Podlaczone do dzwigienki od ssania .
Zacznij od wymiany filtrów paliwa i powietrza.
Hmm. Po pierwsze to proponuje poczytac posty na temat CNQ 700 , a zapewniam ze jest ich duzo na forum. Nastepnie sprawdzilbym kable WN i swiece bo przy podwyzszonej wilgotnosci moga stanowic problem. Kolejna rzecz to przyjzal bym sie gaznikowi , a konkretnie ukladowi zalaczania ssania - ciegienko biegnace od podcisnieniowego przyspieszacza lubi spadac...
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Na pych czujnik nie ma tu nic do gadania, a podczas odpalania z kluczyka ma i to bardzo dużo, dlatego wiem, że to jest czujnik a nie coś innego bo sam miałem podobny problem.
Skoro wiesz ze sa do wymiany - to najpierw wymien , i wtedy zobaczysz czy bedzie juz OK, czy nie. Jak chcesz znalezc inne problemy, nie zlikwidowawszy najpierw tych ktore juz zlokalizowales?
Tak, problem z tym czunikiem objawia się brakiem iskry, ja miałem przetarty jeden z tych kabli przy złączce - gdzieś koło gaźnika była ta złączka. Efektem były niestabilne obroty. Skróciłem kable, polutowałem do wtyczki ale przez przypadek zamieniłem kable miejscami, efekt był taki że iskra zgineła. Dwa dni straciłem by odkryć pomyłkę.
nie zmieniałem na 1.1 bo to nie są tak trwałe i niezawodne silniki jak 900tki, 900tki są niezniszczalne, ale ogólnie 1.1 niewiele różni się montażowo między 900tką więc raczej nie powinno być żadnych modyfikacji budy, on jest mocowany w tych punktach co i 900tka, oczywiście ma całkiem inną wiązkę i komputer więc najlepiej kupić całego zgnitego seja...
Katalizator i sondę miał gaźnik AISAN (japoński ) .Gaźniki polskie WEBER, FOS nie miały katalizatora. Jeśli byla przeróbka z AISANA na WEBERA LUB FOSA to sonda i katalizator są zbyteczne .W przeciwnym wypadku do poprawnej pracy gąźnika AISAN sonda musi być wkręcona przed katalizatorem .Nie wystarczy nawiercić otwór w rurze wydechowej ,musi być wspawana...
audi 2.5 tdi v6 głowica fiat siena palio 1.6 16v miejsce montowania alternatora( jazda po niewielkiej kałuży może skończyć się smiercią alternatora) opel astra f kombi silniczek tylnej wycieraczki bmw e39 2.5d pompa wtryskowa fiat cinquecento 700 gaźnik aisan jakość kół dwumasowych przyprawia o mdłość - nie wiem z jakich podzespołów są pradukowane ale...
Czy źle coś podłączyłeś ten gaźnik jest prosty i trudno coś tam namieszać ale trudno ocenić jak tego nie widzę.
Dobrze wyregulowany gaźnik daje uruchomić auto tylko zimne na ssaniu, u ciebie jest źle wyregulowany jeżeli piszesz że zimne auto odpala bez ssania. Jeśli znajdę wyciąg ze stacji diagnostycznej po pomiarze wykonanym na analizatorze spalin to zeskanuję i wystawię. Spalanie ma na poziomie 0,2%.
Mam takie pytanie, czy gaźnik z Cinquecento 700 podejdzie do Seicento 900?
Na początek gaźnik do czyszczenia i regulacji, nie jest używany i pewnie wszędzie stoi kupa szlamu.
Witam, fakt gaźnik Aisan częśto wszystkim dokucza, kilka rzeczy które sa problematyczne w tym systemie to podciśnienia, odma która idzie od korka oleju, bardzo częst peka zaraz przy samym kolektorze ssącym pod gaźnikiem no i oczywiście sam gaźnik a dokładnie kanalik który jest zaraz pod górna pokrywa gaźnika wraz z blaszka bimetalową, ten kanalik bardzo...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Mechanik po zamontowaniu gaźnika powiedział że niema podłączenia do linki ssania zostawił ją zboku jakie one mają ssanie automatyczne czy ręczne proszę o pomoc z góry dziękuje
Tu masz napisane: http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c...
Zanim zmienisz termostat poddaj go kontroli jak napisałem.Obejrzyj też gaźnik i urządzenie rozruchowe czy wyłącza się na ciepłym silniku.Zacznij jednak od termostatu jeśli będzie uszkodzony to poprawę zauważysz w spalaniu.Faktycznie pali jak smok z tego co piszesz.Spalanie wzrosło zaraz po ustawianiu czujnika wału?Czy później?
Poleruje się kanały dolotowe i wylotowe (kolektory) i pozbawia te układy progów itp. Można zmienić filtr powietrza, dysze jak wspomniałeś, wydech, splanować głowicę, odciążyć i wyważyć koło zamachowe, nawet gaźnik wymienić i ....... to wszystko da jakieś w porywach 20%-30% ale za to auto będzie paliło 10-12 litrów PB98 na 100 km i pewnie dobijesz ledwo...
witam mam pyatnie jaki masz gaźnik w tym cc ?? a jezeli chodzi o metaliczny dźwięk to z tego co zrozumiałem z Twojej wypowiedzi to zmieniłeś wydech od kolektora az do złącza elastycznego tak ????? jezeli tak to tam po drodze powinien byc katalizator (chyba że to starsza wersja) no ale jezeli miałes tam jakis tłumik przedem a teraz założyłes pustą puszkę...
Na początku polecam sprawdzić węże podciśnieniowe. Może jakiś spadł, co się bardzo często zdarza. Jak miałem CC700 to zawsze w zapasie woziłem 1m wężyka :)
Jeżeli chodzi ci o TERMOSTAT to przy wymianie jest taka zasada - po odkręceniu starego szybko wkładasz nowy i ubytki płynu są minimalne. Nie widziałem nigdy tego silnika ale skoro przeszkadza ci gaźnik to go odkręć :) Nie powinno być z tym problemu. Co do wydechu - przed katalizatorem jest sonda lambda. W wydechu bez katalizatora sondy nie ma więc przełożenie...
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Zacznij od pływaka w gażniku czy w środku nie ma paliwa i czy iglica zamyka przy max. uniesieniu do góry oraz czy ssanie się cofa do tyłu . :roll:
Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
Witam kolegów mam problem z cinquecento 700 gaźnik aisan. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na wolnych obrotach potrafi zgasnąć lub się zadławi.Wężyki sprawdziłem wizualnie ok.Przepustnice wyczyściłem.
Czujnik temperatury płynu chłodzącego -sygnał do sterownika gaźnika .Stan normalny -zwarty przy temperaturze poniżej 15°C.Przy zerwanych przewodach, sterownik widzi go jako rozwarty czyli temperatura płynu powyżej 15°C-włączony system elektronicznej regulacji składu mieszanki.
Nowa centralka na allegro kosztuje 30 zł. Masz albo spalony któryś elektromagnes na zaworkach gazowych albo na zaworku benzynowym bo widzę że od niego ścieżka też się odbarwiła. Jak oglądam zdjęcie tych ścieżek to zauważam że niektóre ich odcinki są zabarwione na czarno, szkoda że zdjęcie jest niskiej ostrości bo może bym powiedział więcej. Czasem też...
Witam, Mam problem z Cinquecento 700. Nie chce zapalić gdy jest zimny.Silnik gaśnie na Benzynie jak i LPG. Po przejechaniu 3 km , się uspokaja i jeździ poprawnie.Co jest przyczyną tego problemu?
a wysokosc Plywaka jak ustawic ??
e- to chyba hobbistyczna zabawa, nie ma to jak prawidłowo wyregulowany w specjalistycznym zakładzie oryginalny japoński gaźnik Aisan.
Witam. Mam identyczny problem. Cc 700 96r. z wymienionym gaźnikiem na webbera. Cały czas nim szarpie. Zdarza mu się zgasnąć zwłaszcza jak dłużej postoi np w korku. Wszystko zrobione z nim co napisaliście. Kable i świece wymienione. Gaźnik ustawiony książkowo wręcz. Wszystko dokładnie wyczyszczone i sprawdzone, ale problem z szarpaniem nadal jest. Już...
No dokładnie ,dlatego chiałbym go podmienić . Czekam dalej na opinie "fachowców" od takich zabiegów , czyżby nikt z forumowiczów się nigdy za to nie brał? :)
Ja nawet nie wiem jak wygląda katalizator od cc poprzedni wlaściciel go usunał hehehe to samo jakiś czs temu zrobiłem z katalizatorem w puncie wiec to akurat nie jest problemem
Okolo 150kkm i chyba oddam gaznik do regulacji.
Stan rurek tego systemu oczywiście sprawdzony? I to nie tylko rzucić okiem, ale sprawdzić, czy nie poprzecierane, czy nie popękana na końcach króćców.
Może wystarczy zdjąć pokrywe gażnika z pływakiem ,wykręcić dysze i przedmuchać sprężonym powietrzem.
Masz gaźnik do wymiany, prawdopodobnie wyrobiona oś przepustnicy.
Poszukaj dokładnie w podciśnieniach - nie jest to usterka elektryczna .
niestety tak chciałbym dodać że ten problem nie występuje za każdym razem
Witam.Potrzebuję pomocy,mam problem z moim cinquecento,od kilku dni nie ma wolnych obrotów, ciągle gaśnie jak nie dodaje gazu .Tak więc muszę trzymać nogę na gazie ,bo inaczej zgaśnie .Proszę o pomoc ,kto wie dlaczego się tak dzieje??Nie wiem co z tym zrobić,zwykle udaje mi się rozwiązać usterkę ale nie tym razem.
Lewe powietrze
Witam, Jestem posiadaczem znanego wszystkim Fiata Cinquecento 900 z gaźnikiem. Typ silnika to ben-gaz z 93r. Mój problem wygląda następująco: Od 2 dni nie działają mi wolne obroty na gazie. Jeśli tylko puszcze ssanie to obroty spadają wręcz natychmiast i silnik gaśnie. Sprawa wygląda tak, że miałem takie problemy, że cienias chodził dobrze dobrze, a...
Pewnie płyn chłodzący się spala z tego taki efekt.
Odpuść ten wynalazek. Załóż polski gaźnik
Witam kupiłem CC700 rocznik 96 i mam mały problem.To znaczy coś jest nie tak.Na początku jak go zapalam zimny silnik na ssaniu jest Ok ruszam jade mozę 300 m i jak dodaje gazu dusi się i dopiero jak wyłącze ssanie idzie.Ale dojeżdżam do skrzyżowania i gaśnie mi .Silnik jak sie rozgrzeje to jak gdzies stane na światłach to strasznie nierównomiernie chodzi...
Praktycznie każdy mechanik nie potrafi podłączyć poprawnie przewodów w tym gaźniku. Znajdz drugie takie CC i zbadaj połączenia wężyków.
kto pomoze niemial nikt takiego czegos
cinquecento gaźnik aisan regulacja gaźnik cinquecento cinquecento strzela gaźnik
filtr polar zbudować wykrywacz metali resetowanie godzin pracy
bateria parkside styki diagbox peugeot
Podłączenie switcha RF-433MHz do Zigbee 2,4GHz Zmiana zasilania jednofazowego na trójfazowe podczas remontu instalacji elektrycznej budynku