Nie ma czujnika w głowicy.
http://obrazki.elektroda.net/43_12551958... http://obrazki.elektroda.net/43_12551958...
Pewnie głowica do ściągnięcia bo wypalone zawory
Pęknięta głowica
Jest tylko jeden czujnik w głowicy.
Kolejna sprawa klient zawsze kłamie lub ostro nagina prawdę, może jeszcze coś kombinował. Podpytaj go czy ten wałek czasem nie poleciał przy próbach odpalania bo już nie palił.
Pytanie czemu się zagotował? Myślę że tutaj tak czy siak słupek pójdzie do huty po zdjęciu głowicy zobacz jak wyglądają gładzie cylindra i płaszcze na tłokach.
Koledzy mają racje warto sprawdzić uszczelkę i pokrywę zaworów czy nie jest pęknięta. Mam nadzieję że ów mechanik postawił diagnozę po demontażu pokrywy i jej oględzinach, bo jeżeli nie, to decyzja o wymianie głowicy jest zbyt pochopna. W twoim przypadku radził bym Ci jechać do innego mechanika potwierdzić diagnozę , a jeżeli wymiana głowicy okaże się...
a wiadomo, gdzie można dostać taką głowicę?
Yhym, a skąd okopcenie przy uszczelce od głowicy ? Wydaję mi się, że to jest chyba największy problem ? czy się mylę ?
Jak nie możesz znaleźć informacji to z rozrządem lepiej nie zaczynaj bo koszt naprawy będzie duży. Nawet jak znajdziesz info to nie znaczy że zrobisz dobrze bo np. autodata i vivid zalecają dokręcić napinacz paska w VW 1,9 tdi 45Nm a tam jest szpilka M8 i zrywasz gwint w głowicy. Pzdr.
Ja stawiałbym na głowice, lub uszczelke głowicy
Witam! Mam pytanie odnośnie Forda Focusa 1.6 16V Zetec 1999r..... chodzi o głowicę w tym aucie.... z jaką siłą - chodzi o (nm) - trzeba ją dokręcić (momenty dokręcania śrub tej głowicy) ?? Czekam na szybką odp. - pozdro
Bardziej bym potrzebował zależność temperatury na głowicy od rezystancji.
Witam! a który rok tego focusa, jaki typ wtrysku paliwa? a sprężanie to trzeba zmierzyć a nie bazować na domysłach, czy przestał chodzić po tym ściągnięciu głowicy?
Na głowicy.
A to można go odwrotnie założyć??? To jak go napniesz??? Chyba jak bym się pomylił już w tym to bym pisał prędzej jak wymienić zawory w głowicy
Takie coś świadczy o zapowietrzonym układzie chłodzenia-po prostu robi się korek parowy o temperaturze większej niż temperatura cieczy. Może i problem z uszczelką pod głowicą?
Kolego może poszła uszczelka pod głowicą, zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia no chyba że głowica strzeliła
Witam Mam problem z Focusem 2003r 1,8 tdci 115KM na zimnym silniku po nocy trzeba kręcić z 10sekund zaczyna łapać to jeszcze z 5 sekund z rozrusznikiem i odpali. Po minucie pracy odpala dobrze świece sprawdzone, odzczyt z czujników temperatury paliwa i powietrza -18 a czujnik temperatury głowicy -5 napięcie z czujnika 4,17 V podpięcie przy -20 C na...
Tak głowica sprawdzona na szczelność (pełny pakiet), a po diagnozie żadnych błędów.
Witam,mam forda focusa po wymianie głowicy i ustawieniu rozrzadu nie chce odpalic,wie moze ktos co moze byc przyczyna?
Gdyby PCM widział temperaturę głowicy 130 stopni to włączył by wiatraki.
Ale jak odpalisz auto to w zbiorniku widać strumień płynu z przelewu? Tam powinno być widać ładny strumień płynu. A jak odkręcisz korek i odpalisz zimne auto to czasami nie podnosi się poziom płynu? Co do pompy to, że była wymieniana 8tys. km temu nie oznacza, że jest sprawna. Poza tym jeszcze może być jedna sprawa. Mnie się taka przytrafiła. Kupiłem...
głowica do remontu, najpewniej silnik HWDA lub HWDB.
Autko naprawione uszczelka pod głowicą wymieniona ,śmiga elegancko.
Szybko, wolno. Ci za różnica. Ważne że trzyma. A tam czujnik dotyka głowicy. Nawet nie jest w płynie.
Sprawdziłeś szczelność głowicy?? Możliwe że jest pęknięta
Skoro mechanicy nie wiedzą co tyka to my też nie, może zegarek a może głowica, skąd mamy wiedzieć?
koledzy ogólnie rzecz biorąc to niebieski dym=olej, biały dym=płyn chłodniczy!! wtrysk to czarny dym. samochód zimny zawsze dymi, bo to para wodna z układu wydechowego, i dopóki nie wyparuje to będzie biały dym. jak samochód nie kopci po nagrzaniu to nic mu nie jest. jeżeli ciepły samochód dymi na biało to może to być uszczelka pod głowicą.
Licznik już ma poprawione luty bo był zregenerowany, pompa wody była wymieniona i czujnik temp. tez wiązka miedzy PCM a czujnikiem sprawdzona i prześwietlona. termostat sprawny a wahanie jest zbyt szybko aby była to wina układu chłodzenia tym bardziej, że 1.8TDCi ma suchy czujnik i mierzy temperaturę głowicy a nie płynu.
Takie ustrojstwo jak chłodnica spalin, powiązana z zaworem EGR.
Mondeo Mk2 1,8td wtrysk pośredni, głowica z komorą wstępną 90km. Focus Mk1 1,8 tddi wtrysk bezpośredni moc też 90km. Chociaż pokrywa zaworów wygląda tak samo, to głowice kompletnie różne i nie zamienne. Focus tdci miał 100 i 115 ale to już CR.
Czujnik jest w głowicy w bocznej ściance nad sprzęgłem.
Plyn chlodniczy chyba tez, ale gdy samochod pali to z przewodu do zbiorniczka plynu chlodniczego leci powietrza duzo, odpowietrzanie nie pomaga, palilem go juz bez korka i dalej to samo... Ma ktos pomysl? Jeśli nie pomaga odpowietrzenie to może cię czekać demontaż głowicy.
Głowica do naprawy, dość częsta usterka.
Doktorr Ad3. co chciałeś kontrolować przy zaworach w zyteku. - trzeba je regulować. Dodam ze lubryfikator działa sprawdzone. Kumpel ma Toyote Corolle Vvti 1,4 po 160 tyś. przebiegu i na gazie 90 tyś chłopaki w serwisie wywalili oczy jak ustawiali zawory a obstawiali ze głowica do roboty.
Nie opłaca się tego tykać, takie radio kosztuje grosze. Kod można wyliczyć z numeru seryjnego. Problem z obiorem, z tego co pamiętam, leży w głowicy. Powszechny problem tego radia.
Mam Forda Focusa 1.6 1.6V.Gaz.STAG300plus+Lubryfikator. Podaczas(na gazie przejechałem juz ok 600km) jazdy zauważyłem, że wzrasta mi temperatura (podczas szybszej jazdy ok 140-160). Po chwili spada i załącza się wentylator wymieniłem już termostat i płyn chłodniczy. Na jałowym biegu, żeby sie załączył wentylator trwa ok 40min i nie wiem jaka jest przyczyna...
Ok. Więc w moim zdaniem, silnik ma wówczas zbyt wczesny zapłon i słyszysz zawory w głowicy. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
A przykręć ten wtrysk nie wkładając go do głowicy i zobaczysz jak sie zachowuje.
Ceramiczne gniazda zaworów ford montuje tylko w silnikach do samochodow fabrycznie wyposazonych w inst. LPG. Jest to inna głowica która mozna dostac (na zamówienie) w kazdym serwisie ASO. Pozdrawiam
Nagar olejowy powstaje na głowicy, wystarczy ściągnąć pokrywę i będzie wiadomo czy na niej jest twardy nagar z oleju. Jeżeli na głowicy jest nagar trzeba ściągnąć miskę i sprawdzić sitko od pompy oleju.
dzięki to były świece Dodano po 4 mam jeszcze jeden problem mam mały wyciek płynu chyba z pod uszczelki głowicy Czy orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany uszczelki reszty co za tym idzie czyli sprawdzenie głowicy itd...
Dodam jeszcze że dzieje się to przy rozgrzanym silniku na zimnym zbiera sie ok bez problemu. Czy może to być powiązane z czujnikiem temp. w głowicy? Jak można go sprawdzić czy działa poprawnie?
Pasuje z: Escort 1.8TD Sierra 1.8TD Focus 1.8TDDi P100 1.8TD Generalnie z każdego Kent 1.8TD.
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Witam mam problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia w focusie. Wskaźnik pokazuje tem. ok. natomiast załączają się wentylatory i tak schładzają silnik że termostat nie może się otworzyć,termostat i czujnik tem. głowicy nowy. Czyjest jakiś odpowietrznik?
Obecność nagaru w kolektorze wydechowym jak i w kanałach w głowicy była w dużym stopniu? Motor zużywa olej? Wtryskiwacze sprawdzone?
3/4 zależy od konstrukcji głowicy w tunerze. Ma określoną czułość i selektywność, to może być ten przypadek kiedy żaden wzmacniacz nie pomoże bo po prostu głowica jest niskich lotów. Najprościej przekonasz się podłączając swoje radio do instalacji w innym samochodzie.
Wszystko ma wpływ na kopcenie, wtryskiwacz, uszczelka pod głowicą, czujnik temp. Zaraz nastraszymy i zmienisz auto.
Chodzi Ci o cylindry? Naprawa nie idzie w dobrym kierunku. Jeśli założono starą uszczelkę pod głowicę, całkiem możliwe, że stracił kompresję na kolejnym cylindrze.
mam problem jak ustawić prawidłowo rozrzęd bylo robione pompa wtyryski głowica pierścienie i pali ale strasznie ciężko napiszcie coś prosze bo już nie mam sił do tego silnika Proszę poprawić błędy! Robokop
Pompa wody, termostat, uszczelka pod głowicą, czujnik temperatury. Podaj więcej informacji - jaki silnik, czy zbiorniczek płynu puchnie i co obserwujesz pod maską.
O widzcie i takie odpowiedzi Panowie cenie , teraz juz wiem co do czego . Teraz jeszcze pytanko drugie w tym silnku mozna ponownie uzyc szpilki do głowicy czy , trzeba zalozyć nowe? Jak bedę rozbieral to sfotografuje i opisze krok po kroku dla reszty 😃
Z rozrzadem to trzeba skrócić interwały i jest spoko Tak też czytałem na forach. Tam też był problem z przegrzewaniem silnika i uszczelką pod głowicą. Silnik to francuskie HDi Nie,to całkowicie inne silniki.
Nie przenoś wtryskiwaczy, im bliżej głowicy tym lepiej. Możesz przerobić przewody gazowe. Powinny być w miarę jak najkrótsze od reduktora do listwy.
dostał drugą głowicę z wtryskami i dalej stuka :( tylko widzę kolejny problem, mianowicie nie wkręca sie na obroty, cieżko pali i miga mu konkrola od świec
Dzięki za rady. Czekam do piątku, żeby sprawdzić głowicę pod ciśnieniem. Jeśli to nie będzie to, oddaję auto do innego mechanika, jak się dowiem co to było odpowiem w kolejnym komentarzu.
Witam. W głowicę silnika a prawej strony od strony akumulatora wkręcony jest czujnik -wtyczka, pojedynczy przewód.Za co on odpowiada?.
Kompresja nigdy Ci się nie zmienia jeżeli nie ingerujesz w silnik np. planowanie głowicy. To parametr ustalony przez konstruktora silnika i nie ma na niego wpływu zużycie silnika :)
Zapytam się jeszcze wiesz może czy zakrecajiac wałek do głowicy mam zakrecac śruby z jakąś kolejnością? I z jaką siłą powinny być dokręcone. Pozdrawiam.
Pojemność tego kondensatora, oczywiście wyjętego ze sterownika uszkodzonego nieodwracalnie , wynosi dokładnie 3,5 nF. Jeżeli ktoś sobie "próbuje " naprawić sterownik i nie udało mu się przylutować do małego pola lutowniczego, to tym bardziej będzie miał problem z przylutowaniem do tego kondensatora. Radzę w takim przypadku oddać sterownik doświadczonemu...
W silniku forda 1.6 typu Common-rail ustawienie pompy ma najmniejsze znaczenie gdyż jest ona tylko odpowiedzialna za wytworzenie ciśnienia/ w przeciwieństwie do sekwencyjnej/co do rozrządu na dole jak zdejmiesz koło pasowe wału korbowego jest nadajnik do czujnika położenia wału/okrągła blaszka/może nie podłączyłeś czujnika/w tym nadajniku jest okrągły...
a może ten silnik jest uszkodzony, np pęknięta głowica albo był juz przegrzany, czy jest on z pewnego źródła?? jak silnik sie przegrzeje bedzie stukał a raz dobrze przegrzany silnik potrafi robić takie numery
Witam, dzisiaj po jeździe autem zauważyłem wyciek płynu chłodniczego z auta. Dzieje się to od razu po zgaszeniu auta lub po odkręceniu korka od zbiornika wyrównawczego(na zgaszonym silniku). Wyciek jest gdzieś pod kolektorem(nie widać dokładnie gdzie) i spływa po misie olejowej. Co może być tego powodem? Uszczelka pod głowicą, zapowietrzony układ chłodniczy,...
ok 50 np WZM-u do nawet 200 zł oryginał/ 1 szt Nie daj sobie wcisnąć tanich chińskich. Jak chcesz tanie, a dobre to weź polskie WZM. Ale najważniejsze- poświęć parę goszy więcej i jedź do prawdziwego fachowca w tych sprawach. Musi wiedzieć co robi, ustawić ciśnienie na wtrysku, wszystko dobrze oczyścić, wymienić uszczelki między wtryskiwaczem , a głowicą....
Czy sądzisz że to bezpieczne? Owszem bezpieczne bo gdyby było uszkodzenie mechaniczne silnika to już by stał na dobre. Wydaje się, że po odparowaniu wilgoci z płynu chłodniczego silnik ożyje na dłużej. Pamiętaj tylko o uzupełnianiu płynu chłodniczego bo układ prawdopodobnie jest zapowietrzony. Dodano po 8 aż zauważyłem że tłumik który wychodzi zaraz...
Przyczyn może być wiele. Od uszkodzonej uszczelki pod głowicą, przez uszkodzony układ rozrządu, zawory, po zapieczone pierścienie tłoków lub uszkodzone tłoki/cylindry. Bez dokładniejszych oględzin nie da się stwierdzić jednoznacznie.
2 lata temu naprawianie były zawory i autko do tej pory jeździło, dopóki nie wywaliło uszczelki pod głowicą. Głowica została splanowana, sprawdzona na szczelność, wszystko inne, to co trzeba było jest zrobione. Nowa uszczelka pod głowicą, autko skręcone jeździło tydzień i znów pojawiły się bąble w zbiorniku wyrównawczym ciśnienia w układzie chłodzenia....
ekonomia produkcji zwycieżyła w escortach MkVIII były dwa jeden na szafę a jeden na komp Tylko w fokusie mierzy temperaturę głowicy nie płynu.Co jest lepsze bo płynu nie ma temperatura wzrasta ponad normę.W escorcie płynu niet temperatury niet.
Właśnie wymieniłem pasek rozrządu,pompę wodną (części oczywiście nowe). I po zalaniu nowego płynu zaczął się gotować a wentylator w ogóle się nie załącza. Wymieniłem czujnik, który się znajduje w głowicy i problem nie ustąpił... Proszę kogoś o poradę, jeśli miał podobny problem. Dziękuję.
„robokop” dobrze radzi. Wymień słupek silnika i po sprawie. Jak byś nie liczył, to i tak inny silnik będzie tańszy. Nie wiemy jakie to pęknięcie, ale można tylko domniemywać, że głowica i tak do naprawy. Sama wymiana wału i panewek psu na budę się zda, a cała taka naprawa poza generowaniem niepotrzebnych kosztów to leczenie syfa pudrem.
Sprawdzić luzy to nie problem.Jak auto nie spaprane gazem to luzy będą dobre ale jak założysz instalację LPG to zaczną się kasować.Po 30 tyś na gazie może ich już nie być.Jeśli chodzi o płytki to po skasowaniu się luzów od jazdy na LPG będzie problem z dobraniem tak cienkich płytek,wtedy tylko szlifowanie oryginalnych ,albo tak jak to robią nauki jazdy...
Jest tylko ten czujnik w głowicy jeśli włączysz klimatyzację i też się nie załącza żaden bieg sprawdź wtyczkę przy wentylatorze prawa strona obudowy wentylatorów i bezpieczniki w skrzynce komory silnika.
no, czytam i zastanawiam się nad swoim radiem FORD 5000 RDS z gałką ( z FOCUSA) ma pełen zakres odbioru częstotliwości, auto dostrajanie, auto wyszukiwanie alternatywnej częstotliwości, cyfrową głowicę etc. ( długoby wymieniać). Tak więc mam podobny problem co kolega, ze swoim radiem. Na postoju odbiera wszystko. Jak tylko bujne autem, to gubi zasięg...
Miałem taki przypadek z wentylatorami, wymieniłem czujnik temperatury w głowicy,po kupnie nowego uważaj zmierz najpierw głębokość otworu. Czasami są dłuższe niż otwór i przy wkręcaniu odrazu uszkadzasz. Jesli pomogłem dodaj punkty.
witam mam Forda Focusa mk2 2005r 1,6 16v 100km. wywala check engine błąd P0171 (Mieszanka za uboga Rząd 1) oraz P1000 (testy systemu obd - niezakończony). po skasowaniu błędu, błąd wraca po przejechaniu kilku-kilkudziesięciu kilometrów. wymienione: - świece - obie sondy na nowe oryginalne - filtry, olej - umyta dokładnie przepustnica - broki (zaślepki...
Witam, posiadam focus c-max 1.8 benzynę który pali olej w dużych ilościach chciałbym zmienić silnik i się zastanawiam czy silnik od forda mondeo mk3 2.0 będzie pasował ?? z wyglądu blok i głowica jest taka sama.
Wygląda na cały ale wygląda na luźny do jak się okaże że strzelił pasek To głowica do roboty. Co do bendiksa to by zapalił na po pych. Ale tu słychać jak by kręcił się tylko sam wał korbowy. A podczas kręcenia kreci koło wspomagania?
Wtrysk to nie jest - kontrolka silnika nie świeci się a w fokusie zaraz krzyczy . Muszę cię zmartwić - to stukanie tłoka o głowicę , spowodowane luzem na panewce . Prawdopodobnie zniszczenia w obszarze panewki ,wał , korbowód , uczynią naprawę nieopłacalną .Ściągaj miskę będzie wiadomo .
Jak jest wszystko odpowietrzone to kup tester co2 i zrób test czy nie ma spalin w układzie chłodzenia z uszkodzonej uszczelki pod głowicą https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Jeśli termostat się otwiera i chłodnica jest ciepła - wszystko wskazuje na uszczelke pod gówicą,lub głowice.
Nie, 1.3 jest Skody. 1.6 to VW. Cytat: "...silnik czeski o pojemności 1,3 l (68 KM) z wałkiem rozrządu umieszczonym w kadłubie zasilany jest wielopunktowym wtryskiem paliwa, co podniosło kulturę jego pracy (...) Silnik VW o pojemności 1,6 l (75 KM) jest nowocześniejszy (wałek rozrządu w głowicy), co nie znaczy, że jest szczytem współczesnej techniki..."
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Problem z lewym powietrzem lub alternatorem. Silnik wychlastany ponad normę, cofnięte przynajmniej 200 tysi. Bardzo częstym problemem aut z Italii jest jazda na wodzie i problemy z uszczelką pod głowicą a w zimie brak ogrzewania. Jeżeli ma faktycznie przebieg 160 tysi to powinien stać na fabrycznych oponach lub góra rocznych lub dwuletnich.
No głowica 20V może trochę przerażać gazowników, ale aż taką porażką to te silniki nie są. W Golfie 4 jest silnik 2.0 8V o dość prostej konstrukcji nie często spotykany, ale do gazu by się nadał idealnie. Civic też oczywiście jest godny polecenia.
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
Silnik z ubiegłego 1000 lecia uważamy za wspaniały... Panowie bez dowcipów, jednostka z połowy lat 80, ford sierra 1,8. Wtedy może był nowoczesny :D Następnie usilnie modernizowany z efektami... ehm średnimi. Żeliwna głowica, kuriozalne rozwiązanie napędu rozrządu, kombinacja łańcucha i paska... brakuje tylko wałka królewskiego do kompletu... Wymiana...
Każdy silnik nadaje się do gazowania. Najlepiej szukać aut z silnikami z wtryskiem pośrednim i aluminiowym blokiem i głowicą [szybko łapią temperaturę i szybko się przełączają na gaz]. Ja bym proponował Ford Focus III Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 105KM Przykładowy egzemplarz: http://otomoto.pl/ford-focus-1-6-vct-ben... Z...
Jeżeli na jednym cylindrze masz 10 a na reszcie po 14 to masz najprawdopodobniej uszkodzony/wypalony zawór przez gaz, albo się ukruszył/podparł i wali w tłok skoro tak coś stuka. Ewentualnie niech sprawdzą jeszcze ciśnienie z próbą olejową. Ale co by nie wyszło to głowica do demontażu. Skoro przestało stukać a ciśnienie dalej jest 10 (no bo jakim cudem...
Ford Focus automat 1.6 ZETEC-SE 2003 wersja europejska. W aucie nie ma i nie było LPG. Przy zgaszeniu silnika i ponownym przekręceniu stacyjki na zapłon bez odpalenia słychać puknięcie .W okolicach gumowej rury między kolektorem a filtrem powietrza. Poza tym auto słabo przyśpiesza jak na 100 KM i pali ok 14 l w miście. Głowica - sprężanie sprawdzone...
Ford Focus automat 1.6 ZETEC-SE 2003 wersja europejska. W aucie nie ma i nie było LPG. Przy zgaszeniu silnika i ponownym przekręceniu stacyjki na zapłon bez odpalenia słychać puknięcie .W okolicach gumowej rury między kolektorem a filtrem powietrza. Poza tym auto słabo przyśpiesza jak na 100 KM i pali ok 14 l w miście. Głowica - sprężanie sprawdzone...
Tzn. żeby uściślić nie rozmawiałem z nim o wymianie, przynajmniej tak go zrozumiałem. A o naprawie, że coś tam będzie wymieniał i to ma się zamknąć na w tej kwocie. Widziałem u niego sporo do naprawy sprzętu min podobne do mojego tylko wersja wcześniejsza na kasetę oraz wyższy chyba z nowego focusa. Wiec chyba wie o czym mówi, w każdym bądź razie zobaczymy....
Okazało się że czujnik temperatury płynu chłodzącego jest umieszczony na górze silnika w głowicy pomiędzy 2 i 3 cylindrem pod gumowym kapturkiem przy świecach. Czujnik ten jest tylko częściowo wkręcony w głowicę i nie styka się bezpośrednio z płynem. Posiada rezystancje ok 50kR w 25st C. Wskazanie z niego nie zmienia się po odpięciu czujnika dopiero...
Rozwiązanie problemu ze skakaniem temperatury to odpowietrzenie FOKI Walczyłem z odpowietrzeniem około miesiąca. Konsultowałem się z macherami czarodziejami mówili (wymień TERMOSTAT , POMPĘ WODY , USZCZELKA POD GŁOWICĄ ) he he czary mary a koszta niesamowite. Postanowiłem wymienić płyn na nowy fordowski , w końcu FOKA ma ponad 10 lat. Jak postanowiłem...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Gotuje się płyn, a chłodnica jest zimna. Objawy są nie regularne. Problem w Fordzie Focusie 1,6 16V; wymieniłem rozrząd, pompę wody, termostat, czujnik temperatury płyn chłodniczy i nic, dalej to samo, po przejechaniu ok. 4 km gotuje płyn w głowicy, a chłodnica zimna, ale to się dzieje nieregularnie. Byłem na sprawdzeniu głowicy, wszystko w porządku,...
Pierścienie wymienia się kompletami. Proponuję sprawdzić przy okazji głowice i wymienić uszczelniacze zaworowe.
focus głowica głowica focus wymiana głowica focus
nadajnik lawinowy wyłączyć koszt połączenie skrzynia zamknięta
odkurzacz przemysłowy bosch odkurzacz przemysłowy bosch
Brak świateł postojowych w Piaggio ZIP 4T 2008 Żarówka LED w Piaggio ZIP 50 cm³ 4T 2008 - Kompatybilność