Moze masz ruszone zawory po tej przygodzie z paskiem? Popytaj ludzi tytaj na forum, polecam bo w miskach sa dobrzy: www.mitsubishiklub.pl ( jak by w dziale galanta nikt nie odpowiadal to wejdz do warsztatu, tam zawsze ktos siedzi) oraz http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/
Zabieraj od nich auto, zanim zepsują ostatecznie!
czy problem już rozwiązałeś, bo mam ten sam z takim samym samochodem i byłbym wdzięczny o jaką kolwiek wskazówkę co z tym zrobić
Na zimnym silniku po odpaleniu auto gaśnie, jak się nie przytrzyma go na obrotach to zgaśnie, temp powietrza ok , pokazuje ok 20 stopni, także to nie to. Zresztą jak się nagrzeje i chodzi ok w miarę, po włączeniu klimatyzacji lub świateł nie podnosi obrotów, a po zgaszeniu auta, po ok 5 minutach znowu gaśnie.
Układ zapłonowy
zapraszam na poprawke. GAZOWNIK:)
Diesel? Benzyna?
Tylko ta jedyna, nic więcej, myślałem że ma to coś z abs-em ale kontrolka od abs-u gaśnie wraz z odpaleniem silnika.
Filtr paliwa jest nowy. ASO MMC Zabrze - byłem, tragedia - niemają programu, komputera i innych takich, bylem też w 3 niezaleznych - to samo. To coś ma kości serwisowe. Dzieki Dodano po 9 Cała historia tego jest taka. Autko od jakiegoś czasu traciło moc - szczególnie jak było wilgotno. Miałem wyjazd do włoch i niestety w czechach zerwał sie pasek (mały)...
Cześć, mam problem z ABS w Mitsubishi Galant 2.0 97 136KM. Wszystko się zaczęło po tym jak chciałem "wymrugać" kod błędu silnika. Zwarłem zamiast pinów 1 z 4 to 8 z 5 bo niestety pomyliłem strony złącza. Pin 8 jest opisany gdzieś na necie ze to ABS. zwarty został do masy (5). Od tego czasu świeci mi się kontrolka ABS. Próbowałem bezskutecznie skasować...
Jak wyjmę bezpieczniki światła gasną.
Dzięki za info. Wybłyskałem kod 22 rpm sensor.Skasowałem błędy a teraz komputer błyska z krótkim odstępem non stop.Czy to może być uwalony sterownik? Rozrusznik kręci kontrolka check gaśnie po chwili jak się wyjdzie z ,,trybu diagnostyki '', lecz wtryski nie leją i iskry brak.
W moim przypadku prawdopodobnie był to efekt łańcuchowy. Po pierwsze strzeliła mi nagrzewnica i płyn się lał na przekaźniki. Zrobiłem nagrzewnice, po pewnym czasie padł przekaźnik od pompy, ponieważ zardzewiał, wystarczyło wymienić przekaźnik, niestety kiedy zamieniłem jeden z drugim pewnie poszło jakieś zwarcie na sterownik bo przestała zapalać się...
dzięki to pewnie jest kawałek jakiegoś programu diagnostycznego jeśli byłoby coś jeszcze to będę wdzięczny poprostu nie mam nic.... o tym modelu, np wyświetla mi sie dioda check engine i po chwili gaśnie a został odłączony od zasilania na ponad 24 godziny... Jacek
To proste, po zamknięciu pilotem trzeba magistralę wybudzić, masz wtedy znowu 30s. na domknięcie. No własnie ,tylko jak to zrobić ? mam podświetlenie stacyjki i zauważyłem że jak wyjmę kluczyk otworzę drzwi i zamknę to zasilanie stacyjki pali się jeszcze około 20 sec. i gaśnie ,może pod te zasilanie się podpiąć ?
Zaświeca sie lampka grzania,po chwili gaśnie ( z reguły 5 sek),wtedy sie startuje.Sterownik w mits. ma grzanie z duzą mocą -około 7 sek. po czym obwód podgrzewania jest przełaczany na małą moc.
Witam tak jak w temacie mam problem odnośnie Check Engin od założenia instalacji gazowej sekwencyjnej zapala się kontrolka check engin ale tylko na chwile się zapala i zaraz gaśnie i jakiś czas się nie zapala i później znowu przez chwile się świeci i gaśnie czym to może być spowodowane? Silnik się nie grzeje. Proszę czytać ogłoszenia działów, w których...
Witam. Posiadam samochód Mitsubishi Galant 2.0 TD rocznik 97 (nowszy model) z ABS-em. Moim problemem jest zapalająca się pomarańczowa kontrolka ABS. Sprawa wygląda następująco: po zapaleniu silnika kontrolka po krótkiej chwili gaśnie, więc niby wszystko ok. Gdy silnik trochę popracuje zarówno na postoju jak i po krótkiej jeździe kontrolka zapala się...
Kolego a dobrze odpowietrzyłeś układ zasilania paliwem po wymianie filtra paliwa?? Bo z tego co sam przechodzę z japońcem (mam galanta w dieslu) to trzeba go naprawdę porządnie odpowietrzyć po wymianie filtra paliwa lub po zabraknięciu paliwa. Tam masz turbinę czy sprężarkę??
Jak w temacie. Kiedyś miałem awarię - jeden wtrysk się stopił. Przy okazji ułamałem jeszcze plastik w dyszy. Po wymianie całej dyszy i wtrysku doszedłem do tego że jest spalony bezpiecznik od trzech wtrysków - one nie działały. Wymieniłem bezpiecznik auto zaczęło działać na gazie. Radość trwała krótko. Po przejechaniu kilku km coś zaśmierdziało spod...
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem posiadaczem Galanta rocznik 2000 2.4 GDI. Autko świetne ale mam z nim pewien problem. Otóż po odpaleniu, zazwyczaj po dłuższym postoju lub rano, silnik pracuje bardzo nierówno na niskich obrotach. Krztusi się, dławi, wyraźnie czuć spaliny mimo to nie gaśnie. Po ok 20-30 sek. lub dodaniu gazu problem ustępuje i silnik...
Niestety nic nie dało odłączenie tych przewodów. Natomiast zauważyłem, że na paliwie zapala mi sie czerwona kontrolka na przełączniku i wtedy gaśnie. Odpaliłem na gazie przełączyłem na paliwo i udało mi się go wkręcić na obroty(dodając pulsacyjnie gazu) i wtedy paliła się pomarańczowa kontrolka w przełączniku, gdy przestałem dodawać pulsacyjnie gazu-...
Miałem problem z niskim napięciem ładowania akumulatora, więc przy okazji drobnego remontu wymieniłem moduł regulatora napięcia i szczotek. Myślałem, że problem ustał bo na zimnym silniku, zaraz po włączeniu napięcia ładowania przy obrotach 1000 było na poziomie 14,1-14,4V. Ale po minucie napięcie spadło do ok 12V i podnosi się na jakieś 13,6-13,8 jak...
Witam piszę pierwszy raz na tym forum, dlatego mam nadzieję, że post został zamieszczony w odpowiednim miejscu. Problem z którym zwracam się do forumowiczów stanowi mój Mitsubishi Galant z 1998 roku z silnikiem o oznaczeniu 4G63 2.0 16v. Problem pojawił się podczas jazdy na początku zaświeciła się kontrolka silnika, sam motor zaczął nierówno pracować,...
Witam, posiadam Sebringa I coupe z 1995 roku i tu mam pytanie do was, musiałem wymienić uszczelki oraz oringi od obudowy termostatu więc aby wykręcić musiałem odkręcić też aparat zapłonowy, po złożeniu jak widać czerwony kabel jest luźny oraz niżej w kostce czerwony z zielonym paskiem idzie obok czarnego po prawej... gdzie powinien być ten czerwony...
Witam. Jeżdżę Mitsubishi Galantem z 98 roku. Mam w nim instalację Just Heavy .Nadmienię też że instalacja ma już prawie 10 lat. Od jakiegoś czasu wystapiły problemy z instalacją. Sprawa wygląda w następujący sposób. Gdy pierwszy raz odpalam samochud , gdy silnik osiągnie już temp odpowiednią do przełączenia się na gaz (temp. optymalna), centralka przełącza...
Witam wszystkich serdecznie Przepraszam że tak z partyzanta się podpinam pod temat ale jestem nowym użytkownikiem i nie mogę założyć tematu w głównym wątku. Mam nadzieję, że moje pytanie odnajdzie się w tym temacie. Jestem posiadaczem Mitsubishi Galant 2,5v6 z 2001r. komputer pokazuje następujące błędy: P0431 warm up catalyst deteri oration 2 P0155...
Panowie ja też mam problem. Mitsubishi galant 2.0 z 93r. Od paru dni mam tak że owszem odpalał ale po przejechaniu średnio 1,5km zaczynały się obajwy jak by brakowało paliwa, po prostu gasł. W trakcie jazdy to nie był problem bo zawsze udawało mi się go przywrócic do życia z "dwójki" i po kolejnych kilku km było już ok, nic się nie działo. Problem pojawił...
Witam prosił bym o opisanie mi co do czego służy i co mam ustawiac Od razu mówię ze jestem trochę zielony w tych sprawach a problem mam taki ze auto albo niema mocy lecz silnik dobrze pracuje i fajnie odpala albo ma moc lecz gaśnie po odpaleniu i nie chodzi równo. Dodaje zdjęcia mojej instalacji gazowej. Oraz jakby mi ktoś mógł powiedzieć co to jest...
Witam. Jeżdżę Mitsubishi Galantem z 98 roku. Mam w nim instalację Just Heavy z reduktorem GENIUS HS.Nadmienię też że instalacja ma już prawie 10 lat. Od jakiegoś czasu wystapiły problemy z instalacją. Sprawa wygląda w następujący sposób. Gdy pierwszy raz odpalam samochud , gdy silnik osiągnie już temp odpowiednią do przełączenia się na gaz (temp. optymalna),...
stag tez slyszalem ze jest bardzo dobry Stag 50/100/150 są bardzo dobre. 2l i L-plus to śmieci, stworzone żeby imitowały II generację dlatego, że przepisy zabraniają montażu I generacji do auta wyposażonego w katalizator. Ale powiedz co da lepszego ten sterownik ? skończony zakres pracy ATT ? No ok można ograniczyć, doda jakieś funkcje cut-off nie...
Ze dwa lata temu jakiś mechanik właśnie zasugerował mi palec, kopułkę itd. Kupiłem wtedy jakąś podróbkę i na chwilę pomogło a później problem powrócił. Jak rozwiązałeś problem, czyli co kupiłeś oryginał? Zamiennik? Jest na to sposób aby to sprawdzić? na oryginale z 10 lat jeździł bez tego problemu. Ja kupiłem zamiennik i też po pewnym czasie było tak...
Witam... Ostatnio miałem podobny problem tyle, że w Galancie... Raz sie kontrolka ładowania zapalała, raz nie, czasem przy chodzącym silniku przygasała i po dodaniu gazu ewentualnie gasła... Okazało się, że powodem tego wariactwa były wytarte szczotki na alternatorze... O jeden dzień sie spóźniłem i samochód musiałem zholować, ponieważ akumulator sie...
Jestem doświadczonym kierowcą, jeździłem wieloma samochodami i rzadko kiedy jeździłem jednym autem dużej niż 2 lata. Zawsze coś mi nie pasowało. Teraz już wiem jakiego auta szukam wiec chciałbym kupić coś na lata. W moich dotychczasowych autach doskwierało mi: TICO - brak klimatyzacji Punto 1,9 JTD - skomplikowana budowa i jej kosztowność (wtryski,...
Ok, Dzięki za wskazówki. Jutro pojadę do niego i spróbuje zbadać te Hallotrony. A ten bezpiecznik w trakcie gaśnięcia się nie przepala. Po prostu kolega Edek mówi że się przepalał - obecnie zwatowany jest. Jutro sporządzę zestaw diodowy i podłączę się do rozdzielacza, to znaczy aparatu zapłonowego.
Auto odpaliło i po przejechaniu 5 km dusiło się przy dodawaniu gazu, aż w końcu stanęło. Doładowałem akumulator i po kolejnych 5km. to samo. Dlaczego doładowujesz akumulator ? 2. Podczas testowania wjechałem na wertepy i najpierw podświetlenie wskaźnika temp. silnika (prawy zegar) zaczęło migać, aż w końcu zgasło. W czym problem? 3. Wydaje mi się,...
Witam, mam możliwość kupienia od znajomego Mitsubishi Galant 2.0 136KM z 1997 roku, po dobrej cenie. Jest tylko jeden problem, gdy włączam zapłon, świeci się kontrolka "check engine" i nie gaśnie po odpaleniu i do tego zaraz po uruchomieniu silnik wchodzi na wyższe obroty (rzędu 1500-2000rpm), po chwili spadają do 1000 i skaczą w zakresie 800-1000rpm....
galant benzyna galant błędy galant klima
fujitsu siemens reset baterii volvo silnika uszczelka popychacz
opryskiwacz plecakowy sharp 32bc3e
Schemat wzmacniacza głośnikowego Radmor FM3011 A706 UL1481 TBA810AS Renault Master P182F – błąd IMS skrzyni, komunikat „Injection fault”, diagnostyka CAN