Ten zaworek jest elementem układu wykonawczego "ssania". Jeśli to jest zdjęcie Twojego gaźnika, to nie dziwne, że silnik nie pracuje równo - źle ustawiony/zatkany układ biegu jałowego. Schemat gaźnika GM 34S2C dostępny jest z opisem działania w książce "Sam naprawiam FSO Polonez". http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Przy okazji sprawdzić regulator odśrodkowy wyprzedzenia zapłonu/jest pod palcem rożdzielacza.Sprawdzić czy ciężarki się nie zacinają i stan sprężynek.Sprawdzić też uszczelkę między filtrem a gażnikiem i drożność kanału podciśnienia w obudowie filtra powietrza/ta cienka rurka połączona z gażnikiem.
Podciśnieniowa czy mechaniczna ? Może być stary gażnik .
Zajrzyj tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Jak się nie mylę to 34S2C12 był do silnika 1.5.
ta balonika, ciekawe gdzie ma szukac aparatu zaplonowego w polonezie na wtrysku,aparat w polonezie występował na gażniku tylko,najprędzej to moduł bo tam są 2 cewki,raczejnie padły 2 na raz
Już przy 40°C powinien pracować równo po wyłączeniu ssania. Poradę masz powyżej - wyczyścić sprawdzić ew oddać do regeneracji gaźnik.
Wskaźnik równolegle do cewki przekaźnika. Tak, jak pisałem styk przekaźnika normalnie zwarty (właczony). Gdy przekaźnik zostanie załączony (krańcówka), to rozwiera styk i odłącza silnik. A przełącznik dźwigniowy trój-pozycyjny, załatwi sprawę. Ale mam pytanie dotyczące tego siłownika: Jak załączysz mu zasilanie i dojedzie do końca, to jak odłączysz...
Dobrze by było podać rok produkcji. Ciężko sie domyślić gażnik czy abimex ?
mam prawie nową instalację gazową z poloneza-gażnik,chciałbym ją założyć do reno-clio z silnikiem energy 1.2 na mono wtrysku-czy jest to mozliwe i co trzeba ewentualnie przerobić-grzesiek
Proponuje też zwrócić uwagę na stan oringa na elektrodyszy. Tak jak wyżej kolega napisał gażnik do przeczyszczenia.
Dziękuje za pomoc. Polonez zaczął normalnie palić ok 10l/100 jestem zadowolony. Pozdrawiam :)
Z pewnością jak byś wszedł na forum pojazdów zabytkowych , to z duża dozą prawdopodobieństwa by coś zaradzono. Nie jestem pewien ale jest też sporo do poczytania o tym aucie na forach Fiata. Na pewno jest ktoś w Polsce kto zajmuje się naprawą gażników i ma do tego części. W ostateczności można po drobnych modyfikacjach zamontować gażnik od Poloneza...
Jeździsz na benzynie czy na gazie? to też jest ważne. Możliwe że w gażniku pływak się blokuje i najzwyczajniej go zalewa. Częste usterki w gaźnikach polonezowskich.
Witam, cieszę sie że pomogło. Są dwa przewody powietrza do gażnika jeden podaje powietrze zimne z przodu a drugi z nad kolektora wydechowego ciepłe. W praktyce po zatkaniu wlotów powietrza do gażnika powinno się zadławić silnik. Przewód (srednicy ok 12mm)z pokrywy zaworów to przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej (w fiacie 125 był prowadzony z dołu...
Zostaw ten gażnik w spokoju. Odcięcie przy 4000 według twojego opisu niema nic wspólnego z gażnikiem .Tu trzeba się zająć układem zapłonowym.A jak rozregulujesz gażnik ,to dopiero będziesz płakał.
Wiec jak wytłumaczyć ten fakt: polonez 1.6 1989r ... gaz podawany do gażnika poprzez 2 dysze (odwiert w gażniku)... Auto na trasie (ok.650km) spaliło 6.2 litra a w miescie (w okresie zimowym) 7.5-8 litrów max przy czym auto przy zmianie na drugi bieg potrafiło zerwac kołami...... Polonezy i 125p miały skopany aparat zapłonowy, w którym wyrabiały się...
Jest jeszcze pytanie jak długo musi stać samochód żeby nie chciał odpalić.Bo jest jeszcze możliwość że gażnik ma jakąś nieszczelność i paliwo po prostu wycieka,może jest pęknięta obudowa.Bo nawet przy nieszczelnych zaworkach nie ma możliwości żeby paliwo z komory pływakowej mogło uciec.
Mam orginalną od takiego auta a ty masz silnik DOHC od forda Taunusa mocny ale awaryjny silniczek a co do wtrysku? niekoniecznie w nim gażnik tez jest rozbudowany
Witam.Problem może być dość skomplikowany.... W autach tej marki zastosowano gażniki które miały urządzenia oszczędzajace benzynę. Działanie tego cuda polegało na tym że podczas jazdy np. na 4 biegu po całkowitym zdjęciu nogi z pedału gazu -czyli podczas hamowania silnikiem, i oczywiście kiedy przepustnice gażnika były zamknięte , to układ ten odcinał...
Witam.tak w skrócie...zakręć zawór na butli,odpal auto i wypal resztki z przewodów,odepnij akumulator,odkręć powoli zawór tankowania,potem parownik,tu uwaga na płyn chłodzący,następnie filtr gazu,centralka jak chcesz,przewody od elektrozaworów,podkładka pod gażnik jeśli masz
Czemu miałby nie chodzić stabilnie? Przy małej mocy jest małe zapotrzebowanie na mieszankę; wzrasta wraz z otwarciem przepustnicy - a w aucie z mieszalnikowym LPG użytkownik nawet nie poczuje że ma "mniej pod pedałem".
to możesz mi coś doradzić w tej sprawie?? A w jakiej? Bo jak ustaliliśmy, napięcie jest. Czego natomiast nie ma, jakie są objawy? Nie ma iskry? Dodano po 1 Kolega zajrzy na swe "PW" :wink:
Po pierwsze kup nowy włąściwy akumulator czyli 55-62Ah. Po drugie napisz czy masz gaznik czyu wtrysk paliwa i jaki. Dzięki za odpowiedż. Akumulator jest nowy, ma 6 miesięcy i 60Ah. A silnik, MR '94 1.6 gli gle, jest na gażniku.
Mechanik zdemontował pokrywę gażnika ponieważ mam 1 punktowy wtrysk kolego ffff to co ty tam wkoncu masz gaznik czy wtrysk
ja niechce sie wtrącać,ale gle to gażnik,to jaki wtrysk wymieniłeś,a wogule masz na gażniku czy na wtrysku ,,gli''.
Odpowiedź będzie jedna, i na temat: forumowa wyszukiwarka jest dla każdego, dla nowo zarejestrowanych też. -podłączenie modułu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic68... -podłączenie alternatora: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Witam wszystkich. Taki problem: Polonez '93, gażnik, gaz, immobilizer. Z popychu odpala, z rozrusznika nie. W momencie rozruchu brak iskry, w ostatniej chwili, gdy juz rozrusznik nie kręci - jest jedna iskra. Po włączeniu rozrusznika zanika napięcie na cewce, przełączniku benzyna/gaz, elektrozaworach..... Puszcza rozrusznik - napięcie wraca. Akumulator...
Widze po wypowiedziach że ile polonezów na gazie tyle doświadczeń.Sam przejezdziłem nim kilka lat i nie było najgorzej.Pilnowałem wymiany swiec i kabli,ale wiedziałem że jak go zapale rano to nie moge go zaraz zgasic np.wyjezdzajac z garazu,musiałem odczekac nawet 30min.i wtedy zapali bez problemu .Co do paleni na mrozie to nie było problemu nawet do...
Może gaźnik przelewa? Sprawdź pływak w gaźniku.
Stawiam na zasyfiony gaznik.
Taki stary gażnik to sobie już można regulować,nic to nie da chyba że już go ktoś wymieniał na nowy.
Witam. Na sto procent masz żle ustawiony aparat zapłonowy. Wykręć świece i ustaw by cylinder 1 tłoka był u góry i by zawory były na nim zamknięte wtedy włuż aparat by na 1 kabel świecy poszła iskra. Powinna być poprawa. Ja raz miałem pękniętą sprężynkę w aparacie zapłonowym a druga rozciągnięta że hej, i nie umiałem ustawić zapłonu bo na wyżzych obrotach...
gaznik
A to silnik K14 w polonezie był na gaźniku?
lub zbyt niski poziom paliwa w gaźniku
Ja bym zaczął od regulacji zaworów i zapłonu dopiero wtedy można coś robić z gaźnikiem
sprawdz przewód od modułu do aparatu.zdejmij kopułkę i pociągnij za te kabelki biały i czarmy czy nie są przerwane przy wsówkach. 92 TO GAźNIK
czy jeśli wymienia sie pompke paliwa zawsze trzeba regulować gaźnik?
a o jakim polonezie gadamy-na wtrysku,czy gaźniku?
Mała pomyłka silnik jest na monowtrysku a nie gaźniku
Napisz co to za samochod polonez caro 1.6 to wiemy ale co dalej wtrysk jedno wielo punktowy gaznik?
no wlasnie jest problem taki ze go podlewalem i nic nawet sie nie odezwie tylko kicha w gaznik
W latach 90 spalanie trasa 7-8 miasto 10-11. V max . Budzikowe 180. Na 98okt. Ale to był 125p ost wypust na 1.6 gaźnik.
Sondy jedno -przewodowe pracują w zakresie 0 - 1 Volta . Wszystkie są zamienne czy to będzie Opel , Polonez , VW na wtrysku czy gażniku elektronicznym.
Po odpaleniu silnika obrotomierz ani drgnie. Od czego zacząć szukanie przyczyny? Poldek jest z silnikiem 1.5 na gaźniku.
Ale gdzie to syczy? Może z instalacji gazowej? Syczy z rozrusznika Tam nie ma LPG Zwkykły 1.6 na gaźniku
Może pomóc wyczyszczenie Filtra paliwa w gażniku, wyczyszczenie całego gaźnika z dyszami i komorą pływakową. Mogą zacinać się przepustnice, ogranicznik obrotów.
Sprawdz pompkę przyśpieszacza w gażniku ( taki jakby wtryskiwacz w gardzieli gaznika ). Powinna mieć odpowiednią wydajność (jeśli dobrze pamiętam "Polonez" na 10 naciśnięć gazu około 10 mg ) W tym wypadku lepiej podepszeć się jeśli możliwe danymi regulacyjnymi danego gażnika ale porównawcze może być. Pozdrowienia.
Witam może temat banalny ale jeśli ktoś chciałby udzielić jakiś wskazówek to z góry dziękuję. Autko to nasz poczciwy POLONEZ caro 1.5 GLE ( gażnik ) z instalacją LOVATO. Instalacja jest po pełnej regulacji na analizatorze ( spalanie trasa 8,8 l / 100 ) więc ustawiona jest dobrze . wymienione świece , kable , filtr gazu i powietrza , regulowany zapłon....
Co tutaj nie zagrało ? Kuzyn poprosił aby uruchomić poldka który stał dwa lata .Ok . Na pierwszy rzut poszła pompka paliwa . Obsypała się przepona i farfocle dostały się pod zaworki . Płytki ebonitowe wypracowane więc wymiana głowiczki . Dobra wymieniamy . Wymieniamy również gażnik bo zatarta przepustnica drugiego stopnia . Po wymianach i regulacji...
Napisz jaki poldek gażnik czy na wtrysku. Jeżeli na wtrysku to czy ma komputer gazowy czy zrobiony jest na tzw. króciaku.
Z tymi świecami to w Poldku moga być fanaberie - sam przez nie przechodziłem - moje doświadczenia: 1- Nie zaklądaj 3 elektrodowych do gażnika - nie tędy droga. 2- Nie kupuj Brisk - kupilem ścisły odpowiednik i auto mi na nich chodzić nie chciało, po tygodniu wywaliłem - jezdzić się nie dało - kupiłem ISKRY 2- Najlepsze są oryginalne ISKRY FE65PS - takie...
Cewkę masz przykręconą dwoma śrubkami. Nie dwoma a trzema, nie śrubkami a nakrętkami, i nie pogubi wsporników bo wystarczy popuścić nakrętki i przesunąć wsporniki w bok.
Mały problem, autko jest z instalacja gazową. Jak chcę przyspieszyć to silnik kichnie, strzeli w (gażnik) wtrysk, zaswieca sie kontrolka awari układu sterowania. Gaśnie i powyżej 2000 obr. idzie Mam interfejs do Poloneza, ala to chyba pasuje do starszych "poldków". W tym jest wtyczka jak we Fiatach 3 pin. Chyba że sie myle.
witam!!!!!!!!!!!!!!! by sprawdzić czy paliwo idzie przez pompkę wystarczy zdjąć przewód z gaźnika i pokręcić dłuższą chwilę rozrusznikiem,bądź też pokręcić rozrusznikiem i zdjąć pokrywkę gażnika i zobaczyć jaki jest poziom paliwa i czy wogule jest
Sądzę, że to wina silniczka krokowego. Mam nadzieję, że mnie ktoś poprze. Czasami to się już gubie kiedy kolega moderator szydzi a kiedy nie :D 155 000 km bez remontu silnika jak na Poloneza to wynik jeden z lepszych. po takim przebiegu można się spodziewać że gażnik już w jesieni życia a i sam silnik już nie najlepszy pewnie. Choć widziałem kiedyś...
Ten na parowniku nie może być cały czas włączony bo będzie za dużo gazu. Musisz podłączyć podciśnienie inaczej nie będzie działać. Możesz spróbować podłączyć to podciśnienie do portu w gaźniku (pamiętam że gaźnik fiata125 miał nadmiar wolnych podłączeń podciśnienia). Jeśli nie ma wolnego to przez trójnik np. na przewodzie podciśnienia idącym do przyspieszacza...
Nie ma żadnej widocznej różnicy, możliwe że wymiar którejś dyszy osadzonej w korpusie będzie inny. S2C to ostatni gaźnik w Polonezie.
Pan marek 234 podał bardzo prawidłowo ustawienie zapłonu w warunkach polowych ale mialo być to kroku ,pan mpn105 napewno już się pogubił.Kolejność jest taka, wyregulować dokładnie zawory ustawić dokładnie zapłon wyregulować gażnik na benzynie dopiero można zabrać się za gaz bo innaczej nic z tego nie będzie,a ja napisałem dopiero pierwsza część.
Zamarza zawór gazowy i przewód doprowadzający gaz (zaszroniony).Co to moze być za przyczyna. Samochód polonez na gaźniku a parownik Lovato.
jakim gaźniku? to nie polonez...
karol zegary z abimexa a ty masz gaznik tak ?
Mam takie dwa pytania a mianowicie: Jak dokładnie powinien byc wyregulowany gaznik w polonezie?? (jaki poziom paliwa itd itp) Jakie ustawic luzy na zaworach podczas ich reglacji i w jakiej kolejnosci sie je ustawia ?? Pozdrawiam
O ile pamiętam to ta membrana służyła do otwierania przepustnicy drugiej gardzieli. Znalazłem nawet przed chwilą w mojej rupieciarni taki gaźnik. Gdzie masz podłączony przewód podciśnienia który w polonezach szedł z gaźnika do aparatu zapłonowego?
Witam na moje oko to źle wyregulowany gaźnik... pozdrawiam
Problem jest też taki, że przy włączeniu kierunków nawet na odpalonym silniku miga mi podświetlenie deski i tylne światła czy to może być wina regulatora? Słyszałem że polonezy robione już przez Daewo miały puszczone za cieńkie wiązki i to dla tego ale czy regulator może mieć z tym coś wspólnego? Dodano po 55 KristofN81 dzięki za podpowiedzi ale niestety...
Ztymi 70st to kolega troche przesadził w instrukcjach pisza o 45czy 50st.Koledz mają rację z gażnikiem,a jak wyregulujesz go dobrze to i na gazie powinien śmigać,warto byś przeczytał krótki poemat na gazu temat[/b]
Szukam schematu ideowego modulu APE 05-POLONEZ silnik gaźnik ----------------------------------------... musze sprawdzic APE 05 - moduł zaplonu w Polonezie 1,6 silnik gaźnikowy . Jak sie do tego zabrac , nie ma iskry , kabelek aparat zaplonowy wymieniony cewka sprawna , jak sprawdzic sam modul
A więc tak. Ten silnik to wersja gaźnikowa, ale z zaślepką na mechaniczną pompke, i jeszcze tam było koło pasowe do wspomagania więc może to jakaś wyjątkowa wersja? A co do przelewu to w starym silniku przelew jest w pompce paliwa a nie w gaźniku ( z gażnika nie ma wyjścia na bak), elektro zaworek odcinający benzynę jest tuż przed gażnikiem. I tu właśnie...
Jeśli ktoś mam poloneza caro z silnikiem fiata (gażnikowy lub z wtryskiem) to proszę o taki pomiar. Czujnik ciśnienia oleju jest po prawej stronie (pod gażnikiem) gaźnik jest po lewej stronie... a czujnik pod gaźnikiem jest czujnikiem od lampki czujnik wskaźnika jest po prawej stronie wkręcony do obudowy filtra oleju. Mało w którym poldku ten czujnik...
Przyczyną może być cewka zapłonowa lub za niski poziom paliwa w gażniku Dodano po 3 Rozumiem ,że rozrusznik kręci dobrze nie tak jak by ,,stawał"
Zasadniczo tak się robiło, ale zawsze trzeba było go jeszcze podregulować. Na wkręcie wypacowywał się stożek, w korpusie gaźnika gniazdo.
jest jeden problem , to nie gaznik od poloneza , to webery dcoe albo pokrewne i tam kazda przepustniaca chodzi od najmniejszego musniecia gazu :)
najprostrze i najtansze rozwiazanie gaznik od poloneza wystarczy dorobic "flansze" na mocowanie do kolektora wszystko smiga jak ta lala lepiej smiga mniej pali prostsze rozwiazanie a bardzo skuteczne i sprawdzone pozdr
Może moja odpowiedź coś Ci pomoże. W polonezie na gaźniku zrobiliśmy mechanicznej na elektryczną pompę. W miejsce zbiornika fabrycznego poszedł z pompa elektryczna. Ze zwrotem nie mieliśmy zbytnio problemu bo przewód już fabrycznie był. Zmiany polegały na obniżeniu ciśnienia poprzez dołożenie trójnika i założenie równolegle w przewody dobranego eksperymentalnie...
Witam Wymontować katalizator można nie wstawiając nic w zamian. Po co. W starszych typach poloneza nie było katalizatora i było OK!!! Filtr powietrza stożkowy nie wiem czy coś pomoże. Możesz zaryzykować ale ja osobiśćie montowałem u siebie i nie myło różnicy. A ile było szukania. Tylko że ja mam poldka 1994 na gażniku na wtrysku może być inaczej. Co...
Pompka od roweru nie głupi pomysł, ja kiedyś miałem plan zrobić to w sposób o wiele inny. Pompka od roweru była by podłączona do koła zamachowego, a by cały czas nie było ciśnienia w cylindrze parę odcinałbym kawałkiem gaźnika od poloneza. Chodzi o tą część z pływakiem, taki mały "przycisk" który za zaworek by służył. Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście.
przez cały czas mam 2000 obrotów i przed tem czegoś takiego nie było a po zatym nie wiem czy to jest prawidłowe jak przełączam z gazu najpierw na zero i później na benzynę to muszę trochę przejechać na biegu żeby mi zassało benzyne i jak mi załapie po około 5 sekundach to mi od razu skacze na 2000 obrotów. Wcześniej nie miałem do czynienia z instalacją...
w poldku ale jakim na gażniku z modułem zapłonowym czy na wtrysku jeżeli ten pierszy to sygnał wychodzi z modyłu a za licznikiem marz układ jeżeli ten drugi to sygnał wychodzi z centralki sterującej sprawdz kable zacinanie się wskazówki a raczej mikroamperomierza który nią kręci jest mało prawdopodobne powodzenia :D:D:D:D
Zawory były regulowane,pasek rozrządu i koło wałka rozrzadu wymienione,sprężanie na każdym cylindrze w okolicy 12 atmosfer.Jeżeli podczas jazdy nie są przekroczone 3000obr/min mozna go rozpędzić do 130km/h bez żadnych problemów ale przy gwałtownym ruszaniu brak dynamiki,silnik dośc głośno pracuje i mocno drga.Silnik nie ulega przegrzwaniu temp. na poziomie...
Witam. A servo dobre. Gaznik szczelny?. Pozdrawiam.
Ja chcę wyjąć silnik i wtedy dopiero myć.Więc myśle że z zabezpieczeniem zapłonu,gażnika nie bedzie problemu. Mój kolega kiedyś do pistoletu do malowani wlał rope i pryskał silnik jak by go malował.Tez były nie złe efekty.Dzięki za posty.
Wielu zapewne znany jest schemat 'blokowy' elektronicznego ukladu zaplonowego czyli generator impulsow + modul + cewka. Moje pytanie jest takie. Czy istnieja jakies sprawdzone konstrukcje modulu elektronicznego ktore osiagaly by w efekcie wieksza energie iskry niz np ten modul spotykany juz w samochodzie dajmy na to polonez/125p (gaźnik) ??
Aytko jak autko mam sentyment pierwszy właściciel od 95 r. Ale nie o to chodzi. Autko zaczeło mieć problemy z odpaleniem, gaśnie silnik, spadają obroty, nie ma płynnej reakcji na gaz podczas jazdy, prędkość 100km trudno osiągalna potem jak się kula to leci więcej. Pod górkę problemy słabnie. Co mu jest> Swiece wymienione, kable też, gażnik czyszczony....
Podaj więcej informacji,jaki rodzaj zasilania (wtrysk,gaznik,multec,bosh)
No kurcza palica bo już czytać tego się nie da. Głowica była planowana czy frezowana?? Tak czy inaczej zmienił się jej wymiar (wysokość) tak?? Czyli zbyt długie stały się laski popychaczy. Trzeba tylko odkręcić śruby na konikach o taką odległość o jaką została splanowana głowica. Zakres regulacji kasatora w Mulonezie to coś chyba 0,9mm. Kiedy jest napompowany...
Podobny patent robiłem w czasach Fiata 125p - przeróbka układu rozrządu z łańcucha na pasek, wałek rozrządu FSO Polonez z bitą cechą "W", gaźnik z poloneza typ "S2C", dopasowanie kanałów kolektora ssącego do głowicy, przeróbka ukł. zapłonowego na elektronik (tzn czujnik indukcyjny zamiast platynek), pompa oleju również z Poloneza - i "kredens" zwijał...
dziś podmieniałem z dobrego komputer cewka przewody świece czujnik położenia wału cały moduł wtryskowy--- gażnik i NIC nadal lipa widzę ze podczas strzelania opada o 1/2 obrotomierz i miga kontrolka silnika czym to cholerstwo zdiagnozować jaki program i fejs poz.piotr
ja zawory zawsze ustawiam na ssacy 0,20 a wydechowy 0,25, tak zreszta podaja ksiazki i jest oki!
regulacja zaworów nikomu nigdy nie zaszkodzila,tymbardziej jeżeli autko jeździ na gazie,ja w 125(silnik Polonez) miałem słaby styk zasilana owego modułu ale przy samej stacyjce,podobne objawy ale wyszło gdy coś dotykałem i w końcu kabelek całkiem się urwał
Witam.Najpierw trzeba przeczyścić gażnik,zdejm pokrywę z gażnika i zobacz co jest w komorze pływakowej.Wykręć dysze pamiętając gdzie która ma być,nie zgub uszczelek,przedmuchaj wszystko i skręć,wlej do komory pływakowej trochę paliwa czystego i zajmij się zbiornikiem i pompą.
Najprawdopodobniej autor albo już odpalił lub się rozmyslił. Dla potomnych powiem tak: Jeśli na tulejach cylindra pojawiły by się ślady rdzy, to czy będziemy obracać ręcznie, czy rozrusznikiem to skutki będą takie same. Obecnie sprzedawane oleje są o niebo lepsze niż dawniej (czytaj z 20 lat nazad). Dawno temu obawy autora mogły by być uzasadnione w...
Od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem samochodu na gazie.Problem występuje tylko na zimnym silniku i gdy temp.spadnie do ok.50 stopni. Jeżeli odpalam na paliwie auto pali "na dotyk". Polonez rocznik 1992 ,gaźnik,przebieg 170tys.
rozio , nic nie piszesz co to za instalacja. Ja w polonezie miałem instalację Lavato I gen (bez komputera). Ale po kolei: 1. Warunek - silnik tylko na benzynie (zakręcony gaz na butli) powinien pracować bez zarzutu. Układ z termostatem i rurą od kolektora wydechowego, którego nie jak piszesz nie masz, ja miałem sprawny i wcale to nie przeszkadzało...
Tu pewnie jest czujnik indukcyjny więc moduł od starego poloneza albo opla na gaźniku i cewka. Niestety nie potrafię powiedzieć czy czujnik będzie dawał odpowiedni sygnał (chodzi mi o dopasowanie napięcia) do modułu i czy to zadziała - podłączysz to będziesz wiedział.
Nic nie piszesz o silniku - czy jest na wtrysku czy na gażniku ; czy ma katalizator . Jeżeli jest na gaźniku to zalej zbiornik do pełna i nie ma czym się przejmować . Jeżeli jest na wtrysku i ma katalizator to proponowałbym zdemontować zbiornik i wylać zawartość a następnie zalać świerzą benzyne.
Ssanie to zwiększona dawka paliwa. Na jałowym obroty są wówczas wyższe. Takie cuda to były w Polonezie na gaźniku. Szukasz sobie na siłę problemu
Jestem właścicielem samochodu Daewoo Tico SX 1998 od nowości. Nigdy nie miałem kłopotów z gażnikiem i spalaniem, do tej pory średnio spalał mi 5litrów paliwa. Niedawno zaczął mieć za duże obroty. Pojechałem do mechanika, który wymienił mi zaworek od regulacji obrotów. Następnie co się okazało zaczął palić 10l/100km. Nie wiem dokładnie co mechanik grzebał...
Witajcie!!!Chcę kupic sobie poloneza z gazem z rocznika od 1994 (chodzi o ten szerszy rozstaw kół,szerszy niz przed roliem 93) do roku 1997(nie chcę gsi wielopunktowy wtrysk delphi) -zaraz powiem dlaczego//poraźcie mi proszę ,który napęd poloneza najlepiej radzi sobie z instalacją lpg na mikserze-najmiej pali(sekwencja opada)Gli abimex czy bosch( już...
Zawsze do silnika można, po dorobieniu podstawy założyć prosty, łatwo dostępny gaźnik na przykład z poloneza czy łady
gażnik naprawa gażnik malucha zalewa gażnik
schemat outlander scalanie komórek zelmer zvc425ht
Ciemny pas na ekranie tabletu Lenovo - przyczyny i rozwiązania Adapter D2B Mercedes: Jak działa i do czego służy?