Witam. Na pewno nie rozrząd , jeśli obroty falują , to na 99% silniczek krokowy przepustnicy, i od tego bym zaczął, nie kosztuje dużo , wymiana to pestka , falowanie obrotów tez może być też z innej przyczyny , ale tak jak napisałem w pierwszej odpowiedzi , bez diagnostyki trudno coś napisać. Rozumiem Pani frustrację i że cała ta sytuacja jest niebezpieczna...
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Sprawdź/popraw masy w okolicach tylnego pasa i w tylnej klapie.
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
Brak masy to potoczne okreslenie braku połączenia elektrycznego między odbiornikiem (w tym przypadku lampą), a ujemnym biegunem zasilania połaczonym z nadwoziem samochodu. Wymontuj lampę, sprawdź, czy kostka z kablami jest pewnie połaczona z płytką z żarówkami i czy styki nie są gdzieś zaśniedziałe lub skorodowane. Jesli jesteś laikiem to obawiam się,...
tak to immo
hmm, może mieć ten sam punkt masowy hamulec i moduł grzania świec
Zrób reset swojego komputera benzyny, później naukę, programowanie wolnych obrotów, doczytaj co trzeba zrobić. ECU benzyny podczas pracy na lpg jest oszukiwany co do rzeczywistych efektów spalania mieszanki paliwa, innej na benzynie, innej na gazie. Może tu po pewnym czasie głupieć i zmieniać swoje dobre ustawienia co do pracy na benzynie, od niewłaściwie...
Na rysunku zaznaczyłem Ci map sensor. Mechanik uszczelnił kolektor w miejscu gdzie czujnik wchodzi do kolektora. Co do kosztów to trudno powiedzieć bo było to przy okazji wizyty z wymianą rozrządu, ale koszty nie powinny być duże. http://obrazki.elektroda.pl/2868500300_1...
Jak masz 0,8 to mieszanka bogata , jak 0-0,5 to uboga.(Powinno "skakać" bogata - uboga)
Odkręć jedną krańcówkę zdęjmij z niej kabelek i przy pozostałych zamkniętych drzwiach podłącz do tego kabelka kontrolkę względem masy i naciśnij stop jak kontrolka zaświeci to znaczy że gdzieś mamy zwarcie przewodów.
Musi byc odpowiednia wersja programu acgassynchro.
Jak jadę lagunką to potrafi mi zgasnąć gdy przyhamuje ( czyli jak spada z wysokich na niskie obroty). i wtedy gaśnie A gaśnie bo jest jakieś przebicie na zapłonie, jakieś spiecie, coś nei działa, coś nie gra.. Rozrusznik swoją drogą ale na pewno przez niego nei gaśnie..
Pompa paliwa do wymiany w całości. Tam jest jakaś wada związana z koszem smoka paliwa. Po wymianie usterka ustępuje. Temat przerabiany kilka razy. Pozdrawiam
Za gorąco i ubogo na gazie i podparło zawory. Zrzucać pokrywę wałków, szczelinomierz w dłoń i do sprawdzenia luzy zaworowe.
Zacznij od regulatora jasności oświetlenia.
Napraw odczyt prędkości to reszta sama się naprawi.
Zaczynasz od czujnika stop i jego regulacji.
Na oblodzonej powierzchni nie hamuje się ostro tylko najlepiej pulsacyjnie nie doprowadzając do blokowania kół. Ale to nie nauka jazdy. Przyczyna jest taka że jak się zablokują koła na włączonym biegu to zostaje też gwałtownie zatrzymany silnik, jak puścisz hamulec to wtedy silnik dostaje napędu od kół i z powrotem się kręci. Po prostu musisz się nauczyć...
Wygląda na to, że silnik dławi się powietrzem, ale nie koniecznie. Na początek spróbuj ustawić wlot powietrza do filtra tak, aby podczas jazdy powietrze było zasysane przez silnik a nie "wpychane" pędem samochodu. Jeśli to nie pomoże to sprawdź ustawienia paramertu "CUT - OFF" w sterowniku gazowym jeśli jest ustawiony zbyt nisko, to przy wymuszonym...
Zwarcie lub przerwa w obwodzie regulatora ciśnienia lub pompy paliwa-szukać po przewodach pomiędzy pompą lub zaworu i ECU. W razie potrzeby służę schematami.
Poproś o odłączenie z gniazda diagnostycznego wtyku EOBD, ponowna kalibracja i sprawdź czy jest poprawa. System EOBD nie współpracuje poprawnie ze wszystkimi autami.
Problem rozwiazany
Wygląda to na typowy problem z elektrodyszą wolnych obrotów, jest wkręcona do gaźnika i podpięty przewód chyba na wsuwce- po tym poznasz. Ta dysza ma się otwierać przy zdięciu nogi z gazu, ( Nawet już zapomniałem ,czy nie ma być zasilana ciągle 12 V) a że się zacina, to motor gaśnie.
Niestety, nadal brak rozwiązania.
Od niedawna podczas ostrego hamowania wózek gaśnie. Kolego co masz na myśli pisząc ostre hamowanie ?
Sprawdz wezyki podcisnieniowe przy gazniku.
Regulator ciśnienia sprawdź na listwie cr.
Witam rozwiązał ktoś problem z gasnącym silnika przy chamowaniu Hyundai
Witam. Miałem identyczny problem, wystarczyło oczyścić silniczek krokowy sterujący przepływem powietrza.
Sprawdź kabelki na gaźniku,takie trudne?
A może problem z podciśnieniem, jakieś uszkodzone wężyki...?
Miałem ten sam problem u siebie jakieś 3 lata temu z Astrą F 1,4 i niestety wymiana parownika rozwiązała problem. Z hamowaniem było identycznie, gasł mi na skrzyżowaniu jak tylko mocniej zacząłem hamować, później zaczął mi nawet gasnąc jak podczas jazdy wrzuciłem na luz. I niestety wymiana parownika była konieczna. Po wymianie od tamtej pory wszystko...
Bo jak wypadła ta klapka z kolektora to nie ma ciśnienia na serwie.
Hej. Może ktoś mi podsunie jakiś pomysł nowy. Kia sportage 2 AUTOMAT 2.0CRDI 16V 2008r 136tys km. Problem polega na: podczas normalnej jazdy wszystko jest w porządku. Ale gdy muszę nagle hamować np. Nagle czerwone światło to po mocnym hamowaniu ok 5m przed zatrzymaniem się auta. Silnik nagle gaśnie przełączam na P Lub N to odrazu nie odpali kilka sekund...
Posłuchaj, problem może być błachy jakieś podciśnienie nieszczelne itp. Ale z tych informacji ciężko będzie Ci pomóc. Potrzebny interfejs podpiąć i parametry przejrzeć w kierunku owego silniczka krokowego jak i samej przepustnicy..
Jeżeli gaśnie podczas hamowania to ja bym zaczął od kontroli układu wspomagania hamulca.
Sprawdź kable/wiązkę pod bezpiecznikami w komorze silnika. W Tucsonie jest po stronie kierowcy. Ktoś kiedyś pisał że miał tam wiązkę przetartą czy zaśniedziała i podobny problem tylko to było w Hyundaiu Tucsonie ale kijanka to praktycznie to samo.
Obstawiam że pierwszy błąd to czujnik położenia wału. Drugi błąd raczej pierwsza sonda - czy czasem spalanie nie jest za duże? W pracującym silniku spadają Ci obroty do zera? Cienka linia nad zerem to 500obr/min. Ja bym podregulował wolne obroty. Nie znam dolotu z HR-Vki ale gdzieś przy przepustnicy powinna być śrubka (pod gumową zaślepką, jeśli nie...
I jak? Pomogło wyczyszczenie regulatora? Mam podobny problem z moim 313 cdi z 2005 roku. Objawy są praktycznie identyczne, mogę dodać tylko tyle, że czasem samochód potrafi jechać jakiś czas bez problemu (kiedy jadę spokojnie - ok. 90km/h na pusto na trasie), a kiedy pojadę trochę szybciej lub mocniej przyspieszę to po puszczeniu gazu problem wraca....
Podciśnienia, membrana serwo?
Naładuj akumulator, podepnij i zacznij sprawdzanie, powiedź czy po przekręceniu kluczyka jest kontrolka, zmierz napięcie w instalacji elektrycznej przy 2000 obr.Zegary wstaną po naładowaniu akumulatora, nie miały zasilania!!! Dodano po 1 Kolega PzKpfw4 także może mieć rację :)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
To już sekwencja
Wystarczyło wymienić świece
Sprawdź map sensor. Uszkodzeenie daje podobne objawy.
W moim Clio to samo się dzieje ale poradziłem sobie - walnąłem dłonią z wierzchu w kokpit i zaświeciło! Zdarzyło się to kilka razy ale teraz już dłuższy czas spokój. Prawdopodobnie styki w złączce tablicy wymagają przeczyszczenia ale póki co to działa i nie chce mi się rozbierać. W necie jest manual jak wyjąć tablicę w Clio3
Nie ma pod ręką schematu, ale wypalone styki stacyjki mogą dawać taki efekt. Zmierz napięcie przed i za stacyjką (np. na bezpieczniku od światła cofania) w momencie naciśnięcia hamulca i włączonym wstecznym biegu, zobacz czy się różnią i o ile.
Wygląda na uszkodzone serwo i łapie lewe powietrze przez to gaśnie przy hamowaniu
Na 99% jest to wina panela bezpieczniko-przekaźnikowego,są one bardzo delikatne. 1% to przekaźnik mocy 50A też nie są najlepsze.Najlepiej było by za pomocą mostków podać napijecie na obwody,które szwankują,pojedynczo i wszystkie naraz,czyli pominąć w/w panel.Można też sprawdzić dużym obciążeniem zasilanie na przekaźniki (po ich wyjęciu)Cała ta sytuacja...
hamować gasnąć gasnąć hamować zatrzymać samochód gasnąć hamować
canon eprom wzmacniacz grzeje tranzystor diagnostyka polonez
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Jak zdjąć blokadę prędkości w hulajnodze Xiaomi Electric Scooter 4 Lokalizacja czujnika wału korbowego w VW LT 28