Raczej odpala zimny, ale ciepły dużo pali i nie wchodzi na max obroty... Iglica powinna wysuwać się w dół, patrząc na dołączone zdjęcie. Po podłączeniu do akumulatora, górna część powinna robić się ciepła. Omomierz powinien wykazać rezystancję gdzieś koło 100R - 1k, w zależności od temperatury (PTC). Iglica będzie wysuwać się powoli, prawie niezauważalnie....
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Cagiva W12 gdzie w dąż nuku jest regulacja składu mieszanki. Oglądam gaźnik i nie widzę.
Wydech zawalił się nagarem przez mieszankę zbyt bogatą w olej https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Poza tym za stopień okładania się nagaru mają też takie czynniki: 1. Jakość oleju (mineralne typu Mixol i inne API TC). 2. Regulacja gaźnika (skład mieszanki paliwowo-powietrznej). 3. Sposób eksploatacji.
Witam. Jeśli świeca ''łapie nagar'' to masz za małą przerwe ustawioną na elektrodach.Powodem nadmiernego grzania się silnika może być wiele przyczyn: uboga mieszanka,regulacja gaźnika składu mieszanki paliwowo-powietrznej,położenie iglicy w gażniku, ustawienie zapłonu,zła świeca zapłonowa...Nie wiem w jakim stanie masz silnik bo jeśli bedzie nadmiernie...
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Jeśli zapłon dobrze ustawiony i strzela to trzeba zmienić kondensator. Napisał, że iskra jest elegancka, więc chyba nie. Sam zapłon może być źle ustawiony, jak wspomniał kolega wyżej. No i nie wiadomo tak naprawdę, co z gaźnikiem. Może śruba składu mieszanki dokręcona do końca.
Mówię o regulacji gaźnika - składzie mieszanki . :|
Sprawdź jeszcze wyprzedzenie zapłonu i ustaw gaźnik (skład mieszanki).
Ustawiałeś gaźniki pod wakuometrem ? Jest to przyrząd do synchronizacji gaźników. Dzięki niemu ustawisz także skład mieszanki.
Tak jak pisze klm787, wstępnie omiń gaźnik, jeśli 'zalapie' na trochę, tzn że zapłon powinien być ok. U mnie w motorze po zimie pomagało częściowe przytkanie wlotu powietrza, wtedy miał dodatkowo wzbogacona mieszankę. W tym roku na wiosnę odpalił od strzała bez takich kombinacji, po prostu wyregulowałem w gaźnikach skład mieszanki (musiałem nieco wzbogacić...
o ile dobrze pamiętam, w gaźniku jest śrubka, która reguluje się skład mieszanki spróbuj nią pokręcić ;)
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
Modyfikacje wydechu mają wpływ na skład mieszanki. Musiałbyś powkręcać piloty w gaźnikach aby zubożyć skład mieszanki biegu jałowego. Sprawdzić na ile są wykręcone i wstępnie wkręcić o 1/2 obrotu. Silnik 700/800 cm³ raczej nie potrzebuje znacznego otwierania przepustnicy, więc ustawienie pilotów ma duży wpływ na pracę silnika i zużycie paliwa. Najlepiej...
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
Silikon nie klei to dziadostwo. Za 15 zeta kupisz dwuskładnikowy klej do metali, zrób łatkę z blaszki, zanituj lub przykręć na kleju. Partyzantka ale działa. Diesel taki jak w 30-ce nie może ciągnąć lewego powietrza. Lewe powietrze to takie które zaburza pracę silnika na przykład w benzynowym pomiędzy głowicą a gaźnikiem bo zmienia skład mieszanki lub...
Na początek proponuje wyczyścić gaźnik (przetkać dysze), sprawdzić drożność kranika i filtra paliwa (jeśli taki jest). Oczywiście po czyszczeniu należy skontrolować skład mieszanki i w razie potrzeby wyregulować gaźnik.
... Stukałem też w gaźnik aby udrożnić pływak ale nic to nie dało. Co mogę jeszcze zrobić? Jeszcze mocniej stukać aż rozleci się :shii: :spoko: Tak na poważnie wyregulować w gaźniku skład mieszanki paliwa z powietrzem Może pływak stracił szczelność i "utonął"? Przyczyn może być wiele.
Po co mu jednogazowy? Pisze, że chce badać skład mieszanki, a nie sprawność katalizatora, albo ustawiać gaźnik.
To nie jest „kranik” do paliwa. To jest elektrozawór powietrza do gaźnika EURO 4 służący do regulacji składu mieszanki. Jak masz nieoryginalny gaźnik to ten bajer nie będzie działał, nawet nie będzie gdzie go podłączyć.
Wyreguluj gaźnik śrubą składu mieszanki.
Witam Zmiana ustawienia iglicy nic nie da,zmienisz tylko skład mieszanki (uboga - bogata). Pozdrawiam.Andrzej.
Chodzi mi o paliwo powietrze:D Dodano po 2 Dobra chodzi mi o wyregulowanie na gaźniku składu mieszanki paliwo- powietrze. Prosze o odpowiedź. Dzięx
Regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
a czy mógłbyś dodac zdj gaźnika? ze zblizeniem na dysze do regulacji;)
Która śrubka? Zdjęć, schematów tego gaźnika masz mnóstwo w sieci. Pokaż o co Ci chodzi.
sprawdź też dysze wolnych obrotów w gaźniku ustaw skład mieszanki zobacz czy nie spadł jakiś przewód z gaźnika
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Może to być skutek kilku przyczyn: — Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu na nieoryginalnym module zapłonowym (zapłon z wewnętrznym impulsatorem w Hondach MBX/MTX80 był na tym punkcie bardzo wrażliwy). — Stan świecy zapłonowej. — Problem z gaźnikiem (niewłaściwy skład mieszanki). — Stan tłoka, cylindra, kąty otwarcia okien, szczelność komory korbowej.
Tyle żeby silnik zaczął równo pracować, a zawartość CO w spalinach nie przekroczyła w zależność od roku produkcji pojazdu 4,5 - 0,5%. Generalnie i zrozumiale dla laika - śrubkę składu mieszanki wkręcasz do oporu, śrubką powietrza ustawiasz obroty na ok 850rpm, potem wykręcając powoli śrubkę składu mieszanki doprowadzasz silnik do wyrównania obrotów.
nie możesz po prostu powiedzieć jak się zmienia skład mieszanki w tym gaźniku?
Jeździłem niegdyś czymś takim. Jak coś się działo zawsze zaczynałem od gaźnika: skład mieszanki, dysza wolnych obrotów, wymontowanie mycie w benzynce, potem dolewki oleju, świeczki: szczelina w świeczce, czyszczenie fajek świec, aparat zapłonowy: wymiana kowadełka, znowu szczeliny, pokrywa zaworów: wymiana uszczelki. W dzisiejszych czasach jak to zrobisz...
Zacząłbym od regulacji luzów zaworowych... na samym gaźniku masz za pewne regulacje wolnych obrotów i składu mieszanki, no i ssanie - czy na ssaniu też gaśnie?
Witam. Te chińskie gaźniki puki chodzą to chodzą później są z nimi problemy. Kiedyś walczyłem z podobnym problemem w jakimś skuterku i skończyło się na wymianie gaźnika na nowy. Możesz spróbować go rozebrać wyczyścić. może pomoże. Ewentualnie spróbować wyregulować skład mieszanki.
Regulacja wolnych obrotów + sprawdzenie stanu uszczelek i plastikowego dystansu pod gaźnikiem. O regulacji biegu jałowego na pewno jest na forum. Jeżeli wkręcisz do końca wkręt od składu mieszanki do oporu to silnik nadal pracuje ? Jeśli tak to z gaźnikiem nie jest dobrze, najlepiej do wymienić.
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Takie mam pytanie: Chińskie 66cm3. Jak mam ustawić skład mieszanki w gaźniku? Czterotaktuje mi gnojek jak mu nie dam ognia. Opuszczenie iglicy na ostatni rowek nic nie zmieniło.( Mam wrażenie że jest tak samo na każdym ustawieniu).
Na duże spalanie to nie wiem co mogę poradzić, regulacja/czyszczenie gaźnika. Skład mieszanki tak jak kolega podpowiadał można poznać po wyglądzie świec. Czarne bogata mieszanka, szaro-stalowe uboga, rudo-brunatne jest ok. Jakoś tak wyglądały kolorki :) Objawy jedzie za chwile nie jedzie... Miałem coś podobnego w maluszku, ktoś powie nie ma co porównywać...
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Lewa od max obr, prawa od niskich obrotów. Nie ma w tym gaźniku składu mieszanki i nic nie pokręcisz żeby zmniejszyć dawkę. Proszę o oświecenie, jak zubożyc mieszankę. A jak filtr powietrza? Jak będzie mocno zaolejony to masz wszystko jasne, po prostu go odsącz w papier i sprawdź. Ewentualnie odpal bez filtra powietrza. Kiedyś (przed czyszczeniem gaźnika)...
Witam i proszę o pomoc. Po zakupie Junaka RS125 Pro, okazało się, że ktoś bawił się gaźnikiem. Jak wyregulować skład mieszanki, paliwowo powietrznej. Mam śrubkę, wykręcona na 3 pełne obroty a dysza główna paliwa jest 115. AI: jakie masz objawy po obecnych ustawieniach gaźnika – czy motocykl gaśnie, nie wkręca się na obroty, strzela z wydechu albo zalewa...
I mam takie pytanie czy w gaźniku pod śrubka regulacji składu mieszanki albo pod dyszą główną powinien być oring. Nie ma oringu
Ładowanie jest ? Ile wynosi ? Zapłon ustawiony ? Gaźnik wyregulowany ? Jaki skład mieszanki ?
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
Gaźnik do regulacji czyli ustawienie składu mieszanki?
ja na początek sprawdził bym skład mieszanki paliwowo-powietrznej,moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata w powietrze i trzeba wyregulować gażnik.
Jest ta mała dysza w gaźniku. Cz na pewno nie będzie zatkana? Trzeba sprawdzić to wkręcając śrubkę od składu mieszanki. Należy ją dokręcić doboporu. Wiesz gdzie ta stronka się znajduje? Pozdrawiam
Hej, mam pytanie w sprawie regulacji składu mieszanki w gaźniku Aisan silnik Vanguard 16 HP. Czy śruba od regulacji mieszanki po odkręceniu zwiększa ilość powietrza czy paliwa? - w moim przypadku jest odkręcona 4 obroty. Silnik normalnie zapala i wchodzi na obroty, ale świece po krótkim czasie robią się czarne i wydaje mi się, że mieszanka jest za bogata....
problem z gaźnikiem Twoje przypuszczenia są słuszne. Poproś niech ktoś, kto się zna ustawi poziom paliwa , wolne obroty i skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
Dużo na forum jest na ten temat pisane. Wyczyść gaźnik ,sprawdź świecę ,zalej nowe paliwo, wymień filtr powietrza sprawdź czy świeca nie jest okopcona na czarno co oznacza zły skład mieszanki . Jeśli silnik ma kilka sezonów za sobą sprawdź , wyczyść i posmaruj plastikowe częsci sterowania gaźnikiem może też być zmęczona sprężynka od sterowania gazem.
A może przestawiłeś dźwignię od pracy silnika zając - żółw? do regulacji obrotów wolnych służy taka śrubka plastikowa na górze gaźnika, "złota" ze sprężynką jest od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów
pokazało mi nieszczelność. Wziąłem kompresor, dmuchałem mu na chama przez otwór składu mieszanki, wcześniej zalewając gaźnik benzyną i powietrzem. Benzyna ucieka mi przed dyszą wolnych obrotów (brak oringu) oraz delikatnie na uszczelce ssania popuszcza.
Sprawdź czy nie masz wyciągniętego łańcucha rozrządu. Łapiesz za koło pasowe wału korbowego i robisz ruch prawo lewo jeżeli jest wyczuwalny luz kwalifikuje łańcuch do wymiany. Regulacja wstępna gaźnika śruba od składu mieszanki wykręcona 1,5 obrotu, i dalej podstawowa regulacja. Pozdrawiam.
Jeżeli jesteś pewien że kanały w gaźniku są czyste, to szukaj nie szczelności między gaźnikiem a głowicą. Gaźnik masz z regulacją składu mieszanki czy bez niczego? Pompka ssania nie jest gdzieś peknieta? Po serii kosiarki ciężko wydedukować który konkretnie tam masz. Podeślij jakieś zdjęcia.
Witam, Czy dokupię gdzieś w internecie śrubę do regulacji składu mieszanki paliwa dla gaźnika kosy spalinowej NAC lub LIDER ??
Lepiej sprawdź czy czasem tam nie ma prehistorycznej pompy paliwa z filtrem z epoki fabryki. Te elementy decydują o składzie mieszanki która przez starość i zuzycie tego będzie zbyt bogata w powietrze, przez co będą problemy z rozruchem i stabilną pracą silnika. Miałem takowy samochód i też powymieniałem bezsensownie świece, kable, palec rozdzielacza,...
Sprawdź czy kondensator jest dobrze dokręcony i czy nie "lata" na boki. W gaźniku ustal właściwy skład mieszanki, pływaka nie ruszaj
Nie naprawiałem takiej maszyny, ale jak wrzucisz fotkę gaźnika, to ustalimy co i jak. W każdej przecinarce moduł zapłonowy jest wyposażony w odcięcie zapłonu, czyli max obrotów nie przekroczysz przy regulacji. Skład mieszanki biegu jałowego ustawia się jak w pilarce, wielokrotnie było opisywane jak to zrobić.
A nie jest to przypadkiem ten gaźnik w którym śruba regulacji składu mieszanki znajduje się w dnie komory pływakowej i wygląda jak do spuszczania syfu?
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Zdjalem. Wszystko wygląda ok. Luzy zaworowe 0,10 i 015. Wyczyściłem gaźnik, szczelinę cewki zmniejszyłem na 0,6mm. Nadal to samo. Na śrubie regulacyjnej składu mieszanki jest założony plastikowy ogranicznik który pozwala zrobić tylko jeden obrót. Jest sens go zdejmowac- zniszczyć aby mieć większe pole regulacji?
Po lewej stronie gaźnika masz śrubkę od składu mieszanki,zobacz filtr powietrza.
To normalne że wał przesuwa się osiowo w karterach w chińczykach. Z jednej strony to wina dokładności wykonania (pasowanie czopu pod łożyska), a z drugiej to wina zastosowania łożysk z luzem normalnym zamiast C3, doprowadzający do pracy łożyska z oporami co w następstwie wybija (wyślizguje) czopy na wale. Chyba że są duże luzy promieniowe. Głównym problemem...
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Na drugim zdjęciu masz śrubę która może zrobić tylko drobny ruch okół 3stopni. To śrubą składu mieszanki. Wyczyść gaźnik i łapacz iskier. Dopiero po tym możesz bawić się ta śrubą.
Albo gaźnik nie zapewnia odpowiedniego składu mieszanki, czy zatkany/rozregulowany/zużyty itp. Albo silnik dalej ssie lewe powietrze.
Sprawdź, poziom paliwa oraz szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Gaźnik wyczyszczony ? Filtr paliwa jest ? Iglica na którym rowku ? Skład mieszanki paliwowo-powietrznej - ile obrotów wkręcona jest śrubka ?
A ile ich tam masz. 100, 200. Że są tylko dwie, bieg jałowy którego nie masz i skład mieszanki.
1. W większości gaźników nie da się regulować składu mieszanki przy pomocy śrubki tylko średnicy dyszy. Śrubą sobie można ustawić skład mieszanki na biegu jałowym. 2. Za duża bezwładność układu - zanim spaliny dolecą do sondy, a ta zareaguje minie już n cykli pracy silnika. 3. Sonda dwustanowa (tania) daje tylko informacje czy mieszanka jest uboga,...
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
A świece po tych przygodach wymieniłeś? Po takiej dawce paliwa mogła sie uszkodzić. Jeśli to nie one to zostaje lewe powietrze i gaźniki. Tyle można powiedzieć na odległość. Oczywiście poza snchronizacją gaźniki regulowałeś tzn skład mieszanki.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Regulacja gaźnika się kłania. Zły skład mieszanki paliwowo- powietrznej. Za mało benzyny za dużo powietrza.
Przerwa na świecy 0.7 filtr zdjęty, na jałowym kolor świecy dobry gdy daje na full gaz lekko czarna gaźnik ustawiony nawet skład mieszanki zakręciłem na max i też tak było jakby iskra była słabsza na większych obrotach . Regulator zapożyczyłem od kolesia który ma 110 i to samo u niego chodzi normalnie
Wysokość pływaka (float height) na 29 mm (również w 16N3). W tym gaźniku znaczenie ma także regulacja składu mieszanki.
Witam, wina nie leży po stronie zestawu części zamiennych lecz w po stronie autora tematu, który nie potrafi poprawnie złożyć silnika oraz wymienić podstawowych uszczelnień związanych z remontem (rozebraniem silnika). Nie raz składałem pilarki na zamiennikach, które pracowały wystarczająco długo. Autor tematu nie wymienił nowych uszczelek/uszczelniaczy,...
Najkrócej i najprościej: Masz 2 śrubki, srebrną, radełkowaną do ustawienia wolnych obrotów i mniejszą, mosiężną do składu mieszanki. Uruchamiasz silnik i pozwalasz mu chwilę popracować aby złapał temperaturę, wykręcasz śrubę wolnych obrotów tak aby uzyskać jak najniższe, stabilne, następnie zaczynasz regulować śrubką składu mieszanki tak aby maksymalnie...
W taki to oto sposób ustawiamy i regulujemy gaźniki w chińskich czterokołowcach,nie na czuja. (...) należy skręcić gaźnik i śrubkę regulującą skład mieszanki wkręcamy delikatnie do oporu a następnie wykręcamy ją 1,5 obrotu. Regulacją gaźnika w żaden sposób tego nazwać nie można i jak najbardziej "na czuja", bo do regulacji jest potrzebny wakuometr...
leci dym z wydechu Czyli mieszanka dociera do cylindra i się w nim spala. bo jest 13 bar Jest sprężana. Czyli cuda, tylko to nie Kosciół, a prosty silnik spalinowy. Masz trzy możliwe przyczyny: 1. Niewłaściwy skład mieszanki (ustawienie gaźnika). 2. Zbyt opóźniony zapłon do prawidłowej pracy silnika => zcięty klin na kole albo źle ustawiona cewka impulsatora....
Jak zostało powiedziane,większa liczba oktanowa niweluje spalanie stukowe, czyli można wycisnąć więcej kucy ale nie na samym paliwie przy obsłudze mieszanki z kompa.Trzeba modyfikować skład mieszanki.W gaźnikach może i jest efekt bo nie ma kontroli cyfrowej mieszanki i składu spalin.
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Z mojego doświadczenia WSK 125 tak bardzo nie reagowała na regulację w gaźniku. Śrubka składu mieszanki reguluje tylko ilością mieszanki, śrubka regulująca przepustnicą tzw wolnych obrotów faktycznie dodaje trochę powietrza, ale także podnosi iglicę i w sumie idzie więcej powietrza i paliwa. Jeżeli gaźnik jest czysty to ja bym się doczepił do nieszczelności...
Moim zdaniem z instalacją elektryczną wszystko jest w porządku . Usterki raczej bym szukał w gaźniku a konkretnie regulacji składu mieszanki najprawdopodobniej za uboga.
i co dalej z tym gaznikiem????????? To sam już musisz sprawdzić i ewentualnie ustawić. Ja w swoich maluchach ustawiałem pływak na 7-8 mm od pokrywy gaźnika, a wkręt składu mieszanki wykręcałem na ok. 1.5 obrotu.
Możesz wrzucić foto gaźnika, jakie masz śruby do regulacji? Gaźnik membranowy powinien mieć śruby składu mieszanki niskich i wysokich obrotów. Wrzuć foto tych membran i iglicy.
Można spróbowac podkręcic, podnieśc obroty śrubą zderzakową przy gaźniku :D lub podkręcic skład mieszanki przy parowniku :D powinno pomóc :)
Witam, maam problem z moim piaggio. Skuter nie wchodzi na wysokie obroty gaśnie jak dodam więcej gazu próbowałem regulować ten gaźnik ale nic nie pomogło. Wyczyściłem dysze i też nic. Wie ktoś co to może być ? Ile ma być wkręcona śrubka od obrotów a ile od składu mieszanki ? Gaźnik to dellorto 12
A jak nie wyłączasz stacyjka to co? Napisz to jeszcze raz tym razem w języku Polskim tak by dało się to zrozumieć. Wyczyść gaźnik a potem regulacja składu mieszanki. Bo innej regulacji tam nie ma.
Może wymień dysze paliwowe i wyreguluj skład mieszanki.
Po wykręceniu śruby w gaźniku od powietrza Tej śruby się nie wykręca . Ona jest od regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Ma także wpływ na skład mieszanki na średnich. po pewnym czasie zalewa gaźnik Sprawdź zawór paliwa. W pokrywie nad pływakiem jest gniazdo, a przepływ zamyka iglica umieszczona na pływaku (może też być zaworek z kulką, wtedy...
Jeśli masz gaźnik webera to on ma automtyczną regulację składu mieszanki i można tylko regulować obroty ... lepiej nic tam nie kręcić , najczęstsze problemy to uszkodzenie automatycznego ssania , siłownika podciśnieniowego regulacji składu mieszanki, i lewe powietrze... Jeśli to gaźnik motorcrafta to tam coś można poregulować , ale to i tak najczęściej...
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
Czy jest opcja, że śruba od składu mieszanki jest źle ustawiona??
Jeżeli nie możesz sobie poradzić z tym gaźnikiem, to podmień na inny. Wstępne nastawy gaźnika: - śrubę regulacji składu mieszanki należy wkręcić do końca, a następnie wykręcić około 1.5 do 2 obrotów - śrubę otwarcia przepustnicy tak wkręcić aby przepustnica była lekko otwarta A jak ustawiałeś poziom paliwa na pływaku ? Na ile milimetrów ?
Na to wygląda, że uszkodzony cewkomoduł lub przestawione koło magnesowe, nieprawidłowy punkt zapłonu. Prócz tego może to być świeca, która po zalaniu dostaje przebicia, oraz gaźnik który przygotowuje mieszankę o skrajnie nieodpowiednim składzie. Idąc dalej, przyczyną problemów z odpalaniem mogą być także zużyte uszczelniacze wału korbowego.
Witam. Kosiarkę odpaliłem ale pochodziła trochę i później bardzo nierównomiernie pracowała i gasła, okazało się, że wężyk paliwowy przepalił się trochę na żeberkach cylindra i może stad ta nierówna praca i gaśnięcie, dopiero dziś to zobaczyłem, a wcześniej wymontowałem gaźnik i czyściłem go. Mam pytanie tylko do kogoś zorientowanego w temacie, czy śrubka...
Ustawiałeś na nowo zapłon? Jeśli założyłeś nową świecę, to zmniejsz na niej przerwę do 0,4mm. A jak nie to musisz się pochwalić jaki masz model gaźnika i wyregulować w nim skład mieszanki.
skład mieszanka regulacja skład mieszanka aster skład mieszanka
force pilot video pełny ekran silnik leroy
thermomix błędy instrukcja obsługi
Jak ustawić zoom w kamerze 4w1 Kenik 5Mpx? PuTTY nie wyświetla odbieranych znaków - przyczyny i rozwiązania