepustnicę, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, komputer (sterownik) i czujnik temperatury cieczy, zadymiałem układ dolotowy powietrza, wszystko szczelne i nic to nie...
To że na wyższych obrotach leci cieplejsze powietrze jest normalne. Po prostu dostarczasz więcej ciepła na nagrzewnicę, a będzie to widoczne szczególnie na wysokich obrotach dmuchawy.
A mnie się wydaje że to problem gdzieś na rozrządzie albo na osprzęcie paska. Silnik wydaje się mruczeć ładnie. Jak silnik jest zimny, czy są wysokie obroty, to i na napinacz idzie wyższe ciśnienie. To też zależy od wysterowana zaworu na pompie. A tan dźwięk pojawia się na wolnych więc teoretycznie ciśnienie choć zawyżone nie wiem jak by wpływało na...
Witam fachowców, Mam znowu problem ze swoim Fordem Focus MK1 1.8 TDDi. Jak zwykle to bywa, akurat po przeglądzie zaczął szwankować i najpierw wyczułem, że w czasie jazdy dostaje czkawki i dusi się, jak podczas pierwszej jazdy w nauce jazdy. Potem jak postał kilka godzin na mrozie, nie mogłem go odpalić, aż w końcu rozładowałem akumulator i udało mi...
dzieje sie to na wolnych obrotach ze gasnie czy jak jedziesz jakis czas i zaczynasz jechac na luzie i silnik schodzi z obrotów i gasnie, czy może w czasie jazdy na obrotach silnik po prostu gasnie i koniec? Jak na wyższych obrotach to mniej-wiecej przy jakich. Rozumiem że masz go od nowości skoro stało sie to po przejechaniu 500 km. Nie byłeś wtedy...
Sitko sitkiem- ale jak wygląda samo światło przewodu? Jakie jest ciśnienie oleju na biegu jałowym i na wyższych obrotach? Pytanie czy umyty został wystarczająco dokładnie.
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Witam, mam problem z focusem, ma bardzo nierówne wolne obroty.Po badaniu układu zapłonowego strona pierwotna mam taki wykres http://obrazki.elektroda.pl/6279774900_1... cewka jest zwykła jak w focusie dis a idzie taki sygnał.Wcześniej badałem focusyi zawsze był na każdym z kanałów pojedynczy sygnał.dodam że tak się dzieje tylko na wolnych...
Co którys raz nie chce zakręcić. Są trzy rzeczy. Stycznik ,rozrusznik i bendiks. Trzeba by było ustalić co ? I tak, jeśli w tym czasie że nie chce zakręcić-czy słychać pracę rozrusznika (powinien pracować na wysokich obrotach)- to wychodzi na bendiks. Jeśli nie słychać jego pracy -to może być wina stycznika lub samego rozrusznika (stycznik ? można...
Fajny opis, na pewno przyda się podczas "grzebania". :-) Wynika na to, że tak jak Koledzy sugerują,na początku trzeba przyjrzeć się ciągłości połączenia wtyku z PCM. Co do zużycia paliwa - pierwsze co rzuciło się w oczy, przy braku sterowania regulatora wzrosło o 0,4L na biegu jałowym (wskazania z komputera pokładowego). Również obroty bj podniosły...
Turbo działa, przewody szczelne,bałwanki puchną, brak momentu objawia się przy ruszaniu z miejsca z wolnych obrotów.
Ok czyli na prosty rozum buczy bo są za niskie obroty, teraz muszę znaleźć przyczynę za niskich obrotów.ok jutro przy sobocie powalcze z tym i dam znać co wyszło. Dodam jeszcze że to się nie dzieje odrazu po odpaleniu silnika. Na początku gdy są wyższe obroty jest ok tak samo podczas jazdy na wyższych obrotach tego nie słychać.
Reasumując takie wrażenie jakby raz dostawał mocy na niższych obrotach a raz na sporo wyższych Trzeba wykonać, choćby podstawowe jakieś pomiary, wdrożyć diagnostykę. Na podstawie tak skromnego opisu, nikt, nic sensownego nie odpowie.
Interfejs elm 327 program torque dołączono do interfejs Silnik 1.6 101KM Dodano po 2 W tym samym programie i tym samym interfejsem łącze się bez problemu z fordem Focusem z 2008 Ale największy progrem jest z tymi obrotami faluje ciągle
Ja bym sprawdził kable wysokiego napięcia. Na szybko: wieczorem jak już będzie ciemno. Przy włączonym silniku, uchyl maskę. Czasem można się zdziwić co się na tych kablach wyprawia. Swego czasu miałem podobne objawy, świeciło jak na choince. Wymiana na nowe załatwiła sprawę.
Może to problem z pompą paliwa... Czy na niższych biegach ale wyższych (dużo wyższych) obrotach też tak się dławi?
Napiecie w kostce jest bo sprawdzałem na jednym 5 v na drugim 4,5 v pokazało. Ciśnienia nie sprawdzałem w czasie usterki ale tak na sucho na postoju zdjąłem przewód i przy wyższych obrotach mocniej dmuchało z przewodu.
Sprawdziłem ten filtr powietrza jest w dobrym stanie wygląda prawie jak nowy ale znalazłem pod filtrem jeszcze taką małą gąbkę trochę nasączona olejem. Czyli filtr by odpadał co jeszcze może być przyczyną wysokiego spalania? Ogólnie silnik pracuje ładnie obroty nie skaczą oleju nie bierze
Temat nadal aktualny. Podmieniłem przepustnice - bez efektu. Po wyjeciu wtyczki z zaworu wolnych obrotow silnik gasnie, a wiec nie jest to nieszczelnosc w układzie. Gdy odłącze czujnik predkosci jest dobrze, tj obroty spadają w czasie toczenia sie na luzie. Dlaczego sterownik probuje tak wysoko podnosic obroty? Prosilbym o wskazówki...
Powiem Ci, że z wywalaniem błędu bywa różnie i często zdarza się, że nie pokazuje błędu, lub sygnalizuje co innego. Tak to każdy kupił by sobie interface i w domu robił większość usterek a warsztaty by nie istniały. Tak to trochę z przymrużeniem oka napisałem, ale reasumując komputer nie zawsze pokaże prawdę. W rzeczonym focusie nie było żadnych błędów...
Witam. Mam problem z focusem 1,6 tdci wymieniona została pompa wysokiego ciśnienia ponieważ na starej nie palił. Na nowej (używanej ) zapala ale po dodaniu gazu pow. 3000 obrotów samochód gaśnie. Błąd dawkowanie paliwa i zasilanie paliwem . Sprawdzone wtryski są ok wymieniony zawór dawki na pompie i bez zmian. Nowy filtr paliwa . Są momenty że przez...
https://obrazki.elektroda.pl/4007905500_... https://obrazki.elektroda.pl/8126114600_... Ostatnio auto zaczęło łapać takie błędy, tylko na benzynie. Panowie gdzie szukać przyczyny? Przejrzałem układ zapłonowy i niczego niepokojącego nie znalazłem.. Na gazie pracuje idealnie, na benzynie trzęsie silnikem, przy dodawaniu...
Dzień dobry ponownie. Panowie i Panie, gdzie szukać przyczyny klepania silnika podczas przyspieszania? Im wyższe obroty, tym problem ustaje. Ford Focus mk2 z 2009 r., 1.8 TDCi o mocy 115 KM, kod silnika KKDA. Test przelewowy wykonany w około 3 minuty: 1-18,19 ml, 2-20 ml, 3-20 ml, 4-20 ml. Olej został zmieniony na forowski 5W30, filtr paliwa również....
Nie koniecznie. W tamtych czasach jak i teraz mapę ustawia się ręcznie. Reszte może sobie sterownik dopasować. Ustawiasz wszystko na korekty krótko i długo terminową. W danym zakresie jedziesz na benzynie patrzysz jaka korekta przełączasz na gaz i porównujesz jeżeli się rozjezdza dokonujesz korekty. Wykonujesz to tak w mniej więcej 9 obszarach. Male...
Kolego sprawdz przewody zaworu wysokiego cisnienia i kata wtrysku.Mialem to samo ,skorodowane przewody komp nic nie pokarze.Teraz auto leci jak zloto.
juzdoszłem posiedziałem i doszłem dziki wielkie za opis może jak ni zapomne to wstwi fotki do czego ten silnik wsawiłem pozdrawiam witam znowu teraz muj majzel miesza obrotami było wszystko git a tu nagle raz wysokie raz niskie mam pompe bosch
trochę posprawdzałem i daje kolejne newsy otóż. -Wymieniony został czujnik w IC. -Sprawdzony omomierzem został czujnik temperatury przy filtrze powietrza (wartość poprawna, reaguje poprawnie- nie wiem czy połączenie ze sterownikiem działa) -wymieniony filtr powietrza Co wyczułem z nowości ? Mechanik twierdzi, że jeden z cylindrów nie pracuje normalnie....
Witam mam problem z fokusem 1.8 tdci, auto nie zbiera się przed 1700 obr tak jak by nie reagowali na gaz od 1700 jest super , najgorzej przy ruszaniu poniewaz przed puszczeniem sprzęgła trzeba wkręcić go na wyższe obroty. Z góry dzięki za pomoc
Dojście do EGR zostało zaślepione. Wymieniłem filtr, turbinę i kolektor. Wyczyściłem co się dało. Samochód jeździ, ale przy wysokich obrotach potrafi gasnąć i trochę kopci niebieskawym dymem. Jakieś pomysły?
u mnie działo się tak samo rano kręci kręci i nic to pozostaje wymiana wtrysków razem z rurkami wysokiego ciśnienia zrób to w autoryzowanym serwisie forda to jest koszt około 5 tyś jeszcze kodowanie wtrysków bo bez tego są nic nie warte to też tylko w serwisie bo inne warsztaty mogą mieć stary program do kodowania bez aktualizacji mnie to wyniosło ponad...
Jeśli nie odpowiadał ci rg2w to i rg4 nie będzie dla ciebie. Wentylatory też są głośne na wysokich obrotach plus słychać pracę HDD. Plus odpada za samą wysokość bo ma prawie 50 cm. Może fractal design focus g by ci odpowiadał. Nie jest to wysoka obudowa i wydaje się porządna.
Kiedyś miałem podobną sytuacje, C-MAX 2.0 na siemensie - padnięty alternator, po wymianie ładowanie wróciło do normy a auto nie jedzie. Okazało się, że pompa padła. Być może związane było to z koniecznością odpowietrzenia układu po demontażu filtra. Po wymianie pompy auto śmiga. Było sporo przypadków, że po braku paliwa, uzupełnieniu, uruchomieniu silnika...
Intercooler (+przewody) był dokładnie czyszczony? Może zaciągać stary olej z IC na wyższych obrotach i później trafia niespalony do turbiny i tam się dopala.
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
15,01 na biegu jałowym, bez obrotów 14,78-15,06 podczas dodawania/odejmowania obrotów Za wysokie, Napięcie nie powinno przekraczać 14,7V. Sprawdź innym miernikiem aby upewnić się czy faktycznie za wysokie czy błąd pomiaru.
Kąt wtrysku sprawdzić czy się przestawia wraz z obrotami jak nie to przytarty zawór przestawiacza kąta pompa do regeneracji
Znowu ten staruszek. Focus MK1 bemzyna gaz. 1.6 Nie wiem czy kobitka ma go dać do gazownika czy mechanika. Ja to bym nigdzie nie oddawał hehe. Mianowicie. Po uruchomieniu silnika samochód ma trochę wyższe obroty. Trzeba poczekać jakieś 3-5 minut żeby spadły na normalne. W dodatku sekwencja źle pokazuje ilość gazu. Tankowała go za 4 dyszki przedz wczoraj....
Zapomniałem dodać że silnik wkręca się na obroty bardzo dobrze. Silnik wyje, ale jak już wyżej napisałem nie przyspiesza dynamicznie na reszcie biegów niż jedynka.
Przyjrzałbym się pracy i wydajności pompy wysokiego ciśnienia. Trochę mi to nie pasuje. Ciśnienie paliwa na rozruszniku ponad 300 Bar, czyli dobrze. Sterownik widzi obroty silnika. Jest też taki parametr: ciśnienie paliwa zezwalające na start - tak/nie, trzy, cztery obroty wału i wskakuje "tak". Wygląda jak by nie sterował wtryskami, tylko z jakiego...
Witam. Otóż dziś rano odpaliłem auto i po 100m silnik zgasł. Kręci, ale nie daje znaku życia. Po aplikacji Plaka odpalił i chodził, ale tylko na wyższych obrotach około 2000rpm. Na pierwszym biegu dało się jechać, ale przy zmianie, gdy obroty spadły gasł. Oddałem do mechanika z okolicy, bo nie jest święto i nie było innej opcji. Na moje kaprawe oko...
Nie znam jeszcze dobrze "inteligencji" szóstki, ale w focusie jedynce już zastosowano coś podobnego, a mianowicie przy nagłym dodaniu gazu alternator jest całkowicie odcinany do momentu osiągnięcia przez sinik wysokich obrotów (chodzi o max wykorzystanie energii na przyśpieszenie). Kiedyś w bravie miałem identycznie, przyczyną okazał się wirnik.
Rura która dochodzi do intercoolera (ta gorna) jest zapocona troche na laczeniach, i jak sie ja dotyka czuc ze tlusta jest. Odma drozna (cala pokrywa jest ) po odlaczeniu odmy od dolotu nawet na wysokich obrotach nie zyga olejem leci powietrze tylko bez wyraznego oleju - wiadomo opary sa
Na starym akumulatorze nic dziwnego że napięcie wzrastało, taki aku nie przyjmuje prądu ładowania a więc napięcie na zaciskach będzie wysokie. Poza tym ładowanie w skuterze to nie to samo co alternator w samochodzie, że ładuje już przy obrotach biegu jałowego. W skuterze ładowanie wzrasta z obrotami a włączenie świateł dodatkowo zmniejsza prąd ładowania...
Witam . Nie wiem jak w alternatorach z merdesesa (bosch) ale w fordzie focusie alternator jest sterowany sygnałem PWM jakieś 100Hz . Kolego podaj typ alternatora i regulatora napięcia .
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Jestem ogromnym zwolennikiem hamowania silnikiem, czy to przez zwykłe zdjęcie nogi z gazu dojeżdżając do świateł, bez wciskania sprzęgła, czy nawet redukując bieg, żeby zwiększyć opory silnika spowodowane wyższymi obrotami. W moim Focusie tak to dokładnie działa, kiedy jadę z górki bez gazu, choćby to była bardzo długa górka, spalanie chwilowe twardo...
Witam, Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi. Nie reaguje w pełni na pedał gazu. Wygląda to tak, że przy 3/4 wciśnięcia dopiero podnosi obroty ale blokuje sie na 2500 obrotów. Błąd odczytany to P2135 czyli brak pokrycia sygnałów od pedału przyspieszania z dopiskiem sygnał za wysoki. Najciekawsze to to, że na samym zapłonie napiecia oraz procentowy wskaźnik wciśnięcia...
Element po lewej stronie jak pisano wcześniej to stabilizator 5v. Sam się nie psuje. Można go sprawdzić bez otwierania sterownika, wystarczy zdjąć aluminiową klapkę i sprawdzić napięcie na pinach od czujnika obrotów. Na dwóch skrajnych musi być 5v, jak jest więcej, przeważnie tyle co zasilanie czyli 12v to sterownik na złom. Poszło 12v zamiast 5bv na...
Witam wszystkich. Mam Focusa 1.6 diesel 115 koni 2011r. Silnik chodził świetnie bez zarzutów. Spalanie w granicach 6.2 - 6.5 na wolnych 0.4 - 0.3. Dwa dni temu postanowiłem zakodować wtryskiwacz na pierwszym cylindrze testerem CDIF3. Kodowanie miało być tylko w celu szkoleniowym, bo jak wcześniej napisałem, silnik chodził jak zegarek. Wpisałem ten sam...
jak wrzucisz luz i obroty spadają do ok 800obr/min to jest ok (przeważnie opadają ok do 2sekund - przynajmniej ja tak mam), ale obroty ma troszke wyższe: Jak jade i wrzuce luz to opadają do ok 950obr/min a jak sie zatrzymie to po ok 2sek obnizają się do ok 850obr/min
Witam Chciałbym prosić o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Samochód Ford focus 2.0 (130km) Parownik zavoli ; jednostka sterująca 4Gas ; wtryskiwacze valtek żółte Problem polega na tym że auto przy obrotach od 5000 - 6000 zamula czuć to dość wyraźnie, od 6000 dostaje kopa i ciągnie do samej odcinki tzn 6900. Na benzynie tego nie ma i ogólnie na benzynie...
Wtryski oddane do regeneracji, oczywiście zapierali się baaardzo że wina przy montażu . Zamontowane kolejny raz i niespodzianka znów nie chciał odpalić, dalej na plaku odpalił i załapał na ropie. Chodził strasznie, nierówno, brak możliwości wkręcenia na obroty, powoli im bardziej się nagrzewał można było wprowadzić silnik na wyższe obroty, kopcił strasznie,...
No właśnie tak myślę że to pewnie inna usterka teraz wystąpiła, nie związana z usunięciem filtra.. Dodam jeszcze tylko że auto generalnie dobrze odpala, nie ma z tym problemu. Ono zaczyna gasnąć na wysokich obrotach i zdarza się to częściej jak jest rozgrzany. Zgaśnie w czasie jazdy, ale przekręcam kluczyk, odpala dobrze i mogę jechać dalej. Na zasadzie:...
W kwestii wahania temperatury, przepaliły mi się styki w kostce połączeniowej do wentylatora, ale tylko styki do I-szego biegu, II-gi bieg działał ale włączał się dopiero przy wyższych temp. Zauważyli to w serwisie klimy, po włączeniu klimatyzacji wentylator się nie włączał, a powinien na I-szym biegu. Zetec 1,6
Jaka jest rola czujnika na pompie wspomagania napędzanej paskiem? Pytam, gdyż przy wycieku oleju ze zbiorniczka (nadłamany króciec węża) pompa się zapowietrzyła i wspomaganie działało tylko na wysokich obrotach. Ciśnienie na niskich obrotach zapewne było niskie ale nie paliła się żadna kontrolka (brak informacji o błędzie). Za co ten czujnik odpowiada?
Witam Mam problem z alternatorem, odebrałem alternator od mechanika,mechanik wymienił w nim diode na mostku i komutator na wirniku, alternator na wolnych obrotach ma ponad 14 a na wysokich obrotach ponad 18 i zaczyna świecić kontrolka od ładowania.Alternator ten założyłem w sobote, dzisiaj go chciałem zdemontować i okazało sie ze akumulator został rozładowany....
Witam. Mam problem z moim focusem na silniku zetec 1.8. Jak jest zimny i się go odpali (szczegółnie teraz - w okresie zimowym) od razu wskakuje na obroty 1500 1600 bez ruszania pedału gazu. Słychać jak klepią zawory. Następnie obroty bardzo się wachają - silnik chodzi bardzo nieregularnie - od 1600 do 900 (nadal bez dotykania pedału gazu). Najgorsze...
Przy spadku obrotów silnika, które są wymuszone hamowaniem pojazdu na wysokim biegu i przy już za małej prędkości jak na ten bieg - to jest norma. Kontrolka silnika zapala się, ponieważ on traci obroty do minimum nie z własnej woli; olej, boprzy małych obr. pompka daje b.małe ciśnienie; ładowania też z tego samego powodu - alternator do normalnej pracy...
Witam. Mam problem i jest to bardzo irytujące, mianowicie na każdym biegu przy puszczeniu sprzęgła czuć szarpnięcie, gdy wbijam bieg na wyższych czy niższych obrotach jest to samo tylko przy mniejszych obrotach jest to mniej odczuwalne. Ponadto gdy stoję auto jest na luzie słychać jakieś szumienie A gdy wcisne sprzeglo już tego szumienie nie ma. Co...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Dj_opornik udało Ci się rozwiązać ten problem? Nie. Problem sam zmarginalizował się z nadejściem pory ciepłej. Po prostu wskazówka nawet jak minimalnie się cofnęła, to i tak szybko wracała do pionu. Obecnie pojawił się inny problem. Ok. 2 tygodnie temu podczas jazdy wyprzedzałem kilka aut, butując w podłogę na 3-4tys obr. Pół kilometra dalej kapnąłem...
Witam wszystkich.Temat niby banalny.Klient przegrzewa samochód,typowe dla tego silnika,wybija mu wodę z zbiorniczka wyrównawczego.Tradycyjnie sprawdzam szczelność głowicy,planuję,zakładam nową uszczelkę i nic klapa,dalej to samo.Ok rozbieram blok bo krzywy 0,2 mm tyle co głowica.Na szlifierni chłopaki mówią splanuj i gotowe ,planuję,wymieniam pierścienie...
Witam mam forda focusa z 2006 roku kombi Niedawno podczas jazdy samochód zaczął gasnąc zauważyłem ze dzieje sie to przy wyższych obrotach powyżej 2000 potem odpala nora mnie po przekręceniu ponownie kluczyka na dodatek do tego zaczął co jakis czas po odpaleniu pokazywać rezerwę mimo tego ze wskazówka od baku jest w połowie i to by było na tyle co to...
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
Niby nic z osprzętu. Trochę jakby poszarpuje silnikiem jak próbuję utrzymać wyższe obroty np. 2tys. czy możliwe żeby wtryskiwacz tak klekotał, bo wydaje mi się , że podczas jazdy gdy puszcze gaz i hamuję silnikiem to też cichnie a jak przyśpieszam to trochę klekoce? Mam nadzieję, że nie jest to panewka, tym bardziej, że przy wzroście obrotów chyba cichnie.,....
Panowie.Tyle tęgich głów,jeden problem...:idea: Dajcie jakieś sugestie. :arrow: Dziś podmieniłem czujnik wału i wałka rozrządu i nic... :!: Sterownik potrafi przyśpieszyć zapłon na wysokich obrotach nawet o 40 ° Mam przełożyć sterownik silnika :?: :?: Jazda spokojna jest ok! Jak tylko daje po gazie (100-130 km/h) spalanie detonacyjne,zawory dzwonią...
Tam jest lpg - jak wygląda sprawa regulacji luzów? Jak wygląda kompresja? Podejrzewam nierówną kompresję spowodowaną luzem zaworowym i taniej wymienić silnik lub zrobić głowicę (dociąć zawory) niż regulować zawory wymieniając szklanki Czy reset adaptacji pomaga (po resecie obroty wskoczą na nieco wyższe ale po kilkunastu km powinien się zaadaptować)?...
Witam koledzy mam podobny problem z tym że u mnie wskazuje że i pompa jest ok tzn: standardowo pokazywała sie sprężynka pojechałem do specjalisty zrobili wszystkie wtryski gdyż były uszkodzone, dodatkowo test filtra paliwa plus wymiana, czyszczenie egr. po naprawie dalej wskakuje sprężynka, i tutaj pojawiają się schody: pompa na wolnych obrotach na...
focus wysokie focus obroty obroty focus
kodować sterownik c14nz czujnik halla citroen xsara picasso benzyna
latarka parkside winols pobierz
Resetting DJI Battery with EV2300/EV2400 Using Free Software: TRB-Tool, bqStudio, Supported Models Krups EA81 Factory Reset Shows "No Waste Container" – Sensor, Magnet, Switch Faults