Najpewniej potrzebujesz adapter do zaworów Danfoss RTD np.: http://allegro.pl/adapter-redukcja-do-za...
lukasz_elektronika - w przypadku mojej instalacji ze zdjęcia w 1 poście, czy więc powinienem zainstalować na belce zasilającej zawór z głowicą jak na ostatnim zdjęciu na nie wystarczy tylko RTL na powrocie [url=http://instalhurt.sklep.pl/p/8/361/...
Moim zdaniem po zdjęciu głowicy, zawór jest otwarty. Czyli chyba odwrotnie jak napisałeś. On powinien działać na zasadzie NO-normalnie otwarty. Dopiero po zapodaniu głowicy, w chwili kiedy ona jest zasilona, zaczyna wypychać siłownik. To jest dość powolny proces. Po wypchnięciu siłownika z założoną głowicą zawór jest zamknięty. Czyli w stanie bez głowicy...
Kolega chyba chce odciąć zasilanie bojlera, gdy temperatura na kotle spadnie poniżej ustawionej wartości na głowicy?
Głowica musi zamknąć zawór, obojętnie od jej umieszczenia, po skręceniu na min. Jeżeli tego nie robi to uszkodzona albo głowica albo zawór. A na zasłonięte głowice jest sposób: https://obrazki.elektroda.pl/2409269600_...
Czy to prawda, że po wykręceniu głowicy zawór RTL będzie przepuszczał każdą temperaturę? Tak. Zawór bez głowicy jest otwarty. Brak jest elementu regulacyjnego- brak regulacji.
Silnik do remontu , sprawdzenie głowicy zawory , cylindry , pierścienie , to podstawa.[/quote]
Po prostu przykręć na mieszaczu, głowicy, zaworze czy jak tam masz rozwiązane mieszanie na podłogę. No chyba, że puszczasz to samo co na grzejniki to nic nie zrobisz.
Kapanie z zaworu po próbie odkręcania głowicy termostatycznej oznacza. że zawór, nie głowica jest do wymiany. Sprawny zawór, nawet po zdjęciu głowicy nie ma prawa przeciekać.
I w razie potrzeby dobiera uszczelkę z większą ilością karbów. Kolego, uszczelkę dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad blok a nie do grubości głowicy. Pewnie że tak tylko czasami ciężko to wytłumaczyć zaworom nadmierne wystającym ponad płaszczyznę głowicy po planowaniu. Chociaż widziałem już "specjalistów" którzy planują głowicę z zaworami...
Wynika że poza wyglądem pistoletem a głównie silnikiem zmian w pompie nie ma. Znaczy że robota dalej będzie z głowicą :) zaworami a silnik się okaże.
Hej. Niestety glowice trzeba sciagnac. Minimum dwa zawory sie skrzywily. Zaniedbanie rozrzadu to ciezki grzech kierowcy :)
Woda nie wycieknie. Bo odkręcasz tylko głowicę termostatyczną. Zawór pozostaje na swoim miejscu.
Waśnie ,zawór nie czujnik. W głowicy koło rozrządu.
Dzień dobry, Zawór RTD-N został wycofany z produkcji Danfoss chyba w 2010r. Jednak Danfoss nadal produkuje zwykłe głowice na ten zawór. Ta przejściówka powinna pasować jednak dla większej pewności że wszystko będzie OK możesz zastosować rozwiązanie Danfossa. Jeśli chciałbyś rozwiązanie elektroniczne Danfoss na ten zawór to: Głowica DANFOSS Living ECO...
Tak jak poprzednio ktoś pisał w tym poście jest to wkładka z gwintem M30 x 1,5. Producenci to np. Oventrop nr kat. 1018080 (czyli ta którą wspomniałeś) lub Heimeier (TA HYDRONICS) nr kat. 4327.00.300. Głowice pasujące na tą wkładkę produkuje każdy liczący się producent głowic.
Koledzy jest różnica w wydajności między głowicą z zaworami zwykłymi a głowicą z zaworami listkowymi? Która ma większą wydajność?
To jeśli głowica działa, na innych zaworach, inne zawory nie działają na tej głowicy, to mogła się troszke zamulić i nie dociska do końca.
Trudno powiedzieć, co najczęściej się uszkadza. Z twojego opisu wynika, że uderzenie poszło poprzez uchylone zawory na wałek. Wał korbowy jest mocniejszy, bo przenosi duże siły - mogło mu się nic nie stać. Należy po takim wypadku zweryfikować wszystkie elementy, tzn wał, tłok, wałek rozrządu, głowicę z zaworami (korbowód wiadomo że wymiana). Trochę...
Nie da się dokręcić. W Twoim przypadku nawaliło uszczelnienie iglicy zaworu termostatycznego - polecam wymienić zawór na nowy.
Sprężarki freonowe większych mocy maja dzielone uzwojenie 1/2-1/2 lub 2/3-1/3.Ww układzie podwójna gwiazda pojedyncza gwiazda silnik startuje z podwójnej gwiazdy i po kilku sekundach dołącza się pojedynczą gwiazdę, powinien być jeszcze na głowicy zawór do bypassu, załączany na czas rozruchu.
Na zdjęciu jest tylko zawór, głowicę termostatyczną ktoś zdemontował. Przepływ reguluje głębokość wciśnięcia tego wystającego "pręcika".
Wspólnym pierwiastkiem okazało się zdejmowanie głowicy i wymiana 1 zawora przy okazji padł czujnik prędkości
Nie ma znaczenia czy będzie cieplej czy zimniej. Temperaturą w pomieszczeniu sterujesz za pomocą głowicy na grzejniku np nastawa 3,5(powiedzmy) odpowiada temp powietrza 23 st. Gdy pomieszczenie nagrzeje się do tej temperatury głowicą zamyka zawór i grzejnik nie grzeje. Otwiera go znów gdy temp w pokoju spadnie. Temperatura wody w grzejniku wpływa tylko...
W zaworach termostatycznych jest ustawienie wstępne przepływu. Zdejmij głowicę i ustaw kryzowanie zaworu zgodnie z dtr-ką do wielkości grzejnika.
Witam, a wiec tak, wyczyść dyszki w gaźniku , miałem ten sam problem... po wyczyszczeniu gaźnika i wstawieniu większych dyszek nie gasł mi na słabszych obrotach. Jeśli pali i kreci na większych wyklucz moduł, uszkodzony moduł nie dawał by wogole napięcia na świece . Ustaw na nowo zawory na głowicy, ustaw wirnik na kreskę ze znakiem "T" wtedy pod kopułka...
Wszystkie grzejniki odpowietrzone. Wytłumaczę jak to wygląda. Wkręcam głowicę w zawór (glowica ustawiona na 5) i od momentu w kręcenia juz słychać ze zawór się zamyka (słychać zmniejszający się przepływ wody).Zaznaczę ze głowice kupione razem z zaworami w komplecie .
U mnie po zdjęciu całej głowicy, trzymanej tym nagwintowanym wewnątrz pierścieniem, ukazuje się wystający trzpień, który otwiera/zamyka wewnętrzny zawór. Głowica tylko wciska lub zwalnia ten trzpień. Nie powinno kapać ale... części hydrauliczne tracą z czasem szczelność. Odkręcenie głowicy całkowicie otwiera wewnętrzny zawór, za którego szczelność nie...
Tak
No niby takie są a w opisach mają zgodność z innymi głowicami czy zaworami nawet Danfoss więc wiele głowic powinno tu pasować. https://allegro.pl/listing?string=Zaw%C3...
Te 28 mm wyszlo "z błędu". Pewnie Pan przyłożył suwmiarkę w miejscu, gdzie na zaworze już nie ma gwintu i tam rzeczywiście średnica wynosi 28 mm., natomiast na samym gwincie jest 30 mm. Sprawdziłem to. Ten drugi wymiar to jest głębokośc zaworu - dla RTD jest to 24 mm. (praktycznie 25) i liczy się od tej wąskiej części zaworu (znacznie węższej niż gwint)...
Na ten zawór żadnej głowicy nie nakręcisz, musisz kupić komplet zawór termostatyczny i głowice termostatyczną. PS Nie każda głowica pasuje do kazdego zaworu termostatycznego.
Zapewne chodzi Ci o zawór z głowicą termostatyczną, po prostu wymiana i ma działać.
Ale co ustawiłeś na pałę i czasem nie skrzywiłeś zawora któregoś przy dociąganiu głowicy?
mam też leciutko pękniętą pokrywę zaworów i tamtędy też czuć uderzenie powietrza. I kupiłem cały komplet góry silnika, skręciłem i dalej nie odpala. Jak się ma jedno do drugiego ? Komplet to nowa głowica z zaworami, ich gniazdami, wałkiem rozrządu i pokrywą zaworów.
Zawory, które posiadasz, to dość popularne produkty. Praktycznie większość grzejników dolnozasilanych z wkładką zaworową z boku posiada taki typ Heimeier dx. Wygoogluj tę nazwę i znajdziesz głowice termostatyczne do Twoich zaworów. Same plastikowe kapturki są w zestawie z nowym zaworem grzejnikowym. Albo złodziejka w markecie budowlanym, lub jakiś instalator...
Możesz sprawdzić szczelność wydechu (przy głowicy i tłumiku) lub może też to być kwestia regulacji zawora (zaworów?) wydechowego.
I chcesz sam rzeźbić głowicę/ zawory/ smarowanie/ zwrotny/ chłodzenie? Podziwiam.
Ta zabudowa i ta głowica to i tak bez sensu rozwiązanie. co racja to racja rozwierć dziure albo tu szukaj https://store.danfoss.com/pl/pl/search/?...
Liczyłem, że te dane z VCDS-a przybliżą przyczynę, skoro wyskakuje błąd cylindra 1 i 4 a to wspólne wyjście z cewki, mało prawdopodobne aby akurat te dwa przewody padły, stawiałbym na cewkę, szukam: BIFUEL/-032905106B, fajna cena, ale marki nie znam. Chodzi o obwód wtórny. I tak, masz rację 1/4 2/3, to osobne obwody. Tylko już miałem tak, że uszkodzony...
Trzeba zdjąć głowicę i sprawdzić zawór wydechowy.
Witam :) Mam zawory w grzejnikach chyba dość starego typu i problem z głowicami które przestały działać w większości (rozpadają się), da się je wymienić na nowe ? Gwint to m30. Wymiana zaworów oczywiście teraz problematyczna bo blok i sezon grzewczy :/ https://obrazki.elektroda.pl/5604639400_... https://obrazki.elektroda.pl/6610370800_...
Pewnie, że spokojnie :D U mnie takich sklepów nie ma albo ja o nich nic nie wiem. Można brać ze szrotu, jeżeli stwierdzisz że jest uszkodzona, oddają pieniądze. Za samą głowicę, reszty kosztów nie zwracają. W tym akurat przypadku nie pozostaje nic innego, jak właśnie głowica używana, przecież przyznałem rację. Koledzy mają słuszność, używka to najrozsądniejsze...
Powinno się móc dobrać głowicę (np. na Allegro czy OLX). To nie 'trójnik" pozostanie, lecz zawór (bez głowicy).
Akurat mam kilka głowic termostatycznych to chciałbym wymienić te zawory przy grzejnikach. A dlaczego nie wstawiać gałązek z rur PP stabi? Na kotle praktycznie nigdy nie jest osiągana temperatura 70'C, jeśli już to muszą być to solidne mrozy, zwykle pali się na 60'C bo prostu nie ma potrzeby, inaczej nie daje się w domu wytrzymać. A teraz jak wstawisz...
Nie, nie istnieje - zapamiętaj raz na zawsze - silniki 16V i diesle są kolizyjne. Masz pogięte prawdopodobnie wszystkie zawory, głowica do totalnej naprawy - zawory, prowadnice, liftery, pasowanie gniazd. Ponadto proszę zapoznać się z regulaminem forum, szczególnie z pkt. 15.
Panowie, skąd wziąć czerwone kapturki do zamykania zaworów termostatycznych? W związku z remontem w mieszkaniu muszę zdjąć kaloryfery. Zdjąłem głowice, zawory to RTD. Pytałem w kilku sklepach i wszyscy twierdzą, że te kapturki można kupić tylko z zaworami. Samodzielnie nie występują, a kupno zaworu dla kapturka nie ma sensu. A jeśli nie można kupić...
Raczej bez diagnostyki naocznej się nie obędzie, także szukaj kogoś w okolicy, lub sprawdzony serwis Karcher. Oryginalnie nie ma w tej myjce o-ringów koloru niebieskiego, tylko czarne. Wymiana zaworów w tym modelu wymaga doświadczenia i wiedzy. Raczej się ich nie wymienia, jeśli połamany jest koszyk to ja wymieniam tylko sam zaworek, sprężynę i ów koszyk-...
W nissanie uszkodziła się głowica poprzez urwanie się końcówki zawora. Reszta wydaję się cała. Wymieniłem głowice na inna używaną ale sprawną. Podłączyłem go pod komputer i pokazuje się usterka że czujnik położenia wału jest uszkodzony. Wymieniłem już 3 czujniki i auto dalej nie chce odpalić. Może ktoś miał taki przypadek i wie jak sobie z nim poradzić...
Na zdemontowanej głowicy, trzeba wlać do gniazd zaworów nafty. Jeśli nie przecieka, to zwory w porządku. Takiego testu nie zdadzą nawet nowe zawory idealnie 'dotarte'. Na początek zdemontować głowicę, rozebrać zawory na części pierwsze i poddać wizualnej weryfikacji pod katem korozji, pęknięć, zużycia. Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości wrzucić tutaj.
Pobór takiej ilości oleju, a i wynik z badania diagnostycznego wskazuje jednoznacznie że: Do remontu głowica (zawory, uszczelniacze) Pierścienie tłoków też do oceny przez fachowca po rozebraniu całości. To są najbardziej newralgiczne punkty gdzie "znika" olej w takiej ilości. No chyba, że są jeszcze jakieś widoczne wycieki oleju widoczne gołym okiem.
Witam, mi to wygląda na awarię samego zaworu, na który nakręcony jest głowica termostatyczna. Zawór zaciął się w pozycji zamkniętej lub troszkę otwartej, bo w środku obrosło nagarem (kamień kotłowy). Powinno pomóc obstukanie go od przodu (po odkręceniu głowicy), oś zaworu powinna wtedy odbić.
Głowica do remontu - zawory, prowadnice, popychacze, do sprawdzenia szczelność płaszcza głowicy, płaskość czoła, współosiowość mocowań wałka. Cały remont coś ok. 1,5 tys zł.
Pan sprzedawca widać mało się zna na zaworach, przykład pasującej głowicy termostatycznej: http://www.tanie-ogrzewanie.pl/glowice-z...
Czy nie musi być widoczny gwint na tym starym elemencie U ciebie chyba został gwint ze starej głowicy ułamany na zaworze. Złap za to coś i spróbuj odkręcić.
Trochę słabo. Taki zawór otwiera się jak mu podasz zasilanie. Jak je ściągniesz, to się zamyka.
Skoro kształtki PP na miejscu no to cóż, zawór zasilający i powrotny, kątowe, albo zwykle albo termostatyczny jak chesz, w pakiecie taniej (jeden cały zestaw zawory + głowica), uchwyt do grzejnika, ale po co to przez internet zamawiac, kupisz na miejscu
Ewentualnie obejrzeć dobrze, bo w niektórych zdejmowana jest góra i może da się przekalibrować temperaturę odpowiadającą danej nastawie. Jak nie pomoże, to można próbować zgłosić awarię głowicy jeśli nie utrzymuje temperatury, niech wymieniają na inną może będzie lepiej stabilizować temperaturę Przecież wystarczy wykręcić samą głowicę pozostawiając...
Na pewno odpadają wieczne kłopoty z głowicą, zaworami, chłodzeniem, smarowaniem, skrzynią biegów, sprzęgłem i i kołem dwumasowym , wtryskami i pompą wysokocisnieniową, układem zapłonowym, świecami żarowymi, odpalaniem zimą, klapami wirowymi, i dziesiątki innych Chyba jakimś ze szrotu jeździsz albo BMW po którym Niemiec płakał ze śmiechu, że udało się...
Jeżeli po następnych kilku setkach kilometrów potrzebna będzie regulacja należałoby przyjrzeć się głowicy (zawór, gniazdo zaworowe). Jeżeli nie to dałbym sobie spokój.
To jest głowica termostatyczna. Grzejnik grzeje cały czas ponieważ urwałeś tą rurkę i głowica nie działa. Zdejmij ją i idź do sklepu, poproś o taką samą i po problemie. sp4olh Do wymiany głowica, nie zawór.
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Mam poważne wątpliwości do ekonomicznego sensu, głowica+ zawory, prowadnice+ szlif= 1500 zł, blok+ korbowody = 1500 zł, tłoki- nowe bo wystarczy jeden uszkodzony /a zwykle więcej/ i trzeba wymienić wszystkie, rozrząd+ pompa, regeneracja 2 masy+ nabicie okładzin na tarczę sprzęgła- 1000 zł. Używany silnik?
No może jakieś zdjęcie? Jak stara, znaczy PRL - standardowa armatura - to owszem są 2 podstawowe rodzaje głowic - ze śrubką, albo nakrętką do przykręcenia pokrętła. No chyba, że bardzo stara z lat 50/60 z głowicami takimi jak w zaworach przelotowych i porcelanowym pokrętłem, to jeszcze inne. A próbowałeś naprawy - wykręcić głowicę, wymienić oringi i...
Poczytaj Ten i podobne https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Jest bezpieczne .Odkręcasz tylko głowicę , zawór z pipkiem zostaje .Po zdjęciu głowicy powinien być pierścień do nastawy wstępnej . Na N masz pełny przepływ , tylko do płukania grzejnika .
Żeby zaoszczędzić trzeba odcinać całkowicie przepływ bo jeśli będzie przez licznik naliczane będą opłaty. Nie wiem gdzie jest mieszacz. Inteligentne głowice na zaworach na obwodach przypisane do pomieszczeń i termostaty w pomieszczeniach przypisane do tych pomieszczeń np Drayton Wiser. Chyba że jak jest przepływ ale temperatura zasilania i powrotu są...
Jaki ma przebieg ten silnik i kiedy była robiona glowica? Zawory w głowicy szczelne ? Nie strzela jeszcze w dolot ?
Hej, masz jakieś rozwiązanie tego problemu, mam dokładnie to samo co ty:(
Witam. Sprawdzić zawory w głowicy i uszczelki.
Możesz tak zrobić, zwłaszcza że zdajesz sobie sprawę z różnic temperatur przy podłodze. Musisz tylko zwrócić uwagę która rurka w grzejniku biegnie do zasilania (na górę, do wbudowanej głowicy) i dobrać odpowiedni zawór. Aby zmniejszyć opory hydrauliczne najlepiej też wykręć oryginalną głowice i wstaw w to miejsce zaślepkę (powinna pasować standardowa...
a zazwyczaj wymienia się tylko zawory, jeśli głowica w miarę ok, czy wymienia się i głowicę, i zawory? może taniej będzie wymienić cały silnik?
W DR 125 zawory to nie kończąca się opowieść. Ciągle trzeba coś poprawiać i regulować a stuki znikają na krótko. Wyciera się wałek rozrządu i dźwigienki zaworowe. Regeneracja starcza z reguły na sezon, a używki są takie same czyli zużyte.
A są po różnych stronach zestawy tuningowe do skuterów w których skład wchodzi : - Cylinder 47 mm (80 ccm) - głowica z zaworami, głowica kompletna zawory dotarte i zamontowane (większe zawory) - tłok, sworzeń - dwa komplety pierścieni - Tuningowy Wałek !!!!!!! Dłużej otwiera zawory - Uszczelki pod cylinder i głowicę Co da taki zestaw i czy warto coś...
Jeśli masz zawory termostatyczne to odkręć głowicę termostatyczną (pokrętło z cyframi od 1 do 5) ja mam np. na klucz płaski 32 i zobacz, czy bolec (trzpień) daje się wciskać i czy sam się wyciska wracając do pozycji wyjściowej. Głowicę odkręcasz bez ingerencji w instalację, więc nic nie będzie ciekło. Bolec od zaworu termostatycznego wciska się z dużym...
Cześć. Jeśli dokręciłeś tylko tę część, którą zaznaczyłeś, to raczej nie zlikwidowałeś problemu. Jest to tylko mocowanie samej głowicy do zaworu termostatycznego i nie ma ono bezpośredniej styczności z wodą w układzie. Być może zawór jest poluzowany w gnieździe i dokręcając głowicę dokręciłeś również jego. Dlatego dobrze by było, żebyś zdemontował głowicę....
Po co drugi silnik,zdjąc głowice ,splanowac ,przeszlifowac zawory i śmiga.Oczywiście nowa uszczelka.
Odkręcasz tą nakrętkę za głowicą. Woda nie poleci, sam zawór jest w rurze.
No to juz pisze. Gybosc uszczelki nie ma najmniejszego wplywu na stukanie a jezeli by stukalo to tylko chwile bo by juz dawno zawory byly pokrzywione. Zaplon nie spowoduje stukania w silniku lecz jak juz strasznie bylby przestawiony to stukalo by w dolnej czesci silnika na ukladzie korbowo - tlokowym.Jezeli by kanalu olejowego w uszczelce nie bylo to...
Mnie to (patrząc na to zdjęcie z góry) wygląda na Danfoss. Trzeba dokupić głowicę.
W głowicy zaworowej i zawór BY-Pass jeżeli występuje. Brak filtra piasek w pompie to nic dobrego do tego uszkodzony wyłącznik ciśnieniowy pompy do wymiany.
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
:) Ściągaj klawiaturę i mierz wysokość trzonków zaworowych nad powierzchnią głowicy. Każdy zawór ma wystawać na tę samą wysokość. Nie podałeś w którą stronę brakuje regulacji. Jeśli śruby się schowały w dźwignie i brak miejsca na kontrę to masz problem ze szklankami popychaczy i wałem rozrządu. Jak doszły do gniazda laski to z głowicą.
tylko Szymek, uświadom też gościa żeby zaraz nie szukał głowicy bo mu zawory wypali. Wiesz że to nastąpi szybko... :)
Witam, mam problem z zaworami w skuterze 4t, nie da się ich wyregulować. Ustawiam odpowiednie luzy i po paru kopnięciach w kopkę kasują luz i tak w kółko, oznacza to rozrząd do wymiany czy głowicę?
Mi tak tłukło po regeneracji głowic. Zawory poszły nieznacznie wyżej i pokrywa zaworowa opierała się na miseczce sprężyny zaworowej zaburzając pracę jednego cylindra. Czy przy zdjętych pokrywach też waliło?
Tak. Z kierunkami chodzi o to, by głowica termostatyczna była poziomo.
Nie jestem hydraulikiem ale: W moim mieszkaniu jeden kaloryfer (nowy) grzał tylko w górnej połowie. Okazało się że wadliwy był zawór w którego wkręca się głowicę termostatyczną. Na dole masz 2 zawory - zasilanie i powrót by można było całkowicie odciąć kaloryfer (np by wykręcić i sprawdzić zawór głowicy termostatycznej :) )
głowice strzelają między zaworami, dzieje się tak jak jest zimny silnik i ktoś mu butuje. Ale to temat o audi, nie o BMW
Po pierwsze kociołek 35KW do 140m domu to lekka przesada, nie wiem jak dobrze wykonaną masz izolację, ale jeśli dobrze to te min 7KW, które kociołek może zagwarantować to starczy na mrozy circa -15*C (zakładam, że ktoś liczył podłogówkę i grzejniki do kubatury) pewnie usłyszałeś, że taka moc bo CWU - 35KW nagrzeje CWU w 10 minut 15KW w 25 minut zależnie...
Każdy współczesny diesel jest kolizyjny
Przebieg samochodu 184000 km, świece, rozrząd wymienione, robiona głowica, zawory, zapłon ustawił mechanik.
Ok, więc majabyc wkręcone 2 korki od góry w takim razie nad ssacym i wydechem. A co z tymi głowicami, różnią się zaworami głowice czy może rozstawem szpilek?Widzę że ten otwór od góry na ssacym w C330 jest zaklejony.
A jak tam wygląda cała reszta w tym silniku? Ile ma sezonòw przepracowanych? Zrobiłeś jakieś oględziny, testy, pomiary, jakie ma zużycie cylinder-tłok-pierścienie, jak tam głowica- zawory szczelne, itd,itp.
A czy to pokrętło którym "młody" zakręca grzejnik to głowica termostatyczna, czy zwykły zawór zakręcany? Bo jak głowica termostatyczna to niektóre mają możliwość blokowania pozycji lub określonego zakresu pracy w którym można regulować. Jak nie jesteś pewny to zrób i zamieść zdjęcia.
Regulator pokojowy mierzy temperaturę w określonym pomieszczeniu i od tego pomiaru reguluje temp. na kotle, co nie oznacza,że w każdym pomieszczeniu będziesz miał założoną temp. Zawory grzejnikowe oczywiście możesz regulować, ale nie będziesz przecież robił tego ciągle. Głowice termostatyczne są na pewno przydatne w pomieszczeniach, z dużym nasłonecznieniem....
czy jest możliwe że coś się stało z głowicą lub zaworami Możliwe, może coś źle złożyłem możliwe... łańcuch był pęknięty A jaki powód? opel corsa c 1.2 A jaki rocznik? + standardowo - czy jest iskra, czy jest paliwo?
Kolizyjny, nie trzeba wyciągać silnika. Trzeba zdjąć głowicę i wymienić krzywe zawory.
Ten, który na filmie ktoś kręci kluczem, trzeba dokręcić. Kryzowanie następuje za pomocą tego wewnątrz - wymaga on specjalnego klucza (kryzowanie nie ma wpływu na przecieki). Czy moze to jest w Krakowie - zwłaszcza w pobliżu osiedla Ugorek? Mógłbym wpaść i zobaczyć (jeśli to jest ta lokalizacja).
Witam. Zrób zdjęcia zaworu razem z głowicą. Zawór powinien mieć wbudowaną regulację kryzowania. Jaki jest problem żeby wymienić głowicę na taką z 1, a nawet ze śnieżynką! Pozdrawiam.
To jest zawór Danfoss przeznaczony do głowicy mocowanej na gwint istnieją zarówno na gwint, jak i na "klik"). Jeśli chce się, by głowica pasowała, to warto iść do sklepu z tą głowica, by dobrali zawór. Tak po prawdzie, to zwykle szybciej zużywa się głowica (termostat przestaje prawidłowo rozpoznawać temepraturę) i na ogół to częściej trzeba wymienić...
zawora zwrotny głowica zawiesić zawora głowica zawora zawora wydechowy
migająca dioda telewizor żelazko pokrętło kupić tranzystory 2sc2166
spawarka wybija bezpiecznik spawarka wybija bezpiecznik
K176IE5 - Europejski odpowiednik CD4020B lub HEF4020B Jak zaprogramować płytę główną Vestel 17MB170?