Witam mam problem z samochodem nissan Navara 2018 2.3 Problem polega na tym że gdy tylko auto trochę pojezdzi zaczyna brakować mu równej pracy, zaczyna gasnąć na wolnych obrotach, później jest ciężko odpalić (kręci ale nie odpala) pomaga odpięcie akumulatora i podpięcie znów, wtedy wszystko pracuje ok równo, do kolejnego razu. Najzabawniejsze w tym...
witam mam takie pytanko bo zauważyłem dziwne zachowanie się stacyjki w golfie z 94 roku otóż po przekręceniu stacyjki zapalają się kontrolki i powoli dalej kręcąc na rozruch one zaraz gasną a rozrusznik zaczyna kręcić a auto nie zapala i mogę go tak piłować do śmierci dopiero gdy mocniej przekręcę stacyjkę do końca do oporu to na końcu zapalają sie...
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem Golfa IV, rocznik 2001, silniki benzynowy 1.4L Mam nadzieję rozwiać swoje wątpliwości dotyczące kontrolek na desce w/w samochodu. Wygląda to tak: po włączeniu zapłonu na desce zapalają się kontrolki, po chwili większość z nich gaśnie, zostają tylko 3: - EPC - Check Engine (silnik z piorunkiem) - Trzecią można opdpuścić...
Po przekreceniu na rozruch wszystko gaśnie a rozrusznik milczy. Próbuj, bo to wygląda na padnięty aku, lub brak zasilania z akumulatora. Plusy, masy, skrzynka bezpieczników, coś mogło się przygrzać od słabego kontaktu i wreszcie całkiem umarło tracąc połączenie. Na moje, kontrolki gasnąć nie powinny. Koła bym tu nie podejrzewał, tylko coś obok niego....
Więc jak pisałem zest w alternatorze ze szczotko-trzymaczem
Witam, Na Pana miejscu na początku spróbowałbym ustalić czy problem wynika z nieprawidłowego funkcjonowania instalacji gazowej (zakładam że to instalacja sekwencyjna) czy może wynika z jakiejś usterki osprzętu bądź sterownika silnika. Po pierwsze zlokalizowałbym bezpiecznik instalacji gazowej, powinien znajdować się gdzieś na przewodzie zasilającym...
Na kolktorze ssącym jest przepływomierz pod przepływomierz włóż rękę prawdopodobnie spadła rurka gumowa.Powodzenia.
Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z moja Cytrynką. Zrobiłem tym autkiem ok 60 tkm praktycznie bez awarii. Od pewnego czasu zaczęły się problemy. Na początku zauważyłem, że przy rozruchu kręci trochę dłużej. Pierwsze co zrobiłem, to założyłem nowy filtr paliwa. Nic nie pomogło. Jeździłem wiec tak dalej. Po pewnym czasie rozruch był coraz...
Jak rozrusznik nie kręci to; 1-padł 2-kostka stacyjki do sprawdzenia.
Witam wszystkich, mój problem polega na tym, że zakupiłem accorda v generacji ze zwykłą instalacją gazową autronik. Auto miało wyjęty zbiornik paliwa bo podobno miała nie działać pomnpka gdy go włożyłem okazało się że są zgnite przewody paliwowe, wymieniłem, szły 3 ja włożyłem zasilanie i powrót, opary paliwa ze zbiornika dostają powietrza aby się zbiornik...
Pomysł bardzo fajny, choć raczej jako zabawa niż praktyczne rozwiązanie. To troszke pracochłonne aczkolwiek świetne rozwiązanie. Osobiście doradzałbym postawienie czegoś innego niż M$ Windows - może faktycznie przywieszać. Ale co wstawisz zależy od Twojej znajomości komputerów i osów. Wstępnie widzę, że płyta i procek wytrzymają niejedno o ile ich nie...
Lanos jest prosty jak drut.Rozbierasz obudowe kolumny kierownicy,od góry zobaczysz sześciopinową niskoprądową złaczkę do której idą przewody z przełącznika.Trzy z tych przewodów to są twoje swiatełka które chciałeś zautomatyzować.Potrzebujesz znależć dopływ 12v oraz dwa przewody którymi sterowane są przekażniki krótkich i postojowych.Dalej rusz głową...
Tak, najlepiej jak będzie niegasnące przy rozruchu.
Czujnik wału,przekaźnik silnika,kostka stacyjki. Takie podejrzenia.
Zmień plus po stacyjce na niegasnący przy rozruchu.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
Może to wskazywać na uszkodzona stacyjke.Przewód czarny to napięcie nie gasnace w czasie krecenia rozrusznikem.Przewód brązowu z czerwonym paskiem to 1 pozycja stacyjki na zasilanie radia(Ginie dopiero po wyjeciu klucza) i czarny z żółtym to zasilanie ginące w czasie rozruchu.Sam rozrusznik to czerwony z czarnym.Sprawdż czy w czasie krecenia ginie kontrolka...
To raczej jakiś zestaw głośnomówiący.Sprawdź po symbolach w google.
jak to zwykle przy róznego rodzaju oringach - w zasadzie powinno się je wymieniać jeśli już się je ma w ręce ( ale wiadomo jak to jest) Ważne aby wszystko było czyste nieuszkodzone i (suche zwłaszcza w tym wypadku). Niekiedy dla sprawdzenia czy nie ma zaciagu lewego powietrza można wykożystać właśnie aerozol do czyszczenia przepustnic - to jakies pochodne...
Lampka ta gaśnie dopiero po rozruchu silnika. Więc masz wszystko w porządku.
Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
Podstawa podstaw- aku podmienione ?
Sprawdź czy przewody szczelne
Witam Kolego. Mam taki dam.problem co kolega tylko ja jeszcze przy pompie nic nie robiłem.Odpali od strzała ale zgasnie za 4sek. Polałem pompę ciepła wodą i odpali od razu. Podpowiesz co mam nie tak z nim
NO - blokowany obwód jest normalnie rozwarty, przekręcenie zapłonu przy wyłączonym alarmie pozwala odpalić samochód. NC - blokowany obwód jest normalnie zwarty, przekręcenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie rozwiera ten obwód. Plus po stacyjce znajdź nie gasnący przy rozruchu. Jaki to samochód?
Oj prawie rok minął od ostatniej wizyty tutaj :) Odpowiadając na wcześniejsze pytania, udało mi się uruchomić tą pompę na nieoryginalnym silniku. Obecnie jestem na etapie, montażu sprawnego manometru ponieważ nie jestem pewien co do wskazań obecnego, oraz zastanawiam się nad sterowaniem tego urządzenia. Sprężarka jest połączona bezpośrednio z wałem...
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
Uruchom silnik i zmierz napięcie na akumulatorze powinno przekraczać 13,8V a nawet osiągnąć 14,4V , nawet przy włączonych światłach i innych odbiornikach elektrycznych . jeśli nie możesz uruchomić silnika to najpierw podładuj akumulator . Napisz co ci wyszło.
Kostka stacyjki do wymiany.
Nie podałeś modelu samochodu,ale wnioskuję po kolorach że to Golf III.Plus po stacyjce ma być niegasnący przy rozruchu. Tak jak napisałeś ,w alarmie jest włączony tryb serwisowy i w pamięci alarmu pozostaje nawet po odłączeniu zasilania.Musisz wyłączyć tryb serwisowy (według instrukcji),sprawdź również czy przycisk autoryzacji nie jest zwarty.
Podłącz woltomierz lub żarówkę 12V 21W do zacisków rozrusznika. Zobacz jakie napięcie jet w chwili rozruchu lub czy żarówka nie gaśnie pod obciążeniem rozrusznika.
masz walnięty tylny czujnik na listwie, standardowa usterka w tym silniku ( niby jest dobry a jednak powoduje zgasnięcie silnika)
Przy immo będzie błąd: Sterownik Zablokowany, auto będzie zapalać i gasnąć po 3-4sek.
Najpierw zobacz sobie świecę , a później gaźnik bym patrzył . Jak ma automatyczne ssanie to też trzeba się upewnić , że działa tak jak należy . Co do gaźnika to oprócz samego obejrzenia stanu regulacje zalecam.
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Tematem jest Mascott 2,8. Pali jak zimny, jak się nagrzeje gaśnie i ciężko pali. Wymienione: czujnik temp. silnika, wymieniony regulator pompy, wymieniona pompka, podstawiony zawór na listwie. Przejechałem po kilku mechanikach — żadnych opiłków. Wymienione filtry. Brak pomysłów, obstawiają pompę, a Mascott ma 120 tys....
pchnij palcem klapę spiętrzającą przy rozruchu
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
Jest to spowodowane spadkiem napięcia podczas rozruchu.
mam problem z rozruchem cieniaska.Objawy-po włożeniu kluczyka do stacyjki i zgaśnięciu lampki od elektrozapłunu przekręcam kluczyk dalej i gasną wszystkie kontrolki(olej,akumul)a nawet radio się rozłącza.Dwa razy rozrusznik próbował cos pokrecic ale teraz głucho. kolega mówi że jest zwarcie w stacyjce.Nie mam akumulatora zastępczego.Czy mogę jakoś sprawdzić...
auto jest bardzo proste do zrobienia,pompę możesz ciąć bez problemu,jest w progu na kolorze niebieskim,kierunki o ile pamiętam łapałem w progu albo pod kulumną kierownicy pomarańczowy i zielony,krańcówki masz na szarym w boczku kierowcy,możesz też odciąć bez ryzyka niegasnący przy rozruchu plus po stacyjce w jej wiązce-przewód dość gruby ale można ciąć,prądy...
Jeśli stuki z okolic rozrządu to trzeba tam zajrzeć.
Akumulator Zacznijmy od akumulatora, trzeba sprawdzać dość często stan jego naładowania, w motocyklach są małe akumulatorki w porównaniu do samochodowych. Maja średnio od 10 do 14 Ah pojemności i gdy często robimy krótkie trasy i często odpalamy motocykl, to alternator nie zdoła nam naładować akumulatora by zrównoważyć stratę prądu, którą rozrusznik...
Witam. Problem dotyczy ogólnie mówiąc świec żarowych.Zaczęło się od tego że kontrolka świec żarowych na desce (peugeot 306 1,9 D z 2000r) zapalała się tylko na 1s i gasła - świece nie były podgrzewane. Po wymianie czujnika temp. kontrolka pali się i nie gaśnie (świece są grzane) Gaśnie dopiero po rozruchu silnika.Wymiana przekaźnika świec powoduje iż...
masz nieszczelny układ paliwowy albo pompa siada
Dokładnie o tą gumę mi chodziło, jeszcze coś mi się przypomina że przy strzale często spadał wąż od silnika krokowego. Albo lampka w dłoń i szukać, albo zaprowadzić do jakiegoś dobrego gazownika, na pewno sobie z tym poradzi.
http://obrazki.elektroda.pl/2989279300_1... Tu masz pokazane miejsca z numerami i kodem silnika.
Ten "pyk" to koniec szczotek lub automatu lub zardzewiałe przyłącze "plus", lub brak masy na tylnej obudowie rozrusznika. W koreańcach ta żółta kontrolka z kluczykiem gaśnie dopiero po rozruchu, tak że to zostaw w spokoju. '
Sprawdź płyn chłodniczy, widziałem takie objawy, gdy było za mało płynu i nie przechodził przez cały układ. Sprawdź też czy jak zgaśnie pierwszy raz nie masz szronu na reduktorze, mikserze lub przepustnicy (dotknij reką czy nie są zimne). Jesli płyn jest a mimo to szronieje to trzeba poprawić obieg płynu przez układ.
Przecież to jest proste do sprawdzenia. Ściągasz przewód wzbudzenia z alternatora i zwierasz go do masy. Jeśli żarówka sie zaświeci to wszystko ok z kablami, a masz do naprawy alternator. Dosłownie minuta roboty.
Może być uszkodzony alternator lub jego przewód kontrolki. Wentylatory startują po uzyskaniu sygnału ładowania. Masz kontrolkę akumulatora na liczniku po zaplonie i czy ona gaśnie po rozruchu?
rozruch gasnąć próba rozruch gasnąć gasnąć kontrolka rozruch
atrybuty pliku gwint dysza palnik samsung phones
prostownik tyrystor elektrownia wiatrowa
Volkswagen Passat 2012 - problem z otwieraniem pokrywy silnika Komunikacja sterownika BT auta z chińską stacją multimedialną