Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Golf 3 i gaźnik,pływak? czujnik pewnie padnięty ten z niebieską wtyką
Jeszcze raz - Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja. Silnik szybciej je spala niż zdąży do komory pływakowej wpłynąć i dlatego gaśnie. Podnieś stan paliwa w komorze pływakowej, nie wiem jak to jest zrobione w tym gaźniku, pływak - iglica dogięcie blaszki.
Pływak równolegle do płaszczyzny komory pływakowej.
Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
witam, po pierwsze jak silnik ma troszke przejechane to wymień zawór pływakowy, po drugie pokrywke gaznika ustaw pionowo ale tak by pływak chciał opadac wdół na pokrywkę, weż wiertło 6mm i włóz pomiedzy pływak a pokrywkę i teraz jezyczek który domyka zawór igliccowy tak doginaj lub odginaj by dotykał kulki( bez jej wciśnięcia) cały czas masz wiertło...
A jaka dysza w gaźniki ? Pływaka nie ruszaj po pogorszysz samo podniesienie iglicy może nic nie dać jeśli bedzie za mała dysza na razie docieraj i reguluj na seryjnym filtrze a jak bedzie ladnie smigał kombinuj ze stozkiem
Tak jak koledzy już wcześniej napisali przyczyn może być wiele. Jednak jak "spala" Ci 1 litr na 300 metrów to masz na pewno jakiś wyciek. Gaźnik tyle nie przepali. Może masz nieszczelny lub zsunięty przewód odprowadzający paliwo z gaźnika do baku. Warto też przeczyścić i wyregulować gaźnik (pływak oraz bieg jałowy).
Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
plywak ustaw tak zeby jak jezyczek plywaka dotyka (ale nie powoduje zamkniecia zaworka kulkowego doplywu paliwa)na 7.5mm, a na pelnym otwarciu ma byc od 14do15mm
Rożnie to bywa, w różnych gaźnikach. Nie pamiętam czy w tym konkretnym, jest jakiś oring, jeżeli już to tylko od góry. Bardzo niewyraźne zdjęcie, ale jeżeli są połączenia stożkowe, to niema oringów. W każdym razie, jeszcze raz wyczyść gaźnik, najlepiej specjalnym płynem, przeznaczonym do ich czyszczenia. Sprawdź uszczelkę na połączeniu go z cylindrem....
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
Witam. Mam pytanie odnośnie gaźników, czy zmiana tłoka na większy (w moim przypadku 50 na 60) ma jakiś wpływ na gaźnik? Czy trzeba znowu regulować pływak?(Przepraszam jakbym napisał coś błędnego, dopiero zaczynam z motocyklami)
Ogólnie chyba się zdjęcia nie dodały, bo nic nie mam Wysokości pływaka bierzesz z serwisówki i porównujesz Do sprawdzania zdejmujesz gaźnik podnosisz pływak lub lekko obracasz całym gaźnikiem i patrzysz kiedy ten zaworek iglicowy się zamknie (jeśli obrócisz gaźnik do góry nogami to aż za dużo, musisz z wyczuciem spojrzeć kiedy zaworek się zamknie, bo...
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Obstawiał bym że się zawiesił pływak i gaźnik za dużo paliwa leje. Jeszcze nie spotkałem pływaka przy kosiarce.
Ustawić zapłon i wyregulować stan poziomu pływaka w gaźniku.
Przewróć gaźnik do góry pływakiem, i zmierz odległość od krawędzi gaźnika do górnej płaszczyzny pływaka, powinna wynosić 17mm. Alternator podłączamy do dwóch skrajnych styków. Pierścienie, od góry, zakładamy wypukły, niżej płaski. Ten płaski ma po wewnętrznej stronie ścięcie i dajemy je do góry. Sprawdź szczelinę "zamka" pierścieni, na obu cylindrach....
Albo zbyt niski poziom paliwa w gaźniku, choć przypchanie zaworu iglicowego pływaka jest możliwe. Rozebrać gaźnik przeczyścić, przepłukać bak, nowy filtr paliwa i heja dalej pływać.
Witam, nie ma ktoś może pływaka do gaźnika agregatu PAB 2?
To nie jest gaźnik od motorynki a ten pręcik to raczej nie będzie ssanie bo jest przycisk do zatapiania pływaka. Przypuszczam że to może być gaźnik od jakieś maszyny i jest skonstruowany do utrzymywania ustawionych obrotów ???. Jak to się trzyma cylindra bo on wygląda na oryginalny ? To gaźnik od Charta który był montowany w okresie problemów z polskimi...
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
jak zaczął strasznie kopcić to pewnie zawiesił się pływak w gaźniku i go zaczęło zalewać mieszanką aż w końcu zalało
Gaźnik czyściłeś? Pływak ustawiony?
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
Może ssanie na ciepłym jest włączone, albo dziurawy pływak w gaźniku. Może też być zapłon przesunięty.
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Witam. Ja mam troszeczke inny problem. Silnik pracuje równo, jest po remoncie kapitalnym. Niestety kiedy zwiększe obroty (prawie na maks) silnik pracuje przez chwile równo a póżniej obroty spadaja i dusi się, pochodzi chwilke na niskich i znów można dodać gazu. Objaw jakby wypalił paliwo z komory pływakowej i mu brakowało. Dodam że filtr i kranik są...
Ascona 1986r 1.6 gaźnik. Pływak - oryginalny wypalone ścieszki tam gdzie, najczesciej chodził w granicach połowy skali Te lata wiec mógł się zużyci. Sprawdzenie tablicy wskaźnik paliwa ~54Ω druga tablica tyle samo Pomiar prądu zwarcie styków przy zbiorniku 0.18A Wymiana Sklep cena nowego ~200zł wiec za drogi - zakup używanych dwie sztuki troche...
Pływak w komorze gaźnika do sprawdzenia...
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Witam sprawdz czy się pływak nie zawiesza i sprawdz zawór pływaka pozdrawiam. Widziałeś taki gaźnik na oczy? Gdzie tam jest pływak? Zacięty zawór iglicowy standard w chińczykach.
Musi być jakiś problem z zaworkiem iglicowym w gaźniku który ma odciąć paliwo, ewentualnie problem z pływakiem (za wysoki poziom paliwa). Pływak dziurawy,źle złożony,coś skrzywione.
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
W chińskim gaźniku czasem się pływak zatnie. Wystarczy wtedy popukać czymś ciężkim w miseczkę pływaka. Miałem tak prawie ciągle, gdy miałem gaźnik przechylony w prawo.
Skoro był wymieniany pływak, to może jest za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
Pływak z gaźnika od 126p obizolowany z boku, zamocowany na silikonowym przewodzie , jak braknie paliwa dotknie dna zbiornika i zapali kontrolkę.
Wymień lub napraw gaźnik. Pływak zawieszony, albo zanieczyszczony zaworek odcinający paliwo. Daj od razu większą dyszę paliwową na pojemność 70ccm.
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Zatopiony (dziurawy) pływak.
Za wysoki poziom paliwa. Podaj typ gaźnika. Pływak jest razem z igłą jak w Dezamecie, czy zaworek jest zamykany poprzez blaszkę dotykającą pływaka?
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Ja polecił bym lutowanie
Kolejne pytanie czy na zamianę będzie pasować ten gaźnik ponoć od junaka czy jawy pasowały tylko przy silniku należy przełożyć mocowanie z pionowego na poziome. Taki będzie dobry do tego dzika? http://allegro.pl/gaznik-nowy-jawa-cz-17...
Paliwa z dodatkiem bioetanolu nie można przechowywać przez dłuższy czas (max. kilka miesięcy), silnika nie uszkodzi, ale jak odstawisz na dłużej (powiedzmy kilka tygodni) to lepiej spuścić z gaźnika. Chiński silnik 139FMB będzie pracował na czymkolwiek co się spala, choćby i na samym etanolu. Pływak w gaźniku jest plastikowy i nie widzę absolutnie żadnego...
Wygląda na to, że paliwo leci z gaźnika przez zawory do silnika. Musisz rozebrać gaźnik, może być np. zawieszony pływak lub zaworek iglicowy i nie zamyka paliwa.
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
czy tym wężykiem co idzie z krućca do kranika Tak myślę, właściwie to od Ciebie się dowiedziałam, że jest taki zawór w skuterze. Zasady działania zaworu się domyślam. to nalało do silnika paliwa Jakoś się tam na lało, a gaźnik powinien mieć pływak, który by temu za pobiegł. gaźnik ze ssaniem automatycznym bez różnicy czy na nowym czy starym Teoretycznie...
Dociśnięcie palcem pływaka zamyka zaworek, ale jeżeli domyka go sam pływak, to może przepuszczać.
Jeśli mokra od paliwa to możliwe, że za bogato dostaje na chodzie jałowym. Sprawdź sobie ustawienie pływaka w gaźniku.
To zròb jeszcze jeden prosty test, gaźnik na stole bez miski obròcony do gòry dnem,mydliny spryskane dookoła zaworka i wtedy przytrzymaj go pod cisnieniem kilkanaście sekund ,może coś wykaże. Ma być pod własnym ciężarem pływaka.
Prawdopodobnie brakuje ci blaszki od pływaków w gaźniku i paliwo cofało się do filtra powietrza. Sprawdź wszystkie wężyki od kranika oraz podnieś iglice, to będzie mniej palił. Możesz jeszcze zmniejszyć mieszankę.
Świeca nowa, gaźnik czysty , pływak ok. Po zdemontowaniu gaźnika w komorze pływakowej było paliwo na 2/3 wysokości . Wlewanie strzykawką paliwa przez otwór świecy nic nie zmienia- silnik nieraz strzeli w wydech ( iskra jest ) . Nieraz podczas próby odpalania z wydechu idzie dym w bardzo małych ilościach. Świeca mokra od benzyny.
W gaźniku zawiesił się zawór iglicowy ten nad pływakiem. Paliwo ze zbiornika spłynęło do silnika i stąd ten opór przy odpalaniu. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika, wyczyść gaźnik i powinna chodzić.
a może ci zalewa jak postoi ??? Dodano po 1 to może być : gaźnik , pływak dziurawy. a masz kranik ???
Wyciek spowodowany jest usterką GAŹNIKA (topi się pływak) i wymiana to dobry pomysł i obudowę zostaw w spokoju.
Na dzień dzisiejszy chodzi, wyregulowałem gaźnik i pływak ale czasem nie chce się wkręcać na obroty, przez co trochę gorzej przyśpiesza, czasami nie chce przyspieszyć a czasem przyśpiesza z kopyta. Już nie wiem co to może być
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
Podczas czyszczenia gaźnika pływak miałem wyjęty i sobie pływał swobodnie w benzynie więc dziurawy pływak odpada.
mówię ci sprawdź gaźnik pływak mógł się zatrzeć
W starych MZ czasami padał pływak w gaźnikach, zawór sterowany przez pływak. Na początku sprawdź czy pływak nie jest dziurawy, jeśli jest to zalutuj go. Sam zawór lubi się zawiesić. Ponadto taki stary gaźnik jeśli nie był dawno czyszczony to należy nim się zająć. Pływak jak już wyjmiesz, delikatnie się z nim obchodź, nic nie poprawiaj w kwestii mechanicznej,...
Witam. Mosiężne pływaki to historia, bywaja w Syrenach, Polonezach, o Fiatach nie wspomnę;) Na LPG jeździłem ponad sześć lat i nigdy pływak mi się nie przedziurawił. Miałem silnik 1,8 na gaźniku Pierburg 2E2. W tym gaźniku pływak jest z tworzywa sztucznego.
Nad pływakiem jest zaworek, który pływak przy odpowiednim poziomie paliwa w komorze pływakowej powinien podnieść do góry i zamknąc dopływ paliwa, widocznie ten zaworek w pokrywie komory jest nie szczelny i paliwo cały czas płynie.
Powodem jest uszkodzony pływak gaźnika bądź zaworek pływaka. Do tego warto sprawdzić czy klapkowe zaworki za gaźnikiem są sprawne i czy są szczelne 😉
zablokowany zawór iglicowy, zawieszony pływak no właśnie zapewne to może być to . Właśnie rozebrałem gaźnik, pływak niby normalnie działa, dysze też nie przytkane, ale ostatnio dochodzi tylko do 5 tysięcy obrotów manetka do końca a on nadal tylko 5 tys i więcej nie a jak się puści to spadnie do 3,5-4 tysięcy i gaśnie
Jeżeli kosa ma zwykły gaźnik, to pływak w nim nie zamyka dopływu paliwa (powyżej ustawionego poziomu max).
najprościej to podłączyć do wyjścia z pompki manometr uruchomić silnik i przy 2000obr ciśnienie powinno być ok 40Mpa potem odłączasz manometr podstawiasz butelkę i pompka po minucie pracy silnika powinna wypompować min. 0.83 przynajmniej taki dane są dla pompy 8SP1-1 w gaźniku sprawdź jeszcze pływak z zaworkiem
fajnei sie wkopałem teraz wcale nie chce zapalić po rokręceniu gaźnika pływak ściągnałem i założyłem może być źle zalożony?? teraz to chyba się nie chce zaciagnać paliwa;)(
Ten na pływaku. Odkręć miseczkę gaźnika, wyjmij pływak i zaworek, wyczyść gniazdo zaworka.
Po pierwsze jak wykręcisz świecę to jaka jest. Mokra?? "Zaspawane" elektrody??? Zaolejona??? Jak mokra od benzyny to jest za bogato czyli coś ze ssaniem,nie trzyma zaworek w gaźniku,coś z pływakiem. Jak zaspawane elektrody to może być za ubogo, dużo nagaru. Jak zalana olejem to prawdopodobnie wypierdziela olej,ale wtedy to by bardzo kopcila na niebiesko....
Obniżenie poziomu paliwa polega na zwiększeniu wymiaru A (na rysunku) z np 7 mm na 7.5 mm, czyli w tym wypadku (na rysunku) odgięcie blaszki mającej kontakt z zaworkiem. Nota bene, jeżeli wcześniej przed wymianą uszczelek z gaźnikiem nie było problemów i nie było nic kombinowane z pływakiem, to nie przypuszczam, aby to było przyczyną kłopotów. Bardziej...
Wogóle to mam chyba z tym poziomem w "gaźniku" coś powalone. Jak palcem przytrzymam pływak w pozycji dolnej(tak żeby paliwi ciągle leciało do "gaźnika") to do garnka też dopływa. Jak pływak puszczę to cały olej wypłynie do garnka(spali się) powoli (trwa to jakieś 15 min) no i przestaje lecieć. w "gaźniku" pływak opadł ale jeszcze nie dostatecznie żeby...
Odkręć pokrywę pływaka ,gaźnik osadzić w pojemniku podpiąć wężyk z paliwem i będzie widać na jakiej wysokości zamknie zaworek. Zasada ta sama co pływak w toalecie
Nie trzyma zawór w gaźniku (pływak nie zamyka paliwa) oraz raczej uszkodzony zawór w baku (po zdjęciu obydwu wężyków paliwo samo nie powinno wypływać)
Niby powinno się ustawiać iglice na pierwszym ząbku od góry, ale musisz to zrobić niestety doświadczalnie, przejedziesz się i wybadasz czy dobrze przyśpiesza, nie dymi, nie zalewa, itp. Swoją drogą to iglica dyszy głównej nie będzie powodem przelewania się gaźnika, może tylko zawiesił Ci się ten pływak, lub coś wpadło w zaworek, pływak na 100% ok? może...
Nieprawidłowym działałem gaźnika. Tak jak pisałem może się zawieszać pływak lub zaworek. Warto też sprawdzić czy gdy zgaśnie jest nadal iskra.
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Nadal utrzymuję, że dysze mogą być zatkane, a przedmuchanie kompresorem, to nie to samo, bo nie widzisz efektu. Użycie kompresora do "czyszczenia" gaźnika, w niektórych przypadkach (rodzajach gaźnika) może spowodować usterkę np. uszkodzenie przepony w gaźniku. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz stan pływaka, może jest dziurawy. Czy podczas rozbiórki...
Zobacz w pierwszej kolejności czy paliwo ze zbiornika trafia do gaźnika.
Pływak szczelny, a zawór zamyka?
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Zaworek iglicowy, w gaźniku, do sprawdzenia. W pływaku nic nie powinno by być. Sprawdź, czy nie jest dziurawy. Wężyk paliwowy też sprawdź. Jeżeli gaźnik posiada, w miseczce pływakowej, zaworek do spuszczania paliwa też sprawdź czy jest sprawny.
Co sprawdziłeś ? Gaźnik: ssanie, pływak, dysze, zawór. Zawory luzy i ewentualnie przyciśnięcie pokrywą zaworów. O zapłonie na razie nie wspominam bo nic o iskrze nie piszesz.
to jest taki model jak ten na filmie wiec o nowe czesci bedzie raczej problem moze ktos posiada zepsuty z dobrym gaznikiem https://www.youtube.com/watch?v=iyi2lvMS... Dodano po 8 temat takiego opryskiwacza byl tu juz poruszany na tym forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... koledze sie chyba udalo to moe i mi sie uda...
I od razu sprawdź, czy w pływaku nie chlupie...
Wyczyść gaźnik. Sprawdź pływak, czy nie jest dziurawy.
Jaki to gaźnik? Sprawdź pływak czy nie dziurawy albo czy się nie blokuje oraz zaworek paliwa nad pływakiem czy się zamyka..
Prościej było by jakby kolega podał model lub poglądowe zdjęcie o jaką konkretnie chodzi kosę. Być może ma kolega jakiś wynalazek z gaźnikiem na pływaku.
Tak, jest to gaźnik z pływakiem taki jak ten: http://obrazki.elektroda.pl/7811649...
Pływak z gaźnika, na dźwigni, czujnik kontaktron, pracuje przez przekaźnik. Z wanienki podgrzewacza przelew do drugiej wanienki pod spodem. W tej drugiej również pływak z rozłączeniem zasilania pompy. Dwa razy sprzątałem po zalaniu, od chwili założenia dodatkowego zabezpieczenia, spokój.
Sprawdz pływak,wygląda na zbyt dużą ilość paliwa w komorze pływakowej
Kto powiedział ze musi być pływak, jest membrana. Blaszką zaworka trzeba ustawić na równo z płaszczyzną gaźnika
Może gaźnik przelewa? Sprawdź pływak w gaźniku.
Okej ale tam właśnie nie ma żadnej regulacji czyli wychodzi na to że gaźnik ewentualnie dół gaźnika z pływakiem do wymiany?
Przelanie gaźnika - wciśniecie pływaka tak aby paliwo wypłynęło otworem przelewowym w gaźniku Przy odkręconym korku zbiornika paliwa ten sam problem. Tak jak pisałem paliwo przez kranik i filtr przepływa normalnie
pływak gaźnik uszkodzony pływak gaźnik pływak gaźnik kosiarka
bambino potencjometr błąd hoover podłączyć jarzeniówki
zasilacz komputerowy ładowarka dewalt dcb115 schemat
Gwint wylewki baterii wannowej - standardy i pomiary Wymiana rozrządu w silniku 2.0 JTD - krok po kroku