Nieprawidłowym działałem gaźnika. Tak jak pisałem może się zawieszać pływak lub zaworek. Warto też sprawdzić czy gdy zgaśnie jest nadal iskra.
Sprawdzić dopływ paliwa do gaźnika, ssanie, kranik, zaworek pływaka, wyczyścić gaźnik i tak dalej.
W sumie jak nie masz zamiennika to możesz, sprawdź tylko poziom paliwa w komorze aby nie był za wysoki czy niski, ustawienie pływaka tez.
Wiem że bedzie zasysał brudne powetrze, dlatego napisalem na chwileczke w celu sprawdzenia czy cos sie zmieni. Gaźnik jest prosty do rozebrania. Zdejmujesz ten gumowy wąż, zdejmjesz węż doprowadzający paliwo, odkręcasz od góry dwie srubki od przepustnicy i ją wyciągasz, zdejmujesz cienki wężyk pomiędzy gaźnikiem a dozownikiem oleju, jedną skręcającą...
Posiadam skuter Yamaha Neos 2t, gaźnik normalnie działa lecz z dołu gaźnika leje się paliwo. Sprawdzałem iglica wygląda jak nigdy nie używana tak samo pływak, próbowałem też drugim nowszym gaźnikiem wszystko dobrze włożone i dalej się paliwo leje. Co zrobić?
Poszukaj opisu serwisowego tego gaźnika (w szczególności przeznaczenia tego zatkanego króćca w lewej pętelce). Co do zasady przecieki z gaźnika to albo za wysoki poziom paliwa (dziura w pływaku, zacinający się pływak, uszkodzona iglica lub gniazdo zaworka) albo problemy z uszczelkami.
W jaki sposób ustawiłeś pływak ? Na oko ?
Pływak, podnosi zaworek iglicowy, który reguluje dopływ paliwa do gaźnika.
Uszkodzony zaworek "pływakowy", nieszczelność, lub pływak w gaźniku. Gaźnik do czyszczenia, na przyszłość załóż filtr przepływowy.
No to sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Przepuszcza właśnie kranik podciśnieniowy. W gaźniku zawór iglicowy przy pływaku nigdy nie jest 100% szczelny i przy przepuszczającym kraniku po pewnym czasie przeleje z gaźnika.
Olej nie powinien wylewać się z silnika. Na prawym deklu pisze ile wchodzi oleju do skrzyni. Przyczyn nie wkręcania się na obroty może być wiele. Np. membrany ,uszkodzone uszczelniacze( wylewający się olej) gaźnik, zabrudzony filtr. Proponuje sprawdzić ile masz oleju ( jak dobrze pamiętam jest go ok. 800ml) jeżeli jest tyle co powinno a wyciska go na...
Witam. Spróbuj podnieść poziom paliwa w gazniku,chodzi o to aby pływak był troszkę wyżej ok 1 mm.
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
Witaj! Wszystko wskazuje na źle ustawiony zapłon. Na około 4-5mm przy górnym punkcie ma być iskra. Tak ustaw i po kłopocie. Pływak w gaźniku na środkowy /tak by iglica zamykała przy poziomie 3mm/ od góry. Pozdrawiam Miro.Nasz
Zdecydowanie problem tkwi w regulacji gaźnika. Sprawdź ustawienie pływaka oraz rozmiar dyszy głównej. Motocykl nie pochodzi z Niemiec (80 km/h)? Wyreguluj przy okazji luz zaworów.
No to sprawdź długość iskry ze samego przewodu WN. Musi mieć co najmniej 7 mm. Jeśli będziesz zaglądał do zapłonu, to pamiętaj że przerwa styków przerywacza 0.30-0.40 mm, a kąt wyprzedzenia zapłonu 1.8 mm przed GMP. Sprawdź stan zaworu iglicowego (czy się nie zacina) oraz ustawienie pływaka (float height 28 ±1 mm).
Zmierz kompresję i dowiesz się czy należy wymienić pierścionki. Paliwo może się lać gdy jego dawka jest zbyt duża i się przelewa się gaźnikiem. Sprawdź pływak w komorze gaźnika czy domyka dopływ paliwa. Przy okazji zobacz też podciśnienie tzn czy paliwo nie leje się cały czas a nie tylko wtedy gdy silnik jest odpalony.
Witam, Posiadam Sachsa ZZ 125, prawie to samo co Yamaha DT te same części itd. i mam mały problem. Mianowicie po 2 latach nieodpalania mam problem z odpaleniem silnika. Niestety, nie było mnie w kraju i nie miałem kogo poprosić o przepalanie. Na świecy jest iskra, sprawdzałem, próbowałem również dać trochę benzyny na tłok i odpala na jakieś 10 sekund...
Nr 13 to jest pływak, 14, 15, 16 zawór iglicowy, to jest silnik czterosuwowy pracuje na czystej benzynie. Problem jest taki, że po otwarciu przepustnicy pęd powietrza nie zaciąga paliwa z rozpylacza 11 i to na trzech gaźnikach. Luzy na zaworach wyregulowane, rozrząd dobrze ustawiony, pali na dotyk. Gaźniki zachowują się tak jak by był za niski poziom...
Witam. To powinno pomóc: "Wyjęcie gaźników Luzujemy śruby trzymające gaźniki w króćcach ssących i tych od filtra powietrza. Następnie odczepiamy linki gazu, ssania i ewentualne wężyki od podciśnienia. Niektóre modele wyposażone są w czujnik położenia przepustnicy. Tu wystarczy jedynie rozłączyć kostkę. Baterię gaźników zazwyczaj najłatwiej jest wyjąć...
Kolego musisz mieć coś przytkane w gaźniku, samo dmuchanie czasem nie wystarczy. Jeżeli na ssaniu lepiej pracuje tzn że dostaje mało paliwa a dużo powietrza spr. czy przepustnica prawidłowo się domyka i jeżeli jest iglica czy nie przytyka dysz czy pływak nie jest ustawiony za wysoko i wpuszcza paliwo do gaźnika. Zatkane kanały wewnątrz gaźnika, sprawdź...
witam po dłuższej przerwie. Co do kosiarki . Przeczyściłem gaźnik i założyłem nową uszczelkę pod kopułkę pływaka. Powodem awarii była ta uszczelka, a raczej jej brak. uszczelka była zastąpiona uszczelka w płynie. Po czasie poobrywała się skrawki wlatywały do zbiorniczka z pływakiem i zatykały dysze:). Teraz gaźnik jest wyregulowany i pali za pierwszym...
Na wstepie mi się, że nie chodzi mi o to, gdzie jest jaka śruba, jaką dysza albo co to pływak Mam od roku Aeroxa z 08r. Pierwszy raz ja osobiście wyjąłem w nim gaźnik. Przyczyną była dziura w przyspieszeniu. Ale to nie teraz. Jak odkręciłem zobaczyłem kilka nieprawidłowości (na moje oko) Tak wygląda mój gaźnik bez króćca. https://obrazki.elektroda.pl/9563708800_...
Miałem taki sam problem tylko że ja mam MBK 50 Spirit. Nie wiem jak wygląda gaźnik u ciebie w skuterze. Ale opisze co u siebie zrobiłem. Sprawdź wężyk nie ten co idzie paliwo tylko ten drugi. Jak wężyk jest dobry to zobacz do gaźnika, odepnij wężyki !!Tylko pamiętaj który wężyk jest do czego!! Rozkręć go zdejmij pływak. Pływak powinien trzymać na takim...
Dwusuwy uczulone są na ubogą mieszankę paliwo powietrze. Można zatrzeć nawet silnik a na ubogiej bardzo się grzeje. Zauważ jak kończy się paliwo w zbiorniku to dostaje na moment mocy i dopiero gaśnie. Taka jazda w twoim przypadku może bardzo kosztować. Jak masz tam jeszcze gaźnik a nie wtrysk to trzeba wyregulować skład mieszanki (czysty ; gaźnik, poziom...
Komplikujesz proste zagadnienie, po włączeniu Kluczyka nie ma zasilania na cewkach zapłonowych, dopiero po naciśnięciu klawisza RUN masz tam napięcie. Podłączając się pod zasilanie cewek z pompą paliwa, masz pewność że pompa zadziała dopiero gdy chcesz odpalić silnik, a nie jak przekręcisz kluczyk bo masz ochotę tylko zatrąbić, czy poświecić światłami....
Może chociaż wiecie co jest połączone z króćcem u dołu komory pływakowej na fotce nr. 1 i do czego idzie czarny wężyk oznaczony strzałkami , na fotce nr. 2 ?
Sprawdzałem kompresje i mam słabą, a tak ogólnie to czyściłem gaźnik. Cały, wykręcałem dysze itd tylko że z nadmiaru leje mi się benzyna, nie wiem czemu. Zmniejszałem poziom paliwa na pływaku i zwiększałem, nadal mi się leje, a na biegu jałowym gaśnie.
W gaźnikach na dole są rurki do spustu paliwa,do nich podłączyć wężyki przezroczyste skierować je do góry i podwiesić.Odkręcić zaworki paliwo wpłynie do rurek i będzie widać poziom.Ważne aby nie opadał za mocno.O poziomie paliwa Stary, dokładnie tak ustawiłem poziom paliwa. Mam wszelkie serwisówki do tego motocykla. Zauważyłem, że jak silnik chodzi...
A co mam rozumieć pod "regulacja poziomu paliwa"??? Mam na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej , u ciebie wygląda na za niski skoro jest sucho po próbach . Postaram sie poszukać konkretnie jaki poziom powinien być i jak go ustawić . Napisze wieczorem Pozdro
Witam Problem dotyczy motocykla Yamaha FZR 1000 1990r. 3LH, gaźniki Mikuni. Po wczyszczeniu gaźników i ustawieniu pozimów paliwa w komorach pływakowych do 5tys. wkręca się ładnie na wolnych obrotach też w porządku między 5 a 6tys obrotów strzela w tłumnik po przejściu przez te obroty wkręca się ale jakby wolniej i czasem strzela w tłumnik. Zaworki w...
Patrzę na zdjęcie nr 2, wydaje mi się, że jednak "przytarłeś" silnik. Moim zdaniem masz zapieczony jeden pierścień, a może i oba. Sprawdź, czy oba pierścionki luźno przemieszczają się na tłoku. Masz rozebraną "górę" silnika, więc sprawdź ( w cylindrze ) jakie mają luzy pierścionki na zamkach, jeśli zbyt duże, (powyżej o,5 mm ) to wymień na nowe. W...
Sprawdzane i na spływ grawitacyjny i podciśnieniowy. Świece podgiąłem jak powinny być zrobiłem dziś 70km i było dobrze nie gasła (jeździłem tak do 90km/h). Wymieniłem świece na nowe. Wyjechałem i przegoniłem jazda nieco ponad 100km/h standardowo zaczął słabnąć chodzić nie na wszystkie cylindry po 15km (miałem wrażenie że ostatnie metry jechał jakby...
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
W woli ścisłości jaki jest kolor iskry na świecy nie jest przypadkiem czerwono- niebieski (świadczyło by to o słabej iskrze). Pierwsze co w gaźniku może się zapchać to dysza paliwowa w komorze pływakowej. Jeśli świeca nie jest okopcona ani zalana to może być lewe (bo dostaje wtedy nadprogramową dawke powietrza) Spróbuj przytkać nic nie kosztuje a zabieg...
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
No po takim remoncie to na pewno porządna regulacja i przegląd gaźnika. Najlepiej go rozebrać do zera i przeglądnąć każdy element (czy jest syf w komorze pływakowej itp.). Profilaktycznie wymienić świece i sprawdzić cały układ zapłonowy (czy nie ma przetarć na przewodach itp.).
Witam Mam problem z zalewaniem gaźnika do tego stopnia że jadąc leje mi się paliwo przez filtr powietrza. Gaźnik czyściłem , pływak cały iglica wydaje mi się że domyka i za każdym razem kiedy go wyczyszczę ,przedmucham wytrzymuje jedną jazdę. Założyłem przelotowy filtr powietrza bo myślałem ,że może coś z baku się odrywa i zatyka. Czy ma ktoś jakiś...
Objawy takie jakby brakowało paliwa w komorze pływakowej. Większy gaźnik lepiej "chłodzi" silnik poprzez średnicę gardziela, przez którą dostaje się więcej powietrza. Tak to najprościej można wytłumaczyć.
Dziękuje za odzew, już wcześniej sprawdzałem ten króciec. Przy kolejnym rozkręcaniu gaźnika zauważyłem że w komorze pływakowej jest taka malutka komora, w którą wchodzi ta rurka od ssania. Do niej powinno przedostawać się paliwo a u mnie niestety była ta malutka komora sucha, dopiero po uważnym oglądnięciu zauważyłem że jest tam w ściance taki otworek...
jaki gaźnik membranowy czy pływakowy??
Witam, mam problem z brakiem iskry zarówno świecy i na samym przewodzie zapłonowym. Nie wiem co może być przyczyną, kiedyś motorek kiepsko palił, zapłon włączał się i wyłączał przy ruchach kierownicy i do tego miał problem z kręceniem rozrusznikiem i falowaniem obrotów. Nie chciałem się bawić w ustalanie przyczyny więc za śmieszne pieniądze kupiłem...
Witam, mam taki problem z moja dt 125 (tenere) gaśnie podczas jazdy i po zgaśnieciu ma cieżko zapalić lecz jak zapali to chodzi dziko niechce wejśc na obroty i gaśnie czasem też strzela z tłumika podczas palenia. Dodam ze silnik po remoncie 11 bar Gaznik kilkanaście razy regulowany i ma nowy pływak. Z góry dzieki :D
Witajcie serdecznie, Działam ze skuterem Yamaha VP 300 Versity. Po rocznym postoju nie chciał odpalić. Gaźnik zdemontowałem, oczyściłem z grubszych zabrudzeń, rozebrałem i umyłem w myjce ultradźwiękowej. Po myciu wszystko przedmuchane sprężonym powietrzem. Filtr powietrza gąbkowy umyty, wysuszony, nawilżony olejem do filtrów. Lewe powietrze wykluczone,...
pływak gaźnik gaźnik pływak gaźnik yamaha
czujnik temperatury chłodziarki ariston programowanie flash układzie sterowanie kursorem
rolety zewnętrzne yooda rolety zewnętrzne
Zasysanie oleju przez bagnet w silniku - przyczyny i diagnostyka Błąd P1251 i P2226 w Toyocie Avensis Verso - Diagnostyka