(at)Krzysztof Kamienski Dzięki za pdf ale nadal się nic nie dowiedziałem, autor tematu chce przeszczepić gaźnik membranowy z pompką do jakiegoś silnika gdzie był zwykły gaźnik pływakowy i brakuje mu podłączenia podciśnienia i oto głównie chodzi jak to najprościej podłączyć i gdzie.
powinna być w nim śrubka od ustalania położenia przepustnicy. I druga - do ustalania składu mieszanki na wolnych obrotach.
Nieszczelny zawór pływakowy w gaźniku.
Tu jest gaźnik pływakowy, ważne żebyś poźniej dobrze to złozył i żeby uszczelka siadła.
a do tego pewnie jeszcze uszkodzone membrany. Jakie "membrany" Jak to zwykły gaźnik pływakowy. Nie musi ściągać gaźnika wszystko dostępne bez ściągania gaźnika, odkręć dolną śrubę w gaźniku po otwarciu dekielku dojdziesz do głównej dyszy, pływaka i zaworku. Jest jeszcze obok druga kopułka pod kranikiem tam masz filtr paliwowy.
membrany nie są twarde jak skały? W tym gaźniku nie ma żadnych membran to gaźnik pływakowy.
Sprawdz pływak,wygląda na zbyt dużą ilość paliwa w komorze pływakowej
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
No dobrze, już szukam wału. Co do membrany - pytam z ciekawości - do czego ona służy? Silnik posiada tzw. pompo-gaźnik, membrana jest głównym elementem pompki podającej paliwo. Wykorzystuje ona do pracy podciśnienie powstające w komorze korbowej silnika, podczas ruchu tłoka. Zbiornik paliwa jest niżej niż gaźnik i bez sprawnej membrany paliwo nie będzie...
A może ten silnik ma gaźnik pływakowy i żadnej membrany nie posiada? Nazwa którą podałeś to marka kosiarki czy silnika?
Ale tu jest gaźnik pływakowy. ;] Sciągnij tą fajke co jest na świecy.
NAC oznacza - Nowe Atrapy Chińskie Hehe. To ile będzie działać zależy od szczęścia jaki egzemplarz trafisz. Autor niech zmieni nieregulaminowe linki, które już wygasły. Osobiście bym doradzał z mniejszym silnikiem ale ze względu na wagę. Ważna aby silnik miał powyżej 10tys. obrotów (mieszanka 1:40; 1:50 tymi 1:25 sobie głowy nie zawracaj). Ważne abyś...
Na silniku nie ma opisu, jest jakiś numer, ale nieczytelny. Gaźnik pływakowy, śruba mocująca zbiornik pływaka jest jednocześnie dyszą, w środku gaźnika 2 mosiężne rurki, jedna idzie do dyszy pionowo, druga mniejsza od strony filtra powietrza wchodzi na ukos w stronę dyszy. Rurki drożne, dysza dokładnie wyczyszczona.
ten gazior jest zdaje się pływakowy. Gaźnik k60b jest pływakowy - od delty, karpat, wierchowiny itp. Membranowy to jest gaźnik od tajgi 214/245 i chodzi mi o membrany do niego właśnie.
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Pływak równolegle do płaszczyzny komory pływakowej.
Kolego jest to przewód do spuszczania paliwa z komory plywaka. W gaźniku w komorze pływakowej masz od spodu śrubke możesz ja odkrecić spuszczjąc paliwo z komory często mogą zlecieć brudy zatykające czasami dysze
Silnik ma gaźnik pływakowy, żadnych membran tam niema. Jest zato automatyczne ssanie, czy tak? Jeśli jest, to normalny objaw nowych silników.
Ale to jest gaźnik pływakowy.
Pływak nie zacina się? Nie pamiętam czy w tym gaźniku ustawia się poziom paliwa w komorze pływakowej.
Roto-King H2TA46 Silnik dwusuwowy. Zapłon z przerywaczem i kondensatorem. Gaźnik pływakowy.
Czyli prawdopodobnie masz sprawny układ zapłonowy, a problem jest po stronie zasilania w paliwo. Sprawdź czy na pewno paliwo dopływa do komory pływakowej gaźnika (tylko ostrożnie żeby nie połamać przy tym króćców). Ewentualnie czasem pomaga prostacka sztuczka z wymuszeniem pracy silnika przez delikatne wstrzykiwanie benzyny cienką igłą w gardziel gaźnika-...
Jaki gaźnik, pływakowy czy z membraną? Wróżką nie jestem.
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Jeżeli chodzi o gaźnik, to może być zanieczyszczony, mieć zbyt niski poziom paliwa, luz na osi przepustnicy, zła regulacja. Jaki, tam jest gaźnik, to że pływakowy to już wiemy? Jeżeli chodzi o zawory, to podaj model silnika. Zależnie od modelu, rożni się sposób regulacji i wielkość luzu zaworowego. Jak zachowuje się silnik, na wyższych obrotach?
Gaźnik pływakowy, a taki jest w tym silniku, powinien być zamontowany w miarę poziomo. Takie pochylenie może zakłócać pracę pływaka i obniża poziom paliwa w gaźniku.
Witam. Mam Ogara 202Fi. Mam problem z paliwem. Dzisiaj przeczyściłem gaźnik, dysze i doszedłem do wniosku, że paliwo dopływa w gaźniku do miejsca, gdzie jest ukryty filtr, oczywiście filtr też wyczyszczony, ale nie napełnia się komora pływakowa. Jak rozkręciłem dolną część, to po dmuchnięciu w kranik powietrze przechodzi otworem, który jest w ściance...
Jaki masz tam dokładnie silnik? Na tym załączniku wygląda mi to na gaźnik pływakowy, a nie membranowy. Możliwe, że pływak/iglica się podwiesił i Ci leje paliwem.
Sądząc po wyglądzie to zwykły gaźnik z komorą pływakową i zaworem iglicowym. Nie trzeba nic odpowietrzać, grawitacja i Archimedes powinni dać radę.
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
Gaźnik pływakowy, czyli najprawdopodobniej problem z zaworkiem iglicowym (przepuszcza) lub pływakiem. Jak zachowuje się silnik po odpaleniu, jeżeli dymi to na jaki kolor?
Witam. Złożyłem kosiarkę. Na pewno rozrząd i regulator obrotów dobrze. Rurka prowadząca paliwo nie jest dziurawa. Iskra jest, uszczelka pod głowicę OK. Gaźnik (pływakowy) magneto i cewka od sprawnej kosiarki założona. Wszystko wydaje się dobre, gdy odpalam kosiarkę nic. Gdy podleje bezpośrednio pod gaźnik, to strzela z gaźnika. Co może być przyczyną....
Tam jest prawdopodobnie gaźnik pływakowy, może zawór jest zawieszony i dlatego zalewa świece. Sama świeca, jest sprawna?
grzes.stg Być może zacina sie zaworek w komorze pływakowej gaźnika;dysze masz czyste i kranik?
W mojej jest również gaźnik pływakowy - czyściłem go już z pięć razy. Problemem jest właśnie brak możliwości zassania paliwa że zbiornika nawet "na siłę" strzykawką. Gaźnik ma na pewno mniejszą moc ssania więc paliwo nie dociera do gaźnika i dalej do cylindra.
Dwie kosiarki MTD różnią się wyłącznie silnikiem i obie sa znacznie mniej wydajne od wskazanej Hortmasz. Decyduje o tym przede wszystkim szerokość koszonego pasa (51cm dla MTD oraz 55cm dla Hortmasz). Kolejną, niezwykle istotną różnicą są silniki - w MTD z silnikiem B&S jest gaźnik membranowy, a silnik Thorx wyposażono w gaźnik pływakowy. Silnik Thorx...
Witam , mam pytanie dla serwisantów i użytkowników który model wybrać. Bo ta nowsza ma większą pojemność i podobno gaźnik pływakowy i nie można piruetów wyczyniać z nią bo się przylewa silnik.
Tak, to jest zaworek spustowy paliwa z gaźnika. Takie rozwiązanie występuje w niektórych skuterach. Zasada działania jest taka sama jak w pokrywce komory pływakowej normalnego gaźnika. Śruba zakończona stożkiem dociska otwór w korpusie. Sprawdź czy śruba (wkręt) jest dokręcony, czy wykręcenie i ponowne wkręcenie doszczelni zawór. Jeśli nie, to pewnie...
A masz tam gaźnik pływakowy czy membranowy? Jeśli pływakowy, rozbierz go. Może się iglica "zawiesza" i nie otwiera dopływu paliwa.
Jeśli to gaźnik to pewnie masz przełącznik trójpołożeniowy. Odpalasz na paliwie, jedziesz, przełączasz w środkowe położenie, jedziesz dalej i jak wypali się paliwo z komory pływakowej w gaźniku (wtedy silnik zacznie szarpać) przełączasz na gaz. Przy przełączaniu z powrotem na paliwo przełączasz od razu w położenie zasilania paliwem pomijając położenie...
Popraw jeśli się myle ale ten model ma gaźnik pływakowy więc membran niema. Masz rację, gaźnik jest z pływakiem, moja pomyłka.
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
W tym silniku jest gaźnik pływakowy, więc niema w nim membrany. Przygasanie po dodaniu gazu jest spowodowane zatkaniem dyszy w gaźniku. Trzeba go rozebrać i dokładnie przedmuchać sprężonym powietrzem. Sprężynki regulatora wyglądają na zdjęciu OK. Po zdjęciu głowicy cylindra trzeba przeczyścić zawory (strzelanie do tłumika)
Według mnie to podczas czyszczenia gaźnika, widocznie niechcący została odgięta blaszka odpowiadająca za poziom paliwa w komorze pływakowej. I to jest prawdo podobnie przyczyna Twojego problemu.
Witam, Ural,ma specyficzny gaźnik połączenie gaźnika iglicowego z membranowym, często zastępują go gaźnikiem, GS 650 jest to gaźnik pływakowy lecz specyfika pracy piły pozwala na jego poprawną pracę.
Silnik kosiarki B&S 675 (lat kilkanaście) nie chce odpalić. Czasem przy próbie rozruchu słychać pojedyncze strzały, ale nic z tego nie wychodzi. Iskra na świecy jest. Gaźnik (pływakowy) czyściłem dwukrotnie, bez efektów. Iskra na świecy jest. Wymieniłem świecę i filtr. Sprawdziłem klin. Raz udało się odpalić po wstrzyknięciu paliwa po wykręceniu świecy...
W tym modelu jest gaznik pływakowy, więc to nie to.
Nie wiem jaki konkretnie, nie widzę żadnego modelu, jest to gaźnik pływakowy, ma dwie dysze, jedna długa, zintegrowana z rozpylaczem, druga mała, wkręcona prostopadle do tej pierwszej, nieco niżej. Obudowa filtra powietrza przykręcona bezpośrednio do gaźnika, na tych samych śrubach, które mocują gaźnik do silnika, silnik ohv.
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Nie wiem jak stwierdziłeś że świeca w cylindrze nie wytwarza iskry, spróbuj zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej. Nie wiem jaki gaźnik ma ten silnik ale sprawdź też czy dysze paliwowe nie są zatkane.
Miałem podobny problem, uszkodzona membrana w gaźniku. Z oględzin nic nie było widać ale po wymianie na nową problem ustąpił. Wszystko pięknie, tylko ten silnik ma gaźnik pływakowy. Wyczyść dokładnie dysze w gaźniku, szczególnie tą dużą. Spróbuj zmienić świecę.
Ta kosiarka ma gaźnik pływakowy, załóż normalną oryginalną świece, powodem nierównej pracy może być brak sprężynki patrząc od góry gaźnika która napina regulator obrotów lub uszkodzonym, nieszczelnym układzie dolotowym. http://obrazki.elektroda.pl/4244670100_1...
W rozpylaczu nie ma oringa. Jak cieknie do filtra powietrza zaciął się zawór pływakowy albo nieszczelny.
Albo nie trzyma zawór iglicowy w komorze pływakowej gaźnika, albo poluzowała się śruba spustu paliwa z komory pływakowej.
Napisz jaki masz gaźnik, może coś z paliwem, pływaki w gaźnikach pływakowych lubią pękać i napełniają się paliwem przez co silnik dostaje zbyt bogatą mieszankę. Strzelanie w tłumiku może być wynikiem tzw. "wypadania zapłonów" powodowanych zbyt bogatą mieszanką. Jeśli silnik nie pobiera oleju świeca powinna być beżowa.
Jest zapchana. Dysza pobiera paliwo wprost z komory pływakowej.
Prawdopodobnie masz niedrożny układ paliwowy. Na spodzie gaźnika znajdziesz wkręconą śrubkę w dnie komory pływakowej. Podstaw jakiś słoik i spróbuj czy paliwo po jej wykręceniu będzie spływać swobodnie ciurkiem.
Witam, Mam problem z kosiarką mtd. Odpala za pierwszym razem, ale nie może wejść na odpowiednie obroty. Świeca ok., gaźnik czyściłem specjalnym preparatem, ale nie wiele to pomogło. Może jest o dobinę lepiej. Jeżeli ręką popchnę cięgło gazu przy gaźniku to przez chwilę wchodzi na obroty, a później zaczyna się dusić. Proszę o ewentualne sugestie. Aha...
Prawdopodobnie jest ustawiony za niski poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika.
Witam,ten otwór zaznaczony to odpowietrzenie komory pływakowej gaznika,nie ma tam być zadnej zaślepki czy też śrubki,
W miejscu gdzie masz wyciek paliwa powinna być zaślepka w formie stalowej kulki. Pewnie wypadła albo się obluzowała, zaślep ponownie ten otwòr i powinno być dobrze. Gaźnik jest membranowy a nie pływakowy. Pozdrawiam!
Może brakuje paliwa/za wolno napływa do komory pływakowej w gaźniku?
Gaźnik powinien mieć spust od spodu w deklu komory pływakowej. Trzeba dolać trochę denaturatu do paliwa i przepuścić to przez układ,tak będzie najszybciej. Wystarczy kropla wody która stanie pod dyszą i zgaśnie , bo woda przez nią przechodzić nie chce na wolnych obrotach. Nie wlewa się wody,atmosfera w zbiorniku jest niepalna zanim korka nie otworzysz.
Mając ten "osadnik" z golfa, w ogóle można sobie odpuścić całą przeróbkę na pompę elektryczną, wystarczy dać zawór odcinający między osadnikiem a gaźnikiem. Paliwo z osadnika nie zejdzie, a jest w nim go wystarczająco dużo, żeby napełnić komorę pływakową gaźnika i uruchomić silnik na benzynie. Oczywiście osadnik musi być zamontowany wyżej niż komora...
Jeśli z tyłu gaźnika cieknie paliwo, to znaczy że masz albo ustawiony za wysoki poziom w komorze pływakowej, albo niesprawny zaworek pływakowy i motocykl raczej jeździł nie będzie. W gaźniku "Pegaz" identycznym jak w WSK 175 prawidłowy poziom paliwa wynosił 2mm ponad oś komory pływakowej. Jikow stosowany w Jawach i Cezetach miał chyba poziom ustawiony...
jaki gaźnik membranowy czy pływakowy??
Witam serdecznie. Moja kosiarka to ponad 10 letni sprzęt, jak nie starszy. MTD SP 53, GHW 50/53, silnik Briggs'a. Do tej pory żadnych problemów. Skończyłem koszenie późną jesienią i już wtedy nie odpaliłem. Wracam teraz do tematu na wiosnę. Zrobiłem: Wymieniłem paliwo na nowe. Sprawdziłem iskrę - jest. Drożność przewodu paliwa - jest. Wyczyściłem gaźnik...
Wielkie dzięki! Jak pisałem, otrzymałem go, aby spróbować naprawić albo wywalić. Okazało się, że osoba, która go miała, tak o niego dbała, że w komorze pływakowej gaźnika był twardy kamień. Kupiłem nowy gaźnik, zamontowałem i teraz pali. I tak jak pisałem, narazie nic nie regulowałem. Przyda się do wiertarki na działce lub szlifierki. Ale wielkie dzięki...
Za średnie obroty odpowiada ustawienie iglicy. Naturalnie gaźnik musi byc idealnie czysty z prawidłowym poziomem paliwa w komorze pływakowej. Membrana nie moze miec zadnych dziur ani pęknięć. Sprężynę na membranie dobrze założyłeś?
Mam pewien problem z regulacją poziomu paliwa w komorze pływakowej w maluszku. W książce jest napisane że należy pokrywe gaźnika z pływakiem ustawić pionowo i tu mam pytanie. CZy w takim położeniu zaworek powinien beć otwarty czy zamknięty? Bo u mnie bez względu na położenie pokrywy nawet do gór nogami zaworek jest otwarty( sprężynuje) Aby go zamknąć...
Świeca nowa, gaźnik czysty , pływak ok. Po zdemontowaniu gaźnika w komorze pływakowej było paliwo na 2/3 wysokości . Wlewanie strzykawką paliwa przez otwór świecy nic nie zmienia- silnik nieraz strzeli w wydech ( iskra jest ) . Nieraz podczas próby odpalania z wydechu idzie dym w bardzo małych ilościach. Świeca mokra od benzyny.
Pływak jest plastikowy, zaworek iglicowy z vitonem ale bez amortyzatorka sprężynowego. W większości przypadków, przy tym typie gaźnika wystarczy odkręcić komorę pływakową i przedmuchać gaźnik.
Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Witam Wołam pomocy mam kosiarkę jak w temacie. jest już trochę leciwa ale chodziła super. Odpala bez problemu ale ewidentnie nie dostaje paliwa do dalszej pracy. póki pompuję pompką rozruchową działa. gaźnik pływakowy. Dwa razy wymotowałem i czyściłem. Za pierwszym razem pochodziła godzinę i zdechła. Teraz nawet na godzinę nie wyraża zgody. A na ręcznym...
Wygląda na to, że rozpylacz główny ma problemy. Prawdopodobnie przytkany jest jego przekrój i przy dodaniu paliwa dawkuje zbyt mało paliwa. Trzeba rozebrać gaźnik i przepatrzeć wszystkie kanały z komory pływakowej do rozpylacza w gardzieli głównej (ale pomocniczej też). Przy okazji ustaw prawidłowo przepustnicę względem otworów przejściowych. Opisane...
Jeszcze raz - Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja. Silnik szybciej je spala niż zdąży do komory pływakowej wpłynąć i dlatego gaśnie. Podnieś stan paliwa w komorze pływakowej, nie wiem jak to jest zrobione w tym gaźniku, pływak - iglica dogięcie blaszki.
Kamil1987 napisał: Do "Rozrusznika" (czy co kolwiek innego to jest) dochodzi wężyk z paliwem bezpośrednio z baku a na dole tego "Rozrusznika" wychodzi właśnie ten przewód przecięty. To właśnie "cokolwiek inne" niż rozrusznik. Wg mnie wygląda na gaźnik. A "ucięty" przewód to tzw. przelew komory pływakowej gaźnika i jej odpowietrzenie. Jeżeli z niego...
http://skladczesci.pl/pl_PL/p/Gaznik-Bri... Sprowadzenie z USA będzie taniej, jak zwykle w przypadku części zamiennych, tylko to trawa około dwa tygodnie. tak tylko to nie ten gaźnik ...
Jeśli dym idzie to pozostała Ci regulacja gaźnika, ja sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika, jeśli świeca jest mokra to może być za wysoki.
W gaźniku WSK 125 jest śruba która skręca komorę pływakową z resztą gaźnika. Jest tam siatka- sprawdź czy jest czysta. Sposób regulacji gaźnika mogę podrzucić z oryginalnej książki Naprawa WSK 125, powinno być jak zrobić przyrząd do ustawienia poziomu paliwa.
Też mi się wydawało ze coś z paliwem. Ściągnąłem filtr, paliwo płynie jak ściągam rurkę. Silnik jest 8 hp, gaźnik pływakowy. Próbowałem go wyregulować pokrętłem od gaźnika, ale to raczej nic nie daje bo i tak po chwili gaśnie, po regulowaniu inaczej pracuje ale gaśnie. Dziwne to jest jak cholera. Próbowałem na innej świecy i to samo. Silnik jest sprawny...
Jaki gaźnik?Fos, weber czy zawodny aisan? Może benzyna ucieka z gaźnika i odpala zaraz po zgaszeniu a po czasie musi napompować komorę pływakową.
A poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika regulowałeś?
Odpowietrznik na korku wlewu paliwa masz otwarty? Silnik mógł zgasnąć z różnych powodów. Na początek sprawdź stan świecy zapłonowej, czy nie jest pokryta czarną sadzą? W gaźniku mogła zebrać się woda lub brud z paliwa, można sprawdzić robiąc spust z komory pływakowej (gaźnik powinien mieć zaworek spustowy z wężykiem).
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Jest pusty i nigdy nie będzie pełny, on nie pompuje paliwa tylko wtłacza powietrze do gaźnika. Połączenie miski pływakowej z górą gaźnika musi być szczelne, tak samo uszczelka pomiędzy tym czarnym plastikiem i gaźnikiem, inaczej pompka nie będzie działała Jaki gaźnik jest w tym silniku?
Koszenie wlasnego ogródka i przeróbka na gaz to przerost formy nad trescią. Kosiarki z czterosuwowym silnikiem są oszczędne. Moja kosiarka po zakręceniu kurka paliwa jeszcze dobre 5 minut kosi tym, co ma w komorze pływakowej gaźnika.
Gaźnik do czyszczenia i regulacji - chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej.
Jeśli zawory są w porządku i przejeżdża około kilometra to wygląda podobnie jak by był zakręcony kranik od paliwa -wypala zawartość komory pływakowej i nie ma czym jechać. Zdejmij wężyk paliwowy z gaźnika, podstaw jakiś słoik i sprawdź jak jeci paliwo. Jeśli dobrze to pozostaje przycinanie się zaworka w komorze pływakowej gaźnika. Można to sprawdzić...
Sprawdź ustawienie pływaka w komorze pływakowej.
Przecież to typowy objaw zapchania dyszy głównej. Brud albo woda w paliwie, zbiorniku paliwa. Trzeba zobaczyć co pływa na dnie komory pływakowej w studzience dyszy głównej i wokół niej. Gaźnik BVF ma kiepsko zrealizowane odpowietrzanie komory pływakowej. Woda dostaje się do wnętrza podczas mycia lub jazdy w deszczu.
Witam Mam problem z gaźnikiem BVF 24n1-1 w MZ TS 150. Motocykl w ogóle nie reaguje na śrubę regulacji obrotów, poziom paliwa w komorze pływakowy ustawiony idealnie, gaźnik czyszczony kilka razy i dalej nic nie widzę żeby na łączeniu gaźnik zaciągał lewe powietrze. Już mi się pomysły skończyły, ktoś coś wie?
Czyli wiemy, że problemem był gaźnik. Powodem takiego zachowania może być zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej lub coś z zasilaniem gaźnika. Nie pamiętam, jak jest w Simsonie, ale może być coś z przyspiesznikiem zapłonu.
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
Tak, oring uszczelnia komorę pływakową pomiędzy komorą pływaka a komorą gdzie just rurka emulsyjna i na zewnątrz jest tylko podkładko uszczelka która zabezpiecza wyciek paliwa z komory pływakowej.
A może pompka paliwowa nie zalewa komory pływakowej gaźnika, nie napełnia go. Sprawdził to kolega?
No pisałem o tym ale autor twierdzi że ma filtr na zaworku wiec syf można by wykluczyć. Inną przyczyną jest pływak i komora pływakowa czasem trzeba blaszkę pływaka wygiąć by dysza dozująca się otwierała poprawnie ale już nie pamiętam to było dawno. Gaźnik jest dolno pływakowy więc może być przytkany wentyl.
regulacja gaźnik pływakowy briggs gaźnik pływakowy sterować pływakowy
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot gniazdka angielskie bateria wkrętarka naprawa
philips senseo stacja transformatorowa
Kod P1110 w Peugeot 206 2.0 HDI - przyczyny i diagnostyka Parametr gazu w piecu Termet Silver Pro 20 kW