To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Dla testu zanim się narobić odepnij 3 i 2 lub 4 jednocześnie. Jeśli będzie niewielka zmiana pracy silnika będziesz miał "przebicie" ciśnienia sprężania na dwóch cylindrach czyli głowica na stół. Mówisz o wypięciu wtryskiwaczy czy wystarczy same cewki wypiąć ?Ale w sumie jak by była uszczelka pod głowicą walnięta to i kompresja by spadła na cylindrze...
Witam miałem podobny problem w mazda 323f 1,8 benzyna też wywalało płyn też była sprawdzana głowica i wymieniana uszczelka a problem tkwił w uszkodzonym korku chłodnicy i samej chłodnicy-uszkodzona przylgnia korka który działa jak zawór zbyt wysokiego ciśnienia otwierał się po lekkim nagrzaniu silnika i wywalał płyn po wymianie korka i chłodnicy wszystko...
Jeżeli to głowica to: uszczelka +/- 100zł zawór 10-20zł szlifierz 70-150zł. najlepiej doliczyć dodatkowo nowy olej / filtr oraz płyn do chłodnicy. no i ktoś musi Ci to wszystko zrobić (mechanik) 300-600zł Do wymiany zaworu trzeba ściągnąć głowicę, do uszczelki też.
Witam. Posiadam Mazdę 323. Gdy ją zapale, pochodzi chwilę robi się ciśnienie na wężach od chłodzenia i płyn wyrzuca na zbiorniczek wyrównawczy. Głowica była planowana dwa razy. Uszczelka trzy razy była wymieniana. Ostatni raz gdy wymieniłem uszczelkę pod głowicą to samochód pochodził chwile i zgasiłem go, żeby dolać płynu. Dolałem płyn i zapaliłem znowu...
Witam wszystkich nie dawno prosiłem was o pomoc Ponieważ moja mazda się grzała zaraz po zakupie samochodu okazało się że uszczelka wydmuchana i peknieta głowica auto zostało zrobione i po przejechaniu ok 2 tys kilometrów pojawił się nowy problem- stukanie w silniku na wolnych obrotach po dodaniu gazu dźwięk się nasila + słychać metaliczny dźwięk. W...
czasami mozna odwrotnie załozyc termostat jak jest (wkład) np: audi,vw nie da się inaczej włożyć,ale nawet jak jest zle założony to i tak będzie wiadomo wtedy kiedy silnik się ugrzeje,jak na zimnym po odpaleniu rośnie poziom płynu to na pewno uszczelka lub głowica pęknięta
Hej Małek wydał dobrą diagnoze prawdopodobnie uszczelka lub głowica ,jednak postawiłbym na uszczelke .Kompresja dostaję się do kanału wodnego.
zgadzam sie jeśli przed remontem nie paliło oleju to po powinno być lepiej ....a głowica była zplanowana czy tylko papierkiem i uszczelka koszt około 70 zł a czasem pomaga ale pasta do docierania zaworów pozostawiona na prowadnicy narobiła by ambarasu
Witam Problem dotyczy Mazda 6 GH 2.0 (benzyna) prod 2009. Przebieg 210tys (potwierdzony). Samochód od zakupu miał problemy z ogrzewaniem – brak grzania na postoju, ciepłe powietrze leciało w miarę zwiększania obrotów silnika. Miała to być prosta usterka a po diagnostyce wyszło, że uszczelka pod głowicą przepuszcza spaliny do układu chłodzenia...
Jeżelim poszłaby uszczelka pod głowica to w zależności od tego,z ktorej strony byłaby uszkodzona,to albo woda przedostawałaby sie do układu smarowania(pod tłoki) i wtedy olej w silniku byłby biały,albo woda przedostawałaby sie do kolektora i wtedy z rury wydechowej leciałyby kłeby białej pary.Pozatym jeżeli byłaby uszkodzona uszczelka,to w zbiorniczku...
Witam, Mazda 323 1.3 1995r. Problem wygląda następująco: Auto jeździło normalnie, następnego dnia rano przejechało jakiś 1 km i nagle zaczęło słabnąć, więc redukcja i redukcja ale dalej to samo coraz słabszy i w strzał spod maski i zgasł. Świeciła się rezerwa więc przyszła myśl że paliwa brakło, dostał więc paliwo no i próbuje odpalać, pali od strzała...
Witam , mam pytanie . mianowicie padło mi Turbo w MAZDA 6 2.0 CITD 136KM , oddałem do regeneracji powiedzieli ze nie da się z regenerować bo za duże luzy są ... wiec zakupiłem nową będzie w Poniedziałek, ale co mogło być przyczyna rozsypania się TURBO, Auto niedawno kupiłem w Niemczech od właściciela Przebieg 192Tys rok 2003 ! silnik nie odpalał.. po...
Auto pali dobrze, czy zimne czy nagrzane - bez różnicy, lusterko przyłożę jutro. Oleju nie przybywa - wręcz dolewam (około 100 ml na 1000 km), majonezu też nie zauważyłem. Biorę pod uwagę nieszczelność uszczelki pod głowicą ale cholera 15 tyś km temu była wymieniana i głowica była planowana, węże przy nagrzanym aucie są miękkie a mimo to jak odkręcę...
No to zostały te dwie gorsze opcje. Jak jeszcze ostrzejsza jazda powoduje narastania problemu to typowy objaw uszczelki lub głowicy.
uszczelka pod głowicą
Według mnie straciłeś uszczelkę pod głowicą(:
Może właśnie należy zacząć od sprawdzenia uszczelki pod głowicą.
Ubywa płynu i oleju... No to może uszczelka pod głowicą?
100Nm za 1 razem 20Nm potem 2*90stopni może ją jeszcze spróbować docisnąć ? Tak pisało na uszczelce?
Wersja optymistyczna, termostat,zapowietrzona instalacja,nie przestawia się klapa ciepło -zimno,filtr przeciw pyłkowy zapchany. Wersja pesymistyczna uszczelka pod głowicą lub pęknieta głowica.
Jak są bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym, gdy silnik pracuje i brakuje płynu w chłodnicy, to uszczelka pod głowicą.
Jakim płynem chłodniczym zalewasz układ? Czy płyn jest czysty,bez olejów itp.? Nie ucieka gdzieś? Obstawiałbym walniętą uszczelkę pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą winna za jakieś świsty? Ja bym najpierw sprawdził uszczelki kolektorów.
Jezeli taka ilosc to uszczelka pod glowica ewentualnie peknieta glowica
wałków rozrządu się nie regeneruje. wymień na nowy razem z elementami z którymi współpracuje /popychacze, dźwigienki/. uszczelkę sprawdź płynem na obecność co2 w układzie chłodzenia. Toku74, poczytaj sobie jeszcze. http://pavlus.republika.pl/regeneracja.h... , Świątek też regeneruje.
Witam.Zobacz czy na miarce oleju i pod korkiem wlewu nie osadza się rosa,płyn z olejem nie zawsze stworzy "majonez" , zależy jaki jest stosunek oleju do płynu.Przeważnie przyczyną jest uszczelka pod głowicą ale czasem problem tkwi w samej głowicy np. pęknięta.Podniesiony stan oleju może być spowodowany przeciekiem płynu chłodniczego do miski olejowej...
Widzę że od 2012-2017 pytanie bez odpowiedzi ... mimo że został prawie 1500 razy przeczytany. Mam to samo w MPV 2.0 16v z 2000r. Może ktoś z tego półtora tysiąca ludzi jakoś sobie poradził z tym problemem?
Fakt że pompki nie ma przepływ wymusza pompa wody w silniku Cały problem braku grzania jest spowodowany uszkodzeniem uszczelki pod głowicą.... Dzięki za podpowiedzi....
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Witam! Mam podobny problem co kolega samochód strasznie dymi przy zapalaniu i bierze wodę z chłodnicy muszę wozić wodę w zapasie bo na płyn to chyba by nie urobił... Dziękuję za rade, to może być uszczelka pod głowicą... ----------------------------------------... MAZDA 626 GE 2.0 COMPREX 8V 1995 SEDAN
Taka jazda ( jak Ci w ogóle komputer pozwoli ) może zakończyć się uszkodzeniem katalizatora ( katalizatorów), wybiciem panewek na wale, uszkodzeniem ( nierównomierne rozgrzanie ) głowicy czy uszczelki pod nią. Zdecydowanie odradzam. Pozdr.J.
Jeśli robiłbyś sam, to 1000 powinien starczyć. Nowy rozrząd, uszczelka głowicy i parę zaworów raczej załatwi sprawę.
Siłę dokręcania głowicy powinieneś dostać wraz z nową uszczelką. Panewki 30nM+90 stopni coś tak mi sie wydaje. A dwumas powinien pasować. Najlepiej porównać z starym.
mam problem z mazdą 626 D comprex rok 1993, zimna pali ciepła nie,ta usterka dzieje się od momentu wymiany mechaników uszczelki pod głowicą,czy to jest wina pompy?? bądz ustawienia pompy (kąt),poradzcie,z góry dziękuję
Witam mam problem z Mazda 323 1.5 16v 1995r (wtrysk wielo punktow). W mazdzie zostala wymieniona uszczelka pod glowica. Pali bez problemu tylko odrazu gasnie chyba ze przytrzymam na obrotach powyżej 2tys po nizej gasnie. Prosze o pomoc z gory dziękuje
Nie wiem kto to robił ale jeśli mechanik to mu gratuluję. W takim stadium uszkodzenia turbiny zaczynamy od diagnozy, czy silnik to przeżył. Pomiar ciśnienia oleju i sprężania, zdjęcie miski, weryfikacja pamewek. Jeśli nawet nie ucierpiał wal, korbowody i pierścienie to prawdopodobnie ucierpiała uszczelka pod głowicą. Czy ktoś opróżnil cylindry z tego...
Głowica nie była planowana ale test uszczelki pod głowicą wyszedł dobrze. Trochę to naciągane, zdjąć i położyć aluminiową głowice na żeliwny blok bez planowania, zawsze kończy się przedmuchami do układu chłodzenia.
Witam. Posiadam Mazdę 323 z silnikiem 1.3 16v. Problem dotyczy obrotów silnika. Jak jest zimna zapali i chodzi na swoich obrotach ale jak gwałtownie dodasz gazu to się zmuli. Jak się wkręci na obroty i dłużej się przytrzyma to silnik sam schodzi z obrotów. wkręca się do połowy obrotów a dalej nie reaguje tak jak by paliwa nie dostawała. Podczas jazdy...
Jaki tam masz motor? Przy podobnych objawach miałem do wymiany uszczelkę pod głowicą, z tym że u mnie była to już dalej posunięta faza zużycia.
to był problem wcześniejszy. EGR nowy nic nie dał. Potem padło na turbine - ona i tak wyła i ledwo co się kręciła więc 900zł w plecy. I na samym końcu padła decyzja ze ściąganiem głowicy. I tu tkwił problem, zawory miały już dość + uszczelka pod głowicą standardowo. I pomogło o WIELEE ;)
Właśnie poszła mi uszczelka pod głowicą i zamierzam ją do niedzieli wyremontować, jak ma ktoś rozpiskę z jaką siłą ją dokręcać i jak blokować to proszę o pomoc. Dzisiaj mamy wtorek.Co Ty chcesz robić do niedzieli? Wymieniać uszczelkę pod głowicą? I masz mechanik w podpisie.
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
Witam Problem został rozwiązany mam nadzieję że na dobre. Elektryk nie znalazł żadnych problemów z autem i miał rację, po odebraniu auta zrobiłem ponownie test przelewowy i wyszło mi że jeden wtrysk ( kolejny raz) leje. W tym momencie zrozumiałem przyczynę tak częstych uszkodzeń wtrysków gdyż to już 4 raz. Według mnie problem dotyczył zanieczyszczonego...
Para może przegrzać termostat ? Jak tam pojawi się para z płynu chłodniczego, to uszczelkę i głowicę można oddać do skupu. Ale w sumie odpowiadając na pytanie może...
Mało danych MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 1 Oznaczenie GMP 2 znak odniesienia 3 Śruba(y) ustalająca 4 Śruba(y) - urządzenie napinające 5 urządzenie napinające http://obrazki.elektroda.pl/8644850300_1... Jestem przy wymianie uszczelki głowicy. Głowica zdjęta. Ustawienie wału silnika wg znaków GMP - jak na rysunku, to GMP mają tłoki 2 i 3 , tłok 1 i...
Dzwoniłem to 3 specjalistów od Gazu i każdy mówi coś innego. Najbardziej zaufany, który ma najlepszą opinie i na prawdę każdy go chwali, mówi że dobrą instalację założy za 2800 zł i że koniecznie potrzeba lubryfikację i dotrysk paliwa. Wszystko ustawia na hamowni, ponieważ mówi że z Maździe koniecznie trzeba wszystko idealnie ustawić. Wiadomo, wypala...
Ja jeżdże hondą civic, i 0 poważniejszych problemów. Uszczelka pod głowicą była wymieniana tylko, ale myślę, że to wina instalacji gazowej.
Pewnie poszła uszczelka pod głowicą i płyn idzie na cylindry.Sprawdź czy wzrasta ciśnienie w układzie chłodniczym na odpalonym silniku.Powinno byc bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym.
W Golfie 1,6 miałem LPG Stagg-4, listwa Hana, koszt w 2013r 2500zł. Czyli coś takiego chętnie założyłbym (po 100tys do wymiany wtryskiwacze i uszczelka pod głowicą) do Toyoty. A o czym trzeba pamiętać użytkując Toyotę na lpg?, silnik 1,6.
mazda głowica głowica mazda uszczelka głowica deutz
triaka bt136 schemat nawiewu peugeot filament własny
zgrzewarka punktowa zgrzewarka punktowa
RecalArt 3000T, Klimosz Economic 3000T – regulator pogodowy, schematy, funkcje, czujniki Peugeot 206 COM 2000 – wymiana na używany przełącznik zespolony, zgodność i telekodowanie