Witam, mam problem z kosiarką mf-70 po przejechaniu małej powierzchni (4xpo 50 m) grzeje się silnik i świeca (robi się na niej nagar) i kosiarka gaśnie. Jak odpocznie i ostygnie wyczyszczę świecę to znów mogę zrobić te same kursy i znów powtórka z rozrywki. Co może być przyczyną??
Czarny napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C opór: 200 - 300 omów / 90 °C
Popytaj na forum KTK - na pewno ktoś ma używany ( i tańszy) czujnik ( http://ktk.dmkhosting.com/forum/). Ofert tam jest sporo.
Należy zacząć od wgrania nowego firmware ale tym powinien się zająć serwis.
gdyby byl zle nastawiony pasek rozrzadu to silnik zupelnie inaczej by chodzil. Nie mialby mocy, i odglos pracy silnika bylby zupelnie inny. Ja obstawiam zjechana kopulke + kable + swiece. Zresetuj tez komputer (klema na 5 min i pozniej nagrzanie silnika na wolnych obrotach do wlaczernia wentylatora) Termostat wymieniaj wtedu jesli silnik nie łapie wlasciwej...
Witam. tak jak koledzy mówią, sprawdź na początek gaźnik, świecę, cewka i moduł też mogą być, przegrzewa się któryś element i wariuje. Najlepiej było by podmienić i sprawdzić.
Prześledź sygnał z czujnika wału, być może problem leży na przykład po stronie koła fonicznego.
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Sprawdził bym czujnik położenia wału.
Dzialaj kolego jak masz zaplecze. Na bierząco poznasz koszty. Nikt ci nie powie dokładnie ile cie ten remont pociagnie bo to bardzo indywidualna sprawa. Ale ile by cie nie kosztował, nie będziesz żałował :)
Jeżeli ma LPG to ja bym szedł w tym kierunku, jak za szybko przerzuca i nie ma zrobionych dobrze korekt po temperaturze to mogą wystąpić takie cyrki. Miałem podobnie w punto 2 tylko 1,2 16V.
musu byc gorący silnik i dobrze trzeba dusic
Wymień pompkę, po jakimś czasie paliwo gorszej jakości potrafi rozpuścić gumę z której jest ona wykonana i już nie ma takiej sprężystości jak nowa i dlatego może niepowracać. No i trzeba dokładnie wyczyścić gaźnik bo daje za mało paliwa.
padł TPS
Diagnostyki jeszcze nie robiłem ale wszystko z układem paliwowym powinno być ok bo rok temu regenerowalem pompę i wtryski filtry wymienione we wrześniu a gasnąć zaczął jakoś w czerwcu Dodano po 1 Tam się pomyliłem gasnąć zaczął jakoś w czerwcu nie od miesiąca mój błąd
A może regulacja jest w ośce zaworu?Bardzo cienki płaski śrubokręt i pół obrotu w lewo.
Regulacja gaźnika. Ale wszystko wskazuje na brak kompresji. Czasem jest problem z chłodzeniem tzn zabite trawą i innym syfem żeberka cylindra oraz kratka na wentylatorze.
Do wiadomosci dla wszystkich (po wymianie PW): Myslalem, ze sam naprawiasz. Jesli zas mam dostarczac schemety jakiemus wiejskiemu fachurze, to sie wycofuje z interesu. To jego sprawa znalezc schematy, jesli chce zarabiac pieniadze, nie twoja. Pozdrawiam,
https://duckduckgo.com/?q=p0609&t=ffcm&i...
Nie dopiero po odczekaniu 2 godzin gdy silnik się ochłodzi
Jak najbardziej może to być cewka, wiele razy miałem taki kaprys, wymień lub zapożycz jak możesz dla testu myślę że pomoże :) Pozdrawiam
Oprócz głównego akumulatora, jest drugi w układzie elektroniki. Znajdź go, wymień. Parę złotych...
Nie kojarzę dokładnie kto ale chyba jest paru dobrych specjalistów w Twojej okolicy.
Niestety kolego, musisz zawieść pilarke do serwisu, mój szwagier miał to samo w swojej pile, kombinowalem na wszelkie sposoby aby ją wyregulować,nie pomogło, wyciągnęłem gaźnik,przedmuchałem go z każdej strony ale nic to nie dało. Zawieźliśmy ją do serwisu, czas naprawy 40min, koszt 60zł za części+ 20 za robocizne. Okazało się że w tym gaźniku znajduje...
trzeba wyregulować płomień minimalny
Unity sterownik silnika dziękuję wszystkim za pomoc
Dzień dobry, Mam problem z mini crossem 50ccm 2-suw. Gdy motocykl jest zimny chodzi bez zastrzeżeń, odpala za pierwszym razem (nawet bez ssania), gdy się nagrzeje wchodzi po chwili na wysokie obroty i gaśnie tak bez powodu. Najlepsze jest to, że od razu mogę go odpalić - odpala za pierwszym razem. Po pracuje z 15 sekund wejdzie na wysokie obroty i znów...
Ekspres Krups Type EA81* Model: FPB145000P ref: EA810870/70H-0116-R Urządzenie nie chce się prawidłowo uruchomić. Po włączeniu do sieci nic się nie dzieje, wszystkie lampki zgaszone. Włączam przyciskiem - na chwilę zapali się niebieska lampka, zacznie migać czyli podgrzewać wodę. Słychać jak zadziała przekaźnik. Momentami jest tak że nagrzeje wodę do...
Miałem kiedyś podobny problem. Kosa Fs200. Pracowała kilka minut i nagle gasła. Dopiero jak ostygła to dało się ją powtórnie odpalić. W moim przypadku usterką okazał się przewód wysokiego napięcia. Miał pękniętą izolację i po nagrzaniu następował przeskok iskry między przewodem a zewnętrzną ścianką cylindra. Aby nie kupować całego modułu, poszedłem...
Witam, posiadam quada bashan 250 manualna, odpala na strzała, jeździ wszystko ok ale po jakimś czasie zgaszę i nie mogę go odpalić, co może być przyczyną???
W mojej kosie było podobnie. Wyczyść gaźnik. Ja wymieniłem świece ale nic nie pomogło. A ile ona ma lat??
Witam. Dobrze polutowana dioda nie ma zimnego lutu że jak się nagrzeje to gaśnie?
Witam. Opel Antara 2.0 2007 4x4. Gdy się nagrzeje, to gaśnie. Jak się tylko ostudzi, pali normalnie, a po nagrzaniu znowu gaśnie. Nie ma żadnych błędów. Mechanik nie wie, co się dzieje. Może ktoś miał taki przypadek, a może wie, co może być przyczyną?
Mam taki sam problem. nowy silnik briggs 17,5 km. po ok 30 min pracy zaczyna przerywać, i traci obroty z 2750 obr/mni. do 2500. Nowiutki silnik dwa razy woziłem traktorek do serwisu i za każdym razem serwis zgodnie twierdzi że wszystko jest ok. a w domu problem powraca. Filtr nowiutki odpowietrzanie w korku wlewu paliwa jest, przewody nie zwierają,...
Nie, gaźnika nie czyściłem, zaraz się do tego zabieram.
możę to będzie tak: w autach za gazem jeden filter jest w zbiorniku gazu (nie w każdym modelu) a drugi przed parownikiem,one mogą być zabrudzone :? :wink: pozdrawiam ps.mam nadzieje że pomogłem :D
Za wysoki poziom paliwa w komorze pływaka. Po prostu ją (WSK) zalewa.
Przyczyną były lejace wtryski
Wymiana elektrolitów po pierwotnej jak i wtórnej stronie przetwornicy ożywi twój moniotor ;)
Jest gość na OLX (Piotr), który naprawił mi płytę z błędem E43. Wcześniej trzeba przeczyścić elektrodę jonizacyjną i sprawdzić rezystancję przewodu do elektrody (1-2kom).
Przecież masz pokazane na tym rysunku.
regulacja klapy spietrzającej, czujnik temperatury, czujnik polozenia klapy spietrzającej, sonda lambda, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze, cisninie paliwa
Sprawdź luzy zaworowe. Jak wyżej kolega radzi, jeszcze może być: stator iskrownik. Ja tak miałem jak silnik się zagrzał to gasł, lub przejechał od 1do 3km , w zależności od temperatury otoczenia i gasł, po odczekaniu paru minut jechał dalej. Robiło się przebicie jak się zagrzał , głupiał moduł i nie było iskry.
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
Sprawdź czy nie masz podciśnienia w baku
czy gaśnie tylko podczas nagrzanego silnika i czy są problemy z odpaleniem jak silnik jest rozgrzany? problem z odpaleniem nie występuje przy zimnym silniku? pytam, bo nasuwa mi się jedna rzecz..
Być może w tym transformatorze jest wbudowany termik, który po nagrzaniu uzwojeń transformatora go wyłącza a gdy temperatura spadnie włącza go z powrotem
Witam. Mam problem z podświetleniem monitora czytając inne tematy o tym samym modelu jak i innych u mnie jest pewna różnica monitor nie gaśnie po 2-3 sekundach działa znacznie dłużej bym powiedział do czasu kiedy się nagrzeje(5-15 minut), kiedy to nastąpi podświetlenie się wyłącza dioda Power pokazuje ze monitor nadal jest włączony i nie zmienia się...
Kondensator po rozgrzaniu może dostawać przebicie
Regulacja zaworów i gaźnika to pierwsze co bym zrobił. A jeśli był robiony remont to też sprawdziłbym czy ustawienie rozrządu jest okej
Ten zawór zaczyna działać gdy silnik jest obciążony. Gdy silnik pracuje na biegu kałowym to zawór nie pracuje. Jeżeli wtedy Ci gaśnie to szukaj przyczyny gdzie indziej. Jeżeli gaśnie jak się nagrzeje i odpala jak ostygnie to sprawdź czujnik wału.
Witam Kosiarka po dłuższym postoju odpala za 2-3 razem, pracuje przez parę minut następnie spada z obrotów tak jak by ją dławiło i gaśnie próba ponownego odpalenia jest bardzo ciężka. Czasem raz załapie ale gaśnie, chce ale nie może. Czy jest możliwość że cewka ma przebicie i po nagrzaniu nie da się już odpalić da się wykonać jakieś pomiary cewki np...
Właśnie nie komputerem a kontrolką np, dokonywać pomiarów, czego nie ma, co rozłącza, czy wypalony lub uszkodzony styk w przekaźniku, czy zanika sterowanie tegoż, czy jeszcze jakaś inna usterka. Clip już swoje zrobił.
Jest to Matiz z silnikiem F8CV z 2000 rocznika. Po rozgrzaniu silnika wyłanczam go i nie potrafie go ponownie uruchomić. Faktycznie nie ma w tym czasie iskry na świecach ani na cewce. Gdy całkiem wystygnie jakgdyby nic można go zapalić. gdy sie silnik zagrzeje to występują te same objawy itd.
Tyle że coś się ugięło skoro luz się skasował. Luz zaworowy dla twojego silnika: zawór dolotowy: 0,005-007 cala czyli 0,13 do 0,18mm zawór wydechowy: 0,009-0,011 cala czyli 0,23 do 0,28mm
W moim przypadku TICO 1997 800cm3 prawie identyczne obiawy był to moduł zapłonowy. Tak wygląda [url=http://allegro.pl/modul-zaplonowy-z...
Użytkuję od wielu lat taką właśnie Almerę i pojawił się u mnie identyczny problem z gaśnięciem. Całą zimę jakoś udało się przejeździć, lecz przy wyższych temperaturach na zewnątrz samochód zaczyna gasnąć (10min postój zwykle wystarcza by jechać dalej). Dzieje się zawsze po przejechaniu odcinka ok 30km przy temperaturze zewnętrznej ok 20 stopni. Pomaga...
Może zapłon warto byłoby sprawdzić. A jeżeli możesz to podmień świecę na inną.
Sprawdź świecę zapłonową i sprawdź czy jest iskra. Być może cewka daje słabą iskrę i zalewa świecę.
Sądzimy że luz wału nie jest przyczyną, sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Po odpaleniu Tica i po nagrzaniu sie silnika zaczyna szarpać, jak wrzuci się na luz podczas jazdy to silnik gaśnie, gdzie szukać uszkodzenia ?
Ciężko jednoznacznie określić przyczynę takiej sytuacji , częstą usterką w tych autach był uszkodzony czujnik obrotów wału który po nagrzaniu powodował gaśnięcie auta . Możesz zaryzykować i go wymienić może to coś pomoże .
Po podłączeniu pod kompa coś pokazało?
Wykonaj pierw samodiagnostykę, wg np. [url=http://zlosnik.pl/stary_zlosnik/sho... opisu
P1220 bosch podaje jako przestawiacz wtrysku ?
No to napisz czemu gaśnie, brak iskry czy paliwa?A w ciemno przekażniki za akumulatorem.
Witam, tydzień temu zakupiłem motor Yamaha xt 125 R 2008. Miał małe problemy z paleniem i utrzymaniem obrotów na zimnym. Jak sie rozgrzal to wszystko było okej. Pojeździłem dwa dni bez problemów. Nagle na 3 dzien chcialem sie przejechac, ujechałem ok 500metrow i ciach maszyna gaśnie. Po paru minutach ruszam dalej. Znowu to samo 500metrow i maszyna gaśnie....
Mam lampę LED 7 [W], która świeci przez jakiś czas, a następnie gaśnie. Gdy ją wykręcę i ponownie wkręcę to wraca do życia i świeci przez jakiś czas a potem znowu gaśnie. Radiator przy tej lampie bardzo się nagrzewa. Tak na wyczucie około 80-90 stopni. Tyle ciepła się wytwarza ze strat mocy z pobranych 7 watów?? zagadka-pytanie: Dlaczego lampa gaśnie?
witam, dziękuję sprawdziłem paliwo leci, wężyk drożny, problem leży chyba w gaźniku. jakie elementy sprawdzić w gaźniku, może coś przytkane? http://obrazki.elektroda.pl/6896027800_1...
Witam.Auto jak w temacie galant 2,0 1999r benzyna.Problem wygląda tak że odpala, jedzie kilka km zanim się nagrzeje,jak już ma optymalną temp. zapala się check i silnik gaśnie.Zagadka taka że od razu go można bez problemu odpalić i znów chwilę można podjechać po czym szarpnie i zgaśnie.Oczywiście check engine w tym czasie świeci. Wiem że najlepiej byłoby...
Po nagrzaniu wody w zbiorniku i wygaszeniu płomienia nie ma możliwości odrazu odpalenia pilota.
No to działaj i napisz o efektach, przez monitor nikt Ci nie powie że to na pewno to.
Jak gaśnie po nagrzaniu i odpala po ostygnięciu polecam też sprawdzić uszczelniacze wału.
Silnik do remontu lub wymiany na drugi. Nikt nie jest jasnowidzem. Może wyciągnięty łańcuszek rozrządu, albo wybita panewka. Motocykl świeżo kupiony "od żyda"?
Pompa jest OK. Błędy czytane w CDIF/2. Komunikacja ok i brak jakichkolwiek błędów. W poniedziałek będę miał sterownik bez immo i dam znać czy coś dała wymiana.
A kolega założył pod wtryskiwacze nowe miedziane uszczelki?.
Spróbuj zamienić miejscami w różnych kombinacjach lampy 12АХ7. Jeśli to nie pomoże , kolejno dotknij końcem śrubokręta do pierwszej siatki wszystkich triod . To pozwoli ustalić kaskadę w którym traci się sygnał . Wymierzyj napięcie na anodach i katodach lamp w każdej z sytuacji , kiedy wzmacniacz funkcjonuje sprawnie i kiedy dźwięk ścicha...
Gaśnie na niskich obrotach lecz dopiero po nagrzaniu silnika. Komputer i lambda podstawiane. Proszę o sugestie w sprawie usterki. Pozdrawiam.
No skoro przytarty to co musze zrobic? ;/
jak wlacze zaplon i krece rozrusznikie mto powinna byc iskra na swiecy a jej niema albo jest bardzo slaba!!!!!!
nie nie, nie w tym rzecz, ssanie odbija. Ja go cieplego odpale, z tym, ze on chwile pochodzi i zgasnie, tak jakby paliwa braklo, sam nie wiem. lewego powietrza tez nie bierze, przewod dopiero co wymieniony. Zastanawia mnie jedna rzecz, mianowicie zaplon. Mam wymieniony walek i popychacze, lecz zostal stary lancuszek (taki wspanialy serwis) gdy jest...
Panel sterowania/plyta elektroniczna. Z tylu plastiku będzie napisane kto jest producentem. Tam najlepiej sie zglosic. Byly firmy:elster, tester, altronix, sintur. Nie mogę podać namiarow- reklama.
ale to by odpalał ponownie po jakims czasie?
Hmmm, wydawało mi się, że dawałem rozwiązanie, ale jego tu nie widać. No więc rozwiązanie było takie, że pan w serwisie wymienił świecę, bo tamta dawał iskrę białą, a powinna być niebieska (zapewne chodzi o samą temperaturę iskry). I to wystarczyło. Może to komuś kiedyś pomoże. Dziękuję wszystkim za próbę pomocy.
Sprawdż sobie swiece wbrew pozorom potrafią niezle namieszać a koszty minimalne. Dodano po 41 Sprawdż sobie swiece wbrew pozorom potrafią niezle namieszać a koszty minimalne.
Witam mam problem z Kingway yamasaki mianowicie chodzi o to że jak się zagrzeje i dam manetkę do końca to traci moc i gaśnie co może być ? Jaka wada/przyczyna
Jeżeli chodzi ci o gaśnięcie nagrzanego silnika, który po wystygnięciu pali normalnie, to owszem - są to typowe objawy awarii występujące przy uszkodzonym czujniku położenia wału korbowego. Ale przyczyny mogą być oczywiście inne... Moim zdaniem warto wymienić czujnik - nie kosztuje dużo...
Witam ja tak samo mam taki sam problem wymieniłem kondensator tydzien temu i znowu sie chyba pzegrzał zawsze jak pojade w długą trase i jest gorący to zaczyna szczelac z tłumika i siada kondensator co moze byc przyczyną ????? zapłon mam dobrze ustawiony instalacja tez zrobiona jak moge to naprawic jesli ktos wie prosze o kontakt gg. 8632050
czytałem że to może być coś z elektroniką bo pasek gaśnie po nagrzaniu się monitora
Zasilania sterownika sprawdź może być sterownik uszkodzony.
jeszcze nie wziąłem ale dzięki za słowa otuchy hehehe trochę luż poznałem bolączki k-jetronic (dzisiaj wyjechał passat a wcześniej była też taka sama mercawka tyle że problem był czysto elektryczny) back-fire mógł być bo jest LPG więc może coś w tym jest ale po nastąpieniu awarii został podobno wymieniony rozdzielacz z pracującego silnika i dalej to...
Witam. W żadnym przypadku naciąg paska rozrządu nie ma nic do temperatury komputera,pasek może się tylko szybciej zużyć jak będzie za mocno naciągnięty. Jeśli po pracy mechanika samochód odpalił i ponownie zgasł jak podniosła się temperatura należy sczytać błędy jakie się ponownie pojawiły i je naprawić , skasować pamięć błędów .Przyczyną gaśnięcia...
Przed kombinowaniem z modułem proponowałbym najpierw sprawdzić czy rzeczywiście brak iskry. Równie dobrze może to być problem z koputerem wtrysku lub którymś z czujników temperatury.
[b] Witam mam problem z moim skuterem KEEWAY MATRIX 50 RACING SPORT po przejechaniu i zagrzaniu się skuter gasnie. Trzeba odczekać aż skuter ostygnie i ponownie zapalic. Co może być przyczyną ? I czy warto go naprawiać ? Pomocy ! Od czego zacząć ?
Temat prawie ogarniety , jest to złacze diagnostyczne , diagnozuje sie 3 pinami odpowiednio wsadzonymi w ponumerowane piny .zakonczone dioda swietlną ze stycznikiem mostkujacym .aktualnie rozkrecam auto zeby dostac sie do modòłu poduszek ,musze skasowac crash date ,zapis otwarcia poduszki kierowcy .
1999r i potencjometr, płytki zaworowe ?. Przecież tam jest linka gazu i samoregulacja luzu zaworowego.
Kłaniam się. miałem podobny problem z piłą. U mnie pomogła wymiana cewki WN. Po prostu po rozgrzaniu uzwojeń iskra słabnie. Można brać pod uwagę trefną świecę zapłonową. Krzysiek
Wszystko było OK,aż nagle się zaczęło. Po uruchomieniu silnik pracuje ,po kilku minutach, jak się nagrzeje -silnik gaśnie.Dzieje się tak i na LPG i na benzynie.Instalacja BINGO M +śruba regulacyjna.Nie wiem co tam jesz cze w nim siedzi bo mam go od kilku dni. Możliwe że jest to zanik napięcia na aparat zapłonowy,ale nie wiem jak to sprawdzić.Jak wystygnie...
chodzi tytaj o rozszerzalnosc temperaturowa metali po nagrzaniu silnika luzy sie zmniejszaja lub zupelnie gina i powoduje to niedomykanie zaworow co prowadzi do rozszczelnienia komory spalania a to wiaze sie z brakiem cisnienia sprezania,po ostygnieciu material sie kurczy zawory domkniete i odpala
Czujnik położenia wału - tylko jest iskra wiec pewnie komp jaki jest ten nowy komputer nowy czy z 2 auta ??
nagrzeje gaśnie mazda gasnie nagrzeje nagrzeje zalewa
wharfedale peavey ograniczenie rozładowania schemat sprężarka klimatyzacja
tablica kierunkowa tablica kierunkowa
Pendrive z przełącznikiem blokady zapisu - Netac U336, Kanguru Rezystancja pompy Nidec w zmywarce Electrolux