Przed zmianą filtra napełnia się go paliwem, i nic więcej nie trzeba robić. To teoria która z praktyką nie ma wiele wspólnego, Fordy są bardzo odporne na odpowietrzanie ukł. paliwowych. Zwłaszcza jak się odkręci filtr i poczeka kilka godzin... zanim założy nowy.
Z tego co wyczytałem to fordy mk2 niby nie mają pompy w baku a sam wskaźnik paliwa,w wezykupaliwo było bo na holu był ciagniety i wszędzie doszło paliwo bo wymieniłem filtr,plak wiadomo że się zapali i silnik bedzie kręcił,za godzinę będę po samochód to będę kombinować i sprawdzę kilka rzeczy. Zastanawiam się nad przekaznikiem w kabinie którego prawie...
sprawdzile tylko że pompa pracuje caly czas i podaje paliwo,nie wiem czy pod odpowiednim cisnieniem(przewodem zwrotnym paliwo nie powraca).czy przy pompie paliwa jest jakiś zawór i który powinien pierwszy zadziałac na wtryskach czy przy pompie? pierwszy powinien zadziałać na wtryskach ,jego ciśnienie robocze to max.270kPa,przy pompie jest zawór ale...
Aby diesel lepiej palił w zimę powinienes: 1. Mieć pewność że akumulator jest dobry bo diesel musi mieć porządnego "kopa " przy rozruchu. 2. Przed zimą wymień filtr powietrza i paliwa oraz sprawdz działanie świec żarowych czy któraś nie jest spalona jak nie wiesz jak to zrobić to napisz ja ci powiem krok po kroku (na marginesia łatwizna ). 3. Na każde...
filtr paliwa?
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
tak dokładnie podgrzewacz paliwa
Na pierwszym zdjęciu to filtr paliwa dobrej jakości, na drugim to filtr paliwa - zbiornik zapewne z diesla - bez różnicy.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Tylko że jeśli to TDDI to ma pompę elektryczną przy zbiorniku paliwa i to w niej szukałbym winy.
Filtr paliwa...
Ma być 3 bar-y za niskie ciśnienie paliwa.Filtr paliwa ,pompa paliwa.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
To coś, to akumulator ciśnienia paliwa. Masz pękniętą membranę, temat raczej nie do naprawienia. Występuje przy układach ke-jetronic. Możesz pominąć, ale spowoduje to gorszy rozruch silnika (brak ciśnienia szczątkowego).
Dajesz + przez 30sekund na świece , potem ktoś kręci rozrusznikiem a ty nadal zasilasz świece. Fordy sa nieodporne na mrozy wogóle.
To żółte na obudowie filtra to nie jest pompka tylko czujnik zanieczyszczenia filtra :) a podstawa filtra może być uszkodzona, a nie rozkręcona.... Omiń całą obudowe filtra i daj paliwo prosto na pompe jeżeli masz suchy filtr.
A co sprawdziłeś ?Filtr paliwa wymień na początek.
Sprawdze świece a w jakim rejonie auta znajduje sie filtr paliwa bo nie mogę znaleść??
Na początek wymień filtr paliwa. Tylko kup coś lepszego najlepiej orginalny Forda. Potem zajrzeć do zbiornika paliwa czy na smoku nie ma brudu.
Kiedy ostatni raz był zmieniony filtr paliwa?
skoro linka pracuje to tu jest ok. moze problem lezy w module podgrzewania paliwa znajduje sie on obok filtra paliwa miedzy filtrem a popmpom paliwa. masz tu jeszcze kilka parametrow technicznych silnika w zalaczniku!!
Pompa siada, oszczędzaj na naprawę. Zacznij może od wymiany filtra paliwa i zalanu np. Vervy.
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
panowie wracając do mojego tematu, co myślicie o pomocniczej pompce paliwa??? dwa lata temu zmieniłem na jakiegoś chińczyka Sprawdź ciśnienie paliwa przed filtrem i będziesz wiedział.
jest ominięty filtr paliwa, Jak? W 1.8 TD filtr paliwa jest integralną częścią ręcznej pompki więc nie da się go pominąć! Pomogłem- kliknij.
Witaj podjedź i sprawdź które błędy powróciły po wymianie filtra i rurze dolotu.
Na sto procent zapowietrza się. Sprawdż wężyki przelewowe oraz filtr paliwa oczywiście na szczelność oraz dostęp paliwa-przegięcie przewodów drożność filtra.Pozdrawiam.
Jak nie masz kanału albo podnośnika to nie wymienisz, Pmiędzy zbiornikiem a podłogą ( długi nasadowy 8 mm , specjalne szczypce do pinów i później klucz 7mm do odkręcenia obejmy,. Powodzenia i pozdrawiam
Jaki koszt regeneracji jest? Kompletna regeneracja w okolicach 2500 - 3000 zł. A może to byc wina pompki ktora pompuje paliwo do filtra? Jak najbardziej może być to wina uszkodzonej elektrycznej pompki paliwa.
to może być czujnik położenia wału korbowego lub zapowietrzone są rurki idące od filtra paliwa
Sprawdz pływak,wygląda na zbyt dużą ilość paliwa w komorze pływakowej
Chciałaś forda to masz! No dobra przyznam się.. też mam forda filtr paliwa koszt jakies 20-40zł. Opony sobie daruj do nastepnej zimy. Chyba, że masz wielosezonówki. Jak chcesz znaleźć przyczyne to jedź do elektryka. Mechanicy to monteży części. Elektryk sprawdzi moment z czym jest problem.
Świecąca kontrolka ESP odpowiada za więcej błędów niż tylko sam układ trakcji, kiedy ostatni raz te auto miało serwis? Wymień przede wszystkim filtr paliwa.
pracuje dobrze do momętu kiedy w filtrze skończy się paliwo potem schodzi z obrotów tak jagby tego paliwa nie dostawał w starym filtrze też nie było paliwa
To co pokazałeś to na pewno nie jest pływak ,ale raczej podgrzewacz filtra. Pływak jest w zbiorniku.Jak nie ma dojścia pod siedzeniem czy w bagażniku to trudno. Trzeba wyjąć zbiornik.
Filtr paliwa drożny ? Jakie ciśnienie daje pompa na rozruchu ?
Działa jeździ. To po co drążyć temat. Jak teraz jest ok i masz parametry ciśnienia w normie. To jedyne co to wymieniasz filtr paliwa.
Wymieniałeś filtr paliwa (ford nie lubi podróbek ) Miałem 2 przypadki takie ze po wymianie filtra na tańszy nie odpalał albo tak chodził jak w opisie
Jaki silnik ? W 2.0 TDCi przedlift pompa cr zaciąga z zbiornika. Gdzie masz filtr paliwa? Na tylnej belce ?
Witam. Czy zna ktoś procedurę wymiany filtru paliwa - Fiesta 1.2 2004 Mk6?
chyba pomyliłeś to z filtrem oleju bo nie ma tam żadnego filtra:( przy wlewie paliwa jest jakieś czarne cudo
Odgrzewam temat, przejechałem się ok 40 km po autostradzie. Niestety nie mogłem więcej. Na obrotach bez problemu. Auto idzie jak burza, podejrzanie szybkie, przyspieszenie tez. Bez żadnych problemów, oprócz niestabilnych obrotów na biegu jałowym. Dolałem świeżego paliwa, wymieniłem filtr paliwa ale bez zmian. Włączenie ogrzewania tylnej szyby stabilizuje...
I co w związku z powyższym już zrobiłeś ? - odczytałeś błędy z auta ? - sprawdziłeś paliwo ? - filtr paliwa ?
Teraz, to tylko albo ciepły garaż, albo pogrzać suszarką, opalarką przewody i filtr paliwa.
A co ten termostat robi w filtrze paliwa ?
zastanawiałbym się nad wymianą filtra paliwa...
Sprawdz przekaźnik główny oraz wymień filtr paliwa
przy kopceniu na biało gestym dymem wystarczy wymienic filtr paliwa i filtr powietrza
Olej jest Głównym czynnikiem smarującym i chłodzącym turbosprężarkę. Ale gdyby to olej był przyczyną kopcenia to nie stawiałby zasłony dymnej koloru czarnego. Czułbyś smród przepalonego oleju. A właśnie jaki kolor spalin idzie z rury? Najpierw zdiagnozuj układ dolotowy, oraz wtryskowy. Może wystarczy zmienić filtry paliwa i powietrza? Warto zbadać sprawę...
Brak diagnozy ,wymiana na pałę. Jakie ciśnienie na cr podczas rozruchu? Kiedy gaśnie dokładnie? Filtr paliwa zmieniany? Jaki jest opis błędów?
fordy galaxy fordy galaxy automat filtr accord filtr paliwa
ciemność widzę ciemność schemat interkom tablet polecam
schemat elektryczny melexa schemat elektryczny melexa
Awaria wyświetlacza w Citroën C4 Picasso: przyczyny i rozwiązania Huawei Y5 2015 bootloop po opcjach programistycznych