Pytanie, jak te wtryskiwacze dawkują? Jeżeli ten co się wyłącza "leje" paliwem, to może nawet tłok stopić. Brak zasilania może być spowodowany nie łączącą kostką. Tą listwę zasilającą się co jakiś czas zmienia (osobiście tak robię). Znajduje się w głowicy. [url=http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-... jest mały poradnik...
Obroty silnika liczy z wału.
W "REINZU" są zawsze.
Albo gniazdo wjechało, albo zawór, tak czy inaczej głowica do zdjęcia
Na 80% uszczelka pod głowicą.
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Wiązka w głowicy.
Sprawdź śrubę trójkątną w głowicy pompy. Jest taka śruba w głowiczce pompy. Ale co ona ma za zadanie to nie wiem. Uszczelnienie głowicy wtryskowej. Często się rozszczelnia i wtedy głowica traci dawkę rozruchową.
moze niewlasciwa uszczelka pod glowica?
Krótko mówiąc, pewnie uszczelka pod głowicą.
Dzieki za odpowiedzi. Można jednoznacznie przyjąć,ze lepiej jest założyć nową głowice niż planowac? Obecnie planowanie głowic wychodzi dość drogo. 550 zł na maszynie CNC. (skoda oktawia 1.9TDi)
http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regu...
uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica
objawy wskazują na uszczelkę pod glowicą
Witaj. Ja bym obstawiał na uszczelkę pod głowicą ew.uszkodzoną głowicę. Popraw tą "trujkę" w temacie :)
Zakładaj nową głowice ze starym osprzętem.
Głowica planowana ?
Wtryskiwacze. Często padają po naprawie głowicy.
Na osłonie rozrządu masz wyklejke , tam na dole masz datę produkcji. Łacznie z godziną.
Uszczelka pod głowicą.
Pod koniec jak odpalał brał płyn chłodniczy ? Jak tak to prowdopodobnie uszczelka pod głowicą.
Jaka uszczelka założona, jaka była przed naprawą? Ile zebrana głowica?
Diagnostyka podobno była robiona, pokazała między innymi, że filtr jest zabity. Ale mnie przy tym nie było i nie mam dostępu do wyników. Wypalać znowu filtr benzyną i zrobić diagnostykę komputerową i wrzucić na forum? Może macie jakieś pomysły bez tego?
Czasem nie wymieniałeś uszczelki pod głowicą?
Typowy objaw uszczelki pod głowicą.
Głowica i wtryski do regeneracji. Najrozsądniej. Mogę Ci wysłać foto jak wygląda głowica po kompletnej regeneracji
witam.. mam podobny problem. Od pewnego czasu sezon zimowy dolewam płyn do układu chłodniczego na około 500 - 700 km jakis 1 litr. wymieniłem oststnio olej i pod krokiem zauwazyłem .... czy to nie uszczelka pod głowica ?
nie mamzadnychobjaw uszczelki pod glowica
Znaczy kręci się z centymetr w obie strony i wał i wałek. Chyba muszę zacząć zrzucać głowicę.
pasek nowy, silnik mial remont głowicy, wszystko się kręci,
Niestety nowe oringi na wytartych gniazdach starczają na około 6000km - problem powrócił muszę szybko kupić głowicę.
No wszystko od dupy strony Jest taka "pompka" do sprawdzania szczelności układu chłodzącego i można sprawdzić na zimno i ciepło i w pewnym stopniu zależy od umiejętności mechanika, stwierdzić czy to głowica czy nie, a ty już kupujesz...
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
Pewnie gdzieś łapie lewego powietrza sprawdź czy nie masz gdzieś dziury zaraz za przepływką i do sprawdzenia rury co idą do IC
Jeśli naprawiana była głowica po strzale paska rozrządu to wytłumacz mi jak zrobiona była głowica bez wyciągania pompowtryskiwaczy.Chodzi mi o "zabielenie" głowicy,sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych,prowadnic etc.Jeśli piszesz,że pompki nie były ruszane to co robiłeś z głowicą?
Byłem dziś w serwisie sprawdzili nie ma nigdzie żadnego wycieku, spalin w układzie chłodzenia też nie ma, dalej obstawiacie ze to uszczelka pod głowicą??
Czy głowica z 1.6 td z golfa 2 pasuje do 1.9 tdi Nie pasuje. Co ty porównujesz 1.6TD do 1.9TDI.
Nowa uszczelkę mam pod pompę vacum co dolega między nią a głowica
Jak serwo zaczeło działac prawidłowo, to znaczy, że tandem pompy nie wymieniłes bezsensownie. Planowałeś głowice?
Jak dymi na biało to masz kolego uszczelkę pod głowicą do zrobienia .
witam odebrałem głowice do mojej audi a4 1.9tdi z planowania i zauważyłem małe pęknięcie głowicy przy wyjściu końcówki wtrysku. Więc mam takie pytanie czy może pojawić się problem z tym pęknięciem proszę o pomoc
Może najprostsza przyczyna zapieczone pierścienie tłumaczą i pobór oleju i kopcenie lub jak już było wspomniane wcześniej uszczelka pod głowicą .
glowica do roboty
A w jakim celu sciagasz glowice Ponieważ przyszło mi do głowy, że może to wypalony zawór lub przepalona uszczelka pod głowicą.
Łańcuch do wymiany, to nie są tylko ślady po bicie, ale skrzywione ogniwa, jego napinacz pewnie będzie również zniszczony. Torx 12kątny 10, ktoś dokręcał głowicę i bit został w którejś ze śrub
Na 100 % wypalona uszczelka pod głowicą , chociarz na testerach nie wychodzi obecność tlenku węgla w zbiorniczku płynu .Jeśli przebieg powyżej 150000 to ściągaj głowicę .
Wszystko sprawne a nie działa jak to? To teraz manometr w dłoń i pomiar na wstępnej w baku jak i na pompie wstępnej w głowicy.
Skoro korekta nie idzie ze zmianą wtrysku to coś w cylindrze głowicy nie teges.
Ja wiem czy ona jest taka bardziej zaawansowana?? Bardzo podobna do tej co pokazałeś na zdjeciu. W środku tej najgrubszej rurki są takie małe rureczki przez które przelatują spaliny i tyle. Owszem są czasami tematy,że właśnie w tym miejscu się rozszczelni i płyn chłodniczy idzie w wydech. Można pomylić wtedy z uszczelką pod głowicą.
Zgadza się jutro zamawiam głowice i pomki
No i myślę, ze już się nie wytworzy to ciśnienie. Dla pewnosci zrób sobie test CO2 po kilku dniach jazdy. To co pokazujesz to prawdopodobnie resztki glikolu z plynu chlodzącego. Co do huczenia, to po Twoim mechaniku sprawdził bym wszystkie połączenia dolotowe, zaczynając od filtra powietrza aż po połaczenia wydechowe. Turbo, chlodniczka,wydech.
To co mam teraz zrobić? wystarczy wymiana uszczelniaczy? I co z tymi wytarciami na wtryskach i w głowicy ?
kompresja sprawdzona. Na czwartym cylindrze jest okolo 6bar. Po zdjeciu głowicy bedzie wadomo
20.09.2002 zmiana nr 2 firma Rautenbach
Witam Potrzebne mi są prawidłowe wymiary osadzenia pompowtryskiwaczy względem głowicy. Touran ma silnik 1.9TDI 66KW 2007r Czekam na odpowiedź
Miałem to samo u siebie przy tym silniku Trasa 1700km ubywało około 2 litry, przy spokojnej jeździe nie ubywało. Spod korka ucieka bo ciśnienie z któregoś cylindra przedostaje się do układu chłodzenia i ten przez zawór wypuszcza płyn. Uszczelka pod głowicą do wymiany.
To są dane firmy która próbowała mnie przekręcić. Z takim cwaniactwem dawno się nie spotkałem. Wyobraźcie sobie gdybym głowicę w takim stanie zamontował klientowi. Księciuniu, z tego co patrzę, to "regnerowana" głowica u nich do 1,9TDI kosztuje niecałe 500zł. W Łomiankach na Kolejowej, przy zwrocie starej płące 800zł. Skąd się Twoim zdaniem różnica...
Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia.Jeśli pozytywny niestety najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą.
Witam, Według mechanika głowica nadaję się do tulejowania.(wymieniał drugi raz uszczelnienia i dalej to samo :( ) - koszt całości około 1500pln :( Niema jakiegoś sposobu aby uniknąć tego tulejowania / zrzucania głowicy? Pozdr.
Będzie to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem.
Do sprawdzenia przepływomierz (odpiąć kostkę), sprawdziłbym czy nie ma spalin w płynie chłodniczym może uszczelka pod głowicą.
Głowica, krzywa korba. Jedź do mechanika bo to są dość trudne rzeczy do wymiany
Poszukaj sobie co to jest i gdzie... \\\\\\\\\\\to jedyna część na głowicy rozdzielacza z kabelkiem......
Uszczelka pod głowicom ? Jak wygląda płyn chłodzący ?
listwa zasilająca pompki ta w głowicy
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
Zasadniczo kolor sugeruje wodę - pytanie czy w paliwie, czy uszczelka lub pęknięcie na głowicy.
Piszę jedynie żeby zamknąć temat. Okazało się że uszczelka głowicy była przedmuchana. Uszczelka została wymieniona. Dodatkowo splanowano też głowicę. Problem rozwiązany.
mój mechanik przypuszcza że może to być głowica w pompie?
Dokładnie to chodzi o to że rozszerzalnośc cieplna aluminium jest wieksza niż stali. Jeżeli masz głowice aluminiową, a świece są stalowe to głowica poprostu gdy jest ciepła "ściska" świece i jest je trudniej wykręcić.
z zbiorniczka wyrównawczego nic nie czuć spalinami. Raczej tak jak cynio333 mówił myślałem już że może to wina korka że źle uszczelnia, ale ten stosunkowo ciężko się dokręca. A co może jeszcze być, lub jakie są jeszcze inne objawy uszczelki spod głowicy?
Sprawdź tak jak kolega mówi czy po rozgrzaniu silnika powyżej 90 stopni chłodnica jest gorąca jeżeli nie to tylko termostat do wymiany a jeśli jest gorąca to niestety pewnie uszczelka pod głowicą do wymiany
Masz majonez na korku, podejrzewam że problem może być z uszczelką głowicy . Płynu chłodniczego nie ubywa.
Szymek, spalanie średnie 55l/100km to bardzo dziwny objaw, zgodziłbym się z chwilowym podczas ruszania na 1 biegu. Druga sprawa, sprawdzenie spalania lepiej zrobić tankując 2x samochód po sam korek, rejestrując stany licznika. Unikniesz w ten sposób zapowietrzenia układu zasilania. Sprawdzałeś stan (poziom/jakość) chłodziwa? Najczęściej dym jest spowodowany...
uszkodzenie zaworu odcinajacego paliwo umieszczony na głowicy (wyjściowej) pompy
Witam moim zdaniem na 90% jest to uszczelka pod głowicą miałem już kilka takich przypadków .
Panowie, ponieważ czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w samochodzie Passat 1.9tdi 99 rok AHF. Chciałem się trochę przygotować. I utknąłem.... Silnik rozkręcony wymyty wszystko pozaznaczane poopisywane i pytanie mam. Głowicy w tych TDI się podobno nie planuje tak ? Bo niektórzy mówią że się planuje tam głowicę, jednocześnie dobierając potem uszczelkę...
BIP-y poza skalą plus kod 6 na wtryskach. Pierwsze ciśnienie paliwa na pompie tandem ( wygląda na brak paliwa ). Szarpanie pojawia się od razu przy 2000 RPM i wyżej czy chwilę ciągnie i dopiero dostaje czkawki. Bo podejrzane są pompa w baku (sitko na niej jak i sama pompa - ale wtedy chwilę by szedł chyba że poziom paliwa jest zawsze niski w filtrze)....
od czego? Od wysterowania turbiny oraz pozostałe podcisnienia. Pompowtryski teoretycznie powinny byc ustawione na -180 stopni. Ja ustawiam je na 180 lub 225 stopni, jest trochę z tym roboty, ale czasami widać znaczącą róźnicę w korektach. Sprawdź w parametrach ciśnienie doładowania i przepływkę oraz korekty pompwtrysków. P.S. Ogólnie mówiąc jeżeli...
W króćcu przy głowicy, masz zaznaczony na czerwono na rys. Ma 4 piny.
Po pierwsze sprawdź poziom oleju! Gromadzenie się szarej mazi na korku świadczy o obecności oleju w płynie chłodzącym. Możliwą przyczyną takiego stanu rzeczy jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą bądź pękniecie samej głowicy. Czy ta szara maź gromadzi sie również na bagnecie od oleju? Pozdrawiam.
A jakiej firmy zawory wstawione? Nie wiem jak dla opla ale dla vw 1.9tdi j gdy dawałem głowicę do zrobienia zasugerowałem wymianę zaworów na nowe wykonawcy na co usłyszałem że owszem moze wstawić chińszczyznę za 20zł sztuka ale wówczas nie daje gwarancji na usługę a jak chcę gwarancję to weryfikacja tych zaworów które mam a jak któresą do wymiany to...
Do mechanika pojechać . Trzeba w silniku to i owo rozebrać , sprawdzić : uszczelnienie głowicy , tłoki ,pierścienie, korbowody . :cry:
Odradzam VW to już nie to co kiedyś , w VW pękają glowice w TDI , omijaj szerokim łukiem , już lepiej wziąć forda i większy i wygodniejszy co TDCI to musisz lać dobre paliwo bo na gnojówce to daleko niezajedziesz . Pokaż gdzie tak pękają te głowice w 1.9TDI bo pierwsze słyszę, za to Fordowski TDCI to gwarantowana wymiana wtryskiwaczy co 100 tyś km...
No to dobrze a jeśli pojadę do następnego i stwierdzi to samo to co ??
Pompka chodzi od razu po włączeniu zapłonu słychać ją i czuć . Jestem w 100 % pewien że chodzi o cyrkulacje ale nie wiem gdzie szukać bo wszystko jest już sprawdzone lub wymienione jedyne co zostało to chłodnica. Ale ją mogę wykluczyć bo silnik się nie grzeje. Dziś np zrobiłem test wyjąłem termostat silnik na początku nie mógł złapać temperatury 80...
Na pewno z gniazda bo się tam leje.. To po co mam dawać tam jeszcze ropę jak spływa po głowicy
Wymiana uszczelki pod głowicą. Wymiana przesuwki i koła V biegu.
Trochę głupi pomysł dmuchać w tandem pompę, lepiej ją zdemontuj i Zaślep jeden kanał paliwowy w głowicy, a w drugi dmuchają, zdejmij pokrywę głowicy i obserwuj, może coś zobaczysz.
I jak stwierdzono przyczynę ? Pytasz sam siebie, czy kopiujesz czyjeś posty?
Szarpanie w tym przedziale obrotów to typowy objaw pompy paliwa tej przy głowicy. Zmierz ciśnienie paliwa w pompie.
Czy może mieć to związek z uszczelką pod głowicą, czy chodzi tu o inną uszczelkę ?
Ktoś zamontował przekaźnik odłączający czujnik temp. podczas zapalania, a podczas wymiany uszczelki pod głowicą mechanik uszkodził styk w tym przekaźniku.
jak nie chcesz jeździć po pseudo mechanikach to napraw. Jak wymieniłeś termostat to teraz wymień nagrzewnicę albo głowicę. Albo obie rzeczy na raz :)
No u mnie są połamane te zęby a jak wloze ten termostat i potem krociec to nie przekrecać kroćcem w głowicy tylko mocno wcisnąć i śruby? 🙂
Turbina padła, pierścienie, wtrystki lub głowica ssie olej do komory spalania
A tak ogółem to wymiń przy okazji w głowicy,bo też zapewne go za niedługo szlak trafi.
Zaworu nie ma, szklanki nie ma, wałka nie ma, głowicy nie ma Jest to sens naprawiać ?
Auto miało wymienianą uszczelkę pod głowicą. Czy od tego może się "rozjechać" mapa?
transit głowica głowica schemat głowica głowica głowica głowica stacja
sklepy wrocław pralka upływność silnika zmiana gwiazda trójkąt
fotowoltaika instalacja dedra spawarka
DeLonghi PrimaDonna Display Issue: No Text Whirlpool - komunikat LF na wyświetlaczu: przyczyny i rozwiązania