A kontrolka ładowania świeci na zgaszonym silniku? I po uruchomieniu gaśnie?
miga ciągle, bez żadnych sekwencji, a dodatkowo miga też kontrolka ABSu. To znaczy- brak błędów.
Możliwe że zakładając inny alternator elektryk wykorzystał jeden przewód ( niebieski ) wzbudzenie przez kontrolkę . Po dotknięciu przewodem do ( - ) masy , kontrolka powinna zaświecić . To będzie ( L ) w alternatorze. Możesz do wejścia ( L ) podłączyć kontrolkę ( 5 W ) drugi do ( + ) kontrolka powinna zaświecić . Natomiast co do przewodu czerwonego...
Nie jest to wina immobilisera, on nie zgasi pracującego silnika. Najprawdopodobniej problem leży w aparacie zapłonowym. Do diagnostyki.
nie wiem czego brakuje w momencie gdy nie pali jestem noga ale wygląda to tak jakby brakowało paliwa bo w momencie gdy gaśnie dodanie dodanie gazu powoduje że wchodzi na obroty i nie gaśnie , a jak zgaśnie trzeba poczekać albo popompować pedałem gazu . Natomiast jak auto jedzie i zgaśnie włączenie biegu powoduje że silnik odpala .
Witam mam Carisme rok 97, która nie gaśnie. Przekręcam kluczyk silnik chodzi , elektronika nie , muszę go gasić na biegu. Miałem już wymieniany elektro-zawór , a problem nadal występuje.
Gaśnie na wolnych obrotach przy zimnym silniku, a jak się rozgrzeje to obroty mu spadają ale nie gaśnie już. Proszę o podanie możliwej przyczyny i sposób naprawy.
to co mi wymienił to: Lovato RID GPL RGE090- sorry ale raczej nowicjusz ze mnie i średnio wiem co to reduktor a co mikser. filtry mam nowe, dolot do filtru powietrza czasami strzeli (chodź nie wiem jak teraz bo wymieniłem przewody wysokiego napęcia ). a może jeszcze dodam że jak przełączam na gaz (od niedawna objawia się to w taki sposób) albo te obroty...
Jaka kostka? Przepływomierz? Mogłeś uszkodzić sterownik silnika. Nie wiem skąd takie kombinacje ze zwieraniem przewodów.
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
Witam, otóż mój problem wygląda następująca, posiadam Mitsubishi Carisma 1.8GDI z 1999.r mieszkałem w Niemczech i użytkowałem pojazd bez żadnych problemów, po powrocie do Polski (tym pojazdem) zaczęły dziać się dziwne rzeczy, gdy odpalam silniki auto skacze chwilę na obrotach po czym ustają ale gdy jadę i się zatrzymam gdziekolwiek na światłach auto...
Możesz to pociągnąć z alternatora. Masz tam 2 kable. Główny + i sterujący do kontrolki. jak alternator nie ładuje to na sterującym masz 0V i kontrolka na desce Ci świeci bo dostaje + po stacyjce, jak silnik pracuje pojawia się od strony "dynama" + i wtedy kontrolka gaśnie bo ma + z dwóch stron.
Po włączeniu zapłonu CE zaświeca się i po chwili gaśnie? Jeśli tak, to czy po 5 sek kręcenia zaświeca się ponownie? Jest dokładnie jak piszesz. Po włączeniu zapłonu gaśnie, a po dłuższym kręceni znów się zapala. Czasami jak za szybko zacznę kręcić to zapali się ponownie od razu. Próbowałeś odpalić z odłączonym czujnikiem wałka rozrządu? Tak - brak...
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
To mnie kolega troszkę uspokoił z tą kontrolką silnika. Ogólnie samochód ładnie odpala i nie gaśnie. Ładnie przechodzi na gaz, że nie czuje się tego pod względem jazdy tylko wtedy zapala się żółta ów kontrolka to wiem że jadę na gazie.
witam mam problem z mitshubishi carisma 1.8 16v rocznik 96 silnik zimny normalnie pali a po przejechaniu około 10- 15 kilometrow silnik traci moc i wkońcu samochód staje i gasnie nie można odpalic po paru minutach jak ostygnie odpali i przejade około 2 kilometrów obroty szaleją i znowu gasnie proszę o rade a i przy dzwigni zmiany biegów strasznie sie...
Witam. Mam następujący problem z samochodem carisma 1.8 glx 1997r. Silnik odpala tylko na 2 cylindrach. Na 1 i 4. Po chwili gaśnie i zapala się kontrolka silnika. Cewka która daje iskrę na 2 i 3 cylinder nie daje iskry. Napięcie na zasilaniu cewki jest i wynosi 12V. Po zamianie cewek efekt jest taki sam. Świece są ok. Czym to może być spowodowane? Proszę...
Silnik to 1.6 (4G92). Problem polega na tym że jak silnik jest zimny to nie chce zapalić, nieraz zapali na 3 sekundy na zimnym ale zaraz zgaśnie i jest problem z uruchomieniem go następnie. Czujnik temperatury jest dobry, przepływomierz jest uszkodzony ale podstawiałem sygnał kilkadziesiąt herców (około 100Hz) i check Engine gaśnie ale i tak nie che...
Witam ,posiadam Mitsubishi Carisma 1.8 GDI ,problem jest następujący ,odpalając samochód czy to na mrozie czy w upale ,pali za pierwszym ,dopiero gdy zrobię jakieś 30 km ,i próbuję go odpalić wtedy jest problem ,zazwyczaj przy kręceniu słychać mocne strzały w okolicy wydechu ,i jeśli nie przestanę kręcić poleci biały dym z pod maski ,i auto gaśnie ,muszę...
Witajcie. Czy możecie pomóc w temacie: Mitsubishi Carisma 1,9 TD DI-D 2003 rok gaśnie po 7 sekundac.Samochodem można jechać przez 7 sekund po czym wyłacza się silnik.Co może być przyczyną tej awari. Pozdrawiam
Witam serdecznie Problem leży w samochodzie Mitsu Carisma 1.8 GDI 99r. autko posiada jeszcze przepustnicę na linkę. A problem jest taki że autko faluje na biegu jałowym i zaniża obroty po włączeniu klimy niemalże gaśnie czasem zgaśnie i tak się zdarza. Zrobiłem diagnostykę pokazuję błąd 56 czyli jak mi podaje rozpisko to jest to problem z ciśnieniem...
W carismie mojego wujka padł akumulator ponieważ stała długi czas nie jeżdżona więc ten podłączył prostownik bez przełączenia z 24V na jak się należało 12V(czysta pomyłka) w dodatku próbowaliśmy ją odpalać na podłączonym prostowniku.Teraz po włączeniu zapłonu pokazują się wszystkie kontrolki, silnik kręci ale nie odpala. Zachowuje się jakby nie dostawał...
Do przekaźnika podłączone są świece więc dojdziesz po przewodach. Szukaj czegoś takiego http://www.google.pl/imgres?q=sterownik+...
Po wielu bojach - wyniki, fachman stwierdził iż przestawił się pasek rozrządu i go "poprawił" - już nie kopci itp itd ale głośno chodzi, turbina załącza się dopiero przy 3 tyś obrotach, cały czas na jałowym 500 obr/min i mniej ducha - jak jest zimnu to się bardzo dławi i gaśnie przy ruszaniu - czyli gorzej jak przed. Byłem u 4 elektryków żaden nie mógł...
Byłam u elektryka. Też najpierw stawiał na jakiś zawór ale okazało się że oprócz alarmu mam wmontowane urządzenie o którym nie miałam pojęcia. I to było przyczyną. Jest to odpalanie na pilota.Elektryk to odłączył i niby jest wszystko ok.. To znaczy było jak odbierałam, bo teraz nie chce mi się uzbroić alarm i nie mogę zamknąć z pilota a także nie działa...
Dziękuję za zainteresowanie. Podaję linka do mojego albumu z "PrntScr-ami". https://picasaweb.google.com/11481456981... Każdy z plików opisałem w którym momencie był wykonywany(stan pracy instalacji LPG czy diagnostyki). Problem po dwóch dniach przerwy ponownie wrócił(przełącza się praktycznie cały...
Witam mam problem z autem jak w temacie. Jechałem sobie ostatnio po prostej drodze (u nas takich mało) i auto zgaslo. Silnik nie dawał się ponownie uruchomić. Sprawdziłem bezpieczniki - spalony od zasilania sterownika silnika. Wkładam nowy bezpiecznik i spala się od razu. Ewidentne zwarcie. Po dwóch godzinach poszukiwań odnalazłem usterkę- świeżo wymieniony...
Samochód jak w tytule, kolega sam chciał sobie wymienić radio, niestety podczas tej operacji sobie tylko znanym sposobem zrobił zwarcie. Udało nam się zlokalizować przepalony bezpiecznik 10A w skrzynce w komorze silnika. Po tym wypadku samochód jeździ 'normalnie' moc, przyspieszenie bez zarzutów, jednak ma poważne problemy na biegu jałowym. Zaraz po...
Jak jest cieply silnik to wyglada to tak: 1.Proboje odpalic 2.Wszystkie kontrolki sie zapalaja 3.rozrusznik zaczyna krecic silnikiem 4.przestaje krecic rozrusznik, kontrolki gasną, wyglada to tak jakby w calym samochodzie nagle zabraklo pradu.
mitsubishi carisma gaśnie mitsubishi carisma silnik silnik mitsubishi carisma
xenon temperatura palnik deska rozdzielczy iveco shure uszkodzony
klimatyzator midea klimatyzator midea
Montaż gumowej uszczelki linki maski w grodzi silnika Regulacja prądu spoczynkowego w magnetofonie M 2411 Aria