Podaj jaki silnik, jaki samochód. To może być prawie wszystko nawet Fiat 125p. Różnica w gaźnikach też jest spora.
Często jest problem z gaźnikiem. Na regulacji dawki paliwa pod śrubokręt płaski powinien być oring a każda nieszczelność powoduje to że nie pociągnie paliwa z gaźnika tyle co potrzeba
Zajrzyj do manualna, powinnaś coś znaleźć.
Do regulacji służy podkładka na wkręcaniu zaworka w obudowę gaźnika. Skąd masz takie informacje? Regulacja poziomu paliwa w tych gaźnikach polega właśnie na podginaniu blaszki mosiężnej
Wsparcie techniczne. A co do kapiącego paliwa; To sprawdź czy ta śruba do spuszczania paliwa z gaźnika jest dokręcona. Nie jest to śruba od regulacji.
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Wydaje mi się, że silnik pracuje ciągle na ssaniu i dusi się, albo też masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku, tym samym silnik dużo pali. Sprawdź działanie ssania oraz jaka faktycznie powinna być proporcja oleju do paliwa.
Sprawdzałeś ten plastikowy łącznik pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, może jest pęknięty. Czyszczenie i regulacja gaźnika, jak wygląda sprawa z kompresją?
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Właściwie sam sobie odpowiedziałeś co trzeba sprawdzić... Tylko trzeba skądś ściągnąć instrukcję z podanymi nastawami zapłonu, gaźnika itp
Objawy wskazują na niewystarczającą ilość paliwa, więc na początek gaźnik do regulacji. Nowy gaźnik nie znaczy, że jest wyregulowany. Regulacja powinna być przeprowadzona na ciepłym silniku. Na forach jest dużo informacji i materiałów poglądowych na ten temat.
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
No to poziom paliwa zwiekszony i gaznik już nie reaguje na przechyły 👍👍👍
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
Witam. Posiadam kosiarkę tecumseh vantage 35. Kosiarka stała 2 lata nie używana. Wróciła do łask. Jak jest zimna ciężko odpala trzeba podpompowac 8 nawet 10 razy na pompce. Obroty falują po około 20 sekundach wszystko się uspokaja obroty w normie. Jak już się dobrze rozgrzeje odpala bez pompowania. Jest jakaś regulacja ilości paliwa, czy może gaźnik...
Przeglądnij gaźnik, może ma zbyt wysoki poziom paliwa np. w wyniku zacinania się zaworka iglicowego. Regulacja gaźnika tylko na ciepłym silniku. Sprawdź luzy zaworowe i działanie ssania elektrycznego.
Wszystkie tego typu przyrządy mierzą zawartość tlenu w spalinach, problemem jest to, że nie podają tej zawartości, tylko AFC lub odchylenie od optymalnego AFC (lambda). Niestety dla różnych paliw, różne jest optymalne AFC i różna jest optymalna zawartość pozostałego w spalinach tlenu. Analizator spalin do regulacji gaźnika mierzy zawartość tlenku węgla...
Poluźnij korek wlewu paliwa i zobacz czy gaśnie.
Jeżeli zapłon jest dobrze ustawiony i gaźnik także, to zostaje jeszcze regulacja zaworów.
Czyszczenie gaźnika i regulacja poziomu paliwa w gaźniku. Ewentualnie wymiana zaworu iglicowego.
W gaźniku G20 jest możliwość regulacji poziomu paliwa.
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
http://www.ruddies.business.t-online.de/... Instrukcja regulacji gaźnika 175cdt.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Wyreguluj gaźnik na ciepłym silniku i zrób tak jak napisał kolega wyżej. Jak obroty zaczną falować odkręć korek baku paliwa, jeśli silnik dalej nie będzie równo pracował pozostaje regulacja gaźnika.
Gaźnik do czyszczenia i regulacji - chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej.
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Paliwo świeże? Gaźnik po regulacji? Jaka proporcja paliwa? Wszystkie przewody szczelne?
Regulacja gaźnika to podstawa, przecież nie można kupić, założyć i jeździć. Należy ustawić ilość dopływu paliwa, dopływ powietrza, czyli wzbogacenie mieszanki. Taką regulację należy bezwzględnie przeprowadzić.
Uszczelniacze wału, gaźnik,membrany... zacznij od gaźnika. Dokładne czyszczenie,regulacja i zmień membrany. Nie pomoże to obstawiam uszczelniacze. Zobacz czy cylinder jest dobrze dokręcony do silnika.
Gaźnik do czyszczenia i regulacji,filtr paliwa do wymiany czy tam czysczenia. To na początek.
Możliwe, że jest jakaś nieszczelność, np. między gaźnikiem a cylindrem, wężyk paliwa. Prawidłowa regulacja gaźnika. Silnik gaśnie nagle, czy najpierw zaczyna się dusić.
Jeśli to Pa-1: http://66e7c982f37033281683-0e029a5c02f5... Silnik wg danych dla samochodu, jak nie znajdziesz to w poniedziałek coś poszukam. Nie ruszaj poziomu paliwa, bo musisz mieć specjalny króciec do ustawienia (gwint calowy).
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Jeżeli chodzi o gaźnik, to może być zanieczyszczony, mieć zbyt niski poziom paliwa, luz na osi przepustnicy, zła regulacja. Jaki, tam jest gaźnik, to że pływakowy to już wiemy? Jeżeli chodzi o zawory, to podaj model silnika. Zależnie od modelu, rożni się sposób regulacji i wielkość luzu zaworowego. Jak zachowuje się silnik, na wyższych obrotach?
Sprawdź też kolor świecy po wykreceniu jeżeli jest czarna okopcona to znaczy że silnik dostaje za dużo paliwa , powinna mieć kolor jasny kawowy , oczywiście filtr powietrza musi być czysty . Regulacji możesz również dokonać regulacją wysokości iglicy jest chyba 5 rowków do ustawienia dawki paliwa .
Być może pływak zbyt szybko zamyka dopływ paliwa. Kolego w jakim Ty języku piszesz?
panowie potrzebuje waszej pomocy nawala mi moja piła oleo mac 938 coś jest z gaźnikiem i potrzebuje z tym pomocy ile obrotów mam Wykręcić śrubkę od dawki powietrza a ile od dawki paliwa
Filtr powietrza, filtr paliwa, to na początek. Jeśli czyściłeś gaźnik, to jak, bo bez rozebrania go na czynniki pierwsze nie ma to sensu, a jeśli tak, potrzebna ponowna regulacja.
Dzięki bardzo! Będę próbował, a tej strony niemieckiej nie znałem, a przyda się, bo jest lista wszystkich części. Już tak jeszcze może ostatnie pytanie, czy jest jakaś opcja przeczyścić gaźnik bez wykręcania go? Może są jakieś preparaty na to? Filtr paliwa chyba bez rozkręcania gaźnika się nie obejdzie, bo nie ma do niego dostępu. A filtr paliwa czym...
Jaki zestaw naprawczy założyłeś (tłok, cylinder, uszczelniacze) może to być przyczyną. Silikon może być na uszczelkach, ale w śladowych ilościach i na pewno nie na bazie kwasu octowego, poza tym nieszczelności na uszczelniaczach lub króćcu gaźnik cylinder po rozgrzaniu pilarki lub nieszczelności na wężykach. Poza tym pilarka wymaga regulacji gaźnika...
Linka gazu się nie zacina Ssanie jest elektroniczne Wyczytałem coś o membranach, między gaźnikiem a cylindrem i zastanawiam się czy to nie wina membrany bo objawy są podobne, dzisiaj zauważyłem że z filtra powietrza poleciało parę kropel paliwa
Nie wiem co mają dać krople oleju w cylindrze, ale proponuję zamienić je na benzynę. Jak zacznie łapać to problem z układem zasilania. Gaźnik (regulacja poziomu paliwa!) i cała droga od gaźnika nad tłok. Chodzi o tzw. lewe powietrze. Simmeringi na wale, szczelność karteru. Co z filtrem powietrza i wydechem?
Nie znam tego gaźnika. Czy iglica ma regulacje? Czy z dyszy leci paliwo?
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w nim paliwa. Czy na pewno masz w nim zaworek iglicowy (musi poruszać się bez zacięć), może zginął podczas rozbiórki gaźnika. Czy ma on możliwość regulacji poziomu paliwa.
Kolega Ociz ma rację, osoby które nie widziały pracującego 2ee niech się nie wypowiadają. Sam mam 2ee w golfie z automatem i przy takim samym problemie pomogło dokładne mycie gaźnika i regulacja poziomu paliwa. Generalnie gaźnik drogi w naprawach, możliwości regulacji żadnej... Jak zrobi się cieplej zmieniam na wtrysk od RP, przełączanie benzyna/gaz...
To jest 4 suw? jeśli tak, to sprawdź zawór ssący w głowicy. Wydaje się, że kompresja ucieka w stronę gaźnika.
jeśli to coś z gaźnikiem to regulacja mieszanki paliwa da coś ?? Dodano po 5 a prąd nie jest podawany z cewki do kopułki ??
Dzięki za podpowiedź. W tym gaźniku raczej chyba nie ma regulacji paliwa w komorze pływakowej, ale mogę się mylić. Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć ;) https://www.jackssmallengines.com/jacks-...
Mam problem z gaźnikiem nie mogę wyregulować gaźnika.Gaźnik jest nowy. Gaźnik posiada dwie regulacje wolnych obrotów i dawkę paliwa nie wiem jak wyregulować powietrze . Przez króciec od filtra pryska paliwem.Jeśli wiecie do czego służą te dwa wyjścia obok linki gazu będę wdzięczny
Ciśnienie ok oleju też nic nie ubywa raczej coś z gaźnikiem sprawdzę gaźnik i dam znać
Wiesz, gdyby się zagłębiać, to śrub regulacyjnych może być mniej (np gaźnik jawki 50 mustang miał jedną), a może być ich więcej, zwłaszcza przy gaźnikach wielocylindrowych. Znowu też są gaźniki gdzie regulacji składu mieszanki w praktyce nie ma, taki gaźnik to 14MC od rometa. Niby śruba regulacji składu była, ale równie dobrze mogłeś ją wkręcić na maks,...
Nowy tłok na pewno. Honowanie nikasilu to kiepski pomysł raczej polerowanie drobnym papierem (600) by zetrzeć ślady aluminium z tłoka i trochę zniwelować rysy ale delikatnie. Będzie chodzić wiadomo straci trochę kompresji. PS Kup syntetyk i lej 1:50 . A i obowiązkowo regulacja gaźnika po naprawie. Potem korekta po 5-10 litrach spalonego paliwa. Regulacja...
Pilarka na wysokich obrotach nie dostaje paliwa , należy sprawdzić wężyk podciśnienia lub regulacja gaźnika , czyli zwiększenie dawki paliwa śruba H
regulacja składu mieszanki Jeśli ma typowy Chiński gaźnik z zestawu to regulacji nie zrobi. Aby iglica w dół i sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej. Producent gaźnika uważa chyba że gaźnik jest idealny i nie trzeba go regulować. ;-). Jak już rozbierze gaźnik to niech sprawdzi wielkość dyszy. Może jest za duża. Powinna być chyba 60.
Za uboga mieszanka czyli za mało paliwa, za dużo powietrza = regulacja gaźnika.
Regulacja gaźnika, membrana pompki paliwa.
Jeśli gaźnik przelewa paliwo to znaczy, że nie działa zaworek regulujący poziom. Trzeba zacząć od dokładnego wyczyszczenia gaźnika i sprawdzenia zaworka. Sprawdzić trzeba również sam pływak, czy jest szczelny i nie ma w nim paliwa. W załączniku fragment instrukcji dotyczący gaźnika i jego regulacji.
Gaźnik do rozebrania i czyszczenia. Możliwe, że pod zaworek iglicowy, coś podeszło i nie zamyka paliwa.
Ustawiłem poziom paliwa i teraz jest OK DZieki wszystkim
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
A probowałeś regulacji gaźnika? Filterek paliwa w zbiorniku zmieniony? Masz.możliwość podmienić gaźnik z innej maszyny? Może być kosiarka np.
przydały by mi się dodatkowe informacje od osób tak kompetentnych jak "helena33" Nie pisz tak, bo mi później gg zasypują pytaniami.... hehehe :) Gaźnik jest podobny jak w Stihlu, do dysz niekoniecznie można się dobrać, ale po wykręceniu śrub regulacyjnych L i H można psiknąć np. WD-40 w otwory po tych śrubach, i patrząc w komorę mieszania (czyli tam...
Przeczysc caly uklad paliwowy, sprawdź pływak gaźnika oraz świece i przedewszystkim regulacja gaźnika.
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
To może być wina tłoka ale nie tylko. Masz nowy cylinder czy nominał ? A może to kwestia regulacji gaźnika ? Na dużych obrotach brakuje mu paliwa i gaśnie a potem znów to samo. Wyczyść filtr paliwa , powietrza , gaźnik i zmień świecę. Najlepsze silniki , które siedzą w benellkach i malagach to minarelli , wytrzymałe i łatwe do naprawy a przy tym jest...
Sprawdź czy membrana pompująca w gaźniku nie jest dziurawa, być może właśnie tamtędy dostaje większą dawkę paliwa. A poza tym czyszczenie i regulacja gaźnika, na pewno do wymiany membrany i być może świeca.
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Może, to być wina tłumika, lub nawet starego paliwa.
no to należy się prawidłowa regulacja gaźnika łącznie z poziomem paliwa i powinno chodzić
Regulacja silnika u mnie oznacza wykonanie wszystkich czynności tj: regulacji zaworów ,zapłonu ,sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa ,regulacje gaźnika.
Witam, Czy dokupię gdzieś w internecie śrubę do regulacji składu mieszanki paliwa dla gaźnika kosy spalinowej NAC lub LIDER ??
Najpierw sprawdź sobie gaźnik, bo ewidentnie masz problem z paliwem. Jak czyściłeś go i wszystko drożne, łącznie z iglicą i zaworem pływaka, to pewnie kwestia regulacji, za mało paliwa.
Zawory do regulacji albo nadpalony, nieszczelny zawor.
Polecam zrobić cały układ zasilania i aparat zapłonowy - jak występuje. 1.Gaźnik (sprawdzić filtr powietrza i podstawke pod gaźnikiem) 2.Pompa paliwa (czy dostarcza odpowiednią ilość paliwa i czy zaworki w głowicy pompy trzymają) 3.Regulacja luzów zaworowych (dolot 0,20mm ; wydech 0,25mm) 4.Wymiana styków i kondensatora (przerwa na stykach 0,4mm) Po...
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Pierwsze co to wykręć świece po pierwszej próbie odpalenia i sprawdź ( mokra ? sucha ? ) dwa czyszczenie gaźnika i regulacja poziomu paliwa trzy świeca dla pewności nowa ( najlepiej Denso bo NGK to syf dla motocykli ) jak nic z tych rzeczy nie pomorze to poszukam serwisówki bo kiedyś pracowałem w Yamaszce 3 lata wiec trochę przyswoiłem kopi :)
Jak 4T, to obowiązkowo luzy zaworowe do sprawdzenia/regulacji.
To znaczy mieszanka jest zbyt uboga. Nie wiem jak to było z tym przerabianiem i jaki tam jet gaźnik, ale pod większą pojemność powinno być więcej paliwa czyli dysza rozpylacza powinna być większej średnicy moim zdaniem. Albo za niski poziom paliwa w gaźniku jeżeli dysza była wymieniana na większą. Aby podwyższyć poziom paliwa w gaźniku trzeba aby zawór...
W tym silniku niema możliwości regulacji gaźnika. Wstrzyknij trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spróbuj uruchomić silnik.
Silnik musi coś spalać - brakuje paliwa lub powietrza.
Gaźnik do sprawdzenia (membrany) czyszczenia i regulacji. Filtr paliwa i świeca, to do sprawdzenia.
Podczas odpalania zimnego silnika włączamy ssanie i powinna odpalić. Gdy silnik zaskoczy, ssanie wyłączamy. Powinna zapalać przy zamkniętej przepustnicy. Moim zdaniem, problem jest tylko w gaźniku (uszczelki i regulacja) Ta pilarka jest bardzo wrażliwa, na wszelkie nieszczelności.
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
(at)jakuzjelcza Te ustawienia regulacji gaźnika, o których opisałeś, są optymalne jeśli chodzi o spalanie paliwa? Odebrałem agregat po naprawie i coś więcej pali. Chciałbym go wyregulować, aby mniej palił. Kaltmann 2500 PRO obecnie spala 5L w 2h45min przy obciążeniu 2kW grzejnika. Robiłem taki pomiar dwa razy, wlewając 5L, rezultat taki sam. https://filmy.elektroda.pl/75_1705544261...
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Witam mam problem z odpaleniem chińskiego 4t. Dokonałem już kilku rzeczy: - wymieniłem regulator napięcia - nowy moduł - nowa cewka - regulacja zaworów - zmieniony czujnik położenia wału - wyczyszczony gaźnik - sprawdzony filtr paliwa - przeczyszczone masy na ramie i silniku - sprawdzenie kranika podciśnienia. i teraz problem skuter mino tych drobnych...
W takim razie iskra jest więc do czyszczenia i regulacji masz gaźnik. Filtr paliwa też mógłbyś sobie wymienić. Sprawdź też stan wężyków podciśnieniowych.
Ja też miałem problem z tym, że po jakimś czasie dławiła się i w końcu gasła, rozwiązanie problemu okazało się banalne. W korku jest malutka dziurka która wpuszcza powietrze do baku, ale jakimś sposobem zatkała się. Tworzyło się w tedy podciśnienie w baku i kosa nie mogła ciągnąć paliwa. Wystarczy co jakiś czas podczas koszenia odkręcić i zakręcić bak...
mam jakaś książkę do regulacji gaźników jak chcesz to daj mejla to ci wyśle może znajdziesz w niej coś dla siebie.
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
Wstrzyknij trochę paliwa bezpośrednio do cylindra, jeżeli silnik odpali, to problem jest w gaźniku. Czyszczenie, membrany, regulacja, itd. Membrany (dwie) nie mogą być stwardniałe ani naciągnięte, niekoniecznie musi być dziura. Jaki to model pilarki, przypuszczam że 351.
W Tillotson ie dźwigienkę ustawiasz na równo z brzegami gaźnika, ale membrany bym wymienił, zaworek też. Zestaw naprawczy membran z zaworkiem i innymi elementami około 30 zł w dobrym serwisie. No i wyczyść ten gaźnik jak należy, wypoleruj gniazdo zaworowe tak jak pisałem.
Dopowiem jeszcze że po zaworach konieczne porządne czyszczenie gaźników, oczywiście z kompletnym rozebraniem na części pierwsze, wskazane w myjce ultradźwiękowej (choć i bez też się da). Dopiero potem weryfikacja dyszy i iglic, sprawdzenie zaworków iglicowych, montaż, regulacja poziomów paliwa w komorach i dopiero dokładniejsze regulacje..
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Silnik po remoncie wymaga "nieco" docierania, a właściwie bogatszego paliwa w olej i "nie katowania" go. Zamontowałeś nowy gaźnik, a nowy również wymaga indywidualnej regulacji np. poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź, czy masz sprawne ssanie, bo od niego zależy skuteczne uruchomienie zimnego silnika.
Przewód paliwa tuż przy gaźniku lub zbiorniku, filtr paliwa. Ewentualnie sztywne membrany w gaźniku (dziś tak miałem podczas regulacji, piła przez 5 min pracuje ok a później gaśnie). A jak paliwo było stare i doszła do tego nieszczelność, to możliwe zatarcie silnika.
Nie za mało paliwa tylko za dużo paliwa. Zalewa go i gaśnie. Normalne na ssaniu. Opuść iglice o jeden rowek, przereguluj gaźnik, zmniejszając dawkę paliwa.
regulacja dawki paliwa gaźnik gaźnik regulacja poziomu paliwa regulacja gaźnik
sterownik lm339 omega pulsacja tauron licznik dwukierunkowy
Ustawienie pompy z płynną regulacją w kotle Junkers ZW24-2DV KEP23 Hałaśliwe wibracje w dużej szlifierce kątowej