skoro to nie czujnik bo sprawdziłem że w nowszych modelach jest on podłączany do wskażnika temperatury na konsoli to co jeszcze może powodować gaśniecie na zimnym silnik?
Jest też taka możliwość że masz coś z układem zapłonowym typu moduł ma przebicie albo coś nie teges z rozrządem
Udało się znaleźć przyczynę? Mam taki sam problem...
Sprawdziłeś kompresje na cylindrach ? Na zimnym i na gorącym silniku ?
jakie ciśnienie sprężania powinno być tym silniku? Minimalne 9,7.
Problem juz został rozwiązany. Okazało się że wystarczyło wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Teraz samochód odpala natychmiast. O numerze z tym czujnikiem dowiedziałem się od znajomego który ma Megane. Miał podobny problem, w autoryzowanym serwisie chcieli mu prawie cały silnik wymienić. Przyszedł jednak do niego znajomy, wykręcił ten czujnik...
Zmiany na potencjometrze nic nie dają ! Nie mam pojęcia co może jeszcze być z tym gazem. Zastanawiam się też nad tym, dlaczego po odpaleniu na benzynie i po przełączeniu na gaz od razu gaśnie, jedynie jak się bardzo dobrze rozgrzeje. Czy to moze być wina mębrany ? Po rozkręceniu zauważyłem że jest troche pomarszczona, może właśnie przez to są te problemy...
Clio ma mapsensor GM.
powiedz kolego ile masz pinów w silniku biegu jałowego ( krokowym ) bo u mnie krokowiec padł . Powiem Ci jak go sprawdzic
Witam chciałem odświeżyć temat mam renault clio 2 z silnikiem 1.5dci na zimnym silniku samochód kręci nawet do 5tyś lecz już przy 5 czuć dławienie. Po rozgrzaniu się silnika samochód po dodaniu gazu gaśnie przy 3tyś obrotach niezależnie czy jedzie się samochodem czy doda się gazu na postoju. Z wymienionych rzeczy: czujnik położenia koła zamachowego...
Sprawdzę i jeśli na zimnym silniku będę dodawał gazu j to mu pomoże wejść na swoje obroty bez zgaśnięcia to będzie wina tegoż czujnika tak.
Witam Jestem posiadaczem CLIO II z silnikiem 1.4 75 KM 8 zaworowym. Przeczytałem i oglądnąłem dużo materiału jednak nie udało się rozwiązać mojego problemu. Clio 2 gaśnie na zimnym silniku tylko podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła. Objaw ten nie występuje na zimnym silniku podczas postoju. Można wciskać pedał gazu zwiększając obroty i po puszczeniu...
Objaw o którym napisałeś w ostatnim poście to niedziałający silniczek krokowy. Na zimnym silniku spadają obroty i albo szarpie, albo gaśnie. Po ok 10-15 minutach jak silnik sie nagrzeje wszystko wraca do normy i nie gaśnie. Przerabiałem to samo w swoim Clio. I to dwa razy.
Albo silnik nie dostaje dostatecznej ilości paliwa albo gubi zapłony pod obciążeniem albo brakuje mu powietrza. to nie czujnik tylko kondensator który jest przykręcany do pokrywy zaworów taki czarny idzie do niego jeden przewód. Możesz również sprawdzić masę na silnik tak jak w tym temacie. kiedyś w clio miałem podobny przypadek z taki samy silnikiem,...
Na pierwszy ogień czujnik temperatury silnika/ ew jego kostka podłączeniowa ( jaki e jest wskazanie temp na ciepłym ?) Jak jest uszkodzony to komp myśli, że silnik jest zimny i steruje jak na ssaniu.. Pozdr. J.
Problem będzie związany z tym wentylatorem jak wyjąłem bezpiecznik od wentylatora to samochód tak samo nie chciał sie włączyć tzn. próba odpalenia działa 1-2s i gaśnie i tak trzy razy a potem kręcę i żadnej reakcji. Jakieś podpowiedzi co dalej? Teraz sprawdzę omomierzem jaką rezystacjie mają te trzy piny.
Zawsze się stroi na ciepłym. Potem korekcję dla temperatury się ustawia. I to minimalna bo głównie chodzi o korekty krótka i długą. Bo sam ECU zwiększa czas wtrysku na zimnym silnika sterownik gazu tylko za nim podąża. Jakie byś nie wsadził nawet takie same to i tak wymagają strojenia.
może skrzynka z przekaźnikami ma zimne luty, albo nie łączą wtyczki Wtyczki były ruszane. Poza tym usterka występuje po nagrzaniu się samochodu niezależnie czy samochód jedzie czy stał (z włączonym silnikiem). Przy lutach wcześniej czy później problem by się objawił też na zimnym czy letnim, a coś takiego nie występuje.
Gazu nie ma, a co do koloru świecy wyślę jutro zdjęcie. Jeszcze się tak zastanawiam, bo niedawno wlewałem płyn do czyszczenia wtryskiwaczy do baku, bo trochę szarpie na zimnym silniku i po paru dniach od wlania tego płynu miałem problem z odpaleniem, odpalił za piątym razem i to była taka jednorazowa sytuacja. Potem zmieniłem czujnik położenia wału,...
Clio 1 faza 2 z silnikiem 1.2 E7F (wtrysk). Otóż gdy silnik jest zimny, bez problemu odpala, na chwile potrzyma normalne obroty (nie jestem w stanie dokładnie określić jakie - brak obrotomierza), potem zaczyna się dusić i w efekcie gaśnie. Gdy po uruchomieniu na chwile potrzyma go się na trochę wyższych obrotach (delikatnie wciśnięty pedał gazu, coś...
Witam! mam problem ze swoim autkiem Renault clio 1.2 92 r dotychczas sprawował się bez zarzutu ale od paru dni nie mam ssania, jak zimny to gaśnie, po rozgrzaniu silnik pracuje idealnie. sądziłem że może być to wina czujnika temperatury płynu chłodniczego ale nic z tego dalej to samo. Proszę o pomoc
Ale możliwe jest to, że błąd tkwi we wtryskach? Nie znam się zbytnio na tym, ale skoro ładnie pali na zimnym silniku to chyba nie powinny być uszkodzone. Może źle wcześniej sprecyzowałem, ale jak już zgaśnie i chce się go odpalić, to nie jest tak, że wcale nie pali. Jest tak, że silnik odpala dosłownie może na sekunde i po chwili gaśnie. Kable do wtrysków...
Witam serdecznie problem z samochodem jak w tytule a polega on na tym: autko ma problem z zapalaniem na zimnym silniku kilka razy kręcę rozrusznikiem łapie i gaśnie i tak kilka razy jak już złapie to chodzi bardzo nie równo przerywa i utyka jak by był kulawy silnik ma instalację lpg ale objawy są takie same na gazie gdy silnik się rozgrzeje to problem...
Witam, autko Clio II 2001 benzyna 16v 75 KM 55 kW 1.2. Od kilku dni po odpaleniu samochodu z rana i po przejechaniu około 300 metrów gaśnie mi silnik, mniej więcej w sytuacji zmiany biegów. Odpala bez problemu, jadę dalej, problem się nie pojawia ponownie. Po 8h gdy wracam z pracy, po przejechaniu danego odcinka problem już nie występuje, mimo że też...
Witam, Mam pewien problem z moim Clio, widziałam, że było już kilka podobnych postów, ale nie widziałam w nich powiązania z moją usterką. Od pewnego czasu zazwyczaj po nocy przy zimnym silniku auto nie chce mi odpalać. Czasem odpali po 3 razie, czasem jest jeszcze tak,że odpali, ale jak dodaje gazu zaczynają spadać obroty i gaśnie. W tamtym roku wymieniałam...
wygląda jak by nie działał silniczek krokowy od wolnych obrotów i jak silnik się nagrzeje choć trochę to nie gaśnie, a jak silnik zimny to nie podnosi obrotów i gaśnie bez dodania gazu. Przyjrzał bym się dokładnie wiązce silnika po tym incydencie ze zwierzem, może coś było nadgryzione i puki co działało, ale nadgryzione kable szybko zgniły (bo francuskie)...
Witam posiadam 1.5 dci clio 2 z 2003r.Od pewnego czasu gaśnie najczęsciej podczas jazdy ale również podczas postoju.Nie ma znaczenia czy jest zimny silnik czy rozgrzany czy jade 90km\h czy 10km\h czy są wysokie obroty czy niskie.Mogę przejechać 100km bez problemów a czasami nie mogę nawet 100m.Jade bez problemów,żadnego stukania żadnych objawów niepokojących...
Witam, jestem tu nowy i przepraszam jeżeli pisze ten post a już został zamieszczony. niestety nie znalazłem. mam taki problem: od wczoraj dziwnie pracuje moje clio 2 1998 1.2 8v benzyna bez gazu, słychać wyraźne stuki na zimnym silniku po odpaleniu, jak by zawory stukały, nie pracuje równo na zimnym silniku i po paru minutach sie dławi tak jakby i gaśnie,...
Sprawdziłem dzisiaj przelewy leją równo na 30 min pracy silnika 20 ml na menzurke wtyczki i kable od egr i klimy sprawdzane i wszystko wygląda na czyste i sprawne. Auto na zimnym silniku odpala ale tylko jak się zagrzeje to gaśnie i niechęć odpalać. Jedynie co dzisiaj jeszcze zaopserwowalem to strasznie spieniona ropa na powrocie z pompy do filtra....
Witam, Renault CLIO II 2001 po liftingu silnik 1,2 16V, przebieg 205 tyś, benzyna plus gaz Objawy przed problemem: - start silnika zawsze możliwy choć na zimnym silniku potrafił kilka razy zgasnąć, zanim się rozbujał. Na zimnym silniku brak mocy, brak przyspieszania, szarpanie. - kable wymienione, świece również, na zimnym bez efektu Obecne objawy:...
Witam mam Clio 2, 1,2 8V 1999 r. po zakupie nie wiedziałem kiedy był wymieniany rozrząd więc oddałem autko do warsztatu. Wymieniono: pompę wody, uszczelniacze, rolkę - napinającą, pasek rozrządu, oraz paski wieloklinowe od alernatora i klimy. Po takiej naprawie na zimnym silniku działa wszystko ok, natomiast gdy się silnik nagrzeje słychać odgłosy w...
Zdemontować silniczek zaworu powietrza biegu jałowego . Wysunąć trzpień tak żeby montując go w gniazdo delikatnie cofać zawór. Ma być zatkany trzpieniem otwór! Po montażu włączyć zapłon - bez uruchamiania silnika!- na 8-10 sekund . Wyłączyć zapłon na 30 sekund. Uruchomić silnik nie dotykając gazu. Zobacz co się stanie. Warunek silnik zimny, i po całej...
Witam. Auto ma problem z obrotami na biegu jałowym najczęściej na zimnym i letnim silniku aczkolwiek na rozgrzanym zdażyło się mi już też przyuważyć takie zachowanie silnika. Obroty na biegu jałowym delikatnie falują wtedy między ok 400-700obr. Jak przegazuje mocniej to problem jakby ustępował. Następny dziwny objaw jest taki, że gdy wrzucam na luz...
dziś zaopserwowałęm że silnik na zimnym nie gaśnie po rozgrzaniu zaczyna się problem mianowicie odpala pochodzi około 15-20s na wysokich obrotach i gaśnie nie ma w tym momecie reakcji na gaz. dodam ze czujnik położenia wału,ciśnienia w kolektorze już podstawiłem.
Jak w temacie. Mam mały (a nawet spory) problem z moim Clio. Samochód ciężko odpala na zimnym silniku. ~! Im zimniej tym ciężej choć temperatura tutaj raczej nie jest przyczyną bo i w lato i zimą trzeba kręcić ok 20 do 30s zanim załapie ! na początku zero odzewu, po chwili zaczyna łapać i gaśnie aż w końcu złapie, puści dyma i zaczyna chodzić, od tego...
Witam, posiadam Clio II z 2001 r. problem był poruszany już kilka razy, ale nie znalazłem takich samych objawów jak moje. A więc na zimnym silniku (zwykle gdy odpalam go rano) po jakiś 2-3 minutach jazdy (najczęściej na postoju na skrzyżowaniu) obroty zaczynają spadać i wtedy w ogóle nie reaguje na gaz. Pofalują przez kilka sekund i później wracają...
Witam starałem sie szukać podobnego tematu ale niestety nie znalazłem dlatego otwieram nowy temat, potrzebuje pomocy. Renault Clio 2 1.2 Mam taki problem ze gdy wstaje rano i auto jest zimne mam wielkie problemy z rozpaleniem ogólnie probuje kilka razy odpalać i nic.. A gdy już załapie to ma strasznie małe obroty trzesie telepie i gaśnie. Po kilku próbach...
witam. mam ten sam problem. wjechalem w kałuże i nagle zgasł. pod filtrem powietrza mam wode. wleje paliwo i gaśnie Jednym słowem zaciągnął ci do gaźnika troszkę wody która niestety miesza się z paliwem i dlatego ;-) Przeczyść gaźnik bądź wtrysk oraz świece i będzie hulał jak szalony ;-) mam problem otóż Renault Clio I 1994r. silnik 1.2 benzyna po...
Witam posiadam 1.5 dci clio 2 z 2003r.Od pewnego czasu gaśnie najczęsciej podczas jazdy ale również podczas postoju.Nie ma znaczenia czy jest zimny silnik czy rozgrzany czy jade 90km\h czy 10km\h czy są wysokie obroty czy niskie.Mogę przejechać 100km bez problemów a czasami nie mogę nawet 100m.Jade bez problemów,żadnego stukania żadnych objawów niepokojących...
Po wlaczeniu zimnego silnika ssanie jes bo obroty sa jakies 1300-1400 obr. Podlaczalem nawet w miejsce czujnika temperatury potencjometr (20k) szeregowo z obornikem 200omow i symulowalem mu temperature od -10 do 90 st. Silnik w zaleznosci od rezystancji zmniejsza lub zwieksza obroty, ale to w zupelnosci nie wplywa na to ze jak wcisne mocniej gaz to...
Witam, chciałbym się was poradzić co może być powodem, że gdy na zewnątrz jest temperatura poniżej 0 to samochód ma coś takiego, że kręcę nim przez chwilkę, po czym uruchamia się silnik na Benzynie, i zaraz gaśnie. Tak samo jest gdy uruchamiam na LPG, tylko że wtedy uruchamiam silnik znacznie szybciej. Kręcę zaledwie 3 sekundy i silnik pracuje, lecz...
jak już pisałem wyżej masa, plus po zapłonie i stały prąd na przekaźniku świeć żarowych jest ok Dodano po 39 Dziś od rana zacząłem dokładnie badać to autko rozpocząłem od czyszczenia wtyczek i konektorów posprawdzałem masy i zasilania i zauważyłem następujące objawy po tych zabiegach auto z każdym zapalaniem grzeje świece 3,5 minuty na ciepłym i zimnym...
Od pewnego czasu mam problem z parownikiem Landi LE98 . Wymieniłem w nim membrany, bo silnik działał jedynie jak się rozgrzał. Po wymianie membran i nie wszystkich gumek działał, ale jak się rozgrzał wtedy gasł. Próby regulacji napięcia membrany nic nie pomogły. Rozkręciłem więc parownik całkowicie, wykręciłem elektromagnes który jest zaznaczony na...
Mam z nią problem.Po przekręceniu kluczyka wskażnik temp. oleju wyhyla się (silnik zimny jak i ciepły)na wartość ok70 stopni.Po uruchomieniu silnika wskazówka opada na 0 i to już koniec działania wskażnika.Silnik pracuje nierówno pływają obroty , przy dodawaniu gazu czasami przerywa (nie gaśnie).Gdy osiągnie temp. wszystko wraca do normy i jeżdzi ok.Dodam...
Mam z nią problem.Po przekręceniu kluczyka wskażnik temp. oleju wyhyla się (silnik zimny jak i ciepły)na wartość ok70 stopni.Po uruchomieniu silnika wskazówka opada na 0 i to już koniec działania wskażnika.Silnik pracuje nierówno pływają obroty , przy dodawaniu gazu czasami przerywa (nie gaśnie).Gdy osiągnie temp. wszystko wraca do normy i jeżdzi ok.Dodam...
posiadam clio 1 z 92r na wtrysku 1,2 ostatnio zaczelo dziwnie sie zachowywac mianowicie na zimnym odpala i dopoki nie zlapie lekkiej temperratury to dziala normalnie jedzie gdy wskazowka temp.troszke sie podniesie zaczyna sie cyrk szarpie dusi sie nie chce jechac az wkoncu stanie po 15 minutowej probie uruchomienia zaskoczy i temp wzrosnie wtedy dziala...
Samochód Renault Clio 93r. jednopunktowy wtrysk benzyna poj. 1.2 Gdy auto jest zimne to na obrotach utrzymuje auto silnik krokowy. Po odpaleniu wszystko jest w porządku auto normalnie pracuje. Ruszam autem i logicznie naciskam pedał gazu. Problem pojawia się gdy puszczam nogę z pedału gazu obroty spadają a silnik krokowy działa jakby z opóżnieniem i...
Witam serdecznie :) Mam problem z moim Renault Clio 2 z 1998 roku. Otóż jak silnik jest zimny to auto odpala jak burza, ale załóżmy na to przejadę się kawałek, silnik się zagrzeje do swojej temperatury po czym zgaszę go, następnie jakbym chciał go ponownie odpalić to nie ma bata.. Można kręcić cały czas a on i tak nie odpali.. Jedynym sposobem na odpalenie...
Prędkość obrotowa biegu jałowego powinna wynosić 870+- 50 obr/min. Więc z tego wynika że miałeś chyba za niskie obroty biegu jałowego. Silnik krokowy się wysunie jeśli obroty są za niskie i samochód nie zgaśnie jeśli powoli schodzi z obrotów. Jesli gwałtownie to wtedy mógł gasnąć. Jak miałeś zimny silnik to normalne że nie gasł, bo pracował na ssaniu....
ssanie takie na początku:) jak się odpala teraz na zimnym to się zapala i gaśnie... dodam aby gaz i się już zapala i świeci. silnik schodzi z obrotów to takich jak wcześniej przez zepsuciem, Linka? tam jest automat... i nie mam linki od ssania:) samo się włącza i samo powinno się wyłączyć... może to od śniegu albo lodu się coś urwało? może to od szaleństwa...
Co do instalacji to tyle wyczytałem z książeczki serwisowej: - reduktor Alaska -zbiornik 580/200 -układ sterujący STAG-200 Niestety nie wpisali nic na temat listwy wtryskowej. Z wyciągu świadectwa homologacji: wielozawór - Tomassetto zawór tankowania - Tomassetto CO/HC przy prędkości biegu jałowego(%/ppm): 0,12 ; 41 CO/HC przy powdwyższonej prędkości...
Ciśnienie wróciło do normy? Co było uszkodzone? Tak, ciśnienie jest na poziomie 13 atm na każdym. Uszkodzony (wypalony) był zawór na cylindrze od strony sprzegła. Miał niespełna 3 atm. Zdarza się iż zimny odpali na benzynie, ale po ok. 5s. gaśnie. Zdarzy się iż odpala i gaśnie kilka razy pod rząd. Nawet jak uda się go utrzymać na chodzie to do momentu...
Witam! Posiadam Renault Clio 1,5 dci rocznik 2001 po liftingu. Mianowicie posiadam problem taki. Samochód sprawował się normalnie lecz czasami zdarzało mu się zgasnąć samemu z siebie. Po dostarczeniu paliwa przez pompkę koło silnika samochód odpalał. Czasami zdarzyło mu się jeszcze raz wyłączyć ale po drugim pompowaniu już normalnie po odpaleniu jechał....
a jak sonda podaje 0.8V to automatycznie zbija odczyt do 0V?! jeśli rozjechana mapa to ecu może zmniejszać zbyt gwałtownie dawkę jeśli zobaczy na chwilę 0,8V pozostaje jeszcze odpowiedzieć na pytanie czy silnik bez sondy (odłączony al-700) chodzi tak samo jak z podłączoną (zwarte przewody)? czy po włączeniu zapłonu pojawia się napięcie na sondzie?...
Witam! Sytuacja jest następująca: - Clio II 1.5D 2002r. - jak silnik zimny (po nocy) pali po kręceniu ok sekundy (praktycznie na dotyk) - silnik jak już zapali pracuje równo, wchodzi w obroty prawidłowo - czasami jednak zdarza się, że po przejechaniu kilku kilometrów i zostawieniu zgaszonego silnika na 10 min. pojawia się problem z zapaleniem, trzeba...
145 tys km przejechane jest. Na wolnych obrotach ładnie pracuje, równo, nie gaśnie, jeśli o to chodzi. przyśpieszenie też nienaganne, w porównaniu do brata autka nawet lepiej, szybciej jest w stanie większe prędkości osiągnąć no i silnik chodzi ciszej i bardziej równo niż brata na prędkości 130km/h. Tak pali na ciepłym, na zimnym podniesie się spalanie...
A słyszałeś o czyms takim jak pamięć adaptacyjna? Kazdy silnik się żużywa, kazdy potrzebuje innego otwarcia zaworu powietrza dodatkowego ( liczk kroków)... A jak można zajrzeć do tej pamięci? Wydawało mi się, że komputer sam sobie liczy czego potrzebuje. Chociażby z prostej przyczyny, że zimnego powietrza może wziąć mniej niż ciepłego. Dodano po 43...
Samochód jak w temacie. Silnik D4F712. Przeszukałem już mnóstwo wątków na elektrodzie i krc z podobnymi problemami, ale żaden z nich nie opisywał, jak zakończyła się sprawa, np: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic90... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50... Zanim silnik osiągnie swoją...
https://obrazki.elektroda.pl/5641095500_... poz.1 to ? poz.2 to ? Dodano po 1 Odpowiadam nt. oleju : SHELL HELIX HX7 10W-40 Dodano po 11 Napiszę co się zmieniło od mojego pierwszego pytania. Wymieniłem jeden lejący wtrysk (niestety nie wszystkie ze względów finansowych). Samochód nie dymi ,zapala poprawnie,ale: podczas jazdy przy prędkości...
Mam problem z zapalaniem na benzynie. Ciężko jest zapalić rano kiedy silnik jest zimny. Przy ciepłym silniku problem nie występuje. Ponadto sprawia wrażenie jakby nie palił na jeden cylinder ale kiedy przełącze na gaz to jest ok.Jezeli zapalam na gazie to nie ma problemu nawet jak jest mróz. Ponadto kiedy się rozgrzeje przy jeździe na gazie często gaśnie...
Witam, auto jak w temacie, objawy usterki są takie że silnik potrafi zgasnąć podczas pracy i potem nie chce odpalić, czasem po normalnym zgaszeniu nie odpala - pierwszy obrót jakby załapał i wtedy odcina rozrusznik i gaśnie. Zauważyłem że dzieje się to gdy ma około 30-60 stopni, żeby odpalił trzeba poczekać jakieś 5-10 minut i potem pali jak gdyby nigdy...
Witam Panowie - mam kilka pytań co do tego silnika - wsadziłem go w Clio - i niestety nie jestem zadowolony przejechałem nim dopiero 10 km- silnik f3n zbierał sie tak samo a miał jedyne 73km nie oczekiwałem cudów ale myślałem ze przy masie 900kg wciśnie w fotel. Silnik jest po remoncie tzn uszczelniacze, pierścienie, itd turbina była wysłana do poznania...
gaśnie zimnym silniku renault gaśnie zimnym silniku nissan gaśnie zimnym silniku
kondensatory 1000uf tracer gamepad amiko miernik
pralka electrolux ews11064sdu odkurzacz basenowy
Polska instrukcja obsługi Yamaha RX-V350 Oznaczenie GDN w czujniku rowerowym elektrycznym