Uszczelka pod głowicę VOLVO. Czy ci się przyda??? Jak masz VOLVO :)
Bedzie ok.
Tam PSA siedzi więc może się udać bez wymiany silnika. Trzeba zdjąć dekiel i zobaczyć coś się uszkodziło, jak nic nie będzie widać to demontaż głowicy.
Sprawdź uszczelke pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą. Pozdr. J.
Jeżeli się znowu zapowietrzy to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
No albo antena albo głowica poszła
VOLVO 440/460 1.8i B18U 1794cc 1991-1996 66kw a ja mam tak Etap 1 30(Nm) Etap 2 70(Nm) Etap 3 t = 3 min Etap 4 -360°(°) Etap 5 20(Nm) Etap 6 +125°(°)
Planowałeś głowicę?
a czy masz nowe sruby do przykrecenia tej głowicy po ponownym zalozeniu?
Wskazałbym na uszczelkę pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą.
Parownik lub głowica
Nie uda się. Potrzebny jest ściągacz oraz praska z trzpieniem rozporowym. Chyba że głowica jest Zdemontowano to trochę łatwiej.
Może warto by było zmierzyć ciśnienie na cylindrach dla świętego spokoju .? Bo może coś dziać się z zaworami . Na gazie lubią wypalać się gniazda zaworowe ! Mój kumpel też miał taką furę ale S 70 też 2.4 benzyna i poleciała głowica właśnie od gazu .. :|
Prawdopodobnie przedmuchuje uszczelka pod głowicą.
Posiada ktoś moment dokręcania dolnych półpanewek oraz górnych stopek głowicy Volvo s60 2.4, diesel, 185 koni, 2006 r.
może głowica UKF
przyczynom była wydmuchana uszczelka pod głowicą
Jestem w pracy ale obudowa jest jakby z duraluminium cała: Poniżej link do całego termostatu: https://obrazki.elektroda.pl/9711491000_... Ta uszczelka którą widać niestety jest nie do kupienia - można kupić tylko tą która jest między obudowę a głowicę...
Witam. Potrzebuję informacji dotyczącej momentu oraz kolejności dokręcania śrub głowicy i klawiatury rozrządu (kod silnika D6A250 EC96 , rocznik 1997). Kolejna sprawa to sposób regulacji zaworów (widziałem kilka schematów, ale nie mogę znaleźć do FL6). Pozdrawiam. hello, a little late but I hope that helps you. regards
Sprawdź testerem czy nie masz spalin w płynie chłodniczym bo wygląda to na padniętą uszczelkę pod głowicą.
Radyjko naprawione (już jakiś czas temu). Przelutowanie głowicy nic nie dało. Kupiłem drugie takie z rozbitym przodem i przełożyłem głowicę.
Kolego czy przypadkiem przy montażu podstawy osuszacza ,nie zamieniłeś przewodów od małego zbiornika wyrównującego ciśnienie , z przewodem od zaworu zamykającego pracę sprężarki w głowicy sprężarki.
Można i tak. Tłoki normalizuje się, czyli min. obrabia kanały, pod nowe pierścienie, jako że też rowki się wybijają. A zbyt luźno, to katastrofa - robi się zator termiczny, pierścienie nie odprowadzają temperatury do tłoka. W praktyce to wygląda tak, że wieziesz silnik do szlifierni i mówisz "ma być jak nowy". Wtedy to już szlifierza problem, jak to...
Czy poprawnie zinterpretowałem? Tak
Koledzy 2.0 diesel PSA v16 hdi tdci i nie wiem jak to było jeszcze nazywane. Takie pytanie czy jeśli kupię goly słupek który np pracował na układzie paliwowym delphi albo conti podejdzie do niego układ simens? Ja jakies różnice w głowicy?
A jest jakiś zawór gaszący na pompie pośredniej? Bo właściciel wydzwania że tam jest i mam przyjechać i sprawdzić. Ręczną pompką podaje paliwo na górnym odpowietrzniuku w głowicy.
Witam kumpel miał to samo termostat nowy spalin w płynie brak padła uszczelka pod głowicą po wymianie wszystko ok
Witam serdecznie grupę.! Czy ma ktoś może rozpiskę na temat dokręcania śrub korbowodów i głowicy w Volvo XC60 2.0Diesel D4204T14 2014r Byłbym mega wdzięczny 😉
Wiele jest sposobów na dorobienie kabelka AUX. Im radio bardziej nowoczesne, skomplikowane, cyfrowe tym gorzej. Jak ma analogową regulację głośności - można dopiąć się do potencjometru. Albo zlokalizować końcówkę mocy i dolutować przewody przed kondensatorami wejściowymi. Parę złotych kosztuje adapter wkładany zamiast kasety (można też zrobić samemu),...
Od głowicy UKF
Może któryś schemat ci podpasuje https://www.google.com/search?q=V40+1.6+...
Z przodu na głowicy z boku.
Kolego a jeżeli auto jest zimne to powinien wskazywac tyle, ile mamy stopni na powietrzu? I wytłumacz mi dokładniej gdzie jest ten kolektor dolotowy. Dzięki. Jeśli jest zimne to temperatura będzie podobna jak płynu chłodzacego i temperatura otoczenia. Kolektor dolotowy z tym czujnikiem jest z lewej strony auta, przykręcony do głowicy.
Problem rozwiązany. Poluzowane śruby głowicy ,wystarczyło dociągnąć .
Witam. Posiadam Volvo V40 2014 r. 2.0 D 190 KM. Mam taką przypadłość przed wymianą i po wymianie uszczelki pod głowicą, ten sam problem, czyli wywala płyn ze zbiorniczka. Nie gotuje się, ogrzewanie. Jakieś podpowiedzi? Pozdrawiam.
Zawory pogięte ,głowica do góry .
Mam jedno pytanie związane z moim samochodem jakim jest volvo v70 2,4l 170km z 2000r. Ostatnio zaczeło mi ubywać plynu w zbiorniczku chłodzenia i parowały szyby. okazało się że to nagrzewnica. Wymieniłem ją, wlałem nowy płyn. po odpowietrzeniu i przejechaniu kilku kilometrów uzupełniłem płyn tak że na zimnym silniku płyn był na poziomie max. dziś rano...
witam może wie ktoś czy da rade wymienić popychacze zaworowe bez demontażu głowicy? Pacjent to volvo v70 2.4 benzyna 2000r.
Co moze byc przyczyną pojawienia sie wody w oleju w VOLVO FH12 99r. Głowica sprawdzona pompa wody i sprężarka ok.
Silnik kolizyjny, głowica do zdjęcia i weryfikacji.
Uszczelka pod głowicą albo pęknięty blok głowica. Skrzynie z retarderem masz?
Wymiana zaworka zwrotnego w głowicy pomogla. Dzięki wszystko za podpowiedzi.
Jaki sinik tam dokładnie?
To nie uszczelka pod głowicą. Ile ubywa płynu? Od kiedy? Ubytki duże, czy małe? Który rocznik? Jaki typ silnika?
Witam, wymieniam głowicę w silniku D5 i nie wiem, jakie są siły dokręcania śrub. Może ktoś pomóc?
Po zdemontowaniu termostatu zaczęło wywalać wodę od razu po odpaleniu auta. Diagnoza - pęknięta tuleja lub głowica. Zdecydowaliśmy, że lepiej będzie wymienić silnik niż wymieniać tuleje i głowice. Temat zamykam.
Wzmacniacz nie,może zimne luty w głowicy (szczególnie na cewkach).
Miałem to samo w XC70 2003. Skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą. Termostat i korek też wymieniałem.
Myślę, że trzeba pogadać z właścicielami samochodów, w końcu komornik sprzeda znacznie drożej jeżdżący samochód niż taki ze zdjętą np głowicą, a to leży również w ich interesie. Jak właściciel położy lagę na samochód, bo i tak go nie odkupi, to wykręć co Twoje. Komornik zabierze samochód niezależnie od stanu, mamy na parkingu wykupione miejsca przez...
Witam,Volvo fh12 2005 rok silnik d12 Zatarł się 1 i 6 tłok pozostałe tłoki są ok.wał i panewki też ok.W wyniku tego ciśnienie poszło na klawiaturę i wyrzuciło olej przez odmę i bardzo dymi przez odmę,samochód nie był przegrzany temperatura była w normie. Cała ta sytuacja zdarzyła się po regeneracji i planowaniu głowicy,w głowicy wszystkie uszczelniacze...
Witam, Jestem posiadaczem Volvo V40 D2 1.6 Diesel z problemem ciśnienia w układzie chłodzenia. Auto było naprawiane na zaprzyjaźnionym warsztacie wymieniona została uszczelka pod głowica sprawdzona była chłodnica spalin lecz problem nadal występuje. Czy problem może być pęknięcie tuleji cylindra? Pozdrawiam serdecznie
Uszczelka sprawdzona jest ok. Silnik przebieg autentyczny okolo 240tys. A jak sprawdzić pierscienie? Zdejmować głowice ?
Witam. Volvo V40 1.6 D2 2015r. Czy poradzicie jak sprawdzić EGR,chłodniczke spalin żeby jej bez potrzeby nie wymianiac? Problem z ubywającym płynem chłodniczym. Chce wiedzieć czy napewno trzeba ściągać głowice
Witam szanowne grono jak ustawić rozrząd na znakach potrzeba zwalić głowice
Niestety został już zdjęty, wałki rozrządu zostały wyciągnięte do szlifowania głowicy. Wszystko jest w częściach niestety.
Witam. W zależności od rodzaju pompowtryskiwaczy, różne mogą być przyczyny. Od wyrobionych oringów na elektrozaworach PDE Boscha poprzez nieszczelne końcówki rozpylaczy Delphi. Oczywiście po wyeliminowaniu podstawowych nieszczelności głowicy, połączeń i przewodów.
Cześć, Potrzebuję schematu silnika B2544S2 od Volvo V70. Dokładnie to wymieniam uszczelkę pod głowicą i potrzebuję informacji, na jaki moment przykręcić wszystkie śruby przy montażu. Z góry dziękuję.
Żeby było taniej, możesz szukać samego słupka, tzn, blok z głowicą i oczywiście wałem, tłokami...
Prawdopodobnie ''Głowica radia'' ci siadła naprawa nieopłacalna zdjęcie podglądowe jak miej więcej to wygląda https://obrazki.elektroda.pl/8431664600_...
Ja mam taką metodę, że 3-4 tygodnie przed terminem przeglądu jadę na stacje diagnostyczną gdzie sprawdzają zawieszenie , hamulce , ew. wycieki, stan blacharski spodu i notuję co jest do zrobienia. Co roku jesienią , trzeba czy nie, jest wizyta u mechanika na przegląd przedzimowy dla sprawdzenia stanu technicznego silnika i ew. wymiana płynów eksploatacyjnych....
Bierz drugi silnik z PEWNEGO zrodla, i zeby ci do glowy nie przyszlo sciagac: miski, dekla z glowicy itd. bo silniki sa znaczone Nie ma takich, chyba że silnik w aucie można odpalić i ktoś kto się zna zweryfikuje tyle ile może . A moge sam pofliczyć części ? Moge podzwonić do sklepów o wycene ale musze wiedzieć co jest do wymiany przy kapitalnym rekoncie...
Ręce opadają...Dosłownie zdiagnozowanie co jest uszkodzone zajmuje raptem 10 sekund z wyciągnięciem radia włącznie, i ma się odpowiedz czy to głowica czy instalacja antenowa... Pozdrawiam.
Uszkodzona jest głowica. Wyłamane są wszystkie mocowania hydropopchniczy po stronie ssącej.
luzy zaworowe sprawdź
Witam. Miałem kiedyś podobne objawy w moim poprzednim aucie "golfie" powodem tego była właśnie uszkodzona uszczelka głowicy. Obecnie posiadam volvo i też się obawiam tej samej przyczyny. Znaczy się pierwsze objawy to co jakiś czas wyskakuje błąd p1171, oraz świeci się kontrolka Lambda. Do tego nieznacznie ubywa mi płyn chłodniczy, ale nie widać wycieków...
Może to być jeszcze wina uszczelki pod głowicą - miałem taką samą wadę w Volvo i była to właśnie uszczelka pod głowicą. Silnik może na gazie pracować idealnie a na benzynie nie musi gdy jest wada w głowicy. Wina zaworów też może powodować takie zachowanie silnika. Wtryskiwacze mogą się też zacierać. Pozdrawiam.
Volvo fh440 euro4 2007r zauważyłem spore wycieki oleju z głowicy od strony chłodnicy z takiej jakby kostki idą tamtędy chyba kable do pompowtryskiwaczy, lecz nie jestem pewien, proszę o pomoc i czy zrobie to sam czy raczej serwis ?
No i na nic mi wiadości które uzyskałem od Tomka z Anglli. Przy okazji jeszcze raz dziękuję za nie, bo dużo mądrych rzeczy się dowiedziałem. Serwis sprawdził rozrusznik(kręci się 180 obrotów na min) i powtórny test dzisiaj, czyli po trzech dniach wyszedł prawie identycznie jak za pierwszym razem. Dlatego uznali, ze winą są tylko i wyłącznie zawory....
Niestety nie znam tych silników R5. VAG-owskich VR5 robiłem kilka i tam nigdy nie było problemów z dołem, zawsze głowica była winna. Zrób tą próbę olejową, zawsze to będzie więcej wiadomo i łatwiej Ci będzie podjąć decyzję ;)
witam Panowie zgłaszam sie do was po pomoc gardłowa sprawa można powiedziec poszukuje jakiś damych technicznych na temat silnika d 2066 man tgx 2010 rok i nigdzie nic nie ma a mamy silnik w rozsypce bo stary rozpadł sie doszczętnie prosze o pomoc w zamian mam materiały o dafie i volvo
Głowica była sprawdzona na szczelność? Jeśli tak to zostały tylko tuleje cylindrowe.
Cała głowica poszła do regeneracji a zawory wydechowe do kosza.
Zdemontuj głowicę i coś będziesz wiedział . Jaki przebieg tego silnika.
zawór bezpieczeństwa umiejscowiony zaraz przed osuszaczem upuszcza powietrze przy około 14bar Czyli na wyjściu sprężarki a to świadczy o tym że sprężarce brakuje sterowania i cały czas pompuje. Sterowanie sprężarki to cienki przewód Tekalan (6mm), ciśnienie w tym przewodzie "wyłącza" sprężarkę (podnosi zaworki sterujące w głowicy sprężarki). Więc skoro...
Na pewno sprawdzałeś czy od dołu pompy, w miejscu łaczenia głowicy pompy z korpusem nie ma wycieku?
Rudi weź się za śpiewanie, bo z mechaniką chyba Ci nie wyjdzie, z czytaniem też kiepsko, za takie pytanie dostaniesz ostrzeżenie. chyba, że to elektroturbo. Ale dziś pierwszy kwietna i cuda się dzieją na Elce. 2 litry na setkę to całkowity brak uszczelniaczy (kamyki) Turbo sprawdzasz manometrem na ciśnienie, a jak odkręcisz przewód powietrzny to zobaczysz...
pompa była wymieniona cała, nie poprawiło się ani na chwile, tzn ciśnienie wzrosło, ale spadki dalej były. po pirwszej naprawie wał nie był szlifowany, tylko założone były nowe panewki na korbowody. no i była naprawiana głowica, bo urwały się dwa zawory.
Dzięki, taka była pierwsza diagnoza, tyle że wtryski oddane do sprawdzenia, tego niby nie potwierdziły, nie było też typowych oznak. Samochód ładnych parę lat, super wóz, ostatnio rzadko używany, ale niedawno zrobił trasę, blisko 2000 km. Ten znajomy mechanik śmiał, że to pancerne silniki, tłok rozwalony, ale wał, cylindry, głowica całe, a pewnie coś...
No jeśli na niepracującej sprężarce jest dobrze to chyba sam odpowiedziałeś sobie na pytanie gdzie szukać. Czy uszczelka pod głowicą ma jakikolwiek związek ze sprężarką??
Niekoniecznie go musiał męczyć, te silniki są z RENAULT, pękające głowice i wypalone uszczelki głowicy w nich to normalna sprawa
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Witam.Pozwolę sobie poradzić Panu aby zanim głowica będzie planowana to dla pewności sprawdzić ją na szczelność i to w tem. min. 70stopni a najlepiej w sprawdzarce takiej jak SERDI.Co do planowania to nie na szlifierce magnesowej tylko na maszynach do tego przeznaczonych.Mam tu na myśli planowanie nożem a nie kamieniem.Nie wiem co miał Pan na myśli...
witam, zmierz jeszcze sruby głowicy jak maja długość wiekszą niż 120,5mm to wymiana tych śrub na nowe 10szt, powodzenia
Kolego jedz do gazownika zanim głowicy nie zniszczysz. Prawdopodobnie niska dawka gazu.
Albo kosztowny remont. Silnik od anglika kolego 4 dni przekładki i jeździsz. Na wszelki wypadek sprawdź ciśnienie sprężania, ściąg głowicę i zobacz jak to wygląda.
Planowanie głowicy nie jest konieczne jeśli nie ma wżerów i a nierówność głowicy mieści się w specyfikacji. Są przymiary i można zbadać czy nie ma dołków czy krzywizny. Często jak nie padła uszczelka pod głowicą ( i silnik nie przegrzany ) i odkręci się ją zgodnie ze sztuką to wystarczy oczyścić i nie trzeba jej planować. Ale to wychodzi dopiero po...
Witam Potrzebuje info na tema momentów dokręcania volvo fl200 silnik d6b głowica, klawiatura, korby luzy zaworowe
Chrapią i to jak :| . Byłem osobiście widziałem i słyszałem. To co, pompiarz mnie oszwabił ?Pompę też robiłem 20 tyś.km temu -razem z głowicą . Wszystko razem do kupy regenerowałem .A teraz była na diagnostyce razem z samochodem.Przecież na przyrządach by coś pokazało? Chyba że się mylę . Auto ma 300 tyś. najechane od nowości ,a te silniki "ponoć" wytrzymują...
a no takie zeby zawor wyrobil sie przed gmp, i zeby wlasnie rozrzad nie uciekal to pol zeba nie gra albo wiecej lub mniej, i to wlasnie ma do nplanowania Zapytam inaczej, ile trzeba splanować głowicę żeby rozrząd nie pasował o pół zęba? tyle splanowac zeby byla plaszczyzna nastepnie dobrac grubosc uszczelki, nie pytaj ile zebrac bo raz wezme wior 0,1...
ASO Renault Trucks. Koszt całości. Na te naprawę była „dopłata producenta” - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Zadzwoń zapytaj, z serwisem ich mam tak, że czasami łapie się za głowę ile chcą za proste sprawy, a z kolei czasem za skomplikowane nie żądają majątku, więc zawsze warto sprawdzić. A sprawdziliście zaworek zwrotny w głowicy? Od...
Jakością wykonania? ;) W tanich głowica udająca "taśmę" potrafi mieć słaby kontakt z głowicą w radiu przez co dźwięk może być stłumiony. Ale nie ma zasady.
Ciśnienie paliwa w głowicy jest 2 atmosfery. Samochód kręci jak głupi i nie chce zapalić
Jak będziesz wymieniał uszczelkę to powinieneś dać głowicę do planowania. Uszczelkę kupujesz według numeru VIN, zaznaczając że głowica jest po planowaniu. Oni tam już będą wiedzieć.
Sprawdź czy wtryskiwacz wyjdzie na tym cylindrze. Jak tak to wbij żarnik do środka. Zakup wcześniej cienki magnes, taki żeby przeszedł przez otwór od końcówki wtrysku. Potrzebna Ci będzie jeszcze sprężarka i pistolet długi do przedmuchania. Magnes wkładasz przez otwór po wtryskiwaczu, a w otwór po świecy wdmuchujesz powietrze. Sto procent gwarancji...
Za 15 tys zrobisz sam remont. Szlif cylindrow Tloki, głowica, wal, panewki, Głowica sama 2800zl planowanie ,zawory ,frezowanie gniazd ,uszczelniacze , prowadnicę, myślę że jak sam poskładasz motor to 15tysiecy starczy
Witam. Mam pytanie, jaka jest kolejność dokręcania śrub, głowicy sprężarki (kompresora) i z jakim momentem ją dokręcić? Pacjent to Volvo FH 12 chińczyk.
Nabyć oryginalną głowicę i będzie ok :D
volvo głowica głowica dokręcać volvo transit głowica głowica
legalizacja butli sprawdzić pilot zmiennym kodem fujitsu siemens wymiana procesora
Denon DRA-455: Specyfikacja i typowe usterki Ustawienie pompy paliwa VW LT 2.5 TDI AHD: kąt i kierunek regulacji