Witam. Poradził Pan sobie z tym gaźnikiem. Mam problem jakie mają być sprezynki gaźnika Briggs Stratton 60 intek
Uszczelka zaworka ma być włożona rowkiem do środka otworu, czyli zaworek współpracuje z płaską strona uszczelki.
I wzajemnie.
sprawdź i ustaw luzy zaworowe po pierwsze w gaźniku nie zgubiłeś dyszy paliwa? (taka malutka mosiężna - wchodzi w taki plastik i zawsze wypada jak się okręci spód gaźnika)
Luz zaworowy ustawiony był na z tego co pamiętam standard czyli 0,10 i 0,15. Zobaczę ten gaźnik jutro jeszcze
Kupiłem silnik B&S AVS INTEK 4165 po złożeniu nie odpala Efekt jest taki że podczas próby odpalania mieszanka paliwowa wylatuje przez gaźnik to tak jak by chodził do tyłu. Może to zawory lub odprężnik na wałku . Co to może być za przyczyna?
a 650 model to nie quantum/ intek ? Tam przecież gaźnik jest na pływaku.
Filtr czysty, właściwie jak nowy. Ściągać gaźnik?
Gaźnik zanieczyszczony. Mycie ultradźwiękowe załatwiło sprawę.
Gaźnik jest kompletny, niczego nie brakuje? Chyba jednak nie jest dokładnie wyczyszczony. Poziom paliwa, w gaźniku, ustawiony prawidłowo? Szczelność, połączenia kolektora ssącego z cylindrem i gaźnikiem, sprawdzona?
W dalszym ciągu masz coś z gaźnikiem.
Witam serdecznie, pokusiłem się o czyszczenie gaźnika w silniku traktorka kosiarki Castel garden EL63 z silnikiem B&S Intek pro 65. po złożeniu pozostła mi jedna sprężynka (widoczna na zdjęciu), której nie mogę dopasować lokalizacji. Była gdzieś pod spodem dlatego nie widziałem jej na zdjęciach, które zrobiłem przed rozebraniem. prośba o pomoc w zlokalizowaniu...
Niektóre silniki B&S do traktorków mają pod gaźnikiem elektrozawór który ma zapobiegać takim właśnie strzałom, jeśli masz taki to sprawdź czy działa.. https://ogrodexmilicz.pl/4273-thickbox_d... https://ogrodexmilicz.pl/4909-thickbox_d...
W tym roku pojawił się problem z zapalaniem na zimnym silniku No właśnie po czterech latach, to i tak "kawał" czasu :D Ja jednak nie o tym chciałbym pisać. Bo: Gaźnik i świeca wyczyszczone Jak najbardziej ok. Która to dysza od ssania? Z tego co mi wiadomo to nie ma tam dyszy od ssania, ale jest prawdopodobnie przepustnica która to otwiera się i i zamyka,...
Nie wspominasz nic o ssaniu, może jest niesprawne. Jeśli masz ssanie, to czy jest to mechaniczne, czy elektryczne, bo inaczej sprawdza się ich działanie. Podczas uruchamiania silnika (na próbę) możesz przytkać dłonią wlot powietrza i jeśli silnik zapali, to szukaj usterki w gaźniku.
Nie jestem tutaj nie wiadomo jakim znawcą tematu ale też mam traktorek i początkowo bardzo falowały obroty, co było spowodowane zużytymi sprężynkami, które regulują obroty silnika. Dodatkowo pousuwałem wszystkie luzy na ośkach przepustnicy w gaźniku. Jeśli masz ciągle wysokie obroty może coś się zacięło w gaźniku próbowałeś rozebrać go lub przeczyścić?
Wykreć świecę zapłonową, i spróbuj zakrecić przez wentylator, nastepnie przez rozrusznik,różne rzeczy się zdarzają, może przy wymianie paska paliwo z nie zamkniętego gaźnika dostało się nad tłok, a silnik jest w suwie spreżania. I jest zablokowany (hydro-lock).
Aha dzięki czyli 1-(- na cewkę) 2-(+ na gaźnik) 3-(+na gaźnik) Dziekuję
Tamara zamykam. Jedna dysza w gaźniku była zatkana. Myjka ultradzwiekowa dała radę. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Nie wiem czy to podobny silnik B&S do tego z mojego przypadku. Najpierw silnik osłabł, a po chwili stracił moc, praktycznie dał się uruchomić sporadycznie i chodził tylko chwilowo na niskich obrotach. Przyczyną była zgięta laska popychacza, podobno typowe dla tego silnika. Silnik chyba Intek o mocy jak w temacie ( później sprawdzę)
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Tę pokrywę cylindra masz kompletną? Daj jej zdjęcie od spodu. Powinien tam być taki czarny element łączący ją z króćcem od gaźnika.
Silnik jest z poziomym czy pionowym wałem (Intek czy Vanguard) Jeżeli możesz, to zrób zdjęcie tego gaźnika, może pływak się zawiesza? Ta śrubka regulacyjna, powinna być wykręcona 1,1/4 obrotu (podstawowe ustawienie do regulacji). Dysze, w gaźniku, są w porządku?
Jeżeli na silniku jest napisane INTEK oba zawory 0.13 - 0.18 mm. Silniki z napisem IC oba zawory 0.08 - 0.13 mm A w gaźniku sprawdzić uszczelki ew dysze i czy gdzieś na łączeniach nie ma nieszczelności( gaźnik-dolot )
Tak, gaźnik na elektrozaworze, akumulatora nie ładowałem bo padnięty, jest model silnika, podam wieczorem. Model, nie wiem czy to to jest INTEK TWIN 20HP OHV BRIGGS STRATTON.
Witam Posiadam kosiarkę z silnikiem Intek Edge OHV 6KM. Wymieniłem już filtr, świece, sprężynę regulatora, gumkę primera i przeczyściłem gaźnik (nie wymieniłem uszczelek). Problem pozostał. Wygląda to tak: Gdy silnik jest zimny pompuje kilka razy, odpala ładnie od razu 3 sekundy i gaśnie. Znowu pompuje odpalam i gdy cały czas pompuje pomką silnik chodzi...
Witam serdecznie. Posiadam kosiarkę traktorek Castel Garden z silnikiem intek 17 hp. Silnik był rozbierany w serwisie i po odebraniu kosiarki mam problem z klinem na kole zamachowym. Zerwało mi go 2 raz co ciekawe podczas pracy bez obciążenia. Na 100% nie uderzyłem nożami natomiast mam problem z ustawieniem gaźnika i gdy "gaszę" silnik następuje strzał...
Witam Mam pewien problem z moim silnikiem. Otóż po zimowej przerwie chciałem odpalić swój traktorek mtd i nie mogłem go uruchomić. Założyłem nową świece, sprawdziłem czy jest iskra, czy dochodzi paliwo do gaźnika. Jak pokręce dłużej to świeca zalewa się. Dodam, że silnik pracował tylko jeden sezon w tamtym roku. Dziękuję z góry
Kupiłem używany traktorek do koszenia trawy z silnikiem Briggsa 13,5 HP Diamond. Jak go kupowałem wydawało mi się, że wszystko jest w porządku. Ale po przywiezieniu do domu okazało się, że traktorek nie chce wchodzić w obroty i gaśnie. Uruchamiał się tylko na najniższych obrotach i nie dawał się wprowadzić na wyższe. Wysokie obroty uzyskiwało się po...
Witam! Jeżeli piszę w nieodpowiednim dziale to przepraszam. Mój traktorek do trawy to Ariens na silniku Briggs&Stratton Intek 17.5 km. Mój problem polega na tym, że chwilę traktorek popracuje i gaśnie. Po odczekaniu około 5 minut odpala i chodzi równo przez chwilę, po czym znowu gaśnie i tak w kółko. Zachowuje się jakby wypalał całe paliwo z gaźnika...
Jakie powinno być ćiśnienie sprężania w Briggs&Stratton Intek 60? Witaj, Dla silnika Briggs&Stratton Intek 60, typowe ciśnienie sprężania powinno oscylować w granicach 90-110 PSI (około 6,2-7,6 bar). Wartości te są jednak orientacyjne, gdyż różne modele silników Briggs&Stratton mogą mieć nieco inne wartości. Zawsze najlepiej sprawdzić specyfikację...
Bezsens, przecież to jest silnik z pionowym wałem, chcesz śmigłowiec z tego zrobić?! na boku to w ogóle od razu się rozleci bo brak smarowania, poza tym Briggs to są dziadowskie silniki, chcesz się zabić jak korba bokiem wyjdzie, jeszcze Cie zarzyga gorącym olejem i odłamkami metalu, (albo na koniec jeszcze ten olej się zapali od gorącego wydechu)?...
W tym silniku były dwa rodzaje gaźników. Najpewniej będzie to ten: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... lub ten: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig...
W tych brigsach jest wadliwa uszczelka pod głowicą. Przepala się na stycznej tłok komora popychaczy. Wtedy daje spalinami do kanału popychaczy dalej do komory korbowej i razem z mgłą olejową przez odmę do gaźnika. Po 4h intensywnej pracy potrafi zjeść pół stanu oleju. Wymiana uszczelki likwiduje problem. Po zdemontowaniu głowicy widać ładnie miejsce...
Chyba musisz się przyłożyć do czyszczenia tego gaźnika. Ten kabelek to zasilanie elektrozaworu paliwa. http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig...
intek instrukcja modyfikacja intek radiotelefony intek
myszki logitech xmega eeprom delonghi uszczelka
Pralka Whirlpool nie obraca bębna - przyczyny i rozwiązania Radmor 5102: Upływność tranzystorów końcowych