Sam sobie odpowiedziałeś - wina gaźnika, a więc do sprawdzenia drożność dysz, kanalików i usunięcie brudów po starym paliwie. Na próbę możesz podmienić świecę, na dedykowaną do tego pojazdu, sprawdzenie filtra powietrza oraz kranika, w którym też może być filtr zabrudzony. Wnioskuję, że do ustawienia zapłonu nie masz zastrzeżeń oraz do odpowietrzenia...
Pierwszy temat http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=... ładnie opisane http://simsony.net/showthread.php?t=3863
To jest zwykle 60ccm? Pod 60 cm można dawac gaźnik 16N1, 16N3. Na zwykłym wydechu nie powinno być problemów przy zwykłej 60 cm i osiągi będą przyzwoite.
Są tam dwa rodzaje cewek zapłonowych, lepsza jest 12 voltowa i taką ci polecam żebyś założył. Pozdrawiam.
Zakładam, że chcesz kupić 16N1-X, a w zasadzie jakąś jego podróbę (jeśli nowy). Z mojego doświadczenia wynika, że gaźniki 16N3-X były dużo lepsze w eksploatacji i bardziej trwałe niż 16N1-X. Z resztą 16N3-X są dużo nowszymi konstrukcjami. Jednak duża komplikacja konstrukcji i podatność na niefachowe traktowanie gaźników 16N3-X prowadziła do wyrobienia...
Podróbka również ma napis IFA. Tylko oryginał i MZA ma oznaczenie BVF po bokach. Powinien być gaźnik 16N1-12, a od 1987 roku w E931 gaźnik 16N3-6 (z przepustnicą z nacięciem i rozpylaczem z jednym otworem). Uszczelniacz od strony zapłonu był wymieniany kiedyś? Jego nieszczelność mogłaby mieć wpływ na trudności z odpalaniem, ale bardziej na prawidłową...
Gaźnik 16N3-5
Po pierwsze, podany w książce "Jeżdżę motorowerem Simson" float level jest niewłaściwy, dotyczy gaźników 16N1 i to nie każdego. Zamiast 29 mm powinno być 27 mm w przypadku gaźnika 16N3. Co do regulacji tego gaźnika i układu mieszanki biegu jałowego trzeba mieć wprawę, poza tym nie w każdym Simsonie daje się wyregulować. EDIT po latach. Wymiar 27 mm...
Gaźnik niemiecki z logo IFA. Śrubke ustawiałem na 2.5 obrotu od wkręconej na maxa.
witam mam simka w którym zrobiłem kapitalke silnika. zminiem cylinder na 60ccm wszystko gra procz tego ze jak odpalam na ssaniu chodzi lekko mulowato ale chodzi gdy puszczam ssanie chodzi 20 sekund i sie dlawi i tak za kazdym odpaleniem pomozcie co to jest:?:cry::?::cry::?:
Czesc wyjolem ta plabe i tak jak by lepiej ale niepowiem na 100% ze akurat to poprawilo jego chodzenie poniewaz jescze zmniejszylem mu na plywakach dawke ale teraz chodzi zarabiscie we dwuch to smiga bez wysilku z biega na bieg ;-) A ten moj gaznik to dokladnie 16N3-4 tylko ta 4 tak jak by ktos wyryl!!! Pozdro!!!
Typ gaźnika 16N3-4
Co to za rodzaj układu zapłonowego: "Układ zapłonowy iskrowy"??? Pytałem (mój błąd) czy ma przerywacz? Jak myślisz, że chincyki wyregulowały ci gaźnik to się grubo mylisz!! Jeżeli rzeczywiście masz podróbę 16N3, to w tych gaźnikach, tak jak w każdym współczesnym, nie prowadzi się żadnych regulacji linką! Pancerz linki ma mieć tylko luz ok.3 mm. Koniec...
nie chodzi o uszczleniacze i o ich nowosć :| lewe powietrze silnik może łąpać już na gaźniku i uszczlenienu koloektora ssącego :) mi to tak wygląda zaraz wytłumacze dlaczego :) jesli jest duża dawka powietrza jest złą proporcja mieszanki po naciśnięciu ssania proporcaj jest bliska tej dobrej i silnik zapala Gdy silnik się rozgrzeje tak bogata mieszanka...
Witam, kupuje gaźnik z allegro 16n3-4 bo stary sie zepsuł :) i mam pytanie czy jak dokupie do tego cylinder s60 to simson mi bedzie lepjej chodził czy nie ? próbował juz ktos z Was takie cos robić ?
Witam, nie zrozumieliście mnie chyba, paliwo nie cienkie przelewem cały czas, a tylko wtedy gdy silnik wkręci się na trochę wyższe obroty, co następuje bardzo rzadko wtedy ono wręcz tryska nim, po spuszczeniu z gazu i próby kolejnej przygazówki silnik nadal odcina, z przelewu nic się nie leje. Ale profilaktycznie wymieniłem dziś ten zaworek, stary faktycznie...
Gaźnik 16N3, a zapłon?
wszystkie części poza iglicą i przepustnicą są zamienne pomiędzy 16n1 a 16n3, więc można przywrócić do życia stary gaźnik (bo nowy to zapewne zamiennik lichej jakości)
Tak zrobiłem i nic :) Dlatego piszę tutaj. Może jakieś inne pomysły? Chciałbym zauważyć, że mam dwa gaźniki - 16N1 i 16N3-4. Na gaźniku 16N3-4 simson nie pali (objawy powyżej). Gdy założę gaźnik 16N1 to motorek odpala od razu i wszystko chodzi jak należy przy czym pali dużo. Z tego powodu winy upatruje w gaźniku.
przekrój gaźnika 16n3 z opisem
jaka jest największa dysza która wejdzie do gaźnika 16N3-4
witam mam pytanie posiadam simsona z gaźnikiem 16N3-2 na wolnych obrotach chodzi doskonale lecz po do daniu gazu przerywa ????? proszę o pomoc
na przerywaczu. a gaźnik regulować na pływaku czy może jakąś inną śrubką. ja mam gaźnik 16N3-4
Jaki gaźnik? Dobrze wyregulowany gaźnik 16n3-X nie pozwalał zapalić bez ssania na zimnym. Sprawdź simmering od strony magneta.
Lepiej nie kupuj bo gaźnik 16n3-4 jest przeznaczony do 50cm3, a 19n1-11 jest do 70cm3 jeśli go założysz będzie Ci więcej palił i możesz mieć problemy z ustawieniem jego. Jeśli chcesz taki gaźnik jak 19n1-11 to po prostu rozwierć go taniej Cie wyjdzie.
Podaj typ gaźnika, 16n3... czy 16n1..., jaki zapłon, z platynkami pod kołem magnesowym, czy z modułem w prawym boczku, jeśli jesteś pewny co do gaźnika i ustawień zapłonu sprawdź uszczelniacz wału, pod magnetem
Witam posiadam simsona sr50 i mam taki problem, że zrobiłem ostatnio remont silnika. Ustawiłem zapłon z wyprzedzeniem 1.8 odpalił odrazu bez ssania i chodził na wolnych obrotach ale nie wkręcał się na wysokie obroty i strzelał w wydech (nie w gaźnik), zapłon przestawiałem ale było gorzej zostawiłem na 1.8 wyprzedzenia. Oryginalnie miałem założony gaźnik...
Mam problem z wyregulowaniem gaźnika w simku. gaźnik 16n3-4. Udało mi się nawet wyregulować niskie obroty ale nie mogę wyregulować wysokich. Zmieniam położenie iglicy, kręcę śrubką od mieszanki i ciągle jest to samo. Na niskich obrotach chodzi dobrze wkręca się na wysokie średnio a jak wejdzie na wysokie to pochodzi perę sekund i zaczyna "strzelać"...
To jest gaźnik 16n1 czy 16n3?
Ja bym proponował wyczyścić i wyregulować gaźnik na początek. Jaką masz pojemność silnika 50,60,70? i jaki masz model gaźnika?w gaźnikach 16n3 do 50 i 60cm3 powinna być dysza 70,a do 70cm3 powinna być min.72
sisona moge odpalac bez akumulatora tylko wtedy nię będzie klaksonu i kierunków a światła będą... a gaźnik to 16n3
Witam. Posiadam simsona sr50, silnik 3 biegowy, gaźnik 16n3-4,zapłon 6v platynki. Simson ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów, jak dam więcej gazu to się dławi, przerywa i po chwili się wkręca na wyższe a gdy puszcze gaz to gaśnie. Regulowałem już zapłon i gaźnik,wymieniałem kondensator i przerywacz i nadal nic. POMOCY !!
Witam, mam problem ponieważ mam nie kompletny gaźnik 16n1-8 od simsona s50, ale jeździł w s51, kolega powiedział mi że nie opłaca się go kompletować i że lepiej bedzie jak kupie nowy, myślałem nad 16n1-11 firmy DPR co wy na to, bo mam jeszcze możliwość kupna w dobrym stanie gaźnika, oryginał 16n3-4 ale podobno strasznie topornie się je ustawia. Możecie...
Panowie czy można kupić jeszcze nowy oryginalny gaźnik do Simsona? Niestety k60b jest ciężko dostępny a za 80zł na alledrogo są nowe do simsona. GAŹNIK SIMSON S51 16N3-4 BVF S70, SR50. Koleś z tej skopiowanej nazwy z Alledrogo opisuje że jest to oryginał. Tylko jak rozpoznać oryginał?
Simson wydaje mi się zbyt duży ale moge się mylić. Do komara do tuningu to wiem że ludzie ładują k60b, ja mam taki w charcie i jest ok. Bez trudu zamontujesz go do rometowskiego króćca. A spalanie na nim nie jest duże (w charcie u mnie ok 2,5 l/100km jak delikatnie jade to 2)
Gaźnik Amal prosto z pudełka nie nadaje się do normalnej eksploatacji. Obecne partie mają za duże dysze biegu jałowego (#39). Ten gaźnik wymaga zabawy w strojenie, a części do niego (nietypowe dysze z gwintem UNF) są bardzo drogie. Mieszanka biegu jałowego jest za bogata, dlatego silnik odpala zimny bez ssania, a na rozgrzany się zalewa. Świeca ma izolator...
Można, ale się nie opłaca. Rozrusznik 3 generacji kosztuje ok. 1500 zł. Do niego wymagany jest zapłon VAPE — obecnie zestaw kosztuje 1500 zł. Pokrywa nie posiada napędu licznika, potrzebny jest zestaw napędu z przedniego koła — ok. 200 zł. Kartery powinny być z nowej wersji, w DDRowskich trzeba podfrezować krawędź karterów. Zdaje się że...
Ssanie uruchamia się przy kierownicy. Świeca Bosch nie działa iskra się zalewa Awina nie pali ngk gdzieś leży sprawdzę a Championa nie mam. Gaźnik 16n3. Iskrownik z platynkami nie elektryk. A Awiny nie wywale bo się przyda tacie do shl lub braty do WSK :P
Simson S51 Enduro elektronik, 50cm3. Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka przy głowicy oraz połączeniach na rurze wydechowej . Po tych kilku sekundach świeca jest mocno mokra a po odkręceniu gaźnika widać ślady paliwa na łączeniu...
Od 1984 do ok. 1992 roku gaźniki 16N3 były montowane seryjnie w Simsonach. Po takim pyrkaniu silniki dwusuwowe zazwyczaj lepiej odpalają (zbiera się paliwo w komorze korbowej). Proponuję sprawdzić czy ssanie działa. Wykręć korpus tłoczka ssania (kluczem płaskim 12 mm), zatkaj palcem otwór w korpusie gaźnika, a następnie kopnij jeden raz. Palec powinien...
gaźnik jeest nowy i czyst i przedmuchany
Spełnia tą samą rolę - regulują dopływ ładunku do komory spalania silnika. Gaźniki 16N1 i 16N3 mają zupełnie inną konstrukcję, w szczególności główny układ paliwowy i układ biegu jałowego.
Typ gaźnika to 16N3-4 gaznik jest orginalny niemiecki dałem za niego trochę kasy ma logo ifa. Próbuje odpalić i z ssaniem i bez i nie daje rady.
Gaźnik 16N3 czy 16N1? Poszarpywanie przy hamowaniu silnikiem można złagodzić próbując minimalnie wzbogacić mieszankę biegu jałowego. Stukanie może mieć kilka przyczyn. Po pierwsze zbyt duży kąt wyprzedzenia zapłonu lub niewłaściwa świeca zapłonowa. Po drugie luzy w sprzęgle, uzębieniu kosza sprzęgła lub zbyt duży luz osiowy (podkładki dystansowe), ale...
Witam Mam problem z moim simsonem S51 Enduro Electronic 1990r. Mianowicie: Simson zapali na ssaniu i trzeba go trzymać i obroty mu dawać (manetką od gazu) to chodzi i chodzi.... Jak puszcze ssanie moze pochodzi z 10sec. i gasnie tak jakby mu brakowało paliwa :/ Sprawdzalem czy bierze paliwo i bierze. Gaźnik ustawialem prawie w każdej koombinacji ,czyscilem...
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Witam otóż mam problem z simsonem. Zapłon elektronik, gaźnik 16n3-2. Jeździłem nim zostawiłem go na noc w garażu przychodzę rano a tu zdziwienie. Nie chciał odpalić, gdy odpalił z po pychu to się dławił nie dało się jechać bo szarpał. Kupiłem nową świecę izolator nic nie pomogło, dymił na niebiesko. Gdy wykręciłem świecę to miała nagar oleju jak by...
Witam mam taki problem. Przy moim simku miałem gaźnik 16n1-11 z oryginalną dyszą główną 72, ale nie miał wolnych obrotów i nie dało rady wyregulować. Kupiłem nowy gaźnik BVF 16n3-4 z dyszą główną 70. Na nowym gaźniku wolne obroty są idealne ale prędkość max to 40-45km/h. na starym 55-60km/h. czym to może być spowodowane?
Witajcie, problem wygląda tak: silnik po remoncie, nowy cylinder, tłok, wał, simmeringi, itd... zmieniła się pojemność z 50 na 70. Maszyna odpala jak powinna, silnik pali dość równo ale.. przy dodawaniu gazu obroty spadają, silnik gaśnie lub prawie gaśnie, jeżeli nie zgaśnie, obroty trochę idą w górę. udało mi się przejechać kilka metrów ale mam wrażenie...
Bez ssania to nie ma prawa żaden silnik odpalać i pracować na zimnym, chyba że jest +40°C na zewnętrzu. Silnik który odpala bez ssania na zimnym sugeruje że gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany, tzn. ma za bogatą mieszankę biegu jałowego. Po rozgrzaniu będzie miał problemy z gaśnięciem na biegu jałowym, emitując przy tym znaczne ilości CO. Zwróć uwagę...
Ustaw poziom paliwa tak jak w każdym gaźniku 16N czyli 27mm zamknięty i 32mm otwarty. Błędne dane, przez błąd drukarski powielany w każdej instrukcji. Wysokość pływaka (do zamknięcia zaworu) ma wynosić 29 mm (28 mm w gaźnikach 16N1-1..6). Ustawienie pływaka na 27 mm powoduje wyciek paliwa z króćca przelewowego i uderzanie pływaka o korpus gaźnika....
Witam mam problem z poprawną regulacją zapłonu i gaźnika w simsonie sr50. Cylinder 60cm Gaźnik 16n3-4 (prawie nowy) Wał s51 DDR Zapłon Elektronik (nowy) Koło magnesowe (nowe) Kosz sprzęgłowy s50 DDR Mianowicie nie mam wcale pojęcia jak to ustawić, troszkę znam się na simsonkach bo to mój drugi ale tamtego miałem platyniarza a tutaj jest elektronik i...
Wysokość pływaka (float height) na 29 mm (również w 16N3). W tym gaźniku znaczenie ma także regulacja składu mieszanki.
a zaglądaleś do gaźnika ja tak mialem jak mialem popuszczone dysze a regulujesz gaźnik 16N3 tak : Do regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego służy zasadniczo jedynie śruba regulacyjna w kanale obejściowym (uwaga ta nie dotyczy regulacji dokonywanej bezpośrednio po zakończeniu okresu docierania silnika) Jeśli zakres regulacji wyłącznie tą śrubą...
Mam problem ze swoim simsonkiem sr 50. Otóż jak go kupiłem to strasznie mulił, więc wymieniłem gaźnik 16n3-2, niestety wiele to nie dało więc wymieniłem magneto, było krzywe, przerywacz, kondensator i cewkę zapłonową w iskrowniku, iskra jest teraz taka, że "konia by zabiła" ale niewiele to pomogło. Później zaczął strzelać, regulowałem zapłon ale nic...
Koledzy sorka ze tak z innej beczki chociaz w sumie tez sprawa dotyczy gażnika Ja osobiscie posiadam (bardzo zadbany) simson sr50 (gaźnik 16n3- cylinder 50ccm) i jak sie zagrzeje to gasnie kupilem ksiazke (jezdze mototrowerem mz-0 nie wiem moze ktos posiada byloby lepiej) i tam pisze zeby wykrecic srubke (na koncu gaznika zaślepiona takim plastikowym...
Otóż: Mam Simsona sr50, rocznik 89, 4 biegowy. Przez 3 lata wiernie mi służył z jedną kapitalką. Teraz stoi i nie wiem co jest grane. Na początku zaczęło się od szarpania. Dodanie gazu to była jedna wielka szarpanina (zwłaszcza na wyższych obrotach). Kombinowałem z zapłonem , gaźnikiem. Jeden z znajomych polecił mi abym wymienił pierścienie. Myślę sobie...
Witam!Miałem podobny problem.Kupiłem nowy gaźnik do Simka(16n3-4) ale nadal nie chciał pracować.Gdy odkręcałem manetkę on dusił się i gasł i nie miał wolnych obrotów,aż pewnego dnia pożyczyłem od kumpla jego gaźnik.Okazało się że w gaźniku kumpla jest zatkana dysza powietrza , u mnie natomiast nie była niczym zaślepiona i ssał lewe powietrze.Gdy zatkałem...
gaznik BVB 16n5-3 Chyba BVF 16N3-5. Gaźnik to chińska podróbka czy pseudooryginał MZA (logo BVF na korpusie)? plywak byl przestawiony na wieksza dawkie paliwa Masz pompę wtryskową? Pływak ustaw na 29 mm (a nie jak podają w instrukcji dla 16N3 27 mm). Załatw sobie iglicę koloru srebrnego - takie jak w oryginale. Jak masz podróbkę mosiężną to będzie...
Nie miałem czasu aby wcześniej napisać więc moje uwagi będą trochę "historyczne" i histeryczne (dla niektórych!). Po obejrzeniu zdjęć złapałem się za głowę. Czyżby tak wyglądało wnętrze silnika po przebiegu kilku setek km????? Rozbierałem ponad setkę silników ale chyba żaden nie był w tak katastrofalnym stanie. Najgorzej wyglądają: tłok, pierścienie...
Witam, mam problem z Simsonem S50 platynowiec 12V, którego dostałem do naprawy. Objawia się to tym, że odpala, pracuje ładnie ale gaśnie po przejechaniu 100-200m i nie ma możliwości aby go odpalić na kopa czy "pych". Kompresja na zimnym silniku wynosi 8.5 bar przy otwartej manetce gazu. Generalnie gdy go dostałem to w ogóle nie dało się go uruchomić,...
Witam. Prosze o dorade jakiego uzywac oleju do benzyny do simsona s51 B.Silnik po remoncie/wym.cylinder Almot,tłok Mza,korbowód Mza/ gaznik 16N3-4. Jaki najlepszy Waszym zdaniem bylby rownież olej do skrzyni biegów?
kompresje ma dobra bo mierzylem naometrem. paliwo dochodzi. zaplon nowy i ustawiony prawidlowo wiec iskra dobra.. Dodano po 2 silnik po generalce wiec zimery albo cos nie wchodzi w gre... gaznik 16n3 zaplon 6v platynki.
W nowym gaźniku nic nie ustawiałem (ma plomby wiec powinien być dobrze ustawiony) 1. Gaźnik jaki ? 16n1 ? 16n3 ? Bing ? Amal ? Jaka firma BVF/MZA czy czajnas ? 2. W tej chwili zdarza się, że chińczyk zrobi krzywkę obróconą o 180 stopni, abo mającą dwa karby.. A Tobie (autorowi tematu) w gaźniku wkręcili śrubę od mieszanki na maksa i zaplombowali. 3....
Odnośnie czyszczenia gaźnika: jeśli masz typ 16N3, to jest w nim jeden kanalik, który bywa przeoczany przy czyszczeniu. Trudno osady z niego też wypłukać albo przedmuchać. Jest on między "komorą" paliwa dyszy głównej i wolnych obrotów: http://obrazki.elektroda.net/25_12776738... To nie jest dysza, więc można sprawdzić drożność kawałkiem drucika....
To trzeba w pierwszej kolejności upewnić się co do sprawności silnika oraz regulacji, w szczególności układ dolotowy, wydechowy i zapłonowy. Następnie można przystąpić do regulacji gaźnika. W e930 (starsza wersja) powinien występować gaźnik z serii 16N1, niestety nie dysponuję informacją jaki dokładnie typ był montowany. Nie powinno być z nim problemu...
A jaka była dysza w Simsonie S60? Tyle lat siedzę w Simsonie i nie wiem... Dla 16N3 w 50 cm³ była 70 (czasami 68), a w 70 cm³ była 72. Ja mam w gaźniku dyszę 75 i wrażenie że mieszanka jest za uboga - świeca jest mocno wypalona na jasny kolor.
Witam Forumowiczów. Dostanę na święta części do mego simsonka S51b Posiadałem w nim gaźnik typu 16n1-11 a kupiłem 16n3-4 (1-11 został uszkodzony nieodwracalnie przez ojca ;p rozłożył go na części, a następnie je zgubił. czy 3-4 będzie współpracował z cylinderkiem ? Pytanie 2 Wchodzi AM i co teraz? nie znam pojemności cylindra. nominał miał 50ccm tyle...
Witam wszystkich serdecznie.Z gory przepraszam ze taki temat w dziale ''samochody'' ale juz sam nie wiem do kogo mam sie zwrocic z tym problemem.Mam simsona s51.Pewnego razu rozkrecilem gaznik zeby go przeczyscic.Po zlozeniu okazalo sie ze motorek nie chce palic,swiece zalewa,cieknie czarne maz w miejscu nieszczelnosci tlumika i ogolnie nie da sie go...
Witam, dzisiaj wyregulowałem wczesniej wyczyszczony gaznik w simsonie 16n3-4 wyregulowalem cacy odpalilem i zrobilem okolo 10km, po zatrzymaniu sie i zgaszeniu silnika za nic nie moglem go odpalic ani na kopniaka ani na pych nawet sie nie odezwal mimo tego ze iskra byla benzyna tez, ostygl i odpalil od kopa... moze cewka butelkowa? albo ta zaplonowa...
Cewka zasilająca CDI do przewinięcia. Zwykłym woltomierzem nie zmierzysz napięcia zasilającego CDI. Potrzebny miernik który wskazuje napięcie szczytowe lub ew. oscyloskop. Ponadto cewkomoduł PVL posiada dodatkowo ogranicznik napięcia zasilającego, ale za to gaszenie silnika poprzez zwarcie impulsatora do masy. W kwestii obrotów biegu jałowego zależy...
W silniku siedzi cylinder z dodatkowymi kanalami pluczacymi czyli 50/4. Tak więc oryginalny gaznik tu nie pomoze , jest zamaly do dlubanego cylka wiec montuje uzywany popularny 16n3-4 z Simsona ;) Tak sobie wyobrazam zaplon w Romecie : http://obrazki.elektroda.net/70_12486373... Mam pytanko czy wiecie na jakie napiecie musi byc ten kondensator...
Witam ! Mam simsona s51 enduro 1990 rok . Wymieniłem tłok z cylindrem na 60cm , gaźnik BVF 16N3-4 S i zapłon platynowy. Zębatka zdawcza 16 zębów , tylna standardowa. Problem polega na tym że simson traci moc na 4 biegu . Na pierwszym biegu przy gwałtownym starcie kopie i sie podrywa, na drugim i trzecim biegu jedzie bez zarzutu rozpędza się na trzecim...
Witam, posiadam Simsona S51 z 85 roku 3 biegowy. Posiada on instalację 6V. Simson gdy go odpalam chwilę pochodzi i gaśnie. (tak jak by nie chodził na wolnych obrotach. Simsona niedawno zakupiłem. Wracałem nim 110km i co jakieś 20 spajał świecę. Teraz wymieniłem gaźnik na 16n3/4 ponieważ tamten był podejrzany. Teraz jak go odpalę na ssaniu pochodzi chwilę...
gaźnik kosiarka gaźnik kosiarka dolpima gaźnik gaźnik mikuni
kolejnosc bootowania czynnik propan konto google android blokada
pompa metabo lanos check engine
Kosa spalinowa Stihl, Husqvarna – silne drgania, sprężynowanie podczas pracy – przyczyny i naprawa Vestel 17MB82S SPI Dump for VES315WNVL-N01 Panel – Firmware Sources, Models, Flashing Tips