Słowo - klucz: "SCV" Poszukaj, poczytaj.
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
http://asterka.2max.pl/aldl.html Na podstawie Astry jak wywolac kody bledow. Zlacze i wszytko przebiega taksamo jak u Ciebie :)
Sprawdź jeszcze raz ten gaźnik, mam na myśli porządne czyszczenie, membrany. Szczelność połączenia gaźnika z cylindrem.
Wymień czujnik położenia wału, kolega w takim maluchu wymienia regularnie co roku jak tylko zaczynają się problemy z zapalaniem i przerwami.
A można to jakoś naprawić ? Oczywiście że można to naprawić ... pytanie tylko czy to jest ekonomicznie opłacalne ? Tutaj jak już przedmówcy napisali że najtańsza opcja to zakup drugiej skrzyni ... ostatnio do takiego SC kupiłem na wymianę skrzynię za .. 150zł
Instalacja gazowa, zwłaszcza starej generacji, wymaga od czasu do czasu spuszczenia nadmiaru oleju z parownika. To taka duża nakrętka na spodzie. Odkręć i wyleje się z niego olej. To po pierwsze, po drugie wymienia się filterek gazu, a po trzecie , taką fajną śrubą na reduktorze reguluje się tzw. wydatek - wstępne napięcie membrany 2 stopnia, czyli...
Nie zawadziłeś o coś? Jest zabezpieczenie przed jazdą z otwartą stopką boczną? Jeśli gaśnie po wrzuceniu biegu, to szukaj w obwodzie blokowania (luz, sprzęgło, stopka boczna).
Po pierwsze, nie jeździ się na "luzie", po drugie zdejmij rurę łącząca filtr z wlotem powietrza w błotniku. Mam ten gaźnik w golfie 2 w automacie i od 4 lat sprawuje się wyśmienicie.
Zazwyczaj to byłą wina aparatu zapłonowego, albo naderwany zielony przewód łączący aparat z modułem albo coś przeciwciężarami regulatora odśrodkowego ( wyciągnięte sprężyny).
Problem tkwi w źle wyregulowanym sprzęgle. W prawym deklu obok startera jest śruba regulacyjna . Powinna wyglądać jak na foto http://obrazki.elektroda.pl/3168365600_1... Zużycie końcówki śruby stykającej się z popychaczem uniemożliwia prawidłowe rozłączenie tarcz sprzęgła. Zmienić śrubę i wyregulować sprzęgło wkręcając ją tak by nie było poślizgu...
witam czynnikow braku ladowania jest bardzo wiele wadliwy akumulator brak polaczenia plusa, minusa (masy) alternat. uszkodzenie mostka prostowniczego, regulator ktory pan juz wymienil bez efektu poprawy dla elektryk. nie powinno to sprawic problemu można zrobic ogledziny okablowania i podmienic akumulator jesli dalej nic to niestety trzeba rwac alternator...
Wymień czujnik położenia biegów. U mnie było to samo. Tylko ja to trochę przerobiłem, bo też było tak, że podczas wrzucania biegów gasł. U mnie po przeróbce jest cały czas jakby na luzie i można odpalać na biegu do przodu, jak i na wstecznym.
W Makitach często był problem z przedmuchami na uszczelnieniu między karterami. Sprawdź to.
Dzień dobry Dzisiaj po odpaleniu mojej ibizy po kilku sekundach pracy na jałowym biegu zaczęła falować i spadać z obrotów aż w końcu zgasła i nie mogłem jej odpalić , po kilku minutach odpaliła i ten sam problem falowanie i gaśnie .Nie wiem czego to przyczyna . Wczoraj wykręcałem 2 świece by sprawdzić ich stan i w kręciłem je s powrotem , czy ma to...
jak usterka występuje stale to podgląd parametrów i do przodu.
Sprawdź wszystkie styki w czujnikach. Jaką tam masz skrzynię manual czy hydro?
Zrobiłem wczoraj jeszcze jeden eksperyment. Jadąc autem "pompowałem" z dość dużą częstotliwością pedał gazu, samochód nie za każdym razem wyrywał do przodu, posiadał dziury obrotowe, a gdy złapałem tą dziure obrotową i trzymałem gaz do końca to zryw czasami następował dopiero przy 5000obr. Ponadto podczas tego zjawiska samochód przerywał i niekiedy...
Zaraz go wyjmę i zobaczę
Czyli dokładnie nie wiesz, czy silnik gaśnie przez brak iskry? Problem z paliwem powinien dać się wyczuć podczas jazdy poprzez utratę mocy, reakcję na otwieranie przepustnic, na koniec nierówną pracą przy biegu jałowym. Trzeba zajrzeć do serwisówki, bo zwykle od zbiornika paliwa wychodzi jeden wąż i jest to odpływ wody z zagłębienia na korek wlewu paliwa....
No właśnie ale na ssaniu zawsze bedzie lepiej pracował to oczywiste... Diagnozę przeprowadza się na silniku nagrzanym! Proponuje posprawdzać stan wszystkich rurek powietrznych znajdujących się za przepustnicą, najlepiej doraźnie zaślepiając poszczególne krućce w koletorze i gaźniku - choćby palcem, sprawdzać czy samochód lepiej pracuje na biegu jałowym...
Witam. Mam problem z Yamaha XJR 1300. Dokładnie gaśnie podczas wbicia biegu. Nie odpala też gdy jest wbity bieg i wciśnięte sprzęgło. Gdy jest na neutralu pali na strzał. Czy ktoś miał podobny problem? Czy ktoś posiada schemat elektryczny?
Myślę że sonda lambda może być uszkodzona, jeśli z jakiegoś powodu była wymieniana "góra", szczególnie jeśli przepalał olej. Zawsze jest problem po tych 20 sekundach czy tylko na 3 biegu? Odepnij na próbę czujnik położenia biegów. Były kiedyś robione takie systemy, gdzie na określonym biegu i obrotach, co odpowiadało prędkości 50 km/h, włączał się "ekonomizer"...
Trzeba zrobić porządną diagnostykę, w czasie jazdy podejrzeć parametry rzeczywiste i to nie żadną aplikacją na telefon tylko porządnym sprzętem. Bez diagnostyki to zgadywanka.
Widocznie źle podpiąłeś czujnik biegów i przewód od trzeciego biegu zwiera Ci zapłon. Albo coś jest grzebane w instalacji elektrycznej. Ale w tym Zippie masz chyba fabrycznie wyświetlacz biegów? Wskazuje poprawnie? Istnieje możliwość, że zapłon jest blokowany przez układ blokady zapłonu na wrzuconym biegu i rozłożonej stopce bocznej. Najpewniej będzie...
Obstawiam przytkaną dyszę biegu jałowego.
Gaznik do rozebrania wyczyszczenia i przedmuchania kompresorem. Później regulacja składu mieszanki oraz obrotów biegu jałowego.
Renault nie toleruje taniego komputera z Allegro Radzę podłączyć poważniejszy sprzęt i wykonać jazdę testową.
Skoro kontrolka klimatyzacji gaśnie na innych biegach wentylatora to masz uszkodzony panel lub opornicę. Czy wentylator w kabinie kręci się na każdym biegu z inną prędkością? Czy po uruchomieniu klimatyzacji załączają się wentylatory na chłodnicy? Jaki jest czujnik ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji - 3 czy 4 pionowy? Czujnik powinien być przy...
Przepustnica do wyczyszczenia i adaptacji komputerowej.
przepustnica, dolot, rozrząd, komputer
Jeżeli gaźnik masz sprawny i jesteś pewien ,że masz go prawidłowo założony to wykonaj regulacje gaźnika , ale postępując zgodnie z instrukcja obsługi pilarki. Nie chce mi się pisać, krok po kroku , bo regulacja jest prosta i opisana dokładnie w instrukcji. Widzę że boisz się kręcić śrubkami i postępujesz bez konsekwencji. Jeżeli nie wyregulujesz za...
Szukaj innych przyczyn gaśnięcia
Dzięki decybel , sprawdzę !!! :D
Punkt 1 -siłownik podciśnienieniowy dwustopniowy ,odpowiada za automatykę ssania Punkt 2- termozawór dwudrożny ,odpowiada za automatyke ssania i korekcje biegu jalowego .Nieszczelności powodują np. gasnięcie na biegu jałowym.
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Dobra to spróbuje tak jak mi poradziłeś. Zobaczymy jaki będzie efekt i się będę odzywał. Dzięki za pomoc.
Witam poradziles sobie z tym problemem mi tez gasnie na rozgrzanym
W moim przypadku jest to stary traktorek. Odpala i pracuje super, tylko już przy puszczeniu hamulca (bieg na luzie) silnik gaśnie. To samo po załączeniu kosiska. Wydaje mi się że winowajcą będzie któryś z wyłączników bezpieczeństwa, chociaż na forach zazwyczaj wszyscy winią silnik.
Od razu powiem, że nie jestem specem w tych sprawach. Podpiął, chyba co mógł to pokasował. Problem występuję już dłuższy czas. Dzięki za poradę.
Witam mam problem w mercedesie sprinterxe 208 Cdi gaśnie silnik przy wlączaniu biegu wstecznego Może miał już ktoś taki problem i pomoże Z góry dziękuję
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Witaj! Autotransformator wej.220v do sieci/gniazdka/wyjście 110v na wyłącznik. Wyłącznik ma załączać po przekręceniu 1 biegu silnik,2 bieg to ma zapalić się lampa.3bieg gaśnie lampa - silnik dalej kręci się,4bieg wyłączone wszystko. Możesz sprawdzić żarówką z przewodami lub przyrządem./Faza silnika,faza lampy ma być na przełączniku.drugi przewód silnika...
Witaj Samochod trafił do warsztatu... Ehh 😣 Z tego co mi powiedziano to: 1. Jedna cela w akumulatorze była pusta, dawał za małe napięcie, stąd było wypadanie zaplonów. Po wymianie aku falowanie ustalo zapłon normalny. 2. Nierozwiazany został problem z niskim napięciem na zasilaniu silnika krokowego. Na jałowym jest normalne, przy gazowaniu jest...
Raczej nie znajdzie tam Kolega silnika krokowego. A silnik nie przerywa w trakcie jazdy, odpala bez problemu, nie ma zaniku mocy? Jeżeli przed pompą wtryskową jest przezroczysty przewód paliwowy to zobaczy Kolega czy nie ma tam pęcherzy powietrza. Jeżeli nie to raczej jest to kwestia kąta wtrysku elektrozaworu pompy wtryskowej lub samej pompy wtryskowej....
Niestety pozostaje mi zasugerować diagnostykę komputerową... Co do "podpowiadacza" zmiany biegu - to tak, w doładowanych silnikach one sugerują zmianę biegu na wyższy bardzo wcześnie, poniżej 2000 obr./min.
na poczatek proponuje zmniejszyć obroty biegu jałowego. moduł zapłonowy oryginalny czy zamiennik?
Witam od pewnego czasu mam problem z autem podczas odpalania auto gaśnie na biegu jałowym aby nie zgasło to muszę dodawać lekko gazu a jak już przełączy się na gaz to już problemu nie ma wszystko działa poprawnie nawet jak już silnik się rozgrzeje to na benzynie już działa poprawnie , świece wymienione i filtr paliwa
Gdy jest uszkodzony co dośc często się zdarza przy Fordach to przy dojazdach do np skrzyżowań na biegu jałowym, auto gaśnie lub trzyma obroty w granicach 1500 po zatrzymaniu auta spadają na 850-900.
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
Tylko że to układ zaworu SPV generuje błąd P0251 więc wydaje mi się ,że zaworem TCV szkoda sobie zawracać głowy.
nie, tylko benzyniak, czasami gaśnie gdy dojeżdżam do hopki i redukuje bieg (jeśli szybko zareaguje i wcisnę gazu więcej to silnik odżywa)
Rozregulowane dawkowanie paliwa. Jaką masz tą instalację?
Witam wszystkich, dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka ze strony mojej pilarki. Na początku wszystko wyglądało w porządku, odpaliła tak jak trzeba, przeciąłem kilka klocków drewna i pomiędzy jednym cięciem a drugim zaczęły jej spadać obroty. Przygazowałem kilka razy i wydawało się że wszystko wróciło do normy. Niestety po chwili sytuacja się...
Ten zawór zaczyna działać gdy silnik jest obciążony. Gdy silnik pracuje na biegu kałowym to zawór nie pracuje. Jeżeli wtedy Ci gaśnie to szukaj przyczyny gdzie indziej. Jeżeli gaśnie jak się nagrzeje i odpala jak ostygnie to sprawdź czujnik wału.
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
Witam. Mam Punto rocznik 1996, silnik 1.2 MPI 75 KM. Samochód gaśnie na luzie lub po wciśnięciu sprzęgła, gdy silnik jest zimny; aby nie zgasł, muszę trzymać lekko gaz. Gdy się dobrze zagrzeje problem znika. Auto jest zagazowane ale problem jest i na gazie i na benzynie, przy czym na gazie problem zaczął pojawiać się wcześniej, tzn. na benzynie auto...
I wiem że mam używaną łapę przy silniki ponieważ ona trzyma się na jednej śrubie To ja wymień i zobacz jakie objawy ustaną a jakie zostaną, później pomyślimy co dalej. zdarza mi się że auto mi gaśnie i nie chce odpalić i trzeba pchać na 2 biegu czy ma to związek z tym Z drganiami raczej nie, zrób diagnostykę to coś się wyjaśni.
Witam, mam Fiestę 97r 1.3 benzyna i od pewnego momentu robi się z nią tak, że na wolnych obrotach jest ok, wkręca się na obroty, po włączeniu biegu zamula ją na tyle że gaśnie i puszczając sprzęgło nie ma mocy
A podstawy sprawdzone? Ciśnienie sprężania, rozrząd, podciśnienie ssania, ciśnienie paliwa? Czy tylko błędy odczytane i niby diagnoza zrobiona?
Wyreguluj gaźnik.Wkręć śruby oznaczone L i H do lekkiego oporu,a potem wykręć śrubę L o półtora obrotu,a śrubę H na 3/4 obrotu i sprawdź jak działa piła.Powinna dobrze reagować na gaz i nie dusić się.Jak tak działa to ok.Śrubą T ustalasz obroty biegu jałowego.
Winnym okazał się czujnik położenia wału.
Ani przez jedno, ani drugie nie zgasnie na jałowym.
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Nie czekaj tylko spuść olej i sprawdź. Sprzęgło jest tak proste, że aż prostackie. Nie ma co gdybać tylko wziąć się do roboty.
Nie jestem pewien ale chyba masz za niskie napięcie na cewce zapłonowej.Ale u mnie gdy miałem zamoczony (przypadkiem) czujnik smarowania turbiny i czujnik od dolotu z intercoolera w vw vento 1.9 TDI silnik wchodził na obroty jakie tylko chciał bo miałem pompę sterowaną elektronicznie
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Witam Posiadam chińskiego crosa 125 i od jakiegoś czasu gaśnie mi gdy wrzuce jedynkę od razu dodam ze nie ma tam czujnika stupki
W jakim sensie gaśnie? Były sprawdzane błędy?
tak jak kolega napisał bardzo czesto padały silnik krokowy biegu jałowego musisz to jak najszybciej sprawdzić bo często się tak zacinły ze uszkadzały kalkulator wtrysku ostatnio miałem takie 3 przypadki
Zgodnie ze sztuką to należy najpierw doprowadzić do porządku silnik działający na benzynie. Czyli te zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Może zabrudzona przepustnica i/lub przełącznik biegu jałowego. To że zdejmiesz nogę z gazu oznacza jedynie, że linka cięgna gazu powinna się cofnąć zamykając przepustnicę i włączając mikrostyk biegu jałowego. Jeżeli...
odwróć przewód wlotu powietrza do obudowy filtra, tak żeby podczas jazdy nie dmuchało w niego powietrze, powinno pomóc
a jak wyglada nastawnik biegu jalowego oraz czujnik polozenia klapy spietrzajacej, a jak wyglada sprawa podcisnien? moze masz gdzies nieszczelnosci czesto przy gazie tak sie zdarza.
Witam. Można spróbować zwiększyć ciśnienie w reduktorze, lub jeżeli posiadasz reduktor z dwoma regulacjami , to ta druga jest do regulacji dodatkowego wzbogacenia mieszanki na biegu jałowym bez udziału membran reduktora. trzeba troszkę odkręcić śrubę i powinno pomóc. Pozdrawiam :)
Kolego italya (do twojej wiadomości) w silniku Fiata 1.4 12V jest -regulator biegu jałowego firmy Bosch jak i cały układ wtryskowy tej firmy tj. Monomotronic SPI A dla sprzedawców z Allegr.... to "wszystko" jest silniczkami krokowymi! Pozdrawiam!
Ponieważ piszesz że te objawy występują i na Pb i na LPG , to proponuję zainteresować się przepustnicą , i elementami z nią współpracującymi. Zwrócić uwagę na nastawnik biegu jałowego , Mam tu na myśli jej czystość . Podczas jazdy na gazie w dolocie osadza się biała maż która zalepia wszystko - łącznie z kanalikami powietrza . Sprawdzić również czy...
Kolego przede wszystkim komp i diagnostyka silnika nikt nie wie co siedzi w Twoim motorze bez co najmniej kodów błędów nikt nie jest Ci w stanie pomóc mogę podejrzewać silniczek biegu jałowego albo coś związane z ssaniem ale nie chcę Cię naciągać na koszty nie raz przy dokładnej diagnostyce można uniknąć kosztów.
jogurto - a jaki to "maluszek" ???? Jest w nim może taki zawór elektryczny który dołaczony jest do gaźnika -to po pierwsze , a po drugie to jak jest elektryczny zawór iglicowy na dyszy biegu jałowego to jak rozkręcisz gaźnik to sprawdź go bo może on "świruje"
Witam. Mam mega problem! Otóż matiz odpala dobrze, podczas gwałtownego wciskania gazu zapala się kontrolka check. Wolne obroty niekiedy falują ale najgorsze to jest to,że puszczając sprzęgło na biegu wstecznym auto gaśnie, zapala się check, nie słychać pracy pompy paliwowej? Ciężko uwierzyć ale tak jest! Proszę o pomoc.
Mam bardzo podobny problem... Seat Ibiza 2002 (przejściówka) kod silnika AKK 1.4 benzyna Poza opisanymi wyżej objawami zauważyłem u siebie że czasami gdy silnik się nagrzeje to na biegu jałowym na przykład jak stoję na światłach obroty zamiast spadać utrzymują się na granicy 1200... Na słabo rozgrzanym silniku jadąc powiedzmy 40km/h na luzie obroty...
Kostka stacyjki sprawdzona?
jakimś cudem wyresetowało ci sie koło foniczne z pamieci ECU. rozgrzej silnik do 80 stopni a nastepnie wprowadz go na 5000 rpm potrzymaj 2 sekundy i puść pedał gazu zeby obrotu spadły do obrotów biegu jałowego. czynność powtórz 3 razy a kontrolka powinna sama zgasnąć
Dawka paliwa jaka jest w momencie wystąpienia usterki? Dane diagnostyczne gdzie są?
Faktycznie trochę mało danych,ale tak ogólnie sytuacja może być taka,że albo skrzynia bardzo hamuje silnik,albo coś z wolnymi obrotami,jakby skład zbyt ubogi i pod obciążeniem gaśnie.Miałem podobny problem w dwóch autach.W audi była skrzynia prosta mechaniczna bez elektroniki i na włączonym biegu (automat 3biegowy),silnik miał tak wolne obroty że z...
Od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny ? Diagnostyka komputerowa, wymiana filtrów i świec zapłonowych - to na początek.
tak jak kolega wyżej napisał porostu dobrzy fachowcy od LPG i po sprawie
kolego olej nowy, pracowalem na serwisie automatów 4 lata wiec umiem wymienic i sprawdzic. Mechanizm róznicowy cały. Na kolach jak stoi to gasnie od razu czy to R czy D czy 2 czy 3, gdy mam kola w powietrzu wrzucę bieg dam gazu auto jedzie gdy chce zatrzymac kola wciskam hamulec auto hasnie tak jak by sprzęgła nie bylo. Konwerter ciężko się kreci na...
Problem była stacyjka. Po wymianie problem zniknął. Dzięki za pomoc i pozdrawiam!
Rycho T usunął moją wypowiedź. Może nie wyraziłem się zbyt precyzyjnie. Więc jeszcze raz śrubka oznaczona literką L (LOW) odpowiada za mieszankę wolnych obrotów. Jak sama nazwa wskazuje regulujemy ją na biegu jałowym tak aż uzyskamy najwyższe obroty a następnie odkręcamy jeszcze 1/4. Druga śruba oznaczona literą H (HIGH) odpowiada za mieszankę wysokich...
Doradźcie proszę
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Żona nie daje mi już spokoju, jej Mazda gaśnie przy wbijaniu biegu wstecznego. Proszę o pomoc, nadmienię że nie zawsze tak się dzieje. Co to może być za usterka? Dodam, że po przegazowaniu udaje się wbić wsteczny i cofnąć.
Z tego co napisałeś rozumiem że na benzynce jest ok. Czy gaśnie tylko podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła czy również na postoju. Jeże tylko podczas jazdy to czy przewód zasysający powietrze do filtra powietrza jest odwrócony do tyłu(w stronę komory silnika) tak żeby powietrza do niego nie napędzał podmuch podczas jazdy?Jeżeli nie to zrób to. Jeżeli...
Nie wydaje mi się, że to rozrząd, auto by nawet nie odpaliło, śnieg był na prawej stronie. Cały akumulator był w śniegu i część auta. Auto odpala, jak dodam pół gazu, jak puszczę opada do samego gaśnięcia i chodzi równo, jak trzymam pedał gazu. Dodano po 2 Więc poszedłem odpalić auto na zimnym silniku odpalił, co było ciężkie ponieważ obroty auta są...
Miałem identyczny problem, usterka okazała sie banalna, zanieczyszczony jakimś nalotem wlot powietrza przy przepustnicy. zaznaczone na schemacie strzałka http://obrazki.elektroda.pl/5087959300_1...
Na oblodzonej powierzchni nie hamuje się ostro tylko najlepiej pulsacyjnie nie doprowadzając do blokowania kół. Ale to nie nauka jazdy. Przyczyna jest taka że jak się zablokują koła na włączonym biegu to zostaje też gwałtownie zatrzymany silnik, jak puścisz hamulec to wtedy silnik dostaje napędu od kół i z powrotem się kręci. Po prostu musisz się nauczyć...
witam moim zdaniem trzeba wymyć przepustnice i przeprowadzić nastawy podstawowe za pomocą vaga podaj typ silnika i rok pozdro
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Witam, grande punto 1.4 8v 2009 rok. Zapłon wymieniony, czujnik wału też, nowy akumulator, nowa lambda. Wszystko na komputerze ok. Gaśnie na jałowym. Dodatkowo nie można wymazać błędu lambdy po wymianie, nawet po odłaczeniu aku. Pomóżcie
automat gaśnie biegu gaśnie biegu jałowego gaśnie jadąc biegu
singer chwytacz yamaha filtr powietrza transceiver kenwood
obliczenie transformatora sieciowego
Renault Ceres – brak świateł, diagnostyka, bezpieczniki, przekaźniki, manetka Citroën XM – procedura zakładania paska rozrządu, silniki XU10, PRV V6, XUD11, DK5