Jezeli chodzi o cene benzyny i gazu to gaz nie kosztuje tyle bo taka jest jego wartosc ale dlatego ze duzo osob jezdzi na gazie wiec mozna go podniesc. Odkad dolar polecial i benzyna stanela a nawet zaczyna taniec to gaz tez juz nie idzie... Przez 3 miechy podrozal okolo 40 gr a teraz stoi juz 3 tygodnie a nawet czasami tanieje w Kraku benzyna jest...
na moj rozum to kazdy robi jak chce a wypiecie drugiej sady powoduje tylko podstawienie wartosci stalej dla ecu szkoda ze co niektorzy niewiedza poco onajest a przedewszystkim katalizator postaram sie to wytlumaczyc po mojemu pierwsze byl gaznik potem wtrysk posredni jednopunktowy i wielopunktowy i nareszcie bezposredni wszystko to w pogoni nie tak...
pompa jest elektryczna, jest to elektroniczny gaznik inaczej jednopunktowy wtrysk. co wiecej napisac. silnik V8. Wyjolem tylko bak i pompe przeczyscilem i sa problemy.
Poczytaj moze na temat japonskiego gaznika Asian i wtedy sie dowiesz po co jest sonda i katalizator, ten gaznik jest jak wtrysk jednopunktowy ktory jest sterowany modulem elektronicznym, starsze wersje centkow mialy gazniki mechaniczne wiec niepotrzebowaly katalizatorow ani sondy
ten silnik nie jest czasami jednopunktowy może krokowca masz padniętego przecież gaznik nie ma krokowego
Myślę żemasz tam wtrysk jednopunktowy i sondę lambda. Nowy parownik i elektronika załatwi sprawę. Dobra elektronika sama będzie korygowała dawkę gazu w trakcie jazdy w pełnym zakresie obrotów.
Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum i jeszcze nie moge sie do końca odnaleść. powiem o swoim problemie. do samochodu marki vw Golf 1 swapuje silnik z Golfa 2. w jedynce byl zwykly gaznik a w mk2 jednopunktowy wtrysk paliwa. Mam problem z podłaczeniem kabli które ide od komputera do kabiny pojazdu i w mk2 sa one wpiete w skrzynke bezpieczników...
Witam.Koledzy..kupilem VW GOLFA II 1.8 gaznik 90km.Jest na benzynie,zadnego gazu.Auto z konca 1991 roku.Mam go od zanjomego 55 latka.Ciemny fiolet..kubelki...wspomaganie..wersja FIRE & ICE.Piekne autko.Przebieg na liczniku 231tys.km.Silnik suchy.Nowa kopulka,palec,swiece NGK podobno o odpowiedniej cieplocie,nowe kable.Wszystko czyscilem.Auto pali za...
Kalmoty z fiata Uno, Zrobiłem to a'la Bosch Monojetronic. Był pewien problem, bo w tym systemie zasada pracy opiera sie na tym, że znana jest pojemnośc kolektora ssącego i na tej podstawie skonstruowana jest mapa, więc trzeba było dokonac pewnej korekcji w elektronike. Polecam ci raczej jakiś system bazujący na czujniku podciśnienia.
gaźnik z wtryskiem jednopunktowym
Skoro w korpusie przepustnicy jest wtryskiwacz to jest to wtrysk jednopunktowy, a nie żaden gaźnik. Nie ma też mechanicznego ssania. Sprawdź czujnik temperatury.
Czyli masz wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik. Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, ma być ok 1 bar i nie spadać po dodaniu gazu. Wykręć sondę lambda i przejedź się z dziurą w wydechu, sprawdzisz w ten sposób drożność wydechu (zatkany kat)
Sam byłem tym gaźnikiem zaskoczony dlatego zadałem pytanie czy to jest gaźnik czy jednopunktowy wtrysk.
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
Sprawdzę i dam znać, myślałem tez żeby wyczyścić cały "gaźnik" (jednopunktowy wtrysk)
[quote="Pablofff"]1.Silnik 1.3kat. (chodzi pewnie o katalizator-takie jest oznaczenie w dowodzie rej.),na gaźniku,jednopunktowy wtrysk,92 rok to w końcu gażnik czy wtrysk???
znajomemu wpadla podkladka przez gaznik[jednopunktowy wtrysk bosha]nachwile zapalil apo zgaszeniu i probie ponownego rozruchu nie mial sily przekrecic rozrusznik silnika,czy moglo zablokowac tlok przez te podkladke?przy pchaniu na 5 biegu bez odpaqlania tez nie chcial obrocic tlokami, czekam na wskazowki
witam wszystkich.pytanie jak w temacie chodzi o silnik nr LS 45538 rocznik samochodu 94 czy jest to gaźnik czy wtrysk jednopunktowy i jak rozpoznać?.niestety pojazdu jeszcze nie widziałem dlatego pytam tutaj.dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
Tam nie ma gaźnika tylko przepustnica bo to silnik na wtrysku jednopunktowym. Odma nie ma nic do tego, nie było to lewe powietrze bo nie ma w tym układzie przepływomierza. Lewe będzie wtedy jak będzie zaciągał miedzy przepustnicą a głowicą. Nic tam się nie zabrudziło/zatkało. Sprawdzić ciśnienie benzyny oraz stan układu zapłonowego - przewody, świece,...
czy to gra nie warta świeczki?. zdecydowanie,bez urazy koszty przeróbki przewyższą wartosc auta.
Albo jest w aucie siano z wiązki, albo kolega coś źle narysował. Schemat do ręki i sprawdzamy. Co do admina, to faktycznie temat powinien wylądować co najmniej w piaskownicy. Nie ma tam żadnego gaźnika tylko wtrysk jednopunktowy, gaźnik "elektroniczny" miały np Cinquecento na Aisanie albo Audi B3 na Pierburgu.
Nie z żadnym gaźnikiem a jednopunktowym wtryskiem. Tak, paliwo jest odcinane podczas hamowania silnikiem.
Bo nie ma napędu pompki paliwa - krzywki. To żart? Fazy ma inne. Jeśli dobrze pamiętam, mimośród napędzający pompkę jest. To jest właśnie żart. Bo mimośród nawet jeśli jest, to nie obrobiony. Silnik jest ten sam, różni się tylko osprzętem - GLE to gaźnik, GLI wtrysk jednopunktowy. Inne fazy rozrządu miała seria z bitą na wałku literą "W". Są jeszcze...
W golfie3 nie było silnika z gaźnikiem pewnie wtrysk jednopunktowy, będzie trochę przeróbek nie wiem czy jest sens
Kolego twój CC to gażnik czy na jednopunktowym wtrysku? Dobierz silnik od Uno uwzględniając układ zasilania. Bedzie najmniej problemów. Pozdrawiam
Kolego D15b2 to gaznik :) Wiec co tam chcesz modyfikowac w ECU? Edit: Przepraszam to nie gaznik a wtrysk jednopunktowy, co i tak nie czyni tego silnika podatnym na modyfikacje :)
Gwoli ścisłości to nie gaźnik tylko wtrysk jednopunktowy. Jakto,jak nie kręcisz silnikiem iskra skacze tak sama z siebie ?
wtrysk jednopunktowy ?wielopunktowy ?gaznik?......a moze kod silnika? ,rocznik?
Kolego robokop to nie jest wtrysk jednopunktowy tylko gaźnik Webera, sam mam na wtrysku jednopunktowym i nieco inaczej to wygląda. Gdyby to był jednopunkt to wina by była czujnika położenia przepustnicy ponieważ sam to przerabiałem lub ewentualnie jak koledzy podpowiadali wtryskiwacza który niedomaga już. Niestety z gaźnikiem do czynienia nie miałem...
Takie problemy są częste ale żeby ci pomóc to musisz się zdecydować: albo RP albo gaźnik 2EE. RP jest na wtrysku jednopunktowym, a Pierburg 2EE to gaźnik montowany do silników 1.6 PN. Więc musisz konkretnie opisać bo albo zrobiłeś pomyłkę albo jest to przekładka
to jest sam gaźnik czy może wtrysk jednopunktowy?? W jakich pieniądzach chciał byś się zmieścić w tym rasowaniu silnika?
Raz że żadnego gaźnika tam nie ma, może być wtrysk jednopunktowy, a dwa zapewne pozbyliście się transpondera immo, który był w starym kluczyku.
Ale możesz sam wymienić gaźnik na inny, lub ewentualnie na wtrysk jednopunktowy ale wtedy koszt byłby jeszcze wyższy.
Cały czas grzeje sondę jak silnik pracuje. Na pewno masz gaźnik a nie wtrysk jednopunktowy?
Odkręć powrotny przewód paliwowy i zobacz czy przy próbie rozruchu leci z niego paliwo. Jeśli nie to znaczy , że masz problemy z pompą paliwa lub jej zasilaniem. To nie gaźnik tylko wtrysk jednopunktowy ;)
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. W tym silniku nie ma gaźnika ! Tam jest wtrysk jednopunktowy.
Tak po mojemu, to u Ciebie powinien być wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik.
goldwinger, na razie dzięki, moze sie to przyda wtedy się odwdzięcze , sprawdze i się odezwę , jest co prawda mały problem chodzi mi o model LS (gażnik) nie LX (jednopunktowy wtrysk) . ta skoda jest jeszcze z 1992r
witam z tego co piszesz to nie jest to gaźnik tylko punktowy wtrysk :) skoro nie ma pływaka, wygląd zewnetrzn jednopunktowego wtrysku jest podobny do gaźnika. Sprawdź czy pompka paliwa podaje paliwo? takie jeszcze pytanie czy pompka paliwa jest przy silniku czy w baku? sobda lambda gdyby siadła samochód powinen zapalić czyli to nie sonda, jezeli mam...
Witam. Czegoś tu nie rozumiem jaki gaźnik, skoro jest pompka paliwa elektryczna tak? A może wtrysk jednopunktowy (SPI, CPI)?
słyszałem że można wsadzić jednopunktowy wtrysk "BOSCH MONO JET TRONIC" od 1.8 ,ale wyszło by cie wszystko około 400pln ,wtrysk i komputer, no i kable+wtyczki,widziałem taki zestaw na allegro ,pozdro
Wszystkie auta wyposazone w gaznik mozna bazposrednio odpalac z gazu, tylko zastanawiam sie co masz za silnik w swoim aucie ze jest na gazniku, moze to wtrysk jednopunktowy. Pozdrawiam.
Hacckker rozróżniasz jednopunktowy wtrysk od gaźnika bo mam wrażenie że niebardzo.
no dobrze ale o jakim gaźniku jest mowa skoro ja mam jednopunktowy wtrysk i nie mam zadnego gaźnika Dodano po 15 a jak naprawic bybylo to automatyczne ssanie
Nawet jeżeli samochód pracuje na gazie to pompa paliwa pracuje cały czas. Pompuje paliwo, gdy auto chodzi na gazie paliwo dochodzi do gaźnika(wtrysk jednopunktowy) i wraca spowtrotem do baku. Nie chodzi jedynie wtryskiwacz, którego już wymieniałem. Samochód odpalam na benzynie i gdy złapie 2000 obrotów przełącza się na gaz. I właśnie nie jeździłem ze...
czegos tu nie rozumiem... jednopunktowy wtrysk i gaznik???? na pewno wtrysk, jest pompa paliwa, jak jezdzisz na gazie a w baku pusto to jest to juz pewnie jej koniec
Koledzy zaciekawiony poruszonym tematem "krokowego" w tym modelu Forda pozwoliłem sobie na sięgnięcie do ksiązki wyd. WKŁ pt. Ford Escort i Orion oraz do książki wyd. Auto pt. Ford Escort. W silnikach 1.4 jest gażnik albo jednopunktowy wtrysk Webera w którym to cyt. za książką : -"predkość obrotowa biegu jałowego jest regulowana zmianą położenia dzwigni...
Zdecyduj się w końcu, czy posiadasz wtrysk jednopunktowy, czy gaźnik :). Rozumiem, że nie posiadasz takiego manometru. Ja tylko sugeruję, co należy zrobić, ponieważ pytałeś. Przyczyną takich objawów może być więcej, ale zawsze należy zaczynać od najprostszych, podstawowych pomiarów.
Wątpię czy przepustowość gaźnika jest rzeczywiście większa niż przepustowość jednopunktowego wtrysku. Moc silnika jest w obu rozwiązaniach taka sama. W gaźniku oprócz przepustnic są przecież jeszcze gardziele. Narobisz się, a efektów nie będzie. Lepiej zamontuj sobie dolot z wersji 1,6GSI 85KM.
Witam Takie mam pytanie: czy są różnice między parownikami stosowanymi w instalacjach zakładanych do samochodów gaźnikowych a instalacjach z pełnym wtryskiem. szerzej o moim problemie: Miałem mazdę 626 z gazem - wielopunktowy wtrysk... został mi parownik (prawdopodobnie sprawny) Mam audi 100 z gaźnikiem (niby wtrysk jednopunktowy), w każdym razie ma...
jednopunktowy szarpie jednopunktowy termometr wtryskiwacz jednopunktowy
aktywny subwoofer radio multiswitch unicable styki kontaktron
Odłączenie kompresora a ucieczka gazu w systemie chłodniczym Piec gazowy ciągle zapala się i gaśnie - przyczyny