Witam Po pierwsze to zdecyduj się o jaką myjkę chodzi Bo w tytule podałeś dwie firmy. Nie wiem skąd ten plastik mógł sie wziąć ale jest opcja że to filterek na wejściu wody mógł się rozpaść. Te śruby których nie mogłeś wykręcić są zaślepkami otworów technologicznych i raczej są wkręcone na klej. Nie ruszaj ich.
Tak. Możesz kręcić. Jest to na oringu. Wyleje się tylko paliwo.
A kiedy to K7 PREMIUM miała CAŁĄ pompę mosiężną??? Pół aluminium pół mosiądz a w którym to sklepie pisza że nowa K7 ma mosiężną jak na stronie www.karcher.pl nawet nie jest to napisane?
No tak, bo głównie chodzi o zawór odcinający na głowicy pompy. Częsta usterka w tych wozach (podobnie golf 3 itp.) to kostka stacyjki. Dlatego pisałem żeby sprawdzić zasilnie . Nie mirnikiem ,probówką. To podstawa w takich wozach jak 1.9D. Czasem jest on zabudowany metalowa osłoną jak jest immo. Wtedy powinno być to zgodne ze schematem.
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
Zdjecie nr 1 : tak to pompa odpływowa. ( musisz mieć "żabe hydrauliczna" by zdjać opaske sprężynową ) wtedy wyciagasz całą pompę z głowicą Z tego ci widzę głowica pompy jest demontowalna i wystarczy sam silnik przekręcić by go wyjąć ( uwaga jest zabezpieczenie na ząbku i trzeba ja lekko wcisnąć by silnik dał się zdemontować ) Co do pytania o zalanie...
Jak nic nie cieknie to pękła sprężynka zaworu zwrotnego między głowicą a pompą. Naprawa bardzo łatwa przy dostępności nowej części.
Podstawić regulator ciśnienia w pompie?? Możesz spróbować na początek. A jak nie, to zaworki w głowicy pompy CR.
Zamienniki nie występują, tylko oryginalna część, jeśli problem jest tylko z wyłączaniem myjki po puszczeniu pistoletu, a ciśnienie jest i wycieków nie ma, to niesprawność raczej nie dotyczy samej głowicy, często upala się wyłącznik elektryczny i to on jest przyczyną. Głowica kosztuje ok 200zł nr kat 9.001-104.0 karcher
Według poniższych stron to jest głowica pompy dostępna jako część. https://www.elektro-global.pl/cat/hw131.... pozycja 62 https://serwis.specmajster.pl/pol_m_Czes... pozycja 53
Sprawdź śrubę trójkątną w głowicy pompy. Jest taka śruba w głowiczce pompy. Ale co ona ma za zadanie to nie wiem. Uszczelnienie głowicy wtryskowej. Często się rozszczelnia i wtedy głowica traci dawkę rozruchową.
To nie takie proste jest. Stara śruba może nie uszczelnić prawidłowo i nie zapali. Na śrubie jest stożek do zgniatania. Za mocne dokręcenie zniszczy głowicę pompy. Moment dokręcenia to 75 Nm. A najlepiej kupić nową śrubę trójkątną.
Jakiś syf został w pompie i tyle. Można spróbować powietrzem przedmuchać ale nie wiem czy coś da. Z tyłu na głowicy pompy masz przykręcony dekielek a pod nim jest pompka wstępna. I najpewniej na niej coś siedzi. Zapomniałbym, próbowałeś z odkręconym zaworkiem na powrocie? Czyli bez tej śruby?
Użyj szukajki było już
(at)bearq To jak wiemy jak nie robić, to jaką procedurę kolega uważa za najlepszą. Ewentualnie jak zrobić to w sposób uproszczony? Najlepszą? Producenci tych pomp przewidują ustawianie pompy albo na czujnik/lampę stroboskopową albo za pomocą pompy wstepnej za pomoca której nabijamy 30 bar w wyjście I cylindra. Wiele instrukcji mówi o ustawieniu pompy...
fuelinyourblood napisał: Jakie jest cisnienie na pompie podajacej ze zbiornika i jakie na pompie na głowicy? Chodzi koledze o ciśnienie paliwa pompy w głowicy czy ciśnienie paliwa tuż przed pompą? Obydwa.
W opisie aukcji którą podałeś napisane jest - Wydajny i cichy indukcyjny silnik, mosiężna głowica pompy a chwile niżej - Aluminiowa pompa wysokociśnieniowa o długiej żywotności i wysokiej odporności na korozję Czy nie widzisz że jest to bełkot marketingowców, ile trzeba mieć więcej komórek niż ameba aby to rozumieć? - Ciśnienie robocze:350 bar a w opisie...
czy wystarczy wymienic samą głowice bez rzdnych regulacji u pompiarza Nie
Witam, Poszukuje głowicy do pompy dozującej (perystaltycznej) - podobnej jak na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.net/33_12341162... Może ktoś wie, że w jakimś urządzeniu AGD coś podobnego jest stosowane. Taka nowa głowica firmy Grotech kosztuje 38euro, a mam wrażenie, że nie jest to tyle warte. Z góry dziękuję za pomoc. PiKo
One tak nie miały tylko czasem koszt naprawy tego że odpala w chmurze dymu i nie od razu idą w tysiące złotych (naprawa gniazd w głowicy ,nowa pompa tandem itp) przy całym aucie wartym teraz kilka tysięcy zł.
Witam. Najprawdopodobniej walnięta uszczelka pod głowicą albo pompa stoi.
Mój kolega miał podobny problem w VW. I też okazało się, że pompa jest zużyta ,a dokładnie głowica pompy. Powinieneś sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa na zimnym i ciepłym silniku. Jeżeli na ciepłym silniku ciśnienie spada do wartości niedostatecznych to masz odpowiedź, jeżeli nie to tak jak koledzy pisali wcześniej trzeba się przyjrzeć głowicy.Co...
To wada konstrukcyjna głowicy. Otwory pod zaworki są wywiercone zbyt blisko siebie, co osłabia głowicę. Dodatkowo miedzy tymi otworami, w gwincie są dodatkowe otwory, łączące wszystkie trzy komory. To jeszcze bardziej pogarsza sprawę. Presostat oczywiście działał poprawnie. Radzę wyrzucić to w cholerę. Szkoda nerwów i pieniędzy. Ja kupiłem oryginalną...
Corsair h115i rgb platinum. Głowica pompy nie świeci, wszystko podłączyłem zgodnie z instrukcja.
Czujnik masz z tyłu na głowicy poniżej pompy tandemowej. Od strony ściany grodziowej. Tamten przy chłodnicy zostaw.
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
Polecam zrobić cały układ zasilania i aparat zapłonowy - jak występuje. 1.Gaźnik (sprawdzić filtr powietrza i podstawke pod gaźnikiem) 2.Pompa paliwa (czy dostarcza odpowiednią ilość paliwa i czy zaworki w głowicy pompy trzymają) 3.Regulacja luzów zaworowych (dolot 0,20mm ; wydech 0,25mm) 4.Wymiana styków i kondensatora (przerwa na stykach 0,4mm) Po...
W długim wężu może być i woda, i powietrze, jeszcze jak było używane tylko do podlewania, to najwyżej słabo leciało, ale leciało. Większy problem wystąpił, gdy "chłopcy" spalili karchera szefostwu, ja już przyuważyłem z deka wkurzający problem, bo to był "mój" teren - "woda się kończyła", oni nieświadomi pojechali na ostro i zatarli głowicę pompy karchera......
Czy montował ktoś taką głowicę? Widziałem takie coś u znajomego instalatora, u mnie stara pompa działa tylko na jednym biegu już. Ta glowica wygląda dość solidnie i ma dobre opinie ale czy pasuje na korpus "no name" ? Producent raczej znany więc z jakością powinno być ok...
Koło zamachowe od spodu, znaki widoczne za pomocą lusterka, wałek ustawiasz od tyłu wycięcie równolegle do płaszczyzny głowicy, pompa na znak na kole i taką kreskę na silniku, patrzysz od strony pokrywy silnika, przed ustawieniem wykręcasz srubę z boku wyjmujesz podkladkę i potem po ustawieniu pompy tą śrubą kontrujesz. po zapięciu rozrządu srubkę znowu...
Witam. Powodem wyłączania się myjki jest pęknięcie głowicy pompy, konkretnie w miejscu tłoczka wyłącznika ciśnieniowego. Oczywiście nie mam 100% pewności, ale tylko tam pozostaje woda. Przerabiałem ten temat wielokrotnie, bo naprawiam tego typu myjki, i plastikowe głowice bardzo często pękają, nawet bez powodu. Koszt części to ok 80 - 100 zł, plus usługa,...
Tutaj kolega ma zaworki (ssący i tłoczny) w głowicy, nie da się tego zastąpić. Kolega źle zinterpretował mój post. Mówiłem o zaworze zwrotnym, gdzie producent zastosował takie same zaworki tłoczne jak w głowicy pompy. Oczywiście dotyczy to WANa-AW.
A głowica i pompa nowa?
Tak to ten, tylko tłoczek tego zaworu jest przykręcony do głowicy pompy. Wyciągniesz samą cewkę.
Metalowe powierzchnie styku na śrubie i w głowicy pompy nie mogą być zarysowane. Połączenie powinno być szczelne po dokręceniu, bez oringu.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
100% uszczelka pod głowicą, a pompa swoją droga. Rada moja taka jak będziesz robił uszczelke to pompę też wymień bo wspomniales ze kiedys tam puscilo.
Jeżeli transformator nie dostarcza napięcia tylko na wyprowadzeniach 3 i 4, to można to napięcie spokojnie odbudować z uzwojenia 1+2 (uzwojenie 18V). Zakłada kolega pompę ładunkową na D115-D118 i powinno dać się wygenerować napięcie wystarczające do uzyskania 33V na potrzeby warikapów w głowicy. Pompę należy wykonać analogicznie jak na schemacie, stosując...
Witam ponownie. Odkręcałem pokrywę i niestety wałek wygląda tak jakby był przytarty. Podczas kręcenia rozrusznikiem olej lał sie tylko na zawory trzeciego tłoka licząc od przodu samochodu. Odkręciłem ta rurke i przedmuchałem. Rano podczas odpalania udeży coś mocniej kilka razy potem tylko stuki a co do odcięcia to nie wiem bo boję się że przy wysokich...
Mechanik nie jest tu winien , raczej wada materiałowa głowicy.
W x-trail 2.2 nie trzeba wyjmować silnika, tylko wałki rozrządu. Ten "plaster" zostaje na silniku, jedynie zdejmujesz pokrywkę i wywalasz górny łańcuch, pompa zostaje na swoim miejscu. Natomiast osobiście robiłem niedawno w primerze p 12, silnik jest poprzecznie i tam trzeba wywalić silnik ze skrzynią w dół.
Przecież to jedno i to samo. Zawór na głowicy pompy probówką.
Tak jak pisałem wcześniej, górna belka to zasilanie podłogówki, pompa tłoczy do góry i zasilanie tego układu powinno być z dolnej rurki,tam gdzie teraz masz głowicę. Tamtędy pompa powinna zaciągać gorącą wodę oraz część z powrotu podłogowki i zmieszaną pompować w górną belkę,a nadmiar wraca górną rurką do kotła. Jeżeli zasilanie z kotła masz na górnej...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Jeśli głowica nie jest drożna to pompa nie zaciągnie tuszu do głowicy. W twoim przypadku wygląda, że głowica zapchana na tyle, że nie drukuje. Jeśli chciałbyś wymienić głowicę to być może miałbym taką nową za 150zł.
Przecież to staroć jest. Polej na głowicę pompy zimna wodą jak zapali to masz już przyczynę.
Musisz sprawdzić zawory w głowicy pompy. Tutaj jest schemat jak to wygląda [url=http://www.diyspareparts.com/parts/...
Jaką uszczelkę? Dekla zaworów, głowicy, pompy wodnej, szyby przedniej???? Jakim czujnikiem parkowanie, temperatury, ciśnienia oleju???? Jaja sobie robisz pisząc takie posty!
Ok, już sobie poradziłem. Wymieniłem wszystkie uszczelnienia. Uszczelnienie głowicy pompy (11) dodatkowo od dołu posmarowałem smarem silikonowym w celu lepszego doszczelnienia. Całość skręcona momentem 10Nm i wszystko szczelne, nic nie kapie przy pracy. Cicho, ładnie pracuje.
ciśnienie 34bar
głowica pompy myjącej z turbiną bez silnika do zmywarki ARDO LS 9205 E
odpal auto odkręc korek i zobaczy czy nie idą bomble jeleli tak to uszczelka albo pęknieta głowica jerzeli oczywiście pompa wody jest dobra,jak i termostat i chłodnica ma obieg
Podgrzewacz tzw kocioł załączany jest włącznikiem ciśnieniowym. Jeśli pompa nie domaga, to zapomnij, że grzanie siwe włączy. Zazwyczaj pomaga wymiana zawootoow w głowicy pompy, pod warunkiem, że rloczzki nie są już wytarte.
Miałem tak w innym modelu i winna była pompa (stacja serwisowa).
Niestety nie da się tego odpalić. Inne są Eso oraz sensor głowicy.
Przyczyn może być wiele.. Napewno jest to spowodowane dostawaniem zbyt małej ilości wody tj. pompa nie pompuje wody tyle ile powinna.. Może gdzieś jest nieszczelność i pluje na bok zamiast do głowicy.. Może siadła pompa i ledwo co podaje wodę.. Może gdzieś się zatkał..
To jest typowy problem dla tego silnika przy większym przebiegu. Najczęściej przyczyną jest opóźniony kąt wtrysku. Aby go sprawdzić, trzeba to zrobić czujnikiem zegarowym, żadnym komputerem. Trzeba również sprawdzić kluczem dynamometrycznym dokręcenie śruby trójkątnej w głowicy pompy wtryskowej. Ewentualnie wymienić tą śrubę. Jeżeli to nie pomoże to...
I kolega Tzok mnie ubiegł. Jest to chłodzenie z obiegiem grawitacyjnym. Więc nie potrzeba tam żadnej pompki. Silnik nie osiągnie tak wysokiej temperatury, żeby ciecz chłodząca była przepompowywana.
Jakie wężyki? Może tak przewody wysokiego ciśnienia. I tak jest to rozbieralne, ale przy okazji musisz pół pompy rozebrać żeby wyciągnąć samą głowice. Jeśli jeszcze nie była rozbierana to głowica pompy ma osłonę przykręconą na śruby zrywane więc życzę powodzenia w ich odkręceniu.
Odkręcasz korek, dolewasz płynu na max, odpalasz auto i czekasz aż rozgrzeje się do otwarcia termostatu. Oczywiście jeśli pompa i głowica sprawna.
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
Spotkałem się kiedyś z przetartą obudową zespołu wirującego, ale uszczelnienie? Pompa jest smarowana wodą którą tłoczy, z tego co się orientuję to nie ma tam uszczelnienia takiego jak występują w pompach do wody pitnej. Z drugiej strony co to za fachowcy, którzy nie potrafią określić czy to korpus, czy pompa. W wykazie części znajdziesz głowice pompy...
Dlaczego tak się dzieje? Dlatego że coś się psuje. Np uszczelki na pompkach ,pompa wstępna,pompa na głowicy,nieszczelności w układzie paliwa.Do sprawdzenia ciśnienia paliwa podczas rozruchu,czy widzi obroty ,czy są błędy ,czy jest synchro itp. Myślisz to sprawdzać ?
W delphi ma być 230 bar na wolnych i te 1520 to też dobrze (powyżej 1600 bar otwiera się zawór bezpieczeństwa w głowicy pompy). Ciśnienie ok, ja bym sprawdził sterowanie geometrią turbiny.
Jeżeli to tylko zaciski, nigdzie nie podłączone, to mozesz przepuścić L przez L1, N przez L2, a PE przez G.
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
Nieszczelna lanca, albo zawory, czy go w głowicy pompy czy przelewowy itp.
Sitko w głowicy pompy wtryskowej zatkane.
W głowicy pod pompa masz dwa kanały paliwowe, zasilanie paliwa do głowicy i powrót z głowicy.
Pompa wody lub uszczelka pod głowicą.
po wymianie głowicy pompa wtryskowa nie działa Po wymianie głowicy w pompie czy głowicy silnika? Rozumien, że to Bosch? Czy odpowietrzyłeś pompę - czy kiedy kręcisz rozrusznikiem i otworzysz (poluzujesz) króciec z boku pompy - leci z niego paliwo? Czy zawór start-stop ma podłączony przewód i czy jest na nim napięcie po włączeniu stacyjki? Czy masz...
Tak, wymień pompę paliwa, ta na głowicy.
Nie, tutaj napewno nikt Cię nie zapewni o usterce, bo nikt o zdrowych zmysłach nie widząc wozu, nie sprawdzając kilku elementów nie wyda opinii o uszkodzeniu uszczelki. Uszkodzona może być głowica, blok, uszczelka pod głowicą, pompy wody, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy, korek zbiornika. Jest wiele potencjalnych usterek. Koszty wymiany uszczelki...
Wygląda na pęknięta głowicę. Przyjrzał bym się też pompie wody czy się np wirnik nie obluzował na osi.
Zapowietrza się sprawdź filtr paliwa i przewody do niego i uszczelkę pod głowicą pompy wtryskowej
Tyle że ABL to komora w głowicy a 1Z bezpośredni . przeróbka pompy i masz bezposredni wtrysk na lince.
Po co kombinować. W tym silniku w Citroenach było wspomaganie. Załóż łapę z jakiejś Cytryny. Tam pompy montowane były dość wysoko /bliżej głowicy/. W Poldku silnik jest w pionie, więc pompa i tak zmieści się pod maską.
Dzień dobry! Posiadam kocioł Buderus Logano G124, sterownik R2105 S0 oraz panel zdalnego sterowania BFU. Chciałbym powyższy zestaw uczynić bardziej smart. Ma ktoś jakiś pomysł jak zrobić sterowanie tym piecem za pomocą wifi/mqtt/zigbee albo czegoś podobnego (np. włączanie/wyłączanie grzania, ustawianie temperatury) ? W sieci nic nie znalazłem. Jedyny...
Klasyczny przypadek przedostawania się powietrza do układu chłodzenia lub awarii pompy wody. Więc masz wybór, pompa lub uszczelka pod głowicą.
Witam, robiłem remont silnika, wymianialem tłok+cylinder+głowica+ pompa oleju. Z racji że wymieniałem pompę oleju musiałem rozebrać silnik i ściągać obie pokrywy boczne, odkręciłem cały kosz sprzęgła i wymieniłem pompę oleju, wszystko poskładałem, quad odpalił pięknie ale gdy załączyłem bieg do przodu ( do tyłu też) quad odrazy gaśnie, próbowałem regulować...
Zastanawiam sie również nad wymianą samej głowicy pompy. Sądząc po gabarytach i parametrach powinna pasować głowica z pompy WILO Star RS 25/4. Tylko czy będzie pasowała???
Ciśnienie ucieka przez oring na łączeniu węża lancy z głowicą pompy.
Paliwo Ci nie leci przy pompowaniu pompką ponieważ musisz ustawić wał w odpowiedniej pozycji. Chodzi o to że jak krzywka wałka rozrządu wciśnie sworzeń pompki to uniemożliwia to ręczne pompowanie paliwa. Jeśli masz taką sytuację to obróć delikatnie wałem i sprubój jeszcze raz, powinienes wyczuć delikatny opór na pompce. Jeśli chcesz go odpowietrzyć...
Do całkowitego wyeliminowania problemu należy wykonać kompletne czyszczenie baku rurek doprowadzających ropę do filtra oraz z pompy do wtrysków (łącznie z przedmuchaniem rozdzielacza). Sprawdzenie głowicy pompy i pompy wstępnej w tejże pompie. Wymiana zaworków + ew. końcówek wtryskiwaczy!
Pojemność tego kondensatora, oczywiście wyjętego ze sterownika uszkodzonego nieodwracalnie , wynosi dokładnie 3,5 nF. Jeżeli ktoś sobie "próbuje " naprawić sterownik i nie udało mu się przylutować do małego pola lutowniczego, to tym bardziej będzie miał problem z przylutowaniem do tego kondensatora. Radzę w takim przypadku oddać sterownik doświadczonemu...
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Tak trzeba do tego zdjąć głowicę pompy , bez wyjmowania pompy pewnie dałoby się wydostać tłoczek , ale poskładać to potem już nie , więc i tak musisz wyjąć pompę . Dodano po 4 Poza tym wymiana tłoczka bez naprawy cylindra w którym pracuje jest bez sensu .
A głowicę pompy ściągałeś?
Dziękuję, pomogło, przeniosłem zwór zwrotny na pompę i już nie szarpie. pozdrawiam :D :D[/quote] Jeżeli to możliwe to mam pytanie - jestem laikiem ale walenie zaworu wykańcza mnie w godzinach nocnych podczas uruchomionego podleania ogrodu - czy to oznacza, że przełożenie zawory klapkowego pomiędzy pompę za głowicę pompy z miejsca w którym teraz się...
Witam. Problem dotyczy ciśnienia oleju w silniku Perkinsa. Silnik świeżo po remoncie. Tak jak na filmiku ciśnienie dość mocno skaczę. Na zimnym mniej. Wiem że tak nie powinno być ale nie wiem jaka może być przyczyna. Domyślam że może to być zawór ciśnienia lub jakaś nieszczelność. Zostało wymienione. Zestawy naprawcze, panewki, szlif i utwardzanie wału,...
Może być uszczelka pod głowicą ,głowica ,pompa radziłbym odwiedzć jednak warsztat.
Albo pompa albo uszczelka głowicy... albo jedno i drugie. Odpowietrzanie tego układu jest dość uciążliwe i wcale nie takie proste.
Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Forda Focusa 1.8 TDCI z roku 2004. Potrzebuje pomocy apropo diagnozy oraz kosztów naprawy. Od jakiegoś czasu autko zaczęło mi dziwnie pracować tak jak by cykanie na wolnych obrotach, i na biegach 4 i 5 przy większych obrotach zapalała się kontrolka od świec żarowych tracił połowę mocy i gasł, po ponownym przekręceniu...
Uszkodzony wyłącznik ciśnienieniowy, uszkodzony/zanieczyszczony zawór przelewowy tzw. Baypass lub zużyte zawory w głowicy pompy przez co pompa nie daje ciśnienia znamionowego.
Hej, masz jakieś rozwiązanie tego problemu, mam dokładnie to samo co ty:(
Na dole pompy zawór przestawiacza kąta wtrysku przy rozruchu. Na głowicy pompy, ta metalowa część z wyjściem na przewody wtryskiwaczy znajduje się zawór odcinający. Reszta kabelków jeśli są, to styczniki do EGR-u.
Normalna awaria w tych silnikach. Po prostu zużyta głowica w pompie wtryskowej. pathfinder ma rację woda na głowicę(pompy wtryskowej) i po bólu. Mozna oczywiście wymienić pompę ale spodziewaj się dużych kosztów.
Można każdego przerobić tylko koszta. Wymiana głowicy, tłoków, w miejsce pompy wtryskowej lub CR aparat zapłonowy.
Wypadało by sprawdzić, co jeszcze strzeliło przy okazji paska - no chyba, że była głowica zdjęta...
głowica pompa wtryskowy transit głowica głowica schemat głowica głowica
osiągnąć zadać temperatura mondeo usterka silnik filtr zasilania buczenie
Lokalizacja czujnika MAP w Opel Astra K 1.4 Turbo Integracja CS5460 z ESPEasy: Jak to zrobić?