Diagnozuj to jako EEC V. Uwaga-nie przez różne dziadowstwa typu scantool, scanmaster i inny szmelc na ELM. NIE CZYTA WSZYSTKICH BŁĘDÓW! Bardzo dobrze tego forda robi tester Sykes-Pickavant
(...) Alej jednak może ktoś doradzi mi konkretnie co kupić. Pozdrawiam i liczę na zrozumienie. Kupujesz sobie ELM327 na znanym portalu aukcyjnym za kilkadziesiąt złotych. Do tego licencje Multiecuscan'a za 50 euro. Potrzebne adaptery możesz zrobić sam (schematy są na stornie [url=http://www.multiecuscan.net]Multiec... lub też kupić. W cenie około...
Witam, Pany, może mi ktoś powiedzieć, jakiego testera bądź kompa używacie do fordów? Chodzi mi dokładnie o przeróbkę z USA na Europę, lampy, radio i może navi, ale niekoniecznie już. Ktoś pomoże? AI: Jaki dokładnie model i rocznik Forda chcesz przerobić? Fiesta, Focus, Edge, Eco wszystko po 2016 roku. AI: Czy próbowałeś już jakichś konkretnych narzędzi...
kalkulator kodow do forda posiada gscan wielki plus
Sykes z kościa ford. Jedyny tester oprócz WDS który forda robi naprawdę porządnie.
Witam tak jak w temacie sprzedam oryginalny tester ford wds pl ostatnia aktualizacja b40 listopad 2005 ( jak dobrze pamietam) , pelna serwisowka do elektorniki forda , dostep z poziomu ASO , w zestawie tester wds , nowa bateria ( po regeneracji ) , kabel obd2 standardowy czarny wtyk ( kabel obd z niebieskim wtykiem + 800zl), tel. 501-857-665
Witam was wszystkich. Posiadam Forda Focusa 1.8 tddi, ostatnio auto mi zgasło. Diagnoza: uszkodzony sterownik. Chodzi o ten tranzystor, po naprawie zamontowałem go do samochodu, odpalił ale nie miał takiego kopa, powera. Diagnoza: usterka, dwa kody P1654 i P1664 z modułu pompy wtryskowej. Mechaniki mówił mi, że to wina pompy - jest mechaniczna usterka,...
Ciśnienie sprężania sprawdza się wkręcając końcówkę ciśnieniomierza w otwór wtryskiwacza, czasami w otwór świecy (ale jak widać, jest to bardzo ryzykowna operacja). Są dwie szkoły kiedy robić pomiar - czy na zimnym, czy ciepłym silniku. Kiedyś taki stary pompiarz powiedział mi, że skoro nie pali na zimnym, jaki sens jest sprawdzać na ciepłym? Ciśnienie...
Jeżeli tester nie jest dedykowany dla FORDA może źle odczytywać parametry silnika.
Witam Wszystkich. Do diagnozowania pewnych usterek, mozna uzyc prostego testeru zlozonego z diody, opornika, i wpieciu go w odpowiednie piny w zlaczu diagnostycznym ( mam tu na mysli konkretnie mazde xedos / forda probe ). Kod bledu to odpowiednia sekwencja mrugniec. Tu pojawia sie moje pytanie: Czy mozna w jakis prosty sposob zbudowac ciut bardziej...
A moze tester do forda KE_Jetronic. Ciagle szukam!!
Mondeo po 2001r nie posiada kodow migowych , ratuje Cię tylko tester forda wds badz ids. musisz zrobic taka diagnoze!. w twoim przypadku prawdopodobną przyczyną jest jeden z czterech wtryskiwaczy (przekroczone wartosci spalania stukowego) powodzenia.
Tester na układzie elm 327 koszt ok 400 zł soft darmowy. Zestaw idealnie diagnozuje Forda . Z częścią fordów ze złączem zgodnym z OBD2 żaden tester nie chce się połączyć bo na pinie 16 brakuje +.
Może nie paść nigdy, może paść po jednym podłączeniu, może nie działać od początku. Tak to jest z tanimi klonami. Ja takim urządzeniem podłączałem Peugoty, Citroeny, Audi, VW, Forda jakiegoś, Toyotę, BMW po okrągłym złączu. W moim RX4 zamienia mi sondy miejscami w parametrach ale można z tym żyć.
Samochód próbowałem diagnozować na trzech różnych IDS-ach i na trzech różnych VCM-ach (cały sprzęt diagnostyczny oryginalny, zakupiony bezpośrednio w Fordzie) Pozmieniało się chyba, bo z tego co pamiętam, tester forda nosił nazwę FDS, a oprogramowanie leżało na serwerach forda, i nawet jak serwis likwidowali, to sprzęt wracał do dealera, lub na inny...
więc dalej nie wiesz ile ci umyka. Gwarantuję ci, że podepniesz amx i nie bedziesz miał uwterek, po podpięciu innego sprzętu zobaczysz, że jednak błędy są. Ford się cięzko diagnozuje, odczyt usterek jest niczym. Poprawna procedura polega na teście przy wyłaczonym silniku i najważniejsze teście pracy silnika, kiedy tester daje polecenie sterownikowi...
do zakodowania potrzebne 3 klucze (w tym systemie 1 klucz czerwony oraz 2 czarne). Potrzebne auto z naładowanym akumulatorem. Oraz tester do forda funkcją programowania kluczy... Zwłaszcza w dieslu nie polecam kombinacji z immo. Po-1 sze kosztuje także , a po 2-gie ułatwiasz robote złodziejom TWOJEGO samochodu. Pozdrowki
itam dopiszę się do tematu Posiadam Forda Galaxy 2.0 DOHC auto nie odpala słaba iskra na wszystkich cylindrach Jak ''słaba iskra''?? Jest czy nie? Tester był podpinany?
podaj coś bliżej rocznik, model. Jeśli nie ma gniazda OBD to zostaje tester na diodzie led i kody błędów z tablicy kodów.
Jak nie ma? Wszystko robi, a jeżeli dodam, że kasuje crasha w VW... W fordach programuje szprycki..
Ostatnio przewinęło mi się kilka Transitów bo obsługuję flotę firmy kurierskiej i Autoboss dość sympatycznie je obrobił, na silniku (w większości to 2,4 TDCI): Zmiana lub wyłączenie limitu prędkości, serwis, przyuczanie pompy paliwa, wypalanie filtra cząstek stałych dpf. Niedawno miałem też Mondeo 2009 też TDCI i fajnie poszło kodowanie wtryskiwaczy...
Chodzi o rocznik 1993. Pytanie-jak tam się ustawia potencjometr-czy na puszczonej przepustnicy tester ma pokazać 0 czy 128 czy inną wartość? I dalej-on ma skrzynię automatyczną.Czy po założeniu nowego potencjometru trzeba sterownik skrzyni przyuczać do niego? Ja mam Espace 2 2,8 6V z 1994r.Silnik nie może wejść na obroty powyżej 1200obr/min a wygląda...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
To co pisze producent jest mało ważne... ważniejsze jest co tester potrafi w rzeczywistości. Pytałeś co zrobi fajnie Forda i Opla to odpowiadam ,że Solus-Pro. W azjatyckich możesz podziałać z Hondą, Nissanem, Toyotą i Hyundaiem. Jeżeli planujesz robić sporo azjatyckich aut to kup sobie Launcha albo Carmana bo nic lepszego nie znajdziesz (Launch można...
Szukałem pare dni na forum elektrody i nie znalazłem żadnego postu który by mi jednoznacznie odpowiedział na moje pytania Czy istnieje jakiś interface PC wpinany w złącze pod maską (3-pinowe) do fordów ze sterownikiem EEC IV i jakiś soft do obsługi tego? Jeżeli to ma znaczenie (a chyba nie ma) to komputer EEC IV pochodzi z forda fiesty 94r. z silnikiem...
Wtryski wczytuje Fordmidable. Jasne pewnie napiszecie że to lipa i żebym kupił wdsa. Ale zrobiłem z 30 aut (prog. wtrysków )i nie było problemu być może w tym przypadku ratuje mnie oryginalny tester i trochę zdaję sobie z tego sprawę. Sposób z forum forda też nie daje rady. jak do poniedziałku nic nie wymyśle to podjadę do Gładyska. Obawiam się tylko...
Witam! Mam pytanko jak w temacie. Mam Forda Mondeo MKI z grudnia 1995 r w automacie silnik 2.0 16V 136PS ZETEC i typowa fordowska przypadlosc falujace obroty czasami sie zdarza. Czytalem troche tu na forum o interfejsach itp . Ja mam pod kierownica zlacze 16pin wyglada mi na standard ODB2 jednak pewien na 100% nie jestem moze ktos wie dokladnie co mam....
witam , sorki ze odkopuje ten temat , ale jestem swierzym posiadaczem forda escorta 1,6 z silnikiem efi 105 km, chcialem sprawdzic sobie bledy , szukam juz drugi dzien , i nic nie znalazlem , a chodzi mi o to , jak zrobic tester i gdzie podpiac , jak zczytac błedy , i jakie sa kody usterek, moze starzy forumowicze sie troszke wkurza i napisza ze jest...
Sprawdzić możesz w ASO czy innym zakładzie lub sklepie testerem .
Przepraszam , na czym polega regeneracja wtrysków?Pora obalić ten mit = wymiana końcówek lub czyszczenie w ultradźwiękach to jest połowiczna "regeneracja", zwrócę honor każdemu kto posiada takie samo urządzenie do produkcji wtrysków jak BOSCH etc. cytat z innego forum autor Master`s Nie wiem, czy wszyscy ludzie z branży którzy dłubią w silnikach i systemach...
Przypomnij mi się jutro sms 501577017. Powinienem mieć, ale muszę poszukać.
zawór wolnych, potencjometr przepustnicy, lewe powietrze, a najlepiej podpiąc pod tester :)
Trzeba sczytać błędy zapamiętane w kompie samochodu po wejściu w tryb awaryjny - najlepiej oryginalnym testerem Forda (np IDS-em). Tak to jest wróżenie z fusów. Co to jest te bzzzzzz...? Skąd dochodzi?
Ford Fiesta to nie jeden pojazd na świecie. Zanim uzyskasz jakieś wiadomości to napisz co to za pojazd . Pojemność , rok produkcji, kod silnika, jaki zapłon. Podaj konkretne namiary. Złośliwie ale prawdziwie. Pozdrawiam
Po sposobie w jaki jest to opisane, nasuwa się tylko jedna rada. Oddać do mechanika. Albo podłączyć chociaż tester. Masz jakiś?
Pod popielniczką.Trzeba ją wymontować z obudową. Jeżeli sinik jest VW (TDI,albo VR6) to leci vagiem.Jeżeli forda (20 dohc,albo 2,3 sefi) to odpowiednim testerem. ----------------------------------------... Kurde,nawet mam fotkę :)
Elm+forscan i masz naprawdę potężne narzędzie do forda.
nie znam .przykro mi .pewnie testerem forda.
Pod popielniczką, interfejs IDS. Nie lamerz. http://www.allegro.pl/item556294017_test... http://www.allegro.pl/item559069372_ids_... Nie pytaj czy jest coś tańszego, bo nie ma.
Raczej błąd softu albo samego testera. Blisko 3 bar to poza zakresem czujnika. badziej chodzi o mbar 8 na wolnych i 30 przy np 3000rpm.
,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
Widzisz człowiek uczy się... A kto wie czy nie potrzebny Ci co siły oryginalny tester producenta samochodu. Znam koleżkę co zainwestował majątek w taki do Forda. A teraz ma tyle roboty, że nie może przerobić cyt. "poprawiania po chińczykach".
Niestety ten silnik nie posiada silnika krokowego. Zresztą ŻADEN Ford go nie posiada. Co najwyżej zawór wolnych. U Ciebie jak się nie mylę jest elektroniczna przepustnica. Wykręć ją i umyj porządnie preparatem do przepustnic i szczoteczka do zębów (może być szczoteczka żony) ;) Potem go odpal i niech pochodzi bo na pewno nie masz testera żeby zresetować...
Na allegro są po 3300zł
Testerem wpisujemy wymianę akumulatora.
Pierwsze sprawdził bym klucz, np w Zed Bull. Drugie podłączył bym tester i zobaczył co tam słychać w PCM, ICM,GEM...
Witam. Miałem podobny przypadek z Focusem.Układ paliwa sprawdzony ,pompa ok. wtryski zregenerowane auto nie pali za pierwszym razem.W moim przypadku pomogło kodowanie wtrysków w serwisie Forda (nie pójdzie na testerach uniwersalnych).
Wtryski koduje się w aucie, testerem.
A nie widać obrotów w testerze?
tak czy siak, biorąc pod uwagę cene KTSa to jest to porazka, szczerze mówiąc tego forda niewiele testerów ruszy, ten ELM chyba tez nie (mimo iz ma taki protokól)
Testerem diagnostycznym.
Może ktoś wie jak jest z fordami ???
Sprawdź w gnieździe przekaźnika czy jest zasilanie z akumulatora na styku 30 a po zapłonie na styku 86.Jak jest to bierz tester i zobacz jaką temp. silnika widzi sterownik.pozdr.
Może poleciał Ci OKI. Z Fordami w TDCI łączy?
Właśnie nie mam aktualnie dostępu do testera ale dzięki
podłacz inny tester
Tester "pięść" , też teraz nie działa?
Pilot nadaje sygnał bo może go uszkodziłeś? Do sprawdzenia pilot na testerze.
Witam Systemy Ford EECIV i EECV sprawdzisz tylko testerem Forda np FDS2000 Twój GALAXY powinin mieć EECV Pozdrawiam
Nie prąd tylko napięcie sprawdzałeś :) Kabel mógł zgnić, ale pytanie czy czujnik ma mieć napięcie? Możliwe że działa na podstawie rezystancji, sprawdź go miernikiem. Btw jak Vag mówi ze czujnik uszkodzony? Testery raczej nie maja takiej funkcji :P
No właśnie, napisałeś live data. Nie wiem, czy problem jest w Fordzie, czy w dwóch testerach. Na live data pokazuje 93 kPa. Nie ważne, czy podczas postoju, czy na biegu jałowym, albo w trasie. Dodatkowo ten fakt z napięciem na ECU 29 V. Cały czas mi pokazuje te same wartości. Tak było przed naprawą, jak i po naprawie.
Zasilanie do testera diagnostycznego.
Nikt się nie wypowie o texa ,przedstawiciel złożył mi ofertę na ST-9000 z takim pakietem dodatkowym PUK (Pin Unlock Kode) Kit, B-PS TUTOR + 12, Ford Specialist.
Korekta wtrysków sprawdzona jakimś testerem?
Wiem P1000 Niedokończona kontrola czujników Diagnozowane zwykłym testerem
Ponownie trzeba wpisać kluczyk,testerem.
Jeśli tak to możesz ją opisać ? Co tu opisywać. Tester "mówi" co masz robić w danej chwili i odpowiednio steruje pompą ABS załączając pompę. Każdy kanał ABS zostaje dokładnie odpowietrzony przez pompę. Bez tej procedury też odpowietrzysz układ ale tak na 90 %, tzn będą hamulce ale ich skuteczność będzie ograniczona. Ciekawi mnie jak samo ciśnienie...
Nie musi być "gazownik". Ktokolwiek z testerem czytającym Twój sterownik, bo rozumiem, że problem jest na benzynie. Samemu, to możesz pomierzyć multimetrem czujnik temperatury.
podłącz sobie jaki kolwiek tester i zrób selektywny test elementów. Zobaczysz wszystko co się da:)
Ciekawe to coś Ty tu napisał z tymi 4 razami. Niech to ktoś inny potwierdzi bo jakoś nie wierze w tą metodę przynajmniej nie spotkałem się dotąd. Zawsze robiłem testerem :(
Miałem podobny przypadek na tapecie. Z bardzo podobnymi uszkodzeniami turbiny z tym, że kolor łopatek geometri i płytki był brązowo-beżowy. Przyczyna tkwiła w zbyt dużej temperaturze spalin spowodowanej przypchanym DPF. Poszedł do wycięcia. Turbina jeździ do dziś bez problemów. Proponuje jazde próbna z testerem na kolanach i obserwacje temp. spalin...
to jest źle zregenerowana poducha Pozdrawiam Kryste Panie!!! Nie pisz takich bzdur głośno. Pokaż zdjęcie wtyczki. Jakiej wartości rezystor zakładasz? Fordy są bardzo kapryśne i nawet 0,1 oma odchyłki daje błąd, przerabiane na napinaczach w Transicie. Podłącz tester i zobacz, co widać w parametrach.
Jakiś tester, błędy ?
Czy wiecie co mogło się stać z turbiną i czemu wyskoczyły te dwie kontrolki? Nie wiemy.Podjedź na warsztat niech podłączą tester.
Za co chcą 5000 chyba nie za podłączenie do testera?
a co drugiego sterownika to dopiszesz go testerem bez rozbierania.
Ten tranzystor który w podglądzie pinologii estronica widzisz to oznaczenie układu elektronicznego (niekoniecznie musi być to tranzystor) który jest potrzebny do nawiązania poprawnej komunikacji. Kts potrzebuje dwóch kabli do forda jeden to trzy pinowy (możesz użyć diody LED, którą wymigasz sobie kody ), drugi służy do tzw transmisji szeregowej eec4,...
Tak VCDS odsłuży diagnostyka jest po K-line więc można zastosować praktycznie każdy tester.
Nie wierzę, po prostu nie wierzę, że ten samochód był diagnozowany jakimś normalnym testerem, a nie kostką za 5 dych i apką na androida Takiego Forda ogarnia się bez problemu Forscanem, który w podstawowej wersji jest darmowy, a roczna licencja za full kosztuje 70zł i kablem za 200zł (STN2120)
kody błyskowe to tylko do 94 roku późniejsze roczniki już tylko tester
A np. Taki tester do akumulatorów. https://obrazki.elektroda.pl/8155075500_... Dodano po 2 Każdy warsztat powinien mieć taki tester do sprawdzenia akumulatora i zrobienia testu obciążeniowego czy akumulator nadaje się do użytku czy już nie?
A czy czasem nie trzeba urzyć testera diagnostycznego? Słyszłem że w fordach tak jest.Pzdr
Jak w temacie, potrzebuje jakis tester, albo interfejst, cokolwiek. Aha, wtrysk jest na Boschu. Z gory dziekuje. Pozdrowienia Toradek
W 99.9% samochodów nie potrzeba do tego żadnego testera ani włączania zapłonu. Ford Fiesta MK6 (oraz cała rodzina) tylko testerem. Citroen (nie pamiętam modelu) przywieźli mi z jakiegoś warsztatu, pomimo odkręcenia odpowietrzników nawet kropelka płynu nie chciała polecieć (pierwszy raz widziałem takie cusik). Dopiero odpowietrzanie przy pomocy testera...
Da się na stole sprawdzić, trzeba tylko mieć odpowiedni tester do tych regulatorów. Weź alternator pod pachę, udaj się do zakładu który naprawia alternatory i niech go przetestują. Jeżeli na testach okaże się sprawny (w co wątpię) to montujesz do samochodu. Jeżeli dobrze pamiętam to powinno być tam 12 V i w pozostałych dwóch około 7 V.
jakie złącze diagnostyczne posiada FORD eskort po r96 . OBDII cz ALDL szukam schematów tych testerów i oprogramowania , mam pewne informacje chciałbym rozwiac swoje watpliwosci
Można dużo szybciej. Na testerze odczytaj wartość ciśnienia w klimie, powinno być przynajmniej 3 bary. wyjmij przekaźnik od klimy i kabelkiem zewrzyj wejście z wyjściem, efektem powinno być zadziałanie sprzęgła. Jeżeli nie ma to -czy jest napięcie na wejściu przekaźnika -pomiar oporności cewki i ciągłości przewodów do przekaźnika a potem to opisał (at)stalin2...
Mozna bez problemu zakodowac ta pompe do tego auta.Poszukaj elektronika samochodowgo dysponujacego wds lub ids ( testery do forda).
Witam, proszę o pomoc. Ford Focus MK2 C-Max 2006 r. – przestało mi działać Webasto. Z diagnozy komputera testerem Autel wynika: "czujnik temperatury płynu nagrzewnicy spalinowej zwarcie do masy". Czy ktoś może podpowiedzieć, gdzie on jest zlokalizowany? Z góry dziękuję za podpowiedź.
Nic nie sprawdziłeś. Diagnoza testerem. A stukać to może...
Błędy? Test wentylatora? Ciśnienia w układzie (nawet nie włączonym) ż pozycji testera i manometrów.
Taki urok testera uniwersalnego...
.....to sa hamulce. Diagnoze niesprawnosci i odczytanie kodu niesprawnosci ABS najlepiej , niestety przeprowadzic przy pomocy testera Ford 2000 w serwisie . w ksiazce Sobolewskiego FORD KA wymiana modułu to ostatecznosc.....
Częśc być może jest opisana w trybie OBD , ale większość trzeba wyciągnąc samemu podpinając równicześnie tester i analizator i szukając co za co odpowiada .
Błędy były czytane testerem diagnostycznym VCM IDS FORD .Po naprawie sterownika nie można skasować P1564 P1654.silnik muli
Myślę ,że jesteś na dobrym tropie potrzebny będzie firmowy tester-serwis.
A jak napełniać po HP? mam tak w Mazdzie 2, Nie ma samochodu na świece wyposażonego tylko w port HP na przewodzie HP. Renówki tak miały że na LP był port HP a odczyt HP przez tester. Mazda (Ford) ma dwa porty. Usunąłem treści nie związane z tematem dyskusji Reg. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści. Reg. 3.1.9. Rozpowszechnianie...
Napisałem wyżej np IDS - Tester diagnostyczny dedykowany dla Forda.
Najlepiej to robi Sykes-Pickavant z kścią ford ( oczywiście nie biorąc pod uwagę testerów FDS2000 lub WDS)
To prosty system, praktycznie elektronika nie ma tam wiele do roboty, jeżeli ciężko zapala to odpowiedzi są dwie-albo łapie powietrze na filtrze, albo po prostu diesel forda, no-może jescze to że pompa lucasa. KTS to tester Boscha.
tester forda tuning forda awaria forda
symbol kontrolka derbi licznik irf640 bester
projektowanie układów elektronicznych projektowanie układów elektronicznych
Co to jest zapusk? Definicja i zastosowanie Citroën DS4 - Kluczyki-piloty nie otwierają auta