Czyli sprawdzić ciśnienie na pompie a czy ciśnienie będzie jeśli zawór będzie walniety
zawór regulacji ciśnienia wymieniony i auto jeździ
Pomocnym może być biuro obsługi konsumenta. Skontaktuj się z nimi powiedzą co możesz zrobić. Jeśli chodzi o podgrzewacz prawdopodobne jest że nie wyłączyła się grzałka co spowodowało zagotowanie wody wzrost ciśnienia i ... no właśnie tu powinien zadziałać zawór bezpieczeństwa ciśnieniowy o ile takowy jest. Dodano po 38 Powinien też być drugi wyłącznik...
Zdarzyło się ze silnik kilka raza zapalił bez problemu i chodził kilkadziesiąt sekund i gasnął sam, praca silnika była równa jeśli już zapalił to bardzo lekko bez użyciu startera. Jakie było wtedy ciśnienie? Z własnego doświadczenia wywróżę Ci że większość fordów cierpi na zawór regulacji ciśnienia.
Niestety tak auto było u pompiarza osoby która zajmuje się typowo układami wtryskowymi o on po wymianie pompy stwierdził ze nie otwiera się zawór paliwa w pompie ,ze jest to przyczyna elektryczna dlatego zapytałem o wartość napięcia na tym zaworze
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Witam, problem jak w temacie, po wymianie pompy wtryskowej dziad nie odpala. Rozrząd ustawiony, imo odblokowane, układ odpowietrzony, brak błędów, wtryski podmieniane na inne - słabe ciśnienie, ropa zatrzymuje się na wtryskach. Zawór wysokiego ciśnienia winny? Any ideas drogie grono?
Podobne objawy może powodować też zawór EGR to wredne paskudztwo potrafi tak namieszać i nie pokazać błędu a ecu stara się korygować dawki paliwa do sytuacji i wali błędami w postaci ciśnienia paliwa , sprawdź zawór EGR czy czysty i nie zacina się .
Który top rocznik? Jest wiele możliwych przyczyn. Na począteg zawór ERG do sprawdzenia czy pracuje prawidłowo, potem samo turbo czy nie maja turbinki zbyd durzych luzów,czujnik Ciśnienia za turbo czy sprawny? potem przepływomierz najlepiej podmienić na chwile na inny sprawdzić jak sie auto zachowuje. Ale zaczoł bym od turbo i ERG. Dodano po 1 Oczywiście...
Witam po wymianie turbiny z silnika 1.8tdci do 1.8 tddi auto wogole nie jedzie dodam tylko że turbo ma teraz zmienna geometrię błąd na kompie "czujnik doładowania A usterka obwodu" zawór ciśnienia nowy map sensor też i nadal zero mocy dzięki za wszelkie porady
P1631 - przekaźnik główny w komorze silnika R8 w skrzynce przekaźników, trzeba sprawdzić czy działa poprawnie, opór, napięcie zasilania cewki i przełącznika, połączenie z masą P2291 - ciśnienie sterowania wtryskiwacza. po kolei trzeba sprawdzić (czujnik ciśnienia paliwa, zawór dozowania paliwa, być może sprawdzenie ECU)
Auto było kupione i zalane nie wiadomo czym ( podejrzewam że olejem z jakimś środkiem ) by kontrolka się nie świeciła. Oto odpowiedź na twoje pytanie. Pompa oleju, z zapchany smok, zacięty zawór przelewowy lub zużycie wał i panewek.
Regulator jest na listwie, a sam regulator/ zawór ciśnienia bez przelewowy . Postaram się sprawdzić to ciśnienie jak najszybciej. Silnik benzynowy 1.6 100 km.
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Witam, Mam następujący problem z Focusem II 1.6 tdci 110 KM. Mianowicie podczas przyspieszania szczególnie na wyższych biegach 4 i 5 przy ok 3000 obr/min zapala mi się kontrolka "usterka układów silnika" i samochód jedzie jak by miał połowę mocy mniej. Na biegu jałowym wchodzi max na 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu wystarczy odczekać ok 2 min i...
Zmieliło panewkę z jakiego powodu? Może niedostateczne było ciśnienie zanim ją zmieliło. Odpalając zimny silnik masz nadmiar ciśnienia,wtedy otwiera się zawór przelewowy przy każdym dodaniu gazu,do czasu aż olej nie zrobi się ciepły i daje się bez problemu pompować przez kanały. Nieraz się dzieje tak że śmieci i nagary przyblokują ten zawór i zostaje...
Witam Kod błędu P0251 w fordzie 1.8 tdci. Objawy: w przypadku normalnego odpalania silnika można wykluczyć uszkodzenie wtryskiwaczy. Należy skupić się na wydatku pompy ciśnieniowej CR ( pompy wtryskowej). Przeprowadzić badanie wydatku pompy można na dwa sposoby: 1. Poddać pompę badaniu na stanowisku probierczym w specjalistycznym warsztacie ( to sposób...
Auto chodziło wcześniej idealnie, żadnych lagów, miało kopa. Nie mam psychozy czujnikowej, rozważam objawy. Skoro chodzi powyżej 2000rpm, a poniżej gaśnie, to jedną z możliwości jest realny spadek ciśnienia w CR lub pozorny przez wadliwy czujnik, zawór. To swoiste wróżby bez spojrzenia w błędy.
Był podpinany tylko pod komp.stwierdzili że skacze cisnienie paliwa- wymieniłem zawór ciśnienia paliwa a samochód dalej faluje na wolnych obrotach.Na zimnym silniku chodzi normalnie jak osiagnie temperaturę zaczyna falować
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale chyba w tym aucie nie ma pompy elektrycznej paliwa a przynajmniej nie w zbiorniku paliwa. Dlaczego takie przypuszczenia? Szwagier ma Focusa 1.8 diesla i właśnie nie ma pompy co też go zdziwiło. Układ wtryskowy Bosch. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Objawy miał podobne i ostatecznie wymienił pompę wysokiego ciśnienia...
Witam. Mam Focusa 1.8 tdci 2003 r. Układ Delphi. Po wielu przejrzanych postach i problemach stwierdzam że przyczyną moich niedomagań (tj. sporadycznie sprężynki i trudności z odpalaniem po długim postoju) jest na 80% zawór wysokiego na pompie. W związku z tym mam pytanie: czy wymiana we własnym zakresie jest realna? Czy aby go wyjąć muszę wyjmować pompę...
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Najważniejsze do pokonania jest p0251 Witam Kod błędu P0251 w fordzie 1.8 tdci. Objawy: w przypadku normalnego odpalania silnika można wykluczyć uszkodzenie wtryskiwaczy. Należy skupić się na wydatku pompy ciśnieniowej CR ( pompy wtryskowej). Przeprowadzić badanie wydatku pompy można na dwa sposoby: 1. Poddać pompę badaniu na stanowisku probierczym...
Miałem coś podobnego w mojej megance 1.5. To jest ten sam układ wtryskowy, nawet wtryskiwacze jakby zamienił, to pewnie by jeździł, choć jedne w silniku siedzą prosto, a ford ma lekko pochylone na bok. Było tak że jak jechałem pod górę normalnie to było ok, ale jak wtedy docisnąlem dobrze gazu to zaswiecał się błąd. Nie pamiętam wszystkiego, bo to było...
Witam, nawiązując do tematu-mam ten sam problem. Autem szarpnie raz, od razu traci moc i włącza się kontrolka świec, zaczyna kopcić raz na biało a raz nawet na czarno zakopciło ;/. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd zaworu ciśnienia rail ;/. Na razie jestem na etapie poszukiwań tego ustrojstwa ;/. Ktoś wcześniej napisał o opiłkach, właśnie te...
Element po lewej stronie jak pisano wcześniej to stabilizator 5v. Sam się nie psuje. Można go sprawdzić bez otwierania sterownika, wystarczy zdjąć aluminiową klapkę i sprawdzić napięcie na pinach od czujnika obrotów. Na dwóch skrajnych musi być 5v, jak jest więcej, przeważnie tyle co zasilanie czyli 12v to sterownik na złom. Poszło 12v zamiast 5bv na...
Stawiam na paliwo.A właściwie brak ciśnienia na cr.A więc pompa,któryś wtrysk,zawór na pompie.Albo brak dojścia paliwa do pompy.Jak czytasz błędy to i parametry masz w czym problem z ciśnieniem?I przestać odpinać coś i podmieniać na pałę bo nie tędy droga.
Witam. Mam problem z focusem mk1 1.8tdci 115 km 2004 r układ delphi. Problem jest taki że gdy auto jest zimne pracuje równo na biegu jałowym lecz gdy się rozgrzeje zaczynają obroty falować wydawając na 4 wtrysku dziwny dźwięk (bzykanie). Dając mu obciążenie np podgrzewania przedniej szyby samochód zaczyna równo pracować i bzykania nie słychać. Ciśnienie...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Kody odczytywali w warsztacie. Niby sprawdzali sterownik i jest dobry tylko później się pytali czy mam znajomego z takim autem to by sterownik podmienili. Zawór kupiony nowy. Czujnik nie wiem czy sprawdzali. Zgadza się ciśnienie na listwie 0 bar. Chcieli wyciągać silnik bo stwierdzili że bez tego nie dostaną się do instalacji żeby ją sprawdzić. Czy...
Błędy typowe dla uszkodzenia sterownika pompy wtryskowej. Tak, mógł być dobry palić w poprzednim samochodzie ale ma już prawie 20 lat i byle zapowietrzenie może go uszkodzić w sekundkę. Jak pompa jest zapowietrzona, nie można wytworzyć odpowiedniego ciśnienia, odpowiedniej dawki, sterownik wysterowuje zawór dawki coraz to dłuższymi impulsami co łatwo...
Witam.Pompa została naprawiona.Kabelek+ KTS sprawę rozwiązał. Sprawę przeanalizowałem i przetestowałem i oto wynik. Pompy VP30 w MK1 1.8tddi Focus 90 KM z typem silnika C9DA,C9DB,C9DC pasują pompy z końcówką 002,006,007,008.Sterowniki 0986444501,0986444504,były montowane na przemian w tych pompach więc sterowniki są wymienne. Numery nowe były nadawane...
Witam. Mam problem z focusem 1,6 tdci wymieniona została pompa wysokiego ciśnienia ponieważ na starej nie palił. Na nowej (używanej ) zapala ale po dodaniu gazu pow. 3000 obrotów samochód gaśnie. Błąd dawkowanie paliwa i zasilanie paliwem . Sprawdzone wtryski są ok wymieniony zawór dawki na pompie i bez zmian. Nowy filtr paliwa . Są momenty że przez...
Witam - problem pojawił się ponownie (wcześniej temat "wrzuciłem na forum" - myślałem że pęknięty dolot był przyczyną, jednakże niestety to nie to) - Focus 90km 1.6 TDCI traci moc - przypadłość zdarza się chaotycznie, odpalam rano - muł, przejadę kilkadziesiąt km, przechodzi, ogólnie rzecz biorąc przypadłość ta psuje już mi krew ;-). Sprawdzone wszystkie...
Mylisz się. Gdyby EGR zablokował się w pozycji otwartej to by przepływ powietrza był jeszcze mniejszy. Silnik zasysa 9g/sek przy zamkniętym EGR. Jako że EGR otwarty jest na biegu jałowym to silnik również zasysa 9g ale 6g idzie przez przepływomierz a 3g przez EGR. Rozumiesz to? Oczywiście sterownik silnika decyduje o tym kiedy otworzyć i jak mocno zawór...
Odnowienie tematu. Po wyżej opisanej naprawie po około pół roku padł zawór wysokiego ciśnienia na pompie paliwa. Zawór został wymieniony. Niby miało być wszystko ok lecz silnik zaczął nierówno pracować jak by palił na 3 cylindry, oraz problemy z odpalaniem. Około 2 miesiące temu postanowiłem zaprowadzić go do mechanika tym razem innego. Zaczęło się...
Witam, auto jak w temacie 2002 rok, układ wtryskowy delphi. Auto zrobiło bez problemu trasę 1000km, rano już nie zapaliło. http://obrazki.elektroda.pl/9437589200_1... Jaka powinna być rezystnacja tego zaworu ? U mnie spada do 0.0ohm-a. Paliwo na szynie ledwie co się pokazuję, komputer pod forda dopiero wieczorem bedę miał więc póki co...
2 lata temu naprawianie były zawory i autko do tej pory jeździło, dopóki nie wywaliło uszczelki pod głowicą. Głowica została splanowana, sprawdzona na szczelność, wszystko inne, to co trzeba było jest zrobione. Nowa uszczelka pod głowicą, autko skręcone jeździło tydzień i znów pojawiły się bąble w zbiorniku wyrównawczym ciśnienia w układzie chłodzenia....
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
A więc tak, nie mogę sobie poradzić z focusem mk1 1.8tdci 115KM. Odpala tylko na plaka. Po odpaleniu na plaka, silnik chodzi dość ładnie nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków, ma moc i jazda nim jest przyjemna. Po rozgrzaniu odpalał do momentu, aż wystygł. Przewody paliwowe sprawdzone, nie ma żadnych nieszczelności, czy jakiegoś przewodu zapchanego i...
Witam Kolegów ponownie, zaryzykowałam i zgazowałam mojego Focusa MK 2 z silnikiem 1.6 Duratec 16 V Ti-VCT (115/120PS) W skład wchodzą: 1. Sterownik - Stag 300 Premium 2. Zawór gazowy - Valtek 3. Reduktor - AC 4. Zbiornik Dormech (44 Litry) 5 Wielozawór - Tomasetti 6. Wtryskiwacze, przełącznik, filtr, czujnik ciśnienia - AC 7. Obudowa wielozaw. - Bormech...
Witam wszystkich zainteresowanych. Jakieś 2000 km temu miałem problem z pedałem gazu, nie wymieniłem, wystarczyło spryskać piny "kontakt sprayem". Teraz Focusik stoi u mechanika od 3 tygodni po wykryciu uszkodzenia sterownika pompy. Dlaczego 3 tygodnie? Po naprawie sterownika za 330PLN + (80PLN Kurier) (nie polecam naprawy) przejechałem 80km i znowu...
Problem polega na tym, że w/w autko nie ma mocy, posiada ogromną dziurę do około 3 tyś/obrotów. Błędów nie posiada żadnych (sprawdzane IDS-em). Pierwsze podejrzenie wskazywało na dpf zatkany, ponieważ przy wyższych obrotach spaliny chciały lecz nie bardzo mogły wylecieć z wydechu (wypluwane były co chwilę) - tylko pytanie czy nie będzie żadnego błędu...
Witajcie. Problemem mojego Focusa jest ciężkie palenie na zimnym silniku. Diagnostyka wykazała błąd niskiego ciśnienia na listwie wtryskowej podczas rozruchu. Jest 100-140 Bar. Ma być w okolicach 300 Bar. Jak odpali to mam przez moment szarego kopcia z wydechu. Po odpaleni śmiga nawet ok. Nie dymi. Tylko przy schodzeniu z obrotów szarpie 3-4 razu w...
Witam serdecznie. Problem polega na małej mocy silnika. Silnik powinien mieć 115 koni mechanicznych i 280nm. Niestety po sprawdzeniu na dwóch niezależnych hamowniach rozwija 84 konie i 220nm. Komputer nie wykazuje żadnych błędów a auto ledwo jedzie. Tzn czuć że brakuje mu werwy. Wyprzedzanie to koszmar. Niczym cinquecento... Diagnostyka: Wymiana filtra...
Ford focus 1.8TDCI nie chce odpalić, dołączam krótki filmik, miga kontrolka sprężynka. Po zrobieniu diagnostyki wyskoczyły błędy P1 631 i P22 91 . Wtryski zregenerowane, pompa też. W wybranych modelach silników tdci występowała wada materiałowa pomp wysokociśnieniowych łuszczył się materiał wewnątrz a opiłki metalu wpadały do wtrysków. Przyczyną może...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Tak wyczyszczona zerowne adaptacje kam podmieniona druga używka brak Mian identyczne objawy dodam że autko po odpaleniu trzyma obroty idealnie Ale tylko jak przygazuje to zaczynają się cyrki dziać silnik zaczyna kuleć na obrotach aż wkoncu gaśnie Dodano po 15 Silnik to 1.6 16v 100 km bez krokowego Dodano po 2 Dodam jeszcze że została wymieniona cewka...
Witam ponownie, FORD FOCUS MK 2, 2oo5 r, z silnikiem 1.6 Duratec 16 V Ti-VCT (115/120PS) zgazowany:). W skład wchodzą: 1. Sterownik - Stag 300 Premium 2. Zawór gazowy - Valtek 3. Reduktor - AC 4. Zbiornik Dormech (44 Litry) 5 Wielozawór - Tomasetti 6. Wtryskiwacze, przełącznik, filtr, czujnik ciśnienia - AC 7. Obudowa wielozaw. - Bormech 8 wlew gazu...
Kilka dni temu - poniedziałek - ponownie zrobił 3 bunty w jeden dzień - dramatyczny spadek mocy, szarpanie, praktycznie brak przyspieszenia, jeden na ekspresówce, dwa na autostradzie. Dzieje się tak tylko przy nagłym przyspieszaniu. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika można jechac dalej, ale jest dodatkowy objaw - do 2200 obrotów jakby nie...
Czujnik cisnienia sprawdź i zawór na rampie. Ciśnienie nie powinno tak skakać jak to opisujesz.
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Mam problem z moim Fordem 2002r. 1.8TDCI 115km W Lipcu czyli 5 miesięcy wcześniej pierwszy raz przeszedł mi w tryb awaryjny, jechałem po autostradzie i mu przycisnąłem. Zaczął wtedy kopcić. Mechanik wymienił mi filt paliwa i stwierdził że będzie ok. Faktycznie kopcić przestał ale co jakiś czas zdarzało mu się przechodzić w tryb awaryjny ale to musiałem...
Witam Jak już cała mechanika jest sprawdzona ( głowica,zawory, silnik) to jest jeszcze możliwosc ,że jest usterka w pompie wtryskowej . Najlepiej w tym wypadku podjechać do seriwsu lub do kogoś kto ma WDS lub IDS i sprawdzić jak zachowuje się pompa wtryskowa i korekcja paliwa ustawiana przez moduł.Może być tak ,że pompa ma problem i wtedy moduł próbuje...
Jesteś dobry jak potrafisz sprawdzić ten zawór to nie jest kwestia zamknij/otwórz ten zawór steruje ciśnieniem w dość szerokim zakresie.
https://obrazki.elektroda.pl/7729178000_... https://obrazki.elektroda.pl/6377131800_... Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5441248800_...
Powinieneś mieć płytki. Regulacja szklankami weszła w 2001 roku. Szklanka ci się nie zawiesiła tylko wypaliły ci się gniazda zaworowe od gazu, zawór się nie domyka i dlatego masz niższe ciśnienie ta tym cylindrze.
Może za duzo czynnika i presostat przy za dużym ciśnieniu rozłącza .może zatkany skraplacz albo żle pracujacy zawór rozprezny .
Nie ma takiej możliwośći ,źle ustawiony zachowywał by się tak samo czy na ciepłym czy na zimnym. Sprawdź ciśnienie na cylindrach ,może być tak ,że albo zawór nie ma luzu i w momencie rozgrzania jest cały czas podparty i w tym momencie ucieka ciśnienie z cylindra.
Miałem problem z foką 1.8TDDi Problem: Spadek mocy, v-max 140 km/h (z górki i przy dobrym wietrze od tylu samochodu), kopcenie na czarno w pelnym zakresie obrotomierza. sprawdzone: egr, turbina, wtryski, czujniki dolotu, podcisnienia - wszystko w porzadku przebieg diagnozowania: uszkodzony sterownik w pompie wtryskowej - naprawa (wymiana jednego tranzystora...
Skoro 1 i 4 tlok znajduje sie w gmp a 2 i 3 jest na dole w dmp to jakim cudem ruszenie walem w prawo o 2 zabki spowoduje kolizje? Jak będziesz ustawiał na znakach, to nie zakładaj jeszcze paska rozrządu, a obróć w tym czasie wałem korbowodu w prawo, to zobaczysz co będzie się działo i ile będzie mógł obrócić wałem. Dlaczego: Położenie na znakach rozrządu...
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Mam problem ze zlokalizowaniem usterki klimatyzacji. Po załączeniu klimatyzacji dioda na przycisku się zapala jednakże sprężarka się nie włącza. Sprawdziłem na złączu do sprężarki i brak jakiegokolwiek zasilania. Przekaźnik R11 jest ok (podmieniłem na taki sam od świateł), bezpieczniki też. Gdzie szukać dalej przyczyny ? aha czynnik też raczej jest...
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
W instrukcji jest napisane że miganie tych diod wraz z sygnałem dźwiękowym oznacza zbyt niskie ciśnienie LPG i przejście na pracę na PB. Tak, to akurat wiem ale te miganie było dopiero gdy sam zakręciłem zawór na butli.
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
Przyczyn może być wiele. Od uszkodzonej uszczelki pod głowicą, przez uszkodzony układ rozrządu, zawory, po zapieczone pierścienie tłoków lub uszkodzone tłoki/cylindry. Bez dokładniejszych oględzin nie da się stwierdzić jednoznacznie.
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
witam. mondeo 1.8td zapewne endura-de. chcesz z tego zrobić ferrari? cóz można prubowac ale nie licz na szok. więc tak planowanie głowicy wzrost ciśnienia fakt sprawdzony i prawdziwy działa czuć poprawę ale są uboczne skutki większe ćiśnienie szybsze zużywanie sie łozysk wału korbowego, panewek korbowodu, wzrost temperatury bloku i oleju sinika efekt...
jeśli na 3 i4 ma słabe ciśnienie . to mógł zrobić próbe olejową i by wiedział czy to pierścienie czy zawory lub moze uszczelke tylko wydmuchło miedzy cylindrami. spr świece żarowe może któraś się spaliła . olej nie musi brać pierścieniami. mogą to być uszczelniacze na zaworach . gdy stoi olej spływa po zaworach i wchwili uruchomienia sie on spala i...
Witam! "Ok. Więc w moim zdaniem, silnik ma wówczas zbyt wczesny zapłon i słyszysz zawory w głowicy. Zacznij od diagnostyki komputerowej." A jak bedzie zbyt niskie cisnienie (rozgrzanego) oleju to bedzie mialo wplyw? Zaplonem to raczej juz ECU steruje.Pozdrawiam.Stefan.
A sprawdził ktoś ciśnienie sprężania? Po strzale paska zawory spotkały się z zaworami. A tak swoją drogą po co regenerować pompę i wymieniać wtryski po zerwanym pasku? Ktoś Cię ładnie naciągnął albo nie miał żadnych podstawowych informacji o działaniu silników spalinowych.
Witam i dzieki za odpowiedz. Co masz na myśli ,że problem był ze świecą? Ja zmierzyłem ciśnienie i na zimnym i ciepłym jest tylko pół atmosfery różnicy na cylindrach, z tym ,że na drugim jest tylko dwie atmosfery , więc uważam ,że głowica i zawory ale się okaże. Auto bez gazu i przebieg 169500 mil, mieszkam w Angli. Ja sam robię wszystko , prócz szlifowania...
Witam. mam taki przypadek ciężko odpalający. przy rozruchu ciśnienie tak 19-21 i zaskakuje, na jałowym 26 trzyma. takie pierwsze 6 odpaleń długo kręcić trzeba, z czego pierwsze 2 to gaśnie. jutro zobacze jak na zimnym się zachowuje. świece grzeją koło 10 sekund (na liczniku gaśnie po sekundzie) i nie ma różnicy czy dłużej potrzymam czy od razu po zgaśnięciu...
Ford focus 1.8 tdci 2001 rok . Mam problem auto na małych obrotach chodzi dobrze problem pojawia się gdy dam mu gazu przy 3500 obrotach wchodzi w tryb awaryjny i czasami gaśnie , zawór egr się nie załącza podpinałem go pod komputer wyszło że za małe ciśnienie idzie na wtryski . Nie wiem czy to ma wpływ ale wiem że na filtrze paliwa ma przejechane 15000...
Witam wszystkich, Po zakupieniu Ford Focus 1.0 ecobust 125 Km 2012r., następnego dnia nastąpiła awaria silnika. Samochód traci moc, jednak po ponownym odpaleniu wszytko wraca do normy i po paru kilometrach znów traci moc. Po podłączeniu kompa wywalił 3 błędy -zawór magnetyczny przewietrzania turbosprężarki, czujnik spalania stukowego, czujnik ciśnienia...
Ale jak odpalisz auto to w zbiorniku widać strumień płynu z przelewu? Tam powinno być widać ładny strumień płynu. A jak odkręcisz korek i odpalisz zimne auto to czasami nie podnosi się poziom płynu? Co do pompy to, że była wymieniana 8tys. km temu nie oznacza, że jest sprawna. Poza tym jeszcze może być jedna sprawa. Mnie się taka przytrafiła. Kupiłem...
Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym -sprawdzili mi ciśnienie na pompie i...
Witam, Focus 1.8TDCI CR, po zalaniu benzyny do zbiornika samochód odmówił posłuszeństwa. Sterownik silnika wykasował kodowanie wtrysków. Po dolaniu środka czyszczącego do zbiornika i ponownym zakodowaniu wtrysków samochód odpala i pracuje bez problemu na biegu jałowym. Korekty wtrysków, filtr paliwa, ciśnienie na listwie były sprawdzone i są ok. Pojawił...
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Już to pisałem w innym poście więc cytuje "Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym...
Witam! Tento Focus zachowuje się dziwnie - czasami nie odpala, brak błędów, raz udało się go ściągnąć na sznurku w momencie jak nie zapalał i wtedyż to stwierdziliśmy że ciśnienie rail w trakcie kręcenia rozrusznikiem ok (30-40 MPa), nie da się zapalić na samostart, mimo że laliśmy bezpośrednio w kolektor ssący po zdjęciu rury. Do tego kolektor nie...
Dziękuję za odpowiedzi. Oczywiście żonie już pierwszego dnia wywaliło check engine. Dotarł do mnie nowy reduktor, w sobotę wymienię, zrobię auto kalibrację i zobaczę co będzie. Kolejność wtryskiwaczy jest taka jak powinna być ( A,B,C,D). Jeden z mechaników który oglądał auto zalecił aby przenieść króce od wtryskiwaczy gazu dalej od silnika - mniej więcej...
Ostatnio zrobione przy samochodzie: - regenracja głowicy kompletna z nowymi zaworami -wymieniony kolektor + nastawnik wolnych obrotów -wymieniona cewka zapłonowa, kable świece -wymiana filtrów i oleju, -rozrząd -kpl poduszek silnika w związku z tymi naprawami silnik pracuje idealnie na wolnych obrotach, ale ma kilka problemów: -nie ma mocy do 3 tys...
Czyli próbowac jeszcze raz zakodowac? Zacytuję ci fragment oryginalnej fordowskiej instrukcji dotyczącej napraw i diagnozowania układów CR Delphi. "Dostosowywanie do wtryskiwaczy. Ze względu na tolerancje mechaniczne, które zmieniają się w trakcie eksploatacji zaworów elektromagnetycznych wtryskiwaczy, moduł IDM musi być w regularnych odstępach czasu...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam, auto jak w temacie focus mk1 1.8tdci 2002rok. Stało się to podobno na trasie 400km, objawy są takie że po zapaleniu(zapala od bez najmniejszego problemu) chodzi ok około 2-3minut potem falują obroty przygasa(ale nie gaśnie). Błędy p0403- Wiadomo EGR (jego zaślepię jeszcze dziś i napisze czy pomoże) p0243- Zawór ciśnienia doładowania( on jako...
focus zawór ciśnienia paliwa focus zawór czujnik ciśnienia focus
schemat rozrząd toyota pompa afriso syrena alarmu własnym zasilaniem
płytka spawarki naprawa płytka spawarki naprawa
Kawasaki Vulcan 1600 – wycie z silnika przy hamowaniu, przekładnia końcowa, skrzynia biegów CR8F6128 14-pin – opis wyprowadzeń, pinout, funkcje, mikrokontroler, zamienniki