Filtry paliwa i powietrza są ok? To stary prosty samochód , jeżeli silnik ma paliwo i powietrze to musi chodzić.
Odczytaj skasuj i ponownie po gasnięciu odczytaj błędy. Jeśli czujnik wału będzie błąd. Silnik głosno chodzi bo zapewne łańcuch dokonuje żywota.
Częstą przyczyną gaśnięcia deski zegarów są zimne luty na płytce zegarów,objawy są takie jak opisujesz łącznie z gaśnięciem auta. Kod 66-brak komunikacji ccd z body control module i transmision control module . Kod 42 ma kilka tłumaczeń ,ale wszystkie dotyczą raczej obwodu pompy paliwa,niz samej pompy,konkretnie przekaźnika i braku komunikacji z PCM,a...
Luty w module alarmu fabrycznego, luty w module immobilisera - ot'co...
Na drugiej pozycji się kosi i nie ma mowy o gaśnięciu silnika nawet przy cofaniu. Pozycja 3 jest do jazdy i kiedy będziesz na niej kosić zawsze silnik będzie gasł przy cofaniu (takie zabezpieczenie). Mam mccullocha 125 i bynajmniej u mnie tak jest ;) Zapamiętaj: 1- zapłon wyłączony 2-koszenie 3-jazda 4-rozrusznik
Słuchaj, te błey mogą się generować w różnych komponentach, musisz podać z jakiego lub jakich są ona odczytane
Sprawdź płyn chłodniczy, widziałem takie objawy, gdy było za mało płynu i nie przechodził przez cały układ. Sprawdź też czy jak zgaśnie pierwszy raz nie masz szronu na reduktorze, mikserze lub przepustnicy (dotknij reką czy nie są zimne). Jesli płyn jest a mimo to szronieje to trzeba poprawić obieg płynu przez układ.
Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
Na miejscu moderatora wywalił bym ten post. Nie doczytałem czy to Fiat Tipo 1,8 16V,czy też Bravo \Brava\Marea . Różnice niemałe,bo jedno na Marelli,drugie na Hitachi
Jeśli to silnik C14NZ to stawiam na moduł zapłonowy. Wtych modelach moduły padają jak muchy:D
doszles doszedłeś.
albo paliwko Ci sie cofa, zapas ropki w pompie wystarczy na ujechanie pareset metrów, sprawdź węzyki, filtr z pomką-puszczają membrany , nie wiem czy Ty masz tam podgrzewacz paliwa? bo one sa tam bardzo czesto winne. pozdro
Moduł do wymiany
1. Czy objaw występuje na postoju? 2. Sprawdzone ciśnienie paliwa?
w samochodach z grupy vw najczęściej padają modóły pod cewka zapłonową , wymienia sie cała cewkę z modółem bo są razem
Gdy nie chce zapalić- Otwórz skrzynkę koło akumulatora i zamień miejscami przekażniki(powinny być trzy małe,czarne-pierwszy od przodu pojazdu jest od zasilania komputera wtrysku,zamień go miejscami z trzecim) Jeśli odpali przekażnik do wymiany-koszt w ASO około 100 zł
Gaśnie nie zależnie od tego czy jest zimny, czy też gorący. Narzeczona nim z reguły jeździ ale czasem zamieniamy się autami i rzeczywiście zwykle gaśnie przy zwalnianiu przed skrzyżowaniem i przy redukcji biegów. Wiem że muszę wymienić sonde lambda ale nie sądze żeby to było przyczyną gaśnięcia silnika. Pozdrawiam.
Witam Wiadomo co było przyczyną takiego zachowania? Mam to samo i nie wiem co robić? Proszę o odpowiedź.
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
musisz zrobić diagnostyke bo bajek i 100 mozliwości szkoda tu opowiadać
objaw typowy dla opla 1.4 jest to modul zaplonowy znajdujacy sie kolo cewki zaplonowej wiem z wlasnego doswiadczenia mialem juz kilka takich przypadkow pozdrawiam marek
Witam! Przyczyn może być wiele. Sprawdziłbym najpierw stacyjkę. O takich sprawach jak złącza na wiązkach kabli i bezpieczniki w skrzynkach (są 2) lub filtr powietrza nie wspominam, bo to podstawowe czynności przed każdą naprawą. Cześć!
Gaśnięcie silnika podczas jazdy spowodowane alarmem jest bardzo niebezpieczne. Proszę sobie wyobrazić zgaśnięcie silnika podczas np. wyprzedzania. Radzę sprawdzić w specjalistycznym warsztacie, a najlepiej wymontować - bezpieczeństwo jest najważniejsze.Tadzmierz
kolego sprawdż rozrząd mógł pasek przeskoczyć...
Masz nadpisaną mapę w sterowniku. Ale nie trzeba ani examinera, ani drugiego sterownika. Wystarczy delphai, launch, gutmman. Na zimnym silniku, robisz reset sterownika, przepustnicy i koła fonicznego. Uruchamiasz i bez dodawania gazu czekasz do temp. roboczej. Może gasnąć, kichać i bujać obrotami. Potem jazda testowa, miasto i najważniejsze trasa. Dobrze...
Myśle że taki stan za daleko zaszedł by o własnych siłach auto zajechało pod warsztat. Jeśli masz wiecej pary wodnej niż paliwa w zylindrze to żadna jazda .Może być tylko gorzej po każdej próbie uruchomienia silnika tym bardziej że nie wiesz co naprawdę mu dolega .
Dodam jeszcze ze na desce scwieci się chceck i spirala od grzania świec po skasowaniu błędów , pojawiają się podobnie dopiero po tym jak auto zgaśnie i ponownie je zapale Wiązka do kontroli i napięcia.Przekaźnik mam na myśli przekaźnik silnika.A żąróweczka na zasilanie ecm.Ale to mnie wygląda na problem z wiązką albo ecm.
Sprawdź czy są błędy OBD2
Czy można w jakiś sposób sprawdzić kody błędów w domu? Wiem, że w starszych wersjach można było to sprawdzić samemu np. astraI ,vectra.
U mnie takie objawy byly spowodowane sterownikiem pompy wtryskowej. Sam tego nie naprawiałem więc nic więcej nie pomogę.
Samochód już śmiga, regeneracja pompy 2700.00 + demontaż i montaż w trzy dni we Wrocławiu. Polecam warsztat, chętnym mogę podać namiary, proszę podać adres maila. Pozdrawiam
Dziękuję za pomoc, jednak pomogło sprawdzenie i podłączyli pod kompóter i jeżdzę dwa tygodnie, bez problemów dzięki wielkie i wszyskiego najleprzego na ten nowy rok
Podejrzenia idą w dobrym kierunku , drugie nie.
Samochód stał na parkingu przez cały dzień. Wyszedłem i z pracy, ruszyłem samochodem. Dzisiaj znowu silnik zaczął gasnąć. Jechałem podczas upału w dużym korku. Dwa razy zdarzyło mi się, że silnik zgasł. Tym razem silnik gasł nie szarpiąc, obroty nie falowały. Obroty silnika spadały do około 500 rpm, by za chwilę skoczyć do niespełna 1000 rpm. Prawie...
świeca jest czarna, a jak ten gaźnik jak ustawić???
Witam Mam podobny problem. Podczas jazdy zapala mi się czerwona kontrolka silnika (mruga). W tym momencie wyłącza mi się motor i muszę się zatrzymać i przekręcić kluczyk do pozycji zero. Po chwili mogę ponownie odpalić motor. W serwisie sprawdzono układ paliwowy wraz z wymiana filtra. Zrobiono test przelewowy wtrysków. Niestety nie pomogło. Jeśli ktoś...
Wymieniony został czujnik wału,czujnik walka pompa paliwa w baku,wyczyszczona turbina dalej to sama .Przejechałem ostatnio 150km I pięknie nic się nie działo, a tu nagle stop..Nic nie pokazuje, żadnego błędu,kręci i nic..trzeba to odpalić na plakat, i chodzi po jakimś czasie to samo gasnie podczas jazdy ..już nie wiem..może jeszcze wymienić pompę Vacu..???
Czy po usunięciu błędów auto ponownie gaśnie i wyświetla te same błędy?
Jest to typowy objaw związany ze sporadycznymi brakami zasilania sterownika silnika a winę za to ponosi przekaźnik zasilania styku prądowego "30". W Twoim samochodzie będzie to zapewne przekaźnik z oznaczeniem na obudowie "109". W takich przypadkach pomaga przeszlifowanie jego nóżek i/lub zdjęcie z niego obudowy i poprawienie lutownicą lutów na płytce...
Jest na to rada wymień halla i będzie wszystko ok Pozdrawiam
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Odkopałeś kotleta z przed roku-ale masz rację,konstrukcja tego filtra jest skopana,można podłaczyć odwrotnie i zaczynają się cyrki.
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy i zwracam się z prośbą do wszystkich może ktoś mi pomoże. Niedawno nabyłem Opla Vectrę 1,8i z 94r, z którym mam problem, otóż po przekręceniu kluczyka pomarańczową kontrolkę z rysunkiem silnika (niewiem od czego ona jest) powinno się włączyć pilotem i dopiero zapalać silnik. U mnie czasami muszę ją zapalać...
Odłącz przewód przepływomierza jak coś się zmieni to znaczy,że przepływomierz jest ok
niewiem o czym piszesz coś ci sie pokręciło mam 2.3 V5 150ps w golfiku 4 rok 2000 i diagnozowałem go VAGiem chyba logiczne i silnik niema błędów ale i tak coś niegra bo odcina zapłon nieznam przyczyny tego faktu jakieś propozycje!!!! niewiem już czego sie złapać
Może być tak że dopiero po nagrzaniu coś szaleje i to wtedy trzeba zrobić diagnostykę lub najlepiej pojeździć z podpiętym kompem inaczej wymiana części jest wyrzucaniem kasy w błoto.
gruszki nie sciska, sprawdzalem wlasnie, przewod tez jest drozny. czytalem jeszcze na forum ze moga sie zawory zapowietrzac....czy to mozliwe? jezeli tak to jak to usunac? a moze znacie jakas inna przyczyne, bo juz z sil opadam;/
Witam mam od kilku dni niemały problem z tym autem. Problem polega na tym, że podczas jazdy silnik przerywa na chwilę co powoduje mocne szarpnięcie całym autem. Wygląda to tak, że podczas jazdy ze stałą prędkością samochód traci gwałtownie moc, nie reaguje na gaz i po chwili zaskakuje i jest mocne szarpnięcie do przodu. Dwa razy nawet zgasł. Nie dzieje...
Co ma tulejka rozrusznika do gaśnięcia silnika ?. Jak silnik sam gaśnie i później jest problem z uruchomieniem to wskazuje to raczej na instalacje elektryczną.
Witam, Jestem już po sprawdzeniu auta na komputerze, błędy jakie się pojawiły to: P0404 - Sterowanie zaworu EGR P0101 - Przepływomierz P0191 - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa P0110 - Sygnał temp. powietrza z przepływomierza P1671 - Regulator ciśnienia paliwa Błąd P0110 pojawił się dlatego że sprawdzałem auto z odpiętym przepływomierzem ponieważ błąd...
Witam Mam bardzo podobny problem w punto '97 silnik 1,2. Mianowicie: 1. Podczas gwałtownego wzrostu obrotów silnik się dławi aż do zgaśnięcia i zapala się lampka awarii wtrysków. Można tego uniknąć przyspieszając bardzo delikatnie, ale to oznacza spowolnienie ruchu i wnerw innych kierowców na skrzyżowaniach. Oczywiście po odpuszczeniu gazu samochód...
potwierdzam opinie kolegów-hall
Miszko ja bym na twoim miejscu podpiął równelegle do pompy paliwa kontrolkę , najlepiej przy samej pompie i pociągnął tak abyś mógł widzieć ją w czsie jazdy wtedy wiedziałbyś czy pompa ma zasilanie czy nie. Następnie gdzyby to nic nie dało należało by podpiąć manometr na szyną paliwową i poobserwować co się dzieje z ciśnieniem szczegulnie kiedy silnik...
Sprawdź jeszcze klemy aku.przeczyść je i sprawdź czy nie są luźne ... ale bym obstawiał cewkę .. spróbuj poczyścić styki dopływu zasilania cewki , moze coś pomoże ... Co za bzdury piszesz! Krokowca niech też może wypucuje.
Witam. Mam identyczny problem ze swoja mazda 323f z 2000r. Poradziles sobie jakos z tym problemem? Na komputerze wyszedl mi blad z czujnikiem egr i turbina. Turbina zregenerowana czujnik jest narazie 'za ślepiony' i problem dalej istnieje
Więc jeśli Cię męczy ten problem to napisz dokładnie co i jak. Raz piszesz, że gaśnie a raz że zwalnia (to są dwa różne objawy). Napisz w jakich okolicznościach się tak dzieje, jaki masz gaźnik w tym silniku itp. Chętnie bym pomyślał nad Twoim problemem ale wróżką nie jestem ... Faktycznie istnieje możliwość obladzania gardzieli w gaźniku. Sprawdź dokładnie...
Mam problem z moim SAXO. Mam silnik 1.1 i gaz Autronic al600 generacji 2. Na poczatku mialem wywalony silniczek krokowy od gazu i wtedy palil mi 10l/100km gazu. Zalozylem silniczek krokowy i spalanie spadlo na ok 7,5l. Po pewnym czasie (przejechaniu powiedzmy 2tyś km) podczas zapalania jest na benzynie. Odpala dobrze ale po okolo 5 sek spadaja mu obroty...
to wina swiec
Witam powiedzccie gdzie znajduje sie ten przekaznik?? i jak wyglada, jak z dostepnoscia i cena? dzieki i pozdrawiam :)
Oj ta Ibiza - objawy byly takie -odpalał na ciepłym zapalał po ostygnięciu , badanie przy odpalonym (gumowy młotek i delikatne opukiwanie pracujacego silnika) wykazało utajoną usterkę czujnika halla , puk młoteczkiem - zgasł , ciepły to nie odpala - puk w czujnik i odpala. Wymiana czujnika ( dość trudny demontaż ) i gra muzyka.Dodam ,że diagnostyka...
Jeśli chodzi o mapsensor to jest nowy
Może masz przetartą izolacje przy czujniku położenia wału korbowego. Też kiedyś miałem podobne objawy w palio czujnik sprawdzałem kilkakrotnie i wyglądał na dobry. przy wymianie na nowy zobaczyłem dopiero w czym był problem (przytopiona izolacja powodowała problemy co jakiś czas z uruchomieniem i gaśniecie silnika podczas jazdy.
witam mam problem silnik w czsie jazdy szapie -przerywa raz mi zgasł i niemogłem go zapalić zarówno jak jest zimny i ciepły silnik 1,3 jaka przyczyna zgóry dzieki.:!:
Rozrusznik się nie obraca, bo jest sterowny ze sterownika silnika ( w elektromagnesie jest elektronika). Diagnoza zrobiona niedokładnie.
tłumik jest mocno przymocowany to bardziej w silniku. skuter jest blokowany do 50 nie zacieram go czasem jadąc 40 kmh a silnik nie chinski tylko tajwanski ;)
Masz fabryczny alarm w tej Cordobie?Dioda w drzwiach kierowcy jest przy guziku?
wój silnik to prawdopodobnie 4C90 prod Andoria Andrychów. Jeżeli zauważasz spadek mocy i po zgaśnięciu trudno zapala to objaw zapowietrzania się układu paliwowego , np z uwagi na zabrudzony filtr paliwa. Lublin I miał gaszenie silnika na linkę w twoim samochodzie niewiem jak jest , jeżeli gasi się go stacyjką to , przyczyną mogła by być kostka pod stacyjką...
czujnik walu mozesz podmienic, jak nie pomoze dobry fachowiec Jak byk miałeś podaną odpowiedź!
Pompa (i jej przekaźnik) to raczej nie jest bo silnik gaśnie w czasie jazdy. Albo jak ktoś tu sugeruje -cewka zapłonowa lub wg. mnie może to być czujnik halla w aparacie zapłonowym. czujnik halla można łatwo sprawdzić (ale potrzebny jest klucz do odkręcenia aparatu i woltomierz).
Podaj , jaki tam masz silnik?
sprawdz czujnik halla
B6m sprawdził silniczek krokowy wolnych obrotów
Podczas jazdy gaśnie silnik, po zatrzymaniu ponownie odpala bez problemu. Po przejechaniu kilku kilometrów ponownie gaśnie, czasem po kilkunastu.
Witam! Czy może mi ktoś pomóc w zlokalizowaniu usterki-raz na jakiś czas -(prawdopodobnie zanik napięcia)-gaśnie silnik na sekundę -jeżeli jest to podczas jazdy odczuwa się szarpnięcie,a jeżeli na postoju (np.przed światłami) silnik gaśnie całkiem,ale nie ma problemu z uruchomieniem.Przyczyn szukało wielu mechaników -łącznie z elektrykiem w autoryzowanym...
czysciłem juz przepustnice i silniczek krokowy i wymieniłem czyjnik powierrza ,:cry: i nic nadal to samo Dodano po 56 a co to jeststp Dodano po 4 kable wn. sa nowe i swiece tez
Witam Z tego co się oriętuje to w 91 roku polówki nie miały kompa choć widziałem wersje z jednopunktem więc napisz coś więcej jaki to silnik. Czy to nie jest 1.3 i z golfa II????
witam czy problem z gasnącym audi od 3000 tysiecy obrotów rozwiązany
Blokuje cały czas czy czasami? blokuje jak jest włączony napęd czy też jak nie jest? Opisze kolega troszkę więcej.
Równo dobrze może ci trakcja ciąć dawkę albo rozrząd. CZUJNIK POŁOŻENIA WALU PO WYMIANIE NA NOWY TEŻ NIC NIE DAŁ. ROZRZĄD Z NAPINACZAMI PO WYMIANIE I PRZEJECHANIU 15000 KM BEZ ZMIAN. TRAKCJA OK. OCZYSZCZONE WSZYSTKIE POŁĄCZENIA CZUJNIKÓW I POŁĄCZEŃ . TURBO I UKŁAD PALIWOWY SPRAWDZONY, SZCZELNY, FILTRY NOWE. PROBLEM WYSTĄPIŁ PODCZAS PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO...
Wymieniłem ten przekaźnik (bezpiecznik) fioletowy. okazało sie ze stary przerywał. pojeżdże pare dni i ocenie czy już nie gaśnie. Wielki dzięki. pozdrawiam
czy przez wadliwą sondę lambda może gasnąć silnik podczas jazdy?
Witam! Posiadam Nissana Primere P11 z silnikiem 1.6 B+G. Mam z nim następujące problemy: - samochód często się dławi, na obu mieszankach paliw, podczas jazdy często troci moc i po chwili ją odzyskuje; - kiedy się zatrzymuję obroty spadają praktycznie do 0 i silnik gaśnie. Można powiedzieć, że jestem Laikiem w tych sprawach i potrzebuję porady. pozdrawiam...
Uszkodzony czujnik obrotów daje podobne objawy, jakie opisujesz, podjedź do warsztatu samochodowego, który posiada komputer diagnostyczny i niech przeprowadzą diagnozę, może to rozwieje twoje wątpliwości.
Została Ci cewka.
no nie do końca wywali błąd ... jeżeli sterownik nie zostanie zasilony/przekaźnik 109 odetnie zasilanie to błąd się nie zapisze bąbelków powietrza w wężykach od filtra paliwa nie ma ? czy masz jakieś odcięcie ? i kolejna sprawa - myślę, że to będzie winowajca - kostka stacyjki Nie powinno być, ale jak zwykle takiej gwarancji na 100% nie dam wiadomo...
Witam, Przejrzałem kilkadziesiąt tematów dot. podobnych problemów ale nie znalazłem identycznych objawów. Samochód: Opel Vectra B, 1997r. 1.8 16v Przy ruszaniu, praktycznie zawsze na II begu silnik lekko przerywa, ale po chwili nie ma już tego problemu. Większy pojawia się z częstotliwością mniej więcej raz na 2 tygodnie. Podczas jazdy następuje zauważalne...
Brak napięcia na cewce przekaźnika EFI Podałem 12V, przekaźnik działa, zapal się kontrolka silnika na desce, dalej brak reakcji na guzik start/stop
Silniczek krokowy.
tak odpowietrzyłem samochód normalnie odpala tak jak zawsze lecz kontrolki nadal się świecą a przy wyższych obrotach podczas jazdy gaśnie silnik.
Witam ponownie, w aucie wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony regulator ciśnienia paliwa, a dokładniej jego mikrofiltr. Kontrolka silnika zgasła po ok 7-8 odpaleniach i zrobieniu w tym czasie ok 20 km. Mam nadzieję że problem nie powróci. Pozdrawiam.
co to? dwa te same tematy? czujnik halla do wymiany
A czego brakuje? Iskry, paliwa czy kompresji ? Od tego należy zacząć, Ale ostatnio widzę na forum dziwny trend olewania porad ludzi z większą ilością czerwonych punktów pod nickiem
Temat stary,ale jak widzę jak najbatrdziej aktualny .W moim gruzie hyunday getz 1,5 CRDI 82 Km,występuje taki sam problem jak u autora tematu.Po przejechaniu paru kilometrów ,samochód gaśnie.Też zaobserwowałem że dzieje się to jeżeli wskazówka paliwa wskazuje mniej niż ćwiartkę baku.Po zgaśnieciu i powtórnyej próbie odpalenia ,nie działa pompka paliwa...
Podstawa to diagnostyka bez niej wróżka na polsacie TEL 0 700 .....
Najlepiej zrobić diagnozę, może jakiś błąd będzie i Cie naprowadzi. Jeśli nie masz możliwości to na twoim miejscu sprawdziłbym układ zapłonowy i paliwowy, tak na początek- działanie pompy paliwowej, świece, przewody itp.
A byłeś wyregulować lpg ? Co to za BRC i kiedy było coś przy nim robione ? Da się podłączyć do komputera i podejrzeć jej działanie ? Oszczędzając na regulacjach i gazownikach, lepiej kupić własny interfejs i podziałać z nią samemu. Są fora gdzie pomogą zdiagnozować usterki i przeprowadzić regulację. Co z tym Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na...
fiat freemont światła wnętrza nie gasną po zapaleniu silnika i podczas jazdy
Wymiana sondy i przepustnicy
Pojedz do sprawdzonego mechanika.
To mogą być zaśniedziałe styki czujnika halla w aparacie albo jego uszkodzenie - wyjmij wtyczkę z aparatu i zobacz jak to wygląda
jazda silnik gasnąć silnik gasnąć jazda jazda gasnąć silnik
kodowanie modułu pralki mieszanka paliwo automat świateł dziennych
Napięcie na wtyczce alternatora Ford S-Max 2.5 Podajnik ślimakowy - przyczyny wyłączania się