wrzuć jeszcze zdjęcie z pod maski jak są odwierty w kolektorze ssacym
Wygląda na to, że silnik dławi się powietrzem, ale nie koniecznie. Na początek spróbuj ustawić wlot powietrza do filtra tak, aby podczas jazdy powietrze było zasysane przez silnik a nie "wpychane" pędem samochodu. Jeśli to nie pomoże to sprawdź ustawienia paramertu "CUT - OFF" w sterowniku gazowym jeśli jest ustawiony zbyt nisko, to przy wymuszonym...
Przyczyną był zanieczyszczony nastawnik. Po wyczyszczeniu problem zniknął.
Sprawdź węże pod kolektorem ssącym, te podciśnieniowe oraz ten czwórnik i dalej czy nie zasysa węża który idzie do odmy, jeśli tam jest ok, zdemontuj i wyczyść przepływomierz, najlepiej spreyem do mycia tarcz hamulcowych, zdejmij klemę na parę minut, następnie się przejedź, jesli nie pomoże to musisz wymienić IACV . http://obrazki.elektroda.pl/5222937800_1...
A jak włączasz zapłon zapalają się między innymi kontrolki silnika i svs .. Czy obie świecą się do momentu odpalenia silnika ,czy jedna z nich gaśnie wcześniej? Dodano po 2 kontrolka silnika wygląda jak "helikopterek" kontrolka SVS to samochodzik z kluczem.
Sprawdź regulator obrotów biegu jałowego - silnik krokowy.
Przyczyną jest raczej wzrost ciśnienia gazu po cut offie : samochód hamuje silnikiem i nie pobiera gazu , następuje wzrost jego ciśnienia co utrudnia lub uniemożliwia otwieranie się wtryskiwaczy . Ciśnienie przeciwdziała otwieraniu się grzybka dociskając je do gniazda. Póki wtryski były "młode" jakoś to działało. Leczenie może przebiegać na dwa sposoby...
Szczerze mówiąc nie wiem... Dziwna ta mapa... chyba że to są właśnie mnożniki wyrażone w procentach. Wtedy znaczyłoby, że jest ok. Po poprawnym doborze dysz i regulacji ciśnienia powinna wystarczyć jednokrotna kalibracja. A propos pytania o komputer wtrysku od benzyny to adaptuje się sam w pewnym zakresie, chyba że jest zbyt duża rozbieżność to przejdzie...
Ja stawiał bym na CPP (czujnik połorzenia przepustnicy) spotkałem się już kilka razy z takim problemem i okazywało się, że bardzo często wyciera się tor węglowy w tym czujniku.
Zarzucają mi ze tworze nowa fizykę (śmiechu warte, niektórzy myślą chyba że są nieomylni :)), Nie, nie sądzą że są nieomylni, tylko że Ty nie masz pojęcia o czym piszesz i powielasz jakieś bzdury wyczytane nie wiadomo gdzie. . Po pierwsze instalacja I generacji posiadała wiele wad w porównaniu do instalacji II generacji. W jej wypadku musi być dobrze...
Mówię ogółem wszystkie silnikiem benzynowe grupy vag. Wątpię byś miał tak w fordzie nisko bo wtedy naciśniesz sprzęgło i silnik gaśnie a po drugie jalowe by musiał mieć okolo 650obr
Odświeżę trochę temat, bo podobnego nie znalazłem. Mam w pracy Mercedesa Sprintera 308 CDI automat Tiptronic. Żółty kwadrat po DHL w Google grafika można zobaczyć. Problem pojawia się tylko gdy pada deszcz. Samochód po przejechaniu kilkunastu kilometrów gaśnie przy hamowaniu i zapala się kontrolka EDC. Po odpaleniu przejedzie jakiś odcinek i znów to...
Witam Podobny przypadek miał znajomy z Fiatem Stilo JTD, przy hamowaniu silnikiem na wolnych obrotach gasł mu silnik. W serwisie na diagnostyce wyszło że miał zapieczony zawór EGR.Po wyczyszczeniu autko chodzi jak dawniej.
Ja mam w swoim ceed czujnik biegu jałowego a uruchamiam go z kluczyka, więc reguła to nie jest. No chyba że w renault jest taka zasada. Skoro nie ma tego czujnika to jest możliwość , że przy hamowaniu silnikiem gdzie odcinany jest dostęp paliwa wysprzegle ale komputer nie wykryje wysprzeglenia, to silnik zgaśnie?
FIAT Panda 999cc Fire SPI IAW 6F/SH + LPG II gen. Landirenzo LC-01 Objaw jest taki: Auto jeździ OK, pali jak trzeba, w miarę równo pracuje. Jest jedno ale. Otóż po hamowaniu silnikiem (nie zależy za bardzo od prędkości) wciskam sprzęgło i silnik przechodzi w tryb wolnych obrotów. Prawidłowo powinno być tak, że obroty spadają do 1100rpm dość szybko,...
prosze bardzo o pomoc, w aucie występuje nieznany mi błąd (kody migowe) 4113 ,auto zachowuje się dosyć dziwnie po nagrzaniu auto czasami podczas jazdy na biegu gaśnie, po wrzuceniu na luz na wolnych obr. chodzi normalnie zaobserwowałem równierz że najczęsciej auto gaśnie przy hamowaniu silnikiem wtedy przestaje reagować na pedał gazu dopiero kiedy już...
Świecami i kontrolka steruje komputer silnika. Kontrolka jest tylko informacja i tak w samochodach z elektronicznie sterowanym wtryskiem kontrolka gaśnie a świece grzeja dalej. Czasem nawet podczas pracy silnika przy hamowaniu silnikiem gdy paliwo jest odcinane do cylindrow świece grzeja by utrzymać temperature dla prawidłowego zapłonu. I tak jest mapa...
W jaki sposób sprawdzić ten zawór zwrotny i serwo? Czy mogę normalnie odpiąć przewód gumowy idący od serwa do przepustnicy, uszczelnić go silikonem i sprawdzić optycznie czy nie ma przetarcia? Czy ten przewód tak się nie da wyjąć używając siły podczas wyciągania z zamkniętego talerza serwa?? Hamulce działają prawidłowo. Jeśli zgaszę silnik, kilkukrotnie...
Udało mi się po długotrwałym czyszczeniu i zalewaniu WD40 naprawić EGR'a. Lampka silnika już się nie zapala. Niestety nadal po kilkusekundowym hamowaniu silnikiem gaśnie na jałowym. Jeśli nie używam hamowania wszystko jest ok. Objawy takie same na benzynie i na gazie.
Witam wszystkich Niedawno kupiłem vectrę GL 1.6i z silnikiem c16nz zasilanym tylko benzyną, auto jest z 1989 roku. Auto ogólnie sprawuje się dobrze, ma tylko jeden problem - gaśnie po hamowaniu silnikiem np. kiedy dojeżdżam do świateł. Dodatkowo zapala się check engine. Odczytałem kod błędu (układ sterujący silnikiem to zapewne Multec, bo kod dwucyfrowy)...
Witam. Od niedawna posiadam Golfa III 1.8+ Gaz z silnikiem ABS. Auto posiada klika mankamentów utrudniających życie. Po pierwsze po zakupie auta zauważyłem, że silnik sie nie nagrzewa dostatecznie (max 70°). Postanowiłem więc wymienić termostat. Ku mojemu zdziwieniu nie było w ogóle zamontowanego termostatu. Po zamontowaniu auto nagrzewa sie bardzo...
Witam. Problem jest elektryczny więc umieszczam w dziale elektryki samochodowej. Zapalam normalnie zimny silnik i jest wszystko w normie. Po osiągnięciu temperatury przy której przestaje działać ssanie, pojawia się problem. Hamując silnikiem i wciskając sprzęgło obroty spadają do bardzo niskich i następnie silnik gaśnie. Wystarczy odpalić go na nowo...
Witam szanownych kolegów, mam problem z kia sportage z 2005r z silnikiem 2.0 CRDi. Auto pracuje normalnie ale przy hamowaniu z niezależnie jakiej prędkości gaśnie, i odpala następnie normalnie. Diagnoza zrobiona, nie wykazuje żadnych błędów, ciśnienie na listwie na wolnych obrotach 260 bar- wiec ok. Kwestia która mnie niepokoi to wartośc z czujnika...
Witam. Posiadam instalację Autronic AL700 w astrze f z silnikiem 1.4 8v. Miałem problem już wcześniej z tą instalacją, ale problem leżał po stronie źle ustawionego aparatu zapłonowego. Czy może ktoś podpowiedzieć jak wyregulować parownik w tej instalacji. Są tam dwa pokrętła, rozumiem, że jeden od wolnych obrotów drugi od skoku membrany. Mam program...
Mam problem z samoczynnym gaśnięciem silnika w fiacie bravo 1,6 z 98r. Problem przedstawia się następująco. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania kiedy równocześnie hamuję i zmieniam bieg silnik potrafi zgasnąć, dzieje się też tak czasem gdy hamuję silnikiem i naglę wysprzęglę. Czasami silnik zdoła się jeszcze podnieść a czasami zgaśnie. Przy hamowaniu przed...
Witam i pozdrawiam Mam kadetta z takim silnikiem 1,6i i taki problem wystąpił u mnie gdy odłączyłem akumulator( na ok 20 min) . Samochód odpalił i pracował normalnie , ale w czasie jazdy gdy włączyłem luz lub przy redukcji silnik gasł . Usterka ta ustąpiła po kilku odpaleniach silnika ( 10-15) , teraz jest wszystko ok . Możesz spróbować odłączyć akumulator...
Witam wszystkich. Posiadam BMW E36 1995 roku z silnikiem M52B28 ( benzyna bez instalacji LPG ). Silnik pracuje wzorowo, obroty bez najmniejszych skoków, płynnie przyśpiesza. Pomimo tego, czasem gaśnie przy hamowaniu, do zera na sprzęgle. Wsadzone nowe świece, wymienione oleje i filtry, szczelny dolot. Nie dzieje się to za każdym razem przy hamowaniu,...
Do plusa po kluczyku ( za bezpiecznikiem i do masy). Pominie się wyłączanie elektrozaworu przy hamowaniu silnikiem ale to niuans...
Witam, posiadam Audi A4 b5 z 1997 roku i silnikiem 1.9 tdi 90 koni. Problem polega na w tym że od jakiegoś czasu po ostrym hamowaniu zaswieca się kontrolka ABS i hamulca ręcznego i gaśnie panel sterowania climatronikiem a ładowanie wzrasta do 18v. Po przyspieszeniu wszystko wraca do normy Regulator napięcia już wymieniłem ale to nie pomaga. Czekam na...
Dopinam swój problemik posiadam Lagunę 1 z silnikiem 1.8 8v 90KM z 1994 roku , problem polega na tym że gdy chce odpalić renie rano wyruszając do pracy kręci tak jakby miała rozładowany akumulator lecz akumulator ma zaledwie 2 tygodnie będąc u elektryka stwierdził ze akumulator jest ok a alternator wspaniale ładuje gdy uda mi się go uruchomić po przejechaniu...
Witam odświeżę kotleta może ktoś też ma te problemy. Kolega Chmiellu napisał: "Witam, Panowie mam taki problem z moją Felcią ('98 1.6 MPI z gazem), a mianowicie na komputerze nie wykazuje żadnych błędów a silnik waha się na obrotach i po chwili gaśnie np. przy ostrzejszym hamowaniu czy przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i autko gaśnie. Czasem jest...
Koniecznie posprawdzaj przewody Zobacz czy parownik się nagrzewa do odpowiedniej temp. Ile czasu ma parownik i czy na pewno nowy, może regenerowany kiepsko. Jaki masz model tej instalacji ? Zakładam że to instalacja z silnikiem krokowym , czy silnik pracuje poprawnie /?
Witam, Posiadam Opla Astrę H 1.6 z LPG, 105 km. Na instalacji LPG pracuje dobrze, nie ma problemów z przerywaniem itp. Natomiast występuje problem zapalania się kontrolki check engine ale tylko podczas hamowania silnikiem, np z prędkości 80 km/h lub podczas jazdy z górki przy stałej prędkości. Po kilku uruchomieniach silnika kontrolka gaśnie i po jakimś...
Jak samochód nie gaśnie silnik pracuje idealnie tak jak zawsze. Równo, nie muli itd. więc z silnikiem problemów nie ma. U nie jednego mechanika już był i nikt nic o silniku nie mówił. Bardziej wszyscy obstawiają że to coś z prądem lub ostatnio jeden obstawiał, czy nie mam baku brudnego.
Siemka Z góry mowie ze jestem w temacie zielony i licze na jakas sensowna i konkretna pomoc . Posiadam Wolkswagena Polo III Sedan z Silnikiem 1,4 Rok produkcji 1996 Mam taki problem że podczas jazdy na przyklad na 5-4 biegu dojezdzajac do skrzyżowania na lekkim hamowaniu auto potrafi mi zgasnąć , traci obroty i po prostu gasnie . Jak zredukuje bieg...
mam silnik jak w temacie ASTRA G Kombi i miałem problem z zaworem EGR mam też zwykły LPG u każdego mechanika słyszałem ze to od LPG i aby z tym nic nie robić no ale .... denerwowało mnie to wszystko - auto czasem gasło jak dawałem luz - w aucie falowały obroty na luzie między 800 a 1500obr - przy hamowaniu silnikiem i obrotach 1500- do 800 auto szarpało,...
Korzystając z okazji podłączę sie pod temat. Używam takiego zasilacza do sterowania silnikiem prądu stałego przez kontroler AMC i mam taki problem, że zasilacz po osiągnięciu ok 15% mocy (przy szybkim ruszaniu po obciążeniem lub hamowaniu silnikiem) wyłącza się (poprostu rozłącza stycznik w zasilaczu i gaśnie zielona kontrolka). Trzeba wtedy odłączyć...
podobno byl martwy... po dluzszym namysle chyba go ktos specjalnie uspil zeby cyrkow nie robil... auto bylo zcrackowane. heh teraz lekki deszcz i znowu postoj... a wtedy problem wystepowal co jakis czas... wniosek: gdzies robi sie zwarcie... pozostaje pytanie gdzie?? co jest odpowiedzialne ze odciecie paliwa?? druga sprawa dlaczego przy hamowaniu trzepie...
to masz jednak kolego rbrt inna sytuację niż u mnie, u mnie odłączenie przepływki nic nie daje, a nawet jest pogorszenie czyli przepływka jakoś działa, ale żeby stwierdzić jak obiektywnie działa to nalezy zmierzyć jakie komputer dostaje z niej napięcie - na odpowiednim pinie komputera. Jeśli obroty u ciebie szaleją - nie tylko spadają ale i rosną (znacznie...
witam. problem jaki tutaj poruszyliście dotyczy także mojego golfa IV z silnikiem 1.4 16v z 1998 roku. oto objawy: gaśnie po wrzuceniu na luz przy dużej prędkości, a przy hamowaniu niemalże zawsze - zaobserwowałem, że dzieje się to wyłącznie przy uzyskaniu temperatury 90° - zanim nie osiągnie tej temperatury problem nie występuje. moje obawy dotyczą...
Witam , pozdrawiam . Sprawdzcie moze instalacje elektryczna przy silniku , szczegolnie wszystkie wtyczki i polaczenia kabli i przewody (wezyki) z servo ale nie tylko z servo . No coz ja osobiscie mialem troszke inny problem z Oplowskim silnikiem : - gdy podjezdzalem na skrzyzowanie obroty mi "rosly" na okolo 1500RPM na wolnym gazie . Co dziwne - dzialo...
Witam. Poszukiwałem w podobnych tematach ale nie znalazłem rozwiązania. Golf 3 2.0 8V 2E i następujące objawy: Po przejachaniu paru kilometrów (ale nie zawsze) gaśnie silnik, po odczekaniu 1-2 min. odpala. W czasie gdy zgaśnie silnik nie słychać przy włączeniu zapłonu pracy pompy. Po odczekaniu i kilku próbach przekręcania zapłonu pompa startuje i wtedy...
Witam, mam Fiata Brava z silnikiem 1.6 16v z gazem zwykłym. Mój problem polega na tym iż dałam samochód do regulacji, było wszystko w miarę ok, później na gazie zaczął strzelać więc dałam na reklamacje, wyregulowali mi ponownie i było wszystko okej, minął jakiś tydzień samochód zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu hamowaniu naciskaniu sprzęgła przy zmianie...
Pierwsze pytanie to czy auto z automatem, jeżeli tak to o hamowaniu silnikiem raczej (w większości wypadków) możesz zapomnieć. Cut off jeżeli działa poprawnie to poniżej 1300obr/min się nie załączy. Ja miałem u siebie podobną sytuację z wolnymi obrotami jak miałem przytkany filtr gazu. Sprawdź też korkowce. Witam. Mam taki problem, że jak np jadę 40km/h...
Jeśli zly dział to prosze o przeniesienie Mam problem z skrzynią Mercedesem S400cdi 2000r przebieg 250tyś km olej/filtr w skrzyni zmieniany jakieś 7k km temu (bez opiłków) Na zimnym silniku po przełączeniu na pozycje D auto zgaśnie,zadusi się , na chwile pokaże się komunikat ESP na wyświetlaczu.Jeśli zaraz po wbiciu D puszcze hamulec zrobi 2m i zgaśnie.Da...
Co prawda temat dawny, ale warto jeszcze tu coś dodać. Z własnego doświadczenia wiem, że instalacje gazowe niewłaściwie wyregulowane i zaniedbane prowadzą do całkowicie anormalnych zachowań pojazdów. Moja odmiana Voyagera (Dodge Caravan 3.8), przy za ubogiej mieszance na LPG (instalacja sekwencyjna), po ok. miesiącu względnie poprawnej pracy prowadziła...
a więc kolejne przeróbki i wnioski: - rozwierciłem i zamontowałem dysze 2,5mm - wykonałem oczywiście autokalibracje, itp. i nieby jest OK - jedzie jak trzeba, szybko (powyżej 140km/h daje radę) ale jest problem. I znowu zaprezentuje najlepiej komiks: - jak przypiłuję go na wysokich obrotach przy dużej prędkości tak jak na załączonym poniżej obrazku...
Poproś o odłączenie z gniazda diagnostycznego wtyku EOBD, ponowna kalibracja i sprawdź czy jest poprawa. System EOBD nie współpracuje poprawnie ze wszystkimi autami.
Posłuchaj, problem może być błachy jakieś podciśnienie nieszczelne itp. Ale z tych informacji ciężko będzie Ci pomóc. Potrzebny interfejs podpiąć i parametry przejrzeć w kierunku owego silniczka krokowego jak i samej przepustnicy..
Sprawdz wezyki podcisnieniowe przy gazniku.
silnik gaśnie hamowaniu silnikiem gaśnie hamowaniu hamowaniu gaśnie
ciepła agregat lodówka komputer telwis pozioma linia wyświetlacz
miele pralka cybertarcza orange
Brak iskry w kładzie 110 cm³ - diagnostyka i naprawa Głośne tykanie i błędne godziny w piekarniku Beko