Albo urwane, luźne łopatki pompy wody, albo uszczelka pod głowicą.
Miałem w zeszłym roku podobne zjawisko i okazała się uszczelka pod głowicą.
Jeśli ma być dobrze, to tylko druga głowica, cenowo to od ok. 400zł za używaną, do ponad 800 po regeneracji z gwarancją - jeśli to warsztat robi, to nie powinno być Twoje zmartwienie, jeżeli chodzi o poszukiwanie części które zniszczyli - klient płaci, klient wymaga. Samo założenie stopek, bez obróbki może skończyć się jeszcze poważniejszym uszkodzeniem...
Ciekawe jak cewki wsadzisz na głowicę sierry.....? Pozdrawiam.
Będzie pracował. To tylko osłona przed zanieczyszczeniami.
Jaka uszczelka założona, jaka była przed naprawą? Ile zebrana głowica?
Uszczelka pod głowicą.
Ten czujnik mam w głowicy
Znaczy kręci się z centymetr w obie strony i wał i wałek. Chyba muszę zacząć zrzucać głowicę.
Wydaje mi się,ze popychacz byś słyszał,gdyby było coś nie tak-to raczej zawory.Zrób głowicę jak mówią chłopaki i będziesz jeździł.
Tu dalszy ciąg. Są tu dwa zdjęcia wlewu oleju widać lekki szary nalot ale płynu nie ubywa ani kropli...więc może profilaktycznie uszczelkę wymienić pod głowicą?.
Więć zostaje uszczelka lub głowica.
Czyli z tego co rozumiem powinienem złożyć tak jak składam na te strzałki, wtedy zgadzają się kolorowe ogniwa, a krzywki na 1 cylindrze powinny być ustawione jak zwykle, odbicie lustrzane do siebie? No i ma się rozumieć wałki do wymiany. Ach i w razie czego, jak to jest z tymi wałkami w głowicach, one są spasowane do głowicy czy raczej jeden wymiar...
Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Następnie wtryski do sprawdzenia do diesel serwisu lub podmiana na drugie.
diagnoza kompem była?
Jedź do mechanika. Albo uszczelka pod głowicą, albo on znajdzie co.
Dlatego zawory powinny wystawac zawsze tyle samo z głowicy, żeby nie zmieniac komory spalania
Okazała się krzywa głowica została splanowana i wszystko działa jak powinno pozdrawiam
Głowice.
Czyli w teorii wypadało by sprawdzić cały kabel antenowy czy nie jest gdzieś ekranowanie przetarte lub/i czy jest w ogóle podłączone z anteną (antena na/w szybie przedniej), a następnie wymienić głowicę UKF, czy zacząć od głowicy UKF?
Silnik Fordowski 2.3 nie toleruje zbytnio gazu i potrafią się w nim pojawiać problemy z przegrzewaniem głowicy. . Przesada.
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
W moim Fordzie "Galaxy"1,9tdi Silnik AFN na wężu od głowicy do chłodnicy są dwa czujniki. Pierwszy bliżej głowicy jest od wskażnika temperatury i świec żarowych(ma cztyry styki),drugi też czterostykowy jest od sterowania wentylatorami na chłodnicy.Ale na 99% masz uszkodzony termostat.
... albo 2,4 stówki na 3 lata. Ale jestem zacięty i znajdę dziurkę Nabijacze są jednak zainteresowani nabijaniem, bo takie szukanie to jest jednak meczące. Jak to jest z tym kontrastem znalazłem zieloną plamkę w UV przy uszczelce głowicy sprężarki od dołu.
Witam :) Podczas ruszania poczułem szarpnięcie i takie tam, w każdym badx razie pękła śruba łapy, która mocuje skrzynie biegów (z belką poprzeczną). Usterka naprawiona kosz ok 40zł. Najciekawsze jest to, ze sruba wymieniona już po raz trzecie < co roku 1 raz>. Pytanie moje brzmią: 1. Dlaczego akurat ta śruba ulega uszkodzeniu, mimo, ze jeżdżę...
A3 1.8T. plus- mocny pancerny silnik,full części do modów , dużo faq co i jak. Minus -są ich setki na drogach. Jak znajdziesz niezgnitego pod spodem Escorta pomyśl jak masz zacięcie do pracy nad zrobieniem sobie auta. Blok od Galaxy 2.3 plus głowica od rs2000 i masz 200km w silnika NA. Wymiata......:) Ja jeszcze miałem uturbionego :) przy 140 na V zrywał...
OK. A mam jeszcze pytanie, jeżeli bym wymieniał cały silnik i kupiłbym z sharana to trzeba też ECU z tego silnika z sharana? (bo soft jest chyba pod wtryski dopasowany) czy spokojnie będzie pracował na ECU z galaxy?.
Jest w króćcu wodnym głowicy pod pompą tandem : http://images40.fotosik.pl/187/d861cab26...
Witam. W fordzie na chłodnicy mam 2 wentylatory. I załaczaja się oba jednocześnie dopiero w momencie gdy wskazówka zegara podchodzi pod czerwone pole czyli zapewne ponad 90 stopni. Czy nie powinno być tak ze najpierw powinien się zalaczyc jeden i pracować na wolniejszych obrotach a dopiero gdy ten pierwszy nie zbije temp. To zalancza się nastepny. A...
Nie wiem jak jest w Galaxy,ale chyba jak we wszystkich autach,wg mnie było już kiedyś naprawianie gniazdo tej świecy właśnie poprzez zastosowanie takowej tulejki. Wymiany bym dokonał przekręcając tulejkę na nową świece. A jak działają takie tulejki znajdziesz bez problemu w google,tutaj za dużo opisywania,poszukaj po prostu zestawów do naprawy gwintu...
Gdy przyszły ciepłe dni okazało sie, że problem był natury złożonej i nadal występowało przegrzewanie się silnika. Wymiana pompy pomogła ale tylko częściowo w obniżeniu temp. silnika. Przy jeździe długo pod górę jednak problem powracał, a teraz jak jest ciepło na zewnątrz wcale się nie dało jechać dłużej niż ok 10 km. Obecnie jestem po wymianie uszczelki...
Wygląda jak problem ze stacyjką ewentualnie bendix... Możliwe że jest jakiś problem z masą albo nie dochodzi napięcie. Co do cylindra nr 3 to teraz znak zapytania. Ściągnięcie pokrywy zaworów za wiele nie da. Żeby mieć pewność najlepiej byłoby zdjąć głowicę i wtedy będzie wiadomo czy winę ponosi góra - czyli zawór czy jednak dół - czyli tłok a dokładniej...
Możesz zakupić tester do sprawdzania szczelności głowicy na alle.... za ok 10 zł i potwierdzisz lub wykluczysz głowicę . Dywaniki w środku suche ??? W dzisiejszych czasach to cena i przebieg do uzgodnienia więc te 240 000 to licznik widzi , a przebieg może być o wiele wyższy .
Wtryski i świece wykręcone bo głowica była w remoncie. GMP ustalone na 100%, najpierw sprawdzony znak na kole gdy jeszcze nie było głowicy i GMP było na znaku na kole zgodne. Nie sprawdzałem na 2 i 3. Jak coś jutro to obadam po pracy. Myślę że głowa ponownie do zdjęcia będzie.
mialem vr6 w Vento ale niedotykalem sie tam rozrzadu bo niemialem potrzeby. dzwi mnie jak ty mozesz tym jezdzic??skoro jest np przestawiony rozrzad mysle ze moze byc rozrzad skoro strzela itp itd a z jakiego powodu wymieniales uszczeleke pod glowica??
okazało sie ze jednak uszczelka pod głowica i planowanie głowicy.Próba wykazała ze po 40minutach trzymania auta na wysokich obrotach komora sprezania okazuje sie nie szczelna.Uszczelka+planowanie.Pomogło, auto śmiga bez zarzutu
I dalo mi teraz do myslenia to czy aby napewno w wydechu znajduje sie za duzo paliwa z powodu padnietych przewodow. Bo i czuc ze duzo jest paliwa w wydechu i katalizator sie przegrzewa i na sondzie tak wychodzi, a cala elektronika jest ok. Wszystkie czujniki sprawne. Powtarzajacy sie blad to blad doboru skladu mieszanki - nie moze jej wyregulowac....
Miałem taki zamiar,ale gdy na obecnych czujnikach (znalazłem dwa jeden w głowicy,drugi w podstawie filtra oleju) zrobiłem zwarcie owszem kontrola zaczęła migać ale brzęczyk się nie włączył.Myślę więc, że to inna przyczyna.
Twarde węże i znikający płyn wskazują na uszczelkę pod głowicą, parowanie szyb, pęknięta nagrzewnica, sprawdź dywaniki czy nie są mokre. Temat UPG wielokrotnie poruszany, poszukaj zwłaszcza pod hasłem Passat.
szukam info odnośnie prawidłowych wartośći lub normy pompowtrysków które są wyświetlane na vagu jest to forg galaxy 1,9 tdi 115KM 2002r.gdyż po wymianie uszczelki pod głowicą mogły zostać zamienione pompowtryski ?ponadto zimny silnik po nocy ma utrudniony rozruch dodam tzn odpali i strasznie nim rzuca to tak jak by chodził na 2-3 cylindrach -po chwili...
Witam.A więc tak gdy odpalę z rana auto i po chwili nim jadę za mną kupa dymu taki biało niebieski,po rozgrzaniu silnika dymi już mniej i czuć spalony olej,podłączyłem pod laptopa wyskoczył błąd 17958 -Ciśnienie turbosprężarki (TC) słaby przepływ dolotu wydechu ,MAP,regulator, zauważyłem też z kanału zaraz za turbiną na wydechu plama oleju teraz wiadomo...
Tu coś nagrałem, musiałem pomniejszyć, ale coś bedzie wdać. Co do 2 litrowych silników, wszystko chodzi ale do czasu, tak jak 1.9 nic nie jest wieczne, ja mam na dwóch silnikach zrobione prawie 300tys i nic nie naprawiałem, żadnych napędów pomp, ani głowic, kiedyś to nastąpi ale nie do takiego przebiegu jaki mam. Teraz w Galaxy 1.9 115KM przy przebiegu...
witam wszystkich .problem polega na tym że mój silnik w galaxie 1,9tdi 115 silnik auy po odpaleniu rano nie pracuje równo ,chodzi jak by na 2-3 cylindrach ,a po chwili jest już ok .swiece sprawdzałem grzeją wszyskie ,dodam że ostatnio była wymieniona uszczelka pod głowicą i była planowana i oczywiście trzeba było wpuscić zawory niżej bo wystają w tych...
Rumot szklanek daje o sobie znać w przyp zbyt niskiego i zbyt wysokiego ciśnienia oleju. Czujnika ciśnienia oleju szukaj w okolicy filtra oleju bo tam zazwyczaj są umiejscowione - jeżeli nie - to w głowicy będzie. Tu masz opisy identycznych przypadłości http://forum.fordclubpolska.org/showthre... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12...
Dzień dobry.Czyli na pasku a głowica łańcuch. a może mi ktoś powiedzieć konkretnie jaki jest kod silnika i czy to jest produkcja forda czy koncernu psa? bo zadzwoniłem do paru serwisów i jedni mówią że psa a drudzy ze ostatni 2,0 ford-owski i być tu mądry?
Witam, Autko ja w opisie pełno olej przedostało się do układu chłodzenia. Na początek obstawiałem chłodnicze oleju ale okazała się być szczelna, głowica ściągnięta sprawdzona na szczelność jest okej, po uszczelce tez za bardzo nie widać żeby była uszkodzona . Macie jakieś doświadczenie w tej sprawie pozostał jeszcze blok, ale jakoś nie chce mi się w...
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Witam, silnik na zimnym tak do 80-90 stopni pracuje jakby mu wypadały ,zapłony, charakteryzuje się nierówną pracą silnika , jak osiągnie temperaturę 90 pracuje idealnie równo , silnik po wymianie pierścieni - kompresja ok. zrobiona głowica łącznie z gniazdami pompowtrysków, pompa dualna nowa , dwumas nowy , piny we wtyczkach sprawdzone , gumki na pompkach...
Nie polecam. Ten silnik to nie wiem skąd Ford w ogóle wytrzasnął... Prawdopodobnie przeszczepili go z amerykańców. To tylko w Galaxy i Scorpio montowane były i zrezygnowali z dalszego rozwoju tych silników. Bardzo drogie w częściach - uszczelka pod głowicę, markowa 300-400zł !! Brak zamienników. Drogi i niestety obsługowy rozrząd na łańcuchu: ślizg...
Zasilam to zasilaczem ENERMAX Galaxy EGX850EWL 850W http://obrazki.elektroda.net/57_12313248... http://obrazki.elektroda.net/35_12313249... tak jak pisałem wcześniej dysk 2 ma uszkodzony termometr i od nowości wskazuje taką temperaturę. Dyski sa chłodzone wentylatorami 90mm i są chłodne w dotyku. A awaria wystąpiła zaraz po włączeniu...
Jeśli masz na myśli tą: ANTENA DVB-T GALAXY Combo VHF H/V+ UHF MUX 8 TV HD, to każda konfiguracja jest możliwa. Sumator przenosi/sumuje całe pasma "jak leci" czyli i po jednej i po drugiej stronie od 88 do 862 MHz. Zwrotnica robi to samo ale z tą różnicą, że tylko wybrane pasma na które jest zaprojektowana tzn. np. VHF- 174-230MHz + UHF- 470-862MHz....
Skoro nie odpalił na plaku to i wymiana filtra paliwa nie pomoże, usterka typowo mechaniczna. Do sprawdzenia rozrząd, i koło na wale korbowym (czy się nie kiwa) jeśli tutaj nic nie da to pomiar kompresji lub zdjęcie głowicy. To wgl jest a pompie wtryskowej czy na pompowtrysku? W którym miejscu w dolocie pryskałeś plakiem- pytam bo nie wiem czy masz...
Witam,, auto jak w temacie, wymienione i sprawdzone: -termostat -pompa wody -układ był płukany specjalnym płynem -ciepło zimno sterowane jest linką, sprawdzona i dobra. Drożność nagrzewnicy, wygląda że jest ok. Auto nagrzewa się normalnie(temperatura silnika), jednak nie grzeje w ogóle. Webasto fabryczne nie działa od dawna, jednak bez niego grzało....
Uchwyt w stylu "szczypce" jest dobry jedynie wtedy, gdy na boku smartfona nie masz żadnych przycisków. Uchwyt "gripgo" jest wart dokładnie tyle, ile kosztuje - czyli niewiele (10zł). Po 1,5kkm użytkowania odkręciły się cztery śrubki i głowica odpadła od uchwytu. Przykręciłem z powrotem, ale teraz ciągle ta część gumowa, przylepiec, odpada z uchwytu...
tak bylo od samego poczatku. Tylko jak montowalem instalacje to na drugi dzien wyjezdzalem do domu i zauwazylem to dopiero na trasie. Umnie Ecu jest zaraz za licznikiem (tak mysle). Tylko gdzie ewentualnie moga byc te czujniki walka, kola? no i czy ecu gazu to odczyta? W tym aucie nie znajdziesz sygnału obrotowego z tych czujników, sygnał obrotowy...
Daj sobie spokój, to jest Galaxy najstraszniejszy dysk po Atlantis, nawet w Victorii popatrz jezeli podlaczysz Quantuma AS (Atlantis) odrazu pisze sie, za co mnie taka meka komu ja co zrobil. A po tym jak otworzyles hermoblok juz mozesz powiedziec swojemu dysku i danym zegnam na zawsze, jezeli to bylby 1 glowicowy, to jeszcze pol biedy (tylko dla odzysku...
Uszczelka pod głowicą? Kolega ma taki test żeby odpalić i pogazować trochę a później zgasić. Jeżeli po odkręceniu korka zacznie silnie gazować to uszczelka. Oczywiście na zimnym silniku żeby nie poparzyć się płynem. Są też taki testy z odczynnikiem barwiącym się pod wpływem spalin. [url=https://motoryzacja.interia.pl/samo...
Węże nie są twarde od wody. Potrafi wywalić płyn. Zobacz jeszcze korek zbiorniczka. Jeżeli wywala płyn bez ciśnienia to coś jest nie halo. Brak obiegu,zapowietrzony układ, uszczelka głowicy. Jeśli stojąc pod górkę , ogrzewanie było ok to jaki cel miała wymiana nagrzewnicy? No chyba że była inna sytuacja i problem, musisz bardziej szczegółowo opisać...
Chrysler, to ciekawe, większe od Galaxy auto. Miałem to auto pół roku. Silnik CRD 2.5 to "kultowa" jednostka marki VM (pomijam wykup przez Mercedesa). Wcześniej, przed modyfikacją był to jeden z najbardziej topornych, awaryjnych i niedopracowanych silników rodem z kutrów rybackich, wymagał ręki mądrego mechanika, a takich niestety u mnie mało. Sam tego...
pytanie czy chodzi o czujnik obrotow wału czy czujnik w głowicy okreslajacy pol tloka pierwszego cylinndra ? ten drugi z tego co wiem po odpaleniu nie pracuje natomiast czujnik obrotow wału po zblizeniu don srubokreta powoduje uruchomienie pompy (komputer stwierdza ze jest zapotrzebowanie na paliwo)czyli wyglada na to ze pracuje modul zaplonowy jest...
Witam. Poszukuję oryginalnego wsadu do sterownika silnika samochodu jak w temacie. Numer sterownika: 038 906 019 LR. Silnik 115km. Auto po chiptuningu, za dużo podciągnięty. Padałały po kolei: turbina, przeguby wewnętrzne, dwumasa, rury turbo (nieszczelności), uszczelka głowicy, kolejna turbina (stopiony wirnik po stronie wydechu) no i jeszcze chyba...
Według grupy 13 do wymiany pompowtrysk 3i4 Choć wiadomo trzeba sprawdzić ciśnienie sprężania, wiązkę ciśnienie na pompie tandem będzie prawdopodobnie prawidłowe Pompowtrysk i wyregulować na 180stopni A dlaczego tak twierdzę... pokrótce opiszę Wymieniałem uszczelkę pod głowicą w tym silniku Wiadomo sprawdzenie głowicy na szczelność płaszcza wodnego,...
Witam. ostatnio zachciało mi się pobawić odbiorem DVB-T, więc kupiłem antenę MITON Galaxy 711. Bez żadnej obrazy dla Ciebie i w myśl regulaminu pkt 3.1.9 Naszego Regulaminu - chciałbym tylko WYŚMIAĆ reklamę firmy ELTROX. Antena Miton Technologies GALAXY T711 to produkt zaprojektowany specjalnie do odbioru telewizji cyfrowej naziemnej (DVB-T) . To doskonałe...
Nie podłączamy się bezpośrednio do złącz, tylko do (a najlepiej zamiast) wyjścia przedwzmacniacza (LA3161). Na wtyczce oczekiwane są o wiele mniejsze poziomy napięć (takie bardziej z głowicy). Zdaje się, że Dodano po 7 Zrobiłem u siebie i działa. Poniżej obrazek: http://obrazki.elektroda.pl/1083810300_1... Wylutowałem kondensatory na...
Sposób 3, moim zdaniem najlepszy. Włączamy bieg 4 (bezpośredni, aby nie męczyć skrzyni), zakładamy klucz francuski lub podobny na widełki kardana od stroni silnika tak, aby się opierał o nadwozie (można dać kilka warstw tektury, aby oszczędzić lakier) i zabrać się za odkręcanie. Czasem śruba wygrywa ze sprzęgłem, które się ślizga wtedy: Sposób 4: odkręcamy...
Witam, mam problem z wyżej wymienionym pacjentem. Remontowałem głowicę i zobaczyłem pęknięcie na pierwszym i czwartym tłoku. Szybko kupiłem inne tłoki ( używki), wymontowałem stare i wyczyściłem je. Pod warstwą nagaru na starych tłokach zauważyłem wygrawerowane cyfry: 79,44. Natomiast na kupionych tłokach jest 79,46. Czy to jest średnica tłoka? ( niestety...
Padła pompa to nie pompa!! gwarantuje iz nawet nówka nie usunie problemu. ps. tylko prosze nie pisz o polewaniu głowiczki pompy zimna wodą.
Witam. Mam problem od z kontrolką ciśnienia oleju.Już kilka razy się zapaliła i zaczął piszczeć brzęczyk,po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika kontrolka przestała migać.Sprawdziłem poziom oleju jest ok,na oleju przejechane jest ok 3 tyś.km.Ta sytuacja pojawia się raz na jakiś czas.Ciśnienie oleju sprawdzane jest ok.Co może być przyczyną pojawiania...
Witam wszystkich na forum. Otrzymałem od znajomego dysk Barracuda 7200.10 750GB s/n: 5QD2HM0Q ST3750640AS P/N: 9BJ148-561 Firmware: 3.aaE data code: 08146 z prośbą o odzyskanie danych. Dysk po podłączeniu do komputera jest widoczny w biosie, talerze w nim wirują. Głowica z jej ramieniem wydaje jednostajny równomierny dźwięk ( tak jakby pracowała w kółko...
Witam, ponownie. Chciałem jeszcze dodać, że po kilku próbach odczytywania terminalem wyskakuje czasami: T>Reset 4096k x 32 DRAM GALAXY2D - 1_Disk S-6B 06-29-06_12:39 Buzz HM SFI ! ERR Read Boot Adapts ( Dodam jeszcze że dysk się kręci słychać jedno cyknięcie głowic przy starcie (ciche - jakby prawidłowe, ale krótkie) jednak bios go nie wykrywa....
Mam problem z dyskiem Seagate ST3250620AS, który przestał być widoczny w BIOSie. Po podłączeniu do terminala dostaję następujący wynik: $$$%Reset 4096k x 32 DRAM GALAXY - 1_Disk S-6B 08-30-06_15:36 Buzz HM SFI ! (P)SATA Reset (H)SATA Reset Dalej nic nie można zrobić. CTRL+Z nic nie daje. Spróbowałem uruchomić dysk z odłączonymi głowicami...
transit głowica głowica schemat głowica głowica zamiennik wyświetlacz galaxy galaxy
gwarancja tabliczka znamionowy makro zapisujące arkusz katalog bipolarnych
Regulator napięcia do alternatora Delphi w Opel Astra G 1.6 1998 Czy kodowanie wtryskiwaczy w silniku Z16XER jest konieczne?