I z każdym zadziałaniem lampki będą włączać się halogeny z przodu, nawet na pracującym silniku podczas otwarcia drzwi. Można zrobić to w taki sposób żeby światła włączały się np. po zadziałaniu siłownika zamka(bo chyba o to ci chodzi), wystarczy do tego prosty timer na ne555
Nie zatankowałeś czasami swieżej benzyny? :)
Jak dobrze popatrzysz to masz, F64 i F65 sprawdź, masz nawet opisane je na naklejce. To bezpieczniki "mini".
Przy włączonym nawiewie na przednią szybę klimatyzacja załączy się automatycznie i nie będzie sygnalizowane to lampką kontrolną. Do włączenia manualnego, na innych nastawach nawiewu, służy przycisk AC. Drugi przycisk jest od tzw. obiegu wewnętrznego. Klimatyzacja co do zasady chłodzi i odwadnia powietrze, niemniej jednak powietrze przechodzi najpierw...
Samemu ogarniesz
Przecież to masz na wieszchu, od góry.
Msz chyba uszkodzony alternator, albo coś go tak obciąża. Zakładam jednak że jest uszkodzony.
Z danych jakie widzę w internecie, te skrzynie mają identyczne przełożenia: T XS4R-7002-BD T XS4R-7002-BE T XS4R-7002-FA T XS4R-7002-FB T XS4R-7002-FC
Z wyglądu nie rozpoznasz częstotliwości, to trzeba zmierzyć
Do sprawdzenia przełącznik prędkości. Jeżeli on nie załącza napięć to i klimatyzacja się nie włączy.
http://obrazki.elektroda.pl/6950759400_1... Dodano po 1 w Razie jakichkolwiek pytań dzwoń, a postaram się pomów
Wyjąć a nie dołożyć, ewentualnie cieńsza pod zabierak, ale jak elektromagnes nie trzyma to i tak raczej do wymiany.
Dextron3, Hipol atf
Naładuj akumulator, odpal, sprawdź ładowanie (którego i tak pewno nie ma)
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
Widelcem. Takim do jedzenia.
https://obrazki.elektroda.pl/3617478300_... Czarny żółty masa Zielony żółty plus po zapłonie Pomarańczowy żółty plus stały Pomarańczowy czarny do licznika, prawdopodobnie podświetlenie Czarny pomarańczowy do GEM i PCM , prawdopodobnie led od immo.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Możesz sobie wymienić tylko jeden nie ma problemu. Dużo przelało z niego ,do wymiany. NIe pamiętam jaka jest tam pompa cr . Jak nie ma w baku elektrycznej a pewnie nie, to możesz sobie założyć zaworek zwrotny. Choć to nie naprawa, ale tymczasowo na próbę. Sprawdź oringi/wężyki na przelewach albo trójniki to zależy od rozwiązania. I ogólnie węże pod...
Sterowanie minusem. Pomarańczowo czarny to zamykanie, zielono czarny to otwieranie. Oba przewody 0.5 mm w przelotce drzwi kierowcy. Zasilanie ze skrzynki bezpieczników. Kierunkowskazy to niebiesko czerwony i niebieski w progu po stronie kierowcy. Oczywiście najpierw mierzysz, aby się upewnić że to te przewody, później podłączasz. Za schowkiem pewnie...
https://forum.fordclubpolska.org/showthr...
A iskra na świecach jest :?:
Teraz zauważyłem połączenie na kostce miedzy pinami 86 a 85 Zapewne dioda, jak odwrotnie podłączyłeś zasilanie cewki, to mogła się uszkodzić, odlutuj, lub sprawdź miernikiem, czy nie jest zwarta. A działa jeszcze otwieranie bagażnika z ori przycisku? Podałeś tam plus, nie wiem jak na to GEM reaguje. U mnie centralny działa tylko gdy jest gorąco, i...
Wysprzęglik, pompka sprzęgła, sprzęgło do sprawdzenia.
No jak nie widać wycieków to pewnie motur skończony. Tylko czy wymiana pierścieni pomoże, to się okaże dopiero po rozebraniu silnika i ocenie jego stanu. I żeby to miało jakikolwiek sens ekonomiczny to musiał byś to sobie robić sam.
Acha, to u Ciebie jest ten typ właśnie z dwiema szynami i to się nieco inaczej rozbiera, a mianowicie podważasz od zewnątrz lusterka delikatnie i przesuwasz w stronę drzwi i wyciągasz. Ta jedna szyna powinna być jakby elastyczna i powinno to wyjść. Zarzucę Ci fotkę jak to mniej więcej wygląda i dlaczego mój poprzedni post nie pasował do Twojego wozu....
http://obrazki.elektroda.pl/9302780800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8270128300_1... Powinieneś mieć taki silnik ale zużycie szczotek idzie w parze z zużyciem komutatora więc naprawa raczej nie opłacalna. Szczotki 8x10 jak dostaniesz.P
Czy to cykanie moze byc powodem braku prądu? Nie tak dosadnie. Po przekręceniu stacyjki uruchamia się elektro magnes (i to jest to "cyknięcie") Elektro magnes załącza styki zasilania rozrusznika (on potrzebuje dużo prądu). Fakt to może być również wina akumulatora, który ma już małą wydajność.
Ford Focus mk1 rocznik 1999 ale on właśnie nie ma dźwigni przy kierownicy do świateł. Jak nie ma jak ma. Jest to manetka od kierunkowskazów. Przyciągając ją do siebie włączasz drogowe, lub mijania. Pozycja na włączniku świateł to symbol świateł mijania a nie drogowych.
Wg mnie jest źle ustawione turbo na "gruszce" poczytaj np to: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Wejdzie na chama ale wejdzie. Jeden bolec możesz spiłować i nalutować jak trzeba pod katem.
Jeżeli będą faktycznie jakie luzy to i tak nie miałeś dobrze ustawionej geometrii( z niesprawnym zawieszeniem nie da się jej poprawnie ustawić) i po przejechaniu kilkuset metrów ponowny pomiar pokazał by niewielkie zmiany względem tego co było chwilkę wcześniej ustawione. Bez kanału bym się za to nie zabierał bo nie będziesz miał dostępu do wszystkich...
Tak to jest ten zawór tylko na początku źle napisałem bo to jest powrót z pompy.
Witam proszę .
Pewnie spadła linka łącząca skrzynie z drążkiem. Sprawdź przy skrzyni i drążku.
Albo łożysko z ryżu nie trzyma wymiaru, albo wyrobiona piasta i jest luz między zewnętrzną powierzchnią walcową łożyska a piastą.
Przed zamontowaniem pompy sprawdziłeś czy dokręcona jest porządnie nakrętka piasty ? Często osoby demontujące pompę odkręcają ją, a potem przykręcają, ale już zbyt małym momentem i kąt wtrysku ulega przestawieniu.
Właśnie 64 jest od wentylatora nawiewu, myślałem że chodzi o wentylatory chłodnicy.P
Napisz, czy zamek działa z wkładki?
Sterownik silnika, immo, transponder w kluczyku.
Schemat z ToleranceData
alternatory w MKI mają tendencje do psucia, dość skomplikowany regulator napięcia ala "smart charging" nie jest zbytnio udany, a zamienniki z tego co wiem nie działają, pozostaje regeneracja/wymiana na ori. Jak wykluczysz wiązkę i bezpieczniki oddałbym altek do sprawdzenia :) To jest właśnie elektroda z doradzaczami którzy wiedzy praktycznej nie mają....
Kolego nie rozmawiamy tutaj o kablach rozruchowych, tylko o innym problemie wiec nie wiem po co ten komentarz. Skoro nie potrafisz znaleźć tak banalnej usterki to jest duże prawdopodobieństwo że kabli rozruchowych też nie umiesz podłączyć. Podaj wartość napięcia na akumulatorze podczas próby rozruchu.
Witam. Bardzo podobny objaw robi uszkodzony silnik krokowy czy jak inna nazwa bocznik powietrza. Pozdrawiam.
No to wszystko jasne -przełącznik ( styk) lub podłączenia przewodów.
Jeżeli chcesz kupić oryginał to http://www.tuning-tec.pl/ed015_modul_gre... Jeśli chcesz szukać to wpisz ed015-a1 Jak będziesz robił samodzielnie to podkręcaj powoli napięcie do momentu aż zaczną świecić i od tego momentu podkręcaj powoli i obserwuj jasność i prąd.Dojdziesz do momentu że małej zmianie wartości jasności prąd będzie...
Olej: ATF Preferowana specyfikacja Ford WSS-M2C919-E ATF Alternatywna specyfikacja Mercon V Przekładnia automatyczna Wkład zapasowy do skrzyni biegów (Z chłodnicą oleju) 6.7 (l) Lokalizacja korka (Korek wlewu) to miarka tak jak pisałeś. Pozdrawiam.
Alternator do naprawy
Zgadza się, fotoczujnik nasłonecznienia.
Więc sprawdź łożysko piasty koła.
Witam, Proszę sprawdzić
Przecież masz napisane, schemat 3 to schemat pierwszy uzupełniony dodatkowo o wtyczkę do sterowania z kierownicy wtyczkę C.
Jeśli wykasowano klucze i próbowano dodać tylko jeden to będzie 0, procedura dopisania transponderów wymaga minimum 2 by ukończyła się pomyślnie.
Posprawdzaj bezpieczniki,także te dokładane w instalacji alarmu.
Pierwsze to wymontuj kolektor ssacy.No i nowe oringi sobie zafunduj do niego.Ja osobiscie zawsze robie to jak i w fordzie tak i w mercedesie 2.7. Motor rozgrzany do oporu na maksa.Klucz udarowy i dluga nasadka .Jak nacisne na spust to nie przerywam .Zawsze mi wyszly bez zerwania.Czasami musze lekko poprawic gwint w glowicy i to wszystko.Moze ktos ma...
,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
Sprawa może wyglądać następująco, nieszczelność w układzie dotowtowym, w trybie przyspieszania i zwalniania nic się nie dzieje, bo i sterownik nie jest w stanie wychwicić różnicy ciśnień, ale gdy w trybie jazdy jednostajnej ster. Ma czas wyłapać rozbierzności w ciś. I wyskakuje błąd. Tak się dzieje w wielu markach. Może to coś Cie naprowadzi. Tylko...
Mozna wymienic samo łożysko. Jak sie tak rozpadlo, że koło dostało luzu, to zwykle talerzyk ABS'u też do wymiany
1 i 2 ok. Jeśli 2 to plus żarówki to 2 możesz zewrzeć z 3 a ledy czerwonym do 5. Masa ledów osobno do masy nadwozia , nie do 5 bo tam będzie plus po włączeniu .
Koszt docisku oraz tarczy to około 350 do 500 zł Plus drugie tyle wysprzęglik. Normalny mechanik nie zostawi starego przy wymianie sprzęgła.
To poszukaj teraz centrali alarmu i bezpiecznika odpowiadającego za nią.
Odpowietrzenie skrzyni jest pod kolektorem ssącym. weź latarkę i przyświeć w plastikowego "barana" . Te rurki parcieją i zasysają się. Nowe chyba koło 140 zeta kosztują.
Przecież w mk1 sterownie radiem jest pod kierownicą a nie na kierownicy . Zakładasz sterownik i po problemie . Radio z głosem na gałkę .
P1000 jest zawsze jeżeli nie ma błędów w PCM. Nie przejmuj się tym. Spróbuj wyczyścić IAC. Tam nie ma żadnej krokówki, tam jest zawór regulacji biegu jałowego IAC. Nauczcie się w końcu co to silnik krokowy to zaczniecie odróżniać krokowy od zwykłego silnika czy zaworu. Krokowy ma minimum 2 cewki czyli 4 zaciski. IAC ma tylko 2 zaciski.
spalanie ,błędy sondy itp...,ale próbuj może akurat.
Mechanik ma rację są paski i paski. Za 30zł i 100zł :) Jeśli sie chce tanio to wymiana co 3mies :) Jeśli koła pasowe są ok to dali Ci g___y pasek,słabej jakości :) Także czasami nie warto oszczędząć na niektórych częściach :) Bezawaryjności życzę ;)
Zbiornik do demontażu i sprawdzić czy pompa jest dobrze złożona.
[url=http://mojafirma.infor.pl/moto/eksp... Bezpieczniki, przekaźniki, instalacja elektryczna do sprawdzenia, stacyjka również.
EGR. Poczytaj dlaczego ludzie zaślepiają.
Możesz przypomieć pilota gemowi poprzez 3 krotne szybkie przkręcenie stacyjki i pstrykanie pilotem po tym, o finale powiadomi cię gong.
Dziwne, bo żaden focus nigdy nie miał modułu komfortu.
Koniec sprzęgła zapewne
Wszystkie połączenia elektryczne skontroluj, przede wszystkim grube przewody od akumulatora - też sprawdź przewód łączący alternator z baterią. Następnie jeżeli to wszystko jest okej, wyciągnij alternator i zawieź do fachowca, co je regeneruje.
Ten przetwornik co jest właśnie w skrzynie biegów wciskany, należy sprawdzić ma na nim być + i - i impulsy plusowe chyba, dajesz auto na lewarek druga osoba wbija jedynkę i patrzysz czy impulsy przyspieszają wraz z prędkością, jak jest tam wszystko dobrze to licznik do wymiany.
Mnie tu pokazuje że styki zwierające się to 3 z 5, 3-4 bez zasilania przekaźnika, czyli mogą być zwarte cały czas 3 i 5 po wyłączeniu zapłonu. Lub "normalnie" to 30 z 87, i 87a. Masz inny "bezpieczny i wolny" przekaźnik ? Byle nie od silnika, wymaganych świateł i trąbek :) 1 i 2 to cewka przekaźnika, sprawdź żaróweczką w jego gniazdku czy nie ma stale...
moze tysz sie troche zapowietrzqac
Miałem kiedyś podobnie,były wybite tulejki w korbowodach są takie gówniane żłobione , fachman szlifierz dorobił pełne z 1 dziurką i dzida...
Jeżeli czujnik był wypięty to sterownik musiał zarejestrować jakiś błąd Cxxxx. Również test drogowy wyświetlił by ( w funkcji parametrów rzeczywistych) brak prędkości z danego koła. Aż sie boję myśleć o tym, że autor tematu robi nas w balona i diagnozuje to jakims fejsikiem typu scanmaster albo OBDtool (czyli diagnozuje sam silnik)
Trochę po czasie ...ale dla tych co szukają. Myślę, że ten link będzie pomocny: http://www.focusklubpolska.pl/showthread...
Jakieś błędy w sterowniku?
Błędy komputera spowodowane wymianą podzespołów nie z tego samochodu . Pytam się tylko czy to jest możliwe . . Masz rację, wyczyść krokowca, to istone na tą usterkę. Musisz mieć pędzelek, płyn do czyszczenia krokowców ( kupisz na stacji paliw) i dwie kartki z gazety wyborczej abyś stołu nie pobrudził.
I odpowietrz układ.Pewnie stary płyn narobiło sie pecherzyków.Odpowietrza sie tak ze krecisz 4 razy kierownica do oporu raz w lewo raz w prawo na postoju.
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Żółty przewód zostaw bez zmian. Zlokalizuj przewód po stacyjce i podłącz do niego przewód zasilający radio (przeważnie czerwony), i nie będzie gubiło ustawionych stacji.
Nie da się. Sprzęgło jest hydrauliczne. Najprawdopodobniej zbliża się jego wymiana.
Nie, poczytaj [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
otwórz i umyj i wysusz np contactem pcc gem'a w razie konieczności popraw luty
Tego akurat nie robiłem w tym włączniku,da się go rozebrać napewno. Prawdopodobnie zużył/wyślizgał się plastik od przełącznika i zwierają się styki.
W jakim silniku??? Około 0,5-0,7V .
Witam, Sam osobiście też nie mam specjalnego doświadczenia, ale może trochę Ci pomogę. Na początek zestaw przedni- na twoim miejscu bym poszukał jakiegoś używanego, ale trochę lepszej klasy. Jest teraz na znanym portalu jakiś MB Quart RUA216 w dobrej cenie (neodymowy magnes, więc będą płytkie i się w każde drzwi zmieszczą), ewentualnie Helix DB6.2 lub...
A dlaczego mają coś zrobić ? Prędzej radiem zabijesz te głośniki, bo jak będziesz głośniej słuchał i ładował w nie dźwięk z przesterowaniem, to prędzej je wykończysz jak radio. Głośniki nie wysysają mocy z radia, tylko ją od niego przyjmują - odda im 25 rms, tyle przyjmą, odda im wzmacniacz 50 rms, tyle przyjmą - rozumiesz ;) Jeżeli nie planujesz wzmacniacza...
Schemat prosty nawet kolory kabli są. Teraz najtrudniejsze to znaleźć numery pinów jak masz szczęście to są na wtyczce a jak nie to w liczniku. Na pewno są opisane bardzo małe cyfry
Mechanizmy padają jak muchy, Focus i wszechobecna woda. Linki pewno w strzepach. nowy zamiennik w carsie kolo 80 zeta Jak rozebrałem boczek to się akurat zdziwiłem bo wszystko było oryginalne styropianowa osłona była nietknięta. Po wykręceniu głośnika zerknąłem i wszytko wyglądało na świeże ( nie mówię że jest ) byłem zdumiony stanem nawet linki były...
Kup trzeci szrot. Może pomoże
Witam i podłączam się do tematu. Mianowicie lewa lampa świeci wszystkimi światłami a prawa ma tylko pozycję i długie. Niestety po sprawdzeniu kostki podłączeniowej lampy ma ma na niej prądu świateł mijania. Co robić? Nadmienie tylko ze wszystkie bezpieczniki są ok. Focus MK1 1999.
Ford Focus MK1 schemat elektryczny instalacji LPG
ja nie wiem wszyscy straszą tym całym kodowaniem! a ja ci powiem co ja zrobiłem miałem co prawda dwa kluczyki z których jeden złamałem kupiłem więc centralkę ze scyzorykiem dałem grot do doskrobania a ze złamanego kluczyka wyjąłem delikatnie transponder i przełożyłem do mojego scyzoryka w takiej pozycji w jakiej był włożony w oryginalny kluczyk ! i...
Podmień przekaźnik na inny i sprawdź, czy będzie okej. Skoro był błąd od przekaźnika to chyba należy od niego zacząć ? Rozbierz go i sprawdź czy nie są wypalone już styki. A może sama cewka świruje. Dużo nie kosztuje - nowy zamiennik.
Pod siedzeniem z tyłu masz otwór w którym zamocowany jest smok i pływak. Wykręć i masz dostęp do paliwa.
Mysle ze wiele danych zostalo podanych i to powinno wystarczyc aby przynajmniej sprawdzic czy piec/piece sa sprawne. Dorzucam jednak dodatkowo instrukcje montazu ebera w Ford Focus Mk1 Diesel zblizonego do Connect
focus focus instrukcja focus focus sprzeglo silnik focus pasuje focus
nissan primera rozrusznik schemat helios tc500 pomiar prądu spoczynkowego denon
faac740 fotokomórki ekspres naprawa
Ustawienia parametru P3 w piecu Termet Silver Pro 20 kW Nagrzewnica nie grzeje: ciepły i zimny wąż - przyczyny