A kontrolka ładowania świeci na zgaszonym silniku? I po uruchomieniu gaśnie?
na tym podłączonym (niebieskim) nie było. Tam pojawi się po przekręceniu stacyjki.
miga ciągle, bez żadnych sekwencji, a dodatkowo miga też kontrolka ABSu. To znaczy- brak błędów.
usterka została usunięta a przyczyną jej występowania były podparte zawory
Nie jest to wina immobilisera, on nie zgasi pracującego silnika. Najprawdopodobniej problem leży w aparacie zapłonowym. Do diagnostyki.
Stawiam na brak masy,obwód masy zamyka się przez obwód świateł.Jak włączysz światła,to dostaje plusa z dwóch stron i dlatego gaśnie.
Ale fartuch :-)
to co mi wymienił to: Lovato RID GPL RGE090- sorry ale raczej nowicjusz ze mnie i średnio wiem co to reduktor a co mikser. filtry mam nowe, dolot do filtru powietrza czasami strzeli (chodź nie wiem jak teraz bo wymieniłem przewody wysokiego napęcia ). a może jeszcze dodam że jak przełączam na gaz (od niedawna objawia się to w taki sposób) albo te obroty...
Co mu brakuje iskry, wysterowania wtryskiwaczy.
Witam mam Carisme rok 97, która nie gaśnie. Przekręcam kluczyk silnik chodzi , elektronika nie , muszę go gasić na biegu. Miałem już wymieniany elektro-zawór , a problem nadal występuje.
Witajcie. Czy możecie pomóc w temacie: Mitsubishi Carisma 1,9 TD DI-D 2003 rok gaśnie po 7 sekundac.Samochodem można jechać przez 7 sekund po czym wyłacza się silnik.Co może być przyczyną tej awari. Pozdrawiam
Przekaźnik lub czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Jaka kostka? Przepływomierz? Mogłeś uszkodzić sterownik silnika. Nie wiem skąd takie kombinacje ze zwieraniem przewodów.
Po włączeniu zapłonu gaśnie, a po dłuższym kręceni znów się zapala Sterownik nie widzi impulsów z czujnika wału.
Mam identyczny problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM. Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów. Ja niemoge znaleźć pomp.
Mam impulsy z walka rozrządu. Z tym paleniem to jest tak, po odpięciu 1 i 2 cewki nic się nie dzieje, po odpięciu 4 auto gaśnie od razu a po odpięciu 3 silnik pracuje trochę gorzej. Ewidentnie 1 i 2 nie pali, 3 ledwo a 4 najlepiej.
Witam mam problem z Mitsubishi Carisma 1.6 16v gaśnie w czasie jazdy i co stwierdzam po kilku minutach pale i znów jeździ jak zegarek , ale po nagrzaniu i po paru kilometrach gaśnie zaczyna przerywać szarpać i gaśnie ciśnienia paliwa sprawdzone jest ok filtr paliwa wymieniłem i jest ok wygląda mi to na problem z wtryskiwaczami tak jak by zanikał mi...
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
Możesz to pociągnąć z alternatora. Masz tam 2 kable. Główny + i sterujący do kontrolki. jak alternator nie ładuje to na sterującym masz 0V i kontrolka na desce Ci świeci bo dostaje + po stacyjce, jak silnik pracuje pojawia się od strony "dynama" + i wtedy kontrolka gaśnie bo ma + z dwóch stron.
Witam. W sobotę gdy chciałem odpalić z rana auto niestety nie udało mi się. Sprawdziłęm czy jest iskra i czy chodzi pompa paliwa chodzi i wszystko bez zarzutów, lecz auto nie chce przemówić. Dopiero gdy dam mu do przepustnicy samo start to podtrzymuje obroty wtedy gdy psikam łatwopalnym spayem, gdy przestaje auto momentalnie spada z obrotów i gaśnie....
W moim przypadku prawdopodobnie był to efekt łańcuchowy. Po pierwsze strzeliła mi nagrzewnica i płyn się lał na przekaźniki. Zrobiłem nagrzewnice, po pewnym czasie padł przekaźnik od pompy, ponieważ zardzewiał, wystarczyło wymienić przekaźnik, niestety kiedy zamieniłem jeden z drugim pewnie poszło jakieś zwarcie na sterownik bo przestała zapalać się...
To mnie kolega troszkę uspokoił z tą kontrolką silnika. Ogólnie samochód ładnie odpala i nie gaśnie. Ładnie przechodzi na gaz, że nie czuje się tego pod względem jazdy tylko wtedy zapala się żółta ów kontrolka to wiem że jadę na gazie.
Witam, otóż mój problem wygląda następująca, posiadam Mitsubishi Carisma 1.8GDI z 1999.r mieszkałem w Niemczech i użytkowałem pojazd bez żadnych problemów, po powrocie do Polski (tym pojazdem) zaczęły dziać się dziwne rzeczy, gdy odpalam silniki auto skacze chwilę na obrotach po czym ustają ale gdy jadę i się zatrzymam gdziekolwiek na światłach auto...
Witam wszystkich forumowiczów. w moim mitsubishi carisma 1.6 z 1996 roku pojawił się dziwny problem. Po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu czasami nie gaśnie kontrolka check engine i auto nie chce zapalić. Byłem z tym problemem u specjalisty, a on po podłączeniu auta do komputera nie był w stanie się z nim połączyć. Gdy ponowił próbę gdy zgasła...
Witam, doszedłeś yo.tony do ładu z tą instalacją i gaśnięciem wszystkich diód. Mam taki sam problem ze swoją instalacją Dream XXI, jak włącze na zapłon to diody świecą jakieś 10 sek po czym gasną i ponowne włączenia zapłonu nie powoduje już zapalenia się diod, dopiero po odczekaniu chwili, ale sytuacja się powtarza.
witam mam problem z mitshubishi carisma 1.8 16v rocznik 96 silnik zimny normalnie pali a po przejechaniu około 10- 15 kilometrow silnik traci moc i wkońcu samochód staje i gasnie nie można odpalic po paru minutach jak ostygnie odpali i przejade około 2 kilometrów obroty szaleją i znowu gasnie proszę o rade a i przy dzwigni zmiany biegów strasznie sie...
Którym komputerem? Radio lubi mieć 2 plusy, po kluczyku i z baterii, zweryfikuj u siebie. Mierz oba bieguny na kostce radia, na wypadek upalonej masy. Centralny zamek może mieć swój sterownik, który mógł się zepsuć. Musisz go znaleźć, i na nim sprawdzić czy ma zasilanie i sygnały np. z siłowników / czy jakoś reaguje na pilota. Co do oświetlenia środka...
moze to pomoże niestety nie pomogło Dodano po 48 Uwaga zareagował !! stary komputer, stara puszka bosch, stary kluczyk. - i : po 10 sekundach odpaił ale tylko na chwilke. Nie wiecej jak 2 sekundy. Odpala, gaśnie. Odpala i gaśnie i tak w kółko. Zawsze sie gasi po tym samym czasie, nie da rady go wprowadzic na wyższe obroty
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
Dziękuję za zainteresowanie. Podaję linka do mojego albumu z "PrntScr-ami". https://picasaweb.google.com/11481456981... Każdy z plików opisałem w którym momencie był wykonywany(stan pracy instalacji LPG czy diagnostyki). Problem po dwóch dniach przerwy ponownie wrócił(przełącza się praktycznie cały...
Dzięki za info, wiem że to francuzowaty, zczytałem go euroscanem pokazał mi błąd FUEL PRESSURE SIGNAL, błąd wykasowałem ale auto jak jest ciepłe to pali, ciśnienie paliwa na biegu jałowym wacha się w granica od 230 do 260 bar jak lekko przygazuje to 320bar. Nie wiem wydaje mi się że to czujnik się psuje bo jak go wykręce z magistrali i przekręce kluczyk...
Witam. Mam następujący problem z samochodem carisma 1.8 glx 1997r. Silnik odpala tylko na 2 cylindrach. Na 1 i 4. Po chwili gaśnie i zapala się kontrolka silnika. Cewka która daje iskrę na 2 i 3 cylinder nie daje iskry. Napięcie na zasilaniu cewki jest i wynosi 12V. Po zamianie cewek efekt jest taki sam. Świece są ok. Czym to może być spowodowane? Proszę...
Silnik to 1.6 (4G92). Problem polega na tym że jak silnik jest zimny to nie chce zapalić, nieraz zapali na 3 sekundy na zimnym ale zaraz zgaśnie i jest problem z uruchomieniem go następnie. Czujnik temperatury jest dobry, przepływomierz jest uszkodzony ale podstawiałem sygnał kilkadziesiąt herców (około 100Hz) i check Engine gaśnie ale i tak nie che...
W carismie mojego wujka padł akumulator ponieważ stała długi czas nie jeżdżona więc ten podłączył prostownik bez przełączenia z 24V na jak się należało 12V(czysta pomyłka) w dodatku próbowaliśmy ją odpalać na podłączonym prostowniku.Teraz po włączeniu zapłonu pokazują się wszystkie kontrolki, silnik kręci ale nie odpala. Zachowuje się jakby nie dostawał...
Witam ,posiadam Mitsubishi Carisma 1.8 GDI ,problem jest następujący ,odpalając samochód czy to na mrozie czy w upale ,pali za pierwszym ,dopiero gdy zrobię jakieś 30 km ,i próbuję go odpalić wtedy jest problem ,zazwyczaj przy kręceniu słychać mocne strzały w okolicy wydechu ,i jeśli nie przestanę kręcić poleci biały dym z pod maski ,i auto gaśnie ,muszę...
Witam serdecznie Problem leży w samochodzie Mitsu Carisma 1.8 GDI 99r. autko posiada jeszcze przepustnicę na linkę. A problem jest taki że autko faluje na biegu jałowym i zaniża obroty po włączeniu klimy niemalże gaśnie czasem zgaśnie i tak się zdarza. Zrobiłem diagnostykę pokazuję błąd 56 czyli jak mi podaje rozpisko to jest to problem z ciśnieniem...
Witam ponownie, mam dalej problem z tym gazem:/ konkretnie chodzi o to, że po wymianie filtra gazu i oleju pompy w butli po przejechaniu ok 600 km przestał mi chodzić samochód na gazie. po zapaleniu na benzynie jest ok ale jak tylko przeżuci na gaz to auto gaśnie i wcale nie jest słychać pracy pompy gazu w bagażniku jak to było wcześniej słychać a wszystkie...
Byłam u elektryka. Też najpierw stawiał na jakiś zawór ale okazało się że oprócz alarmu mam wmontowane urządzenie o którym nie miałam pojęcia. I to było przyczyną. Jest to odpalanie na pilota.Elektryk to odłączył i niby jest wszystko ok.. To znaczy było jak odbierałam, bo teraz nie chce mi się uzbroić alarm i nie mogę zamknąć z pilota a także nie działa...
Po wielu bojach - wyniki, fachman stwierdził iż przestawił się pasek rozrządu i go "poprawił" - już nie kopci itp itd ale głośno chodzi, turbina załącza się dopiero przy 3 tyś obrotach, cały czas na jałowym 500 obr/min i mniej ducha - jak jest zimnu to się bardzo dławi i gaśnie przy ruszaniu - czyli gorzej jak przed. Byłem u 4 elektryków żaden nie mógł...
Sprawdź czy na czerwonym przewodzie ginie ci napięcie po włączeniu wstecznego.
Samochód jak w tytule, kolega sam chciał sobie wymienić radio, niestety podczas tej operacji sobie tylko znanym sposobem zrobił zwarcie. Udało nam się zlokalizować przepalony bezpiecznik 10A w skrzynce w komorze silnika. Po tym wypadku samochód jeździ 'normalnie' moc, przyspieszenie bez zarzutów, jednak ma poważne problemy na biegu jałowym. Zaraz po...
Witam mam problem z autem jak w temacie. Jechałem sobie ostatnio po prostej drodze (u nas takich mało) i auto zgaslo. Silnik nie dawał się ponownie uruchomić. Sprawdziłem bezpieczniki - spalony od zasilania sterownika silnika. Wkładam nowy bezpiecznik i spala się od razu. Ewidentne zwarcie. Po dwóch godzinach poszukiwań odnalazłem usterkę- świeżo wymieniony...
Jak jest cieply silnik to wyglada to tak: 1.Proboje odpalic 2.Wszystkie kontrolki sie zapalaja 3.rozrusznik zaczyna krecic silnikiem 4.przestaje krecic rozrusznik, kontrolki gasną, wyglada to tak jakby w calym samochodzie nagle zabraklo pradu.
Witam. Mam problem z carisma 1.8Gdi, mianowicie: jak przekręcam raz kluczyk to zapalają się kontrolki na desce rozdzielczej, czekam aż zgasną i zapalam, i w tym momencie zapalają się na nowo i po chwili gasną, wcześniej tego nie było. Czy wie ktoś może, co może być przyczyną?
Witam Samochód najpierw nie trzymał obrotów na biegu jałowym, później bez powodu gasł. Podejrzane było lewe powietrze z kolektora dolotowego. Nie wiem czy zostało to zrobione... I teraz zapytanie czy jest jakiś zamiennik tej części? 1093465
Dziwna sprawa. Dziś wróciłem z delegacji i postanowiłem wyjąć ten panel klimatyzacji, ale coś mnie tknęło i odpaliłem samochód. Tu moje zdziwienie bo samochód pracuje prawidłowo. Przegoniłem go po mieście by puścił termostat, pobawiłem się tymi 3 pokrętłami panelu klimy i wszystko działa tzn. wentylatory się włączają gdy silnik ma za gorąco i wyłączają...
gaśnie silnik mitsubishi carisma mitsubishi carisma carisma mitsubishi
podsłuch telefon analogowy falowniki fronius interfejs optyczny licznika
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Lokalizacja przerywacza kierunkowskazów w Mazdzie 6 2008 Sterownik nad filtrem powietrza w Mercedesie W213 2019