jeśli jeszcze nie otwarłeś tych drzwi to napisz.Mam pewny sposób.Przerabiałem to kilka dni temu.
W prawym nadkolu a własciwie w jego osłonie znajduje sie presostat wysokiego cisnienia. Wypnij kostke podczas pracy wentylatora jezeli sie wyłaczy to pres do wymiany. Sprawdz jeszcze przekaznik od wentylatora czy sie nie skleił
Zobacz gdzie jest podłączony wężyk idący do gruszki przy turbo
Mówisz i masz niecierpliwy człowieku.
Trochę dziwnie... Czyli jak dobrze ogarniam na przewodzie który pozostał na włączniku świateł stop jest masa ? I co nam po tej masie ? Proponuję na początek pominąć ten dorabiany tempomat (z resztą sterowanie tempomatem powinno się odbywać innym niż hamulcowym włącznikiem) i podać na włącznik stopu 12V do "nóżki" na której masz już wpięty przewód na...
Trzymaj nie wiem która data dokładnie więc masz oba.
Daj masę na obudowę silnika lub wymień silnik.
Na 90% uszkodzony czujnik. Snieżynki chyba wiadomo od czego są więc nie będę tłumaczył. Padaj więcej danych auta jaki silnik.
Przełączyć na AUX i gotowe. Radio to Denso.
sygnał z komputera uruchamia przekaznik pompy a z niego przez bezpiecznik i wyłacznik bezwładnosciowy przesyłane jest zasilanie do pompy, wyłacznik bezwładnosciowy jest pod fotelem kierowcy
https://obrazki.elektroda.pl/7984049000_... https://obrazki.elektroda.pl/8331659300_... https://obrazki.elektroda.pl/1316257000_... https://obrazki.elektroda.pl/3128465000_...
To jest centralka zestawu głośnomówiącego do telefonu komórkowego. Obcięty kabel jest od uchwytu pod ten telefon. Przydać się to do niczego nie może chyba, że znajdziesz odpowiedni uchwyt i pasujący telefon.
Masz dobry oscylogram, u mnie szpilki na postoju były. W trakcie jazdy nie sprawdzałem. Dołożyłem 5V ze stabilizatora i po problemie. Pamiętam, że zasilałem wszystko co ma 5V dodatkowo. Stabilizator zasiliłem sobie z zasilania sterownika po zapłonie. Miałem wszystko blisko do podpięcia w kostce sterownika. Dodano po 7 P.S. Po tym zdarzeniu, zrobiłem...
Nie jest normalne i trzeba koło wymienić,
Masz taką skrzynkę http://obrazki.elektroda.pl/7203995000_1...
Obwód czujnika poziomu paliwa. Na początek pływak i wiązka przy zbiorniku, a później wiązka. Jak był bity to może jest źle poprowadzona, albo uszkodzona wiązka lub zwierzątka się dostały.
Xenonow na pewno (niestety) nie mam. Zwykle H1 jako drogowe. Podłączyć moduł chcę w kabinie za wyłącznikiem świateł, dlatego pragnę posiłkować się schematem. Napisałem ci co trzeba zrobić, pod włącznikien się nie wepniesz bo nie będzie działać, włącznik podaje tylko info do GEMa żeby włączył światła.
Aby wymontować akumulator w Ford Galaxy 2006-2015 musisz najpierw zdemontować filtr powietrza. Zastosuj zasilanie buforowe instalacji elektrycznej na czas wymiany akumulatora, wtedy nie będziesz miał problemów z radiem, zegarem, szybami elektrycznymi, adaptacjami silnika, itp.
Witam, z tego co wyczytałęm to w Galaxy 90 konny silnik (66kw) jest na pompie a nie na pompowtryskiwaczach w Galaxy montowano zarówno silniki 1.9 TDI o mocy 66kW (90 KM) na pompie wtryskowej jak i na pompowtryskiwaczach więc najpierw zobacz jakie masz u siebie oznaczenie silnika - jeśli będzie to ANU to masz silnik na pompowtryskiwaczach o ww. mocy.
Możesz podłączyć zasilanie anteny pod przewód (czerwony lub żółty),w którym zasilanie pojawia się po przekręceniu kluczyka ,wtedy wzmacniacz niepotrzebnie nie pracuje gdy nie słuchasz radia.
Silniczek jest w lampie,ma 3przewody.Po wlaczeniu swiatel na jednym jest+12V,nastepny to masa i trzeci- sygnal(rezystancja)z przelacznika.Sprawdz,czy po wlaczeniu swiatel silnik dostaje+,potem sprawdz mase.Na koniec sprawdz sygnal,miedzy masa a kablem sygnalowym powinna wystepowac zmienna rezystancja,zalezna od polozenia przelacznika wysokosci wiazki...
Może to coś Ci powinno pomóc: wszystkie czujniki z przodu połączone są ze sterownikiem wtyczka łączeniową do której dochodzi 6 przewodów * zasilanie czujników pin nr. T12e/2 w sterowniku (czerwono-niebieski przechodzący we wtyczce pod zderzakiem na czerwony) pin nr. T8h/1 i dochodzący do wszystkich czujników na pin nr. 1 * masa czujników pin nr. T12e/1...
Wstępne ustawienie pompy masz w linku od kolegi coperfild pozycja nr 7 , a dalej tak jak piszesz .
Odnośnie napinacza to tuż nad otworem na przyrząd do napinania masz szczelinę powinna zgrać się z kreska która powinna być na podstawie łożyska wygłąda na to że pasek jest faktycznie za luźny. Znak zrobiony farbą na pewno nie jest fabrycznym punktem odniesienia to powinno być "0" albo kreska na poprzednim zdjęciu. brakuje mi jeszcze wypustu na obudowie...
Zenit czasem nie kasuje błędów? Bo na 100% ma taką możliwość.
czy ten pin który jest zasilający powinien mieć zasilanie cały czas , Powinien być plus cały czas z bezpiecznika F18 w skrzynce w kabinie.
Do przełącznika jest doprowadzona masa! Tylko nie jest ona na stałe pociągnięta do silników regulacji. Tam następuje sterowanie zmianą polaryzacji. Skoro wyłącznik się wyciąga, to bardzo możliwe, ze jest on wspólny dla lewej i prawej strony. I wystarczy, że sobie poszukasz schematu z europejskiej wersji i będzie to jedynie różnica w położeniu regulatora...
Ford Galaxy 2,3 GHIA 1998r Opis bezpieczników i przekazników
Fiesta z silnikiem 1.4 diesel chyba już 2004 rok ma klucze w silniku i mimo to trzeba robić programowanie licznika Dodano po 6 Temat tu dotyczy zegara od galaxy mk3 i tu akurat wiem że auto odpala na innym liczniku nawet z mondeo mk4. Na odpiętym liczniku nie próbowałem Nie mówię że nie możliwe to jest ford lubi kombinować, ale łatwo sprawdzić zamieni...
Opis kostki przy piecu: Pin 1 - zasilanie 12V Pin 2 - masa Pin 3 - pompka paliwa Pin 4 - pompka paliwa Pin 5 - Diagnoza Pin 6 - Sygnał z włącznika termicznego z podszybia 12V Pin 7 - D + (alternator 12V) Pin 8 - pusty Dodano po 14 podaj na pin 1 + 6 + 7 zasilanie 12V wtedy piec powinien ruszyć jeśli jest sprawny czyli ma masę, komunikację z pompką i...
Nie prąd tylko napięcie sprawdzałeś :) Kabel mógł zgnić, ale pytanie czy czujnik ma mieć napięcie? Możliwe że działa na podstawie rezystancji, sprawdź go miernikiem. Btw jak Vag mówi ze czujnik uszkodzony? Testery raczej nie maja takiej funkcji :P
Schemat zasilań od akumulatora do bezpieczników.
Jak problem? Przecież wałek rozrządu ma wcięcie i zakładasz w jeden sposób koło wałka rozrządu. Później blokady, napinacz paska na 4 mm i wszystko powinno być dobrze.
To jest galaxy 2 czy galaxy 3? Jeśli masz 2 to po obd u elektronika jeśli 3 też tylko nie każdy może mieć sprzęt do tego
Fakt że jest on lekko ciepły (letni) po 2-5 minutach to normalne czy może to oznaka uszkodzenia? Nie wiem, nie sprawdzałem, raczej nie powinien się grzać. Ze zdjęć wygląda na podwójny, więc pewnie odpowiada za jedną i drugą dmuchawe.
moze sie przyda :)
Poszło na PW
Pewnie pomogę. Schemat instalacji szybek uchylnych wg. ELSA. w tym przypadku sharan 99' (jeden grzyb galaxy i alhambra)
mam schemat do sharana '98 ale powinno być to samo
Witaj kolego zapewne będzie ten schemat https://obrazki.elektroda.pl/6919030000_... , Napisałeś kolego jedno czerwone złącze porównaj a dla uzupełnienia , https://download.idkfa.cz/f/g/3984%20Gal...
Tak naciśnij za ramie napinacza .
Inaczej Panowie. Co diagnoza parametrow mowi?Ma sie rozumiec ze brak obrotów wału korbowego,,(tak bynajmniej sie domyslam)tak sie domyslam,stad tez nie generuje modul impulsu a cewka iskry.
zgasł i na położeniu lewarka od biegów na D zjechał kawałek z górki? Bo napęd został rozłączony. Pamiętaj, że koło zamachowe jest na stale przykręcone do walu korbowego. Jeżeli rozrusznik nim obraca poprzez wieniec zębaty, a reszta silnika stoi ? Na poz. D skrzynia i koła nie są blokowane, tak jak na poz. P.
a jak długo samochód musi stać żeby się tak stało?? może gdzieś w instalacji paliwowej jest jakaś nieszczelność i się przy powietrza??
Poluzuje Koleżanka te metalowe rurki na wtryskiwaczach (poluzować nakrętkę) i kręci silnikiem aż odpali, następnie zgasić i dokręcić rurki. Odpalić ponownie i sprawdzić czy jest ok. Przed poluzowaniem w okolicach wtryskiwaczy położy koleżanka jakieś szmaty (tak żeby ich nic nie wkręciło po odpaleniu), albo dużo jakiegoś papierowego ręcznika czy czegoś...
No to trzeba sprawdzić wiązkę od czujnika do pompy ABS, na próbę odeplin czujnik lewy i zobacz czy wtedy też pokaże 255. Obstawiam przerwę w obwodzie bądź zwarcie, pokazujesz tylko odczyt parametrów a co jest w błędach ABS?
Jak zdejmiesz mieszek jest taka kulka która musi byc nasmarowana i widać 2 śruby które służą do regulacji taka jest w Sharanach ale pewnie tam jest podobnie
Sprawdź najpierw czujnik, znajduje się nad pedałem hamulca czy przełącza prąd, później profilaktycznie bezpieczniki i na koniec wiązke do świateł ale tylko jeśli w klapie bagażnika są światła stopu, ja obstawiam czujnik.
Witam -po kruszały pancerze- to nie wiem o co?- chodzi chyba o to że pokruszyła się izolacja. Po tej "twórczości" którą widać na zdjęciach proponuje zadzwoń po jakiegoś dobrego elektryka żeby zrobił z tym porządek. Taka instalacja ( w tym wykonaniu) grozi sporymi uszkodzeniami auta lub nawet pożarem.
A korekte prepustnicy po czyszczeniu
Na pewno nie masz plusa po zapłonie na cewkę przekaźnika , przerabiałem to 2 dni temu .
Z tego co ja pamiętam to SELECT i 1 na raz, poprosi o kod i można zmienić wtedy napis powitalny.
koszt orginału to około200 250 zł ale jak piszesz można przezwoić siąga się tak odkręcasz nakrętke od strony sprzęgła potem zakładasz ściągacz 22x1,5 ściągasz tarcze , odpinasz seger trzymający koło pasowe i delikatnie ściągasz potem jest następny seger trzymający cewkę elektromagnesu ....kładziesz ją na kuchenkę gazową i podgrzewasz do dosyć sporej...
Sądziłem że masz kupioną skrzynkę. Można przerzucić elementy wykonawcze i byś miał swoją oryginalną. Kupując do Twojej części, będzie trochę kosztować. Ps. jeżeli chcesz kupić drugą to może być też o oznaczeniu EQP. Teraz pytania: 1. Czy przypalone kosze nadają się do ponownego użycia? Pod warunkiem że nie są "owalne". 2. Czy przy takim uszkodzeniu...
Dałbym sobie spokój z alarmem, szkoda prądu. Lepiej sam sterownik centralnego kupić. A od alarmu lepszy jest ukryty pstryczek elektryczek i lewa kostka obd. Transponder też można dorobić
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Bardzo często realizowane jest to przez przetwornicę...nie ma osobnego modułu
Jaka instalacja? Podłącz się pod komputer od gazu, sprawdź błędy. Możliwe, że spada ciśnienie gazu i instalacja przełącza się na benzynę.
Mówisz o bezpiecznika CH, a żarówki sprawdziłeś? Nie wiem jak masz dokładnie w Galaxy a czy nie odpięła, poluzowała się wtyczką np przy układaniu wykładziny jak prowadziłeś przewody od kamery?
Nie wymieniaj wielozaworu tylko cewkę. To, że do chodzi do niej prąd nic nie znaczy. To właśnie cewki padają najczęściej w wielozaworze.
jak je połączyłeś ze sobą to lipa bo w ten sposób płyn krązy najłatwiejszą drogą tzn przez rurkę któryą połaczyłeś rurki gumowe - tam trzeba zaślepić .
Elektryka jest przyczyną. Na początek odłącz sterownik wentylatorów koło akumulatora.
Sprawdź czy masz światła cofania.
wężyki albo są pozostałością po zamontowanych wcześniej dodatkowych wskaźnikach np. wskaźnik ciśnienia doładowania (turbo boost) albo są to wężyki od sterowania klapami nawiewu wewnątrz kabiny.
wlacza sie automatycnie gdy jest zimniej na dworze. Czyjnik temp zewnetrznej powinien byc na podszybiu. Czujnik temp wody w webascie.
W teorii zamek wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/6915493100_... Chyba że się mylę. Zielona wtyczka do siłownika a czerwona z przewodem to raczej krańcówka czy mikrostyk jak kto woli. No ale mogę się mylić, nie mam akurat takiego zamka pod ręką.
Nie, nie świadczy o zużytych sprężynach. Tak ma być.
Zajrzyj z latarką w nawiewy,powinno być widać.
Tutaj: http://www.tme.pl/katalog/index.phtml?f_... zapytaj.
Górna jest od 1,4 cylindra.
Poczytaj sobie [url=https://www.ngk.de/pl/technika-w-sz... :D
W tych silnikach forda jest nietypowy jak na warunki europejskie gwint czujnika cisnienia (stożkowy 1/4" 18NPT) więc najpierw się upewnij że manometr masz z odpowiednią końcówką
Łańcucha tam nie wymieniasz (dożywotnie obliczony...), no chyba, że przy remoncie silnika. Niemniej jednak, jeśli dochodzą jakieś niepokojące dźwięki, to należy to jednak sprawdzić!
Prosze po polsku :D
Tam sa dwa modele z tego roku. Podaj kod silnika
Ja miałem ten sam obiaw i to były szczotki.
Czujnik temperatury jest razem z czujnikiem ciśnienia doładowania. Albo będzie w kolektorze dolotowym albo na rurze do niego prowadzącej.
co do klimy to jeżeli są jakieś błedy w klimie to załączeniu zapłonu miga cały panel klimatronica - wtedy trzeba podłączyć VAG-a i sprawdzić co jest nie tak co do zamka to tak jak pisał wcześniej kolega padają często mikrostyki w zamku ale to też można stwierdzić po diagnozie VAG-em
Jakbys mial jako poprzedni zestaw cd sony, przod fabryczny bez wytlumienia i w tylnej polce 2 elipsy sony xplod, to bys nie byl taki chojrak Każdy od czegoś zaczyna.. Próbuję cię tylko przekonać do własnoręcznej regulacji, to nic trudnego a wrażenia - bezcenne
Webasto. A konkretnie u tczebie jest producent Eberspracher. http://obrazki.elektroda.net/80_12884691... http://obrazki.elektroda.net/62_12884691...
Ciekawe jak cewki wsadzisz na głowicę sierry.....? Pozdrawiam.
co jest przyczyną zablokowania silnika ? brak oleju, kawałki wirnika, olej w dolocie? To dość ważne żeby określić skalę zniszczeń.
Tam często wiązka pękała w przelotce pomiędzy karoserią a drzwiami.
Płamany brązowy lub czerwono-biały(zasilanie)napewno
musisz zdjac pasek odkrecic rolke i napinacz ktory jest po drugiej stronie preta ktory trzyma rolke (2 sruby imbus 5 mm) i musisz odkrecic jeszcze napinacz od tego preta
Przecież napisałem. Poza tym Carmann Scan to robi, chcesz foty? Akurat ma Galaxy na warsztacie. Resztę komponentów oprócz silnika i pats zrobi jako tako sprzęt do VW
Map zwykle mierzy ciśnienie w dolocie a więc musi być w dolocie w tym aucie go nie ma. On zwykle jest dieslach albo benzynowych turbo i MAF to nie to samo co MAP Dodano po 55 Map zwykle mierzy ciśnienie w dolocie a więc musi być w układzie dolotowym w tym aucie go nie ma. On zwykle jest dieslach albo benzynowych turbo i MAF to nie to samo co MAP
Odczytaj błędy czymś pod Forda w stylu Forscan. P0275 to chyba wtrysk. Ale jeżeli są takie cuda jak piszesz, to może być problem z zasilaniem na aucie (masą), alternatorem, akumulatorem lub sterownikiem.
Jest to typowy objaw związany ze sporadycznymi brakami zasilania sterownika silnika a winę za to ponosi przekaźnik zasilania styku prądowego "30". W Twoim samochodzie będzie to zapewne przekaźnik z oznaczeniem na obudowie "109". W takich przypadkach pomaga przeszlifowanie jego nóżek i/lub zdjęcie z niego obudowy i poprawienie lutownicą lutów na płytce...
To wiem ze dzieki ... ale nie widze ;)
Czujnik kontroli wnętrza jest od alarmu, nie od pupy
Po 98 są trzy poziomowe skrzynki i musisz dostać się głębiej są bezpieczniki i przekaźniki/trzeba ją opuścić/ czy je też sprawdziłeś?
nie wiem czy jedna z nich nie jest pod rozrządem. pozdrawiam horse niestety jest, ale paska nie trzeba zdejmować, wystarczy samą osłonę(chyba:))
Mam coś,morze ci się coś z tego przyda.Pozdrawiam
W tym samym miejscu powinna być.
Do kompletu wymień kabel plusowy (akumulator>rozrusznik) i sprawdź dokładnie kabel masowy silnika.
A rozrusznik kreci? Możliwe że jak to ford jakiś kabelek zgnił
Tak - obieg silnik - chłodnica - silnik.
a podaj 2 impulsy 1s na otwórz
To masz jakiś alarm dołożony, szukaj centralki i czytaj co to za cudo.
fordy galaxy automat fordy filtr paliwa zamiennik wyświetlacz galaxy galaxy
rejestrator trasy tyrystory zamienniki zasięg telewizji naziemnej
udostępnianie internetu przez telefon samsung rsh5zlbg
Podłączenie SH-AC500D do SU-C800U: Jak to zrobić? Błąd 02399 w Volkswagen Passat B6 - przyczyny i diagnostyka