No to zostały te dwie gorsze opcje. Jak jeszcze ostrzejsza jazda powoduje narastania problemu to typowy objaw uszczelki lub głowicy.
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
wyciagnij termostat i bez niego odpal auto. zobaczysz co się będzie działo. Dodano po 4 z tego co piszesz to wygląda na uszczelkę pod głowicą miałem identyczny problem w seacie
Według mnie straciłeś uszczelkę pod głowicą(:
Ubywa płynu i oleju... No to może uszczelka pod głowicą?
Może właśnie należy zacząć od sprawdzenia uszczelki pod głowicą.
Jak są bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym, gdy silnik pracuje i brakuje płynu w chłodnicy, to uszczelka pod głowicą.
100Nm za 1 razem 20Nm potem 2*90stopni może ją jeszcze spróbować docisnąć ? Tak pisało na uszczelce?
Jakim płynem chłodniczym zalewasz układ? Czy płyn jest czysty,bez olejów itp.? Nie ucieka gdzieś? Obstawiałbym walniętą uszczelkę pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą winna za jakieś świsty? Ja bym najpierw sprawdził uszczelki kolektorów.
Jeżeli to głowica to: uszczelka +/- 100zł zawór 10-20zł szlifierz 70-150zł. najlepiej doliczyć dodatkowo nowy olej / filtr oraz płyn do chłodnicy. no i ktoś musi Ci to wszystko zrobić (mechanik) 300-600zł Do wymiany zaworu trzeba ściągnąć głowicę, do uszczelki też.
Wersja optymistyczna, termostat,zapowietrzona instalacja,nie przestawia się klapa ciepło -zimno,filtr przeciw pyłkowy zapchany. Wersja pesymistyczna uszczelka pod głowicą lub pęknieta głowica.
Tylko cewki. Tłumacze że jeżeli masz pęknięcia w uszczelki pod głowicą to ciśnienie się w obu wyrównuje nie prawda?
Fakt że pompki nie ma przepływ wymusza pompa wody w silniku Cały problem braku grzania jest spowodowany uszkodzeniem uszczelki pod głowicą.... Dzięki za podpowiedzi....
czasami mozna odwrotnie załozyc termostat jak jest (wkład) np: audi,vw nie da się inaczej włożyć,ale nawet jak jest zle założony to i tak będzie wiadomo wtedy kiedy silnik się ugrzeje,jak na zimnym po odpaleniu rośnie poziom płynu to na pewno uszczelka lub głowica pęknięta
Widzę że od 2012-2017 pytanie bez odpowiedzi ... mimo że został prawie 1500 razy przeczytany. Mam to samo w MPV 2.0 16v z 2000r. Może ktoś z tego półtora tysiąca ludzi jakoś sobie poradził z tym problemem?
Sprawdź czy nie wywala odmą do kolektora ssącego, a z niego do cylindrów. Miałem przypadek w Linde 351 z silnikiem renault, że stanął z powodu emulsji wodno-olejowej w cylindrach, która poszła z odmy. Pierwotną przyczyną była walnięta uszczelka pod głowicą.
Witam! Mam podobny problem co kolega samochód strasznie dymi przy zapalaniu i bierze wodę z chłodnicy muszę wozić wodę w zapasie bo na płyn to chyba by nie urobił... Dziękuję za rade, to może być uszczelka pod głowicą... ----------------------------------------... MAZDA 626 GE 2.0 COMPREX 8V 1995 SEDAN
Skoro kopci znowu na biało to nic nie musisz sprawdzać, na pewno pęknięty płaszcz głowicy, ewentualnie przepalona uszczelka. Może jednak zaprowadzisz samochód do prawdziwego mechanika?
Jeśli robiłbyś sam, to 1000 powinien starczyć. Nowy rozrząd, uszczelka głowicy i parę zaworów raczej załatwi sprawę.
to był problem wcześniejszy. EGR nowy nic nie dał. Potem padło na turbine - ona i tak wyła i ledwo co się kręciła więc 900zł w plecy. I na samym końcu padła decyzja ze ściąganiem głowicy. I tu tkwił problem, zawory miały już dość + uszczelka pod głowicą standardowo. I pomogło o WIELEE ;)
mam problem z mazdą 626 D comprex rok 1993, zimna pali ciepła nie,ta usterka dzieje się od momentu wymiany mechaników uszczelki pod głowicą,czy to jest wina pompy?? bądz ustawienia pompy (kąt),poradzcie,z góry dziękuję
Nie wiem kto to robił ale jeśli mechanik to mu gratuluję. W takim stadium uszkodzenia turbiny zaczynamy od diagnozy, czy silnik to przeżył. Pomiar ciśnienia oleju i sprężania, zdjęcie miski, weryfikacja pamewek. Jeśli nawet nie ucierpiał wal, korbowody i pierścienie to prawdopodobnie ucierpiała uszczelka pod głowicą. Czy ktoś opróżnil cylindry z tego...
Taka jazda ( jak Ci w ogóle komputer pozwoli ) może zakończyć się uszkodzeniem katalizatora ( katalizatorów), wybiciem panewek na wale, uszkodzeniem ( nierównomierne rozgrzanie ) głowicy czy uszczelki pod nią. Zdecydowanie odradzam. Pozdr.J.
Uszkodzona uszczelka pod głowicą, albo po prostu trzeba układ odpowietrzyć.
Głowica nie była planowana ale test uszczelki pod głowicą wyszedł dobrze. Trochę to naciągane, zdjąć i położyć aluminiową głowice na żeliwny blok bez planowania, zawsze kończy się przedmuchami do układu chłodzenia.
Witam wszystkich nie dawno prosiłem was o pomoc Ponieważ moja mazda się grzała zaraz po zakupie samochodu okazało się że uszczelka wydmuchana i peknieta głowica auto zostało zrobione i po przejechaniu ok 2 tys kilometrów pojawił się nowy problem- stukanie w silniku na wolnych obrotach po dodaniu gazu dźwięk się nasila + słychać metaliczny dźwięk. W...
Na bank poszła uszczelka pod głowicą. Plus inne duperele typu uszczelniacze zaworów, pierścienie...
Siłę dokręcania głowicy powinieneś dostać wraz z nową uszczelką. Panewki 30nM+90 stopni coś tak mi sie wydaje. A dwumas powinien pasować. Najlepiej porównać z starym.
Witam Problem został rozwiązany mam nadzieję że na dobre. Elektryk nie znalazł żadnych problemów z autem i miał rację, po odebraniu auta zrobiłem ponownie test przelewowy i wyszło mi że jeden wtrysk ( kolejny raz) leje. W tym momencie zrozumiałem przyczynę tak częstych uszkodzeń wtrysków gdyż to już 4 raz. Według mnie problem dotyczył zanieczyszczonego...
zgadzam sie jeśli przed remontem nie paliło oleju to po powinno być lepiej ....a głowica była zplanowana czy tylko papierkiem i uszczelka koszt około 70 zł a czasem pomaga ale pasta do docierania zaworów pozostawiona na prowadnicy narobiła by ambarasu
A ja myślę, że walnęła uszczelka pod głowicą i ciśnienie z któregoś cylindra przedostaje się do układu chłodzenia. Zobacz, czy krótko po uruchomieniu silnika węże przy chłodnicy nie robią się bardzo twarde - puchną. Wykręć też świece i zobacz, czy na którejś nie ma dużo jasnego nagaru. Jeśli tak, trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą i po kłopocie....
Właśnie poszła mi uszczelka pod głowicą i zamierzam ją do niedzieli wyremontować, jak ma ktoś rozpiskę z jaką siłą ją dokręcać i jak blokować to proszę o pomoc. Dzisiaj mamy wtorek.Co Ty chcesz robić do niedzieli? Wymieniać uszczelkę pod głowicą? I masz mechanik w podpisie.
Witam.Zobacz czy na miarce oleju i pod korkiem wlewu nie osadza się rosa,płyn z olejem nie zawsze stworzy "majonez" , zależy jaki jest stosunek oleju do płynu.Przeważnie przyczyną jest uszczelka pod głowicą ale czasem problem tkwi w samej głowicy np. pęknięta.Podniesiony stan oleju może być spowodowany przeciekiem płynu chłodniczego do miski olejowej...
Jaki tam masz motor? Przy podobnych objawach miałem do wymiany uszczelkę pod głowicą, z tym że u mnie była to już dalej posunięta faza zużycia.
Witam. Posiadam Mazdę 323 z silnikiem 1.3 16v. Problem dotyczy obrotów silnika. Jak jest zimna zapali i chodzi na swoich obrotach ale jak gwałtownie dodasz gazu to się zmuli. Jak się wkręci na obroty i dłużej się przytrzyma to silnik sam schodzi z obrotów. wkręca się do połowy obrotów a dalej nie reaguje tak jak by paliwa nie dostawała. Podczas jazdy...
Para może przegrzać termostat ? Jak tam pojawi się para z płynu chłodniczego, to uszczelkę i głowicę można oddać do skupu. Ale w sumie odpowiadając na pytanie może...
Witam miałem podobny problem w mazda 323f 1,8 benzyna też wywalało płyn też była sprawdzana głowica i wymieniana uszczelka a problem tkwił w uszkodzonym korku chłodnicy i samej chłodnicy-uszkodzona przylgnia korka który działa jak zawór zbyt wysokiego ciśnienia otwierał się po lekkim nagrzaniu silnika i wywalał płyn po wymianie korka i chłodnicy wszystko...
Ja jeżdże hondą civic, i 0 poważniejszych problemów. Uszczelka pod głowicą była wymieniana tylko, ale myślę, że to wina instalacji gazowej.
Pewnie poszła uszczelka pod głowicą i płyn idzie na cylindry.Sprawdź czy wzrasta ciśnienie w układzie chłodniczym na odpalonym silniku.Powinno byc bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym.
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
W Golfie 1,6 miałem LPG Stagg-4, listwa Hana, koszt w 2013r 2500zł. Czyli coś takiego chętnie założyłbym (po 100tys do wymiany wtryskiwacze i uszczelka pod głowicą) do Toyoty. A o czym trzeba pamiętać użytkując Toyotę na lpg?, silnik 1,6.
Dzwoniłem to 3 specjalistów od Gazu i każdy mówi coś innego. Najbardziej zaufany, który ma najlepszą opinie i na prawdę każdy go chwali, mówi że dobrą instalację założy za 2800 zł i że koniecznie potrzeba lubryfikację i dotrysk paliwa. Wszystko ustawia na hamowni, ponieważ mówi że z Maździe koniecznie trzeba wszystko idealnie ustawić. Wiadomo, wypala...
Mylisz sie bo w 4 stopniach ;) 1- od 13 do 16. 2-od 23-26 3-90 stopni 4-90 stopni ale dzieki za pomoc bo mozna i tak jak ty mowisz nic sie raczej nie stanie.a na uszczelce jednak wszystko pisze maja byc zwilzone olejem lby i gwint.wielkie dzieki.pozdro.
Tego stanisław nie wiem mazda silnik rf 1 60 nm 2 90 nm 3 90 st 4 90 st i jaka siła jest za 4 etapem??? odpowiedz - właściwa
Mało danych MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 1 Oznaczenie GMP 2 znak odniesienia 3 Śruba(y) ustalająca 4 Śruba(y) - urządzenie napinające 5 urządzenie napinające http://obrazki.elektroda.pl/8644850300_1... Jestem przy wymianie uszczelki głowicy. Głowica zdjęta. Ustawienie wału silnika wg znaków GMP - jak na rysunku, to GMP mają tłoki 2 i 3 , tłok 1 i...
Na reduktorze masz śrubę od wolnych obrotów i nią spróbuj pokręcić, a wcześniej sprawdź czy po strzale nie wyrwało uszczelki od filtra powietrza jak to nie pomoże to musisz naprawić PB. I chyba zdajesz sobie sprawę że przy uszkodzonym PB w najbliższym czasie padnie ci głowica.
Witam. Mam problem z moją mazdą. Podczas jazdy samochodem zapala się kontrolka świec i auto traci moc. Gdy trzymam obroty powyżej 1500 to jedzie normalnie. Jak tylko odpuszczę gaz to się pojawia miganie kontrolki i auto słabnie lecz nie gaśnie. Pomaga wyłącznie zapłonu i uruchomienie w trakcie jazdy. Gdzie szukać przyczyny? Dodam, że nie jest to uszczelka...
Witam. Jeśli ktoś może to prosiłbym o pomoc. Samochód jak w temacie Mazda 626 2,0DITD 81kW rocznik 2001. Prosiłbym o schemat instalacji vacum. Problem polega na tym że poprzedni naprawiający przy wymianie uszczelki głowicy rozpiął wężyki instalacji vacum i nie potrafił ich założyć więc oddał samochód klientowi w takim stanie. W samochodzie podpięta...
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
Po wymianie świec, przedtem była każda z innej parafii ;/ (3 krótka i jedna długa ! ale nic nie zrobiła silnikowi) Mechanik sądzi że to uszczelka pod głowicą, no ale w tedy chyba w znaczącym tempie ubywał by mi płyn w chłodnicy i znacząco skakała temp. Trudno osiągnąć w niej temp powyżej 90 *C :]
Siostra ma silnik 1.6 16v w takiej samej mazdzie 323F i pali jej około 10 litrów gazu. Jak ubywa płynu chłodniczego, dużo pali, nie ma mocy to prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą. Można to wykryć za pomocą pomiaru ciśnienia silnika. Co do komputera w przypadku silnika diesla to nie wiem. Proponuję zdobyć książkę "Mazda 323 Sam Naprawiam" i tam...
Jeśli silnik bierze 10l oleju na 10000 km, to nie są to tylko uszczelniacze zaworów, silnik spala olej dlatego dymi na niebiesko i ma najprawdopodobniej uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i dlatego płyn chłodzący z kanału chłodzenia dostaje się do cylindra, stąd później zaczyna dymić na biało. Jeśli silnik ma 330 tys. km, to nie wystarczy zdjąć głowicy...
Witam. Jak kolega majsterek12345 opisał na bank problem z luzami zaworowymi. Ale mechanior-wymieniacz zorientował się ze ma przed sobą potencjalnego płatnika. I skasuje za głowicę, uszczelkę, rozrząd, zawory i wiele wiele innych pierdół przy okazji a jedyne co zrobi to wyreguluje zawór ale tylko ten jeden felerny na 4 cylindrze bo reszty mu się nie...
Witam, mam problem z Mazdą j.w. Auto przy przyspieszeniu do 3 tyś idzie normalnie, powyżej 3 tyś jest tak jakby blokada. Ale obroty się wkręcają normalnie. Brak błędów. Dodam, że przy ruszaniu z 1 biegu auto tak jakby miało za mało mocy i przyszarpuje. Sprawdzenie mocy auta na obwodnicy do 120 km rozpędza się normalnie pod górkę 140 km i prędkość spada....
Witajcie wszyscy. Potrzebuje pomocy z samochodem... W swojej Maździe CX-7 2.3 benzyna remontowałem głowicę (pogięte zawory dolotowe). Wszystko ściągnięte, głowica oddana do profesjonalnego serwisu. Była splanowana, wymienione zawory dolotowe oraz wszystkie uszczelniacze i były ustawione luzy na zaworach. Silnik miał mi to robić pewien ogarnięty typ...
jezeli komp wykazał bład w układzie świec żarowych to dlaczego zabrałeś się do sprawdzania podzespołów które wymieniłeś w tekście. Model mazdy który posiadasz jest tak skonstruowany.że jezeli padnie jedna,dwie lub trzy swiece żarowe to nawet o tym nie wiesz,jedynie wzrosnie nieznacznie zużycie paliwa i szybciej włączać bedzie się wentylator chłodnicy...
Witam , mam pytanie . mianowicie padło mi Turbo w MAZDA 6 2.0 CITD 136KM , oddałem do regeneracji powiedzieli ze nie da się z regenerować bo za duże luzy są ... wiec zakupiłem nową będzie w Poniedziałek, ale co mogło być przyczyna rozsypania się TURBO, Auto niedawno kupiłem w Niemczech od właściciela Przebieg 192Tys rok 2003 ! silnik nie odpalał.. po...
Co ma głowica do reszty. Olej zaczął żłopać po remoncie głowicy. Przed remontem było dobrze. Robić tłoki i cylindry a zostawić wał (dół) to może zaszkodzić ale remont głowicy w czym zaszkodzi silnikowi. Jaki ma związek. Auto trafiło na przedmuch do chłodnicy, a nie zurzycie oleju. Pozdrawiam. Chyba że autor nie pisze wszystkiego. Najlepiej jak mechanik...
ciśnienie oleju jest większe niż wody w silniku może być pęknięta uszczelka miedzy płaszczem wodnym jednego z cylindrów a kanałem olejowym. Odpal auto odkręć korek od chłodnicy i zobacz czy nie widać pęcherzyków powietrza
Cześć Kupiłem niedawno pod Wrocławiem Mazdę 6 GH od faceta który na moje pytanie czy bierze olej stwierdził ''oleju nie bierze, regularnie sprawdzam, leję bardzo dobry castrol''. Oczywiście nie sprawdziłem na forach który olej powinno się lać i uwierzyłem facetowi, poziom oleju wtedy był ok, auto zadbane więc przyklepałem. Pojechałem do zaufanego serwisu...
Kupiłem Mazde 6 Kombi 2003r 1,8 benzyna Przebieg 190tys km. Auto chodziło sprawnie przez około miesiąc czasu. Po miesiącu zapaliła się kontrolka silnika. Mechanik stwierdził ze nie ma ciśnienia na jednym cylindrze. Po czym została zregenerowana głowica i wymiana zaworów, oraz wszystkich uszczelek. Odebrałem auto od mechanika przejechałem jakieś 2km...
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
A może miałeś za duży stan płynu w zbiorniczku i przy zwiększonym ciśnieniu nadmiar wypluło, lub jest za duze ciśnienie w układzie a to wiąże się z nieszczelnością w uszczelce pod głowicą... Dodano po 2 czegoś nie zrozumiałem....jeśli po jeździe otworzysz korek na zbiorniczku, to normalne, że płyn się wyleje. W miarę schłodzenia spada ciśnienie i płyn...
Witam, Mazda 323 1.3 1995r. Problem wygląda następująco: Auto jeździło normalnie, następnego dnia rano przejechało jakiś 1 km i nagle zaczęło słabnąć, więc redukcja i redukcja ale dalej to samo coraz słabszy i w strzał spod maski i zgasł. Świeciła się rezerwa więc przyszła myśl że paliwa brakło, dostał więc paliwo no i próbuje odpalać, pali od strzała...
Tak trzeba ściągać pokrywę ale sam nie kombinuj bo najprędzej urwiesz wtrysk i zostaje laweta do warsztatu który bez specjalistycznej prasy urwie go do reszty i zamelduje "głowica do zdjęcia"... Nie licząc kosztów zakupu urwanych wtryskiwaczy. Są specjaliści zajmujący się wyciąganiem wtryskiwaczy specjalistycznym sprzętem: twoja głowa to tylko kupić...
Benzynę bym jeszcze ryzykował po dokładnych oględzinach blacharskich i wycenie w twoim przypadku. Diesla nie kupuj - dwumasa nie ma zamiennika (nowe części około 2.5 tyś jak poleci + wymiana), uszczelka pod głowicą lubi się skończyć, wtryski różnie, turbo różnie. PS. Dodatkowo obejrzyj ranty drzwi i tylnej klapy od wewnątrz. Rdza w tych miejscach bardzo...
Witam mam problem z mazda 3, auto jest moich teściów którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził że zatarty silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą, objaw był taki że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała aż wywalało płyn przelewem. Bardziej się...
Witam. Mam nietypowy problem ze swoją Madzią. Jak ją kupiłem, miała do wymiany uszczelkę pod głowicą. Wszystko było w porządku, tylko pocił się silnik. Przy wymianie uszczelki, zmieniłem filtr powietrza na stożkowy i zrobiłem porting głowicy. Samochodzik zbiera się wyśmienicie, silnik pracuje idealnie, równiutko i ładnie się wkręca. Problem zaczyna...
w tym modelu co mam nie posiada na przewodzie dolotowym gazu tego pokrętła, wiec jak piszecie musi być silniczek , próbowałem odłączyc pompę paliwa bezpiecznikiem ale na skrzynce nie znalazłem odpowiednika więc odpuściłem . obecnie przymierzam się do kupna świec ale jakie? jak zrobi się cieplej zajrzę do uszczelek kolektora dolotowego. wcześniej mialem...
Witam, Zdecydowałem się na remont generalny silnika w mojej Mazdzie(planowanie głowicy dokładne z wymianą zaworów czyszczeniem kompletne planowanie głowicy,pierścienie,uszczelniacze zaworów,uszczelki itd) i mam problem, najprawdopodobniej poszły same uszczelniacze,ale ze koszt rozebrania silnika jest duży więc wymieniam od razu wszystko żeby za jakiś...
Witam. mam problem z samochodem - mazda 323f bg, a mianowicie po przejechaniu kilkudziesięciu km ok 40, przy predkości 80-90km/h, temperatura wzrasta ponad 100 stopni, a gdy przyspieszę do 110km/h idzie na maksa (u mnie literka H). Żeby go schłodzić muszę zwalniać do ok 60km/h redukować bieg, wtedy wskazówka opada do prawidłowego poziomu. Zaznaczę że...
Najpierw miałem urwaną świecę,migała kontrolka grzania świec błąd 0380,samochód palił tylko pojawiał się ten błąd.Jeżdziłem tak dłuższy czas,aż zaczął się problem z odpalaniem,gdy kontrolka mignęła,zapalał od dotyku,gdy się nie zapalała lub grzała długo nie odpalał.Wkładałem kluczyk i przekręcałem nawet kilkakrotnie aż do momentu gdy mignęła kontrolka...
Witam. Autko ma następujący objaw. Na zimnym silniku jak wciśniemy pedał gazu do spodu to autko kręci się tylko do 2000 obr. i tak odbija dziwnie od 2000 do 1800 i strasznie kopci na biało. Zapach typowo parafiny. Jak pochodzi chwilę i się zagrzeje wszystko jest OK. Autko miało wymieniane pół roku temu przezemnie o ile pamiętam dobrze zawory, uszczelkę...
Witam, Posiadam mazdę jak w temacie, 2.0D na Comprexie. Silnik zawsze odpala od "strzała", jak jest zimny obroty maksymalne to 2000 oraz wielka chmura białego oraz czarnego dymu. Jak już się zagrzeje, to objawy znikają. Dodam, że gdy próbuję ją wkręcić na wyższe obroty jak jest zimna, to oscyluje między 1800-2000, aż w końcu wyleci jeszcze większa chmura...
Witam mam problem z Mazda 323 1.5 16v 1995r (wtrysk wielo punktow). W mazdzie zostala wymieniona uszczelka pod glowica. Pali bez problemu tylko odrazu gasnie chyba ze przytrzymam na obrotach powyżej 2tys po nizej gasnie. Prosze o pomoc z gory dziękuje
Witam Japoniec 16 letni i kompresja pada... ciężkie do uwierzenia (nie mówię że niemożliwe)... przewody możesz sprawdzić... w nocy po pryskaj je wodą z takiego rozpylacza jak jest od płynów od szyb... i zapal autko i patrz na przewody czy iskrzą jeśli tak to wina przewodów. Pozdrawiam wcale nie ciezkie do uwierzenia, po pierwsze nie wiemy ile samochodzik...
Koledzy, Dwa pytania - proste i nieproste zarazem, może nawet niedotyczące konkretnego auta (626 1.8 z 1998 r.). Na boku pokrywy zaworów jest króciec połączony z dolotem (między przepływką, a przepustnicą), a na środku pokrywy jednokierunkowy zaworek ("PCV") połączony z kolektorem dolotowym (między przepustnicą, a głowicą silnika): https://obrazki.elektroda.pl/3553032900_...
Jeśli będziesz poruszał się po mieście to po co Ci jakieś specjalne osiągi?? Rozejrzyj się jeszcze w małych autach typu Nissan Micra, Mazda 121 względnie 323, Mitsubishi Colt też nie jest zły-silnik jak najbardziej wytrzymały (1,3) autko ładne i zgrabne i również dynamiczne, Daihatsu Charade można się temu przyjrzeć 1.0 diesel. Fiat Seicento 1.1 nie...
Witam. Autko jak w opisie. Otóż. Lał olej spod wału, wałków prawa i lewa. Wymieniliśmy uszczelniacze (widać było ich znaczne uszkodzenie) i poskładaliśmy rozrząd (wcześniej zrobiliśmy znaki bo kiedy ustawiłem wszystko na GMP pompa wtryskowa była całkiem inaczej niż jak "fabryka" podaje) Autko odpaliło ale kopciło strasznie na czarno. W każdym momencie...
A moze Rover serii 200? Wyglada niezle, auto raczej trwale, z silnikiem 1.4 16V 103 KM jedzie calkiem niezle, nie pali duzo. Silnik tez jest trwaly, trzeba tylko uwazac na przegrzanie bo wtedy szybko pada uszczelka pod glowica. Wyposazenie tez zwykle lepsze niz u konkurencji.
ciekawy temat, miałem w poniedziałek mazdę 2 z silnikiem forda 1,25 miała te same objawy ale tam ewidentnie padła uszczelka pod głowicą, po wymianie auto ma normalne temperaturę bez żadnych efektów ubocznych. Dodano po 4 Podczas jazdy w dłuższej trasie temperatura narastała od -2? dla mnie dziwne przy +10 na zewnątrz, do 89 zatrzymała się na chwilę...
Układ wypłukany, woda bez problemu pojawia się każdym przewodzie. Lejąc wode w nagrzewnice przelewa sie odrazu przez czujnik temperatury w glowicy oraz korek w chłodnicy. Objawy są identyczne mówiąc wprost jak przy silniku w którym spadł pasek i pompa wody stoi. Uszczelka pod głowicą napisem Top do góry, wiec wykluczam jej złe założenie. Ciekawy przypadek....
w sumie odpalilem ja dopiero wczoraj po trzech tygodniach stania na dworze, wczoraj kopcila masakrycznie wiec odpuscilem sobie jazde, pochodzila chwile i ja zgasilem. Dzisiaj jednak musialem jechac nia do pracy, rano zakopcila porzadnie, po trzech sekundach juz tylko puszczala lekiego dyma. Pojechalem do pracy 5km i odstawilem ja a po osmiu godzinach...
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem jak dotąd szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. 3 tygodnie temu auto trafiło do "polecanego" warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą gdyż wystąpiły 2 znane zapewne objawy typu wurzucanie płynu poprzez zawór chłodnicy i jeden (jeden!!) epizod polegający na podniesieniu się temperatury silnika w czerwone...
Witam , mam problem z M azd ą 6 2.0 di e sel . M ianowicie brak kompresji na dw ó ch cylindrach i samoch ó d nie chce odpali ć. W ymienione zostało : rozrząd , uszczelka pod g ł owic ą, g ł owica po regeneracji . P ier ś cienie s ą dobre . M ia ł mo ż e kt oś taki przypadek ? C o by ło przyczyn ą? Z a wszelk i e informacje dziekuj ę. Ku przestrodze...
mazda głowica głowica mazda uszczelka głowica deutz
zespół parzenia uchwyty drzwiczek wspomaganie mercedes klasa
Renault Master DF1830, Ford P1830, Canon TS702 1830 – interpretacja kodu błędu 1830 Magneti Marelli RT3-N3-02 – schemat elektryczny, pinout, zasilanie, CAN, typowe usterki