Tam jest tylko płytka, która przepuszcza paliwo w stronę dyszy, tak jak kolega wyżej napisał miałeś czymś zatkane.
Podegnij dźwigienkę zaworu, 1mm ponad brzegi gaźnika, pilarka będzie chodziła .
Brudny gaźnik.
hjhjhjhjhjhjhjhhhhhhhhhh
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
Niewiemcozrobiłeśztymgaźnikiem: kup nowy gaźnik.
Masz rację, benzyne powinno sie wypalać do końca, jezeli pilarka będzie dłuższy czs nieużywana. Stara mieszanka w gaźniku, powoduje twardnięcie membran i osadzanie się rożnego rodzaju świństwa, które zatyka dysze. Tak zaleca większość producentów, w instrukcjach obsługi. Dotyczy, to przede wszystkim, silników dwusuwowych.
Tak musisz wyregulować gaźnik.
Prawdopodobnie to MS 181 i oring spadł z podstawy filtra powietrza. W części tylnej (od strony gaźnika). http://obrazki.elektroda.pl/1990958000_1... Na rysunku nr 5.[/img]
Pierwsze co bym sprawdził to membrany w gaźniku.
Według instrukcji ta pilarka ma gaźnik Walbro WT-780D (nie podałeś jak jest w rzeczywistości). Gaźniki Walbro serii WT mają wstępne nastawy po 1 1/4 (jeden i jedna czwarta) obrotu na każdej ze śrub (H i L). Oczywiście te nastawy mogą być w praktyce nieco inne ze względu na stan gaźnika lub stopień zużycia silnika. Moja stała sugestia: regulacja gaźnika...
I tu się zgadzam w całej rozciągłości.. A co do serwisu i rzeczonej pilarki.. Radziłbym wizytę w serwisie i zacząć od sprawdzenia szczelności karteru na ciśnienie i podciśnienie. Temat Shinadaiwy już przerabiałem z różnym skutkiem. To o pękających karterach wcale nie jest wyssaną z palca plotką.
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale się dołączę. Mam ponad 10 lat SPS 01 52 na gaźniku walbro i tam wkręcało się do oporu i cofało o 1,5 obrotu- to były ustawienia fabryczne. Teoretycznie bo w praktyce nie chciała na tym chodzić, nawet po regeneracji gaźnika, dopiero przy 2,5 obrotu chodziła. Ale fakt że regulacja wysokich obrotów na własną rękę...
No to czeka cię zakup pełnego zestawu naprawczego.
Uszczelniacze wału, gaźnik,membrany... zacznij od gaźnika. Dokładne czyszczenie,regulacja i zmień membrany. Nie pomoże to obstawiam uszczelniacze. Zobacz czy cylinder jest dobrze dokręcony do silnika.
Powietrzem to można napompować balon a nie czyścic gaźnik długo nieużywanej pilarki. Kup sobie taki spray do czyszczenia gaźników, koszt kilkanaście złotych, w każdym sklepie motoryzacyjnym. Rozpuści pozostałości po starym paliwie.
Po prostu naciśnij dźwignię gazu, tak, aby przepustnica się otwarła, i wlej bezpośrednio do gaźnika, od strony filtra powietrza.
No to zostają filtry powietrza i paliwa. Wężyki doprowadzające paliwo do gaźnika.
To są prawie identyczne gaźniki, różnią się tylko dźwigniami na osi przepustnicy i położeniem śrub regulacyjnych.
Wygląda na złą regulacje gaźnika. Wkręć do oporu wkręt regulacyjny L i H, a następnie wykręć o 1 i 1/4. Co było powodem rozkręcania gaźnika ? Co to za pilarka ?
Jaki zestaw naprawczy założyłeś (tłok, cylinder, uszczelniacze) może to być przyczyną. Silikon może być na uszczelkach, ale w śladowych ilościach i na pewno nie na bazie kwasu octowego, poza tym nieszczelności na uszczelniaczach lub króćcu gaźnik cylinder po rozgrzaniu pilarki lub nieszczelności na wężykach. Poza tym pilarka wymaga regulacji gaźnika...
Witam, dźwigienka ma 4 pozycje ostatnia jest "odpalanie na zimnym silniku", jeśli tak ustawiasz to ja szukał bym przyczyny w dopływie paliwa potem w gaźniku.
Obejrzyj sobie filmiki użytkownika Dariusz iD na youtubie, fajnie omawia i pokazuje regulację gaźnika w pilarkach.
Czy ma ktoś instrukcje obsługi do tej pilarki. Ewentualnie czy wie ktoś jak ustawić gaźnik
Sprawdzałeś ten plastikowy łącznik pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, może jest pęknięty. Czyszczenie i regulacja gaźnika, jak wygląda sprawa z kompresją?
Kupiłem nowy gaźnik.
Konstrukcja Stihl ms 211 (tyczy się również ms 181 itp.) to totalna pomyłka, po 2- 5 latach użytkowania pojawia się gigantyczny luz na wałku przepustnicy gazu, dochodzi do tego nieszczelny tłoczek przyśpieszacza i problem z gaźnikiem nie do ogarnięcia. Jak masz możliwość załóż nowy gaźnik.
Model pilarki i gaźnika, dokładnie. Alpina i Walbro to nie są żadne informacje.
Odpowiem "nie" kulturalnie, do tej pory aż zacznie poprawnie pracować. Wysoce prawdopodobne jest to że nie zacznie..... Ogólnie 1:1 na odpalenie ze ssania z podpartym gazem.
Tylko nie silikon!!! Mięknie pod wpływem benzyny i powstają takie "smarki". Mogą zatkać gaźnik. Trzeba kupić oringi na wymiar, ale odporne na benzynę. Spróbuj w sklepach z częściami do kosiarek/pilarek itp.
Czy chodzi o pilarkę Mcculloch model CS ?
Ten gaźnik ma mniejszy przelot, bodajże 11mm jest jeszcze wersja 14 mm, brak regulacji mieszanki jak przy NT, nic specjalnego. Porozglądaj się za gaźnikami od pilarek myślę że będą lepszym rozwiązaniem.
Czy ktoś kto posiada taką samą pilarkę Harder z dawnych lat produkcji (2006) i wykonany bez primera, może sprawdzić jakiej marki był fabrycznie montowany gaźnik? Wydaje mi się że w mojej ktoś wymieniał na jakąś tanią podróbę (Wangbo), przez co mam problemy z pracą na pełnym obciążeniu (nie dostaje paliwa), chyba że to problem teflonowej membrany pompującej...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Tu masz schemat pilarki, wykaz części, opis gaźnika.
Akurat zrobiłeś zdjęcie nie tej membrany, o którą pytałem. Dobrze wyczyść tą wkręcana dyszę w gaźniku.
Rysunki są tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Silikon to nadaje się do uszczelniania okien. Jest całkowicie nieodporny na benzynę, i tam bym szukał przyczyny niedomagań pilarki. Gaźnik pewnie też potraktowałeś, tym nieszczęsnym, silikonem?
W odnośniku, który dałem wyżej, wyraźnie pisze że gaźnik i membrany są właśnie do takiej pilarki. Kupisz je w pierwszym lepszym serwisie, odejdą koszty przesyłki. W jakim celu chcesz kupować też gaźnik?
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
A jaką myjkę polecacie do czyszczenia gażniów z pilarek?
Jeżeli sprzęt leżał przez ten czas zalany mieszanka to przeczysc gaźnik łącznie z dysza, jeżeli jest jeszcze co ratować... Jak nie to wymiana gaźnika
Wymien membrany. czyszczac gaznik wykrec śruby regulacyjne i przedmuchaj dysze. Czyszczenie gaźnika bez wykrecenia śrub L i H i nie wyczyszczenia ich dysz,mija się z celem. Następnie wyreguluj gaźnik.
Uszczelniacze sprawdzone ponownie... Jak sprawdziliście uszczelniacze? Wyjęte i wklejone w obudowę na Hermetic tak jak pisałem? Jeśli nie to darma wasza praca. Ja cały czas obstawiam nieszczelność skrzyni korbowej, którą też trzeba złożyć na Hermetic, odczekać 24 godziny i dopiero odpalać. Napisałem ponownie do szwagra. Sprawdzał te uszczelniacze....
Ja nie mam pompki paliwa ten gaźnik ma
Witam posiadam pilarkę Fighter FT-153 jest to gałęziówka Chińska i posiada gaźnik model CS2500 25cc pasuje też do NAC TT-CS 2500. Czy ktoś orientuje się jakie są ustawienia gaźnika fabryczne ile obrotów albo jak go ustawić ponieważ śruby zostały wykręcone do czyszczenia gaźnika i nie pamiętam ile je wkręcić teraz, piła nie odpala w ogóle. Dodano po...
To wynik profesjonalnej wymiany. Założyłeś je w odpowiedniej kolejności. Regulacja gaźnika
Mechanik. Te pilarki są nie do zaje...chania. Więc po co przy nich gmerać zamiast wyczyścić filterek w zbiorniku, sprawdzić wężyk do gaźnika który dość często ulega ułamaniu. Kolega wymieniał gaźnik a uszczelki?
Przeczyścić gaźnik...
To po co zanosiłeś gdzie indziej jak masz znajomego fachowca? Gaźniki zama maja tłoczek przyspieszacza który się zaciera albo oring na nim, są zestawy naprawcze. A jaka była usterka?
Wstaw zdjęcie tego gaźnika może da się dobrać po wyglądzie.
Właśnie jest to irytujące kolego, gdy zaleje paliwem, to nie chce odpalić, tylko po dłuższym czasie. Oczywiście chodzi mi o odpalenie pilarki po dłuższym czasie nieużytkowania pilarki. Mam taki gaźnik, więc muszę wstawić ten z pompką. Dziękuję koledzy.
Mieszanka 32 : 1. ustawiam pierwszą śrubę na 1,5 obrotu, drugą śrubą wykręcam aż silnik się dławi ,zapamiętuje ilość obrotów. a następnie ta sama śrubę wkręcam aż silnik się dławi. Ustawiasz w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi, gdzie silnik się dławi. Śruba bliżej cylindra to wysokie obroty. To nie jest gaźnik z pilarki, tylko coś podobnego...
Witam, niech kolega najpierw ściągnie tłumik i go wyczyści, w tych pilarkach lubią się zapchać, jak to nie pomoże wyczyścić filtr powietrza, paliwa, gaźnik.
pila pracowala na tlustej mieszance 1:25 tak jak zalecane bylo na obudowie, rozebralem to wczoraj raz jeszcze i tyle co widac przez wlot od gaznika swiece, wydech to tlok /cylinder wyglada OK, obraca sie tez lekko, po zatkaniu wlotu swiecy palcem czuc kompresje, jedyne co znalazlem to wezyk powrotny nie byl wpiety na krocic prowadzcy z powrotem do baku,...
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Można tylko trzeba zużyć paliwo ze zbiornika aż sama zgaśnie to nie będą twardnieć i odkształcać się membrany w gaźniku
Gaźnik do regulacji.
Zapomniałeś napisać, że potem należy śrubę ustawić pomiędzy tymi skrajnymi położeniami. To, co kolega bartosz789 napisał, o początkowym ustawieniu śruby, do regulacji, jest prawdą i możesz przeczytać to w każdej instrukcji regulacji gaźnika, pilarki lub kosy.
Odkręć tłumik sprawdź w jakim stanie jest tłok(czy nie ma rys). I tak jak wyżej Ojdyr napisał sprawdź gaźnik.
Źle założone cięgno gazu w gaźniku
Podczas odpalania zimnego silnika włączamy ssanie i powinna odpalić. Gdy silnik zaskoczy, ssanie wyłączamy. Powinna zapalać przy zamkniętej przepustnicy. Moim zdaniem, problem jest tylko w gaźniku (uszczelki i regulacja) Ta pilarka jest bardzo wrażliwa, na wszelkie nieszczelności.
Instrukcja regulacji gaźnika pilarki STIHL MS 210, MS 210 C, MS 230, MS 230 C, MS 250, MS 250 C. Znalazłem tylko w języku angielski. Potrzebuję wyregulować gaźnik w pilarce STIHL MS 230. http://obrazki.elektroda.net/39_12971721...
Łożyska i uszczelniacze, łącznik mały i duży w jakim jest stanie ? Tak samo gaźnik ?
A jaki objaw ma jak niby to zalanie, mam taką piłe, jaki masz gaźnik zama?
Zasady regulacji są takie same jak większości gaźników w pilarkach, jest opis na forum, poszukaj. Ja, na twoim miejscu, oddawałby do sklepu aż do skutku, albo zrobią albo wymienia na nową.
Gaźnik był czyszczony, w jakim stanie są membrany? Regulacja gaźnika.
A pilarka Partner 351 lubi być nieszczelna na łączeniu cylinder - podstawa gaźnika.
Zostało jeszcze "Allegro" jest tam dużo firm sprzedających części do pilarek Można też kupić sporo tańsze zamienniki, dobrej jakości Wytarcie tłoka z jednego boku ( od strony gaźnika ) to często spotykane uszkodzenie w Solo. W innych piłach tez się zdarza.
Problem rozwiązany, wyczyszony gaźnik i zmienione membrany. Pilarka śmiga, dzięki za pomoc
Witam Mam problem z pilarką stihl 034av. Zepsuł się gaźnik marki tillotson i nigdzie nie można tego kupić. Orientuje się ktoś może czy do tej pilarki pasuje jakiś inny model gaźnika? Jeśli tak to jaki i gdzie go można dostać.
Jeszcze dodam że ceny się mogą różnic w zależności ile ktoś doda KM do sprzedającej piły (38cc - 1,8km, 45cc - 2,4km, 52cc - 3km), w niektórych pilarkach występują gaźniki Walbro to też podnosi jej wartość rynkową. Faktem jest że ulegają awarii, lecz i markowe też się psują, różnica jest taka że za np. gaźnik do markowej piły zapłacimy nawet czterokrotnie...
Wyczyść gaźnik.
Przeczyść i wyreguluj gaźnik.
Tu są ogólne zasady regulacji takich gaźników. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
To normalne że wał przesuwa się osiowo w karterach w chińczykach. Z jednej strony to wina dokładności wykonania (pasowanie czopu pod łożyska), a z drugiej to wina zastosowania łożysk z luzem normalnym zamiast C3, doprowadzający do pracy łożyska z oporami co w następstwie wybija (wyślizguje) czopy na wale. Chyba że są duże luzy promieniowe. Głównym problemem...
Skoro silnik nie jest podróbą, to dlaczego miało by tak być z gaźnikiem. Pewnie jakiś McCulloch lub Jonsered. Zresztą w chańskich pilarkach też są takie gaźniki.
Sprawdziłeś to o czym pisali poprzednicy, czyli pierścienie? Regulowałeś gaźnik?
Gaźnik ruszył pomogło ustawienie dźwigni iglicy mimo że było ustawiane na przyrząd to należało to skorygować dokładniej. Po ustawieniu obrotów tachometrem pilarka ładnie odpala i pracuje.
Czy sprawdziłeś też uszczelniacze wału silnika. Zwróć uwagę, czy nie są mokre od paliwa, a w razie konieczności do wymiany. Sprawdź też, czy gaźnik jest poprawnie dokręcony do cylindra.
Myślę, że na tym etapie nie jesteśmy w stanie Ci pomóc, może zamieścisz tu jakieś zdjęcia, może coś zauważymy. Przekładałeś gaźnik do innej pilarki i było ok, a czy przekładałeś gaźnik z drugiej pilarki do Twojej? A jeszcze jedna sprawa, czy podczas remontu nie zakleiłeś kanału impulsowego, jak kręcisz wałem to dmucha przez impuls?
W załączniku jest opis regulacji gaźnika w pilarce husqvarna 340.
https://obrazki.elektroda.pl/2431295300_... Ja potrzebuję dokładnie takie tylko nie mogę znaleźć w sprzedaży ☹️ A tak poza tym to NAC i OLEO-MAC To dwa różne światy
Pilarka naprawiona, wymienili gaźnik w serwisie.
Jeżeli dobrze pamiętam to, pod kołem magnesowym, jest przerywacz mechaniczny lub elektroniczny i tam należy szukać ewentualnej usterki zapłonu. Może to być też uszkodzenie gaźnika (dysza główna) Strasznie zasyfiona ta pilarka. Trzeba to wszystko wydmuchać, ustawić odległość cewki od koła magnesowego na 0.2 - 0.3 mm. Sprawdzić na innej świecy.
Gaźniki Stihl FS55.
Regulacja gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych nie jest taka oczywista, nie może być wykonywana według uniwersalnego sposobu. W przypadku markowego sprzętu instrukcje serwisowe wymagają regulacji na określoną wartość wykręcenia dysz i ustawienia maksymalnych obrotów silnika z zespołem tnącym. W rzeczywistości nawet to jest sposobem ogólnym, który...
LOW i HIGH ? Pewien nie jestem, ale ustawia sie nimi obroty silnika. L sluzy do ustawienia biegu jalowego. Chodzi o to ,ze pilarka ma sprzeglo odsrodkowe. I niemoze sie ono zalaczyc gy silnik pacuje na biegu jalowym. Wiec te obroty trzeba wyregulowac. H to nic innego jak regulacja mieszanki i co za tym idzie ustawi sie nia max obroty no i zapewne moc...
Pilarka na ssaniu nawet nie zagada. A zawsze jak była zimna to gadała. Ale powiem od początku. Najpierw moja pilarka gasła pod obciążeniem lub gdy dodawałem gaz. Po przeczyszczeniu gaźnika pracowała normalnie z 15 min. ( Potem nie miała mocy jak za pierwszym razem.) Ponownie przedmuchałem gaźnik i pilarka ponownie ożyła. Gdy ją wyłączyłem już po paru...
Gaźnik do regulacji.
Tak, bo może brać ''lewe'' powietrze.
sprawdź jeszcze świece, Chociaż objawy mogą świadczyć o dostawaniu się złej ilości powietrza do gaźnika
Odpowietrznik powinien być dobry, jego ciężko jest zatkać. Sprawdź gaźnik.
Witam! Dzięki za podpowiedzi, ale co do gumowego króćca, pisałem, że pilarka szczelna. Gaźnik oczywiście że regulowałem, zarówno stary jak i nowy. Filtr powietrza czysty, a do regulacji zazwyczaj go zdejmuje, więc nie ma to znaczenia. Nie rozumiem tylko, co ssanie ma do wchodzenia na obroty?
Wydaje mi się, że dobrze uszczelniłem silnik. Świeca dobra, iskra jest. Mieszanka dochodzi do gaźnika bo cieknie z przewodu paliwowego. Nawet jak wleję paliwo do gaźnika pilarka nie odpala. Wypsikałem gaźnik WD-40 żeby ewentualnie wymyć wszelkie zanieczyszczenia jakie mogły dostać się podczas pracy, ale jakoś nie pomogło. Może wymienić jeszcze rurkę...
Mam problem jak w temacie. Pilarka z nowym gaźnikiem (oryginał), nową cewką zapłonową i świecą oraz wymienionymi uszczelniaczami i pierścieniami przy okazji (Pierścienie caber). Jakbym nie regulował gaźnika nie przekroczę 11tys obrotów. Pile brakuje mocy i dużo pali. Co może być przyczyną że nie osiąga obrotów jakie powinna mieć (12500). Pilarka od...
Co się przejmujesz, że jest ich więcej, od przybytku głowa nie boli. Założysz te które są w twoim gaźniku.
W każdym serwisie, dostaniesz taka sprężynkę do gaźników Walbro WT-215, za parę groszy.
Innych nie ma. Takie rzeczy mogą się dziać jeśli będzie zużyta membrana sterująca (ta z blaszką), lub jeśli rozszczelni się zaślepka pod nią. Mogło również dojść do uszkodzenia zaworka w rozpylaczu. Doraźnie możesz spróbować obniżyć nieco położenie dźwigni zaworka iglicowego (ok 0,5 mm poniżej płaszczyzny korpusu gaźnika). Niestety wiąże się to z obniżeniem...
Musisz wymienić ten plastik w cenie masz uszczelniacze wału, osłony łożysk i uszczelkę, więc nie jest aż tak tragicznie. http://dobrekosiarki.com.pl/oslona-lozys... Połączenie gaźnika z cylindrem też wypadałoby sprawdzić.
W instrukcji coś troszkę jest, strona 29.
gaźnik pilarek gaźnik pilarek czyścić gaźnik chiński pilarek
budowa programatora pralki firefox zakładka unicable evobox
darmowe ebooki suszarka siemens iq800
Ford 1.6 TDCi 2006 Turbo/EGR PID List, No Boost PID, Garrett GT1544V Faults Ford Transit 2007 nie wchodzi na obroty - przyczyny