Tam jest tylko płytka, która przepuszcza paliwo w stronę dyszy, tak jak kolega wyżej napisał miałeś czymś zatkane.
hjhjhjhjhjhjhjhhhhhhhhhh
Masz rację, benzyne powinno sie wypalać do końca, jezeli pilarka będzie dłuższy czs nieużywana. Stara mieszanka w gaźniku, powoduje twardnięcie membran i osadzanie się rożnego rodzaju świństwa, które zatyka dysze. Tak zaleca większość producentów, w instrukcjach obsługi. Dotyczy, to przede wszystkim, silników dwusuwowych.
Podegnij dźwigienkę zaworu, 1mm ponad brzegi gaźnika, pilarka będzie chodziła .
Brudny gaźnik.
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
Tak musisz wyregulować gaźnik.
Pierwsze co bym sprawdził to membrany w gaźniku.
I tu się zgadzam w całej rozciągłości.. A co do serwisu i rzeczonej pilarki.. Radziłbym wizytę w serwisie i zacząć od sprawdzenia szczelności karteru na ciśnienie i podciśnienie. Temat Shinadaiwy już przerabiałem z różnym skutkiem. To o pękających karterach wcale nie jest wyssaną z palca plotką.
Niewiemcozrobiłeśztymgaźnikiem: kup nowy gaźnik.
Fajkę da się ściągnąć: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Wykręć świecę, przedmuchaj porządnie cylinder z resztek paliwa, zakręć ją ponownie. Przez otwór gaźnika wlej dwa - trzy centymetry sześcienne paliwa i spróbuj odpalić. Jeżeli, po wlaniu paliwa do cylindra, nie odpala to kompresja lub brak iskry, jeżeli odpali to...
No to czeka cię zakup pełnego zestawu naprawczego.
Witam, dźwigienka ma 4 pozycje ostatnia jest "odpalanie na zimnym silniku", jeśli tak ustawiasz to ja szukał bym przyczyny w dopływie paliwa potem w gaźniku.
To są prawie identyczne gaźniki, różnią się tylko dźwigniami na osi przepustnicy i położeniem śrub regulacyjnych.
Kupiłem nowy gaźnik.
No to zostają filtry powietrza i paliwa. Wężyki doprowadzające paliwo do gaźnika.
nie wpływa na skład mieszanki chyba ze masz dozownik oleju to przy dozowniku jest sróbka ale jak nie ma dozownika czyli ze lejesz od razu mieszankę do baka paliwowego to nie miej obawy że zatrzesz pomogłem? W tym wypadku chodzi o mieszankę paliwowo-powietrzną lecz w związku z tym że pilarka jest smarowana olejem znajdującym się w paliwie to zbytnie...
To po co zanosiłeś gdzie indziej jak masz znajomego fachowca? Gaźniki zama maja tłoczek przyspieszacza który się zaciera albo oring na nim, są zestawy naprawcze. A jaka była usterka?
Powietrzem to można napompować balon a nie czyścic gaźnik długo nieużywanej pilarki. Kup sobie taki spray do czyszczenia gaźników, koszt kilkanaście złotych, w każdym sklepie motoryzacyjnym. Rozpuści pozostałości po starym paliwie.
Odpowiem "nie" kulturalnie, do tej pory aż zacznie poprawnie pracować. Wysoce prawdopodobne jest to że nie zacznie..... Ogólnie 1:1 na odpalenie ze ssania z podpartym gazem.
Wygląda na złą regulacje gaźnika. Wkręć do oporu wkręt regulacyjny L i H, a następnie wykręć o 1 i 1/4. Co było powodem rozkręcania gaźnika ? Co to za pilarka ?
Czy chodzi o pilarkę Mcculloch model CS ?
Ten gaźnik ma mniejszy przelot, bodajże 11mm jest jeszcze wersja 14 mm, brak regulacji mieszanki jak przy NT, nic specjalnego. Porozglądaj się za gaźnikami od pilarek myślę że będą lepszym rozwiązaniem.
Czy ma ktoś instrukcje obsługi do tej pilarki. Ewentualnie czy wie ktoś jak ustawić gaźnik
Prawdopodobnie to MS 181 i oring spadł z podstawy filtra powietrza. W części tylnej (od strony gaźnika). http://obrazki.elektroda.pl/1990958000_1... Na rysunku nr 5.[/img]
Obejrzyj sobie filmiki użytkownika Dariusz iD na youtubie, fajnie omawia i pokazuje regulację gaźnika w pilarkach.
Przeczyścić gaźnik...
Witam posiadam pilarkę Fighter FT-153 jest to gałęziówka Chińska i posiada gaźnik model CS2500 25cc pasuje też do NAC TT-CS 2500. Czy ktoś orientuje się jakie są ustawienia gaźnika fabryczne ile obrotów albo jak go ustawić ponieważ śruby zostały wykręcone do czyszczenia gaźnika i nie pamiętam ile je wkręcić teraz, piła nie odpala w ogóle. Dodano po...
Można tylko trzeba zużyć paliwo ze zbiornika aż sama zgaśnie to nie będą twardnieć i odkształcać się membrany w gaźniku
To wynik profesjonalnej wymiany. Założyłeś je w odpowiedniej kolejności. Regulacja gaźnika
Źle założone cięgno gazu w gaźniku
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale się dołączę. Mam ponad 10 lat SPS 01 52 na gaźniku walbro i tam wkręcało się do oporu i cofało o 1,5 obrotu- to były ustawienia fabryczne. Teoretycznie bo w praktyce nie chciała na tym chodzić, nawet po regeneracji gaźnika, dopiero przy 2,5 obrotu chodziła. Ale fakt że regulacja wysokich obrotów na własną rękę...
Konstrukcja Stihl ms 211 (tyczy się również ms 181 itp.) to totalna pomyłka, po 2- 5 latach użytkowania pojawia się gigantyczny luz na wałku przepustnicy gazu, dochodzi do tego nieszczelny tłoczek przyśpieszacza i problem z gaźnikiem nie do ogarnięcia. Jak masz możliwość załóż nowy gaźnik.
Łożyska i uszczelniacze, łącznik mały i duży w jakim jest stanie ? Tak samo gaźnik ?
Sprawdzałeś ten plastikowy łącznik pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, może jest pęknięty. Czyszczenie i regulacja gaźnika, jak wygląda sprawa z kompresją?
Instrukcja regulacji gaźnika pilarki STIHL MS 210, MS 210 C, MS 230, MS 230 C, MS 250, MS 250 C. Znalazłem tylko w języku angielski. Potrzebuję wyregulować gaźnik w pilarce STIHL MS 230. http://obrazki.elektroda.net/39_12971721...
Gaźnik był czyszczony, w jakim stanie są membrany? Regulacja gaźnika.
Mieszanka 32 : 1. ustawiam pierwszą śrubę na 1,5 obrotu, drugą śrubą wykręcam aż silnik się dławi ,zapamiętuje ilość obrotów. a następnie ta sama śrubę wkręcam aż silnik się dławi. Ustawiasz w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi, gdzie silnik się dławi. Śruba bliżej cylindra to wysokie obroty. To nie jest gaźnik z pilarki, tylko coś podobnego...
Jaki zestaw naprawczy założyłeś (tłok, cylinder, uszczelniacze) może to być przyczyną. Silikon może być na uszczelkach, ale w śladowych ilościach i na pewno nie na bazie kwasu octowego, poza tym nieszczelności na uszczelniaczach lub króćcu gaźnik cylinder po rozgrzaniu pilarki lub nieszczelności na wężykach. Poza tym pilarka wymaga regulacji gaźnika...
Akurat zrobiłeś zdjęcie nie tej membrany, o którą pytałem. Dobrze wyczyść tą wkręcana dyszę w gaźniku.
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
Jeżeli sprzęt leżał przez ten czas zalany mieszanka to przeczysc gaźnik łącznie z dysza, jeżeli jest jeszcze co ratować... Jak nie to wymiana gaźnika
Odkręć tłumik sprawdź w jakim stanie jest tłok(czy nie ma rys). I tak jak wyżej Ojdyr napisał sprawdź gaźnik.
Uszczelniacze wału, gaźnik,membrany... zacznij od gaźnika. Dokładne czyszczenie,regulacja i zmień membrany. Nie pomoże to obstawiam uszczelniacze. Zobacz czy cylinder jest dobrze dokręcony do silnika.
Według instrukcji ta pilarka ma gaźnik Walbro WT-780D (nie podałeś jak jest w rzeczywistości). Gaźniki Walbro serii WT mają wstępne nastawy po 1 1/4 (jeden i jedna czwarta) obrotu na każdej ze śrub (H i L). Oczywiście te nastawy mogą być w praktyce nieco inne ze względu na stan gaźnika lub stopień zużycia silnika. Moja stała sugestia: regulacja gaźnika...
Wyczyść gaźnik.
Przeczyść i wyreguluj gaźnik.
Zapomniałeś napisać, że potem należy śrubę ustawić pomiędzy tymi skrajnymi położeniami. To, co kolega bartosz789 napisał, o początkowym ustawieniu śruby, do regulacji, jest prawdą i możesz przeczytać to w każdej instrukcji regulacji gaźnika, pilarki lub kosy.
A jaki objaw ma jak niby to zalanie, mam taką piłe, jaki masz gaźnik zama?
W instrukcji coś troszkę jest, strona 29.
Ja nie mam pompki paliwa ten gaźnik ma
Sprężonym powietrzem to się pompuje koła a nie czyści takie gaźniki. Model pilarki i gaźnika? Tak trzeba ciągnąć jak kota za ogon.
W załączniku jest opis regulacji gaźnika w pilarce husqvarna 340.
sprawdź jeszcze świece, Chociaż objawy mogą świadczyć o dostawaniu się złej ilości powietrza do gaźnika
Wymien membrany. czyszczac gaznik wykrec śruby regulacyjne i przedmuchaj dysze. Czyszczenie gaźnika bez wykrecenia śrub L i H i nie wyczyszczenia ich dysz,mija się z celem. Następnie wyreguluj gaźnik.
A pilarka Partner 351 lubi być nieszczelna na łączeniu cylinder - podstawa gaźnika.
Zasady regulacji są takie same jak większości gaźników w pilarkach, jest opis na forum, poszukaj. Ja, na twoim miejscu, oddawałby do sklepu aż do skutku, albo zrobią albo wymienia na nową.
Co się przejmujesz, że jest ich więcej, od przybytku głowa nie boli. Założysz te które są w twoim gaźniku.
Tylko nie silikon!!! Mięknie pod wpływem benzyny i powstają takie "smarki". Mogą zatkać gaźnik. Trzeba kupić oringi na wymiar, ale odporne na benzynę. Spróbuj w sklepach z częściami do kosiarek/pilarek itp.
Tak to prawda, problemy są nie tylko z tymi modelami Husqvarny, ale innymi też z racji karterów z tworzywa w których często odkręcają się śruby lub trzeba wymieniać uszczelniacze. Nie wspominając o chińskich gaźnikach, pilarka gdzieś zasysa lewe powietrze i postawił bym na wymianę uszczelniaczy z łożyskami, bo to idzie w parze żeby było "drożej".
Witam. Mam taki problem. Chodzi o tą samą piłę co wyżej w temacie. Po złożeniu łożysk i uszczelniaczy, wymianie uszczelek i membran w gaźniku pilarka działa bez zarzutów, ale. Nie ma smarowania na łańcuchu. Po ściągnięciu prowadnicy nawet z pompki nie podaje oleju. Co może być przyczyną. Proszę o pomoc.
Gaźnik do regulacji.
Mechanik. Te pilarki są nie do zaje...chania. Więc po co przy nich gmerać zamiast wyczyścić filterek w zbiorniku, sprawdzić wężyk do gaźnika który dość często ulega ułamaniu. Kolega wymieniał gaźnik a uszczelki?
Witam Mam problem z pilarką stihl 034av. Zepsuł się gaźnik marki tillotson i nigdzie nie można tego kupić. Orientuje się ktoś może czy do tej pilarki pasuje jakiś inny model gaźnika? Jeśli tak to jaki i gdzie go można dostać.
W odnośniku, który dałem wyżej, wyraźnie pisze że gaźnik i membrany są właśnie do takiej pilarki. Kupisz je w pierwszym lepszym serwisie, odejdą koszty przesyłki. W jakim celu chcesz kupować też gaźnik?
Jak już miałeś to rozebrane to trzeba było wymienić łożyska z uszczelniaczami. Wału nie musisz wymieniać, chyba, że jest uszkodzony. Pierścień też by można wymienić oraz membrany w gaźniku.
Witam, niech kolega najpierw ściągnie tłumik i go wyczyści, w tych pilarkach lubią się zapchać, jak to nie pomoże wyczyścić filtr powietrza, paliwa, gaźnik.
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Podczas odpalania zimnego silnika włączamy ssanie i powinna odpalić. Gdy silnik zaskoczy, ssanie wyłączamy. Powinna zapalać przy zamkniętej przepustnicy. Moim zdaniem, problem jest tylko w gaźniku (uszczelki i regulacja) Ta pilarka jest bardzo wrażliwa, na wszelkie nieszczelności.
Odpowietrznik powinien być dobry, jego ciężko jest zatkać. Sprawdź gaźnik.
Nie ma mowy o żadnym silikonie na membranach pompy lub membranie sterującej! Kup zestaw naprawczy gaźnika i wymień wszystko.Nie zapomnij o przeczyszczeniu dyszy!Jeżeli był tam jakikolwiek silikon bardzo dokładnie wyczyść gaźnik!:)
Na początek, czyszczenie i regulacja gaźnika, potem szczelność na wale i połączenia, gaźnik cylinder.
Pilarka na ssaniu nawet nie zagada. A zawsze jak była zimna to gadała. Ale powiem od początku. Najpierw moja pilarka gasła pod obciążeniem lub gdy dodawałem gaz. Po przeczyszczeniu gaźnika pracowała normalnie z 15 min. ( Potem nie miała mocy jak za pierwszym razem.) Ponownie przedmuchałem gaźnik i pilarka ponownie ożyła. Gdy ją wyłączyłem już po paru...
To normalne że wał przesuwa się osiowo w karterach w chińczykach. Z jednej strony to wina dokładności wykonania (pasowanie czopu pod łożyska), a z drugiej to wina zastosowania łożysk z luzem normalnym zamiast C3, doprowadzający do pracy łożyska z oporami co w następstwie wybija (wyślizguje) czopy na wale. Chyba że są duże luzy promieniowe. Głównym problemem...
Sprawdziłeś to o czym pisali poprzednicy, czyli pierścienie? Regulowałeś gaźnik?
Gaźnik do regulacji.
jak prawidłowo odpala sie pilarkę na zimnym silniku? Kiedy gaz a kiedy ssanie? Włącz zapłon oraz włącz pełne ssanie, pociągaj linkę rozrusznika do momentu gdy pilarka zaskoczy i zgaśnie, włącz pół ssanie a jak gaźnik pilarki nie ma takiej możliwości to wyłącz ssanie i pociągaj aż pilarka zapali, gazu nie dajemy.
Mam problem z makitą DCS4610. Otóż pilarka chodzi w miarę ładnie ale jak obrócę ją "do góry nogami" pilarka zaczyna wchodzić na wyższe obroty, łańcuch zaczyna się obracać. Gdy poprzednio zakładałem gaźnik pilarka miała tylko wysokie obroty (gdzieś dostawała lewe powietrze), po ponownym założeniu było wszystko ok tylko te większe obroty po obróceniu...
Najpierw popracuj nią z 15 min. Niech się dobrze rozgrzeje, wycieki w okolicach tłumika to nie koniecznie paliwo, dzisiejsze oleje nie spalają się z paliwem tak jak było to z mik-solem, i olej ten jest wyrzucany wraz z spalinami, jak piła pracuje tylko chwile to powstają właśnie takie ślady jak by wycieków. Po rozgrzaniu ( 10-15 min ) sprawdź kolor...
Witam. Pilarka po wymianie filta, świecy i czyszczeniu gaźnika. Pilarka odpala za każdym razem na różnych obrotach. Raz ma 2600 raz 3000 a razy 3300 na jałowym. Za każdym razem po jakimś czasie gaśnie, po mału spadają jej obroty. Czy to wina gaźnika? Źle wyczyszczenie? Dodam że membrany nie były wymieniane
Wyreguluj wolne obroty, jeśli dobrze pamiętam to gaźnik tej pilarki ma tylko jedną śrubę regulacyjną.
Regulacja gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych nie jest taka oczywista, nie może być wykonywana według uniwersalnego sposobu. W przypadku markowego sprzętu instrukcje serwisowe wymagają regulacji na określoną wartość wykręcenia dysz i ustawienia maksymalnych obrotów silnika z zespołem tnącym. W rzeczywistości nawet to jest sposobem ogólnym, który...
Myślę, że na tym etapie nie jesteśmy w stanie Ci pomóc, może zamieścisz tu jakieś zdjęcia, może coś zauważymy. Przekładałeś gaźnik do innej pilarki i było ok, a czy przekładałeś gaźnik z drugiej pilarki do Twojej? A jeszcze jedna sprawa, czy podczas remontu nie zakleiłeś kanału impulsowego, jak kręcisz wałem to dmucha przez impuls?
świeca zmieniona - bez zmian :( jeszcze jedno pytanie z tych za 100 pkt. w układzie paliwowym jest taka pompka ( przeźroczysta miękka bańka) którą się przed startem wciska 2-3 razy. powiedzcie, czy ona ma ciągnąć paliwo z gaźnika (tak jakby wymuszała pociągniecie paliwa przez główną rurkę paliwową)? Czy ona ma pchać paliwo do gaźnika ?
Problem rozwiązany, wyczyszony gaźnik i zmienione membrany. Pilarka śmiga, dzięki za pomoc
Niejednokrotnie ktoś przynosi pilarkę z podobnymi objawami. Mówi że, wszystko sprawdzone a ona nie chce się rozpędzić. Okazuje się że ma, po prostu, zwolniony hamulec. :D Membrany w gaźniku sprawdzałeś?
Witam. Poszukuję zamiennika gaźnika do pilarki Dolpima Ps 290. Najlepiej z obecnie produkowanego sprzętu. Z jakiej maszyny jest przedstawiany gaźnik? http://obrazki.elektroda.pl/9369424900_1...
Jeżeli dobrze pamiętam to, pod kołem magnesowym, jest przerywacz mechaniczny lub elektroniczny i tam należy szukać ewentualnej usterki zapłonu. Może to być też uszkodzenie gaźnika (dysza główna) Strasznie zasyfiona ta pilarka. Trzeba to wszystko wydmuchać, ustawić odległość cewki od koła magnesowego na 0.2 - 0.3 mm. Sprawdzić na innej świecy.
Możesz wytłumaczyć dlaczego miałoby go zalewać, bo jakoś nie mogę zatrybić. Może jestem zbyt mało inteligentny. W taki sposób, że gaźnik membranowy cały czas pompuje paliwo (brak komory pływakowej). Są 3 wyjścia nadmiar albo trafi do filtra powietrza albo do silnika lub do baku. Pierwsza opcja odpada bo silnik ma membranę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem....
Wstaw zdjęcie tego gaźnika może da się dobrać po wyglądzie.
Możesz, albo przez otwór świecy albo, po zdjęciu filtra powietrza, bezpośrednio do otworu gaźnika.
Czy sprawdziłeś też uszczelniacze wału silnika. Zwróć uwagę, czy nie są mokre od paliwa, a w razie konieczności do wymiany. Sprawdź też, czy gaźnik jest poprawnie dokręcony do cylindra.
Tu są ogólne zasady regulacji takich gaźników. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
A jaką myjkę polecacie do czyszczenia gażniów z pilarek?
Gaźniki Stihl FS55.
W ogóle to jaki tam jest gaźnik, jaka to pilarka?
Wymiana gaźnika na nowy pomogła . Dodano po 1 Wymiana gaźnika pomogła. Pilarka działa bez zarzutów . Nawet przy dłuższej pracy
Może to wcale nie jest problem z gaźnikiem. Te pilarki z serii 400 to jednym słowem jednorazówka. Ktoś wymyślił aby zrobić pół komory korbowej z plastiku w postaci całej obudowy (kartera) pilarki. Przy większym obciążeniu pilarki w wyniku działania temperatury plastik ulega odkształceniu na powierzchni uszczelnienia karteru z cylindrem, w skutek czego...
Może ktoś podpowie jak wyreguliwać gaźnik w tej pilarce
Zostało jeszcze "Allegro" jest tam dużo firm sprzedających części do pilarek Można też kupić sporo tańsze zamienniki, dobrej jakości Wytarcie tłoka z jednego boku ( od strony gaźnika ) to często spotykane uszkodzenie w Solo. W innych piłach tez się zdarza.
pilarek gaźnik gaźnik pilarek czyścić gaźnik chiński pilarek
siłownia telekomunikacyjna gramofon instrukcja szarpanie silnika vectra
Wartości przepływomierza w silniku 2.0 TDI CR Moment dokręcania głowicy Kia Picanto II 1.0 G3LA