Podstaw zamiast zaworu opornik 47Ω i zobacz czy dalej mu nie pasuje
Pewnie głowica do ściągnięcia bo wypalone zawory
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Na dole luźny - zawór bezpieczeństwa Na górze do kolektora.
Czy coś a'la grzybek na przewodzie powrotnym z pompy w TDDI to zawór zwrotny?
Jak zdjąłem górną obudowę suchego paska, to on się nie kręci, niestety, więc raczej zerwał się pasek dolny mokry i pewnie z tym również poszły zawory.
zawór kąta wtrysku od 2009 roku tylko jeden raz trafił się z uszkodzoną cewką, pomijam cieknące. W vp30 ciekną ale zawory dawki paliwa.
Tak to jest ten zawór tylko na początku źle napisałem bo to jest powrót z pompy.
Możesz wierzyc lub nie ale jest taki zawór.
W moim przypadku był zawór EGR
Witam. Poszedłem kupić zaworek zwrotny, i w sklepie dowiedziałem się- że zawór zwrotny jest już w pompie paliwa, należy go wykręcić i wyczyścić, bo pewnie zaszedł jakimś brudem i dlatego przepuszcza. Jeżeli ma ktoś jakąś fotkę gdzie ten zawór jest na pompie, to bym prosił o nią. Nie mam pojęcia w którym miejscu jest ten zawór.
W tych silnikach często padają zawory sterujące kolektorem ssącym koło cewki po prawej stronie silnika. Ipc chyba?
Czy to forum wróżbitów?A niech ci będzie.Wymień zawór egr.
Czyli sprawdzić ciśnienie na pompie a czy ciśnienie będzie jeśli zawór będzie walniety
Całkiem możliwe że jest bezkolizyjny,choć wątpię. Wystarczy to skręcić i zrobić parę obrotów wałem,jeśli nie stawia oporu co 1/2 obrotu tak samo to zawory dostały.
Może spróbuje ;) 1 i 2 zawory podciśnienia, 3? 4 przepływomierz powietrza (czujnik masy powietrza) 5 EGR
Jest to zawór recyrkulacji spalin z czujnikiem polozenia powinien byc 5 zylowy przewód. Na pinie numer 2 po wlaczeniu zaplonu powinno byc 5V.
Jak zdjąłem górną obudowę suchego paska, to on się nie kręci niestety, więc raczej zerwał się pasek dolny mokry i pewnie z tym również poszły zawory.
Uszkodzony zawór na powrocie paliwa lub zatkany powrót.
okazało się że pedał gazu nawalił i łapał błąd i pokazało jeszcze na zawór ciśnieniowy szwankuje
A tak przy okazji to masz lubryfikator prze tej instalacji LPG? Bo pewnie dlatego padł zawór.
Witam, mi to wygląda na wyciek. Nie wiem jak w focusie, ale w mondeo, jak otworzę maskę, to jest dostęp do rurek i od strony pasażera jest zawór zwrotny. Oczywiście blisko szyby, gdzie wentylator zaciąga powietrze.
Panowie.Tyle tęgich głów,jeden problem...:idea: Dajcie jakieś sugestie. :arrow: Dziś podmieniłem czujnik wału i wałka rozrządu i nic... :!: Sterownik potrafi przyśpieszyć zapłon na wysokich obrotach nawet o 40 ° Mam przełożyć sterownik silnika :?: :?: Jazda spokojna jest ok! Jak tylko daje po gazie (100-130 km/h) spalanie detonacyjne,zawory dzwonią...
Ty pytasz czy stwierdzasz? IAC to zawór regulacji biegu jałowego. P1000 jest zawsze kiedy nie ma zapisanych błędów, nie pamietam czy występuje kiedy są jakieś błędy zapisane w pamięci.
Zawór wymieniony na nowy. Zrobiona adaptacja i mam nadzieję że po problemie.
Najdziwniejsze jest to że auto potrafi jezdzic cały dzień i iebpusci dymka. Często jest tak że po jeździe na światłach Akopci. Albo bo lekkim ostudzeniu. Może to gumki zaworowe ? Mocy ma dużo pięknie chodzi. Przecież pierścienie cały czas by puszczaly a to wygląda jakby olej gdzieś się zbierał stąd kopcenie . Może przez gumki/zawory?
Gruszka to nie tylko ma pracować ale ma być zaciągnięta do dołu.Jak nie to sprawdź podciśnienia i zawór turbiny.A czy turbo pompuje to nie wiem ale zdejmij węża to będziesz wiedział.Albo ściśnij węża a niech ktoś przygazuje.Obejrzyj wirnik chociaż od strony ssącej.
Dolotowy zawór regulacyjny bank 1
Zawór powietrza dodatkowego jest nowy Forda.
No racja są 2 piny ! wiec zawór powietrza obiegowego.
Po wymianie wałka należy wyregulować zawory za pomocą zmiany gróbości płytek.Stary wałek napewno miał inny luz zaworowy.Nie ma luzu auto ciężko pali a jak ma go za dłuź to klekoczą zawory.
Głowica do roboty,nie szczelne zawory. Sprawdź to.
Skąd akurat wiesz, że winą uszkodzenia silnika jest zerwany rozrząd a nie urwany zawór?
Tak, jak kolega wyżej napisał- czujnik położenia wałka rozrządu, lub złe połączenie wtyczki- czasami kabelki zaśniedziałe, lub- zawór EGR się zablokował w pozycji otwartej- również nie odpali. Tak czy inaczej najlepiej zacząć od sprawdzenia błędów- szybciej i czasami taniej:)
Ten zawór tam tyka to jest sprawny
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Albo tylko pompka, albo brak luzu między pompką a pedałem (tłoczek w pompie ma się cofać do końca przy puszczonym pedale) albo w wężyku jest jakiś farfocel który działa jak zawór zwrotny.
Dzięki za odpowiedz zamówię nowy zawór i zobaczymy.
Zawór zwrotny od pompy vacum do serwa.
Może za duzo czynnika i presostat przy za dużym ciśnieniu rozłącza .może zatkany skraplacz albo żle pracujacy zawór rozprezny .
Po wymianie filtra paliwa jak nie zmieni sie objaw to sprawdź zawór recyrkulacji spalin.
Zwarcie na przewodach zaworu egr.Musisz prześwietlić instalacje właśnie od niego (wpisz w google zawór egr i będziesz wiedział od czego zacząć) pozdrawiam
Oddać przekładnię (maglownicę) do regeneracji może być krzywa listwa , lub nr uszkodzony zawór sterujący w przekładni.
Problem z zaworami w swoim właśnie rozwiązałem w 100%. Problem 1 i 4 cylindra to standard jak zauważyłem. Można to poprawić bez lubry która wydechu nie ochroni. Wystarczy grzebnac w zapłonie i działa. Dziwne ze focus miał miękkie zawory bo najczęściej ten problem dotyczy toyoty.
Jak zakończył się temat? Mam podobny problem z tym że auto w miarę jeździ nie jest słabe. Natomiast występuje ten sam błąd i na wolnych obrotach silnik pracuje głośno, słychać jak zawory "grają"
Witam, nawiązując do tematu-mam ten sam problem. Autem szarpnie raz, od razu traci moc i włącza się kontrolka świec, zaczyna kopcić raz na biało a raz nawet na czarno zakopciło ;/. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd zaworu ciśnienia rail ;/. Na razie jestem na etapie poszukiwań tego ustrojstwa ;/. Ktoś wcześniej napisał o opiłkach, właśnie te...
gdzie ten zawór się znajduje? tu pod kołem? bezpieczniki są ok, były sprawdzane.
Niestety tak auto było u pompiarza osoby która zajmuje się typowo układami wtryskowymi o on po wymianie pompy stwierdził ze nie otwiera się zawór paliwa w pompie ,ze jest to przyczyna elektryczna dlatego zapytałem o wartość napięcia na tym zaworze
Znalazłem jeszcze taką informację: Świeci się lampka ostrzegawcza silnika; Trzęsienie silnika na biegu jałowym Objaw Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Kod usterki: P1335 Trzęsienie silnika Warunki w chwili pojawia się objaw: Na biegu jałowym Przyczyna Uszkodzony czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin Rozwiązania Włączyć zapłon Zawór recyrkulacji...
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
zawór regulacji ciśnienia wymieniony i auto jeździ
P042F - to powoduje kontrolkę silnika na desce i oznaczać może zablokowany zawór EGR w pozycji zamkniętej. U0418 - układ hamulcowy, komunikacja z nim kuleje, albo sam sterownik, albo wiązka A jak nie wiesz czy to było przed wymianą rozrządu to teraz nie ma co zgadywać. Przy wymianie rozrządu ciężko tu coś uszkodzić z układem hamulcowym. EGR też jest...
Wszystko zależy od tego w jakiej pozycji były zawory zablokowane w trakcie gdy ci pasek przeskoczył ,myślę ze nie powinno być problemu wyczułbyś gdyby doszło do uderzenia ,a czym odkręcałeś kluczem pneumatycznym czy ręcznym.
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
sugerujące usterkę mechaniczną A zawór egr jest sprawny?
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Czy kolega mógłby mnie nakierować, który to zawór? Czy to EGR czy jakiś inny? Pozdrawiam
Przez takie odkręcanie rurek od wtryskiwaczy uszkodzisz wtryski/są uczulone na opiłki/.Sprawdź czy masz paliwo w filtrze jeśli jest to prawdopodobnie szaleje ci zawór na pompie .
zawór dawki pracuje przy małej rezystancji. tak ma być.
A to można go odwrotnie założyć??? To jak go napniesz??? Chyba jak bym się pomylił już w tym to bym pisał prędzej jak wymienić zawory w głowicy
Zawór zmiennych faz. A widac to tak że nic nie widać.
Jak zgasł w czasie jazdy to uszkodzony sterownik pompy i zatarty zawór dawki ale to trzeba sprawdzić.
Witam może mi ktoś podpowiedzieć gdzie jest umiejscowiony w tym aucie zawór EGR
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Wymień zawór zwrotny paliwa na filtrze. Nie sprawdzałem modelu i rocznika to może być inaczej.
Chcę Ci powiedzieć, że zawór tak, a silnik krokowy nie.
Szklana kula mi się zbiła :/ A z fusów jeszcze nie potrafię wróżyć :) Zreszta kawę piję rozpuszczalną, a herbatę w torebkach :) Co z tego że gniazda będa porcelanowe jak zawory będą zwykłe? :)
Nie wiem gdzie sa w tym Audi, ale czasami spotyka sie na podszybiu, czasem pomiedzy blotnikiem a nadkolem (focus!!) a czasem pod zderzakiem!! ;) Pozdrawiam
Dzieki za pomoc, autko zrobione . Znalazłem dwie usterki nieszczelny przewód od podcisnienia, zacinajacy sie zawór od zalamczania turbo
Jeżeli mu trzepie cały czas na wolnych obrotach bez względu na to czy zimny czy ciepły to zgięty zawór na pewno,tylko pytanie bo nie zrozumiałem kolegi, czy jest tak cały czas czy po przegazowaniu na wolnych jest ok jak jest zimny? Jeżeli zawór zgięty to pomiar pokaże na 99% ,zawór nie będzie się domykał i kompresja mniejsza,zwłaszcza ze tam zawory...
W instrukcji jest napisane że miganie tych diod wraz z sygnałem dźwiękowym oznacza zbyt niskie ciśnienie LPG i przejście na pracę na PB. Tak, to akurat wiem ale te miganie było dopiero gdy sam zakręciłem zawór na butli.
Witam forumowiczów. Przyszła kolej na mój samochód... Focus MK1 2001r 250000 km na liczniku. Podobno znany w szerokim świecie problem z padniętym sterownikiem pompy wtryskowej. Trochę pogrzebałem i mam dylemat jaki dobrać tranzystor do naprawy. IRLU3705, IRLR2905 a może całkiem inny? Poradźcie proszę w tym temacie. Objawy były typowe, gasł silnik i...
Ta pompa może pomóc w odpalaniu czy zlikwiduje słabnięcie silnika przy hamowaniu i skręceniu?Teraz tylko założę zawór zwrotny paliwa będę jezdził i zobaczę efekty.
Najprawdopodobniej źle wyregulowany TPS, skoro właśnie wymieniałeś. Inne powody to zawór wolnych obrotów, czujnik na pedale sprzęgła.
pisze ze to tdci to jaki zawór na pompie wtryskowej trzeba zobaczyc przebieg przyrostu cisnienia do kontroli przelewy
Pomocnym może być biuro obsługi konsumenta. Skontaktuj się z nimi powiedzą co możesz zrobić. Jeśli chodzi o podgrzewacz prawdopodobne jest że nie wyłączyła się grzałka co spowodowało zagotowanie wody wzrost ciśnienia i ... no właśnie tu powinien zadziałać zawór bezpieczeństwa ciśnieniowy o ile takowy jest. Dodano po 38 Powinien też być drugi wyłącznik...
Pod kompa trzeba podpiąć ! może to zawór EGR miałem podobnie ! tyle że w Focus C-MAX ale silniki te same !
Robisz w fordzie-super.Pytanie-czy testerem diagnostycznym,np w EEC V ,powiedzmy Mondeo zrobisz test aktuatorów?Tzn otworzyć wtryskiwacz,wysterować zawór biegu jałowego itp.
Wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony ten zawór na pompie CR - tako rzecze mechanik. Auto jedzie jak przedtem.
A że w tym modelu nie ma silniczka krokowego to co powiesz? Nie ma go. Tak po prostu. Zdziwiony jesteś? Zawór regulacji wolnych obrotów Ford Focus MK1 1.6 PB : http://obrazki.elektroda.pl/2241980600_1... Pozwolę sobie zacytować Kolegę: "Zdziwiony jesteś?" Pozdrawiam.
To zależy czy uszkodziło zawory itd. Zgasł podczas jazdy, czy nie zapalił rano.
Kąt wtrysku sprawdzić czy się przestawia wraz z obrotami jak nie to przytarty zawór przestawiacza kąta pompa do regeneracji
Ten sam problem co w fordach focusach 1,6 i 1,8, opel po 2004 roku w niektórych silnikach zrezygnował z hydraulicznej regulacji luzu zaworowego i mamy zawory regulowane, jeżeli będą luzy zaworowe pilnowane to przejedzie pewnie więcej niż 100 tkm ale zakres regulacji też się kiedyś kończy no i koszta ponieważ nie występują tu płytki regulacyjne tak jak...
Czujnik cisnienia sprawdź i zawór na rampie. Ciśnienie nie powinno tak skakać jak to opisujesz.
to jest zawór agr a ta maź to olej , sprawdź sobie turbinę to jest pierwszy objaw luzów turbiny
zrobiłem przelew wtryskom sa dobre na szczęście;) cos mi sie wydaje ze to moze być cos z pompa,bo jak auto postoi przez noc i rano chce odpalic to odpali za pierszym ale jak nie dodam gazu to zgaśnie;/przytrzymam chwile gaz i jest dobrze,wydaje mi sie ze zawór zwrotny w pompie jest walniety i ze przez noc paliwo zchodzi i pozniej jest problem ;/ kupiłem...
Sektor przepustnicy do czyszczenia, albo już pada zawór wolnych obrotów (ale może czyszczenie go jeszcze uratuje)
mam pytanie do fokusiarzy. Czy zawór podciśnienia: http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tur... po odkręceniu go od ściany grodziowej coś w nim grzechodze jakby było urwane - byćmoże to membranka która samoczynnie tam sięprzesuwa ale ewidentnie jest coś tam bycmoże urwane, czy tak powinno być?
irreligious: Człowieku ty chyba nigdy nie widziałeś silnika Forda. Silnika krokowego tam nie ma - jest zawór wolnych obrotów (na by pass'ie). Sonda lambda do wymiany bez sprawdzania (no comments) Przepływomierz to taki zaworek - ha ha ha !!! - A świstak siedzi i zawija je w te sreberka. kiblonurek: teges Ci dobrze radzi - możesz jeszcze sprawdzić ten...
Numer sterownika jest wazny dla sterownika silnika, musi byc ten sam. Pompy mechanicznie sa takie same. Kody we/wy to nie problem. Jeśli nie reagował na gaz, to sterownik padnięty mimo poprawnej wymiany tranzystora. Jeszcze mała nadzieja ze zawór dawki jest zwarty, ale mała.
Witam mam taki problem wymienione zostało turbo gruszka wszystko działa . Do tego zawór załączający turbinę tez nowy . Czy po odpaleniu auta od razu powinna gruszka zmieniać geometrie ???
No popatrz, a ja cały czas myślałem, że tą robotę robi zawór odpowietrzania zbiornika paliwa, w focusie mk1 ma numer 98AB-9C915-AB
Raczej 2 ostatnie to przyczyna tego 1. Rozbierałeś tego EGRa? Tzn czy mocno zabrudzony. W ogóle nie brałem się za niego jeszcze, wiem że to nie jest takie prosto wymontować ten zawór.
P1631 - przekaźnik główny w komorze silnika R8 w skrzynce przekaźników, trzeba sprawdzić czy działa poprawnie, opór, napięcie zasilania cewki i przełącznika, połączenie z masą P2291 - ciśnienie sterowania wtryskiwacza. po kolei trzeba sprawdzić (czujnik ciśnienia paliwa, zawór dozowania paliwa, być może sprawdzenie ECU)
Na zimnym silniku na biegu jałowym jest: Wymagana dawka paliwa 9,2mm3 (tłoczona ilość paliwa); dawka paliwa na wtryskiwacz 7,6mg/skok (ilość wtryskiwanego paliwa na zawór wtryskowy i skok iglicy);
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Ok. Więc w moim zdaniem, silnik ma wówczas zbyt wczesny zapłon i słyszysz zawory w głowicy. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
No tak, zapomniałem że wlot powrotu z EGR jest już za przepływomierzem. Rurka dalej idzie tu: https://obrazki.elektroda.pl/6067501700_... Ale niestety nie mam pojęcia co to za elementy. Próbowałem szukać po katalogach (7zap) ale niestety bez rezultatów. Element z którego to się zsunęło wygląda jak zawór zwrotny podciśnienia, ale do...
Witam, Temat rozwiązany - uszkodzony zawór EGR. Odcięcie mechaniczne zaworu i oczyszczenie go - załatwiło sprawę w 100%. Jest super.
Powinieneś mieć płytki. Regulacja szklankami weszła w 2001 roku. Szklanka ci się nie zawiesiła tylko wypaliły ci się gniazda zaworowe od gazu, zawór się nie domyka i dlatego masz niższe ciśnienie ta tym cylindrze.
Auto było kupione i zalane nie wiadomo czym ( podejrzewam że olejem z jakimś środkiem ) by kontrolka się nie świeciła. Oto odpowiedź na twoje pytanie. Pompa oleju, z zapchany smok, zacięty zawór przelewowy lub zużycie wał i panewek.
focus zawór zwrotny focus zawór ciśnienia focus zawór ciśnienia paliwa
wymiana uchwyt wiertarski odkurzacz uszkodzony regulacja kontrast wyświetlacz
pastuch elektryczny pastuch elektryczny
Jak zaktualizować oprogramowanie TYT UV-98? Silnik OM904 nie wchodzi na obroty - diagnostyka i przyczyny