Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Miałem coś podobnego w mojej megance 1.5. To jest ten sam układ wtryskowy, nawet wtryskiwacze jakby zamienił, to pewnie by jeździł, choć jedne w silniku siedzą prosto, a ford ma lekko pochylone na bok. Było tak że jak jechałem pod górę normalnie to było ok, ale jak wtedy docisnąlem dobrze gazu to zaswiecał się błąd. Nie pamiętam wszystkiego, bo to było...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Witam. Mam problem z focusem mk1 1.8tdci 115 km 2004 r układ delphi. Problem jest taki że gdy auto jest zimne pracuje równo na biegu jałowym lecz gdy się rozgrzeje zaczynają obroty falować wydawając na 4 wtrysku dziwny dźwięk (bzykanie). Dając mu obciążenie np podgrzewania przedniej szyby samochód zaczyna równo pracować i bzykania nie słychać. Ciśnienie...
Wymieniałeś filtr paliwa (ford nie lubi podróbek ) Miałem 2 przypadki takie ze po wymianie filtra na tańszy nie odpalał albo tak chodził jak w opisie
Zawór ciśnienia paliwa na pompie?Niedostępny w serwisie chyba że z całą pompą. Jak go wyjmiesz to może dobiorą ci w Boshu. Są też na allegro. Ale to może być coś innego. Może zdradzisz jaki kod usterki? :)
Niestety tak auto było u pompiarza osoby która zajmuje się typowo układami wtryskowymi o on po wymianie pompy stwierdził ze nie otwiera się zawór paliwa w pompie ,ze jest to przyczyna elektryczna dlatego zapytałem o wartość napięcia na tym zaworze
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale chyba w tym aucie nie ma pompy elektrycznej paliwa a przynajmniej nie w zbiorniku paliwa. Dlaczego takie przypuszczenia? Szwagier ma Focusa 1.8 diesla i właśnie nie ma pompy co też go zdziwiło. Układ wtryskowy Bosch. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Objawy miał podobne i ostatecznie wymienił pompę wysokiego ciśnienia...
Tak wyczyszczona zerowne adaptacje kam podmieniona druga używka brak Mian identyczne objawy dodam że autko po odpaleniu trzyma obroty idealnie Ale tylko jak przygazuje to zaczynają się cyrki dziać silnik zaczyna kuleć na obrotach aż wkoncu gaśnie Dodano po 15 Silnik to 1.6 16v 100 km bez krokowego Dodano po 2 Dodam jeszcze że została wymieniona cewka...
Był podpinany tylko pod komp.stwierdzili że skacze cisnienie paliwa- wymieniłem zawór ciśnienia paliwa a samochód dalej faluje na wolnych obrotach.Na zimnym silniku chodzi normalnie jak osiagnie temperaturę zaczyna falować
Witam Czy ktoś orientuje się jak może się nazywać zawór (symbol?) który będzie w stanie utrzymać stałe ciśnienie w przedziale od 0 do 150 bar, upuszczając nadmiar? Chce go zastosować w aucie rajddowym w ukladzie wspomagania kierownicy pomiędzy pompą a maglownicą, żebym miał możliwość ustawienia siły wspomagania. Nadmiar ciśnienia chce odprowadzić między...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Mam problem z moim Fordem 2002r. 1.8TDCI 115km W Lipcu czyli 5 miesięcy wcześniej pierwszy raz przeszedł mi w tryb awaryjny, jechałem po autostradzie i mu przycisnąłem. Zaczął wtedy kopcić. Mechanik wymienił mi filt paliwa i stwierdził że będzie ok. Faktycznie kopcić przestał ale co jakiś czas zdarzało mu się przechodzić w tryb awaryjny ale to musiałem...
Witam. Mam problem z focusem 1,6 tdci wymieniona została pompa wysokiego ciśnienia ponieważ na starej nie palił. Na nowej (używanej ) zapala ale po dodaniu gazu pow. 3000 obrotów samochód gaśnie. Błąd dawkowanie paliwa i zasilanie paliwem . Sprawdzone wtryski są ok wymieniony zawór dawki na pompie i bez zmian. Nowy filtr paliwa . Są momenty że przez...
Witajcie. Problemem mojego Focusa jest ciężkie palenie na zimnym silniku. Diagnostyka wykazała błąd niskiego ciśnienia na listwie wtryskowej podczas rozruchu. Jest 100-140 Bar. Ma być w okolicach 300 Bar. Jak odpali to mam przez moment szarego kopcia z wydechu. Po odpaleni śmiga nawet ok. Nie dymi. Tylko przy schodzeniu z obrotów szarpie 3-4 razu w...
Witam Kolegów ponownie, zaryzykowałam i zgazowałam mojego Focusa MK 2 z silnikiem 1.6 Duratec 16 V Ti-VCT (115/120PS) W skład wchodzą: 1. Sterownik - Stag 300 Premium 2. Zawór gazowy - Valtek 3. Reduktor - AC 4. Zbiornik Dormech (44 Litry) 5 Wielozawór - Tomasetti 6. Wtryskiwacze, przełącznik, filtr, czujnik ciśnienia - AC 7. Obudowa wielozaw. - Bormech...
Witam ponownie, FORD FOCUS MK 2, 2oo5 r, z silnikiem 1.6 Duratec 16 V Ti-VCT (115/120PS) zgazowany:). W skład wchodzą: 1. Sterownik - Stag 300 Premium 2. Zawór gazowy - Valtek 3. Reduktor - AC 4. Zbiornik Dormech (44 Litry) 5 Wielozawór - Tomasetti 6. Wtryskiwacze, przełącznik, filtr, czujnik ciśnienia - AC 7. Obudowa wielozaw. - Bormech 8 wlew gazu...
Miałem problem z foką 1.8TDDi Problem: Spadek mocy, v-max 140 km/h (z górki i przy dobrym wietrze od tylu samochodu), kopcenie na czarno w pelnym zakresie obrotomierza. sprawdzone: egr, turbina, wtryski, czujniki dolotu, podcisnienia - wszystko w porzadku przebieg diagnozowania: uszkodzony sterownik w pompie wtryskowej - naprawa (wymiana jednego tranzystora...
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Uszkodzony zawór na powrocie paliwa lub zatkany powrót.
P1631 - przekaźnik główny w komorze silnika R8 w skrzynce przekaźników, trzeba sprawdzić czy działa poprawnie, opór, napięcie zasilania cewki i przełącznika, połączenie z masą P2291 - ciśnienie sterowania wtryskiwacza. po kolei trzeba sprawdzić (czujnik ciśnienia paliwa, zawór dozowania paliwa, być może sprawdzenie ECU)
Regulator jest na listwie, a sam regulator/ zawór ciśnienia bez przelewowy . Postaram się sprawdzić to ciśnienie jak najszybciej. Silnik benzynowy 1.6 100 km.
Czujnik cisnienia sprawdź i zawór na rampie. Ciśnienie nie powinno tak skakać jak to opisujesz.
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Stawiam na paliwo.A właściwie brak ciśnienia na cr.A więc pompa,któryś wtrysk,zawór na pompie.Albo brak dojścia paliwa do pompy.Jak czytasz błędy to i parametry masz w czym problem z ciśnieniem?I przestać odpinać coś i podmieniać na pałę bo nie tędy droga.
Witam, nawiązując do tematu-mam ten sam problem. Autem szarpnie raz, od razu traci moc i włącza się kontrolka świec, zaczyna kopcić raz na biało a raz nawet na czarno zakopciło ;/. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd zaworu ciśnienia rail ;/. Na razie jestem na etapie poszukiwań tego ustrojstwa ;/. Ktoś wcześniej napisał o opiłkach, właśnie te...
Pojemność tego kondensatora, oczywiście wyjętego ze sterownika uszkodzonego nieodwracalnie , wynosi dokładnie 3,5 nF. Jeżeli ktoś sobie "próbuje " naprawić sterownik i nie udało mu się przylutować do małego pola lutowniczego, to tym bardziej będzie miał problem z przylutowaniem do tego kondensatora. Radzę w takim przypadku oddać sterownik doświadczonemu...
Witam.Pompa została naprawiona.Kabelek+ KTS sprawę rozwiązał. Sprawę przeanalizowałem i przetestowałem i oto wynik. Pompy VP30 w MK1 1.8tddi Focus 90 KM z typem silnika C9DA,C9DB,C9DC pasują pompy z końcówką 002,006,007,008.Sterowniki 0986444501,0986444504,były montowane na przemian w tych pompach więc sterowniki są wymienne. Numery nowe były nadawane...
Odnowienie tematu. Po wyżej opisanej naprawie po około pół roku padł zawór wysokiego ciśnienia na pompie paliwa. Zawór został wymieniony. Niby miało być wszystko ok lecz silnik zaczął nierówno pracować jak by palił na 3 cylindry, oraz problemy z odpalaniem. Około 2 miesiące temu postanowiłem zaprowadzić go do mechanika tym razem innego. Zaczęło się...
Witam. mam taki przypadek ciężko odpalający. przy rozruchu ciśnienie tak 19-21 i zaskakuje, na jałowym 26 trzyma. takie pierwsze 6 odpaleń długo kręcić trzeba, z czego pierwsze 2 to gaśnie. jutro zobacze jak na zimnym się zachowuje. świece grzeją koło 10 sekund (na liczniku gaśnie po sekundzie) i nie ma różnicy czy dłużej potrzymam czy od razu po zgaśnięciu...
Ford focus 1.8 tdci 2001 rok . Mam problem auto na małych obrotach chodzi dobrze problem pojawia się gdy dam mu gazu przy 3500 obrotach wchodzi w tryb awaryjny i czasami gaśnie , zawór egr się nie załącza podpinałem go pod komputer wyszło że za małe ciśnienie idzie na wtryski . Nie wiem czy to ma wpływ ale wiem że na filtrze paliwa ma przejechane 15000...
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Witam. Mam problem z Focusem 1.8 TDDI 90KM 2000r. Samochód chodząc na wolnych obrotach sam zgasł po czym normalnie odpalił ale po jakiś 10min ponownie zgasł ale niestety już nie odpalił. W focusie był naprawiamy sterownik pompy po czym uległ ponownemu uszkodzeniu. Po tym została wymieniona pompa wtryskowa na inną używaną z innego samochodu. Sprawa immo...
Kolego bez komputera i czytania parametrów bierzących jak ciśnienie tłoczenia podczas rozruchu itp. nic nie wyjaśnimy. Może to być kijowy filtr paliwa założony, może to być wina opiłków, mogły opiłki przywiesić zawór DRV, jest wiele możliwości, ale ciężko cokolwiek wyjaśnić na podstawie jednego błędu. Może wtryskiwacz jest źle kodowany...
Chodzi o to ,że każda pompa wtryskowa diesla ma tez pompę paliwową łopatkową i po pewnym przebiegu łopatki i zawór zwrotny dostają luz i puszczają paliwo do zbiornika Dodano po 4 common rail różni sie po stronie wysokiego ciśnienia od zwykłej pompy TDDi.Polecam strone do nauki o fordach:www.focus.korona-pl.com/TIS/inde...
Witam, Focus 1.8TDCI CR, po zalaniu benzyny do zbiornika samochód odmówił posłuszeństwa. Sterownik silnika wykasował kodowanie wtrysków. Po dolaniu środka czyszczącego do zbiornika i ponownym zakodowaniu wtrysków samochód odpala i pracuje bez problemu na biegu jałowym. Korekty wtrysków, filtr paliwa, ciśnienie na listwie były sprawdzone i są ok. Pojawił...
Witam serdecznie. Problem polega na małej mocy silnika. Silnik powinien mieć 115 koni mechanicznych i 280nm. Niestety po sprawdzeniu na dwóch niezależnych hamowniach rozwija 84 konie i 220nm. Komputer nie wykazuje żadnych błędów a auto ledwo jedzie. Tzn czuć że brakuje mu werwy. Wyprzedzanie to koszmar. Niczym cinquecento... Diagnostyka: Wymiana filtra...
Ford focus 1.8TDCI nie chce odpalić, dołączam krótki filmik, miga kontrolka sprężynka. Po zrobieniu diagnostyki wyskoczyły błędy P1 631 i P22 91 . Wtryski zregenerowane, pompa też. W wybranych modelach silników tdci występowała wada materiałowa pomp wysokociśnieniowych łuszczył się materiał wewnątrz a opiłki metalu wpadały do wtrysków. Przyczyną może...
A więc tak, nie mogę sobie poradzić z focusem mk1 1.8tdci 115KM. Odpala tylko na plaka. Po odpaleniu na plaka, silnik chodzi dość ładnie nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków, ma moc i jazda nim jest przyjemna. Po rozgrzaniu odpalał do momentu, aż wystygł. Przewody paliwowe sprawdzone, nie ma żadnych nieszczelności, czy jakiegoś przewodu zapchanego i...
Witam. Otóż dziś rano odpaliłem auto i po 100m silnik zgasł. Kręci, ale nie daje znaku życia. Po aplikacji Plaka odpalił i chodził, ale tylko na wyższych obrotach około 2000rpm. Na pierwszym biegu dało się jechać, ale przy zmianie, gdy obroty spadły gasł. Oddałem do mechanika z okolicy, bo nie jest święto i nie było innej opcji. Na moje kaprawe oko...
Witam, auto jak w temacie 2002 rok, układ wtryskowy delphi. Auto zrobiło bez problemu trasę 1000km, rano już nie zapaliło. http://obrazki.elektroda.pl/9437589200_1... Jaka powinna być rezystnacja tego zaworu ? U mnie spada do 0.0ohm-a. Paliwo na szynie ledwie co się pokazuję, komputer pod forda dopiero wieczorem bedę miał więc póki co...
Witam Jak już cała mechanika jest sprawdzona ( głowica,zawory, silnik) to jest jeszcze możliwosc ,że jest usterka w pompie wtryskowej . Najlepiej w tym wypadku podjechać do seriwsu lub do kogoś kto ma WDS lub IDS i sprawdzić jak zachowuje się pompa wtryskowa i korekcja paliwa ustawiana przez moduł.Może być tak ,że pompa ma problem i wtedy moduł próbuje...
Pisałem kedys w tym temacie, ale teraz mam wieksza wiedze i doswiadczenie. nawet posiadam takiego forda w trakcie remontu. Do rzeczy. Jeśli wiesz, ze kat wtrysku rzeczywisty nie pokrywa sie z wymaganym, to najprawdopodobniej zle działa lub nie działa regulacja kata wtrysku w pompie, jest ona realizowana przez zawór elektromagnetyczny na dole pompy (timing...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Ostatnio zrobione przy samochodzie: - regenracja głowicy kompletna z nowymi zaworami -wymieniony kolektor + nastawnik wolnych obrotów -wymieniona cewka zapłonowa, kable świece -wymiana filtrów i oleju, -rozrząd -kpl poduszek silnika w związku z tymi naprawami silnik pracuje idealnie na wolnych obrotach, ale ma kilka problemów: -nie ma mocy do 3 tys...
Czyli próbowac jeszcze raz zakodowac? Zacytuję ci fragment oryginalnej fordowskiej instrukcji dotyczącej napraw i diagnozowania układów CR Delphi. "Dostosowywanie do wtryskiwaczy. Ze względu na tolerancje mechaniczne, które zmieniają się w trakcie eksploatacji zaworów elektromagnetycznych wtryskiwaczy, moduł IDM musi być w regularnych odstępach czasu...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym -sprawdzili mi ciśnienie na pompie i...
Już to pisałem w innym poście więc cytuje "Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym...
witam. mondeo 1.8td zapewne endura-de. chcesz z tego zrobić ferrari? cóz można prubowac ale nie licz na szok. więc tak planowanie głowicy wzrost ciśnienia fakt sprawdzony i prawdziwy działa czuć poprawę ale są uboczne skutki większe ćiśnienie szybsze zużywanie sie łozysk wału korbowego, panewek korbowodu, wzrost temperatury bloku i oleju sinika efekt...
focus zawór ciśnienia transit zawór ciśnienia paliwa zawór ciśnienia paliwa ducato
lexia sterowniki interfejsu czyszczenie instalacji gazowej wyświetlacz 10pin
schemat elektryczny melexa mikrokomputer cobra1
Czy zasilacz 14V 4A zastąpi baterię 14.4V w boomboxie? Pasek klinowy do pralki Daewoo DWF-5590 DP - gdzie kupić?