Spróbowałbym zdjąć głowicę i wrzucić całą do nafty :P
Ani jedno ani drugie nie jest możliwe w tym przypadku...
Czy ten rozrząd w tej wersji mazdy się jakoś blokuje czy ustawia się tylko na fabryczne znaki na wałkach rozrządu i na wale korbowym? Jedyne co trzeba zablokować, to wałki, by dokręcić śruby. Luzy zaworowe ustawiłeś? https://obrazki.elektroda.pl/1062859400_... https://obrazki.elektroda.pl/1340356800_...
niepokoi mnie te popiskiwanie na wałku rozrządu, Piszczenie wałka, ma zawsze tylko jeden koniec. Sprawdź drożność magistrali olejowej w głowicy.
Jeżeli silnik ma luz zaworowy kasowany hydraulicznie, to spadek ciśnienia oleju słychać po pracy zaworów. Po zwiększeniu obrotów silnika ciśnienie oleju wzrasta, powinien wtedy hałas z głowicy ustać. Nie w tym przypadku. Tu jest ręczna regulacja.
To też odpada bo sprawdzałem obrót wału gdy miałem zdjętą głowicę. Tłoki dochodziły i wracały wszystkie w te same punkty, więc wał "się nie skręcił". Jakieś inne pomysły, mniej radykalne nie wiążące się z wymianą silnika?
Sprawdz ciśnienie na cylindrach i będzie wszystko wiadomo. Stracisz 15 minut a będziesz wiedział czy to elektryka czy głowica.
jak poziom płynu rośnie zaraz po odpaleniu stawiam na uszczelke pod głowicą ew pęknieta głowicę
Panowie jak to jest z ponownym montażem tych samych panewek . Mam silnik rozebrany bo zerwało łańcuch pompy olejowej i chciałem zobaczyć jak wyglądają panewki. Gdy będą wyglądać ładnie to skręcił bym korbowód na tych samych panewkach ,tylko zastanawiam się nad jedną rzeczą .Występują tam korby bez zamka i czy ponownym skręceniu te panewki nie będą już...
Szukam informacji jak wymienić uszczelnicze zawrów w mazdzie 6 silnik 2.3 l (166 KM). Czy do tego trzeba demontować głowicę? mazda 6 2003 silnik L3 2.3 l 166 KM Mam taką mazdę z gazem, kupiłem ją gdy miała 132 tkm, obecnie ma 200 tkm Niestety, od kilku tygodni dymi na niebiesko przy rozruchu (na ciepło nie dymi), no i bierze sporo oleju.
Nie znam tego samochodu ale próbuję zwrócić uwagę iż wntylator moze być włączany przez układ klimatyzacji oraz czujniki w głowicy silnika.
Witam ponownie mechanik dopiero po weekendzie zwali miske i zobaczy nasluchiwal styków i stwierdził że panewki i teraz moje pytanie brzmi czy mogło mieć na to wpływ że głowica była zmieniana bo poprzednia była peknieta i zniknął mi płyn chłodniczy
OK Mazda jeździ,wymienione ecu na inne.Przyczyna, przetarta wiązka przy głowicy zrobiła zwarcie.Pozdrawiam!!!
Załóż nowy rozrząd poprawnie i sprawdź ciśnienie sprężania. Mimo, iż jest to silnik kolizyjny, to może masz szczęcie i nic złego się nie stało. Dopiero, po testach ew. głowica w górę!
TO silnik Kupisz 3 razy taniej.
Witam jak w Temacie Poszukuje schematu momentu do kręceń śrub głowicy oraz układu korbowy tłokowego do MAZDA CX7 2007 2.3 TURBO benzyna zaczynam remont silnika a straciłem autodate 😐 ... za pomoc z gòry dziekuje.
Dla testu zanim się narobić odepnij 3 i 2 lub 4 jednocześnie. Jeśli będzie niewielka zmiana pracy silnika będziesz miał "przebicie" ciśnienia sprężania na dwóch cylindrach czyli głowica na stół.
Panewki Głowne Wał: Sruby moga zostac stare 1.45 NM 2.85NM Panewki Korbowodu: Sruby moga zostac stare 1.25 NM 2. 90 stopni Głowica: Nowe Sruby ! Maksymalna dlugosc srub 161 mm Etapy: 1.15NM 2.30NM 3.95stopni 4.95 stopni 5.95 stopni Pompa jezeli smog jest czysty i nie zaklejony to bedzie dzialac. Sprawdz Cisnienie oleju po zlozeniu ma byc 3,4 bar przy...
a gdy zamieniłem je miejscami to taki problem mógł wystąpić?Wydaje mi się że założyłem każdy w to samo miejsce ale już pewności nie mam
Ciśnienie paliwa jakie, wtryski wszystkie chodzą? Świeca na niepalącym cylindrze jaka? Mokra/sucha? Za mało informacji żeby pomóc. Głowicę raczej na początku bym wykluczył.
Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy i stoi ogrzewania ciepłego w środku brak . Świadczy to o słabym obiegu cieczy chłodzącej czyli uszkodzonej pompie wody lub mocno zapowietrzonym układzie chłodzenia. Termostat wymieniony? Natomiast po trasie gdy przejadę kilka kilometrów auto zaczyna się...
Po czym można rozpoznać czy zawór jest wypalony, czy po prostu nie wyregulowany ? sprawdzając, czy jest wyregulowany. Naprawa głowicy - 1200, wymiana silnika - 1,5 - 2 tys, oczywiście plus koszt silnika.
Jak są bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym, gdy silnik pracuje i brakuje płynu w chłodnicy, to uszczelka pod głowicą.
Wtedy głowica do regeneracji. Jeżeli chcesz rozbierać silnik to oddaj głowice do sprawdzenia osobie która zajmuje się regeneracją głowic, ona sprawdzi w jakim jest stanie i powie co należy wymienić.
Zleć wymianę pierścieni, przy dobrze zrobionej głowicy przestanie brać olej. Zrobienie góry bez ruszenia dołu tak się właśnie kończy w tym silniku. Czy wystarczy wymienić same pierścienie czy trzeba honować cylindry to trzeba zweryfikować po zdjęciu głowicy.
W przypadku RF2A i RF5C słupek jest taki sam i nawet z tego co się orientuję to głowica jest też taka sama. Silniki te różnią się osprzętem. Nie wiem czy jest sens wstawianie RF2A zamiast RF5C skoro to te same silniki.
Jeśli robiłbyś sam, to 1000 powinien starczyć. Nowy rozrząd, uszczelka głowicy i parę zaworów raczej załatwi sprawę.
Uszczelka pod głowicą winna za jakieś świsty? Ja bym najpierw sprawdził uszczelki kolektorów.
Witam. Posiadam Mazdę 323 z silnikiem 1.3 16v. Problem dotyczy obrotów silnika. Jak jest zimna zapali i chodzi na swoich obrotach ale jak gwałtownie dodasz gazu to się zmuli. Jak się wkręci na obroty i dłużej się przytrzyma to silnik sam schodzi z obrotów. wkręca się do połowy obrotów a dalej nie reaguje tak jak by paliwa nie dostawała. Podczas jazdy...
Fakt że pompki nie ma przepływ wymusza pompa wody w silniku Cały problem braku grzania jest spowodowany uszkodzeniem uszczelki pod głowicą.... Dzięki za podpowiedzi....
Mało danych MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 1 Oznaczenie GMP 2 znak odniesienia 3 Śruba(y) ustalająca 4 Śruba(y) - urządzenie napinające 5 urządzenie napinające http://obrazki.elektroda.pl/8644850300_1... Jestem przy wymianie uszczelki głowicy. Głowica zdjęta. Ustawienie wału silnika wg znaków GMP - jak na rysunku, to GMP mają tłoki 2 i 3 , tłok 1 i...
A ja myślę, że walnęła uszczelka pod głowicą i ciśnienie z któregoś cylindra przedostaje się do układu chłodzenia. Zobacz, czy krótko po uruchomieniu silnika węże przy chłodnicy nie robią się bardzo twarde - puchną. Wykręć też świece i zobacz, czy na którejś nie ma dużo jasnego nagaru. Jeśli tak, trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą i po kłopocie....
witam żeby ustalić usterki samochodu trzeba zaobserwować: czy są wycieki czy olej jest spalany zakładam że to drugie. W tym przypadku należałoby wymienić uszczelniecze na zaworach w głowicy i ewentualnie pierścionki na tłokach. Przebieg autka dałby istotną informacje. Co do płynu , to twardnienie przewodów , wyrzucanie płynu ,grzanie sie silnika mogą...
Witam mam taką samą Mazdę nie ma żadnego komunikatu, dpf wypala się automatycznie co ok. 200-300km można to zaopserwować po zmienionej pracy silnika podwyższonym spalaniu i istop w czasie wypalania nie działa.
widzę, że nie macie pojęcia o parametrach pracy silnika Rozwiń tą wspaniałą myśl.
Witam miałem taki sam problem w golfie była uszkodzona membrana w pompie więcej nic nie pomogę bo nie mam pojęcia o pompach diesla Moje pojęcie też jest dość blade:Dale z tego co wiem to mojej pompie jest głowica która spręża paliwo oraz elektrozawór SPV który puszcza je do wtryskiwaczy. Jak już napisałem wyżej głowica była regenerowana a zawór sprawdzany....
turbo i wtryski jak i silnik są takie same różnica jest tylko w oprogramowaniu
W Golfie 1,6 miałem LPG Stagg-4, listwa Hana, koszt w 2013r 2500zł. Czyli coś takiego chętnie założyłbym (po 100tys do wymiany wtryskiwacze i uszczelka pod głowicą) do Toyoty. A o czym trzeba pamiętać użytkując Toyotę na lpg?, silnik 1,6.
Zowalizowane cylindry, wymiana pierścieni z reguły faktycznie pogarsza sprawę. Proponuję szukać drugiego silnika, połowiczne "oszczędnościowe" remonty tak się kończą.
Wielu już rozkładało ręce przy tym autku, jak kopcił na biało po odpaleniu jakby ktoś race podpalił. Wystarczyło tylko zawory i uszczelkę pod głowicą zrobić. Tylko najbardziej dziwi mnie to że ta przypadłość trwa moment po odpaleniu silnika :(
W tym silniku wkręcasz sruby olejone w trzech stopniach. 1-24nm. 2-90°.3-90°
Silnik ford Usa 4.0 v6 stosowany w explorer , land rover discovery3 Usa, Mazda. Silnik ohc, po bloku widac ze ewidentnie to stary OHV taki jak w starym windstarze. Silnik ma cztery łańcuchy. Trzy z przodu (pompa olejowa z wałkiem balansującym w wersjach 4x4-wał, wałek pośredni-wał, lewa głowica-wał) jeden łańcuch z tyłu wałek pośredni głowica. Do wymiany...
Jeżeli płyn wylewa się z chłodnicy po odkręceniu korka wlewu przy odpalonym silniku to może to świadczyć o tym że to właśnie wina uszczelki pod głowicą? czy po prostu pompa wody tak robi
Teoretycznie można wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy. W praktyce jednak nagar spowodował nieszczelność zaworów i silnik będzie kulał. Testu spalin na przeglądzie też nie przejdzie.
zastanawia mnie taki remont. wymienić pierścienie, a świece zostawić? przecież głowica była ściągana, na tłokach nagar, to jak mogło nie być w komorach głowicy. jak był to pewnie czyścili, jak czyścili, to wykręcali świece, jak wykręcali świece to co? nie wymienili po obejrzeniu? nie zdziwię się jak dalej będzie do du..
Witam, pewnie że wiedza to nie olej i się nie przeciśnie :D , kol SEED przyczyn zatarcia jest dużo jak jorguś pisze brak lub mało oleju, zerwanie zamka panewki i obróci ją zatka kanał olejowy i zonk, teraz znowu zaczyna się dyskurs jak naprawić by nie naprawić :D , wywalić silnik, rozebrać ,zweryfikować części, wał do szlifu , podpory wału do sprawdzenia...
Kupiłem Mazde 6 Kombi 2003r 1,8 benzyna Przebieg 190tys km. Auto chodziło sprawnie przez około miesiąc czasu. Po miesiącu zapaliła się kontrolka silnika. Mechanik stwierdził ze nie ma ciśnienia na jednym cylindrze. Po czym została zregenerowana głowica i wymiana zaworów, oraz wszystkich uszczelek. Odebrałem auto od mechanika przejechałem jakieś 2km...
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Witam. Mam problem z układem chłodzenia w Mazda 323 rok 1998, diesel. Podczas jazdy po kilku kilometrach podnosi się temp wody i włącza się wentylator. Czasem sama się obniża,a dziś nie chciała,dopiero po jakimś czasie. Później już jest ok. Ucieka też niewielka ilość wody. Przewody nie są sztywne. Nie wyrzuca wody. Jakiś czas temu był reperowany silnik...
pasek rozrzadu jest istotna sprawa w aucie!!!. wymienia sie go wraz z napinaczami. zle założenie paska czytaj przesuniecie choćby o jeden ząb moze w czasie wykonczyc silnik. (głowica, wal, zawory, popychacze, tłoki itp) lepiej jedz do mechanika zaplacisz niewiele a bedziesz mial pewnośc poprawnej wymiany.
Mazda 2,0 z tego rocznika ratuje tylko PRAWDZIWY remont silnika , znam takie co biorą 10l / 10000km. Lepiej dolacć za 180zl niz wywalic 8koła za remont.
Chodzi o to że nie chodzi ten czwarty cylinder przez brak kompresji nie ważne czym mierzone poprostu powiedział że wygięty zawór i głowica do regeneracji bez odkręcania jej i nie wiem skąd on to wywnioskował On jest sam wygięty i żyje ten mechanik, gdyby tak było to nie dojechał byś do tego mechanika, i proponuję go zmienić na innego, nagle se silnik...
Jest to wersja europejska, wchodzi 3,5l oleju z filtrem. Wiem, że serwis mi tego nie sprawdzi. Madzia od środy stoi u mechaniku i hospitalizuje się, diagnoza-wymiana pierścieni i naprawa głowicy. Mam jeszcze jedno pytanie, na zimnym silniku, po otwarciu maski słychać takie jakby syczenie przy napinaczu paska. Co to może być? Kiedy silnik się rozgrzeje...
Tego stanisław nie wiem mazda silnik rf 1 60 nm 2 90 nm 3 90 st 4 90 st i jaka siła jest za 4 etapem??? odpowiedz - właściwa
Hehehe alejetem zakrecony oczywscie mazda nie zrobiona bo nie ma ktoi kiedy. Mam silnik starego typu gaźnikowca ;) no i nie mam elektryczne pompy paliwa w zbiorniku tylko mechaniczna przy głowicy.. Ostatniaszansa zapchany gaźnik i dysze czy to możliwe bo jeszcze do niedawna do wczoraj odpalała a teraz krei ale już nie odpala tylko ja zalewa
Siostra ma silnik 1.6 16v w takiej samej mazdzie 323F i pali jej około 10 litrów gazu. Jak ubywa płynu chłodniczego, dużo pali, nie ma mocy to prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą. Można to wykryć za pomocą pomiaru ciśnienia silnika. Co do komputera w przypadku silnika diesla to nie wiem. Proponuję zdobyć książkę "Mazda 323 Sam Naprawiam" i tam...
Mi się przytrafiło jechać 300km wyrwało gwint świecy z głowicy ciągle się luzowała świeca a w końcu wypadła przydrutowałem świecę do kolektora aby mogła sobie normalnie uchodzić energia zapłonu jechałem na LPG bo przecież ten cylinder i tak nic nie zassie z dolotu mając otwartą przestrzeń bałem się tylko że dostanie się dużo kurzu który wykończy gładź...
Sprawdź czy nie wywala odmą do kolektora ssącego, a z niego do cylindrów. Miałem przypadek w Linde 351 z silnikiem renault, że stanął z powodu emulsji wodno-olejowej w cylindrach, która poszła z odmy. Pierwotną przyczyną była walnięta uszczelka pod głowicą.
Witam. Mam problem z moją mazdą. Podczas jazdy samochodem zapala się kontrolka świec i auto traci moc. Gdy trzymam obroty powyżej 1500 to jedzie normalnie. Jak tylko odpuszczę gaz to się pojawia miganie kontrolki i auto słabnie lecz nie gaśnie. Pomaga wyłącznie zapłonu i uruchomienie w trakcie jazdy. Gdzie szukać przyczyny? Dodam, że nie jest to uszczelka...
Gdyby pierścienie nie trzymały, to dymiłby na niebiesko. Niesamowity smród następuje w większości samochodów z katalizatorem, dopóki się on nie rozgrzeje. Każdy zimny silnik wydziela parę wodną w różnych ilościach. Jeżeli nie ubywa płynu chłodzącego, co mogłoby świadczyć o nieszczelnościach w układzie głowica- blok lub w samej głowicy(pęknięty płaszcz...
Mam takowy problem: pacjent to Mazda CX-7, 2.3 benzyna. Podczas przyspieszania słychać stukanie, i tylko przy przyspieszaniu lub gdy silnik jest mocno obciążony. Doszedłem do tego, że to walił łańcuch rozrządu o pokrywę zaworów, bo po zdjęciu widać wyżłobienia na pokrywie. Wcześniej była ściągana głowica (wymiana zaworów dolotowych, źle ustawiony rozrząd...
Witam miałem podobny problem w mazda 323f 1,8 benzyna też wywalało płyn też była sprawdzana głowica i wymieniana uszczelka a problem tkwił w uszkodzonym korku chłodnicy i samej chłodnicy-uszkodzona przylgnia korka który działa jak zawór zbyt wysokiego ciśnienia otwierał się po lekkim nagrzaniu silnika i wywalał płyn po wymianie korka i chłodnicy wszystko...
Tak trzeba ściągać pokrywę ale sam nie kombinuj bo najprędzej urwiesz wtrysk i zostaje laweta do warsztatu który bez specjalistycznej prasy urwie go do reszty i zamelduje "głowica do zdjęcia"... Nie licząc kosztów zakupu urwanych wtryskiwaczy. Są specjaliści zajmujący się wyciąganiem wtryskiwaczy specjalistycznym sprzętem: twoja głowa to tylko kupić...
Witam, mam na myśli tłoki, panewki, pierścienie itd..., cały remont silnika to głowica (góra silnika) i właśnie wał korbowy, tłoki z pierścieniami, panewki (dół silnika), dlatego w pierwszym poście napisałem, że należało by policzyć, czy robić taki remont czy zaryzykować wymianę silnika na inny, używany. Proponuję skonsultować moją diagnozę z uznanym...
U mnie robią 50zł od dziury szlif z dotarciem + zawór + uszczelniacz i to jest tanio. A skoro auto kompresji nie miało to głowica do zrobienia raczej była. POzatym autorze , te co to robi wygląda na ogarniętego w skąłdaniu silników czy konjobijca. Dodano po 2 Witam Co było przyczyną braku kompresji? Widoczne ubytki w zaworach na nafte? Czy przyczyna...
Mam gigantyczny problem ze znalezieniem schematu do mojego samochodu. Jest w trzecim warsztacie i nikt nie może poradzić sobie z usterkami bez schematu. Po złożeniu silnika, gdzie wymieniana była pęknięta głowica, wiatrak chłodnicy działa bez przerwy nie zależnie od temperatury silnika i nie grzeją świece żarowe. Na tablicy po przekręceniu kluczyka...
do czego? Co poprawił? Gdyby warsztat chciał podejść do sprawy profesjonalnie to by wymienił głowicę, tłoki i korbowo Taaa. I zacisk tylnego koła i całe koło zapasowe. I żarówkę w tylnej lampie. I jeszcze skarpetki właścicielowi trzeba wymienić. Odnoszę wrażenie że większość piszących tego silnika nigdy na oczy nie widziało. W sumie żadnego silnika...
Najpierw wyczyść klemy, nasmaruj, następnie wszystkie połączenie masy sprawdź-przesmaruj. Nie zaszkodzi zresetować kompa do ustawień fabrycznych.Odłącz akumulator i przytrzymaj pedał hamulca na 20 sekund. Po pierwszym odpaleniu włącz radio,światła, wentylator, poruszaj trochę kierownicą. Niech tak pochodzi na obciążeniu chwilkę. Powinno pomóc na obniżenie...
Witam , mam pytanie . mianowicie padło mi Turbo w MAZDA 6 2.0 CITD 136KM , oddałem do regeneracji powiedzieli ze nie da się z regenerować bo za duże luzy są ... wiec zakupiłem nową będzie w Poniedziałek, ale co mogło być przyczyna rozsypania się TURBO, Auto niedawno kupiłem w Niemczech od właściciela Przebieg 192Tys rok 2003 ! silnik nie odpalał.. po...
Parownik mikserowy. Kilka dni temu wymieniony na nowy. Świece plus filtr powietrza. Wyregulowany był parownik i gaz tak jak stary był tak samo ustawilem. Przed tą zmianą też był problem z rozruchem i zacząłem wymieniać dlatego parownik nowy.We wózku była sprawdzona głowica było ok. Dodano po 12 Mierzyłem ciśnienie Bez oleju na zimnym gaz do spodu 1-7...
Witam. Auto zakupiłem z uszkodzonym silnikiem. Silnik odpala ciężko. Podczas pracy dmucha z kolektora ssącego. Rozkręca się powoli max do ok 2000 obrotów po czym wskazuje błąd za mały przepływ powietrza. Zawory szczelne głowica sprawdzona, wymienione popychacze hydrauliczne aby zapobiec ewentualnej opcji podparcia zaworów. Ciekawe jest to, że ciśnienie...
Witam mam problem z mazda 3, auto jest moich teściów którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził że zatarty silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą, objaw był taki że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała aż wywalało płyn przelewem. Bardziej się...
Witam, Mazda 323 1.3 1995r. Problem wygląda następująco: Auto jeździło normalnie, następnego dnia rano przejechało jakiś 1 km i nagle zaczęło słabnąć, więc redukcja i redukcja ale dalej to samo coraz słabszy i w strzał spod maski i zgasł. Świeciła się rezerwa więc przyszła myśl że paliwa brakło, dostał więc paliwo no i próbuje odpalać, pali od strzała...
Najprawdopodobniej olej z silnika przedostaje się na tłoki i ulega spalaniu razem z paliwem z tąd ten biały dym, a przyczyną tego może być : 1 uszkodzona uszczelka pod głowicą 2 zużyte gumki zaworowe 3 zużyte pierścienie tłokowe
Znalazłem emulator za niewygórowaną cenę: [url=http://www.dmkom.pl/product.php?id_... on A propos tematu który założyłem: Można zmienić sam "słupek" (goły silnik) i to nawet bez głowicy, bo już w głowicy jest zmiana, brak otworu technologicznego na aparat zapłonowy. Chcąc zmieniać kompletny silnik trzeba też zmienić dwie wiązki, jedna idzie...
Nie wie zasugerowałem tylko. Nikt z nas nie jest wróżką, ale dźwięk jest taki jak by tłok uderzał o zawór, wywalony sworzeń tłoka całkiem inaczej brzmi bo wali i na korbie i w głowicę a wywalony sworzeń można bardzo łatwo sprawdzić, Wykręcając świece obrócić wałem do momentu kiedy tłok będzie opadał po tym przez otwór świecy można go czymś pchnąć i...
ciśnienie oleju jest większe niż wody w silniku może być pęknięta uszczelka miedzy płaszczem wodnym jednego z cylindrów a kanałem olejowym. Odpal auto odkręć korek od chłodnicy i zobacz czy nie widać pęcherzyków powietrza
Szukam kolejności przykręcania nakrętek oraz wartości momentów przy przykręcaniu głowicy KIA Clarus 2,0. Silnik jest bardzo podobny do Mazdy 626
Momenty dokrecania Mazda 323 2.0 td kod silnika RF http://obrazki.elektroda.pl/7321078900_1... 1 etap:15 Nm 2 etap:29 Nm 3 etap:90°-105° 4 etap:90°-105° Blokuje się wałek i pompę wtrykową śrubami M8x1.25.Do wałka jedna,do pompy dwie.
Witam wszystkich, mam problem z samochodem z tematu, chodzi o stukanie popychaczy. Stukot jest taki sam na zimnym i ciepłym silniku i wygląda na to że wszystkie szklanki stukają równomiernie a nie poszczególne sztuki. Co ciekawsze w niemczech była robiona od podstaw glowica i jest po tym remoncie zrobione niewiele KM. Gdzieś uslyszałem, że felerny może...
Nie wiem kto to robił ale jeśli mechanik to mu gratuluję. W takim stadium uszkodzenia turbiny zaczynamy od diagnozy, czy silnik to przeżył. Pomiar ciśnienia oleju i sprężania, zdjęcie miski, weryfikacja pamewek. Jeśli nawet nie ucierpiał wal, korbowody i pierścienie to prawdopodobnie ucierpiała uszczelka pod głowicą. Czy ktoś opróżnil cylindry z tego...
Ja sobie poradziłem tylko napisać się zapomniało... zbieg okoliczności że przy okazji naprawy silnika strzelił tranzystor w sterowniku odpowiedzialny za IAV. Jak dobrze pamiętam to są dwa mosfety, w gałęzi plus i minus. Czyli plus 12, mosfet,IAV, mosfet,masa. Wymieniony ten od strony masy i auto pojechało.
Poskładałem dziś moją mazdę 6 z 2005r, po zalaniu płynem chłodniczym odpaliłem by silnik powoli się rozgrzał zauważyłem ze nie działa ogrzewanie, pomyślałem że układ jest zapowietrzony i przejechałem nią może 500m, po czym z nawiewu w końcu poleciało ciepłe powietrze, później zaparkowałem na podwórku. Gdy silnik ostygł zauważyłem że podniósł się stan...
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
"iskra na wykręconej świecy jest dobra ale po wkręceniu w głowicę i zbliżaniu do niej przewodu wysokiego napięcia iskra nieprzeskakuje" Po wkręceniu świeczek zmieniają się warunki potrzeba wyższego napięcia do przeskoku iskry, sprawdź WN, cewkę, moduł zapłonowy. Z tego co piszesz to najprawdopodobniej cewa. Pozdrawiam
Witajcie niestety silnik w moim autku padł palił olej co się okazało po rozebraniu głowicy były nierównomiernie wytarte gładzie na cylindrach byłem zmuszony do wymiany jego już jest po wymianie teraz natomiast jak by się dławi , szarpie mechanik próbował wyczyścić zawór egr ale mówił że wysyła dziwne sygnały, powiedzcie mi jest możliwe że te szarpania...
witam,zakupiłem mazdę premacy 1.9 (101 KM) z roku 2003-benzyna.Wymieniłem rozrząd kpl oryginalny mazda itd,świece,cewki,kable..Zauważyłem,że w gorące dni ,gdy silnik jest też gorący to zaczyna stukać przy przyspieszaniu w okolicach 2300-3000 obr/min. Zawory sprawdzano u 3 mechaników,rozrząd też,nie zauważono czegoś nieprawidłowego.Stwierdzono prawdopodobieństwo...
Witam. Jeśli ktoś może to prosiłbym o pomoc. Samochód jak w temacie Mazda 626 2,0DITD 81kW rocznik 2001. Prosiłbym o schemat instalacji vacum. Problem polega na tym że poprzedni naprawiający przy wymianie uszczelki głowicy rozpiął wężyki instalacji vacum i nie potrafił ich założyć więc oddał samochód klientowi w takim stanie. W samochodzie podpięta...
Po wymianie świec, przedtem była każda z innej parafii ;/ (3 krótka i jedna długa ! ale nic nie zrobiła silnikowi) Mechanik sądzi że to uszczelka pod głowicą, no ale w tedy chyba w znaczącym tempie ubywał by mi płyn w chłodnicy i znacząco skakała temp. Trudno osiągnąć w niej temp powyżej 90 *C :]
Witam, pisze bo mam również problem z wiatrakiem chłodnicy w identycznym modelu z 96r. Problem jest nie co inny. Wiatrak załącza się od razu przy starcie nawet zupełnie zimnego silnika i przestaje działać dopiero po zgaszeniu silnika. Problem pojawił się po złożeniu silnika, po wymianie pękniętej głowicy. Jest już w trzecim zakładzie naprawczym i tracę...
Każdy silnik nadaje się do gazowania. Najlepiej szukać aut z silnikami z wtryskiem pośrednim i aluminiowym blokiem i głowicą [szybko łapią temperaturę i szybko się przełączają na gaz]. Ja bym proponował Ford Focus III Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 105KM Przykładowy egzemplarz: http://otomoto.pl/ford-focus-1-6-vct-ben... Z...
Witam. Mam problem z mazdą 323f z 95roku silnik 2.0 v6 benzyna +gaz. A mianowicie pierwsze dziwne objawy to podczas jazdy gdy wrzucę na luz obrotu spadają na np. 1200 i tak się utrzymują a po zatrzymaniu auta wracają do normy. Zakresy tych obrotów są różne tzn. czasem jest to1100 czasem 1500. drugą sprawą jest to że auto niesamowicie dymi na biało....
Według dowodu rejestracyjnego jak również numeru VIN jest to Mazda BD z 1981r. z silnikiem 1.3 44kW jednakże jest to nie zgodne z prawdą i pojawia się problem z identyfikacją silnika. Fakty stwierdzone: auto mazda BF biorąc pod uwagę kształt filtra powietrza produkcja po 1987roku; posiada pasek rozrządu czyli jest to silnik serii B; gaźnik Aisan (prawdopodobnie...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Auto pali dobrze, czy zimne czy nagrzane - bez różnicy, lusterko przyłożę jutro. Oleju nie przybywa - wręcz dolewam (około 100 ml na 1000 km), majonezu też nie zauważyłem. Biorę pod uwagę nieszczelność uszczelki pod głowicą ale cholera 15 tyś km temu była wymieniana i głowica była planowana, węże przy nagrzanym aucie są miękkie a mimo to jak odkręcę...
silniki benzynowe źle znoszą gaz Nie ma czegoś takiego. Dobra instalacja i dobry montaż i wszystko można zagazować. Nawet TFSI? ;) No nie jestem znawcą ale mówi się że głowica tych silników jest dużo mniej tolerancyjna (niż głowice innych silników) na skład mieszanki LPG i może się szybko uszkodzić kiedy ta będzie uboga. A to może się zdarzyć np. z...
Witam mam kilka pytań oraz mam nadzieje, że mi pomożecie! Posiadam mazde 626 diesel comprex 92 r. Przejechane aż 415 tys. km Mam problemy z tym, że strasznie szybko się nagrzewa silnik, wiatrak chodzi i w chłodnicy jest wody pełno, do 90 stopni nagrzewa się w ciągu 2min. później nagrzewa się aż do litery H czyli Hot, z chłodnicy zaczyna momentalnie...
Witam. mam problem z samochodem - mazda 323f bg, a mianowicie po przejechaniu kilkudziesięciu km ok 40, przy predkości 80-90km/h, temperatura wzrasta ponad 100 stopni, a gdy przyspieszę do 110km/h idzie na maksa (u mnie literka H). Żeby go schłodzić muszę zwalniać do ok 60km/h redukować bieg, wtedy wskazówka opada do prawidłowego poziomu. Zaznaczę że...
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Po kolei: Silnik na pewno nie zmienia kierunku obrotów po przełączeniu na trójkąt. Sprężarka na bazie silnika Mazda 2.0 16V FS. Aktualnie zmienione zostało zabezpieczenie na C20. Silnik uruchamia się bez problemów i przełącza na trójkąt z częściowym obciążeniem (przypominam - brak zaworów ssących). Po montażu zaworów...
Cześć Kupiłem niedawno pod Wrocławiem Mazdę 6 GH od faceta który na moje pytanie czy bierze olej stwierdził ''oleju nie bierze, regularnie sprawdzam, leję bardzo dobry castrol''. Oczywiście nie sprawdziłem na forach który olej powinno się lać i uwierzyłem facetowi, poziom oleju wtedy był ok, auto zadbane więc przyklepałem. Pojechałem do zaufanego serwisu...
mazda głowica głowica mazda mazda uszczelka głowica
reset telefon nokia lumia jupiter zelmer silnik szukanie stacji radiowych
ecotank czyszczenie powietrzna pompa ciepła
Akumulator Xbox Series X/S nie ładuje się: przyczyny i rozwiązania Korozja styków w akumulatorze Xbox: przyczyny i zapobieganie