Gdy silnik jest nienagrzany to pracuje na ssaniu. Gdy gwałtownie dodasz gazu to go zalewasz. Problem ustaje po nagrzaniu (wyłączeniu ssania).
Może jestem przewrażliwiony, ale wydaje mi się, że zagrzanie wody wymaga większego palenia. Mało prawdopodobne. Lecz istnieje mozliwość że w piecu jest lekkie pęknięcie. Po jego nagrzaniu pęknięcie sie poszerza zalewając palenisko. Jest to mało prawdopodobne jednakże możliwe. Musisz bacznie sie przyglądnąć czy nie ubywa wody w układzie.
Najprościej wstawić drugi sprawny gaźnik żeby dowiedzieć się czy to wina gaźnika czy silnika. Może silnik po nagrzaniu zalewa się na wolnych obrotach zbyt bogatą mieszanką. Może przepustnica się rozszerza po nagrzaniu silnika i zatyka dopływ powietrza lub mieszanki do silnika itp. Może jest za wysoki lub zaniski poziom paliwa w komorze pływakowej przez...
Wachania sondy 0,97-1,03V
Mam problem prawdopodobnie z pompą. Pojawił się on podczas parzenia kawy gdy w zbiorniku zabrakło wody. Kiedy mi się tak czasami zdarzyło, przekręcałem pokrętło w pozycję 0, dolewałem wody, odczekiwałem aż ekspres się nagrzeje i kontynuowałem zalewanie. Teraz niestety pompka zaczęła cicho chodzić i nie pobiera wody. Wydawało mi się, że to zapowietrzenie,...
Jesteś z Warszawy z tego co widzę po profilu. Jedź do jakiegoś centrum handlowego z dobrze nagrzanym silnikiem do parkingu podziemnego. 2 godzinki chodzenia po sklepie i auto będzie miało drożne spryskiwacze. Wypsikujesz / zlewasz stary zalewasz nowy zimowy i po problemie
Witam Zalewa świece w mojej kosie spalinowej Stihl Fs 250. Myślałem, że to problem ze świecą więc zakupiłem nową ale niestety nie pomogło. Zapali raz i później już nie. Podczas poprzedniego koszenia zauważyłem, że kosa jeżeli się nagrzeje to po zgaszeniu ciężko ją zapalić. Jakie przyczyny? Regulacją gaźnika?
witam pam problem z peugeotem 206 1.4 na zimnym silniku zalewa a jak sie nagrzeje to chodzi normalnie bez zarzutów jaka moze byc przyczyna tego zachowania silnika jakis czujnik czy cos innego prosze o pomoc
Jeżdżę autem z tym silnikiem 13 rok (307cc) i nigdy nie miałem problemów z odpowietrzeniem. Zalewam płynem, odpalam, po nagrzaniu koryguje ubytek -wszystko. Dalej masz coś uszkodzone. Dodano po 1 Jeżdżę autem z tym silnikiem 13 rok (307cc) i nigdy nie miałem problemów z odpowietrzeniem. Zalewam płynem, odpalam, po nagrzaniu koryguje ubytek -wszystko....
nawet jak zimny chodziło wsyztsko okej nie musiałeem czekaj az sie nagrzeje,nawet gdy były mrozy to nie było z Tym problemu , zawsze szedł jak głupi Zbyt wczesne przełączenie prowadzi do uszkodzenia membrany parownika. Prawdopodobnie to się stało i ciekły gaz zalewa ci silnik.
Za wysoki poziom paliwa w komorze pływaka. Po prostu ją (WSK) zalewa.
Przy tym silniku ten czujnik ma duże znaczenie. Miałem taką samą sytuację na C20NE (tu chyba ten sam silnik). Spadek mocy, zalewanie, strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem. Dramat zaczynał sie po nagrzaniu. Wymienić przepływkę (sam czujnik trudno wydłubać) - kilkadziesiąt złotych na alledrogo np. Aha no i trudno zapalić na ciepłym silniku...
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Sprawdź czy świeca ma właściwą przerwę i czy nie jest mokra (czy gaźnik nie zalewa.
Witam. Włożyłem do ekspresu torebkę kawy i po nagrzaniu włączyłem zalewanie kawy, ale w ogóle nie poleciała kawa-woda i nie mogę otworzyć teraz pokrywy. Wiecie co się mogło stać i jak otworzyć pokrywę? Dziękuję
ewentualnie wtryskiwacz rozruchowy cieknie i zalewa świece
Witam ponownie Dziękuje za schemat Panie Pawle. Jednak potrzebuje pomocy w małych zmianach. Więc na wejscie układu będzie podawany sygnał 0-5V na wejście 2 sygnał 0-1,2V z termistora. Chodzi mi o coś takiego że teraz do sygnału na wejściu 1 jest dodawany sygnał 2. Czy da się tak zrobić, że jeżeli sygnał 2 osiągnie 1V to do sygnału 1 jest dodawany nieliniowo...
Statystycznie częściej pada regulacyjna (przed katalizatorem), ale zamiast wymieniać sondę to należało ją sprawdzić z analizatorem spalin, bo jak silnik nierówno pracuje (wypadają zapłony, zalewa świece) to nie dziwota, że sonda nie pracuje. Więc być może mylisz przyczynę ze skutkiem...
Sprawdź świecę zapłonową i sprawdź czy jest iskra. Być może cewka daje słabą iskrę i zalewa świecę.
na zimnym odpala bez problemu jak trochę się nagrzeje nie chce odpalić czy to może być czujnik temperatury ? [/code]
Z doświadczenia wiem, że dyszka biegu jałowego lubiła się często przytykać jakimś paprochem i dawało to właśnie takie objawy (chodzi tylko na ssaniu i to nierówno, a po nagrzaniu zbyt bogata mieszanka zalewa świece i gaśnie). Wykręcić i przedmuchać porządnie na początek dyszkę bj. Brak paliwa może być spowodowany dziurawą membraną lub nieszczelnym zaworkiem...
Prawdopodobnie za dużo paliwa i auto się zalewa.
proponuje sprawdzić czujnik temperatury bo jak zimny to ok a jak się nagrzeje to gaśnie bo go zalewa a jak trzymasz na obrotach to wzrasta spalanie i jakośchodzi a więc komp na którym powinno wyjść co go boli
Rura powietrza co idzie od kolektora wydechowego do dolotu, i to sie potemi miesza z zimnym powietrzem w pudelku z filtrem powietrza i nastepnie leci do silnika . To wlasnie ta rura wylotowa z goracym powietrzem silnika jest zdjeta a silnik od niedawna zalewa mi 2,3 swiece jak sie nagrzeje i pracuje na 2 garach zalewa je olejem a wszystkie oprucz tego...
Witam, posiadam silnik rowerowy 2T. Mam problem z wolnymi obrotami. Po nagrzaniu się i wyłączeniu ssania silnik gaśnie. Tak chwilę chodzi i jakby się zalewa, tak powoli dusi, dusi się i gaśnie. Na ssaniu za to normalnie chodzi, a jak zatkałem dolot, to po 1 sek zgasł, więc raczej lewe nie. I jak hamuję silnikiem, to szarpie, trochę obroty skaczą. Gaźnik...
Kilka spraw tam tak "waniało": - laminat, a było ich kilka, najpopularniejszy ciemny papierowy, był też jasny z włókna, ale dość grubo tkanego, - kalafonia, - lakier izolacyjny, którym były zalewane płytki, a który pachniał, jak się trochę elektronika nagrzała, - tworzywa sztuczne używane przy elektronice - często jakieś bakelity i podobne.
Może przy okazji naprawy mikrofalówki wyczyściłeś ją i usunąłeś przypalenia na ściankach. Może pozostał zapach po jakiś środkach do czyszczenia. Może nowy transformator zalewany jest żywicą, która po nagrzaniu odparowuje. Parametrów mikrofal napewno nie zmieniłeś.
Witam. Jak jest zimny silnik to jeszcze jakoś pracuje. Gdy tylko nagrzeje się jest tragedia. Silnik zalewa świece - wszystkie czarne. Ciężko odpala. Gaśnie, szarpie i strzela. Na sądzie lambda ciągle bogata mieszanka - 0,9V. Sonda jest ok bo napięcie spada po przygazowaniu jak schodzi z obrotów. Wymienione przewody zapłonowe i świece. Sprawdzona kopułka...
Zalewaj płyn na odkręconych odpowietrznikach, jak poleci to zakręć i uzupełnij do MAX i zakręć korek zbiorniczka. Nagrzej silnik do temperatury pracy i zgaś, poczekaj aż ostygnie i uzupełnij płyn
Napewno to nie świece ani kable. Po skromnym opisie objawów podejżewam że jest coś nie tak z napięciem lub układem sterowania zapłonem(komputer) lub elementami z nim współpracującymi: czujnik położenia wału(lub wałka rozrządu),czujnik temperatury,cewka zapł. Może też niedomykać się wtryskiwacz rozruchowy i się zalewa (po nagrzaniu może się domknąć)....
Do wymiany panel z zaworem. Cieknie zawór i zalewa przełącznik funkcji, który znajduje przy zaworze. Wystarczy niewielki wyciek, żeby ekspres "świrował".
Witam.Gdy zapalam zimny silnik to po chwili zaczyna go zalewać paliwo.Szarpie,kopci na czarno i ma niskie obroty(nie gaśnie).Lecz gdy sie trochę nagrzeje to usterka ustępuje.Pojechałem na analizę spalin i wyszło elegancko.Już nie wiem co to może być. Jest to silnik 1.6 na jednopunktowym wtrysku benzyny,mono-jetronic firmy Bosch.Silnik posiada instalacje...
mam to samo w e30 325 Dodano po 15 sprawdze ten aparat zaplonowy swiece wymienilem i duza poprawa byla ale gdy sie nagrzeje to obroty same szaleja
Gdzie strzela, w wydech czy kolektor ssący? Może zatkany katalizator? A może banalna sprawa-czujnik temperatury szwankuje, i zalewa ją.
1. Mam wytwornice Eurolite N-10 i co do niej zalewam ?? Heavy. Dlaczego ?? To nie moc decyduje, ale termistor. Jak masz w wytwornicy termistor, który przy 120* zamyka obwód to wiesz.... a jak masz termistor co przy 160* zamyka obwód .... to chyba też wiesz... Moc to tylko i wyłącznie daje to, jak szybko Nagrzeje Ci się grzałka (im mocniejsza tym szybsza)...
Poprawiałem mu lutowanie i zalewałem duży obszar klejem (z pistoletu na gorąco - nic lepszego nie miałem) Jak elektronika się nagrzeje, to i klej się rozpłynie... Trzeba było pytać czym warto zalać, a czy nie. Teraz masz problem jeszcze większy, bo zapaćkałeś płytkę klejem.
Witam, podobne objawy mogą być gdy padnie czujnik temperatury płynu chłodzącego i silnik się wtedy zalewa. Jeśli nagrzany silnik zgaśnie i nie możesz go ponownie odpalić to wtedy w wtyczkę od czujnika wepnij rezystor np. 220 om (symulacja nagrzanego silnika). Jeśli czujnik jest felerny to powinien silnik załapać. Inną przyczyną może być, choć objawy...
LPG - powinieneś używać tylko na nagrzanym silniku.Przy zimnym będzie nie odparowany gaz i będzie zalewał. Dodatkowo możesz mieć wadę parownika.Po dłuższym używaniu należy go wymienić lub zmienić membrany.
Świeca zapłonowa jest wypalona, czysta , nie zalewa jej, kolor wpadający w popiel. Wymienię jeszcze tą cewkę zapłonową i dam odpowiedż czy pomogło. Dzięki za podpowiedż.
Wymień czujnik temperatury silnika , tak samo miałem w 106-ce,po wymianie czujnika auto chodzi do dzisiaj normalnie. Przy zepsutym czujniku sterownik widzi zimny silnik więc wali paliwo tak jak na saniu ,zalewa wtedy układ sący na gorącym silniku.
Zalewa się zimnym gazem. Trzeba przestawić przełącznik na benzynę i jechac na niej, dopóki silnik się nie nagrzeje.
Gdzieś na forum jest topic w ktorym była relacja ze spalania stxa 38-300-8ae którego razem z soundwavem upiekliśmy na 100Hz i ok 300W w ok 3/4godziny jeśli dobrze pamiętam. Nie mam porównania do innych estradówek ale uważam ze ta membrana jest dosyć sztywna(tu niech się lepiej ktoś inny wypowie). Co do samego wykonania to głosnik jest wykonany starannie,...
literowka,powinno byc ''Jak mu ssania nie dam...'' Dodano po 3 Jak dam mu ssania tak kolo 1/3 to idze jak powinien,tylko caly czas sie leje z tlumika.Jak mu puszcze ssanie to jak juz spali ta benzyne z ssania to prawie nie chce jechac.Jak mu po nagrzaniu dodam do konca ssania to zalewa go i gasnie.
W moim przypadku właścicielka była w stanie dojechać pod sklep (8 km) i nic dalej. Następnie musiała poczekać aż ostygnie i dopiero mogła wrócić. Okazało się , że "jakiś mądry" pokręcił przy gaźniku i tak go poustawiał że silnik zalewany był paliwem.
Hej moja rada to taka : jak bedziesz zalewał olej po tym zabiegu to już uzywaj z tej samej półki lub nizej nie lej lepszego bo wyplucze osady w silniku a czym to grozi to pisać chyba nie musze - doświadczylem tego na wlasnej skórze kilka latek temu
Dzięki. Wynika tak jakby "startował" jak niby już nagrzany do 40C a faktycznie jest 5C. A czujniki mam po 2 zeby się przekonać i na kazdym jest 2,7-2,75V(pomiar tego co opisywałem na początku). Podjąłem ten temat z powodu trochę dużego spalania, a gdy jest silnik zimny to podejrzewam ze go wtryskiwacze zbyt mocno zakrapiają paliwem aż olej śmierdzi...
jest w Zawierciu gościu co przewija silniki to może będzie miał odpowiednią aparaturę Możliwe - za moich czasów zalewało się szelakiem. Najpierw należało nagrzać w piecu transformator, a potem chlup! - do wanny z szelakiem. Po kilku chwilach się wyciągało, poczekało aż obcieknie z nadmiaru a potem do pieca na wygrzanie i związanie szelaku.
Może być silikon. Nie musisz zalewać jej całej. Swoją drogą taka cewka do jakiej temperatury Ci się nagrzeje ? Nie będzie to na pewno 100 stopni, więc nie przejmowałbym się tym aż tak bardzo. Cewki piszczą bo wpadają w drgania. Zalejesz silikonem i będzie gitara. Są też specjalne kleje do tego typu zabiegów. Tylko niech Ci nie wpadnie do głowy zalewać...
to jest gażnik problem zaczyna sie przy temp. ok 80stopni zalewa świece iskra jest ssanie chodzi pojęcia nie mam czego jeszcze sie czepić
W moim przypadku jest tak że jak jest zimny to nie odpala chyba że wkręcę nowe świece bo stare zalane paliwem to wtedy odpala ale po dodaniu gazu dusi się i gaśnie. Po lekkim nagrzaniu odpala i jeździ normalnie. W takich przypadkach szklanki lub zawory ?
Witam ! Jeżeli masz ręczne ssanie spróbuj przy odpaleniu minimalnie cofnąć linkę ssania . Może być uszkodzony korektor ssania ( czarna puszka podciśnienia ) odpowiedzialny za wstępne uchylenie przesłony ssania żeby nie zalewał paliwem . Jeżeli po nagrzaniu masz wrażenie , że na ten cylinder też słabo pali może być nieszczelne między kolektore ssącym...
Wodę użytkową cwu zaleca się utrzymywać na poziomie 45-50'C. Jest to temp. bezpieczna i na wypadek poparzenia nie narobi "szkód". Zaleca się cykliczne przegrzewanie zasobnika celem zapobiegania wytworzenia się szkodliwych dla zdrowia bakterii. Temp. cwu ma też wpływ na straty cieplne zasobnika. To, jak długo będziesz grzał wodę w zasobniku cwu zależy...
A może świece są zalewane paliwem, skoro są czarne, nie zauważyłeś podwyższonego spalania??
witam ja w praktyce oprócz tego co tu piszą koledzy zauważyłem , ze piszczeć mogą nawet radiatory , najczęściej pomaga mocniejsze skręcenie śrubek,jeśli chodzi o cewki itp to najlepiej zalewać klejami wysoko temperaturowymi , polecam osobiście distal , (początkowo płynny po nagrzaniu jeszcze bardziej ) póżniej twardy jak kamień likwiduje przykre rezonanse...
Co z ciśnieniem paliwa , jest w normie? cisnienie 1,2 w normie zapali zalewa 2;3 cylinder kolebie kolebie przepali nagrzeje sie pracuje rowno po jezdzie swiece pieknie wypalone anomalia dotyczy glownie zimnego silnika choc na cieplym tez map nieprawidlowy i blad sondy czyli dalej nie spala dobrze ale silniki pracuje rowno tylko goracy
Sprawdź platynki w aparacie zapłonowym lub ogólnie całą drogę 12voltów od akumulatora do cewki zapłonowej bo jak mówisz że masz słabą iskrę to na bank po chwili niespalona mieszanka zalewa świece i wtedy to już nici z iskry i odpalenia...lub faktycznie zabogata mieszanka i zalewa swiece...gaxnik też sprawdz bo to może być to...zalewa świece lub ta słaba...
Ok to było uszczelnienie zaworów. Ale mam następny problem bo po przejechaniu chyba z 200 km pojawił się następny problem; Tak jakby silnik był zalewany paliwem, strzela i ogień z wydechu jak smok 😅 pomimo regulacja gaźnika nic nie daje bo przy zakręceniu mieszanki na max silnik nadal pali (a powinien zgasnąć) - jedynie reaguje na regulacja na obroty...
ja bym postawił na swiece zapłonowe-do wymniany.umnie w volvo v40 mniały przelot pod porcelaną .i po nagrzaniu silnika traciły ciśnienie w 2 cylindrach//////////////////stare zużyte swiece
Tak, iglica z boku gaźnika jest. Piła pracowała bardzo dobrze, chodziła równo na wolnych obrotach, ale jak się nagrzała następnego dnia jak już zimna była, to już nie odpaliła.
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
Witam Proszę o poradę. Wymienione świece, przewody, kopułka. Nowy wtrysk, nawet komputer zmienialiśmy. W samochodzie polo z 92 roku, 1.3KAT są problemy z wolnymi obrotami. Auto przez pierwsze 15 minut pracuje poprawnie, po tym czasie się dusi, szarpie i gaśnie. Układ wydechowy rozgrzewa się do czerwoności, aż zawieszki spadają. Mierzone było ciśnienie...
A ten czujnik na górze dwupinowy masz na pewno dobry? Sprawdzałeś wartość ? A o co chodzi że ciężko pali? Wrażenie tak jak by był zalewany? Może za długo wtryskiwacz rozruchowy podaje paliwo. Spróbuj odłączyć kostkę wtryskiwacza rozruchowego jak znów ci się nagrzeje. Weź też poszukaj na forum audi 80 tam jest wiele takich tematów to może ktoś pomoże....
a jak tam wygladaja zaslepki gumowe na kolektorze ssacym? gdy sa przeciagniete (dziurka) to dostaje lewego powietrza i o ile na zimnym sobie z tym radzi (wiecej paliwa) to na cieplym juz nie zabardzo i obroty mu faluja i potrafi zgasnac. Sprawdz jeszcze czujnik temp. moze pokazuje ze silnik jest zimny i zalewa go.
Panowie Postanowiłem przepłukać układ chłodzenia Najpierw 3 razy woda i po 10 na biegu jałowym -woda ruda Płukanie woda bieżącą Potem specjalny płyn do płukania i 40 min jeździłem Chciałem wypłukać woda zdeminarilowana i dośłownie rdzawe kawałki z kamieniem 3 razy płukane i co najmniej dno szklaki kawałki rdzy, kamień W między czasie bieżąco woda -...
Sprawdź gaźnik, membrana, itp oraz zaworek ssania (być może ssanie nie wyłącza się i jak silnik jest gorący to go zalewa) ciekawa dyskusja tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Nie wlałeś ropy ? :D
Super, dzięki Dudi216 , a może pomożesz mi jeszcze z jednym problemem, strasznie mnie on wkurza:), mianowicie mam problem z odpalaniem, problem pojawia się jak rozgrzeje silnik do normalnej temperatury pracy i potem jak postoi od 10 min do nawet 8 godzin to mi źle pali, muszę dłużej kręcić i jak już odpali to tak jakby go zalewało czy coś, strasznie...
po czym należy stopniowo wyłączać ssanie, aż do pełnego otwarcia tj. gdy silnik osiągnie właściwą temperaturę. A w instrukcji jest napisane, że: "7. Zaraz po włączeniu silnika wyłączyć rozrusznik, obracając dźwignię na pozycję ON" Czyli, żeby się nie zalewało, trzeba wyłączyć ten rozrusznik zaraz po włączeniu silnika czy mam czekać aż się nagrzeje...
sprawdź vagiem jaką widzi temperature komputer. u siebie miałem walnięty czujnik temperatury 4 pinowy, dwa piny są na zegary a drugie dwa na komputer. komp widział że jest zimno i zalewał świece. po wymianie czujnika pali od strzała .
Ja nie wierzę w "samonaprawę", zrób tak jak sugerował jozefg . Przy wyższych temperaturach z racji lepszego odparowywania paliwa objaw nie jest tak dokuczliwy lub... nagrzany bak (bez odpowietrzenia) nie pozwala na zbyt szybkie uzyskanie próżni.
Maiałem podobne objawy. Najpierw wymieniłem płyn, a póżniej pompę. Czasem jak luzy na pompie nie są duże i wystarczy wymiana na płyn zółty z uszczelniaczem. Zimową porą jednak należy się liczyć z tym, że jak jest poniżej minus 20-25 to po odpaleniu jest bardzo słabe wspomaganie. Oryginalnie pompy cariny zalewane były płynem czerwonym.
tu się zgodze i ma to jakiś sens teraz i nawet pasuje . Pochodzi aż do nagrzania i zamiast podawać mniej paliwa podaje go wciąż tyle co na zimnym i go zalewa. Potem jak ostygnie troche to nie chce zaskoczyć bo świece są zalane. Okey ,a więc powiedzmy ,że tak właśnie jest , czy mogę jakoś to naprawić ?? wyregulować sam ,nie robiąc większych szkód ??
Zimny i gęsty olej jest tylko jedną z przyczyn ciężkiego odpalania diesli tradycyjnych. Oczywiście, że gorący silnik się uszczelnia,mi chodziło o to, że w niskich temperaturach różne metale różnie się kurczą z racji swoich właściwości fizycznych i stąd opory. Założenie konstruktorów było takie, że po nagrzaniu silnika poszczególne elementy dopasują...
Ile maluchów tyle przyczyn tego problemu tutaj trzeba zaczynać od podstaw sprawdzać kluczowe elementy, po zgaśnięciu jeśli masz suche świece na pierwszy ogień wziął bym pompkę paliwa wraz z popychaczem oraz filtr przepływowy wyczyść, druga sprawa czy po nagrzaniu silnika nie występuje zmiana w jego pracy? nie zaczynają "klepać" zawory? to również był...
Olej transformatorowy jest dostępny w internecie. Np. na "AlleDrogo" Grzejnik zalewa się olejem nie do końca, po nagrzaniu powinien być tak wypełniony aby została wolna objętość równa podwójnemu przyrostowi objętości oleju dla maksymalnej temperatury jaką może osiągnąć grzejnik. Można to zrobić w ten sposób, żeby zalać grzejnik do pełna ale w najwyższym...
z Gazem tez jest taki problem, że zawsze gdy po nagrzaniu załączy się pierwszy raz to w większości przypadków nie reaguje na pedał gazu, obroty spadają do zera i gaśnie, dopiero gdy odpalę go na benzynie, wyłącze silnik , odpale jeszcze raz i włącze gaz to wtedy jest ok. Właśnie stąd to 40 stopni bo zawsze myślałem, że tak się dzieje z powodu niskiej...
Nie bardzo rozumiem ostatnie zdanie. Jest poprawnie na PB czy nie jest? Powinna sonda falować na PB jak i na LPG - no chyba że coś gdzieś puszcza i zalewa silnik bo idzie na dwóch paliwach. Trzeba by zakręcić gaz z przy butli i pojeździć na benzynie. Nie wiem czy się mapy PB zresetują jak odłączysz na jakiś czas akumulator.
Lekki offtop, ale dlaczego wymiana tego pancernego silnika miała miejsce? Z reguły Mazdy z tego okresu lądowały na złomie przez blacharkę, a silniki służyły do końca, aż żal było sprzedawać. Żeby dodać coś w temacie, sprawdzany był układ zapłonowy? Zmęczony życiem lubi gubić iskrę po nagrzaniu silnika, czego winowajcą bywa kopułka lub przewody. Lub...
ciekaw jestem czy nie masz reduktora BRC. Jesli na samym paliwie jest ok a jak jezdzisz na gazie zaczynaja sie problemy to wydaje mi sie jedno ze po nagrzaniu przepuszcza zawor gazowy reduktora i jak auto zgasisz na gazie to mimo to pomalu gaz sie przedostaje do kloektora ssacego i nastepnie przy odpalaniu samochodu na benzynie robi sie strasznie bogata...
Powiem Ci Kolego ze sprawdziłem w taki sposób ładnie żaróweczka się świeci przy przekręconym zapłonie ... Powiedzcie mi czy to może być wina od wtrysków że zalewa czy wina akumulatora który nie daje takiej mocy co powinien na rozruch ?.
A jest jeszcze jeden problem dzię zauważyłem bęzyna zaczeła z silnikaciec co to może być dodam ze dziś odpaliła na ssaniu i pochodziła do momętu gdy sie nagrzała i zaczeła sie dławić Nie są to objawy przypadkiem pękniętego karteru? Wiem ze często paliwo mi wyciekać potrafi z wydechu
Jak to sprawdziles? Wystarczy jakis prosty skaner, nawet EOBD z funkcja podejrzenia odczytu parametrow, i zobaczyc faktyczna temperature silnika, jak jest zimny to powinien pokazac temperature otoczenia, powiedzmy 15 stopni, po uruchomieniu silnika temperatura powinna systematycznie wzrastac odpowiednio do nagrzania silnika. Wszelkie anomalia typu -30...
Witam Mam następujący problem zauważyłem, że po kilkukrotnym odpaleniu silnika i zgaszeniu, przy następnej próbie nie chce w ogóle odpalić ( z czego wcześniej pali od strzała ) z początku łapie szarpiąc i zaraz gaśnie po czym nie idzie odpalić trzeba długo kręcić tak jakby się zalewał. Dzieje się to jak się troszkę nagrzeje oraz jak chcę odpalić raz...
Uzwojenie wtórne bardzo dobrze izolowane, wręcz zalewane lakierem, skorupka gdzieś około 1-1,5mm. Tak na prawdę to ten lakier na uzwojeniu wtórnym jest tylko po to żeby cewka się nie rozpadła jak się nagrzeje. Dla napięć uzyskiwanych w TT ten 1mm lakieru to jest jak by go tam nie było.
Witam..... Problem rozwiązałem, cała sobota spędzona na walce i autko działa jak złoto.Przyczyny były dwie jedna to, zacinający się termostat, który uniemożliwiał nagrzanie się cieczy do odpowiedniej temperatury, i tym samym ogrzania parownika do wystarczającej temp. A drugi problem to mały prześwit na kolanku od parownika w wyniku czego po dodaniu...
Mam problem z hondą civic 1.3 16v gaźnik 94rok. samochód po przejechaniu krótkiego dystansu (niezależnie czy sie zdąży nagrzać czy nie) nie chce odpalić. Chwilę kręci tak jakby miał załapać a potem to już mogę go kręcić w nieskończoność. Podejrzewam że problem tkwi w tym że się zalewa ale co można z tym zrobić?
Mała pompka do oczka (robisz ambitną instalację a nie szlałch na dachu) jak nagrzejesz cały zbiornik to na pompę też pójdzie gorąca woda od tej pompy zależy cała instalacja. Możesz stosować pexy i inne rzeczy ale system musi być maxsymalnie zabezpieczony ups (bo jak stracisz prąd to ani nie obrócisz panela ani nie włączysz pompy) ,ciśnienie, temperatura,...
Zodiak sugerujesz, ze jest zly sklad mieszanki? Moze byc, ale zastanawia mnie to zalewanie przy odpalaniu. Sonda w k-jetronicu to sobie mozna.... Ona zaczyna dzialac dopero pozniej, jak sie nagrzeje, raczej na pewno jest bez podgrzewania. Ja proponuje udanie sie do na prawde dobrego mechanika. A sam wiem ile jest problemow z tym wtryskiem, bo sam go...
Sprawdzić korekty. Z opisu wynika że podejrzewać można jednak w pierwszej kolejności nieprawidłową dawkę przy rozruchu. Z jednej strony rozjechane map wykluczasz ale objawy wyglądają jakby go zalewało (nie zostawia czasem śmierdzącej benzyną niebieskiej chmurki po takim trudnym odpalaniu?). Jeśli nie to szedłbym w drugą stronę - za ubogo. Dziurawy dolot....
Ja uważam że w tych przypadkach gdzie zalewane są świece nr 2 i 3 przyczyną jest to co opisałem powyżej. Możecie sprawdzać wężyki itp. ale to niczego nie zmieni. Samochód zimy to szarpie, nagrzeje się to jest wszystko ok. Ja wymieniłem na BKR5EZ bo zaznaczam że takie akurat miałem z innego autka i po prostu eksperymentowałem (nie chciałem kupować cieplejszych...
dokładnie wilgoci nie ma co się bać. Ja osobiście znam urządzenie Dimplex BWP30HLW bardzo fajnie się sprawuje i cicho. Hewalexa nie montowałem ale mam kolegów co go chwalą tyle że Hewalex to Chińczyk 100% a Dimplex Niemiec i pewnie tu jest ta różnica w cenie :) przywiozłem pompe ciepła dimplex z holandi używaną ,pompa grzeje wode nie jak producent...
Witam wszystkich, bardzo proszę kogoś o poradę, o nową myśl, bądź gdzie może być problem. A więc tak samochód na zimnym, jeździ w miarę dobrze, aż tak nie jest odczuwalny brak mocy oraz, szarpanie, natomiast jak już się nagrzeje, bądź przejadę się dłużej, to odpala troszkę z opóźnieniem i wtedy się zaczyna szarpanie i brak mocy, gdy wolniej dodaje gazu...
Jednak stawiam na sondę. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. nie chce mi się dyskutować, ale pomyśl, jak by zalewał świece na ciepłym silniku, to jaki czas wtrysku musiałby być? a ile paliwa w oleju by było?
Ma gaźnik, silnik 2T. I to jest tak. Jak jest zimny i odpalam skuter to ma torpedę. Po kilku minutach jazdy muli na starcie (pierwsze kilka metrów). Na ssaniu ma torpedę. Chyba nie powinien mulić ciepły bez ssania. Ale może nie chodzi o ssanie tylko jak się nagrzeje to muli. Może to za uboga mieszanka. Ale pali z 6 litrów chyba. Ale jeszcze nie sprawdziłem...
Ten silnik odpowietrza się bez problemu - zalewasz płyn do pełna i to wszystko. Wiem bo miałem. Sama nie odpowietrza się tylko nagrzewnica - żeby nie rozkręcać węży trzeba nagrzać silnik żeby termostat się otworzył i dać obrotów żeby pompa wody przegoniła powietrze do chłodnicy a ono już ujdzie do zbiorniczka przez cienki wężyk.
czy chodzi o taką saunę gdzie się gorące kmienie zalewa wodą tworząc dużo pary wodnej w pomieszczeniu? jeśli tak to polecam kamienie bazaltowe, ciemne, ciężkie, powszechnie używane do brukowania starych ulic. Długo trzymają ciepło i nie pękają po nagrzaniu.
Miedzi nie zalewaj bezposrednio, bo posadzka popeka. Najprosciej bylo by zakryc rurki cienka folia, tak aby wytrzymala nacisk betonu i nie podarla sie. Jesli beton obleje rure miedz. dookola to po nagrzaniu rury, beton zacznie pekac. Poza tym miedz nie znosi zbyt dobrze kontaktu z wapnem i cementem i w dosc krotkim czasie bedziesz mial wzery i przecieki.
Tak sobie myślałem (z tą wodą w bloku) że jak woduję motorówkę to przepływomierz jest nagrzany od słońca, a po zwodowaniu nie ma wody w bloku i jak silnik chodzi na wolnych obrotach to bardzo się nagrzewa(bo nie ma chłodzenia). Dopiero po zwiększeniu obrotów turbina napędu motorówki tłoczy wodę a silnik ją zasysa. Po starcie przepływomierz się schładza...
Trochę się zagalopowałem z tym wymienionym sprzegłem. Była wymieniona tarcza dwa lata temu, a docisk wg. mechanika był dobry. Tak, działo się lecz nie tak bardzo. Ogólnie problemy są z tym od początku kupna samochodu. W czwartek będziemy zrzucać skrzynię i opiszę sprawę jak to wygląda. Auto pracuje w terenie pod większym obciążeniem także możłiwe ,...
Mechanizm w tym modelu jest, o ile dobrze pamiętam, z silnikiem mechanizmu opasania i przekładnią umieszczoną powyżej rolki dociskowej. Ten silnik jest na zatrzasku. Popularną wadą w tym modelu było zerwanie sprzęgła na ślimaku. Mówiąc prosto, silnik kręci, ale ślimak stoi. Można wypiąć silnik z zatrzasków i wtedy będzie możliwość przekręcenia kołem...
zakładam że mieszanka paliwa dobra próbowałeś zmieniać świece? Czasem nawet nowa nie działa prawidłowo raz spotkałem się z takim przypadkiem. Gdy się nagrzeje to przerywa przejrzyj styki(przerywacz) bo zakładam że je masz czy są odpowiednio ustawione ewentualnie przeczyść skąd wiesz że gaźnik jest wyregulowany prawidłowo? są jakieś reakcje jeśli kręcisz...
gasnie nagrzeje nagrzeje zaczyna szarpie nagrzeje
radio kondensator trzeszcz ciśnienie r407c zwarcie kontrolki ładowania
Pilot RC1243B do telewizora Akai - identyfikacja i problemy Przygasanie świateł w Skoda Octavia 2 po regeneracji alternatora