Tam nie ma żadnego zaworu dodatkowego powietrza bo to jest gażnik 2e2 Pierburg . Masz tam źle wyregulowane ssanie, a własciwie obroty ssania. Dobry gaźnikowiec sobie z tym poradzi. Sam to chyba nic nie wskórasz.
Moje pytania: Czy skodiczka ma Instalacje LPG? Czy strzela przy próbie odpalania na LPG czy na Pb? Czy pływak w gażniku się "nie topi" i czy zaworek odcina dopływ paliwa do komory pływaka? Czy jest iskra naświecy? Czy pompka paliwa działa? Czy i kiedy wymieniane przewody WN Czy przerywacz w aparacie zapłonowym działa tzn czy przypadkiem sam aparat zapłonowy...
Widziałeś kiedy felicję na gaźniku?
Jak aparat, to znaczy gaźnik?
Kupiłem nowy czujnik (w sklepie motoryzacyjnym), założyłem, ale samochód w ogóle nie odpalił. Pomyślałem, że sprzedali mi zły czujnik, założyłem z powrotem stary i skoda też nie odpala. Przed wymianą czujnika wymieniłem świece i przeczyściłem przepustnicę, specjalnym płynem do przepustnic i gaźników.
Przepona zaworu wzbogacania mieszanki i/lub pompki przyspieszającej w gaźniku(Pierburg 2E3). Chciałeś wróżby to masz.
Zacina się bimetaliczny włącznik ssania. Rozbierz i oczyść gaźnik.
Wiesz że obecnie paliwo z biododatkmi bedzie powodowało korozję w tych gaźnikach co zpowoduje probelmy z ich pracą.
Witam! Ja też mam problem ze skodą, na świecach ma iskre zalewa świece, nie chce odpalić. Dodam jeszcze że cieknie paliwo z gaźnika.
Więc to może być silniczek. A odłączając wtyczkę od silniczka - tak naprawdę niczego się nie dowiesz. Na początek wymontuj silniczek i przeczyść odpowiednim środkiem. Dobry jest do tego specyfik w aerozolu "do czyszczenia gaźników"
Witam, czy jest tu jakiś spec od gaźników? ;) Skoda favoritka 93, 1.3 benzyna. Dziś złapała focha, jutro czeka mnie grzebanie w gaźniku. Po odpaleniu i zagrzaniu się coś jej odwaliło i nie trzyma biegu jałowego (obroty spadają do 500 lub i niżej i gaśnie). Dodając gazu łapie bez problemu, ale zaraz spada w dół nie trzymając obrotów wysokich. Odpowiednio...
czy w fabi listwa zapłonowa jest taka sama? mam też fabię w benzynie, może mógłbym przełożyć na próbę ? a lpg strzelało w gażnik gaźnik ?
Skoda Favorit LX 1994 Silnik 1.3 model 135 Gaźnik Jikov 28 30 W ostatnim czasie wysłałem gaźnik do regeneracji w firmie z lublina. Po tygodniu gaźnik wrócił, po zamontowaniu i wstępnym ustawieniu pojechałem na regulacje z użyciem analizatora. Po ustawieniu chodził dobrze podczas powrotu do domu. Dwa dni później pojawił się problem, podczas normalnej...
Przełożenia to ci się nie zmienią, ale jak wymieniłeś tyle elementów powinna skodisza lepiej pracować :). W starszych skodach podstawa to czyste filtry, dobrze wyregulowany zapłon, świece czyste i z dobrą szczeliną i oczywiście wyregulowany gaźnik, ale tu trzeba uważać. Ja po przeczyszczeniu gaźnika (skoda 120) miałem problem z ustawieniem właściwego...
Witam!!! Moja skodzina po przeczyszczeniu gaźnika zaczęła palić dużo paliwa jakieś 11l/100km w trasie przy oszczędnej jeździe. I teraz pytanko: czy ktoś wie jak prawidłowo wyregulować gaźnik typu jikov. Proszę o pomoc bo cienki portfel już mam i proszę nic mi nie wspominać o analizatorze spalin bo mnie nie stać na mechanika wolał bym zrobić to sam....
Jest na to sposób. Zaopatrz się przepływomierz montowany seryjnie w Wartburgu 353.1. Ma wyjście napięciowe (albo impulsowe? dokładnie nie pamiętam).
Prawdopodobnie pod dyszą przyspieszenia jest śrut. Bardzo proszę o podanie średnicy. Mam też wątpliwości czy nie było tam też sprężynki.
Jak w temacie, skoda jest z roku 91 ( gaźnik ). Pozdrawiam
Silnik 1.3 ze skody favorit z rocznika 1991 a gaźnik ze skody rapid rok 1989
to po odkręceniu pokrywy urządzenia rozruchowego sprawdzić stan sprężyny bimetalowej, cięgieł, regulację podstawową- ale to ambitniejsze już zadanie...
I generacja. Tam jest najprostszy mieszalniki założony na gaźnik, na nim filtr powietrza.
Jakie ssanie, to nie gaźnik! Po za tym po cholerę mu wyższe obroty jak to MPI i to jeszcze z podgrzewaną sondą więc krótko chodzi w OL. Przepustnica czysta?
No temat dla mnie tylko nie wiem gdzie jest ta dysza mieszanki :) podkładkę pod gaźnik też kupie nową . Obroty mi falują ale podkładka ma hehe 20 lat jedynie :)
wstaw zdjecie, nie wiem o co CI dokładnie chodzi
Witaj zobacz gaźniki od Skody Favorit tam jest podobne urządzenie tylko mechaniczne, które jak padło przerabiano na linkę. Dodano po 11 Szukaj nastawnika ssania.
Witam Tak naprawdę ta skoda nie jest moja tylko dobrego qmpla i dlatego grzecznie pytam w jego imieniu. Co do analizatora to oczywiście nie mamy ale mamy za to coś innego: mamy świecę z okienkiem i widzimy kolor spalanej mieszanki - kiedy jest prawie niewidoczny niebieski to jest wszystko OK, kiedy jest jak pomarańczowa żarówka to jest źle. No i właśnie...
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Wyreguluj pływak w komorze pływakowej gaźnika. I kup książkę Skoda Favorit Jałowiecki WKŁ, dobra pozycja, obowiązkowa.
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
No to już wiesz czemu nie ma ciśnienia oleju... Trzeba sprawdzić gaźnik ogólnie to nazywając układ paliwowy.
O wtrysku gazu , szczególnie 4 gen, zapomnij, musiałbyś przerabiać silnik na MPI, w wersji mono nie ma prawa się udać. Warto też by było zdecydować się na jeden sposób zasilania - albo gaźnik, albo wtrysk, obydwie opcje to pomysł gorzej niż zły, silnik nie będzie dobrze pracował ze względu na nieoptymalny układ dolotowy w takim wariancie. Ponadto Skoda...
Prawdopodobnie wina jest po stronie gaźnika ale nie została jeszcze usunięta. pozdrawiam
To w końcu MPI, jednopunkt czy gaźnik? Zdecyduj się.
Drogo jak na 1 generację. A problemy i tak będą, bo gaźnik i gaz to głupie połączenie.
Gdyby pojawiła się fala elektromagnetyczna,to nieliczne samochody by jeździły. Mercedes W123 200D Fiat 126p Aston Martin DB5 Toyota Corolla E90 Citroen 2CV Skoda 120 Porsche 356 Mini Willys MB FSC Żuk ........... Gdzieś czytałem że są jakieś folie anty fali elektromagnetycznej ?
w gaźnik czyli w coś czego w tym samochodzie nie ma? Widzę, że masz teraz oczy jak miednica to ci powtórzę- nie ma tym modelu gaźnika. No chyba, że to skoda favorit
a moze masz przestawiony rozrzad i kiedy byl zmieniany
Ssanie powinno się włączać gdy silnik jest zimny np: rano gdy odpalasz, obroty powinny wynosić około 2000 i stopniowo powinny spadać podczas jazdy do około 850/900 zależy jak masz ustawione,w mojej skodzie tak jest. napisz coś więcej jakie objawy czy rano masz wysokie te 2000 jak odpalasz?
No właśnie ale na ssaniu zawsze bedzie lepiej pracował to oczywiste... Diagnozę przeprowadza się na silniku nagrzanym! Proponuje posprawdzać stan wszystkich rurek powietrznych znajdujących się za przepustnicą, najlepiej doraźnie zaślepiając poszczególne krućce w koletorze i gaźniku - choćby palcem, sprawdzać czy samochód lepiej pracuje na biegu jałowym...
Witam Mam problem z gaźnikiem od skody favorit. Gaźnik to Jikov a problem jest konkretnie z układem wzbogacającym mieszankę przy pełnym obciążeniu (ten który otwiera drugą przepustnicę przy podciśnieniu w kolektorze ssącym). Problem polega na tym że układ lubi się zaciąć tzn kiedy dodam gazu i przekrocze około 4 tyś obrotów zalącza sie w/w układ i nie...
Iskra jest , świece ok. gaźnik niewiem jak sprawdzić, a zapłon niewiem ja ustawić.
Tam się lubiała wykrzywiac podstawa gaźnika,albo "zagłębiała" ta podkładka z tworzywa. No albo wypracowany ten Jikov.Kto to rozbierał ten wie-ołowiane kołki zamykające otwory technologiczne i szklane śruty. Wartało by wiedzieć co on tam ma wsadzone.
Jak prawidłowo wyregulować gaźnik w Skodzie (zimny silnik samochodu nie wchodzi na obroty, po odpaleniu zaraz gaśnie).Samochód z instalacją LPG
Witam, sprawa polega na tym że posiadam samochód marki skoda favorit z silnikiem 1.3 glx czyli na monowtrysku lecz silnik ten już siada(bierze olej, dużo pali, jest słaby)i chce go zmienić na drugi silnik również od skody lecz na gaźniku .Cały kolektor chce zostawić z wtryskiem czyli tak jakby sam blok z głowicą przełożyć i tu moje pytanie czy to wszystko...
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
taki grzybek można kupić w sklepie wysyłkowym . Sam tam kupiłem http://skoda-jano.opole.pl/FAVORIT/silni...
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
Świece zmień bo fortunę nie kosztują a może to w nich tkrwi problem, wierz mi nawet nowe mogą być wadliwe. Sprawdź czy kable nie mają przebicia (odpal w nocy z otwartą maską, będzie widać). Jeśli nie to (o ile to nie jest na wtrysku auto) gaźnik może być już do czyszczenia bądź regulacji.
Witam co do nie odpalania samochodu sprawdz lub wymien czujnik polożenia wału na skrzyni biegów. jesli on nie działa powoduje odciecie dopływu paliwa do gaźnika i auto nie odpali miałem to samo w swojej feli
.....???? ...! ..... To forum to już parodia. A czego się spodziewałeś. Rozpracowywania map zapłonu ,, chyba w polonezie na gaźniku a i to by cuda były wypisywane i przypisywanie nadprzyrodzonych właściwości zielonemu kabelkowi.
Regulacja przepustnicy nic nie daje w moim przypadku... Mam w takim razie pytanie, czy wężyk regulatora podciśnieniowego powinien być połączony z kolektorem dolotowym czy gdzieś do gaźnika? Stare wężyki zetlały i się pourywały i nie wiem czy dobrze podłączyłem nowe. Wężyk od odmy założyłem do gaźnika, bo nie wydawało mi się żeby miał dostarczać powietrze...
no to proponuje zacząć od zrobienia szlifu głowicy, cylindra, zrobić polerke kanałów dolotowych i wylotowych (gaźnik, wydech), i późnij można by myśleć o czymś większym........
Jest na pełnym wtrysku czy gaźniku?,zawory był wymienane?świece? jaki przebieg tego samochodu i jaki rocznik podaj konkrety :), może wtedy coś pomogę
Witam. Skoda jeszcze na gaźniku, 1991r. Problem polega na tym, że gdy temperatura jest około 0 stopni nie chce zapalić na LPG. W zeszłym roku podczas silnych mrozów paliła na dotyk. Zawsze odpalana była tylko na LPG, paliwa było tylko na tyle aby nie zatrzeć pompy. Gdy już odpali pracuje idealnie, nic nie szarpie, nie narywa. Silnik pracuje równo, trzyma...
Witam mam problem ze Skodą przestawia się notorycznie zapłon czy to po odpaleniu lub po przejechaniu kilku kilometrów. Raz pali na dotyk czasami trzeba ciągnąc nie ma różnicy czy na gazie czy tez na paliwie. Raz ustawiam go na zero raz na 7 raz na 15 raz na 20. Wymieniony aparat, kable, nowa głowica z Felicji w starej wpalało zawory, wyregulowane luzy...
Przyłóż dłoń do żarówki i sprawdź - począwszy od jakiej mocy daje wyraźne ciepło. Dodaj 50% (bo będziesz używał na mrozie), oblicz pobór prądu, a wyjdzie Ci potrzebna pojemność baterii. Dodaj 100% (na mrozie baterie gorzej działają). Na pewno nie będzie to zestaw kieszonkowy:) Szukaj GRZAŁKI. Pamiętam, że Skoda Favorit miała zgrabną grzałeczkę przy...
Co za pierdoły, raz-termostat jest szalenie istotny, niedogrzany silnik pali więcej, dwa-co to za fela na gaźniku? I czujnik steruje obrotami? Chłopie, zgaś światło i wejdź do szafy aby cię nikt nie widział.
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
Nie soda tylko SKODA jak MB to nie 100 tylko 1000, a jak 100 to nie MB, i gaźnik nie jikow tylko IKOV Luzy s0.15 w0.20
Szukasz w okolicach czwartego. Patrzysz czy jakaś nieszczelnośc czasem, może uszczelka pod kolektorem, może oring pod wtryskiwaczem, wąż do serwa... Wyobraź sobie, że tam nie ma wtrysku, a jest gaźnik. Powiedzmy-jest to stary polonez. I kuleje na jeden gar. Co byś zrobił?
zasugerowano mi też, że to może być wina "kostki stacyjki". Dzięki za pomoc. No cóż, nie będę kłamał - to może być wina wszystkiego... :-) / :-( Jeżeli nic nawet nie wyje, to znaczy, że zasilania nie ma także sterownik silnika.... No chyba, że ta Felicja jest na gaźniku, ale coś w to wątpie... Jeżeli jest taka usterka, to musi być coś w obwodach głównych...
To jest Skoda. Dane są podane na początku. Za duzo roboty z tym na to wygląda..
Mam pytanie czy przed przełączeniem na gaz wypalasz bęzynę z gaźnika czy przełączasz od razu bo jak od razu to auto nie zeżre paliwa i gazu i masz stuki i nie równomierna prace
Samochód Skoda Favorit 91', silnik 1.3, gaźnik, zapłon elektroniczny (regulator zapłonu, cewka, modół - to co w Polonezie). A tak przary okazji to zakładając centralny zamek wystczy mi ten z siłownikami 4kg czy musze kupić z siłownikami 7kg. Nie umiem okreslić jak chodzą zamki, według mnie - normalnie ;P Ale raczej też jak w Polonezie. Jeśli to niepotrzebne...
No klapki Ładzie pewnie są z masiadzu , tak jak w ori gaźnikach Jikov w Skodach. Fakt ze wykonanie polskiego FOS'a jest słabe ( chyba najwieksza bolaczka to wytarte oski przepustnic) ale jeśli chce ktoś mieć gaz wystrojony na tip top(jak na 1 generacje gazu) to ten gaźnik idealnie się nadaje pod przeróbkę. Seryjny silnik miał Favority 63KM na benie,...
W boxerach VW. Garbus, t1. W Skodach made in Czechosłowacja. I jeszcze w takim śmiesznym dostawczaku Renault z lat 60 co miał wzdłużnie ustawiony silnik ze skrzynią biegów przed silnikiem i napędem na przód. A to nabite f9 to rozmiar zamontowanej dyszy glownej paliwa. Bo do 28 montowali różne zależnie od silnika a korpusy były identyczne.
Tylko poprzednia favoritka nie dość że była starsza bo był silnik na gaźniku, a ta jest na wtrysku, nie ma modułu tylko sama cewka. Mówisz że ze styku nr 1 przy cewce? to nie ma problemu tylko czemu na włączonych światłach i wyłączonej stacyjce idzie orbrotek na 2-3RPM? Jeszcze sprawdzę czy coś źle nie jest.
Może wydech masz przytkany, sprawdzałeś? Poza tym, tak jak kolega wcześniej sugerował, świece. Ja dodam jeszcze regulację zaworów, przejrzeć gaźnik. Przyczyn może być wiele. A nieszczelny wydech może się przyczynić do zmniejszenia osiągów silnika. Czy na luzie silnik się kręci powyżej tych 3 tyś?
Pamiętam że miałem przeboje z gaźnikiem i obrotami. Ja bym sprawdził sprezynę od zaworu w gaźniku czy prawidłowo spełnia swoją funkcję. Czy wraca zapadka od zaworu. Bo skoro piszesz ze termostat otwarty tzn ze silnik gorący i moze spręzynka już ze starosci podatna jest na temperature. Ewentualnie może linka od gazu się zacina (może ze starości). Nie...
Jaka górna? A wogóle otwierają się obie przepustnice? w gaźniku jest 2 przepustnice. 1 jest widoczna po ściągnięciu dekla od filtra powietrza a druga jest na dole i mozna ja zobaczyc dopiero po wykręceniu gaźnika, dlatego nie jestem w stanie powiedzieć co dzieje sie z tą na dole. Właśnie ta u góry otwiera sie wraz ze wzrostem temp silnika.
Czemu ja otrzymałem ostrzeżenie do tego tak beznadziejne niemerytoryczne nie dokładne chyba za post na innym temacie, tak żeby tutaj dodać, bo sugestia że cały mój post jest błędny to łamanie regulaminu który obowizuje również moderatórów No to teraz otrzymujesz drugie - 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści,...
Witam; Najlepiej całość,lecz mam problem z bezpiecznikami,ponieważ "Ktoś" tę Skodę ulepszył po swojemu i dodał dużo nowych "ulepszeń"-typu elektroniczny zapłon,jakieś "dodatki" przy gaźniku itp.itd.A nie chcę pruć wiązki przewodów,aby dojść po nitce do kłębka.Czy teraz rozumiesz,że z 4 kabelków zrobiło się 44-??? Tak to w skrócie wygląda,dlatego proszę...
Cześć. Cały bak 4,5 l potrafi mi spalić na długości 70 km. Nie wiem w czym jest problem, wymieniałem ostano kranik i gaźnik, nic paliwa już teraz nie wycieka (był problem z kranikiem), olej jest wymieniony, filtry czyste, iglica na najniższym poziomie zresztą próbowałem różnych ustawień, chyba zmienię z powrotem na środkowe położenie iglicy bo wtedy...
Witam. Nie chciałem zakładać osobnego topicu ale mam bardzo podobny problem. Samochod Skoda Favorit 1.3 rocznik 91 na gaźniku kupiony 2 lata temu. Przez rok zadnych problemow, pozniej zaczely sie cyrki na kółkach. Wymieniony został akumulator. Po jakims czasie samochod mi zgasł i odmowil posluszenstwa w postaci zapalania. Brak bylo iskry. Po holowaniu...
Jest to gażnik stosowany w Kadecie i Skodzie Favorit Info znajdziesz tu : http://traviz.ys.pl/ktk/forum/index.php
Czy te schematy oryginalnie były w kolorze?? Nie, nie, te zamieszczone przeze mnie na początku tego wątku schematy nigdy nie były kolorowe, były szare, jak na tych skanach. Wiem, bo kiedyś widziałem je w oryginale. A kolorowe to były schematy do takich specyficznych Felicii na rynek rosyjski i ukraiński, które miały zwykłe gaźniki i aparaty zapłonowe...
Prawdopodobnie padła membranka urządzenia wzbogacającego.Jajowata obudowa na dwóch śrubkach z dwóch metalowych części od strony skrzyni biegów(wszystko przy gaźniku).
panowie jak swiece to tylko orginał i oczywiście champion nie jakieś tam gazowe to tylko nabijanie kasy ale co do frytki jest pare chwytów :D które trzeba znać i przestrzegać po pierwsze palec do kopułki musi być orginalny zalany lakierem inacze bedzie przy nagłym dodawaniu gazu rwac i żadne świczki nie pomogą po drugi filtr powietrza zawsze czysty...
To masz efekt jak kolega kiedyś w starej Skodzie - źle zmontował gaźnik i paliwa się lało, a dawkował tylko powietrze. Tu wygląda podobnie - może wtryski podają zbyt dużo paliwa a świeca nie ma energii do zapłonu?
Rozpylać wodę na wlocie do gaźnika tak i w takiej ilości, by wyparowała zanim dostanie się do cylindra silnika? (w ten sposób ochłodzi się powietrze; nie zadziała to przy dużej wilgotności powietrza, bo woda nie będzie parować) Teoretyczna sprawność silnika cieplnego wykorzystującego przepływ ciepła od temperatury T1 do T2 = (T1-T2)/T1. Przy niższej...
Witam. Mam problem z autem. Jechałem i skończył się gaz. Na początku jako tako dobrze jechało na benzynie, chwile potem zaczęło szarpać i strzelać z wydechu, często tak było jak gaz się kończył. W końcu strzeliło tak, że auto zaczęło głośno chodzić. Dojechałem akurat do domu a następnego dnia myślałem że wywaliło uszczelkę pod gaźnikiem. Wymieniłem...
to znowu ja.po dniu kopania wiem już na pewno że mój gaznik w skodzie to 2E-E pierburg sterowanie gaznika sterownik BOSH.owszem ma ręczne ssanie ale jeżeli chodzi o płyn i bimetal to jest to zastąpione elektryczną "gruchą" do gaznika nie dochodzi plyn wszystko sterowane jest elektrycznie.korektor ssania wydaje mi się że działa poprawnie to znaczy reaguje...
Od początku. Posiadam skodę z serii 130. Znajomy zrobił dla mnie tzw. swapa - zamiast oryginalnego silnika gaźnikowego mam w aucie silnik 1.3 mpi z felicii. Oba silniki są niemal identyczne pod względem konstrukcji, różnica obecnie jest tylko w sposobie zasilania paliwem (wtrysk zamiast gaźnika) oraz tym, że w MPi jest listwa zapłonowa zamiast świec...
A tak przy okazji to czy ktos kiedykolwiek slyszal zeby takie cos dalo sie podmontowac gaznik?
Witam. Około 4tygodni temu sam wymieniłem uszczelkę. Wszystkie potrzebne narzędzia miałem, oryginalna uszczelka po głowice i kolektor to koszt 36zł! Problem ustał, wszystko działa jak powinno. Pozdrawiam. Ja kolektora nie odkręcałem, odkręciłem tylko wężyki, głowica, kolektor, gaźnik został. Przyznasz sam, że wymiana uszczelki nie była skomplikowana....
Silnik PN ma gaźnik 2EE, ze sterownikiem. Gaźnik 2E2 ma silnik EZ. Prawie 100% Pull-Down, kup od Skody Favorit - jest taki sam tylko tańszy. Pozdrawiam
Witam. Jeżeli chodzi o moją zamianę z 2E2 na 2E3 dotyczyła golfa "MK2 1.6 RF". Jak niektórym wiadomo te same silniki były także w passatach B3, seatach Toledo 1.6 i wielu innych. Mój gaźnik który wykorzystałem pochodził z Seata Toledo 1.6 (jedna z wcześniejszych wersji bo później były one także na wtrysku) gaźniki te znaleźć można było w passatach B3...
Witam ponownie dziś mam kolejny problem ze skodą favorit, a mianowicie wsiadłem rano do auta i po kilkunastu moich próbach odpalenia auto dalej nie odpala rozrusznik kreci pompa podaje paliw a auto nie ma żadnej oznaki zapłonu mieszanki paliwowej. Odkręciłem świece i na świecy jest iskra ponadto jest ona zalana paliwem , więc z gaźnikiem chyba wszystko...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min). Czasami po odpaleniu silnika obroty wskakiwały odrazu...
Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy Favoritki. Mam problem jak w temacie. Skoda z sierpnia 91r. Od dłuższego czasu odczuwam szarpanie podczas wciskania gazu powyżej 2000 obr. Byłem oczywiście z problemem u gazownika (instalacji Landi). Wyregulował bo był zły skład mieszanki (za dużo powietrza czy jakoś tak) no i poustawiał obroty. Ogólnie przez...
W Skodzie Favorit zwiększyło mi się zużycie gazu o ok 3l/100km z 7 na 10 w trasie czy jest to spowodowane warunkami atmosferycznymi czy może coś nie tak mam z instalacją ? - jest nowa ok 8000km na gazie - instalacja jest jeszcze na gwarancji. Innym problemem jest tworzenie się jakiegoś osadu który wygląda jak jakaś margaryna - pod korkiem wlewy oleju...
Dziękuję zatem za wyprowadzenie z błędu, faktycznie to sporo zmian na "gołe oko" w tabelce parametrów nie widocznych. Czyli trochę jak miedzy którymś Polonezem 1,6 na gaźniku - 87KM, a Plusem GSI na pełnym wtrysku - 86KM... *Niby* "to samo" :D :D :D Jeżeli masz problemy z wężami, to może była zagrzana uszczelka pod głowicą i narasta ciśnienie. W tych...
Mój ojciec posiada Skode Forman 1.3 (gaźnik przebieg 135.000 na gazie 55.000 auto eksploatowane głównie w ruchu miejskim) z instalacją gazową. W lato wymieniany był filtr gazu oraz został przeczyszczony przewód zbiornik-->filtr. Problem jest następujący: na benzynie jest wszystko ok, jednak na gazie zarówno na zimnym, jak i rozgrzanym silniku obroty...
witam forumowiczów!Parę dni temu założyłem do mojej skodzinki instalacje gazową wyciągniętą z mojej audi 80 b3 na gaźniku! Założyłem elektrozawór który odcina paliwo przy przełączniu na gaz na wąż zaraz przed listwą,reszta tak jak się należy... Tylko teraz tak,samochód fajnie jedzie na gazie ale muszą być odpięte wtryski(nie są odłączane przy przełączeniu...
goldwinger, na razie dzięki, moze sie to przyda wtedy się odwdzięcze , sprawdze i się odezwę , jest co prawda mały problem chodzi mi o model LS (gażnik) nie LX (jednopunktowy wtrysk) . ta skoda jest jeszcze z 1992r
Witam Jestem posiadaczem Skody Forman i ostatnio udało mi się nabyć ciekawy wynalazek - czeski komputer pokładowy APRI CD-1. Sprzęt ten pokazuje m.in. napięcie w instalacji i temperaturę, a także chwilowe zużycie paliwa... ...i tutaj właśnie pojawia się problem, bowiem zużycie mierzone jest przez przepływomierz, który powinien być zamontowany na wężu...
jeśli masz gaźnik tak jak np. w skodzie favorit to pod rozdzielaczem zapłonu (2 pietra ponizej kopułki) jest cewka odbierająca impulsy jak ma dziwną rezystancję to dlatego silnik czka w tym przedziale. czasem można zobaczyć odbijanie wskazówki obrotomierza przy wyłączaniu silnika
Mój błąd to nie sprężarka tylko gaźnik :) WEBERA gaźniki te są stosowane prawie przez wszystkich tunignowców z czech. Te same pytania kieruje odnośnie tego gaźnika Pozdrawiam!
I lepiej kupić np, Pandę z silnikiem 1.4 i taki silnik w mieście spali na pewno mniej niż z silnikiem 1.0. Na naszym rynku chyba nie było silnika 1.4 w Pandzie... były tylko silniki 1.2 i 1.1 oraz diesel 1.3. Skoda jechała max. 175 km/h. 3 osoby w aucie plus bagaże, auto nie przeciążone. Wiecie ile to pali przy tej prędkości??? 20L/100km, benzyny......
skoda gaźnik gaźnik skoda favorit gaźnik kosiarka gaźnik kosiarka
prostownik mostek alternator pralka polar wyłącza wirowania huawei google konto
samsung rl33eams peugeot światła cofania
Brother DCP-7045N – jak włączyć, lokalizacja przycisku zasilania, typowe usterki zasilania Instrukcja Elnix eL7, eL11, eL13, eLWI1 – montaż, programowanie, PDF