Pamiętaj o planowaniu głowicy. Zdjętą głowicę należy splanować.
A po wymianie uszczelki po przejechaniu ok. 1000 km była głowica ponownie dokręcona? Nie ubyło/przybyło płynu chłodniczego? Może ją znowu wydmuchało, jak np. nie była planowana głowica.
czy do wymiany hydraulicznych popychaczy zaworów w silniku 1.4 - 50 kW AME listopad 2000 r. trzeba zdjąć głowicę?
Witam. Możesz spróbować zrobić analizę spalin....Coś takiego przerabiałem parę lat temu ...winna była uszczelka pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą.....
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
Głowica była planowana?
Wczoraj u mechanika żona siedziała w srodku i trzymała 3-3.5 tys. obr. A korek jak sprawdzić? Trzeba planować głowicę?
nie wiem ale jeśli to rozrząd to aby był bezkolizyjny bo będzie klapa. Na początek rozrząd a potem jeśli bedzie ok to głowica
to że w silniku zadnego remontu zrobić nie można to mechanik rację miał, ale z tymi wypadającymi pierscieniami to nie wiem skąd on to wział :) jak kolega wyżej napisał najczęściej kończy się na robocie głowicy
Ktoś poradzi co można sprawdzić w dalszej kolejności? Świece były wymienione jakieś 1.5kkm temu i nic to nie dało. Używam auta normalnie, bo podczas jazdy nie ma szarpania, przyspiesza i ogólnie jest nieźle. Na autostradzie spokojnie dojdzie do katalogowych 140km/h więc spadku mocy chyba nie ma. Niepokoi mnie jednak to telepanie na biegu jałowym i wypadające...
Przyczyną była uszczelka pod głowicą... Temat do zamknięcia.
Panowie, zabrneliście już w temat wymiany uszczelki czy kontroli cylindrów. ALE ja szukam potwierdzenia czy wrząca woda i twarde węże są przyczyną uszczelki? Zaznaczam: nie ma spalin w płynie chłodniczym, nie ma płynu w oleju, nie ma oleju w płynie. Jakie są zatem podstawy zdejmowania głowicy? Znów wróżba?
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
kolego jedyne wyjście to głowica w góre .
Prawdopodobnie jest tam walnięta uszczelka pod głowicą stąd problemy.
Kolego widzę , że za wszelką cenę nie bierzesz pod uwagę wprowadzenia mnie w błąd z tym mapsensorem. Oczywiście z tego co wywnioskowałem na podstawie innej fabii podciśnienie w kolektorze mam złe. Ale samo ciśnienie atmosferyczne pokazuje toledo jak i inna fabia takie samo jak moja. Także, mapsensor był i jest sprawny. Skoro nie mogę się doprosić o...
Po pierwsze z tym olejem nic nie rób, jest to normalne i nic złego się nie dzieje. Zwłaszcza jak auto jeździ na krótkich odcinkach. Ten temat masz wielokrotnie opisywany na forum. Hałas w Twoim silniku mógł być spowodowany tak wieloma elementami, że szkoda pisania. Polecam dobry warsztat, zwłaszcza, że uskarżasz się na nierówną pracę silnika. Guzik...
Możliwe przyczyny Miernik masy powietrza, jednostka sterująca klapą przepustnicy, ewentualnie sprawdzić czy może łapie fałszywe powietrze. co po naprawie głowicy jest mozliwe
Przebieg samochodu 184000 km, świece, rozrząd wymienione, robiona głowica, zawory, zapłon ustawił mechanik.
Luzy zaworowe były regulowane zaraz po zakupie A po wymianie uszczelki pod głowicą już nie?
To w końcu jak jest 1.6 L, czy 1.6 tdi ?, pytanie do autora, wiesz co piszesz chociaż?. Dużo sadzy w EGR oznacza: Wtryskiwacze za dużo podaje paliwo niż powinno, sprawdź komputerowo ilość dawki paliwa. Nieszczelność na zaworach przez uszczelniaczy w głowicy. Nieszczelność turbiny.
[/quote] śruba ponadto musi być sucha. Należy od tym pamiętać.[/quote] Proszę sprawdzić n.p . instrukcję montażu głowicy Skoda Favorit , Felicja , Fabia , gdzie śruby należy zanurzyć w oleju , wyjąć i poczekać aż olej spłynie - bez wycierania .
Jeśli głowica sprawdzona to mogą być uszczelki (podkładki) pod tulejami cylindrów.
Wymienione pierścienie i naprawiona głowica i jak narazie żadnej dolewki oleju.
Ale to kolanko przy głowicy najlepiej zdemontować i porządnie wyczyścić.
A głowica planowna była? Być może sama głowica lub blok ma pęknięcie, temat dla dobrego mechanika.
A, nie, nie zdradzę, tajemnica zawodowa. Dałem Ci już dość wskazówek. Póki co z robieniem głowicy bym się wstrzymał.
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
Głowica do zdjęcia i wymiany prowadnic zaworowych + szlifowanie / dotarcie zaworów. Wada tych modeli
Ładujesz diesla do tematu benzyny? Ale no dobra u ciebie. Jest 1.4 Tdi na Pd. Pierwsze sprawdzenie komputerem czy czujnik wałka rozrządu działa (nie pojawia się błąd - częsta usterka wtedy odpala zawsze z opóźnieniem). Dwa nieszczęsne pompowtryski czyli uszczelnienia na nich jak gniazdo rozjechane to nawet nowe oringi nie pomagają. Dwa wycieki z tandem...
W 1.9 tdi pd tez nie wolno planować głowicy a tym bardziej wstawiać gniazd pod pompowtryskiwacze wg serwisu ASO.
Prawdę mówiąc też zastanawiałem się dlaczego nie mierzyli ciśnienia sprężania. Pomyślałem, że silnik z 330 tys przebiegu i tak będzie mieć z tym problemy, do tego zauważyłem w silniku, że olej jest w kiepskiej kondycji, brudny, że tak powiem. Wcześniej znacznie, nie teraz bo jest po wymianie na nowy. Dlatego podejrzewałem, że pomiar ciśnienia sprężania...
A z płynem nic się nie dzieje po tej naprawie? Czasami mechanik wymieni uszczelkę, a nie zdiagnozuje pęknięcia głowicy i płyn nam przyprawia mieszankę.
Witam-- jeżeli bezpiecznik od świec dobry --to trzeba sprawdzić świece któreś są spalone --i np. jeżeli odpalił na dwóch dobrych i dwóch spalonych to będzie dymił na biało póki się nie nagrzeje ale to przez chwilę ,lecz jeżeli dymi po normalnym nagrzaniu silnika nadal to trzeba posprawdzać czy wszystkie wtyczki są po dopychane(elektryka)lub jakiś przewód...
cały czas masz za uboga mieszankę, nie może tak zostać chyba że chcesz w najbliższym czasie robić remont głowicy
Ok, wyjaśniło się - na 3 garze zero ciśnienia. Głowica do roboty, przy okazji chyba trzeba cały silnik przelecieć.
Witam, jakiś miesiąc temu wymienialem w swojej skodzie uszczelke pod głowica bo brała płyn i korek był bialy. Teraz sobie jeżdżę, płynu nie bierze a na korku mleko jak na zdjęciach. Dlaczego??? Auto nie jeździ na krótkich odcinkach. http://obrazki.elektroda.net/0_127453537... http://obrazki.elektroda.net/97_12745353... http://obrazki.elektroda.net/87_12745353...
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
zaoszczędzona kasę wydasz w późniejszym czasie na regenerację głowicy czy jeżdżąc na PB głowica się nie zużywa oraz nie trzeba regulować luzów zaworowych?
Miało być "w" a nie "a" - w skrzyni. Mi to wygląd na zdjęcie skrzyni biegów i czujnik w niej który jest od strony chłodnicy, dalej widać chyba pompę wspomagania układu kierowniczego a nad czujnikiem jest rozrusznik. po prawej wąż od chłodnicy. Czujnik znajdziesz w obudowie termostatu. Przykręcona jest do głowicy od strony skrzyni biegów. Poszukaj w...
Uszczelka pod głowicą przepuszczała. Po wymianie jak na razie wszystkie usterki ustąpiły
Ja z kolei miałem przypadek wytartych prowadnic zaworów w tym motorze, po rozgrzaniu dawał na dwa gary, naprawa głowicy załatwiła sprawę (około 80 000km przebiegu).
1. Napęd rozrządu. 2. Zawory. 3. Popychacze. 4. Głowicą lub jej uszczelka - teoretycznie. 5. Całkowicie zatarte tuleje - teoretycznie. 6. Pierścienie - teoretycznie jest taka możliwość.
Witam ponownie-jest wstępna diagnoza serwisu Skoda-Instalacja gazowa w porządku-uszkodzony czujnik temperatury płynu (raczej nie-tydzień temu był wymieniany) lub uszczelka pod głowicą -ma być wykonany test obecności spalin w płynie chłodzącym.
Już dużo wiadomo. Rozrząd nie jest przestawiony. Trochę luźny łańcuch ale nie ma tragedii. Jest nowy i zostanie zamontowany. Problemem natomiast jest woda w misce olejowej... ... z trzygodzinnej naprawy, zrobiło się ... - konieczny demontaż głowicy, przynajmniej planowanie, uszczelka a może i cała głowica do regeneracji. Rachunek ekonomiczny nie wróży...
Kompresja 13 na wszystkich cylindrach, tak jak pisałem rozrząd sprawdziłem i głowica po regeneracji , Gaz jest ale go odłaczyłem na benzynie jest to samo.
Głowica dobrze zrobiona, tym bardziej to jest kupiona zregenerowana głowica. Objawy miałem identyczne na starej. Chyba spróbuje podłożyć inny sterownik silnika, mam kod pin immo tylko nie wiem jak to będzie ze sterownikiem.
Pobór takiej ilości oleju, a i wynik z badania diagnostycznego wskazuje jednoznacznie że: Do remontu głowica (zawory, uszczelniacze) Pierścienie tłoków też do oceny przez fachowca po rozebraniu całości. To są najbardziej newralgiczne punkty gdzie "znika" olej w takiej ilości. No chyba, że są jeszcze jakieś widoczne wycieki oleju widoczne gołym okiem.
Pragnę poinformować ze problem rozwiązany w momencie kiedy rozrząd był rozciągnięty to niestety nastąpiła lekka kolizja , zawory ssące na drugim cylindrze dostały i były skrzywiony baaaaaardzo minimalnie i prawdopodobnie sie zacinały albo coś. Głowica przeszła remont , nowe dotarte zawory i prowadnice i już pięknie chodzi :)
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Może góra silnika nie domaga, walki rozrządu i głowica. Mialem kiedyś taki przypadek w 1.4 16v w golfie ze brak ciśnienia był spowodowany wyrobieniem się walków i pokrywy rozrządu. Tak w tym modelu walki są umieszczone w pokrywie a nie pod pokrywa. Robiłeś pomiar na ciepłym silniku czy tylko na zimnym?
że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze, I na tym bym sie skupil
Witam Ten silnik podobnie jak 1.6 16v mpi ma układ kasowania luzu. Chakterystyczne dla silników 16V i więcej V jets to że w klapią więcej zaworów więcej kalapnia. 1.4 16V jest siliniem kłopotliwym dosyć jeśli chodzi o drobne usterki. Niezbyt wytrzymał się rozrzad. Lepsze bylko by 1.4 8v lub 1.6 8v praktyczne bez awaryjne. Z stanu zimnego jak się odpali...
Dzięki. A czy jest możliwość jakiegoś sprawdzenia, że na 99% to wypalone gniazdo bez zdejmowania głowicy? Na ciepłym silniku (po ponownym uruchomieniu silnika) zapłon już nie wypada, jak to możliwe?
Dlaczego kolega chce oddać głowice do naprawy,wymień uszkodzone zawory i bez planowania głowicy bo przecież silnik się nie przegrzał składaj ,wymień ślizgi lub cały rozrząd.
Uzyj zwykly silikon wysoko temperaturowy czerwony albo czarny przed nakladaniem przetrzej papierkiem wodnym i dobrze odtłusc rozpuszczalnikiem nitro nakladaj bardzo cieniutką warstwe .ten sposob jest sprawdzony . A jeszcze jeśli po złożeniu odczekasz kilka godzin by silkikon "wysechł" to masz mur beton. I to na zwykłym czerwonym K2 za 3,90 zł. Dobry...
Wypaliło zawór na drugim cylindrze i chodziła dłuższy czas na dwóch . Aż w końcu nie było ciśnienia na żadnym . Po rozebraniu u mechanika samochodowego okazało się że głowica jest tak wyrobiona że się nie nadaje nawet do zregenerowania to raz a dwa powiedział że silnik został przytarty chociaż nie wiem jakim sposobem żadna kontrolka od oleju ani nic...
Więc pytanie po co skoro można by ją wyłączyć bo przecież grzeje się od poprzedniego zapłonu a jednak nie. Po to, żeby rozgrzać komorę spalania. Jakby świece wyłączały się od razu po zapłonie, to silnik od razu by zgasł, ponieważ głowica i inne elementy silnika miałyby zbyt niską temperaturę i nie występowałby samozapłon paliwa.
Witam.Objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą było by wywalenie płynu przez zbiornik wyrównawczy lub do oleju (olej będzie wtedy szarawy),ewentualnie może iść w wydech.
Moto doktor też sprawy nie załatwi. Proponuje kompresję zmierzyć.... Problemem będą albo pierścienie zgarniające albo uszczelniacze na zaworach. Tak czy inaczej głowica będzie do zdjęcia Dodano po 2 Ciężko stwierdzić na odległość. Takie rzeczy raczej nie dzieją się od razu. Proponuje zmierzyć kompresję ewentualnie zrobić płukankę na tłoki...
Szukaj w głowicy, przy uszczelniaczach pompowtrysków. Sprawdź też czy działa, oraz jakie ciśnienie wytwarza pompa w zbiorniku paliwa. Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Sprawdziłem szczelność psikając samostartem wokół połączeń kolektora z głowicą i silnik nie zmieniał swych obrotów więc chyba kolektor jest szczelny. Czy nieszczelności w wydechu też mogą powodować błąd katalizatora ?
Falowanie wolnych obrotów i słyszysz delikatne syczenie w okolicy kolektora Sprawdzisz czy jest padnieta jak odpalisz silnik i popryskasz jakimś sprejem po połaczeniu kolektora z głowicą jak bedziesz widział i słyszał zmiane w obrotak to na 100% masz ja uszkodzoną
Z tego co wyczytałem to skoro uszczelniacze zaworowe wymieniane to musiała być nowa uszczelka pod głowicą. I jeśli jest zbyt bogata mieszanka a podejrzewam że bład z sondy wróci to walnięty jest wtryskiwacz lub ecu
w silniku 1.2 12v przeskakuje łańcuch na kole wałka wydechowego, a na nim nie ma czujnika ,z tyłu głowicy sa zaslepki, po ich zdjęciu widać przecięcia do blokady wałków, jak nie można obu ustawić w poziomie,(w jednej linii) kręcąc wałem, to przeskoczył wałek
Tak jak przedmowca pisze zdjac glowice ,zblokowac tuleje zeby sie nie ruszyly.Sam zmienialem u siebie glowice w Felicji na Fabiowa i juz 20kkm smiga bez problemow.Dokrecanie polecalbym jednak kluczem dynamometrycznym w kilku etapach .U siebie ostatni krecilem na ok 95Nm.Po 1000km dokrecalem ponownie, ale w zasadzie nie trza bylo.Aha polecam uszczelke...
Po prostu dolej płynu g12 po nocy masz za mały poziom jak silnik się nagrzeje poziom wzrasta i jest ok. Ewentualnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i olej dostaje się do układu chłodzenia zalega w zbiorniczku i zanieczyszcza elektrody Dodano po 5 Po prostu dolej płynu g12 po nocy masz za mały poziom jak silnik się nagrzeje poziom wzrasta i jest...
Słyszałem, że wersje aut na rynki krajów o klimacie gorącym są pozbawione termostatu, ale w europie?? O tym nie słyszałem, ale jak nie ma termostatu to nie powinni też montować nagrzewnicy w środku bo nie ma sensu. Często jak uszczelka pod głowicą się uszkodzi, to aby sprzedać auto, paprochy demontują termostat, aby sie auto nie przegrzewało.
To zrobiłem na samym początku. Ciśnienie 12.5 na każdym cylindrze. Jak wymieniałem uszczelkę pod głowicą to wyciągałem tuleje żeby wymienić uszczelki pod nimi. Na tulejach nawet rantu nie ma i jest orginalne honowanie. Oleju od wymiany do wymiany nic nie pobiera.
Witam posiadam skode fabie 1.2 htp jest problem z kontrolką silnia swieci sie caly czas przy obojetnie jakich obrotach zaczyna delikatnie szarpac samochodem wczesniej byl robiony szlif głowicy wymieniony korbowód nie wiem czego to jest przyczyna prosze o pomoc co moze sie dziac z tym silnikiem :)
Usterka usunięta, odłączyłem wiązkę w głowicy, żeby pomierzyć rezystancję bezpośrednio na wtryskiwaczach, okazało się że jest OK, winny był słaby styk na kostce przy pompowtrysku, po oczyszczeniu chodzi już kilka dni jak "złoto".
A podepnij się pod sondę i sprawdź szczelność kolektora przy głowicy, pod przepustnica, zacisnij przewód od odpowietrzania baku, zapnij manometr w kolektor i porównaj z map sensorem, sprawdź temperaturę powietrza zasysanego i jeżeli jest wszystko w normie to podmien srerownik silnika
A nie masz przypadkiem bardzo zabrudzonego zbiorniczka wyrównawczego? A na korku od oleju nie ma dziwnego galaretowatego osadu? Zapalona kontrolka płynu chłodniczego nie musi oznaczać przegrzania, może być to niski poziom płynu, lub zanieczyszczony czujnik od poziomu (znajduje się on w zbiorniczku). Jeśli odpowiesz "tak" na te pytania to najprawdopodobniej...
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Kolejne czynności jakie wykonałem: - wyczyszczenie przepustnicy plus adaptacja - wymiana chudego wężyka który, miał małą dziurę, ten co wchodzi do przepustnicy i pod korek oleju przy głowicy (nie odma). - sprawdzenie całego układu dolotowego pod względem szczelności - sprawdzenie czujnika temperatury - sprawdzenie elektrozaworu wyparnego Auto odjechało,...
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
Witajcie, Mam kilka problemów ze swoją fabianką 1,4 mpi 2001 rok Benzyna/Gaz - może ktoś mi podpowie. Ogółem zaczęło się od problemów z benzyną, na zimnym silniku obroty są ok,natomiast na ciepłym tak szaleją że jest problem z jazdą("duży problem" często silnik gaśnie)wymieniona sonda lambda(nie pomogło)ubywanie płynu chłodniczego(co 3 tygodnie średnio...
Fabia 1.2 12 V kod AZQ rok 2004 Witam czy po wymianie łańcucha rozrządu jak cewki leżały na głowicy ktoś zakręcił rozrusznikiem mogły się spalić wszystkie cewki.Rozrząd dobrze ustawiony brak jakichkolwiek błędów w sterowniku a iskry nie ma na żadnej świecy(na cewkę przychodzi 12 V ,masa.masa , i sygnałowy ze sterownia )Podpiołem oscyloskop pod sygnałowy...
raczej nie jest to typowa usterka w 1.4mpi,najpierw przejdz na olej 10w/40,zdecydowanie lepszy bylby 10w/60 ale cena cie zniecheci.. jesli przyszlo by do wymiany popychaczy to glowica do gory:D
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Siemka Posiadam silnik do skody fabi 1.4 mpi 8v i jestem ciekaw ile wart jest taki silnik Co zostało zrobione : Został wypiaskowany, wyczyszczony wygląda jak nowy Głowica przeszła regenerację w wyspecjalizowanej firmie w Łomiankach, nowe utwardzane zawory popychacze itd, wałek został ten sam w sam raz idealnie nadaje się do instalacji lpg Nowy oryginalny...
Kolego ariani warto sprawdzić czy w zbiorniczku płynu chłodzącego nie ma śladów oleju, ewentualnie spalin. W tym cudownym czeskim silniu mają cudowne uszczelki pod glowicą. U mnie wymiana przy podobnym przebiegu. Dodatkowo być może wskutek jezdy na gazie podczas odkręcania głowicy nie wytrzymują śruby które ulegają zerwaniu, warto sprawdzić stan tej...
Czy dostanę podobne manuale do silnika 1.9 TDi atd 101KM - Skoda Fabia 2004r. po liftingu czyli 2004-2007. Chodzi mi o ustawienia pompowtryskiwaczy. Mam obecnie pompki BQ ale się wysypały chcę zamontować AL. Bardzo dziekuje za pomoc. Pozdrawiam. Dodano po 2 Bardzo proszę o pomoc. !
Ciśnienie w porządku . Pojawił się kolejny problem , po praci silnika dosłownie wystrzela płyn chłodniczy ze zbiornika na płyn chłodniczy . Dzisiaj zrobiony będzie test uszczelki pod głowicą . Wczoraj wieczorem silnik pracował bez zarzutu dziś rano jak by ktoś zaczarował te auto . Sytuacja trwa około tygodnia , przewody chłodnicze sprawdzone , nic nie...
Bez obaw. Dużo rzeczy robiłem już sam przy aucie z wymianą tulei , uszczelki pod głowicą i końcówek drążków. Chce po prostu dobrze przygotować się do tej wymiany i wcześniej przygotować sobie klucze które będą mi potrzebne. Dodano po 37 Jaki klucz polecacie do odkręcenia drążka ?
Witam serdecznie Mam problem kupiłam sobie samochód i po miesiącu jazdy pojawiły się następujące problemy : 1) Po przejechaniu w ciepłe dni ok 30 km, lub staniu w korku zapala mi się kontrolka od płynu chłodzącego, lecz temperatura się nie podnosi, co więcej jest znaczący ubytek płynu. Nie widać wycieków z węży, poziom oleju się nie podnosi. Zastanawiałam...
Najpierw do mobil6000 sprawdzę w piątek masy ,zasilanie sterownika i połączenia pomiędzy gniazdem diagnostycznym a sterownikiem silnika bo wtedy więcej czasu pewnie znajdę. Nie wiem tylko czy podmiana sterownika jest prostą czynnością bo nie robiłem tego jeszcze nigdy.Tzn. nie chodzi mi o fizyczną podmianę bo to 20 minut roboty ale o ewentualne zaprogramowanie...
musisz sprawdzić czy po uruchomieniu silnika i przekręceniu pokrętła regulacji ciepłego nawiewu (lub HI w przypadku klimatronika) i włączeniu nawiewu na 3 czy załącza się jeden lub obydwa z przekaźników uruchamiających podgrzewacze chłodziwa silnika w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika, chodzi o ten podgrzewacz (trzy świece żarowe po prawej...
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4MPi 68km z 2002 roku ma przejechane 74.5tyś km i wymienione zostały: uszczelki pod tulejami i uszczelka pod głowicą. W zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego zbierał się olej w niewielkich ilościach i zostały wymienione wyżej napisane części od naprawy minęło 1000km i dziś rano obniżył się poziom płynu chłodzącego. Auto...
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
Mi po raz pierwszy zrbiło się to po 47 tys- fabia 1.2- rocznik 2003. Mechanik zdjął głowicę, splantował, wymienił zawory, bo oczywiście były pogięte i popalone, zmienił rozrząd i pojeździlem kolejne 40 tys i znów ta sama historia... Nigdy nie odpalałem pojazdu na pych, tankuje tylko na BP. Ten typ tak ma- zwróć uwagę, że gwarancja pogwarancyjna- do...
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
Witam, po przeczytaniu tematów "polo 1.2 benzyna dusi się", dałem sobie spokój, w końcu to nie moje auto. Możliwość jest od groma, od czujników, zaworów, przepustnicy, katalizatora po uszkodzoną głowice i kto wie co jeszcze. Powodzenia i cierpliwość życzę😇.
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Vas łyknie glowica ciut droższa ale warto bo miedzy vas a vcds to przepasc. Lepszego interfejsu juz nie ma.
Witam.Proszę o pomoc.Fabia 1.4MPI(60KM) rok produkcji 2001, przebieg 70 tys.km,pierwszy właściciel,silnik pracuje na benzynie.Od kilku miesięcy Skoda na mój gust pali za dużo benzyny.Dawniej komputer pokazywał średnie zużycie paliwa w zimie na poziomie 8,5 l/100km a w tych dniach jest to 11 l/100km-latem na trasie ledwo daję radę zejść poniżej 6,5 l(jadę...
Po prostu wiem jak to działa... i tak widziałem/mam MultiEcuScan, ForScan, ELMConfig, VauxCheck. Cała komunikacja to wysłanie odpowiedniej ramki z żądaniem i odebranie odpowiedzi. Całą resztę robi soft. Tylko w "markowych" skanerach część softu jest zaszyta w samej "głowicy diagnostycznej" ale tylko po to aby trudniej to było skopiować. Jeśli mamy sterownik...
Więc tak... Problem nie zginął. Skoda ma na liczniku prawie 195 tys. km. Problem występuje na benzynie, i na gazie. Przy czym na benzynie jest mniej odczuwalny. W samochodzie wymieniłem już: 1. sondę lambda; 2. cewkę zapłonową; 3. świece kilka razy; 4. filtry wszelkiej maści; 5. rozrząd; 6. uszczelkę pod głowicą, uszczelkę pod zaworami. Kilkukrotnie...
Witam. Na wstępie - moja wiedza o mechanice jest raczej skromna. Mam skodę Fabię 1.4 mpi silnik AQW 68 km 2002 r. Od jakiegoś czasu pojawia się problem, samochodem szarpie jak sam szatan, ja światła na choince pali się check i po podpięciu do komputera wyskakuje wypadanie zapłonu na 2 i 3 cylindrze. Auto ma instalacje lpg. Cewka, świece, rozrząd, sondy...
Generalnie mam problem taki, że niemal codziennie co najmniej raz skodę "dopada" kontrolka EPC i auto wchodzi w tryb awaryjny. Po podłaczeniu kompa wyskakują zawsze te same błędy: 16726 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2 – niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem – BŁĄD SPORADYCZNY 18047 Czujnik ½ pedału gazu...
głowica fabia skoda fabia sprzęgło skoda fabia przerywanie
opalarka grzeje sterowanie głowicy dysku bezpiecznik zasilacza komputera
Kod serwisowy Defro Lux AG - dostęp i informacje Programowanie termostatu Tybox 21 - instrukcje i porady